x

 Cash Games (2)

Ambassador CasinoNLH10/20 Kč 6
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/20 Kč 3


 Turnaje (17)

30.3. 14:00
135+15 €
30 000 €
31.3. 18:00
70+10 €
10 000 €
3.4. 18:00
33+20+7 €
5 000 €
7.4. 12:00
70+40+10 €
10 000 €
11.4. 19:00
105+15 €
10 000 €
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Televizní poker - v čem je problém?

Ikonka datum zveřejnění18. 01. 2011
Ikonka komentáře50

To, co zahájilo pokerový boom, rozjelo slávu online heren a může za to, že čtete tento článek, byl právě poker v televizi. Konkrétně série World Poker Tour v roce 2002, kterou vykoumal Steve Liscomb. Jelo se po větších kasinech na území USA, komentovali pokerový hráč Mike Sexton a téměř neznámý herec Vince Van Patten. Podle kaisnových regulí tehdy nebylo možné sledovat v reálném čase karty hráčů, oba tedy komentovali až sestříhaný záznam. Turnaje WPT odstartovaly v Americe pokerový boom.

Po nástupu velkých pokerových heren došlo k dalšímu rozvoji TV pokeru, tentokráte už přímo jako reklamního formátu (většinou). Když televizní producent a pokerový hráč John Duthie dostal nápad (poté, co jako hráč figuroval v anglických pořadech Late Night Poker a Poker Million) udělat "něco jako WPT, ale v Evropě", PokerStars mu nápad nejprve sponzorovaly, a pak jej od něj rovnou koupily.

Někdy kolem roku 2006 se ale turnaje okoukaly a ke slovu přišly další televizní formáty - speciály pro kvalifikanty nebo celebrity a později cash games. A právě tady vzniká největší rozpor mezi zájmy diváků z řad pokerových hráčů a zbytkem světa. Dokonale se to ukázalo mimo jiné na debatě o novém formátu celebrity turnaje jménem PokerStar, který bude vysílat od konce měsíce Nova.

Jablko sváru je jasné - všichni, kdo o pokeru něco ví, by se nejraději v televizi dívali na dobře obsazené turnaje, případně na vysoké cash games. Včetně mne. Televize v tuto chvíli ale na obrazovku nepustí poker, pokud není pojatý jako mainstreamová zábava, protože každý televizní profesionál vám řekne, že není lepší návod na pracovní sebevraždu, než pustit do televize pořad, ve kterém se šest upocených chlapíků hodinu a půl ani nehne a hrají něco, čemu rozumí v divácké mase pár lidí.

Pro úspěch čistě pokerového cash game pořadu potřebujete mít (vedle klasických grinderů) jednak hráče, kteří se již dokázali stát známými i mimo pokerovou komunitu, případně bohaté celebrity. A především lidi, kteří nemají problém sednout si před kamery s vlastním milionem korun. A takoví lidé v tuhle chvíli v Čechách nejsou. Z těch pár desítek hráčů, kteří hrají v Čechách vysoké cash games (jiné nemá smysl v televizi ukazovat), je jen naprostá menšina ochotná jít hrát veřejně a z té menšiny ještě menší skupina bude ochotna ukázat národu vlastní milion. Těžko se jim můžete divit - co když paní z finančního úřadu nebo prostě estébácký soused dostanou nápad si vás proklepnout nebo vás rovnou udat. Nikdo z nich přitom není dostatečně známý a známí lidé zatím neumí poker tak, aby si sedli k vysoké cash game do televize. Osobně si myslím, že situace se za rok, za dva změní a vznikne pořad, sledující vysokou cash game s domácími hráči, protože vše je otázka vývoje. Když jsem před pěti lety jako první novinář z "většinového" média dělal rozhovor s Paštikou, odmítl se vyfotit. Dnes je v televizi nebo na internetu každou chvíli. To ale nic nemění na faktu, že vysokou televizní cash game momentálně nemá v Čechách ani kdo hrát, ani kdo vysílat.

Jediné, co vám tedy zbývá (vedle přenosů turnajových sérií, což je v Čechách ČPT) jsou celebrity formáty, mezi které patří právě PokerStar. Jsou v nich známí lidé, což většině lidí, kteří v televizi rozhodují o programu, omluví i to, že tam hrají něco, čemu oni sami nerozumí. Celebrity tomu ostatně často nerozumí také, ale to není zdaleka tak podstatné, jak by se na první pohled mohlo zdát. Tyto turnaje (často SNG nebo něco podobného) totiž nejsou pokerem - jsou televizním pořadem propagujícím poker. Nejde v nich ani tak o poker, jako spíše o ty známé lidi a zábavu. Celebrity turnaj v pokeru a klasický pokerový turnaj k sobě mají asi tak blízko jako kafe bez kofeinu a poctivé italské ristretto, které vám utrhne srdce. Oboje je tak nějak na motivy kafe, ale to je tak všechno.

Proto je nešťastné, když Jelly (kterého považuji za jeden z nejbystřejších mozků českého pokeru) řeší na blogu Abanany, jakou strukturu celebrity turnaj má. Je to totiž víceméně jedno. A pokud to jedno není, tak daleko spíš kvůli tomu, jak to vypadá v televizi, než co je lepší pro "hru". Z hlediska televize je v těchto turnajích také daleko zábavnější, jsou li obsazeny šesti lidmi, z nichž tři jsou zábavní, ale vůbec poker neumí, než šesti nezábavnými lidmi, kteří hrají poker slušně. A turnajová struktura má prakticky pouze dva úkoly - zajistit zábavu a lidi ve studiu neunavit a neotrávit. To znamená, musí být alespoň trochu hratelné na nějaké rozumné ploše. A to je tak všechno.

Což vysvětluje částečně i to, že kvalifikanti museli do pořadu PokerStar projít castingem. Stejné castingy fungují dnes u každé pokerové show včetně The Big Game. A koneckonců i většina pokerových profesionálů, která se dokázala prosadit v televizi, musela mít vedle dokonalých pokerových kvalit i charisma. Asi se shodneme, že Daniel Negreanu nebo Mike Matusow nejsou nejlepší turnajoví hráči na světě. Přesto se opakovaně v televizi objevují. Důvod? Jsou zábavní. Je to fér k tlustým, ošklivým, nemluvným, asociálním, stydlivým, autistickým, nicméně geniálním hráčům pokeru? Ne. Ale ti mají pořád šanci dostat se na televizní finálový stůl ČPT v Čechách nebo na EPT ve světě, což je regulérní pokerový turnaj. A pro pokerového regulara to má pořád daleko větší hodnotu.

PokerStar je naproti tomu spíše taková homegame před kamerami. A na homegame si, jak známo, můžete pozvat koho chcete a hrát co chcete. A nadávat na to, že se to bude vysílat? Jen díky televiznímu pokeru je dnes v téhle hře tolik peněz, kolik jich tam je. Tak o co jde?


« Zpět
Diskuse k článku
Houbar83
19. 01. 2011 / 19:44
Vojta88, nevim proč bych měl mít komplexi z toho, když někoho méně inteligentního upozornim na to že se chová jako opice trpící demencí. Aby jsi to pochopil Vojtíšku88, když upozornim někoho že by nemlě předbíhat ve frontě, když řeknu že by neměl křičet na ženskou, mam snad podle tebe nějaké komplexi??? Pokud ano, tak běž za svýma rodičema a nech si od nich nafackovat, nebo a to mi věř, se Tě to jednou v životě přihodí od někoho jiného, až potkáš člověka, kterému tvoje jednání hulvátctví nebud zrovna pochuti. Řekněme že nick Vojta88 je rokem tvého narození, jinak se to taky lze vyložit jako nazi :) ale jelikož Tě neznám (promin a ani nechci) tak nesoudim tvoji politickou orientaci. Pokud je to rokem narozerním, pak to od tebe beru jako mladistvou nerozvážnost a duševní nevyspělost a jak jsem psal, běž za rodičema at Tě dají lekci s etiky. Pls dál mě nekomnetuj nebudu už reagovat, nemam opravdu chut tu komentovat lidi typu glum cvpepino a tebe.
Odpovědět »
vojta88
19. 01. 2011 / 21:25
HOUBAR83:: děkuju za odpověď, evidentně nějakej komplex z toho jak tě rodiče vychovávali...
Odpovědět »
cvpepino
19. 01. 2011 / 16:06
sorry radim haluška ::D
Odpovědět »
cvpepino
19. 01. 2011 / 16:05
glum1980 podle jmena sity cmoud patrik haluška to uš onecom vypovyda ::D jinak as dokazes toco šampion tak pak se bav.a jsou i jini stojka gulaš nepocinaje ten je uplne najiny hracsky urovni nez vy vsichni dohromady tady co pisete ::D haha mimo tupu jelly a spol ty neco dokazaly ale ostatni ::S
Odpovědět »
Jooker1988
19. 01. 2011 / 19:20
CVPEPINO:: sry, ae radím učitele češtiny ::D to je hrůza, co někdo dokáže dat dohromady..... ::S
Odpovědět »
vojta88
19. 01. 2011 / 16:16
CVPEPINO:: http://lmgtfy.com/?q=pravidla+%C4%8Desk%C3%A9ho+pravopisu
Odpovědět »
Houbar83
19. 01. 2011 / 13:36
[b] Glum1980 [/b] CVPEPINA má v hlavě vymrdáno ale Ty jsi na stejné né-li horší urovni. Nadávak někomu do tmavších spoluobčanu, to vypovidá néjenom o Tvé inteligenci a demento xenofobní povaze ale i komplexama které se týkají jak Tvého přirození, tak bohužel i sexuálního života. Běž si ho raději vyhonit do nádražního kupé, ty retarde omezenej. Opravdu mě nebaví číst retardy tipu CVPEPINA a Glum1980 kteří si myslí že jsou ještě ke všemu vtipný ::S ::S
Odpovědět »
vojta88
19. 01. 2011 / 16:19
HOUBAR83:: A ty máš co za komplex?
Odpovědět »
Glum1980
19. 01. 2011 / 00:07
škoda no nalepka CT4 by tomu jistě slušela více! Jinak CVPEPINA tipuju na tmavšího spoluobčana :-).Možna zamaskovanej šempion ::U
Odpovědět »
Bullhorn
18. 01. 2011 / 20:43
Nova je byznysman a to z velkých, takže je jasné, co je pro něj prioritou.
Odpovědět »
cvpepino
18. 01. 2011 / 20:25
vojta 88 hlavne ze takovy jak ty me prispivaj na kešovkach ::D ::D fish si ::D
Odpovědět »
juahele999
18. 01. 2011 / 21:53
CVPEPINO:: Vojta je MOŽNÁ!! fish, ale ty si na 100% NEGRAMOT s nedodělanou základkou ::S
Odpovědět »
vlsd
18. 01. 2011 / 19:33
tak kdyz jsem si precetl titulek clanku, tak jsem myslel, ze se nekdo konecne "obul" do CPT (mysleno tim "kvality" vysilani = grafiky/komentare/strihu) a ona to je zatim jen reakce na Jellyho blog :-) lol
Odpovědět »
JerryDark
18. 01. 2011 / 18:39
Až tahle bych tv nepřeceňoval.Hlavní vliv na rozvoj pokru měla výhra Chrise Moneymakera v 2003.A rozvoj internetových heren. Každopádně pro rozvoj pokru u nás je dobrý jakýkoliv pořad a je jedno jaký má formát. Hlavně aby se lidi nenudili.
Odpovědět »
culibrk1
18. 01. 2011 / 18:17
Tak se to snad jednou povede a komentáře proběhnou bez impertinencí a urážek.Já osobně jsem rád za každou formu Tv pokeru.To z toho důvodu že pořád pro hodně lidí je poker hra falešných hráčů a vůbec tak nějak podvratná činost.Navíc se blíží doba kdy se stát bude chtít podílet o finanční výhry.To znamená že pokuď se bude poker objevovat v tv,je tu šance že i široká veřejnost si začne řadit poker do lepší škatulky než gamble,podvod a td.Ted už jde o to, dělat TV poker co nejzábavnější.
Odpovědět »
PokerStars
18. 01. 2011 / 17:22
JESUSLIVES: Ad Ordinace v Ruzove Zahrade souhlas, ale proc se to stalo? Protoze z toho tymu, co to dela, vedeli lidi o pokeru houbelec. Sledoval jsem to pri nataceni Poker Star. Nekteri lide se moc na zacatku nadsene netvarili, ze delaji poker, na konci i ten nejvetsi skeptik pripustil, ze to ma neco do sebe a polovina tymu uz nacita knizky, kouka na pokerova videa nebo hraje ci se zacit chysta. Ted a to i diky Petru Rychlem, ktery se pro hru desne zapalil, na poker pohlizeji uplne jinak, hraji ho a ver, ze kdyby se ten dil tocil ted, ve scenari neni poker ale automaty. Vse je to o postupnem vyvoji. Treba se zase v Ruzovce objevi poker v pozitivnim vyzneni, kdo vi ;) Kazdopadne nic se neudela samo.
Odpovědět »
Jesuslives
18. 01. 2011 / 20:07
POKERSTARS:: No tak značka PokerStars je pro mě určité uklidnění, že aspoň víte, co děláte. Ale prostě ať se nikdo na mě nezlobí, Nova nemá vůbec semebenší zásluhu ani zájem na rozvoji pokeru, ti se akorát vezou na vlně. A kdyby poker sám o sobě nebyl zajímavý, tak ho televize nevysílají. Že to před pěti až deseti lety přispělo k vývoji, je jedna věc. Ale teď je to na vrcholu popularity a ono upřímně řešeno je mi jedno, co si o pokeru myslí padesátiletá švadlena Marie z Nového Jičína, předplatileka Blesku!! Říkalo se, že Nova ku.ví fotbal. Tak doufám, že to u pokeru nebude stejné. Tittelbach a Poulíček na hrad!! ::W
Odpovědět »
PokerStars
18. 01. 2011 / 17:16
juahele999: Tak presne tohle to prave neni. Finance byly velmi striktne pohlidany centralou a ver, ze PokerStars ma zkusenosti s cca 100 obdobnymi show po celem svete. Meli jsme tu i dohled z Londyna, ktery produkci i celou organizaci a nataceni docela dost vychvalil ve svych pravidelnych reportech. Kazdopadne prave kvuli ucasti na VIP poker show byl Michal Maryska prizvan k Poker Star, abychom se vyvarovali jiz jednou predvedenych chyb. A vez, ze to byla spoluprace vice nez plodna a pomohl nam odchytit a odladit spoustu veci. Jsem zvedavy na reakce, az po shlednuti prvniho dilu. Tohle zatim beru jako klasicky koloryt, ale ono se neni moc cemu divit po staticke VIP Poker Show s krecovitym komentarem, prisernem a chybnem voice overu u PAD a velke nude v podobe FTP a robotickem "hrac cislo X fold". Je ale dobre, ze se o show mluvi, protoze to ukazuje na zajem a jisty skepticismus je jedine k dobru veci. Pod Ludkuv clanek bych se klidne podepsal. Az na toho Daniela ;)
Odpovědět »
juahele999
18. 01. 2011 / 19:52
POKERSTARS:: ::3 , tak to je jasný,že dohled z Londýna to tady všechno vychválil ::U , je to taky člověk z Vašeho soukolí s otevřenou kapsou ::;
Odpovědět »
kyzacek
18. 01. 2011 / 16:49
Nejlepsi odpovedi by bylo usporadat TV show pro hnusny tlusty hrace. Ja se rovnou hlasim.
Odpovědět »
KafeSmlikem
18. 01. 2011 / 15:22
to cvpepino: ty tve komenty se fakt nedaji cist. jedina omluva pro tvou gramatiku je, ze jsi vazne cizinec. sam mam s cestinou obcas problemy, ale uz jsem procetl dostatek internetovych diskuzi abych zjistil, ze zas tak zle to neni. nicmene ty jsi extrem...
Odpovědět »
Istral
18. 01. 2011 / 13:47
Bože, tak to nebudou Bánánové rybičky s Halinou Obrovskou, ale Pokerové rybičky, no. Koho to sere.
Odpovědět »
cvpepino
18. 01. 2011 / 13:40
morgoš jsi ty ::D a do tv bych nešel haha rybyčky
Odpovědět »
salam
18. 01. 2011 / 14:25
CVPEPINO:: jseš magor, jak chceš hrát poker když jsi nemohl vystudovat ani ZŠ ::D ::N
Odpovědět »
Christiansen
18. 01. 2011 / 13:21
ježišmarjá hlavně do televize nepouštějte takový analfabety jako je CVPEPINO... to si pak public řekne, že jsme nejenom gambleři, ale i dementi ::D ::D ::D
Odpovědět »
KoryX
18. 01. 2011 / 13:28
Odpovědět »
cvpepino
18. 01. 2011 / 12:50
čus ludku maš naprostou pravdu kdyby nebylo televyznim poradum o pokeru tak hraci jako ja a vetsina cotu pisou.by hraly toco by hraly,napriklad ja sem hral od mladi karty typu gotes,teta,oko,hromatky atd ato odost penez.ale jednoho vecera me manzelka zbudila pamatujusito dodnes podivej na galaxii sport davaj neco o kartach jase nato mrknul a slisel jakto komentuje ludek stanek nikdo to tak neumy jak ty.a tesil se na dalsi vysilani po druhem vysilani sem us vedel ze hazard typu gotes ,oko, teta atd je konec.takze kdome vlasne privedl k pokeru si vlastne ty.hned po druhem vysilani sem zjistoval turnaje v poker holdemu a nasel sem hilton jeste za dobu cotam delal vaclav richtarik a jelsem tam a on byl druhej co me k tomu pomohl vysvetlil pravydla atd.a ted hraju jen turnaje s baynem vetsim nes 5000kc jinak male nemaj cenu hrat s hlediska meho a samozrejme cash game a tomuse venuji hlave.diky ludku ze vlastne prostrednictvym tveho hlasu sem zacal hrat holdem anejen ten.
Odpovědět »
vojta88
18. 01. 2011 / 14:39
CVPEPINO:: doufam, ze si cizinec a tohle si vyplodil pres google translator, jinak se pohled verejnosti na poker asi nezmeni, kdyz ho muze hrat i retardovana opice a jeste se k nemu vyjadrovat na internetu...
Odpovědět »
anthropow
18. 01. 2011 / 14:48
VOJTA88:: kdy už tak JSI cizinec, ale jinak souhlas ::U
Odpovědět »
juahele999
18. 01. 2011 / 13:16
CVPEPINO:: si morgoš,že takhle píšeš??? ::D
Odpovědět »
kaze
18. 01. 2011 / 13:49
Odpovědět »
Jooker1988
18. 01. 2011 / 13:03
CVPEPINO:: lol ta čeština, jestli si to takhle napsal schválně tak ::S , jestli ne, tak ::D
Odpovědět »
juahele999
18. 01. 2011 / 12:48
::D Je to stejný scénář jako u VIP show,kterou oranizoval p.Maryška pro UNIBET, a na které si organizátoři namastili kapsu z nesmyslně předražené rádoby show....to samé bude POKERSTARS show, výcuc peněz od stárů....za předraženej projekt. Doufám,že i na tom si opět vylámou zuby ::R
Odpovědět »
Jesuslives
18. 01. 2011 / 10:58
Pokerovej boom dorazil i do ČR. Pohohly tomu vítězství Škampy na EPT, ČPT na ČT4 Sport, pokerové záznamy na Nova Sport a Eurosportu, ale tohle přichází, když je pokerovej boom na vrcholu a slyšela o tom i moje babička, která růžovku nesleduje.
Odpovědět »
Ic3g3org3
18. 01. 2011 / 10:53
No jeslti to celebřity budou hrát jak dementi, tak nás opět budou ostatní nazývat gamblery. Pokud to ale zdrtí Martin s Dagem, případně někdo z online kvalifikantů, tak to pokeru jen prospěje. Už totiž vidím, jak bude kdejakej mlaďas doma těžko vysvětlovat, že poker není o náhodě, když pan doktor z toho skvělého seriálu porazí dva pokrové profesionály... Doufám že tohle kartibůh nedopustí.
Odpovědět »
TedG82
18. 01. 2011 / 10:41
mno... Hellmuth by vám to vysvětlil kdo je nejlepší. Jiank význam celebrit v pokeru je samozřejmě velký. To stádo Nováků venku vůbec nezajímá co o pokeru říkají lidi jako je Hrubý a spol. Pro ně je důležité co o tom říká doktor z růžovky protože ten je samozřejmě nejvíc nejlepší borec. Díky bohu za takového pořady. Poker bude populárnější, bude víc fishek u stolů. Nemluvě o tom že je důležité, aby celebrity říkali o pokeru že to není hazard ale dovedností hra. Všichni snad víme proč.
Odpovědět »
hardonesCZE
18. 01. 2011 / 10:47
TEDG82:: Pro ně je důležité co o tom říká doktor z růžovky protože ten je samozřejmě nejvíc nejlepší borec. ::D ::U
Odpovědět »
BukajAktobos
18. 01. 2011 / 10:58
HARDONESCZE:: No právě. Článek a autor mají naprostou pravdu v tom, jak to v propagaci pokeru chodí, a jak to musí být udělané, aby takovýto non-mainstream program měl úspěch. Bohužel myslím že díky růžovce, dostal poker v Čechách, na Moravě a ve Slezsku (a pokud růžovku sledují i v Polsku, tak nejen v tom kousku Slezska co tu máme u nás) takovou nálepku, že z toho bude onen mainstream žít dalších 5 let ::T
Odpovědět »
Ic3g3org3
18. 01. 2011 / 11:02
BUKAJAKTOBOS:: Myslíš jak v tom seriálu hrál poker o všechno co měl, jak přepadnul pumpu a laškoval s lichvářema? Jak přišel o všechno i o půjčku s pokerem do royalu? Jak to podle tebe prospívá českýmu pokeru? Podle mě mu to moc a moc škodí...
Odpovědět »
Christiansen
18. 01. 2011 / 10:27
až na ten oxymorón u Negrenea souhlas... ::)
Odpovědět »
bejzbolka777
18. 01. 2011 / 08:25
ooops, tady bude dneska asi legrace...... ::R ::D
Odpovědět »
M0RGAN
18. 01. 2011 / 07:34
"Asi se shodneme, že Daniel Negreanu nebo Mike Matusow nejsou nejlepší turnajoví hráči na světě." Není zrovna Negreanu hráčem s nejvyššími celkovými cashouty z live turnajů na světě?
Odpovědět »
Jesuslives
18. 01. 2011 / 08:29
M0RGAN:: Ano, Negreanu má největší cashouty. Drží se stabilně ve špičce, ale poker se stále mění, nejlepší turnajový hráč v současnosti asi opravdu nebude (i když rozhodně bude patřit stále mezi špičku). Hellmuth rozhodně není nejlepší tourney hráč, i když má rekordní počet náramků. Ale to je v tuhle chvíli irelevantní. Chápu, že televizní poker přilákává lidi, ale ruku na srdce - to je opravdu tak zásadní, aby to hráli "bulvár" celebrity, které to hrají jako v dnes již legendární session v růžový zahradě? Myslím si, že show lze udělat z našich zdrojů dostatečně dobře, Hrubý umí před kamerou vystupovat, přihoďte tam Kabrhela, ten je extravagantní pro televizi dost, takovej mix Humberto Brenes/Mike Matusow/Sheldon Cooper a mě prostě Miky baví, jestli chcete provařenej ksicht, tak Novotný nic nezkazí... ale proč tam proboha za každou cenu musí být Petr Rychlý? Nejsem si zcela jist, jestli články v Blesku "Rychlý: Hazard za čtvrt milionu" jsou to nejlepší pro rozvoj CZ/SK pokeru a pokeru obecně. Nova to dělá kvůli sledovanosti. Pár lidí si to možná zkusí, ale přestaňte se tvářit, že je to nějaká záslužná činnost. Podle mého názoru záznamy ČPT na ČT4 Sport (byť v odpoledních hodinách na marginálním kanálu), nebo i sestřihy EPT na Nova Sport, výhra Škampy/2místo Hrubého a podobné věci dělají pro popularitu pokeru hodně (bohužel i na půdě PSP), o tom nepochybuju. Ale přestaňte dělat apoštoly z Rychlého a Náhlovského a podobných kašparů...
Odpovědět »
Apsarin
18. 01. 2011 / 10:23
JESUSLIVES:: co znamená podle tebe označení "nejlepší turnajový hráč" ?můžeš to nějak specifikovat? A dále: jinak, místo asi opravdu nebude resp. rozhodně není nejlepší radši používej dle mého názoru...vyzní to tak lépe
Odpovědět »
vojta88
18. 01. 2011 / 10:04
JESUSLIVES:: LOL, jak muzes srovnavat Negreana s Hellmuthem? Tezko muzes urcit jednoho hrace a rict, ze je nejlepsi turnajovej hrac. Takze muzes leda mluvit o top tur. hracich a tam Daniel urcite patri, takze tady je autor clanku trochu mimo...
Odpovědět »
Jesuslives
18. 01. 2011 / 10:15
VOJTA88:: Nejvetsi cashout nerovna se automaticky nejlepsi (i kdyz Negreanu je stale top spicka). Stejne tak nejvic naramku nerovna se nejlepsi (coz je u Hellmutha asi zrejme). Navic tohle je stejne nepodstatny. Me slo o to, ze prinos Rychleho a Nahlovskeho k pokru rovna se nula. A Nova to urcite nedela kvuli rozvoji teto hry, ale naopak si chce prihrat polivcicku na pokerovem boomu...
Odpovědět »
Glum1980
18. 01. 2011 / 13:51
JESUSLIVES:: Tak tak pravdu díš.Ta růžová family už pro poker udělala dost!
Odpovědět »
jellycz
18. 01. 2011 / 06:54
Luďku, jsi jediný člověk z české pokerové scény, se kterým bych prohrál devět z deseti literárních soubojů, ale dneska jsi asi neměl dobrý den. S jednou výjimkou se jedna každá věta z toho odstavce, kde jsem se ocitl, nějak vyskytuje v mém textu. Nevěřím, že jsi ho četl víc než jednou. Nepřekvapuje mně, že ho bastardizují random komentáře, ale u tebe mě to zaskočilo. LS: Je to totiž víceméně jedno. PJ: Já píšu články o pokeru a ne do TV magazínu, ***takže se budu schválně držet záležitosti zcela okrajové***, která jistě nemá vliv na to, zda se paní Nováková začne v kavárně svým přítelkyním chlubit tím, že její vnuk hraje ten poukr." LS: A pokud to jedno není, tak daleko spíš kvůli tomu, jak to vypadá v televizi, než co je lepší pro "hru" PJ: paní Nováková telefonuje vnukovi, jestli to AA je tak špatná karta LS: Z hlediska televize je v těchto turnajích také daleko zábavnější, jsou li obsazeny šesti lidmi, z nichž tři jsou zábavní, ale vůbec poker neumí, než šesti nezábavnými lidmi, kteří hrají poker slušně. PJ: s koženým ksichtem koukat, jak si Pulda nebo Peter Ješko grindí o sedm stolů méně než obvykle LS: A turnajová struktura má prakticky pouze dva úkoly - zajistit zábavu a lidi ve studiu neunavit a neotrávit. (PJ) To je jediná výjimka, řekl bych, že turnajová struktura nemá překážet, ale asi bych ji nenutil zajišťovat zábavu. Nicméně o slovíčkaření nemám zájem. LS: To znamená, musí být alespoň trochu hratelné na nějaké rozumné ploše. A to je tak všechno. PJ: Přiznávám, fantazie mě zanesla příliš daleko, protože ve studiu by podobné úvahy byli schopni možná kvalifikanti, ale rozhodně ne některá z deseti celebrit. Navíc je to v tý televizi fakt jedno. Jinak máš ve všem pravdu, ale nebudu se unavovat machrováním ve stylu: "Já to říkal." Jen z toho článku trochu cítím nervozitu z toho, že s PokerStar neseš svou kůži na trh, stejně jako já loni ve VIP Poker Show. Snad se mýlím. Příští komentář pod článkem zase tak za pět let.
Odpovědět »
question
18. 01. 2011 / 09:25
JELLYCZ:: Less QQ more pew pew!
Odpovědět »
admin
18. 01. 2011 / 08:13
JELLYCZ:: Jelly okomentoval clanek na PM.cz. Ja vedel, ze ulovit pana Stanka bude trefa ::R ::D
Odpovědět »

Video

Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Neskutečná chyba dealera na Bahamách?!
Play Button
Je nejlepší poker blogerka zvíře?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games