Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru


bwin Poker

bwin Poker - Zaregistrujte se zdarma a začněte hrát poker s bwin Poker.

Stáhnout hernu a hrát !

Možnosti vkladu

Bwin podporuje, jak je dnes zvykem, všechny nejrozšířenější způsoby vkladu – platební kartou počínaje a internetovými peněženkami Skrill (Moneybookers) a Neteller konče. Obrovskou výhodou je, že má bwin účet u eBanky, takže vklady bankovním převodem, u klientů eBanky, jsou na účet u bwin připsány do jedné hodiny. Menší nevýhodou je pomalejší doba výběru oproti většině ostatních společností, rovněž velikost minimálního výběru je např. u Moneybookers třikrát větší než výše minimálního vkladu (vklad – 300 Kč, výběr – 900 Kč).

Software herny

bwin Poker nabízí jednoduchý, přehledný a snadno ovladatelný software. Nový klient navíc přidal spoustu skvělých vlastností jako je měnitelná velikost stolů či lobby zobrazující se v reálném čase. Bwin Poker podporuje hraní 15 stolů najednou a tudíž můžete využít vaše mutli-tabling skills. Nedávno herna představila novou verzi pro uživatele počítačů Mac, která obsauje stejné funkce, jako ta běžící pod Windows. Bwin poker dále umožňuje hraní přes mobilní telefon.

Limity hry

Stoly začínají na blindech $0.02/$0.04 (NL4) a plynule pokračují až na stoly s blindy v řádech desítek dolarů (NL10000). Turnaje nabízí standardní rozmezí, od těch jednodolarových (mezi kterými vyniká sobotní $1,1 turnaj s $2,500 přidanými do prizepoolu) až po ty s buy-inem v řádu desítek a stovek dolarů. Nechybí rovněž kvalifikace na EPT a další živé turnaje. Ve špičce se počet přihlášených hráčů pohybuje kolem 30 tisíc, co zaručuje více než slušný výběr her všeho druhu.

Bonusy

Při prvním vkladu dostanete bonus 100% do výše €100. Věrnostní program bwinu se jmenuje b'inside a rozděluje body do dvou kategorií: Market points a Status points. Status body získáváte pokaždé, když hrajete o reálné peníze a určují váš status v programu b'inside. Čím více bodů získáte, tím máte lepší status. Status points jsou platné po dobu tří měsíců. Za narakování $1 vždy obdržíte 100 bodů.

Market points platí po dobu 12 měsíců a získáváte je na základě vašeho statusu. Při nejnižším statusu "Green" dostáváte 100 bodů/$1, při nejvyšším "Yellow" obdržíte 300 bodů/$1. Za body pak můžete nakupovat různé předměty z bwin shopu. 

Zákaznická podpora

Bwin nabízí podporu přes e-mail a telefon, live chat bohužel chybí. Podpora v českém jazyce funguje od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. Doba odpovědi je o něco delší, než bývá zvykem, většinou se jedná o několik hodin.

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Webstránka
Webstránka herny "bwin Poker"
Stáhnout hernu
Stáhnout hernu "bwin Poker"
Vstupní bonus
€100
Jurisdikce
Kahnawake (Kanada)
Podpora
24/7
E-mail
support.cs@bwin.com
Telefon
00350 - 774 98 (Po-Pá 10-16)
Hráčů ve špičce
25.000
Možnosti vkladů/výběrů
VKLADY: Kreditní karty (VISA, MasterCard, Dinners Club), Skrill (Moneybookers), NETeller, ePlatby pro eKonto, bankovní převod, paysafecard, platby prostřednictvím mobilního telefonu
VÝBĚRY: VISA, bankovní převod, Skrill (Moneybookers), NETeller
Rake
max. $3
Network
OnGame
Podpora MAC/Linux
Ne/ne

HODNOCENÍ

VlastnostBody
Vklady/výběry9
Bonusy8
Promo9
Software8
Varianty her8
Počet hráčů8
Kvalita hráčů8
Rake7
Rakebacks8
Podpora8
Celkem8.1
+• Česká a slovenská verze webu a klienta
• Český support
• Příjemný software
• Široká základna hráčů
• Široká škála her
-• Nenabízí žádný rakeback

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 140
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Adamas
25.03.2009 15:48:45
Na bwinu se mi hraje asi nejlíp, je to dost dobrá herna.
Adamas
blacktea
04.04.2009 20:52:55
najhorsia po paradise, by ma zaujimalo kde a co hravas
blacktea
Petegood
08.04.2009 00:03:59
Hrál jsem na bwin, kvalifikoval jsem se do turnaje o 500 000 USD asi po třech hodinách hraní jsem dostal AA, dávám ALL IN, dorovná mě nějakej ičus s 3 6 super říkám, dokud se neobjevil flop 3 6 3, takže nevim jestli je to normální, zůstalo mi pár drobnejch a já vypadl kolo potom.. takže na za.rdanej bwin eru.. a všem ostatním bych radil totéž.. zkoušim expekt, uvidíme ale zatím se mi takovej pojeb nestal..
Petegood
Smajdaalf
09.04.2009 13:10:25
Naprosto souhlasím že bwin je nejhorší herna po paradisu :-; ale toco umí paradise na riverech, to bwin neumí :-D:-D
Smajdaalf
pepan
16.04.2009 01:35:40
no paradise je na prd.. kde hrawate wy??
pepan
biggycz
27.04.2009 18:46:01
Měl jsem v turnaji 2x AA ... jednou mě callnul s 88, na riveru dostal třetí ... podruhý mě callnul s JK, na flopu dostal 9 10 Q . Odinstaloval jsem bwin poker klient a končím s nima. Full Tilt Poker u mě vede.
biggycz
Charonxxx
04.05.2009 11:07:05
Prohrat s AA je "temer" stejny, jako prohrat s kterymkoliv jinym parem - nic extra vyherni kombinace. Po allinu preflop je to proste klasickej badbeat, coz se stava. Ja hraju na Bwin cirka 3 roky a samo, ze badbeaty prichazeji. Tip: Zkuste si vzpomenout, kdy vam badbeat naopak pomohl.

Ja na Bwinu ocenuji predevsim prehlednost, coz je pro me klicova vlastnost. Zkousel jsem PS a Unibet a ty mi tolik nevyhovovaly.
Charonxxx
Calda
09.05.2009 23:46:17
no rakeback = no bwin
Calda
Axiss
12.05.2009 09:16:08
biggycz: Tímhle stylem asi brzy odinstaluješ všechny herny, protože s AA prostě nemůžeš vyhrávat stále.

Hraju na Bwinu a nemám s tou hernou problém. Stejně jako s žádnou jinou.
Axiss
Olin123
20.05.2009 01:02:53
Petegood,blacktea,Smajdaalf,Biggycz - máte samozřejmě pravdu. Taky jsem bwin vyzkoušel (za pár drobných) a ty flopy a rivery,to je opravdu skvost lol. I paradisu můžou konkurovat. Tolik "hráčů",sázejících bezhlavě all-iny s 5-6, kterým přijde 2-3-4 nebo házejícímí třetinami stacku s tím,že jim přijde jediná možná karta na riveru, jsem jinde asi neviděl. Tedy neviděl jsem,aby to tolikrát vycházelo. No ale můj problém to není.
Olin123
rosta12
26.05.2009 21:06:29
kde mam hrat odepiste na rosta12 nebo na sebicek.rosta@seznam.cz
rosta12
WishDeath
15.06.2009 15:25:23
hram bwin jeden a pol roka a nemam s nim ziadny problem ,,, viete keby ste skusili hrat NL200 a NL400 ako ja tak by ste zistili co je skutocny poker ,,, na takom limite nikto nepojde all in PF s 56 a podobne ... tak ked hrate NL10 tak potom nepiste ziadne komentare na hernu lebo na takom limite sa nehra poker ale to kto je MORE LUCKY vyhrava !!
WishDeath
WishDeath
15.06.2009 15:36:07
a este by som chcel poopravit udaje o tejto herni ,,, rakeback na tejto herni je ,,, a to je ten BONUS ktory si kazdy moze sam zadat aky chce :)) ja mam napriklad teraz otvorreny 1000$ bonus :)
WishDeath
Olin123
17.06.2009 19:53:02
WISHDEATH 15.06.2009 15:25:23: hele,Wishdeath,máš pravdu s tím,že tady se opravdu o větší peníze hrát nedá. Vůbec s tím mám problém na netu,mnohem radši hraju živě. Ale jestli jsem chtěl komentovat bwin,tak jsem napsal svoje zkušenosti,that's all.
Olin123
Bofden
18.06.2009 23:38:58
Nejhorší herna, kterou jsem kdy zažil.. Tenhle program přeje lidem co mají více chipů a dojde jim to až na "mocný river" !! Bohužel.. A K v barvě all in proti A Q .. A na river dojde Q. Je jeden z mála příkladů. Stalo se mi taky během jednoho turnaje o vstupenku na Praque poker siries, že běhm toho turnaje nevyhrál ani jeden z hráčů na kombinaci K K proti člověku co měl více chipů a dorovnal ho s Eso 7(A 4 ) mimo marvu. Má smysl hrát na této internetové herně ? já myslím, že ne. Bohužel program je nastaven tímto způsobem. Navíc v novém SW se vymazalo pár freerollů a navíc nové(nebo předělané freerolly) jsou úplně k hovnu !!! Radoval jsem se, když bylo na FR v 00:00 při účasti 4000 lidí vypláceno 240 míst. Říkal jsem si:,, Pěkně to změnili". Bohužel během dalších 8-10 dnů změnili tento FR na účast 3000 lidí a vypláceno 10 vstupenek. Sice jsou vstupenky za 94+7 turnaj, ale myslím, že pro hodně lidí dosti nezajímavé. Jsem vysoce nespokojen a nikomu tuto hernu nedoporučuju !
Bofden
Bofden
JohnnyCZ
22.06.2009 11:59:56
Nevěřil jsem tomu, ale bwin "předčil" moje očekávání... Díky některým příspěvkům jsem začal hrát opravdu opatrně, ale určitě 80% hand, kdy jsem byl před flopem o dost lepší skončilo krutým bad beatem... (Na expektu je to max. 20%)
To co SW na bwinu předvádí je pekelné, mám pocit (i podle toho co jsem viděl u spoueřů u stolů), že vyloženě láká na dobré karty, když už teda přijdou, a pokud je dorovná někdo se slabšími kartami, tak tomu slabšímu na turnu a nejlépe na riveru pomůže... Je to hnus...
A k tomu je design přeplácaný a nepřehledný a je k dispozici moře času na odehrání handy (zzzzzzzzz)... Nabídka turnajů mi připadá slabá... Fakt nic moc herna...
JohnnyCZ
Axiss
24.06.2009 17:31:22
JOHNNYCZ 22.06.2009 11:59:56: 80% hand určitě? A Expekt 20%. Z které statistiky jsi tahle čísla vyčetl? Hraju na PokerStars a Bwinu a nemám s tím žádný problém. To co píšeš je nesmysl. Ukaž historii svých odehraných hand, abysme viděli těch 80% badbeatů, nebo přestaň plácat kraviny.
Axiss
smradoch22
25.06.2009 08:09:24
Abych také zdělil své zkušenosti s Bwinem.
+ pěkný SW v češtině, přehledný a o proti konkurenci má i nějaké vychytávky.
- Freeroll do kterého jsem se zaregistroval se vůbec neuskutečnil nebo další odložily o 2 hodiny později. Podpora reaguje na maily až za 3 dny. Chat s podporou byť jen anglicky není. A SW je fakt někdy pěkně zakeřnej hlavně na riveru.
A dnes 25.6 vůbec nefunguje herna.
smradoch22
maXX
25.06.2009 15:26:14
Jste paranoidni, to ze prohrajete s esama, nebo ze nekomu prijde draw neni vina herny. Odehrajte par set tisic hand jako ja a pak se muzeme bavit :)
Chodi to tam vcelku normalne, na malych limitech je opravdu hodne spatnych hracu a nekdy jim to opravdu chodi no, nicmene si na hernu nemuzu stezovat, rakeback tam samozrejem JE, formou bonusovych kodu a je docela velky (kdyz si jeste prictu body do binside programu).
Zkousel jsem pokerstars a to me dost zklamalo. Uvidime s cim dal to budu moct porovnat, ale zatim pro me bwin urcite ok.
maXX
smradoch22
26.06.2009 09:03:08
Tak to hustý opět avízovaný turnaj se neuskutečnil.
Byl to Summer party turnaj pro 4000 hráčů o 10 000 dolarů buy in 5.5. dolaru.
No a samozdřejmě se nekonal. Tímto Bwin nasral 4000 hráčů. Doufám, že aspon ten buyin dostanu zpět.
smradoch22
Majkl
27.06.2009 13:09:35
SMRADOCH22 26.06.2009 09:03:08: ja sem ho taky chtel hrat ten 10 000 $ summer, ale nastesti mi do toho neco vlezlo, docela by me to nasralo, kdybych kvuli tomu cekal a nakonec se to nehralo, jinak buy in by ti urcite meli vratit do 24h
bude aspon nekdy v novym terminu ten summer ?
Majkl
JaosobneSVK
01.07.2009 21:13:21
Pripajam sa k tomu ze bwin.com je skutocne dobra herna. Ponuka rozmanite turnaje a cash game je tiez v pohode. Ak ma niekto komplex z toho ze par krat prehral AA ked dal nezmyselne all in pred flopom tak tym odkazujem ze o tom je poker !!! Je to vzdy VASE rozhodnutie ak idete all in pred flopom a riskujete tak vsetko. A je jedno ci mate AA alebo 23 vzdy je tu sanca ze prehrate. A ked tak si najdite video na webe kde AAAA je porazene Royalom na RIVER !!!!! a bolo to na WSOP 2008. A support je tiez svizny. Dlhsie to trva jedine ak je nejaky problem. A ludia ak zrusia turnaj tak co ??? Ved to je biznis a v biznise vzdy existuje sanca ze sa veci menia aj na poslednu chvilu. A tie chybby co ma novy software su normalne . Ukazte mi nieco nove co funguje hned ako svajciarske hodinky. Ak sa niekto urazil je to mozno tym ze nevie prekusnut svoje ego ale toto je moj nazor a s bwinom som plne spokojny.
JaosobneSVK
JaosobneSVK
01.07.2009 21:20:16
Este by som nieco rad dodal. Ak nadavate ze bwin nema priamy rakeback aku uroven pokru potom hrate ked ste zavisly na rakeback ???? Bwin ma ine vyhodne ceny :) A sam som uz priamy bonus dostal ale nemusim Vam vesat na nos aky bonus to bol. :)
JaosobneSVK
Olin123
02.07.2009 19:36:03
maXX,JaosobneSVK - pobavili jste mě,chlapci ). Hlavně tím,jak píšete o tom,že prohra s AA pf all-in není překvapivá. To přece ví každý i mírně pokročilý začátečník. Až odehrajete více her,tak to sami poznáte. Co byste říkali třeba mé poslední hře QQ x 8-2 board 10,K,J...8,8. Tomu říkám klasický bwin. Jenom nevím,jestli je ten program napsaný tak špatně,anebo tak dobře (pro zaměstnance firmy lol).
Olin123
JaosobneSVK
03.07.2009 16:54:39
Svoj nazor pre kritiku menit nemienim, no musim uznat jednu vec. Odkedy ma bwin novy software tak skor stagnujem ako vyhravam.
JaosobneSVK
silentmansk
19.07.2009 15:07:56
Po skúsenostiach s POKERSTARS a EXPEKT mi BWIN príde ako najhoršia voľba s tejto trojky.Software je otrasne neprehľadný, CHAT v hlavnom okne by mali zrušiť úplne len spomaľuje server ktorý má BWIN najslabší. Žiadne FREEROLLY pre začiatočníkov(ja som žiadne nenašiel).K supportu nemám výhrady až na fakt že nemajú free linku takže prevoláte "majland" tý čo máte paušál inak ochota a spolupráca na jednotku.
silentmansk
Sunakashi
15.08.2009 12:41:01
prosim pod cim najdu freeroll??
Sunakashi
ppyka
01.09.2009 10:47:25
Pokrový hráč, který se neumí vyrovnat s badbeaty tak by měl přestat hrát, protože to je prostě pokr. To se prostě stává všem a je jedno v jake herně. Peace a hodně štestí na riveru.
ppyka
Dakra
12.09.2009 00:02:29
"AAAA je porazene Royalom na RIVER"

Jestli se nepletu tak tohle nelze, pri karte na ruce J,Q dojde na river K a porad to jsou jenom 4 karty, nebo se snad pletu?:)
Dakra
Olin123
29.09.2009 16:13:54
PPYKA 01.09.2009 10:47:25: přesně tak,pokud se ti zdá,že to nezvládáš finančně anebo psychicky,tak jdi od toho. Je dobře,že znáš svoje limity.
Olin123
861125
04.10.2009 12:31:57
Dobry den panove, zajima me jak rychle jsou vyplaty na eKonto, protoze vklad je oznacen jako eKonto a u vyberu to je nejspis jen jako bankovni prevod. Diky za odpoved
861125
-FeNiXxx-
05.10.2009 09:06:19
Prosím Vás neviete koľko dostávam Pokrových bodov za 10$ SNG ? Ževraj by to malo byť 5 za 5$-2.5 za 20$-10 atd. ale nejak sa mi to nezda.Tak ak niekto vie ako je to na bwine prosím napíšte.dakujem
-FeNiXxx-
svacik
10.10.2009 15:58:21
Zdravím, chci se zeptat jestli někdo nevíte jak při hře na bwinu dostanu extra čas navíc, viděl jsem to u několika hráčů, ale nikde jsem nenašel žádnej button na to.... Jinak SW bwinu mám samozřejmě nainstalovanej.díky
svacik
souter
29.10.2009 22:08:00
Každý kdo břečí nad tím, jak ho vyklepal slabší hand je podle mě debil a to pořádný. Ukažte mi kde je napsané že AA = automatická výhra. Já například nikdy nevyhrál s kombinací AK a to hraju poker přes 2 roky. Je to naprosto normální, že AA nevyhraje pokaždé. Je to totéž jak ve sportu, každý týden se najde min.20 zápasů kde naprostý favorit prohrál. Nechápu proč tu řešíte takové věci. Bwin je hodně dobrá herna.
souter
majky666
29.10.2009 22:41:53
SOUTER 29.10.2009 22:08:00: Já například nikdy nevyhrál s kombinací AK a to hraju poker přes 2 roky.

Tak to asi děláš něco špatně
majky666
jambator
04.11.2009 13:26:52
musim rict ze se mi taky zda a hodnekrat se mi to i na bwinu stalo ze vyhrava chipleder na river...ale jinak se mi libi grafika herny..
jambator
JesusQuintana
06.11.2009 14:32:28
Chtěl bych se zeptat na ty bonusový kódy, kde se k nim dá přijít? Když vidím kolik odhodím na rakebacku tak hlavně po nějaké minusové session se na to nedívá moc dobře. Dík za pomoc
JesusQuintana
Olin123
09.11.2009 20:41:25
MAJKY666 29.10.2009 22:41:53: )) Možná měl soupeř vždycky AA a ta matematika tady zrovna platila
Olin123
majky666
09.11.2009 21:00:39
OLIN123 09.11.2009 20:41:25:
I kdyby AK dostal jednou denně, tak to máš 700x za 2 roky. Ani jednou nevyhrát, to je fakt divný.
majky666
Olin123
10.11.2009 11:12:55
MAJKY666 09.11.2009 21:00:39: já vím,dělal jsem si srandu ) koneckonců už jsem několikrát vyhrál (a mnohem častěji prohrál lol) s AK do AA jako asi každý
Olin123
mihany
26.11.2009 02:46:53
zdravím sem tu na bwinu noví,poradí te mi co a jak jestli sem udělal dobře že sem se dal na bwin.....
mihany
admin
26.11.2009 08:42:30
MIHANY 26.11.2009 02:46:53: pro zacatek to neni spatna volba
admin
Olin123
04.12.2009 11:01:57
MIHANY 26.11.2009 02:46:53: Jestli začínáš,tak ti to bude vyhovovat. Až to budeš umět víc,budeš asi hledat lepší hernu.
Olin123
cortezzz
04.12.2009 12:12:33
MIHANY 26.11.2009 02:46:53: ahoj, určitě jsi udělal dobře a to hned z několika důvodů.

tak třeba..

- bwin.com je největší sázková kancelář evropy, kótovaná na vídeňské burze - a tudíž se nepotřebuješ jakkoli bát o své vložené peníze, osobní data či férovost hry.

- bwin.com sponzoruje nejlepší sportovní celky a události v Evropě (namátkou Real Madrid, AC Milán, MotoGP, lyžařské MS...) a tyto využívá i v pokeru, takže se ti např. může poštěstit zahrát si poker s hráčema realu madrid, jako se to podařilo tento rok jednomu hráči z Uherského Hradiště

- určitě je taky zajímavý fakt, že díky obrovskému počtu bwiňáckých sportovních sázkařů, kteří občasně zkouší štěstí i v pokeru, narazíš na bwinu hodně často na lidi, co hrají poker "rekreačně". díky tomu budeš na bwinu určitě profitovější než jinde.

měj se, cortezzz
cortezzz
cortezzz
04.12.2009 12:14:41
MIHANY 26.11.2009 02:46:53: ps: atd.. : ) ) zjistíš sám.
cortezzz
invalida
01.01.2010 21:33:00
jasne, a ted tu o te "cervene karkulce"
invalida
Padouch
11.01.2010 19:57:50
Čau sem si tam založil účet. Můžu hrát až tam pošlu nějáké peníze žejo?? Nebo můžu hrát už zrovna a ty peníze co vložim do hry jim pak vrátit až si pošlu?
Padouch
Hopsalek
11.01.2010 20:02:27
PADOUCH 11.01.2010 19:57:50: jestli to myslis tak jak myslim ze to myslis, tak to je ultralol:]]]]
Hopsalek
Padouch
11.01.2010 21:02:34
Jo asi to tak je. Hele a když mě dojdou peníze tak se mužu dostat do mínusu?? A musim jim pak ten mínus zaplatit??
Padouch
Axiss
11.01.2010 22:48:25
PADOUCH 11.01.2010 21:02:34: Hraješ za to co si tam vložíš. Do žádného mínusu jít nemůžeš. Takže když všechno prohraješ, buď si tam pošleš nové peníze, nebo budeš hrát jen play money (hra o body, o virtuální peníze, za které si nic nekoupíš) nebo freerolly (turnaje, kde je vstup zdarma).
Axiss
Padouch
12.01.2010 19:04:18
Jo díky moc za rady:-)) Zní to hloupě ale já fakt nevěděl jak to chodí žil sem dlouho mimo civilizaci. Dík
Padouch
majky666
12.01.2010 20:05:44
PADOUCH 12.01.2010 19:04:18:
To jsi posledních 15 let žil jako Robinson Crusoe? .-)
majky666
hanzo
01.02.2010 21:37:14
Drobna chyba v hodnoceni - Bwin podporuje MAC. Jinak s tim pochybnym riverem pri dobrych kartach muzu osobne zatim jen souhlasit. Az na vzacne vyjimky, kdykoli jsem mel jeste na turnu 85-90% proti cloveku, ktery dal AI s "nicim" jen jako pokus, river mu to dal :((( Presnou statistiku si nevedu, ale pravdepodobnost tu dostava trochu na prdel.
hanzo
Hopsalek
01.02.2010 21:50:55
pokud si nevedes statistiku, tak se neohanej pravdepodobnosti:]]]
Hopsalek
hanzo
01.02.2010 22:57:39
HOPSALEK: Musis si vest presnou statistiku k tomu, aby jsi vedel, ze Ti namazany chleba spadne namazanou stranou dolu? :)) Mozna mam jen pech, ale kdyz se mi na riveru bwinu ukaze, ze mam 85-90% tak vim, ze jsem prohral. Vyjimka je tak vzacna, ze ani nestoji za rec :)
hanzo
Hopsalek
01.02.2010 23:23:23
spatny argument, pokud tvrdis ze je neco spatne s jakymkoli engine pokerove herny, tak bys mel mit relevantni vzorek hand, pokud ho nemas tak je to stale jen tvuj pocit, ktery mozna neni vyjimecny ale rozhodne je subjektivni...
Hopsalek
BukajAktobos
01.02.2010 23:53:32
HANZO 01.02.2010 22:57:39: Už jsi stihl zjistit, že rigged je i live poker, nebo zatím jen obrážíš všechny online herny a hudruješ že zatím každá je rigged? :-)
BukajAktobos
Desuric
02.02.2010 00:12:56
Není nějakej způsob jak snížit HW nároky? Mám puštěnejch 12 stolů, HEM a lehce to laguje. A někdy se to zblázní, přestanou vyskakovat stoly a můžu to zabalit.
Desuric
cortezzz
02.02.2010 08:31:55
HANZO 01.02.2010 22:57:39:

Tento pocit má vícero pokerových hráčů ve vícero pokerových hernách. V podobných případěch ale mluví jasně jen čísla - to znamená statistiky. Rád bych viděl v dnešní době online hernu, která by si dovolila (nebo to měla za potřebí) jakkoli měnit pravděpodobnosti karet.
cortezzz
hanzo
02.02.2010 10:13:19
Hopsalek a spol: nevkladejte mi neco, co jsem nenapsal :) Za prve, napsal jsem "osobne", cimz vyjadruji svuj osobni, tedy samozrejme subjektivni konstatovani. Dale, kolik je relevantni vzorek? 100, 1000, 10000 hand? Na Bwin nehraju dlouho, presel jsem tam nekdy na podzim kvuli zmene pocitace a klientovi Bwin, ktery se mi libi a vyhovuje mi. Ze je jejich engine spatny jsem nikde nenapsal. Subjektivne jsem souhlasne s nekterymi starsimi prispevky konstatoval, ze jakmile se dostanu do situace, kdy mam jeste po turnu kolem 80-90% na vyhru, prohravam 9 her z 10. Je to takova "jistota", ze si ji nelze nevsimnout a zapamatovat. Nehudruju na to, beru to jako hru. Tot vse. P.S.: Chtel jsem jeste napsat neco o smysluplnosti posuzovani "solidnosti" jakehokoli softu zalozeneho na nahodnem cisle, ale to je uplne jina kapitola, to si radeji necham pro sebe :)))
hanzo
Desuric
02.02.2010 10:44:56
DESURIC 02.02.2010 00:12:56: Co jsem tak pročítal fóra, nemáš tenhle problém sám. Ongame je prostě zasekaný a se svejma 12 stolama seš asi největší grinder na bwin.
Desuric
Hopsalek
02.02.2010 11:06:44
HANZO 02.02.2010 10:13:19: u vety "pravdepodobnost tu dostava na prdel" zadne vyjadreni ze se jedna o subjektivni nazor nevidim, stejen tak u vety "kdy mam jeste po turnu kolem 80-90% na vyhru, prohravam 9 her z 10" ale budiz...kazdopadne se smir s tim ze lidska pamet je v tomto smeru osklive selektivni a vzdycky si zapamatuje spuis suckout, nez situaci kdy jsi vyhral protoze jsi mel...mam kamarada, ktery si stezoval ze u preflop allinu je overpar spis coinflip, coinflip spis 40:60 a 40:60 vicemene autoloss, tak mu jiny kamrad naprogramoval udelatko co mu vygrabovalo z HH vsechny preflop alliny, spocetlo odds a vysledky a zjistili jsme ze je dokonce o 2% nad ocekavanim...

a na reseni solidnosti generovani nahodnych jevu je spousta ruznych modelu:-))))
Hopsalek
hanzo
02.02.2010 11:23:42
Hopsalek: s tou (ne-)subjektivitou se pletes :) ja nenapsal "kdyz budete mit tolik a tolik procent, stejne prohrajete"... ja psal o svych hrach a jak v teto situaci zatim dopadaji a v MEM pripade tedy zatim pravdepodobnost na prdel dostava. A protoze nejsem zenska, ktere si obvykle potrpi na slovickareni, ani nepracuji v Blesku :))) osobne koncim diskuzi na tohle tema.
hanzo
Hopsalek
02.02.2010 12:20:49
ehm...takze mas nekde vypsane vsechny svoje hry kdy jsi mel na turnu 90% a vysledky jak na riveru dopadly? Pokud ano, tak tohle tvoje prohlaseni mavyznam, pokud ne a vychazis z toho "jak si myslis ze to dopadlo" tak to enznamena vubec nic, ale souhlasim ze nema smysl v tom dale pokracovat...jenze Bleskohonzik prosvistel minimalne 60% svych lednovych zisku takze si asi dava pauzu a je tady ticho po pesine:-)))
Hopsalek
kkkozel
10.02.2010 13:01:57
Chci se zeptat jestli existuje nějaký program, kterým bych si mohl na bwinu ukládat své hry a následně si je přehrát..díky za tipy..
kkkozel
MaxxeK
14.02.2010 20:42:31
nejlepší herna pro výdělek.. 95% jsou amateři pokud hrajete nizké blindy 1/2USD apd.. denně tam 5 000kč udělám...
MaxxeK
rainmaker
02.03.2010 14:48:33
MAXXEK 14.02.2010 20:42:31:

zdarec.. hram na bwinu par let.. a tiez tazim na amteroch.. i ked mne zatim stacia ti na max. NL50 no uz i tam plus turnaje mam slusny rake... a kedze typicky rakebake na bwin neni.. je to na figu.. cital som tu o bonusoch.. mas nejake prosim ta?? mohol by si mi podarit ako nejaky bonus ziskat?? ICQ 281956244, vopred dik za tvoj cas ;)
rainmaker
BukajAktobos
02.03.2010 15:09:41
RAINMAKER 02.03.2010 14:48:33: Bonusy tam byly kdysi, teď už tam je leda pikaču. Ten jejich binside program je výsměch. Upřímně neznám jedinný důvod proč hrát na Bwinu, když na ongamu běží dalších 10 solidních heren, které nabízí valueback (obdoba rakebacku), častější speciální pokerové akce a mají i takovou základní věc, jako je first depozit bonus.
BukajAktobos
rainmaker
04.03.2010 13:23:23
BUKAJAKTOBOS 02.03.2010 15:09:41:
diky moc za radu, hrat na Ongame cez ineho sprostredkovatela znamena hrat rovnake turnaje s rovnakymi ludmi?? som na bwin koli slabej kvalite hracov.. :)) a dokazem tam profitovat i ja, dost priemerny hrac...
rainmaker
BukajAktobos
04.03.2010 18:31:26
RAINMAKER 04.03.2010 13:23:23: jop. Menší herny běží na jedné platformě. Většina akcí je stejných, ale některé herny mají logicky jen svoje serie turnajů, kvaldy atd. Pro konkrétní info o hernách na Ongamu (nejsou tam vypsany vsechny, ale ty hlavni tam jsou a muzes porovnat jejich nabídky) mrkni na ongamebonus.com
BukajAktobos
michello
03.04.2010 18:43:58
Ten river tady rozhodně není náhodnej, odehrál jsem tam asi 1k SnG a můžu říct, že odhadem 25-30% coinflipů se naprosto otočí na riveru. Kecy o selektivní paměti si nechte od cesty, tohle mi nezávisle na sobě potvrdilo několik lidí... Píšu to proto, že jsem nasranej, páč se to teď v sitku stalo asi 3-4x z toho jednou mě. Pozoruju to už delší dobu, jestli budu dál hrát na ongame tak to asi začnu zaznamenávat pro objektivnost.
michello
oxeerz
03.04.2010 18:55:59
oxeerz
M0RGAN
03.04.2010 18:59:22
MICHELLO 03.04.2010 18:43:58: Víš, co je nejhorší ? Že když budeš hrát live poker a odehraješ 1000 live turnajů, tak dojdeš k úplně stejnému závěru, že totiž live poker je rigged !
M0RGAN
Axiss
03.04.2010 19:01:18
MICHELLO 03.04.2010 18:43:58: Asi bys měl vycházet z nějakých dlouhodobých statistik, protože tvoje pocity z 1k SnG asi nebudou mít moc vypovídající hodnotu.
Axiss
Hopsalek
03.04.2010 19:17:42
MICHELLO 03.04.2010 18:43:58: loooooooooooooooooooooooooool:]]]

Boze diky za takove lidi, jinak by ten poker byl hrozna nuda:]]]
Hopsalek
michello
03.04.2010 21:11:35
No nic, tak pro Axisse a zdejší arogantní ignorantské idioty neschopné napsat podnětný komentář (nebo takový komentář aspoň akceptovat) - oxeerze, Morgana a hopsalka do tohoto komentu vykopíruju jen pár uryvků z komentů jiných lidí v tomhle vlákně. Kdybych zagooglil tak toho najdu určitě víc.
biggycz: "Měl jsem v turnaji 2x AA ... jednou mě callnul s 88, na riveru dostal třetí"
olin123:"Taky jsem bwin vyzkoušel (za pár drobných) a ty flopy a rivery,to je opravdu skvost lol","Tolik "hráčů",sázejících bezhlavě all-iny s 5-6, kterým přijde 2-3-4 nebo házejícímí třetinami stacku s tím,že jim přijde jediná možná karta na riveru, jsem jinde asi neviděl. Tedy neviděl jsem,aby to tolikrát vycházelo"
Bofden: "Tenhle program přeje lidem co mají více chipů a dojde jim to až na "mocný river" !! Bohužel.. A K v barvě all in proti A Q .. A na river dojde Q. Je jeden z mála příkladů."
JohnyCZ:"To co SW na bwinu předvádí je pekelné, mám pocit (i podle toho co jsem viděl u spoueřů u stolů), že vyloženě láká na dobré karty, když už teda přijdou, a pokud je dorovná někdo se slabšími kartami, tak tomu slabšímu na turnu a nejlépe na riveru pomůže"
smradoch:"A SW je fakt někdy pěkně zakeřnej hlavně na riveru."
jambator:"musim rict ze se mi taky zda a hodnekrat se mi to i na bwinu stalo ze vyhrava chipleder na river"
Hanzo:"Jinak s tim pochybnym riverem pri dobrych kartach muzu osobne zatim jen souhlasit. Az na vzacne vyjimky, kdykoli jsem mel jeste na turnu 85-90% proti cloveku, ktery dal AI s "nicim" jen jako pokus, river mu to dal :((( Presnou statistiku si nevedu, ale pravdepodobnost tu dostava trochu na prdel.","Mozna mam jen pech, ale kdyz se mi na riveru bwinu ukaze, ze mam 85-90% tak vim, ze jsem prohral. Vyjimka je tak vzacna, ze ani nestoji za rec :)"

Neříkám, že 1k SnG je nějak velký číslo, věřím že na pokermanovi se najdou lidi, kteří to odehrají třeba za týden, ale chtěl jsem tím říct, že nevycházím ze vzorku 10-ti her...

Bwin potažmo OnGame je fajn, myslím že je to dobrá síť, ale těm riverům tady nevěřím i přesto že si nedokážu vysvětlit co by měli z ovlivňování karet.
michello
M0RGAN
03.04.2010 21:23:50
MICHELLO 03.04.2010 21:11:35: Řeknu ti to takhle: Včera jsem hrál naživo jeden turnaj, první handu 23o, druhou handu 27o, třetí handu QQ. Před flopem jsem to vyraisoval na pětinu stacku, callnul mě jediný týpek s A7o. Flop 779, já betnu skoro pot, tedy půlku stacku, týpek raise allin, já instant call.
Takže naživo se to děje taky. Co mi na to řekneš, ty nearogantní neignorantský neidiote ? :D
M0RGAN
michello
03.04.2010 22:07:05
Odpovím ti takhle: tohle je ojedinělá záležitost a klidně se může stát že mi 27 vyhraje proti AA a budu to akceptovat. Budu to akceptovat pokud se to nebude stávat v 1 ze 3 případů. Ale v případě že se cca 1/3 flipů naprosto otočí na riveru, tak tomu věřit přestanu. Říkám, že v tomto ohledu dostává na ongame statistika pěkně na frak. Z toho důvodu je tedy tvůj komentář naprosto nic neříkající, zcestný a vůbec nereaguje na nadhozené téma.
michello
M0RGAN
03.04.2010 22:20:06
MICHELLO 03.04.2010 22:07:05: Ta tvoje "třetina" je asi stejně důvěryhodná, jako že jsi viděl dnes UFO ;-)
Spousta lidí totéž tvrdí o Pokerstars, spousta lidí to tvrdí o Bossu, ty a další to tvrdíte o Ongame, jiní zase o FTP. Prostě u KAŽDÉ herny se najdou lidé, kteří to tvrdí. Přitom většina se vám jenom směje ;-)
M0RGAN
michello
03.04.2010 22:49:36
M0RGAN 03.04.2010 22:20:06: Je vskutku báječné přečíst si názor někoho kdo je tak nad věcí a zainteresovaný v situaci jako ty, když na ongame nejspíš v životě nehrál :) Ukaž mi hernu, u které se sešlo tady na pokermanovi tolik komentářů, popisující jednu konkrétní a poměrně specifickou situaci úplně stejně. Samozřejmě že mi ji neukážeš, protože nic podobnýho ani najít nelze (nepočítám 2-3 komentáře kde se někdo vyřve když mu zrovna nepřišli karty). Já tu našel 5 lidí popisující to samé.
Nebo ještě líp, jdi si na ongame zahrát tak 300-400 sitek (pro super geniálního hráče tvého formátu jistě žádný problém odhrát to za 3 dny se 100% ITM :) ) a pak mě zase přijď okrádat o čas :) Do té doby si s tebou nemám co říct.
michello
M0RGAN
03.04.2010 22:58:05
MICHELLO 03.04.2010 22:49:36: Stačí ti tohle jako důkaz, že jsem na Ongame něco odehrál, pane geniální nehráči ? ;-)
http://img199.imageshack.us/img199/4791/m0rganongame.png
(Graf ze Sharkscope)
M0RGAN
Hopsalek
03.04.2010 23:22:55
MICHELLO 03.04.2010 21:11:35: nemohu, nez se opakoval...loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool,Boze diky za takove lidi, jinak by ten poker byl hrozna nuda:]]]

No a ted k veci:]]]
1. kolik z lidi, iktere citujes ma k dispozici statisticky relevantni vzorek hand? Myslim ze nikdo, takze pokud chces sve prohlaseni stavet jenom na tom a svych pocitech tak jsi jednoduse idiot...

2.Napadlo te nekdy, jestli nahodou ta tvoje vecne opakovana 1/3 pripadu na riveru neni systemove snadno pochopitelna a v poradku? Nevim tedy, co si predstavujes pod pojmem ze se "flip naprosto otoci na riveru" ale jsou celkem tri situace kde se muze preflop allin flip zvratit na tu ci stranu...flop, turn a river...kazdy kdo nema v hlave nasrano samozrejme vi ze se lisi pocet karet, byt to opet u preflop allinu nehraje roli, ale nekdo jako ty, nebo ostatni ktere jsi jmenoval to proste povazuje za tri rovnocenne "prilezitosti" kdy se neco muze zmenit, takze vcelku pochopitelne maji pocit ze se cca 1/3 zmen odehraje na riveru:]]]

M0RGAN 03.04.2010 22:58:05: jsi prilis kruty:]]]]
Hopsalek
michello
03.04.2010 23:31:18
M0RGAN 03.04.2010 22:58:05: Kdybych byl arogant jako ty tak napíšu, že mi to jako důkaz nestačí, páč tam ten ongame nikde není zmíněnej :)
Teď vážně, jako grafy jsou to hezký, překvapuje mě že po takovém počtu her jsi si té zvláštnosti s riverem nevšiml :)
michello
M0RGAN
03.04.2010 23:34:52
MICHELLO 03.04.2010 23:31:18: Ten ongame je tam velmi jasně napsán u těch nicků dole. A ty nicky si klidně můžeš na Sharkscope vyhledat, "nevěřící Tomáši".
M0RGAN
gappo
13.04.2010 14:48:01
Včera jsem si tam poslal pár $. Musim rict, že se mi herna moc libi. Soft vypada dobře a navíc jsem zdvojnásobil svůj vklad na CG. Narazil jsem na dobré lidi :)
gappo
cortezzz
15.04.2010 18:21:50
chtěl bych upozornit na možnost vyhrát zdarma lístek na novou sérii "bwin Live Tour 2010" - měsíční pravidelný turnaj ve Forbes Poker Aréně s buy-inem Kč1500+150 a garancí 100.000Kč.

lístek se dá vyhrát zdarma v soutěži na facebookové stránce turnaje:

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/bwincom-Live-Tour-2010/356871251511?ref=ts
cortezzz
cortezzz
15.04.2010 18:26:08
MICHELLO 03.04.2010 23:31:18: ovlivňování karet je nesmysl, který by nepomohl ani hráčům, ani herně samotné.
cortezzz
VTrojk69
15.04.2010 19:29:43
ja hram len na PStars a ked som zmenil pristup, hned sa dostavili aj vysledky...bad beaty boli,su a aj budu sucastou pokru...clovek velmi emotivne vnima badbeat ked sa udeje proti nemu (vacsina hracov povazuje za MEGA badbeat aj ked je to napr. 60/40, niektori aj 50/50), ale ked sa im podari udelit badbeat tak to beru ako samozrejmost...takych je 99 % hracov co sa pravidelne stazuju ze dostavaju badbeaty, je logicke, ze ked badbeat daju, tak sa nim chvalit nebudu...toz to moj nazor :)
VTrojk69
stcold
20.04.2010 00:25:36
Tak, pročet sem si to celé (trochu večerní nuda, tak byl čas) a musím říct, že je tu asi tak 5-6 komentů, které sou pro nováčky, jenž uvažují o nějaké herně, co k čemu. Z mé zkušenosti, když mám před riverem 90 %, tak mám 90 %... nejsem si vědom, že bych nějak více prohrával, to že občas trefím AA do jiného o dost nižšího páru a mu dojde set, je hold sick, ale nic zavratného. Poker je o psychice, nezvládáte to? nehrejte to :) je fakt, že si myslím, že narozdíl od PS nebo UNIBETu, kde hraju, je Bwin více otevřený kreativním handám... setkám se často s pf pushem karet jako je 56s nebo 78s prostě SC do over párů a musím přiznat, že jim to i občas výjde, až 50 na 50, ale to taky není podstatné... co je ale podstatné

+ Bwin je plný fishek, opravdu rekreačních hráčů, jak už tu někdo napsal, je tam spousty, včera sem narazil na borce, co calloval post-flop all in na nic a udělal to 3 x zasebou a ani jednou nevyhrál a vždy sem se na něm krásně nakrmil a tohle není ojedinělá situace, takže musíte hodně hledat ;)

+ mě příjde support vcelku v pořádku, reaguji sice občas trochu opožděně, ale je stále v češtině, čili se nemusím lámat s angličtinou, nemám sice nic proti tomu, ale při odbornějších dotazech sem se občas setkal i s neporozuměním mého english skillu :D

- co je pro mě největší mínus, je tak málo deep stack turnajů, jelikož blind struktura Bwinu je strašně zabijácká, ale to u on-line turnajů je všude, tak mám v oblibě hrát deep, kde si aspon chvíli můžete počkat na normal handu a nemlusí te se bát, že po 4 blindech ste push.

- další velký mínus sou akce... žádný deposit bonus na poker, jen na vsázení a navíc rake jen v podobě bodů, za které si něoc můžete pořídit, je opravdu žalostný.

sečteno a podrtženo, Bwin je pro mě slabší průměr, i když co se fishek týče výnosná herna, tak co se akcí a růžných bonusů týče absolutně nepoužitelná, dal bych přednost nějaké jiné herně, která použivá stejný software...
stcold
furisak
02.05.2010 13:04:10
Ja mam jako nejoblibenejsi hernu Bwin a hned po ni Pokerstars hraje se mi tam fakt super a uz mi daly nejakej ten dolar ::;
furisak
bojim
02.05.2010 16:21:33
chytrolínů tu je dost, taksnad mi nekdo odpoví :)
stává se vám taky na ongamu, že pokud si otevřete vetší počet stolu, počínaje 6-ti které jsou ještě hratelné, přes 8 když už skoro ne, po 10 a více stolu, kdy se software začne sekat tak, že se hra stává naprosto nehratelnou...?
bojim
S0mbr3r0
02.05.2010 16:52:22
Upozornění dneska zacali frčet pokrové bonusy na bwinu!!!n nutno dodat že konečně, páč jinak je onchod tragickej a bez raku to docela bolelo. Jinak super uroven hracu sem omaha lama a dostal jsem se z omahy 10 na kilo za měsíc takže můžu jen doporučit :)
S0mbr3r0
diamondpro
02.05.2010 17:18:03
S0MBR3R0 02.05.2010 16:52:22: jaky bonusy?
diamondpro
Axiss
02.05.2010 17:44:41
DIAMONDPRO 02.05.2010 17:18:03: Možná myslí ten vstup do turnajů, když nahraješ nějaké body viz https://poker.bwin.com/public.aspx?aid=32578

Zajímavý tam jsou SnG turnaje, kde 1. bere 50%, 5. bere 30% a 9. bere 20%.
Axiss
michello
02.05.2010 20:47:21
S0MBR3R0 02.05.2010 16:52:22: Můžeš to trochu upřesnit? Já tam žádný bonusy nevidím tak hoď třeba nějakej link, ten od axisse mi nefunguje...
michello
S0mbr3r0
02.05.2010 21:01:57
No nevim jestli to neni jen pro yellow membry ale já mam normalně v shopu pokrové bonus na odkup za inside points od 5 babek do 500.
S0mbr3r0
novk88
18.05.2010 17:46:19
jak je to tedy s tema bonusema na bwin dost by me to zajimalo...pokud vim tak jediny co si mohu vybrat jsou bud vstupenky do turnaju, pokerovy bonus ktery je docela smesny (a aktivuje se az pri odehrani pozadovanych pokerovych bodu) nebo realne penize a to vsechno za market body....skoda kdyby mel bwin rakeback tak je to herna cislo 1....
novk88
maXX
18.05.2010 18:05:52
Nevim jak je to ted, ale pred nejakym casem jsem komunikoval s hernou ohledne pokerovych bonus kodu (coz se da s klidem parafrazovat jako "date mi prosim vyssi rakeback nez tech smesnych 10% co mam ted?") a oni vzhledem k tomu, ze videli ze delam docela vysoky rake tak mi poskytli specialni bonus. Pochybuju ze by to dali nekomu kdo tam hraje 3 turnaje za tyden nebo nl20 cashovku. Kdyz jsem bonus po dvou tydnech vycerpal tak jsem jim psal znovu, ze chci dalsi, ze takhle "by to slo", ale budu chtit tyhle kody porad. Oni mi napsali ze dobra, ale ze pro tento pulrok je to bonus posledni. No, kdyz nechteji tech nekolik tisic raku mesicne co jsem delal, tak ne, neva, okamzita zmena herny...

Presel jsem jinam. Bwin bych doporucil zacatecnikum:
SitnGo do 10usd vcetne (pak uz delate velky rake pomerne)
Cashovka do nl30
Turnaje do vaseho prumerneho Buyinu 20USD

Pokud ale hrajete denne nekolik hodin (v prumeru), najdete si bud uplne jinou sit, nebo jinou hernu z nabidky ongamu. Bwin je ODPAD protoze:

Jejich Rakeback v podode bodu je vysmech (zvlastni pri dnesni velke konkurenci), tusim ze mi to vychazelo na 10-15%.

Ohledne softwaru v rychlosti shrnu nekolik zakladnich vad (tu ale ma software jako takovy, cize nejen bwin ale vsechny herny site ongame):
1) Narocny na pocitac. Pokud mate doma nejake stare jednojadro s 1024 MB ram, nepocitejte s vice jak 4 stoly najednou ani nahodou (zacatecnikum nevadi, me strasne)
2) Nesynchronizovane breaky turnaju
3) Nemoznost dealu
4) Waiting list, je to tak trosku sporne vyhoda/nevyhoda, ale cim dal casteji to chapu spis jako nevyhodu. Jiste by se toho naslo vic, to jen tak v rychlosti.

Jedina znacna vyhoda oproti jinym hernam na stejne siti je, ze Bwin ma vlastni stoly na cashovce, ktere nevidi jine herny ongame site(neni jich moc) a tam casto sedi fishky.
Pokud jste ale hrac na aspon stredni urovni buyinu/blindu viz. vyse NEMUZE v zadnem pripade tahle vyhoda predcit rakeback.

Doufam ze to vsem pomohlo GL u stolu

PS: kecy ohledne "rigger heren" si nechte od cesty, ja ted byl 160 tisic hand breakeven, posr**** pokazde na riveru. Variance no ;)
maXX
comandante12
03.06.2010 13:01:26
Dotaz - stalo se Vám někomu, že Vám na bwinu z nišeho nic přes noc zmizeli nějaké peníze. Mě se to stalo již 2 x, nejdříve cca před měsícem na NL50 - 50 USD - nevrátili a včera na NL 200 - 200 USD. Ztracená částka vždy odpovídá jednomu BI limitu na kterém hraji. Díky za pomoc
comandante12
novk88
05.06.2010 10:06:16
me se to stalo predevcirem proste z niceho nic cca 11 dolaru bylo pryc myslel sem ze to bude naka chyba a ze se to vrati ale nic...sou to kurvy
novk88
BukajAktobos
05.06.2010 10:49:47
Všechny peníze se objeví zpátky během jednoho, max dvou dnů. Take it easy.
BukajAktobos
Lohi
05.06.2010 10:51:31
COMANDANTE12 03.06.2010 13:01:26: NOVK88 05.06.2010 10:06:16:
Mě se to stalo taky, tak jsem se ptal na jejich supportu a bylo mi řečeno, že pokud je ten základní účet vedený v Kč (ten který vidíte po přihlášení na webové stránky), tak každý měsíc přepočítávají Kč na dolary (které vidíte v poker softwaru) podle aktuálního kurzu. Proto by se neměl měnit stav korun, které jste měli na účtu, ale mění se částka v dolarech podle pohybu kurzu. Takže nejlépe zkontrolovat, jestli zůstala ta částka v Kč stejná a pokud ano, peníze vám nikdo nevzal:)
Lohi
novk88
05.06.2010 11:31:58
tak to je mozny penize v kc by meli vychazet...:)
novk88
invalida
12.06.2010 20:03:47
nekdo tady rikal, ze pri allinechse to pri posledni karte zasekne (a dohodi to nekomu vyherni kartu). Sakra nemel jsi to rikat ;] posledni dobou se na to zameruji a je to fakt pravda.. pokazde kdyz jsem lepsi az do riveru.. Sekne se to a vetsinou chipleadorovi to dojde. hnus. Takze jak pred rivrem je seknuti uz vim ze se mam loucit.
invalida
rainmaker
14.06.2010 16:00:38
v momentalnej konkurenciii poskytovatelov online pokru, nema bwin sancu.. klasicka herna: rake: 450$ rakeback cca. 30% je 135$............. tak a tedka "skvely" bwin ak som spravne pochopil : 400$ rake za to si mozete obstarat v b'inside "bonus" 50$ ale nie je to tak jednoduche tento bonus musite vyclearovat to znamena dalsich 50$ rake a potom Vam bude konecne pripisany "rakeback" 50$ na vas ucet, vysledok ??? "rakeback" 11% ... dakujem, neprosim....
rainmaker
Olin123
15.06.2010 17:59:24
RAINMAKER 14.06.2010 16:00:38: souhlas. Navíc,jak tu někdo pěkně eufemisticky řekl,bwin je hodně otevřen kreativním handám lol. Mně vyhovují jiné herny.
Olin123
BukajAktobos
15.06.2010 19:03:55
RAINMAKER 14.06.2010 16:00:38: Jj pravda. Ale je potřeba se zamyslet nad tou politikou Bwinu. Bwin jakožto vlastník Ongame networku má také pouze své stoly, které nejsou jsou přístupné pouze z Bwinu a ostatní herny v síti je nevidí.
S tím taky souvisí jaký druh hráčů tam hraje - víkednoví kurzoví sázkaři a jim podobní, co hrají v podstatě jen do NL30. Od NL50 je počet stolů přístupných z Bwinu a ostatních heren prakticky stejný - bodejď by ne. Kdo z regulárů na midstakes by tam s tím RB hrál. Takže Bwin díky své pozici jedné z největších sázkovek světa poctivě rýžuje na těch víkednových hráčích, kterým je nějaký RB ukradený, neví co to je, povětšinou jsou rádi že znají základní výherní kombinace a jsou doslova nadšení, když si můžou své ztráty aspoň trochu zalepit nějakým tím bonusem co jim Bwin nabízí. A tím si je Bwin samozřejmě taky pojistí aby prohráli ještě nějaké další peníze a odvedli tak nějaký další rake, nebo lépe prosázeli peníze v casinu nebo na kurzovkách.

Už jsem to tu psal - RB jako má Bwin si může dovolit nabízet jen velká sajta, která není na raku nijak závislá, pro ně to je jen další zdroj příjmů a evidentně se jim vyplatí držet si spíše ty víkendové hráče, než poskytovat nějaký výhodný RB pro regulary.
BukajAktobos
hardonesCZE
10.08.2010 00:10:49
boze, nechapu jak nekdo, kdo si mysli ze jakykoli software muze nekomu nadrzovat, vubec muze hrat poker.. Co by z toho asi tak nekdo mel? dmnce ::S
hardonesCZE
Olin123
29.08.2010 03:07:03
HARDONESCZE 10.08.2010 00:10:49: tak jedinej, kdo takovou kokotinu napsal, jsi asi ty. Takže souhlas s tvojí slabomyslností ::U
Olin123
holany
30.08.2010 22:38:37
dobrej chtěl jsem se zeptat jak vybíráte práčule mně to nějak nejde díky za radu
holany
invalida
26.09.2010 11:28:21
zdravim, nevite prosim vas co stim, kdyz jsem si uzavrel ucet a po uplynuti uzavreni uctu mi zmizel Binside odkaz? a na market se nedostanu. Je to fuc nenavratne?
invalida
cortezzz
12.11.2010 11:51:54
v sobotu od 16:00 pořádá bwin další turnaj série "bwin Live Tour 2010" . Každý turnaj má garanci 100.000kč, buy-in 1500+150kč.. Body do závěrečného freerollu o ca. 100.000kč, vítěz tohoto freerollu bere added VIP zájezd pro 2 osoby na Real Madrid.
cortezzz
street123
08.01.2011 14:10:59
Cusik chtel jsem se zeptat jak je to s vkladem co kdyz jsi na svuj ucet prevedu treba 20 tis na hrani co kdybych nahodou 5 tisic prohral a nebo se k hrani nedostal a chtel bych si sve penize prevest zpet na svuj ucet?Poslou mi to na zpet a nebo tam je podminka ze musim nejake procento vlozenych penez prosazet?Diky za odpoved
street123
731roudna
13.01.2011 02:34:00
slusne receno- nejveci mr.dkaa ::W na flopu nuts pak run run a konec..slaby hraci nejdou porazet protoze at sou horsi o parnik nebo maj par % ..nakonec si stejne trhate vlasy vy!nerikam to v tiltu ale po nekolika mesicich hrani,ze zacatku jsem tomu neveril,ale bwin je absolutne nejhorsi herna na svete!!!!! never...
731roudna
FISHonFORK
13.01.2011 07:58:24
STREET123 08.01.2011 14:10:59: Minimální výběr je snad 900,- korun, takže jediná podmínka je abys vybral víc než 900,-. ale bacha s tím vkladem, berou si snad 5% z vkladu, takže když vložíš 20K tak si bwin rovnou vezme 1K, jako manipulační poplatek ( todle používá snad jen ongame) ::S
FISHonFORK
Olin123
19.01.2011 12:38:46
celkem souhlas s oběma příspěvky výše, i když 731roudna, přece jenom byls trochu v tiltu,že jo ? ::)
Olin123
Thompson9
27.03.2011 20:48:18
neviete niekto pls. ako sa tu dava extra time ??
Thompson9
No98
27.03.2011 21:36:40
Jak to vypada s tim spojenim?
No98
johnynz
29.03.2011 01:09:21
se.u na celej bwin to co se mi stalo behem poslednich tri dni to uz proste nemuze byt nahoda. zacina to turnajem buy in 5 usd 30 hracu. sme tam posledni dva celou dobu mam navrh 3x se dostavame do all in ve vsech trech pripadech zachrani protihrace river, ten posledni je pro me osudny.
dalsi hraju cashovku na dvou stolech 0.05 0.1 prijdou mi v podstate ve stejnou chvili 2x dva pary desitek prvni stul navysuju,uz nevim kolik, souper dorovnava na flopu prijde 3. desitka Q a naka s.acka prihazuju, souper dava all in s KA schazi mu jedna karta do flush.rikam ok 50 na 50 ctvrta karta naka pliva a na rivru J, nechyt flush ale postupku.
v tu samou chvili hraju ten druhej stul s 2x10 prihazuju, souper dava all in mel asi jen 2 usd rikam ok to me nezabije, ma dve 6 na riveru mu prijde 3. tak to byl prvni vecer.

druhy vece hraju opet turnaj buy in 5 usd a hned na zacatku se dostavam do all in pred flopem s AA souper ma QQ treti Q prijde samozrejme na riveru. ok beru stane se ale po predeslem dnu sem uz trosku na.ranej.
opet zkousim cashovku kde mi v jedny hre prijdou QQ, dostavame se do zaverecnyho all in mam fullhouse QQQ 22 pricemz nejvyssi karta na stole je Q, souper me porazi ctverici 2.
3. vecer to je dnes zahral jsem dva turnaje v obojim mam mene zetonu nez souper v prvnim pripade vypadavam jak jinak nez na riveru, souperi prijde jedina mozna karta, kterou potrebuje do postupky 6.
druhy pripad prijde mi zeleny AQ navysuju sazky, na flopu AJnaka pliva davam pul banku vsichni pokladaji az na jednoho davajiciho all in s KJ, a ejhle co nam neprislo za posledni dve karty KJ.
proste na ten zku.venej bwin se.u pripadam si jak kdybych bouchal hlavou do zdi bez sance ji prorazit. chapu jednou haluz ja jednou ty, ale desekrat za sebou behem tri dni a vzdycky na tom tratim ja na to nemam nervy
johnynz
radimak
29.03.2011 01:23:00
JOHNYNZ 29.03.2011 01:09:21: no tak to je fakt skandální! 10x za 3 dny říkáš??? PODVOD:D
radimak
M0RGAN
29.03.2011 01:30:23
JOHNYNZ 29.03.2011 01:09:21: Díky takovým hráčům jsou ty pětidolarové turnaje tak výživné, děkuju za vás! ::U

THOMPSON9 27.03.2011 20:48:18: Extra time není, má být údajně od příštího updatu SW, tak uvidíme.
M0RGAN
johnynz
29.03.2011 09:58:22
radimak, ja u toho taky neprosedim celej den, zahraju si par her na vecer.

morgan, to jo, ty musis z kazdejch tri her vyhrat aspon 2 vid ::V
johnynz
majky666
29.03.2011 10:08:15
JOHNYNZ 29.03.2011 01:09:21: Na to se dá říct jediný: jdi hrát jinam,aby jsi zjistil,že je to všude stejný.
majky666
Ic3g3org3
29.03.2011 10:36:45
RADIMAK 29.03.2011 01:23:00:
10x za 3 dny ::D Až se ti tohle bude stávat 10x za 3minuty, tak pak můžeš bejt trochu naštvanej, ale za 3 dny ::D
Ic3g3org3
johnynz
29.03.2011 11:17:12
vy tady nejspis vsichni hrajete na 15 stolech a 25 hodin denne, pak mi je jasny, ze kdyz prohrajete behem 3 minut 10 all in v rade do kterych vstupujete jako favorit, ze vam to ani neprijde ::;
johnynz
Ic3g3org3
29.03.2011 11:41:08
JOHNYNZ 29.03.2011 11:17:12: Tak naštve to, ale prostě se to stává. A hrát 12 stolů 4 hodiny denně neni nic extrémního.
Ic3g3org3
M0RGAN
29.03.2011 16:00:43
IC3G3ORG3 29.03.2011 11:41:08: Tak zase na Ongame to docela extrémní a vyčerpávající je; zkus a uvidíš :D
M0RGAN
S0mbr3r0
29.03.2011 17:20:36
hoši bwin je vklidu pro low stake hrace ktery hrajou do 6 stolu. Rakeback a soft nic moc, ale zase to pole hracu je užasný. A keci, že prohravate častěji točky než jinde a večer není na pívo si nechte pro stary ::N
S0mbr3r0
M0RGAN
29.03.2011 17:40:36
S0MBR3R0 29.03.2011 17:20:36: Na rakeback jsou obv. ostatní Ongame herny, kde se dá pořád sehnat 40%. I když už to není 70%, co před rokem a půl .. I když cash gamblery si Bwin nechává jen pro sebe a nepouští je do Ongame sítě, sitka a turnaje jsou společné a to je fajn ::D
M0RGAN
Olin123
08.06.2011 15:44:07
Nebrat ::W tak jsem zase po letech zabrousil na bwin a fakt ne, bb mám 75% a to není náhoda. Než sem (klasicky) nastoupí celé bwinovské PR oddělení, jak je to všude stejné a že je to moje vina, tak předesílám, že to je opravdu moje vina, hrát u bwin je blbost, ale nechal jsem Vám vydělat nějaký moje prachy, takže mi můžete leda pokorně poděkovat ::8
Olin123
BonaSort
17.07.2011 20:57:54
No z osobní dlouholeté zkušenosti můžu potvrdit že je to s bwinem čím dál horší a horší - já od nich už odcházím - nechám si vyplatit celej účet a taktéž ho zavírám. Ano dříve tam bývalo badbeatů dost, ale poslední dobou (měsíc +) je to skoro nehratelný. Samý runer runer na turnu a riveru když jste na flopu lepší a ne nestane se to jednou za půl hodiny na jednom stolu (hraju více stolů cash a short SNG) ale třeba 5 krát na půl hodiny/ stůl. Jo jednou sem tam měl i perličku 3x za sebou bad jak prase na jednom stole a pak pro změnu 2 krát za sebou na druhém stole. Takže kdo tam chce naládovat peníze do coinflipu, tak se ještě teď regnetě na Bwin a depozitněte tam minimálně 1000. Jen pro pořádek, nestěžuju si na to že mě někdo sucknul, já sem taky dal pár lidem suck a to s handama typu 2 7 vs KK na flopu 7 J Q turn 2 river 7 :-D, když sem měl stack 200 na BB 100 a hodil sem to tam abych skončil.
BonaSort
svacik
12.08.2011 13:27:38
Máte někdo zkušenosti z výběrama v poslední době. Obnovil jsem účet na bwinu, když FT nejede. Chci si něco vybrat, ale nenabízí mi to miožnost na platební kartu. Nevíte někdo jestli to zrušili.....?
svacik
auchan
22.10.2011 12:54:35
RE[[MICHELLO:3:57215:03042010 22:49:36]]:
auchan
ToGi84
22.10.2011 13:41:01
Já hrahu ted na Betfairu, což je stejná sít jako Bwin a je fakt, že jsou tam celkem solidní ojebávky, ale zase na druhou stranu, nevím kde nejsou. Prošel jsem už mraky heren a všude ty bedbíty prostě jsou, myslim si, že sít Ongame je takovy asi prumer...Ale přátelé, kde bych už nikdy neposlal ani cent je Bodog herna, to je aspon v mých očích ultra sick sw.
co jsem tam vypozoroval, už tam teda nějaký rok nehraji, ale nebylo vubec problem chytit na flopu set (ne trips) s tím, že cca v 80-90% byl tento set vždy odkouřenej díky run run.
ToGi84
mautin
22.10.2011 22:28:14
TOGI84 22.10.2011 13:41:01: jo no na Ongame je badbeatů rozhodně míň než jinde, mají upravený software a nějakou promoakci. el ou el.
mautin
elcot
19.11.2011 09:41:55
Tak nevím - poker hraju jen rekreačně tak 1-2 hodinky denně, začal jsem před cca 1,5 rokem na bwin s nulou přes freeroly, letos v dubnu jsem se dostal na cca 300 USD a od té doby šmytec - i když hraju si myslím furt stejně (asi teda stejně blbě ;-), zbuchnul jsem skoro na nulu. Zvlášť poslední měsíc mám pocit, že mě to v SnG pěkně ojebává - těch badbeatů na riveru je prostě mnohem víc, než by statisticky být mělo :-(. Schválně jsem si to teď tři dny psal: 26x jsem šel do riveru s víc než 80% šancí, z toho jsem 15x prohrál!!! A to nepočítám riverový badbeaty, který udrželi na bublině (hraju většinou Double or Nothing) lidi na shortstacku a následně jsem šel já. Existuje nějaký schůdný způsob, jak ukládat na bwin odehrané turnaje, kvůli zpětné analýze? Chápu, že zobecnit 26 případů a nařknout bwin z podvodu je volovina, ale kdyby se to potvrdilo řekněme na vzorku 1 milionu hand ....
elcot
elcot
27.01.2012 20:52:57
ELCOT 19.11.2011 09:41:55:
Tak jsem měl až do dnešního večera pocit, že se hra na bwinu normalizovala, ale teď jsem 4x za sebou šel do allin showdownu, před riverem šance na výhru 80-87% a 4x jsem prohrál!! Pravděpodobnost 0,07%!! To přece není normální!!! Jsem momentálně nas*anej na maximum, asi bych měl pro dnešek přestat hrát ::|
elcot
Olin123
13.02.2012 14:44:04
ELCOT 27.01.2012 20:52:57: to je prostě bwin, jdi k jiné herně, jednoduché
Olin123
jarda74
27.06.2012 16:50:10
jeto dobra hra ale vubec nevim jak mam tady hledat hesla poradi mi někdo diky
jarda74
freeze221
03.09.2012 13:37:14
Než tam vložím peníze, chtěl bych se zeptat jak tam probíhají Vklady/výběry, jestli máte nějaké negativní zkušenosti, nebo se výběr ihned uskuteční po poslání občanky. Děkuji
freeze221
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino