Aktuálně
Video č. 5 - PokerStars NL100 6max
Video je kódováno ve Windows Media kodecích
Pokud máte problémy s přehráváním, stahněte si Windows Media Player 11 nebo sadu kodeků windows media codecs.
Video stahujte zde
Komentář autora:
Tahle session byla určitě jedna z těch smolnějších.Večer po nahrání tohoto videa jsem se dostal do diskuze s Joem ( regular na NL1000) ohledně TT handy. Myslím, že se na tom dá dobře ukázat, že ne jen jedna cesta vede v pokeru do Říma…
Přepis diskuze z ICQ bez korektury:
Joe, 3/25/2008 2:27:28 AM:
imo prilis odvaznej allin na tom flopu :)
Joe, 2:27:38 AM:
c/c flop, c/f turn bych asi zahral
Petr, 2:27:49 AM:
cau, vede se celkem fajn.
mno, zkusim to zduvodnit
Petr, 2:31:48 AM:
pravepodobnost toho, ze ma nekdo flush, je tu naprosto blizici se nule, protoze Ah i Kh uz jsou na flopu a nevim moc suited handu (kdyz uz nemuze bejt A nebo K), ktera by zahrala pf tak jak ho ti dva zahrali. Maximalne, co tedy muzou imo mit je flush draw, co se flushe tyka. Postupka taky moc nepripada v uvahu (QJ takhle hrat? imo ne). Mohou mit casto 2 pairy nebo AQ, zvlast 2 pairy me tu na 90% zaplatej, zvlast kdyz uz bude pot pak tak velkej. AA, KK sice muzou mit, zvlast ten reraiser, ale ta pravdepodobnost je fakt majinka.Takze jsem si tu celkem Hodne jistej, ze jsem nejlepsi na tomhle flopu po ty PF akci a kdyz bylo celkem jasny,ze jeden z tech dvou bude betovat, tak jsem proste c/r ai
Joe, 2:36:38 AM:
No jako sice mas pravdu s tim, ze ten flush na flopu moc pravdepodobnej neni, nicmene minimalne u toho reraisora ho nemuzes vyloucit, pokud to neni fakt nit.
A problem je, ze kdyz nekdo drzi Qh nebo Jh, tak je proti tvoji hande temer hodne silnej, nakych 42% treba.
Jako nerikam, ze je to bad, jen proste mne to prijde az moc riskantni allin, ja bych se asi podival na turn vzhledem k tomu, ze je to celkem levny a kdyby prisel blank tak bych sel allin
Petr, 2:37:29 AM:
to mas pravdu, nedavas ale jen tim c/c moc dobry odds v tyhle situaci FD ?
Joe, 2:39:03 AM:
No pokud ma FD, tak ma dostatecny odds i kdyz jdes allin :) Navic ty nevis, co presne ma, musis zapocitat i situace kdy ses beat.
Tim, ze se podivas na turn a az tam jdes allin, kdyz je safe, tak mas na tom turnu proti jejich range mnohem lepsi equity
Joe, 2:39:54 AM:
na tom flopu staci mas imo docela blbou equity, ptze pokud maj bullshit, tak slozi, pokud maj draw, tak ses pravdepodobnej jen mirne ahead a pokud maj vyssi set, tak mas 1 out.
Joe, 2:40:28 AM:
a pokud maj AK, tak maj furt 4 outs. to je ale asi tak jedina handa, proti ktere ses v pohode
Joe, 2:40:57 AM:
jako downside toho callu a rozhodnuti na turnu je, ze te muzou nekdy bluffnout
Joe, 2:41:30 AM:
ale zrovna v tyhle hande mi to prijde jako malo pravdepodobny vzhledem k tomu, ze jste tam 3 a je tam hrac, ktery colcallnul 3bet pre
Joe, 2:43:02 AM:
to je muj nazor na tu handu, nejdriv se mi zdal ten allin uplne silenej, jak si my rekl svoje vysvetleni, tak mi to prijde docela jako mozna play, nicmene furt se mi o dost vic libi ta line co rikam
Joe, 2:43:08 AM:
z vyse uvedenych duvodu
Joe, 2:43:18 AM:
*my = mi
Petr, 2:43:40 AM:
jj, urcite mas dobry a pravdivy argumenty, necham si to projit hlavou. Diky :)
Přemýšlel jsem o střetu našich názorů dost dlouho a nakonec jsem došel k závěru, že stejně spíš preferuji své řešení. Důvod, který pro to mám je ten, že pokud mám nejlepší handu na dost nepěkném boardu, který se turn může HODNĚ zošklivit, nemám v té situaci důvod nesnažit se dostat co nejvíc peněz do potu. Neboli, sázím, když jsem v dané situaci na tom nejlépe, protože turn může uškodit, i když na flopu jsem favoritem. K tomu jsem si byl jistý, že to už nepoloží.
« Zpět
Video
Spolupracujeme