Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Cesta do hlubin duše českého pokerového hráče

Tímhle blogem nechci kazit předvánoční atmosféru, ale tohle téma mi leží na duši už příliš dlouho a po víkendové trefě JerryCZecha v SM a následných komentářích jsem prostě už musel napsat svoje pocity z mentality některých hráčů.


Začnu tím, jak se hraje pokerový turnaj tady v Anglii. Ono je tedy vcelku jedno kde, prostě stačí vyjet za hranice a zahrát si kdekoliv jinde, což 99 % diskutujících nikdy nezažilo. Tak tedy, tady v Anglii je pokerový turnaj brán jako čisté hobby a hráči na turnaj přijdou s tím, že se pobaví, pravděpodobně prohrají, ale u pivka si promluví s ostatními hráči, užijí si příjemný večer a za ten čas, strávený u pokerového stolu, klidně těch pár liber obětují. Nikdo se s nikým nehádá, i když vyletí na suckout, protože přeci přišel s tím, že prohraje. Poker je tu všeobecně brán jako zábava, což by měl být jeho základ.

Když se však vrátím na české pokerové stoly, situace je naprosto obrácená – na pokerový turnaj jde 90 % hráčů s tím, že to „můžou hrát“ a že pokud se nedostanou ITM, je to rozhodně vinou dealera, případně nějaké „ryby“, která ho určitě suckne. Hádky jsou na denním pořádku, stejně jako urážení soupeřů, v historkách se objevuje slovo „pán“ a „ryba“ ve spojitosti s tím, jak špatně to ten člověk zahrál. Ano, možná máte pravdu, nikdo se jako Phil Ivey nenarodil, ALE kam se tím dostaneme? Jak se asi cítí nováček, který přijel poprvé v životě na turnaj a ze všech stran slyší, jak to zahrál špatně, a to ještě v tom slušnějším případě? Proč se nechovat jako zkušený hráč a nepřejít celou situaci s nadhledem a sebereflexí? Zahrál jsem tu handu dobře? Zahrál, tak proč bych se na sebe zlobil, zbytek je v rukou dealera a Kartiboha, nezávisle na pravděpodobnosti.

Další super vlastností je česká závist – pokud trefí SM Láďa Míka, je všechno v cajku a i jménem babičky mu 100 lidí gratuluje. Když se ovšem na FT dostane „neznámý“ hráč, diskuze je plná závisti a komentářů, jaké měl štěstí. Jasně, ke každé trefě je štěstí potřeba, ale jak myslíte, že je motivující číst místo gratulací posměšky, jen proto, že se nejmenujete Míka, ale třeba Novák (no offence, Filipe)? Zajímalo by mě, jak začínalo s pokerem 99 % diskutujících a jestli by se nad sebou zamysleli stejně, kdyby se jim povedla podobná trefa. Dohráli by turnaj, zhoupli se na židli a řekli si „To jsem ale měl dnes kliku?“ Ne, o vlastním pokerovém umění nikdo nepochybuje.

Je mi jasné, že lidskou povahu změnit nejde, ale doufám, že přečtením tohoto blogu se nad sebou někteří jedinci zamyslí a ubyde podobných komentářů pod článkem, že jsem trefil SM (one time :D).

Hezké Vánoce!

Sdílet tento článek na Facebooku
21.12.2010 | Autor: Aleš Kraus

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 120
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
klauniq
21.12.2010 19:42:16
::U
klauniq
TedG82
21.12.2010 19:42:48
::U
TedG82
Ferda007
21.12.2010 19:42:57
::U
Ferda007
Dendelin
21.12.2010 19:44:46
::U
Dendelin
cheecoo
21.12.2010 19:45:13
::U
cheecoo
nowys
21.12.2010 19:46:22
::A
nowys
UKPedroUK
21.12.2010 19:47:00
Přesně si to vystihnul,já hraju v Glasgow a je to jak řikáš.To co obcas zažiješ u nás je neskutecný.
Dobrej článek ::U
UKPedroUK
Drezega
21.12.2010 19:47:17
::U
Drezega
Fini55
21.12.2010 19:47:43
takže když někdo řekne že si mysli že tu handu zahral špatně... že by ji mohl zahrat tak a tak.. tak je to hned zavstivec co mu nic nepreje??
Fini55
StanleySZ
21.12.2010 19:51:25
velmi trefné a přesné ::U
StanleySZ
davidmcz
21.12.2010 19:51:56
::U
davidmcz
Hotwax
21.12.2010 19:54:21
::U Přesně tak.Hlavně se mi líbí ta část o tom jak probíhaj turnaje u nás.Osobně se mi to teda nestalo,ale mám kamaráda,kterej poker hraje chvíli a hned na prvnim live turnaji si musel vyslechnout že je Fish,a ať to už radši nehraje,po tom co mu došel gutshot.Jasný,zahrál to špatně,ale když si vzpomenu na svoje začátky(vlastně i přítomnosti :D) tak sem určitě dělal taky chyby a nechápu že se u nás najde tolik lidí co kritizujou hru ostatních a přitom to sou takový profíci,že je rozhodí jeden suckout.
Mám rád Českou republiku, ale ta naše mentalita je fakt někdy na zamyšlenou...
Hotwax
netwar
21.12.2010 19:55:15
Otázka jestli by to někdo mohl hrát nebo insta nemohl je trošku od věci. Vždy když jsem v turnaji tak poslouchám jak tohle mohl někdo zahrát jak jsi to mohl callovat nebo jak ten to mohl callovat. Ale to je přece kravina, to je jako ve fotbalu jak to mohl tenhle hráč přihrát tamtomu když to mohl přihrát tomu dalšímu a byl by na tom líp a tak bych mohl pokračovat. V tom to není je to prostě ve skillu postupným sbíráním zkušeností, situací a trochu i štěstí. Třeba jeden příklad hrál jsem turnaj v konečné fázi už zůstalo 41 lidí já byl na průběžném 6 na buttonu jsem chytnul KK já raise 2,5 blindu call od hráče na smalu a call od hráče na cut off. Board Q57 small check cut off all in a já insta call. A co mi hráč na cut off ukázal? Q5 dostal mě na fullhouse na riveru Q. A teď se ptám může to ten hráč hrát? je kompetentní? nebo já to nemůžu hrát? Ne prostě ode mě to byl malý bet za který se mu stálo se podívat na flop. Já udělala chybu která mě stála místo v turnaji. Můžu nadávat tomu hráči? ne můžu nadávat sobě že jsem to špatně zahrál. V tu chvíli jsem udělal špatné rozhodnutí a můj soupeř udělal dobré rozhodnutí.
netwar
Nut92
21.12.2010 19:57:24
::U
Nut92
pedro1pedro
21.12.2010 19:59:18
NETWAR 21.12.2010 19:55:15: Sám sis odpověděl ty jsi to zahrál špatně 2,5BB je opravdu málo navíc tedy nevím kolik byly blindy, kolik měl soupeř atd. Ale ano bet to byl malý
pedro1pedro
lovecaty
21.12.2010 20:00:44
nuts ::U
lovecaty
smash
21.12.2010 20:03:23
to uz jsem slyšel 1000x a neni to jen poker a stejně: nezmění se nic...
smash
Fini55
21.12.2010 20:03:32
NETWAR 21.12.2010 19:55:15: taky se mi stalo neco podobnyho raisnu 2,8bb.. s KK.. vsichni fold.. a BB call.. flop Q25rainbow.. ja bet on all in ja call a ukazal Q2 a na turn mu prisel jeste full house.. ale nevim proc to zrovna calloval s Q2o.. kdy se mu to ani nevyplatil ose na ten flop podivat a byl OOP...
Fini55
alaingr
21.12.2010 20:04:30
Hlubiny si představuju určitě jinak. Tohle je plytkej povrch.
alaingr
hanzi23
21.12.2010 20:09:35
::U
hanzi23
pedro1pedro
21.12.2010 20:10:32
Každý dělá chyby o tom není pochyb já už mám něco nahráno a včera sem taky předvedl naprosto skandální check na riveru a doteď nevím proč ale to není podstatné. Ta hra v SM byla opravdu skandální a naprosto chápu rozhořčení některých hráčů ono je totiž podstatný rozdíl jestli se bavím o turnaji za 200 kaček nebo o turnaji za cca 4,5 tisíce (SM) tam už by hráč přece jen nějaké kvality mít měl. Pokud jde o to co se ozývá v českých kasinech nevím asi záleží na tom kam chodíte řekl bych, že je rozdíl jestli hrajete v nějakém klubu někde v menším městě nebo v Cardu v Praze (mám s tím své zkušenosti) souvisí to pochopitelně se zkušenostmi hráčů a taky bankrollem hráčů. Já osobně se ke hře soupeřů v podstatě nevyjadřuju ale fakt je ten že znám pár těch lepších co tyhle provokace používají jako součást své strategie a table image a to jim přece nemůžete mít za zlé. Takže Jerrymu na závěr gratulace, ale měl by si asi ještě něco o pokeru nastudovat.
pedro1pedro
CZDonkey
21.12.2010 20:12:39
ja sem jeste nic netrefil a nikdo mi nerika, ze to nemuzu original hrat ::D kazdopadne pred par lety meli vsichni penize od tatu, co byli za komunistu velky zvirata. dneska to jsou fishe co vsechno ulakujou (u lucky jou). priste to bude zas jina skupina lidi.

Normalni lidi nepotrebuji takovy clanek a tem ostatnim to asi nedojde.

PS: My verni uctivaci Kartyboha, pokladame kazdy den esa, jako obet a modlime se za dalsi report od pana Krause ::A
CZDonkey
bejzbolka777
21.12.2010 20:18:31
Nice článek Aldo. Já sem ovšem z tý druhý strany barikády. Cholerik, tiltáček. Odmalinka jsem házel raketou, nadával rozhodčímu. Se asi jako nebudu měnit a budu dál převracet stoly v Cardu a říkat Ince a Minaříkovi že maj už od porodnice na rukách načůráno ::D . Protože to prostě vždycky zahraju naprosto geniálně a zaříznout mě může jen pešek ::V ::R . Hodně pevných nervů kolegů z TILT PRO TEAMU! ::O ::E
bejzbolka777
ZungWirth
21.12.2010 20:18:51
Moc dobrej článek. ::U
::A
ZungWirth
bejzbolka777
21.12.2010 20:20:48
Jo, a Novotnýmu že má kliku na bohatýho fotra a krásný tělo, jinak by to nemohl hrát ::N
bejzbolka777
Nossi
21.12.2010 20:21:00
::U ::U
Nossi
execellentmaster
21.12.2010 20:23:01
Tendle příspěvek je totální blábol, vetší sra.ku sem dlouho nečetl ::O
execellentmaster
munosakq
21.12.2010 20:29:20
::U ::U ::U ::U
munosakq
Istral
21.12.2010 20:37:34
::U
Istral
czechpete
21.12.2010 20:40:57
Ted jsem si precetl komentare o jerrym jsem rad ze v cesku neziju vsichni co rikaj ze to nemuze hrat jsou i d i o t i a zavistivci jak to vlatne muzete rict vy kdo mate bankroll pod pet dolaru a sm jste nikdy nehraly protoze nemate na buy in.Polovina lidi s fora mu to ani nepreje.Meli by jste to prat jemu i jeho rodine.To je clovek totiz co neco dokazal protoze studoval cetl knizky a neposlouchal vas blbce jak to hrat nemuze.
czechpete
Fini55
21.12.2010 20:42:35
CZECHPETE 21.12.2010 20:40:57: on o pokeru urcite nic necetl :)
Fini55
Fearless003
21.12.2010 20:43:58
CZECHPETE 21.12.2010 20:40:57: tys na ten turnaj jak hral asi vubec nekoukal že ?
Fearless003
Maveno
21.12.2010 20:49:52
Aleši mícháš jabka s hruškama, když jdu do Showdwonu na 200kč freez, tak se jdu pobavit a prohrát, když jdu do Cardu na ČPT, tak fakt nejdu jen tak prohrát (i když to tak dopadá :)...jinak jako článek zbytečný, páč starýho psa novým kouskům nenaučíš :)
Maveno
APminer
21.12.2010 20:56:07
EXECELLENTMASTER 21.12.2010 20:23:01: kamo ::W , byl jsem v Londyne s Alesem na turnaji i cash a bylo to jak pise; tady v CR/SR jsem toho uz live taky trosku odehral ... a opet musim potvrdit, ze co pise Ales je pravda ::R ... priznam se taky k tomu, ze jsem hru nekterych hracu v Londyne tady doma popisoval = "jak to muze callnout ? " ... ::)
APminer
APminer
21.12.2010 20:57:14
MAVENO 21.12.2010 20:49:52: nemas pravdu ::N
APminer
Fearless003
21.12.2010 20:57:31
jinak muj nazor podle toho jak hral v poslednich cca 15 lidech kdyz sem se zacal dívat na Jerryho je ze je fishka, ale tu vyhru mu preju stejne tak jako kazdymu jinymu, kdo zrovna nehraje proti mě.
Ale nevim proč z toho děláte všichni takovou vědu.
k tomu článku- je tam psáno:
. "Dohráli by turnaj, zhoupli se na židli a řekli si „to jsem ale měl dnes kliku?“ – ne, o vlastním pokerovém umění nikdo nepochybuje."
tahle věta mi prijde jako naprostá zhovadilost, hlavne ten konec. Vetsina lidi co nepochybujou o svém pokerovem umeni sou podle me fishky a mala cast profici kteří prostě nemají proč pochybovat
Fearless003
Frankie23CZ
21.12.2010 21:02:13
Ja hral sunday milion tak sem tady asi borec haha. Jestli je sunday milion meritko. Podle me skoro nikdo tady to neumi na slusny urovni, ale vo to preci nejde ne? Rict svuj nazor muze snad kazdej. Me jen prijde, ze jak najednou je pod sebou od ruznejch lidi 10X ::U a potom nekdo napise neco jinyho tak se na nej vsichni sesypou. Ja tady preju vsem at maj nejvetsi luck, nejvic penez, ale kdyz se mi bude zdat ze podle myho nazoru nekdo neco zahral blbe, tak to napisu. V pokeru nejde rict: vyhral sem turnaj =sem dobrej. Tim nenarazim na Jerryho. Preju vsem Cechum at to dotahnou co nejvejs a FT je slusna vizitka, ale nevim jestli se da rict FT (nejakyho turnaje s vic lidma nez treba 2000)= super hrac. Me totiz prijde, ze tady to takhle hodne lidi bere. Je zajimavy dat si na drazsich turnajich( kolem 200USD) hrace na FT do Official poker rankings a vidite ze treba 60% z nich je dlouhodobe mega v minusu Timto zase nenarazim na Jerryho ani sem ho necheckoval jak na tom je. Pro kazdyho z nas by to byl urcite mega uspech byt na FT tohohle turnaje.


Good luck vsem
Frankie23CZ
martinino
21.12.2010 21:12:04
no hlavne na 200 unlimited rebuy v cardu ma kazdej stul svyho "kapitana" kterej vsem vysvetluje jak co meli zahrat. urcity lidi to mozna rozhodi. pro me je to usmevny. obecne plati cim mensi buy-in, tim vic expertu. a co se tyce obycejny logiky. kdyz sem presvedcenej ze nekdo neco zahral strasne, mlcim, abych si ho podal az to udela znova. rozhodne nedavam coaching zdarma a nechci aby se hraci kolem me lepsili, protoze jako konicek umi bejt poker hodne drahej. a tak kdo ho hraje vazne, poradne a snazi se premejslet, nemuze si dovolit zdrzovat se coachingem nekoho kdo to stejne do pristiho levelu odhazi. na druhou stranu zijeme v zemi kde je takovyto "davani" si jeden druhyho naprosto normalni a musim rict ze to pro me do ceskyho pokeru tak trochu i patri. kdyz se clovek umi soustredit, nezapojovat a mlcet, nevidim v tom takovej problem. jinak peknej clanek. dalsi by moh bejt na retardovanou pokerovou mluvu (ktera jiste pochazi z dob kdy si panove museli hazet clanky v anglictine do prekladace (instacall, mucknutá, pokerstars jsou rigged, atd :D)
martinino
fghacko
21.12.2010 21:15:23
naprosto trefný článek ... možná chybělo to, že čím dál častěji lidi vyhrožují zmlácením a podobnými agresivními výpady ... tohle tu ještě tak před rokem a půl nebývalo, vážení!
fghacko
Frankie23CZ
21.12.2010 21:20:28
FGHACKO 21.12.2010 21:15:23: Zmlacenim?? ty vo.le to ten zivak je fakt makacka.
Frankie23CZ
Frankie23CZ
21.12.2010 21:21:02
haha. foldni to nebo te zbiju ::8
Frankie23CZ
APminer
21.12.2010 21:32:18
FRANKIE23CZ 21.12.2010 21:21:02: beze srandy, cracknul jsem jednomu na live cash AA a on zacal trhat svoje rakety - Modiano nepovolilo !!! Vytahl kudlu a jedno Acko rozrezal ... celkem jsem mel pocit, ze bych mohl dopadnout jak ta karta ::O
APminer
Frankie23CZ
21.12.2010 21:34:34
Ty jo tak to je moc. Mozna by nebylo spatny hrace prosacovat, jestli nemaj zbrane. Typek na tiltu s nozem nebo bouchackou z byvaleho SSSR neni nic uzasneho.
Frankie23CZ
Vlcis
21.12.2010 22:19:55
Nechtěj se mi číst všechny komentáře..ale Maveno má částečně pravdu, že starýho psa novým kouskům nenaučíš! ;-) Ale jinak super článek a thx za něj!!Třeba někomu pomůže :-)
Vlcis
Woltaire
21.12.2010 22:32:54
Jsem rád že jsem v Česku, někdy tu je pěkná sranda..v Anglii jste suchaříí :)
Woltaire
Frankie23CZ
21.12.2010 22:34:54
WOLTAIRE 21.12.2010 22:32:54: +1000000 ::U ::U
Frankie23CZ
omglol
21.12.2010 22:55:33
Ve vetsine bych s tebou souhlasil, ale tahle veta - "Tak tedy, tady v Anglii je pokerový turnaj brán jako čisté hobby a hráči na turnaj přijdou s tím, že se pobaví, pravděpodobně prohrají, ale u pivka si promluví s ostatními hráči, užijí si příjemný večer a za ten čas, strávený u pokerového stolu, klidně těch pár liber obětují." Nevim no, urcite na tom neco pravdy je, ale minimalne polovina hracu to jen jako hobby nebere, teda aspon na tech vetsich turnajich. Byl jsem na WSOP ve Vegas, najde se tam samozrejme spousta lidi, kteri to jdou jen tak zkusit. Nejspis to bude asi tim, ze se jedna o WSOP a skoro kazdej to bere vazne, na tech mensich turnajich to tak asi je, ale rozhodne bych nerekl, ze je to pravidlo. Jinak natura ceskych hracu a cechu obecne je naprosto silena, v tom souhlasim, ale to asi bude dano tou ceskou historii...
omglol
LuisFig0
21.12.2010 22:59:34
MARTININO 21.12.2010 21:12:04: jo, s tou retardovanou mluvou máš pravdu, začíná to bejt dost šílený ::E
LuisFig0
Padas
21.12.2010 23:00:28
Naprosto souhlasím, na článek o JerryCzech v SM jsem narazil trochu se zpožděním a podle více než sta komentářů doufal, že si počtu o jeho cestě FT. Bohužel hned zkraje jsem zjistil že vypadl a zbytek byl pouze střídající se výkřiky o šťastné rybě a osočování kritiků ze závisti, neuvěřitelný kolik lidí mlo potřebu se do téhle diskuze o ničem zapojit.... Hezké vánoce do Londýna Aleši a moc to tam s těmi turnaji nepřeháněj, když do nich jdeš s tím, že prohraješ (předpokládám že tohle očekávání se ti daří bez problémů naplnit ::; )
BEJZBOLKA777 21.12.2010 20:20:48: ::D ::D ::D
Padas
SvenMat
21.12.2010 23:15:38
Poker má tu nepěknou vlastnost, že bývá někdy nespravedlivý, takže zejména v MTT turnajích, kdy je člověk ve hře několik hodin a následně je "nespravedlivě" suckoutován na riveru nejlepe na bubline, chce to pořádný kus mentální síly to příjmout jako fakt ... sám s tím pokaždé zápasím a pozoruji, že v tom dokonce zlepšuji ... každopádně ne každý je schopen takovým situacím čelit .. to, co se člověk dočte v chatu po nějakém suckoutu, je někdy šílené a rozhodně se to netýká jen Čechů ... stejně tak na chatu narazíte na spoustu mudrců, kteří to vědí nejlíp Čechu i Nečechů .. i tehdy vypinam chat ...
S live turnaji mam špatnou zkušenost .. některé z nich byly šílené a já nevěděl, kde se ten chat dá vypnout .. nikde jsem žádné nastavení nenašel, takže teď už hraju jen online ::)
SvenMat
Ceasears
21.12.2010 23:27:28
Pani bratia ::D to este uvidite len ozajstnu nefalsovanu zavist a mudrost v jednom podani na slovenskych forach okolo 16.1. 2011 - vtedy sa slovensky team vrati z baham z turnaja world cup of poker....A inac,vynikajuci clanok,vsetci sa len ucime ...... ::R
Ceasears
TedG82
21.12.2010 23:30:40
SVENMAT 21.12.2010 23:15:38: sluchátka do uší?
TedG82
M0RGAN
21.12.2010 23:37:02
SVENMAT 21.12.2010 23:15:38: Je to jednoduché: stačí pushovat na bublině MTT any2, hlavně úplné hovadiny a musíš přece vyhrát, pokud máš zrovna horší kartu než soupeř (v allinu) :-)
A ty živáky jednoduše: sluchátka a pohoda :-) Nebo se naučit filtrovat mluvené slovo..
M0RGAN
SvenMat
21.12.2010 23:40:38
TEDG82 21.12.2010 23:30:40:
No nejsem asi takový introvert, abych si ty sluchatka uzil. To uz radeji v trenkách v obyváku s myší v ruce ::)
SvenMat
cmelik
21.12.2010 23:53:20
APMINER 21.12.2010 21:32:18: nebylo to rezani karty v estoru v olomouci? u toho jsem byl a byla chyba kasina a Boba, ze ho nevyhodili a nedali mu dozivotni zakaz vstupu....jako tam jsem se bal i ja a to jsem ten stul jen pozoroval!!!
cmelik
Zelwaaak
21.12.2010 23:53:21
Urcite trefny clanek. Akorat nevim proc se hned ze vsech dela banda neprejicich primitivu jen proto, ze vyjadri svuj nazor na jeho (v tomto pripade jerrryho) spatnou hru..ovsem pote co jeho smerem nejprve putovaly gratulace. Bylo vy fajn, kdyby se to bralo jako objektivni kritika popripade pripominka...a ne hned jako cechacstvi a typicka zavist a podobny blaboly...jinak by ani zadny problemy ani hadky nevznikaly...
Zelwaaak
nanuko14
21.12.2010 23:53:40
V soucastne dobe ziji take v Anglii a musim jen souhlasit s tim jak jsi popsal zdejsi podminky ... je to moc prijemne jit si tady zahrat ::U
nanuko14
SvenMat
22.12.2010 00:03:45
ZELWAAAK 21.12.2010 23:53:21:
Já se díval cca. od 19 hraču a protože jsem mu fandil, měl jsem hrůzu z těch callů, kterými se tam odhazoval a pak se musel zuby nehty zdablovat, aby se udržel. Přál jsem mu, aby se dostal co nejdál, ale mel jsem obavy. Hral jsem s ním pred dvema dny u jednoho stolu cca. 1.5h a jeho styl jsem si pamatoval, protoze byl "netradicni" a schvalne neříkám špatny, neboď nejsem ten, kdo má právo soudit.
Každopádně si zvykněme na to, že když má někdo nějakou připomínku, není to hned závist ani nepřejicnost, je to jen příspěvek do diskuse.
SvenMat
Woltaire
22.12.2010 00:10:23
Woltaire
JerryCZech
22.12.2010 00:23:40
Ahoj všichni, děkuji za GL a užitečné rady. Všichni chybujeme jen jde o to chybovat méně než ti druzí. Mimochodem kdybych mohl tu poslední hru vrátit, tak bych ji zahrál stejně. Vím proč jsem tak hrál a kdybych nehrál podle sebe, ale učebnicový vzor (jako většina, kromě nás ryb) nevím nevím... Je dobrý vědět jak se co má zahrát na JJ nebo s AA , kolik na co vsadit...podle toho odhadujeme sílu protivníka, že? Ale jak to bude vypadat, když budeme všichni hrát stejně, kde je vlastně měřítko co je špatně a co vlastně dobře. Z knížek? Profíci tak hrají? To dá prostě rozum a jinak to být nemůže? Říká se to? atd...? Podle mě ta hra je více kreativní a věřte, že styl střídá styl, proti tomuhle, zase tamto...dříve, když nebyli knihy, nebyl styl, postupně vznikal a myslíte si někdo, že jsme u konce s touhle šachovou karetní hrou? Že bude vyhrávat jen ten co bude hrát , přesně tak, že mu nikdo pak nevyčte ani jednu hru...? Myslím, že by ten originál pohořel...my jsme dali hře měřítka a jak jsem řekl, je dobrý je znát...jestli bude dobrý se toho držet, když ostatní tak hrají...toť otázka.... Mám takový hloupý příklad… Budeme očkovat si dcerku a ptám se doktorky: To dobrovolný očkování, co dříve nebylo a teď to pořád propagují...má to cenu pani doktorko? Ona se zamyslela a říká, no když všichni budou očkování ..... ::) No, nakonec očkovat ji dám, nebudu riskovat, ale v pokeru to neni riziko zdraví, jde o zábavu, jak přelstí a přečíst druhého. Snažit se myslet, co si soupeř myslí, že já si myslím, že si myslím...že on si myslí ::) ::) ::)
Jinak...můj osobní názor1) rady, názory špatně , ne špatně , tak zahrát, tak nezahrát neni závist.... ( od toho to tady je). 2. nepřeju, proč on 40let, zabezpečený, proč ne mladší, fish pod tytulování (nevadí mi mimochodem), jen ať to nacpe druhým,...že by přece jen závist? No ti co to u každého hráče co nemá jméno píšou, sami si zapátrejte v duši, odkud to pramení...možná trochu ta závist to bude.... Proč takový hráči nenapsali třeba o slavným hráči co vypadl teď na Mistrovství v cardu, kdy vysoce docoloval před river a čekal jen barvu ?4:1. Ne, budu si hrát svojí hru a přidám si k ní co já uznám za vhodné, ne to co se podle někoho má. Těm co se to nelíbí můžu jen vzkázat...VY pište, já budu hrát ::V ::) ::U
P.s. děkuji těm z bodu jedna ::) a těm co mi vyslovili podporu a všem jinak přeji pěkný zážitky při hře
JerryCZech
SvenMat
22.12.2010 00:29:42
RE[[JERRYCZECH:2814:89095:22122010 00:23:40]]:
SvenMat
SvenMat
22.12.2010 00:37:53
JERRYCZECH 22.12.2010 00:23:40:
Jerry, pokud jsi ochoten přijmout poznámku ode mě, starýho amatéra, tak můj názor je ten, že děláš příliš mnoho drahých callů a stejně nakonec foldneš. V pozdní fázi turnaje jsi hrál call, fold ... call, fold .. call, fold a odhazoval ses ... to je podle meho nazoru ve fazi vysokych blindů, když se většina pohybuje na urovni 10 až 15BB docela smrtici ... to je muj pohled ... je to tvoje hra a dostal ses s ni na FT, takze v nedeli (v pondeli) fungovala
SvenMat
FISHonFORK
22.12.2010 00:58:59
Na každý oheň čeká měch, kováři kuj železo, oheň hoří! Aneb žabo-myší války jedou, za chvíli zas dojdeme k tomu kdo má větší "péro". Poslední dobou se opravdu bavím.
FISHonFORK
SvenMat
22.12.2010 01:00:47
FISHONFORK 22.12.2010 00:58:59:
a kdo má teda větší péro ? ::)
SvenMat
JerryCZech
22.12.2010 01:06:21
SVENMAT 22.12.2010 00:37:53: Ahoj, tvé komentáře jsou příspěvky a píšeš rozumně(sorry za ten omyl s jménem). S tím, jak píšešl call, fold ... call, fold .. call, fold, že jsem se odhazoval, to jsem si uvědomil a asi to bylo i čitatelné ohledně flopu a zjištění síly protihráče po flopu, nedotahoval jsem to.. ale ikdyž jsem kolikrát chtěl to jinak zahrát, tak jsem to znovu si promítl a ekl jsem si udrž se co nejdéle.... ale přicházel jsem o dost čipů...to vím
JerryCZech
JerryCZech
22.12.2010 01:07:37
SVENMAT 22.12.2010 01:00:47: asi ty ::; , ale já to zjišťovat nebudu...ať to zjistí, kdo s tím začal ::) ::) ::) ::A
JerryCZech
FISHonFORK
22.12.2010 01:17:14
JERRYCZECH 22.12.2010 01:07:37: Mno jasně že Istral:-). Já je že jsme si těchhle komentů už užili dost.

Jsem rád, že se ti podařilo dostat na FT SM. Z každého úspěchu ČR hráče mam radost. A jak jsem již jednou říkal, proluckovat na FT SM se dá velmi těžko.

Bohužel si budeš muset zvyknout, že každý tvůj další úspěch bude korunován hate story od hráče, který je - 300 dolarů a má nahráno 13 turnajů, tak to tady chodí.

pokoušel jsem se ty pacholky napravit, ale nejde to..
FISHonFORK
JerryCZech
22.12.2010 01:26:18
FISHONFORK 22.12.2010 01:17:14: Jo, to máš pravdu a plně souhlasím, nepíšu to proto, že bych chtěl někoho napravovat nebo někomu něco vyvracet...byl jsem požádán 2x měsíčně napsat blog a zapojit se sem tam do diskuze a pod... nevadí, baví mě to a čas to moc nezabere...přece nebudu fouňa s nosem nahóru ::N ::) ::;
JerryCZech
Mizushirazu
22.12.2010 01:36:42
Jojo, je to jako s fotbalem, hokejem, atd., "proč to ten blbec nahrával, dyť mohl jít sám !!" "to je vůl, takovou hloupou kličku udělá, proč to nenahrál!"... všichni jsou hrozně chytrý, všichni přesně ví, jak co zahrát, ale byl bych zvědavej na jejich konta a profity... Když si Marty callnul s 67 raise od Itala, kterej za celou hru hral snad jenom jednou AA, tak to byl nejvetsi buh, borec, zazracna intuice, atd. atd., div se tady z toho vsichni nepodelali! Pokud Jerrry vyhral ve dvou dnech Práci snů, casting a o měsíc později se dostane na FT SM, tak možná má svůj osobitý styl, kterej všechny ty poučky a výpočty z učebnic prostě poráží... a nebo má z prdele kliku, ale na tu, a to si tady přece hoši musíte přiznat, na tu se v pokeru nehraje ;);) to říká i Matt Damon! :D Good luck!
Mizushirazu
stumby
22.12.2010 01:38:04
JERRYCZECH 22.12.2010 01:26:18:
gratz, neviděl jsem, jak si hrál, ale zas asi taková " fishka " nemůžeš bejt, když si vyhrál práci snů a teď ses dostal na FT v tak dobře obsazeným turnaji jako je SM..
Některé příspěvky bych tu vůbec nebral vážně, protože většinou jsou od lidí, co to " originál nemůžou hrát " ...

článek je víc než dobře napsaný a pravdivý, jen to je škoda, že to takhle u nás funguje.. Taky znám pár takových případů..
stumby
stumby
22.12.2010 01:39:53
JERRYCZECH 22.12.2010 01:26:18:
jo a ještě, ta literatura a všemožný knížky, o tom poker není.. Můžeš přečíst tolik knížek, shlédnout tolik filmů, ale nikdy Ti to nedá víc než praxe ( hraní )...
gl ::R
stumby
Mizushirazu
22.12.2010 01:44:32
jo a btw., Daniel taky nebyl zrovna v pohodě, když viděl, jak to Marty zahrál, přišlo mu to minimálně nestandardní, takhle to zahrát, když hrál poslední 2 dny beton... a o tom to je, zahrát to jinak, než jsou všichni tyhle rádoby reguláři zvyklý. Jestli se to někomu nelíbí, tak ať si sedne na ty svoje 3 dollarový sitka a dál si piluje techniku push a fold ;) howgh! ::V
Mizushirazu
Headis
22.12.2010 02:43:13
Tak to je jasný, že když trefí Láďa Míka SM tak je všechno v cajku. Láďa je totiž Isildur1, tak proč by to nemohl trefit... ::U
Headis
strachu
22.12.2010 02:49:50
novinkycz hadra

V článku je chyba, je uvedeno, že na turnaje chodí 90 procent lid, kteří to můžou hrát.
I přes slabou mozkovou činnost usuzuji, že turnaj (pokr) může hrát člověk, pokud:

má kde
má s kým
má za co
má karty (něbo někdo okolo)
dodržuje základní pravidla hry THM, popřípadě její varianty
dodržeje základní pravidla společenského chování, například, že se po flopu 5A8 rainbow nevychčije pán na big blindu na slečnu na buttonu (zde je výhoda online hry, můžete chcát po všem a po všech, jak se vám zlíbí)

Takže, 100 procent hráčů po zaplacení buy-inu a dodržení výše napsaných pravidel to „můžou hrát“. Třeba dát 40 za sebou all-in. A bez dívání na karty.

K autorovy, miluji jedince, kteří vyfrčí někam pod stan a pak plivou zpátky proti větru. Jelikož je to tam vše sluníčkovské a děsně kůl, bylo by hlopé se vracet. Doporučuji čaj o páté, heads-up, zůstat za kanálem a nerozčilovat se s těmi českými pokrovými hráči.

Závist je normální lidská vlastost, jeden z tahounu rozvoje, po lenosti a mlácení se mezi sebou. Bez ní by ani ten blbý současný kapitalismus nefungoval, kdyby děcka nedostaly telefon, co má jejich kamarádka. Naopak po mých osobních pozorováních, jedinci, kteří řvou - ty mu závidíš, ty mu jenom závidíš - jsou zpravidla největší závistivé kurvy, a aby se na to náhodou nepříšlo a nevypadaly blbě ve společnosti před ostatníma, tak osočujou druhé.

k jerrymu o úspěšnosti hráče výpovídá jediná věc, černé nebo čevené čísla (někteří k tomu nepotřebují ani long run)

vím ale jistě, že srdíčko nemůže zhasnout promo hvězdičku, takže se není čeho bát
strachu
maaaarty
22.12.2010 03:11:21
STRACHU 22.12.2010 02:49:50:
snad az na to "k autorovy" a par dalsich do oci bijicich gramatickejch chyb s tim nelze nesouhlasit......Alesovo posty povetsinou hltam, ale tenhle se mi teda moc nepaci, a pozornema to nic spolecnyho s jerryho uspechem (jemuz, abych byl originalni, jeho trefu preju i zavidim). Zaprve taky nemam rad to, kdyz Cech zijici v zahranici, se takhle vyjadruje o cesky mentalite, a predevsim nemam rad, kdyz nekdo hazi deset milionu lidi do jednoho pytle, jak se rika. V uvodu do clanku pises, ze chces reagovat na chovani "nekterych hracu" a pak najednou o 90% hracu ceskych turnaju, tak se rozmysli......no a uz vubec nechapu, co tady zbrojite proti svezimu slangu (ba i argotu :D) v ceske pokerove komunite. Je to celkem vtipny, a svuj slang ma kazdy odvetvi lidskych cinnosti( viz "mic je kulatej a zaciname 0:0, teren je pro oba tymy stejnej"). a psat, ze je to pozustatek internetovych prekladacu, to uz je "original supr sileny" ::B
maaaarty
SvenMat
22.12.2010 04:29:38
STRACHU 22.12.2010 02:49:50:
Souhlasím s tím, že poker může hrát ten, kdo si zaplatí buy-in.
S čím ale bytostně nesouhlasím, je to, že závist je tahounem. Napsal jsi to docela vtipně, ale ve skutečnosti je to hloupost. Tahounem jsou individuální potřeby jednotlivců a snaha je uspokojovat. Individuální potřeba jedince je generována celou řadou motivů a závist je možná u někoho motorem, ale celospolečensky to zdaleka neplatí. Příklad na potřebě stejného mobilu, co má kamarádka, je mimo mísu. Svět neběží podle pár blbců, co své individuální potřeby generují tak, že se podívají přes plot k sousedovi a koupí si totéž co on.
SvenMat
JerryDark
22.12.2010 05:34:48
::U článek
myslím,že každý by rád hrál u stolu s JerryCZechem.

K vítězství vedou různé cesty.A v některých případech je dovedou najít jen někteří hráči.
JerryDark
strachu
22.12.2010 07:12:07
SVENMAT 22.12.2010 04:29:38:

Bavíme se o současné společnosti

Motorem - tahounem se mi zdá docela stejný výraz bych řekl.

Tak deset minut přemýšlím a lámu si hlavu.

Tahounem - motorem jsou individuální potřeby jednotlivců a snaha je uspokojovat.

Uspokojení potřeb se děje zkrz nákupu a služeb. Dál už si ty poučky moc nepamatuju. Se školy jsem pár let ven.

souhlasím

Příklad holky bez telofonu
1. pozitivní závist - vidí ho, zavídí ho chce ho, jde do práce, vydělá, koupí si ho, používá ho, nosí ho, volá. Telefon takový, jaký chce.

2. negativní závist - za rodičema, ať jí ho koupí
- protože nemá na tak dobrý přístroj ( nebo jí ho nechce koupit), koupí jiný, horší a ještě naschvál prohlašuje, že je lepší.

Dal jsi mi zabrat, přemýšlím na tím tak 15 minut.

Napsal jsem kapitalismus běží. Pokud žádný telefon neuvidím a nebudu vědět, že náký existuje, mám dvě možnosti.

1. můžu ho vynálezt - zde je motorem lenost - tzn. nechce se mi tam chodit pěšky, nebo válka - protože tam nemůžu jít pěšky- popřípadě extremní vize výjmečných jedinců po aplikaci psychotropních látek (vědci, a né šašci s tunelem zakopaným do země) tzn. - ooooooooo co si povídat na dálku zkurz dráááááty natažené na polem. další možnost, náhoda, tzn. pokusy.

2. vynalezne ho někdo jiný. Potom mi ho někdo ukáže (reklama), mám touhu- chci ho, líbí se mi , nebo jsem zavistiví méněcenný zrmd - chci ho, abyh mohl machrovat a abych byl in, musím si ho koupit za barevný potištěný papír - tudíž musím jít do práce - jsem fish - tudíš dělám kapitalismus.

3. mužů adaptovat současný telefon , už je pase a už ho má každý vymyslím telefon a strčím do něho foťak a i když je to prakticky k ničemu, tak je to moda, in áááááááá reklama, podnikám, jsem shark , potíštěné papírky a uspokojení potřeb. Dělání kapitalismu a vzhůru vpřed.


Tzn. 1 případ je pokrok, druhý stagnace, třetí inovace, druhý a třetí případy dělají práci, tzn. v současné době, kapitalismus, na společenské úrovni je to konzum, spotřebka.
strachu
strachu
22.12.2010 07:12:16
Můj pohled je ještě ale zvrácenější. Svět neběží podle pár blbců, co své individuální potřeby generují tak, že se podívají přes plot k sousedovi a koupí si totéž co on. To máš pravdu. Svět na těchto blbcích stojí. A funguje. Dneska. Relativně. Svět běží podle pár jedinců - 5 procent, kteří těm 95 procentům nakukali spotřebku a pravdu, svobodu (demokracie), (základní ekonomický poměr 80 - 20 až k těm 95 - 5. Sharks and fish.

Online poker je tomu nádherný příkladem. Na čem stojí. Na 95 procentem blbců, kteří viděli u Iveyho káru přes plot. Ti ho platí. Díky ním existuje. Masírování reklamou. A Ivemu závídí, chcou mít free lifestyle. Stejně jako já. Mluvit o tom, že hraju poker, protože mám hrát tu hru je nesmysl. V tom případě bych musel hrát o písek. Díky základním lidským slabostem, jako je závist, naděje, blbost, naivita, hloupost, stádnost, nepříznání si pravdy atd. to funguje. A to kam až jsem jak tak koukám dostal, tak společnost stojí hlavně na lži. A těch 5 procent jaksi nalhává zbytku.

Od narození. Máme se dobře učit. Abysme se všichni měli sluníčkově. Lež. Bez známosti, rodiny, příbuzných ale budeš stále jenom děvka, no mužeš být tuctová kurva, nebo se naučit jazyk a dělat za víc. Mále volit. Lež. Stačí si přečíst základní ekonomickou poučku, kde se praví, že v demokraci strana sestavuje takový program nikoliv aby ho zrealizovala, ale aby byla zvolena. Šašci, prostředníci žraloků (tzn. majítel plyn, voda, elektikrika, byty, infrasktruktura, továrny atd. atd. ) a jejich úkolem je prostřednictvím slibů a lží dávat naději. A škubat fišky na daních. to je naše fEEČKO poplatek herně, státu. Opět ty lidské slabosti. Kup si to a to, je to lepší. Dělej to a to. Hm konzum a hlavně lidi už mají hlavy v prdeli zatlačenou až po ramena. Demokracie. Co je to za demokracii, ve které si nejsou všichni občané rovni před zákonem. Co to je imunita? Svoboda slova. Neeistuje. Právo. Zákon. Prostředek bohatých a vlivných k usměrňování většiny.

Okno, zastříkané blátem, zkrz které většina lidí nevidí a nebo se bojí, nechce, má strách, nemá důvod se dívat a nebo nemůže podívat.

Já jsem osobně před dvěmi lety obchodoval na burze. Nechal jsem tam 42 K. Před rokem jsem našel poker. Dál jsem do něho 30 dolarů. Víc ani tuk. Žádný rozdíl. Stejný princip bysnysu, stejný systém. Kupte si knížku, kupte si software. Všichni si na sng vytvoříme rolly a budeme beatovat NL 2000.

Proč nedám víc jak 30 do onlinu? Kdo vydělává na burze... Ti řečníci. Ti knižníci. Zaručený obchodní systém na obchod komodit. Trajdujte forex 25 hodin denně pomocí našich zaručenýh PLACENYCH rad. Dále vydělá broker. Dále vydělává pan bankovní boradce, který má čerstvé info, že NASQAD 100 opět stoupl. Hmmmm Přednášky za 10 000 na hlavu. Tihle lidi vydělávají.Vtipná Goldman Sachz uměle vyžené akcie pomoci nesplatitlených hypoték, někomu hold zústane černý petr, poté dostane monstrozní pětiprocentní pokutu z celkového výdělku a vše je fér a allright. Lži. Nebo co takový standa mašinka se svým výdelkem 60 mega. Musel hodně dluho studovat vývoj firmy na trhu a přesně odhadl nákup a prodej akcií. Talent. Žádné interní informace, ne ne to se nedějé. Všechný je spravedlivé a po právu.

další do těch slabostí lze zařadit i blbost, to jsem já, že zbytečně trávím čas a svůj život nad pojebanýma stárama.

popravdě jsem unavou měl takový tok myšlenek, že jsem to rozvedl až moc

jináč doporučuju se přestat dívat na televizi, věci budou mít ostřejší obrysy


uuuuuuufffffffffff

Docela by mě zajímal těd ten tvůj pohled na věc.


Vlastně nakonec se jsem dospěl ke stejné věci (o které jsem vlastně ani nepsal a ty jsi reagoval úplně jináč) Svět běží podle pár chytrolínu, kteří většině blbcům lžou (a využívají lidské slabosti plus ještě (nejsem emo) emoce.

Dobré ráno
strachu
Maveno
22.12.2010 07:38:21
STRACHU 22.12.2010 07:12:07: STRACHU 22.12.2010 07:12:16:

zřejmě dobrej model ::V
Maveno
oxeerz
22.12.2010 08:03:21
MAVENO 22.12.2010 07:38:21:

Chlapec zrejme jede na velmi kvalitnim matrosi. ::3
oxeerz
Maveno
22.12.2010 08:08:40
OXEERZ 22.12.2010 08:03:21:

ale pravdu má v tom, že jak říkají moji kolegové 5 % je chovnejch a zbytek těch tažnejch ::R
Maveno
strachu
22.12.2010 08:56:13
otevřu novinky a nemůžu se nesmát

na jedné strance máme vedle sebe jak žraloka

http://www.novinky.cz/vanoce/220372-rusky-miliardar-abramovic-si-k-vanocum-dal-ostrov-za-7-6-miliardy-korun.html

tak hejno fišek

http://www.novinky.cz/ekonomika/220375-zvyseni-dph-by-mohlo-rodiny-mesicne-stat-petistovku-tvrdi-analyza.html


problém, že narozdíl od pokru se z téhle hry nejde vykroutit, ale občas je nutné
hrát i se špatnýma kartama.
strachu
juiceguys
22.12.2010 09:18:48
Hezký článek plný pravdy.Není to jen v live hře, ale i online je toho plná. Češi prostě nemývají dobré povahy (až na pár vyjímek) a ke kritice nejdou daleko.
juiceguys
Many
22.12.2010 09:18:59
to zas je debata o hovně :-x
Many
Jesuslives
22.12.2010 09:20:06
Jestli se chcete vyžívat v cizím neštěstí, tak se tady můžete inspirovat, s jakou grácií se prohrávají coinflipy. http://www.youtube.com/watch?v=YV0VmfYe_Qw a stačí začít někdy ve čtvrté minutě, ale stojí to za zkouknutí celé. Paní Jarmila by mohla vyučovat zvládání tiltu...
Jesuslives
Stranger
22.12.2010 09:27:19
JESUSLIVES 22.12.2010 09:20:06: jj to znám, doporučuju všem zkouknout :D
Stranger
Istral
22.12.2010 09:36:01
STRACHU 22.12.2010 07:12:16: Když je zlatá horečka, prodávej krumpáče. To je strašně stará rada, víme.

Jinak tedy nevím, na čem jedeš, ale chci toho za dva litry :p
Istral
strachu
22.12.2010 09:49:51
ISTRAL 22.12.2010 09:36:01:
objednávky PM prosím, budeš nadšený a budu se ti grindit s úsměvem od ucha k buttonu
strachu
Hark
22.12.2010 09:57:21
Tohle je naprosto nic neříkající článek, přece v pokru existuji 2 sorty lidi. Regulárové, kteří to hrat můžou a fishky, které to hrát prostě nemůžou. Když říkáte, že čím menší bi tím víc je expertů tak to je na 100% pravda, ale to jenom proto, že si reguláři nechtějí odehnat tyhle "pány". A na Jerryho ať si každý udělá obrázek sám:

Graf:
http://www.pokerprolabs.com/topsharkpro/graph/1/39425009/1?tzo=-60&t=TotalProfitByGamesPlayed&w=960&h=320&f=%7B%0A%09%22buyInFilter%22%3A%20%7B%0A%09%09%22MaxBuyin%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22MinBuyin%22%3A%20null%0A%09%7D%2C%0A%09%22dateFilter%22%3A%20%7B%0A%09%09%22After%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22Before%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22BetweenFrom%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22BetweenTo%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22DateFilterRange%22%3A%200%2C%0A%09%09%22RangeValue%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22SpecificDay%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22SpecificMonth%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22Today%22%3A%20%22%5C%2FDate(1292998367389)%5C%2F%22%0A%09%7D%2C%0A%09%22entrantsFilter%22%3A%20%7B%0A%09%09%22MaxPlayers%22%3A%20null%2C%0A%09%09%22MinPlayers%22%3A%20null%0A%09%7D%2C%0A%09%22id%22%3A%20null%2C%0A%09%22limit%22%3A%20null%2C%0A%09%22name%22%3A%20null%2C%0A%09%22nameTemplate%22%3A%20%22%22%2C%0A%09%22pokerType%22%3A%20null%2C%0A%09%22speed%22%3A%20null%0A%7D
Hark
Hark
22.12.2010 10:09:15
Když mi frajer callne ai na turnu s gutshotem za 60bb řeknu mu nice play sir a jede se dál. ;-)

ještě jedna věc:

"Proč se nechovat jako zkušený hráč a nepřejít celou situaci s nadhledem a sebereflexí – „zahrál jsem tu handu dobře?“ – zahrál, tak proč bych se na sebe zlobil, zbytek je v rukou dealera a Kartiboha, NEZÁVISLE NA PRAVDĚPODOBNOSTI ."

LOL

"Dohráli by turnaj, zhoupli se na židli a řekli si „to jsem ale měl dnes kliku?“ – ne, o vlastním pokerovém umění nikdo nepochybuje."

Nevím jak to vnímáte vy, ale když v turnaji nekoho 3x suckoutnu na middle pair vs high pair a 2x na gutshot, který mi po ai na turnu dochcije, vyhraju turnaj pak si dokážu říct. kua já jsem Lucker
Hark
Hark
22.12.2010 10:13:41
Nemám vůbec nic proti Jerrymu. Jen mi vádí, že se tady řeší takové neskutečné hovadiny. I fishky mají své dny, přeju mu to. Mohl tefit aspon top 3 ale co už.


Hodně štěstí do dalších bojů ;-)
Hark
DonkIsBackAgain
22.12.2010 10:32:37
Tak přidám svůj pohled...

Absolutně souhlasím s tím, že mentalita českých hráčů je orpavdu strašná... Většina neskutečně závistivá, nepřející a všichni jsou absolutně nejlepší hráči pokeru... Nejraději mám takové, kterí open-limpnou AK na butonu... já na bb s 103o dám check a na flopu K1010 ho bustnu a on mi potom začne nadávat, že jsem hrozná fish, jak mohu hrát 103o... Nebo nezahodí na bet pot svůj gutshot a na riveru ho chytí a začne ti říkat, jak to věděl, že to dojde, jelikož nemůže mít pořád smůlu a dobře tě odhadl na dva páry, ale prostě ta díra zahodit nešla a jak odcházíš z klubu, tak se ještě směje...

A absolutně platí, že čím menší limit/buy-in, tím více mistrů s tebou u stolu sedí...

A ohledně zábavy... No člověk se může jít pobavit a strávit v pohodě večer na 300 freez nebo na klasickou hospodskou hru u pivka a s holkama, což je absolutně to nejlepší a pokud zkončí na penězích, tak má parádní večer zaplacený a ještě na další... Tohle mám nejraději..!!. Ale rozhodně se nepůjdu pobavit na 1k rebuy nebo nějaký 200k guaranted...
DonkIsBackAgain
DonkIsBackAgain
22.12.2010 11:18:44
Nevím kam jinam to dát

http://www.youtube.com/watch?v=YN2260WELCw
::D
DonkIsBackAgain
Krataman
22.12.2010 11:54:45
minuly tyden v Bohemce. 700+100 63 hracu. Zbyva asi 30 blindy 200/400/50ante. U stolu jeden znamejsi ceskh "profi" hrac, ktery ovsem neni ucastnikem hry kterou budu popisovat. Ja na LP s TT, predemnou jeden limp - ja raise 1500, sb, bb a limper vsichni call. Flop 778 vsichni check ja allin (asi chyba) nasleduji dva cally z blindu, jeden otoci 87off, druhy 74off. Razem jsem byl na 10BB a dovolil jsem se zeptat obou panu, a podotykam, ze ve vsi slusnosti - jak muzou calloval raise 1500 s 87/74 (oba meli mensi stack nez ja). Bylo mi vysvetleno, ze je to standardni call a ze tomu nerozumim.

Pan "profesional" se pote rozhodl 2x za sebou pushnout svych cca 8B, ja mel v obou pripadech KJ. Poprve jsem slozil, podruhe uz jsem callnul a porazil jeho 44 a ted prichazi pointa celeho pribehu.

Tento "profesionalni" hrac se do me pustil s tim, ze nechape jak muzu neco takoveho callnout, ze pry pana "prcam" za call s 74 a sam callnu KJ. Na to ja odpovim, ze jsem mel pouhych 10BB a navic jeho range je velmi siroka (v prnim allinu mel pry JT - ja KJ) a ze jestli mel pocit, ze toho pana "prcam", tak, ze me jeste nevidel nikoho "prcat" - coz jsem myslel zcela vazne, protoze na pana se 74 jsem byl slusny a jen jsem se divil jeho callu, nic vic (call ze sb jsem neresil, protoze tam sedela calling station co proste nezahodila nic).

On se pote pustil do neskutecneho proslovu o tom, ze ja jsem chudak co musi chodit do prace kde zrejme travim cas tim, ze "prcam" lidi, zatimco ON je profik co si vydelava pokrem a tvaril se u toho, ze jsem menecenny a jemu patri svet. Tohle jsou podle me lidi, kteri pokeru nedelaji dobre jmeno. Chteli by byt profesionaly, tvari se tak, ale chovaji se jako burani a jejich obecne nazory naznacuji, ze nemaji v hlave neco v poradku....
Krataman
kyzacek
22.12.2010 11:56:34
Jako clovek, kterej se bezne pro svou spatnou hru zakoncenou stastnymi rivery stava tercem nenavisti a pohrdani ostatnich, se k tomu s dovolenim taky vyjadrim:
1. Hraju blbe a vim to. Navic mam rad alkohol (zejmena pastis), takze v prubehu vecera se moje hra zhorsuje - alkohol zkrasluje nejen zeny, ale i karty v ruce.
2. Mam stesti a vim to. Dokazu vytocit i 5 jokeru na automatu, takze trefit s 58o viteznej par proti AKs se mi dari taky.
3. Poker nehraju pro penize a vlastne ani pro zabavu. Mam ho jako levnou ochranu pred hazardem
4. Nevadi mi prohrat kazdej vecer par desitek dolaru. Koneckoncu, denne tocim stovky eur na dosizich a fotbalech
5. Nejhur nesou prohry lidi, pro ktery je i 5$ buy-in hodne, natoz potencionalnich 100 vyhranejch. Myslim si, ze chudy lidi by nemeli mit pravo hrat poker - mohlo by se to resit treba povinnou jistinou 1000$ pri zalozeni uctu. Mimochodem jeste vic mi vadi, ze se kvuli nim prestava davat do koblizku marmelada, aby si je mohli dovolit
6. Na Slovensku je to jeste horsi. Bezne si na svejch turnajich nadavaj do kokotov, zejmena Blavaci s Kosicakama a pak nerebuynou za 2$ a radsi s dalsima nadavkama odejdou
7. Momentalne opet nejsem uplne strizlivej, tak omluvte priadne gramaticke chyby a preklapy
kyzacek
Krataman
22.12.2010 12:11:15
KYZACEK 22.12.2010 11:56:34: za ten bod 5 by sis mel s prominutim dat facku ::N to je hodne ubohej nazor. Gambler co toci svy penize na dostizich a forbesu bude urcovat kdo smi a nesmi hrat poker...WOW!
Krataman
Darthrider
22.12.2010 12:30:32
Uznavam, ze je to clanek vpodstate o nicem - svuj ucel ovsem splnil a to, ze se nekteri lidi zamysleli a ze se rozjela VECNA kritika Jerryho (a kohokoliv jineho) hry. Kez by to takhle zustalo a mohl bych psat dal svoje radobyvtipny blogy - tenhle se bohuzel vtipne napsat nedal.
Darthrider
Lux
22.12.2010 12:40:13
DONKISBACKAGAIN 22.12.2010 11:18:44: ::D ::U
Lux
kango
22.12.2010 13:10:10
to asi nechapete, je rozdil mit stesti, protoze to neumite, a mit stesti, protoze to je dusledek dlouhodoby skill hry. az ten rozdil pochopite, pak teprv vy ryby a panove muzete prijit mezi nas regulary co to muzeme hrat a vubec se s nama zacit bavit
kango
Stranger
22.12.2010 13:14:29
Stranger
p1kes
22.12.2010 13:27:08
KYZACEK 22.12.2010 11:56:34:
tak za 5. bod si fakt liskni, to je moc co si tu vyplodil.. ::W
p1kes
Maveno
22.12.2010 14:18:54
Maveno
Stranger
22.12.2010 14:21:44
Kyzacek to zabil :D musíte to brát s nadhledem ::R
Stranger
Istral
22.12.2010 14:26:37
Já navrhuji nejen povinnost deponovat základní 1000 dolarový bankroll, ale zároveň umožnit hru jen lidem, kteří dosáhnou v testu IQ minimální hodnoty 110 bodů. Zároveň budou muset složit úřední zkoušku z pokerových pravidel a pokerové ediky. Kdo je nebude dodržovat, tomu bude bankroll snížen o stanovené procento! My si poker pozvracet nedáme. Na fishe musí být přísnost! Sig flop ::R
Istral
borishead
22.12.2010 14:33:04
Docela jednoducha uvaha!:

Plno lidi nadava, ze dneska to hraje kazdej kdo rorezna krale vod esa a jak muze callovat all-in s gutshotem atd. Tak si vemte ze by to teda hrali pouze "hraci" a vsichni byli stejne "dobri" jako vy, takze kdyz byste ke stolu posadil 9 vasich klonu ktery by vas sice nedocallovali gutshot, ale hrali by naprosto stejne jako vy, pak by cela hra byla pouze o stesti komu prijdou lepsi karty a komu zahraje board.

Prave tyhle "fisky" delaji pro nekoho hru ziskovou/ztratovou protoze ten gutshot mu dojde opravdu jenom nekdy! ... tudiz budte radi za to ze ty gutshoty callujou a to ze na to chodite z turnaju ven musite prijmout jako soucast hry, "to se Vam v zivote stane jeste mockrat" :-)

jinak souhlasim s nazorem vyse, ze obecne je poker dojna studna ale nikoli pro hrace ale pro ty lidi okolo pokru. Pri vsech tech rake, je to o tom ze dlouhodobe vydelavat pokrem se postesti par lidem a spis nez jakymkoli umem tak rozlozenim gausovy krivky, kde kdyz vezmete milion lidi a nechate je hrat vzdycky prvnich tisic bude v plusu jako bejk a ty uplne prvni budete povazovat za bohy :-)

takze vyhrat velkej turnaj / stat se vatarem muze opravdu kdokoli, bez ohledu na umeni, jsou to porad karty a pravdepodobnost je nemilosrdna! nechapu lidi co se na turnajich vztekaji jak muzou prohrat AA do KK, kdyz je to 80 na 20 :-) holt 20 procent je kazda pata hra a to neni tak malo takze do pokru je treba jit s chladnou hlavou ze muzete akorat prekvapit pokud Vas to ten den trefi :-)

GOOD LUCK
borishead
FISHonFORK
22.12.2010 14:49:58
BORISHEAD 22.12.2010 14:33:04: ::U , je to tak nějak, jak říkáš.
FISHonFORK
Stranger
22.12.2010 15:06:32
BORISHEAD 22.12.2010 14:33:04: tak takhle to samozřejmě není, to jen za předpokladu že hrajou všichni stejně, jenže naštěstí je tu plno lidí co hrajou jako Jerry (nevinný rejp:)
Stranger
Atomic182
22.12.2010 15:09:51
BORISHEAD 22.12.2010 14:33:04: Svata pravda! I ja jsem ryba jak vysita, ale proste stacilo trosku stesticka a za 3 dny se mi z dolaru povedlo udelat 120 ::D ::D urychlene jsem pulku vybral at mam na darky a zbytek sem nemilosrdne prohral, protoze se to nejak otocilo ::D ::R
Atomic182
hrac
22.12.2010 16:34:48
Češi no - poker není jediný, v čem jsme takhle pitomě jiní...
Podobnou situaci se svou první hrou na živo , jsem zažil taky ::S

Fajn článek.
Hezký svátky všem.
hrac
pepamrdapepu
22.12.2010 22:28:54
Seru na vás a jdu domů.
pepamrdapepu
kango
23.12.2010 09:26:15
tak kyzacek to vcera zase dokazal!! ::U ::R ::A
pravda a pevna vule zvitezily nad lzi a nenavisti
kango
GumidekB
23.12.2010 11:34:16
Slušnost u stolu je opravdu na velmi nízké úrovni. Nevím jaké zkušenosti máte vy, ale například obyčejné "dobrý večer", když příjde někdo nový ke stolu, považuji za minimum, kterého dosahuje tak 20% hráčů. Poděkovat za hru, podat ruku hráči, který Vás vyřadil a popřát štěstí ostatním je už vyloženě nadstandard. A nezáleží na tom, jestli vyhrál lepší hrou nebo štěstím. Oboje patří k pokeru.
GumidekB
kawamen
23.12.2010 14:03:13
Pravdu máš předsedo. ::U
kawamen
kyzacek
23.12.2010 14:27:08
Zrejme spatne jsem pochopil zdejsi vyzvu abych si jednu lisknul a zase jednou jsem se zliskal. Ted bych vsak rad uvedl na pravou miru svoje vyjadreni o chudine. Neni pravda, ze bych nemajetne lidi z principu nenavidel. Naopak - slysel jsem o lidech, kteri musi prezit treba jen s 30 tisici mesicne a hluboce je obdivuju. Dokonce se jim snazim pomahat. Proto jsem treba od socialne slabsich pratel vykupoval mrtve vosy po 10Kc, mladistvym ucnicim nabizim zajimave moznosti privydelku a jednou jsem dokonce hral fotbal s klukama, co meli platene boty a modre silonove teplaky. Vadi mi vsak jejich nevhodne, chudobou podminene chovani v urcitych situacich. Krome jiz zminenych koblizku je to zejmena: Kdyz zdrzujou u bankomatu nescetnymi pokusy o vyber 2000Kc postupne po stovkach snizovanymi dokud na zaver nezjisti, ze tam nemaj ani 200 a kroutice hlavou neodejdou. Kdyz ve vagonu prvni tridy rozbali ubrousek se svacinou a z rohliku za 90 haliru se vyvali zapach Tesco salamu. Kdyz mi v hospode vypijou panaka zeleny, zatimco se na zachode zbavuju predchazejiciho litru. Kdyz chtej v kaufcviku limit 2000 na hru. U zen pak navic kdyz setrej na antikoncepci a holeni. A v tom se snad shodnem. Tak stastne a vesele a hlavne bohateho jeziska!
kyzacek
majky666
24.12.2010 01:37:48
KYZACEK 23.12.2010 14:27:08: Takhle plýtvat vtipama,šetři si je na Silvestra!!
majky666
stardust76
24.12.2010 13:42:48
MARTININO 21.12.2010 21:12:04:
jo jo - dobrej názor. taky jsem s těch co spíš mlčí a o kapitánech na 200 rb si myslím svoje , ale když těk pak takovejhle hošík na bublině středního turnaje "matematicky reraisuje s nejnižším párem na boardu - protože přeci ví že mu druhej pár přijde na turnu a ty přeci nemůžeš mít nic lepšího" tak si občas taky popovídám ..... :-)
stardust76
bojim
24.12.2010 23:04:19
KYZACEK 23.12.2010 14:27:08: Ještě jsem neviděl nikoho, kdo tak pohrdá penezi jako Vy a žije přitom v ČR (nj, možná Kabr-peklo, ale u toho věřím že to dělá jen ze srandy). Na druhou stranu, pro pokrovou hru to je prej dobrý.
bojim
poool
03.01.2011 11:55:22
Že má někdo třeba náramek z WSOP ještě neznamená, že není kokot, k pokru člověk potřebuje hlavně slušnou inteligenci, že je sociopat, to je kartám jedno.
Poker se dá naučit jako řemeslo, proto tu musí dělat zedníky ukrajinci.
poool
vojta88
15.01.2011 20:25:50
::D lol, tohle mě vždycky baví, když se češi baví o český povaze/o (ostatních) češích/o čecháčkovství...
vojta88
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino