Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Fraška ROKU 2010?

Kdyby se v rámci letošní uplynulé karetní půlsezóny vyhlašoval další ročník Křišťálové karty 2010, měla by novátorská kategorie TPR 2010 (Totální Průser Roku) stejně výrazného a jasného favorita, jako když si v únoru cenu pro nejlepšího hráče odnášel Honza Škampa.

Věřte mi, na české pokerové scéně se pohybuji už decentních pár let, zažil jsem opravdu hodně a troufám si říct, že mě pramálo věcí dokáže tak znechutit a natolik vyvést z míry jako výše zmíněná naprosto skandální a okatá provokace jménem ‘CZECH&SLOVAK SERIES’ pod patronací Poker Production uplynulý pátek na Smíchově.

Hned od začátku musím bohužel natvrdo poukázat na fakt, že organizátoři hrubě podcenili finanční možnosti průměrného českého hráče, jehož měsíční vrcholová investice je ve stropu ČPT. Nepoučení z minulých nezdarů, ať již se jedná o třináctitisícovou březnovou PokerTour, nebo oprávněně kritizovaný&garančně snižovaný Heads-Up championship, Poker Production opět šláplo vedle a přepálilo záruku, tentokrát 2 miliony českých korun v rámci první zastávky své opěvované série v Praze na Smíchově.

Již od samého počátku panovala nad celým projektem místná skepse. O patronaci nad CZECH&SLOVAK SERIES neprojevila zájem žádná z v tuzemsku působících pokerových heren, což výrazně zkomplikovalo systém kvalifikací a naplnění kapacity turnaje tolik potřebnými ‘dead money’. Samotná kritika propagace turnaje by pak vystačila na celý další blog, jelikož většina mimopražských borců, netřeba vůbec zmiňovat hráče ze zahraničí, se o turnaji dozvěděla až ‘za pět minut dvanáct’ v pátek odpoledne.

Samotná situace na místě byla navýsost tristní. Všehovšudy byste v topu napočítali 40 lidí a hlavnímu organizátorovi se začalo ’půl hodiny2go’ potit jeho pověstné čelo, jelikož by se jednalo v tomhle týdnu již o druhou pokerovou šlápotu (Slovakia Poker Masters), kde by musel ze svého značně lepit obrovskou díru v prizepoolu.

Začátek tedy byl o dalších 30 minut pozdržen a začala nefalšovaná ‘organizační panika’. Výsledkem bylo, že v pátek v půl páté odpoledne se na předpokládané vrcholové akci pokerového jara 2010 slezlo ‘v promáčeném dresu’ 45 hráčů, kteří byli ochotni se finančně účastnit tohoto gustovního přeplaceného sit’n’goučka. Na prostý dotaz, zda garance 2 quaziliónů i v 5 stolech jede, byl vysloven sebevědomý souhlas. V tom momentu se ale na nás už dávno peklo něco naprosto zrůdného, něco naprosto mimo jakékoliv zásady fair play. Něco tak trapného, že v klidu můžu nejenom za sebe konstatovat, že větší prasárny jsme zdaleka minimálně za posledních pár let nebyli svědky. Něco, co originál nasadilo laťku nevkusu sakra vysoko.

Tedy milé děti, prvních pětačtyřicet naivních prasátek, které organizátoři podojili o dvaadvacet taléřů, bylo rozlosováno ke svým stolům a tragikomedie začala.

Zatímco se 45 platících jelimanů pustilo se zápalem do, co do obsazenosti, jednoho z nejtěžších českých live turnajů tohoto roku, organizátoři nelenili a začali turnájek ‘nafukovat’ vlastními lidmi - tu někoho z redakce, tu někoho od rulety, tu někoho z metra, tu někoho z ulice. Podezření jsme pojali v době, kdy se dodatečně rychle plnící turnaj zkušeně v tichosti rozrostl již o devátý stůl (začínalo se stylem po max 8 hráčích na 5 stolech). A pomalu, ale jistě nás opravdu opouštěl počáteční nadhled a humor. Zatímco na stole #1 měli tu čest spolu pinkat mistr sluneční soustavy Martin Kabrhel, Paštika, MČR-HU velmistr Guláš, online guru Vinklárek, Dušan Valenta, multitournament winner Libor Petřík a podobně, tak na dodatečně vlepených stolech byli v průměru 3 páni odchycený v pražským metru, 3 z ulice před kasinem, 2 přišli omylem na stovkovej rebuyák a zbytek o pokeru v životě maximálně psal.

V konečném suma sumáru se po 5 levelech pořadatelům úspěšně podařilo ‘prestižní’ turnaj zahňácat vyloženě do oka bijící cifrou, a to z jedné poloviny lidmi, kteří vidí potřebných 22.000 Kč jen velice sporadicky pohromadě. Musím konstatovat, že nejen já se v té chvíli cítil, velice slušně řečeno, zneužitej a nasranej. Vůbec mi to nebral rozum, jak někdo může s klidem v duši obrat těch původních 45 naivních frajerů o celkem nemarginální buyinovou pěticifernou částku a zároveň z té samé akce do dvou hodin ‘vyčarovat’ pro druhou půlku pole skandální freeroll nebo v ‘lepším případě’ tzv. almužnička buy-in, když přivezeš kamaráda, tak nafasuješ bonus?!? Ale i to je svým způsobem velké organizátorské umění a jistě vůbec obdivuhodnost sama – tvářit se i nadále, že je všechno total v richtigu a kosher.

Čeho jsme to tedy vlastně byli v pátek 21. 5. léta Páně 2010 svědky? Tolik typické neuvěřitelně drzé frašky za bílého dne na český způsob. Přes čtyřicet zástupců povětšinou nejúspěšnější české live tournament špičky bylo vskutku bravurně nalákáno na zkresleně přetopený turnaj, kde na samotného organizátora hraje zpátky polovina dodatečně uměle nasazeného turnajového pole a případné umístnění v prizemoney jde z velké části zpátky do pořadatelů mnohdy na úkor plný buy-in platících hráčů.

V neposlední řadě výčtu negativ šla i celá kvalita turnaje strmě dolů. Nebylo nouze o chipdumping ze strany hráčů, kteří ke skorem €1.000 buy-inu přistupovali svévolně jako k nahodilému freerollu a původní platící jádro playerů přicházelo o breaku s neuvěřitelnými historkami o easy double upech nebo naopak bad beatech po nesmyslné produkci vymatlaného soupeře.

Pánové tedy od základů předefinovali význam podvodu na lidech do daleko modernějšího slova smyslu. Od teď již bude v českých turnajových luzích a hájích asi zcela normální a akceptovatelné, když za pořádající podnik budou nastupovat desítky komparzistů, kteří se budou z povinnosti k organizátorovi snažit odstřelit z turnaje v brzké fázi „třetí stranu“ – tedy nás, platící klientelu. Well done, PP!

Sdílet tento článek na Facebooku
22.5.2010 | Autor: Lukáš Němec

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 138
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Johny02
22.05.2010 13:20:02
huste Lukasi, supr blog post
Johny02
webasto1999
22.05.2010 13:23:48
::D take it easy man, vždyť to bylo jenom 22 táců ::3
webasto1999
galloway
22.05.2010 13:23:57
No to je teda hustý
galloway
cmelik
22.05.2010 13:24:56
::3 to je tedy neco! opravdu to tak chodi? pokud ano tak ::S
cmelik
hardware
22.05.2010 13:26:02
To je tak neskutečně absurdní, co si pořadatelé dovolí. :(
hardware
maroscz
22.05.2010 13:32:00
Přelomová událost v historii pokeru. Turnaj, který se hraje proti kasínu ;-)
maroscz
oxeerz
22.05.2010 13:33:53
Nejaky ofic. vyjadreni by nebylo na skodu, protoze tomuhle se mi nechce verit. ::3
oxeerz
Headis
22.05.2010 13:44:42
Imo nikomu by se nechtelo doplacet nejakou silenou castku a ze casino popr. PP zaplati nekomu buy-in neni nic proti nicemu, hraci hraji, buyiny jsou zaplaceny. Procenta se preci prodavaji porad a nikomu to nevadi. KDyz je ale staker kasino, tak je hned problem, to nejak nechapu :-)) Pouze profi hraci maji mozna trochu jednodussi pole v honbe za 600k pro viteze.

Ze by pan nemec hral nejradsi heads-up s buyinem o 20k o 2 mega, to se mu asi jen tak nepostesti. :-))
Headis
Xenon
22.05.2010 14:04:18
Pokud to dobre chapu, tak pointa toho clanku je obava, ze takovi nasazeni hraci, kteri by ten buy in jinak nezaplatili asi nebudou hrat naprosto kompetitivne proti vsem souperum. A snaha takovych hracu shrabnout co nejvic z prize poolu otvira cestu ke vselijakym praktikam u stolu.

A pokud komentar nade mnou je vyjadreni jednoho z poradatelu k situaci - asi nikomu by se nechtelo platit nejakou silenou castku, tak je to hodne nestansne vyjadreni.
Xenon
adamblack
22.05.2010 14:20:52
Stakování mezi hráči je normální a nechápu, proč by stakování od kasina/pořadatele muselo být v něčem jiné.

Pokud máš, Lukáši, podezření na nějaký chipdumping, tak ukaž důkaz/svědky, ale jinak mlč a nepodávej křivá trvrzení. (O Tobě také nikdo nepíše nějaká lživá tvrzení.)

Staknutí hráči nejsou bezdomovci z Andělu či hráči od rulety, ale regové, co jen nehrají na tak vysokých limitech. A nemyslím si, že by to hru degradovalo tak, že by Tvůj edge byl natolik velký, aby nikdo nechápal moves u stolu. Spíše by jsi to měl mít lehčí IMO.

Byli jsme spolu u stolu několik hodin a nezdálo se mi, že by se tam dělo něco šíleného.

Co se týče vyšoupnutí třetí strany, každý tam je sám za sebe, tedy nejde o nějaké konspirační spiknutí.

(Osobní názor, vůbec nebrat jako oficiální vyjádření pořadatelů.)
adamblack
Headis
22.05.2010 14:22:36
XENON 22.05.2010 14:04:18: jsem sice z tymu PP, ovsem do zakulisi organizace turnaje nevidim, jsem jen obycejny pisalek. Vyse je pouze muj osobni nazor.

Nekale praktiky u stolu jsem (napr. v clanku zmineny chipdumping) jsem nezregistroval a myslim ze ani Lukas Nemec. V takovem pripade neni nic jednodussiho nez zavolat floormana ne???
Headis
anetas1
22.05.2010 14:29:13
Tak já jsem u našeho stolu viděl od neplatících hráčů hrajících freerol za procenta parádu několikrát!!! A u stolu jsem těch hráčů měl a mám několik a svůj přístup ke hře mají úplně jiný než kdyby si to museli platit sami. To by asi dělali jiné rozhodnutí a hráli to zcela jistě zodpovědněji.
anetas1
vlsd
22.05.2010 14:39:52
ANETAS1 22.05.2010 14:29:13: no ja tam nebyl tak nemuzu soudit, ale nadavat, ze nekdo hraje nezodpovedne a hodne loose je preci blobost ne ?
1) vzdy mas sanci toho vyuzit
2) na kazdem turnaji se najde clovek, pro ktereho je ten buy-in tak nizky, ze to bude "hrat jako freeroll"
3) k clanku : nemuzu si pomoci Lukasi, ale brecel bys stejne, pokud by se do tebe 3-4 takovi hraci odhodili a ty jsi byl po prvni dnu chipleader ? :-)
4) Myslim, ze stackovani hracu proste neni nic spatneho (i kdyby tam nabrali bezdomovce - a opravdu nevdim rozdil mezi stackovani hrac-hrac ci hrac-kasino) - tim proste zadne pravidlo poruseno nebylo - tim by bylo napr. snizeni garance (ktere se uz stalo na zminovanem hads upu) a tehdy by se hodil podobny clanek, nikoliv ted
vlsd
anetas1
22.05.2010 14:46:40
VLSD 22.05.2010 14:39:52: Jestli nevidíš rozdíl v tom, že 45 lidí si zaplatí 22 tisíc a chce hrat seriozní turnaj a dalších 50 lidí přijde hrát freerol a hrají to tak jak hrají, tak já v tom rozdíl vidím.
anetas1
anetas1
22.05.2010 14:49:56
Pokud chtěli casino a nebo PP nějaké nadějné hráče stacknout, proč už tam nebyli nastoupení na 16 hodinu? Ať je to jak je to, je to super fraška a ne seriozní série turnajů!!!
anetas1
Eifi
22.05.2010 15:11:49
Heads:
to si snad děláš prdel ne ? ! ............nebo si v životě poker nehrál a matika ti nic neříká..........jestliže kasinou naverbuje do turnaje 40 dalších hráčů, který nemusej platit buyin a odvedou tudíž většinu svojí případný výhry kasinu, tak mi to příde hodně drsně unfair.............to je přesila jak prase...........a jedinej smysl je v tom, aby kasíno (poker produkcion) neprodělalo kalhoty a uměle tak sníží prizepool.............chtělo by to trochu přemejšlet ty ichtyle
Eifi
Eifi
22.05.2010 15:17:01
koukám že většina přispěvatelů vůbec nepochopila v čem je Němcova hlavní kritika..............není to primárně o kvalitě těch nasazenejch "hráčů", ale o tom, že v podstatě zastupovali poker production a většina jejich případný výhry šla do kapsy PP...........čímž si zamázli ztrátu z garance...........to je jako přisednout si na cashku v cizim klubu a hrát proti partě nejlepších kámošů..................jestli tohle přijde někomu fair, tak ho upřímně lituju
Eifi
bejzbolka777
22.05.2010 15:23:09
headis, ty nejsi normální. Chceš říct že by Lukáš hrál radši třeba s další stovkou hráčů jen proto že jsou to amatéři? Prostě je to o xxxx lidí víc a je prostě x krát těžší je porazit i když nejsou pokerově na úrovni 22K turnaje!! Existuje nějaká turnajová variance víš? Smutný je to že jste se nechali koupit za 20 procent na třeba celý víkend aby byla zachráněna prdel soudruha Lenina.U tebe to trošku chápu pže jsi u něj zaměstnán.A jak píše anetas, včera na stole jsem viděl následující akci, na blindech 300-600 je na riveru akce: 16K allin s K-high 16K call s horším K-high. Otázka zní, absolovovali by tito soupeři (o jejichž hráčských kvalitách nikdo nechce spekulovat) stejnou proceduru v turnaji kde by si těch 22K platili OBA ZE SVEHO????? POkud ano tak klobouk dolu..., smekám
bejzbolka777
xtxt
22.05.2010 15:23:58
2HEADIS… "Imo nikomu by se nechtelo doplacet nejakou silenou castku a ze casino popr. PP zaplati nekomu buy-in neni nic proti nicemu" Pokud todle rekne zamestnanec PP tak to smekam nad JEHO DEMENCI… V noramlnim byznysu za podobnej stek dostanes na hodinu vyhazov.
xtxt
Cibi
22.05.2010 15:26:14
Podle me z toho delate zbytecne velkou aferu.Faktem je ze to proste PP/Maryska posral spatne odhadnul turnaj,nedal minimalni pocet hracu na garanci a z tohohle průseru imo vybruslil nejlip jak moh...ptze kdyby garanci zrusil tak by se totalne odepsal a doplacet mega taky neni idelani
Cibi
Cibi
22.05.2010 15:29:56
bejzbolko chapu tvoje rozhorceni,ale ta handa K high do K high byl imo standart calldown 3 barellu..
Cibi
bejzbolka777
22.05.2010 15:32:02
a nakonec to dopadne tak že pan Maryška porazí turnajovou varianci a bude se všem smát pže to vyhraje třeba Tomáš Cibák nebo Headis a odevzdá mu 480 tisíc. Ještě jsem zapomněl pogratulovat k fantastickému rautu za 2000 korun na hráče. Dlouho jsem si tak nepošmáknul na bramboráčkách a krájeným eidamu. Kromě 40 komparzistů by si pořadatelé mohli ještě najmout nějakou 60 letou důchodkyni která uvaří normální hotovku na který si všichni pošmáknou a ne tenhle výsměch. Nebo je to takový problém pane Maryška? a kecy o tom že to nemá PP na starosti nikoho nezajímají.
bejzbolka777
hownorez
22.05.2010 15:32:26
Eifi +1
Vazne nevidite rozdil mezi staknutim hrace od poradatele(kasina, klubu etc), ktery GARANTUJE urcitou vysku prizepoolu a staknuti od nekoho jineho ?
Staci se trosku zamyslet lol :))
hownorez
afromen
22.05.2010 15:34:08
Nevím jestli bych se podepsal pod každé slovo které Lukáš napsal ale v globále jeho článek popisuje i moje pocity a "prasárna roku" je velmi trefné označení. Já osobně jsem velmi rád že pan Maryška pro nás pořádá takovéto turnaje a snaží se přispět do rozvoje této pěkné hry a když se mu nějakej pěknej turnaj opravdu povede tak je i přirozené že mu to hodí i nějakou korunu. nakonec je to podnikání jako každý jiný a pokud přecením své schopnosti a pokud někde udělám chybu tak je zase přirozený že mě to bude něco stát ... za chyby se prostě platí. To co tentokrát pan Maryška předvedl mě hodně zklamalo ... a místo toho aby tento turnaj posunul český poker někam dál tak ho vrací zase o pořádný kus zpátky. opravdu nevím co by se muselo stát aby v budoucnu někdo podobný buy-in platil ze svého když je zde možnost čekat doma na telefonu s tím že že si takovýto turnaj zahraju jako freeroll o 20% garance. Z celé situace jsem hodně smutnej a rád bych Lukášovi poděkoval za jeho článek kterej přesně vystihuje pocity nás, kteří si buy-in zaplatili. Napsat tento článek veřejně chtělo hodně odvahy a nakonec paradoxně my platící a držkující jsme ve finále ti špatní a ti co celé situace využili a postup pořadatelů schvalujou jsou plácáni po zádech ::T píšete tu že na tom co se stalo nevydíte nic špatného a že je věcí pořadatele že rozdá polovině startovního pole volňásky a asi je to i pravda, mě osobně nejvíc sere že to bylo za cenu porušení předem jasně daných podmínek ... to že se začalo s 30ti minutovým zpožděním je asi vcelku běžné (tuším že v cardu se to stalo historicky poprvé) ale to že se předem deklarovalo že registrace bude ukončena na konci 2lvl a ve skutečnosti lidé naskakovali i na konci 4lvl tedy okolo 20:00 (start byl ohlášen na 16:00) není nic jiného než prachobyčejná levárna která celou prasárnu jen podtrhuje
afromen
maXX
22.05.2010 15:34:56
1) Promo turnaju v CR je skutecne zalostne (aspon o tech pravidelnych CPTs a pod. se uz vi).
2) Na druhou stranu nevidim v tom nic nelegalniho a jestli ti borci predvadi "freeroll hru" tak to pro vas muze byt jedine +ev, nez hrat jen proti Skampum a Kabrhelum, ne?
maXX
bejzbolka777
22.05.2010 15:37:45
hele Cibi, tohle byl příklad toho jak můžou lidé uvažovat nad turnajovou hrou pokud to hrají zdarma, to byl turnajový level na úrovni 1K euro a výš. Otázka je jak často to tihle dva odehrají????? a jak často se podobné hry odehráli na vedlejších stolech??? Prostě v tom sále půlka lidí uvažovala jinak než by při vysázení 22K uvažovala standartně. Byl to jen příklad. A třeba tvoje hráčský kvality jsou IMO vyšší než hrát víkend za 20 procent!!
bejzbolka777
diabloczech
22.05.2010 15:41:37
Sice to je prasarana, ale o cem je tenhle clanek? Imo by nebylo nic spatnyho ani na tom, ze tam ty lidi da kasino za %... Ale spis jde o to, ze se nedodrzely pravidla toho turnaje jako ukonceni registrace atd... To je dle me horsi

Kdyby se vsichni tihle PokerPros stacknuli... A vsechny serezali, tak tady o tom nikdo nevi...

::V ::R ::R ::R ::R ::R
diabloczech
xtxt
22.05.2010 15:46:34
2cibi tvoje logika je opravdu zvracena... Ze z toho p. Maryska vybrousil nejlepe jak mohl to zajima koho? Poker Production? Jo, ty asi jedine. Nesouhlasit s tebou budou asi regulerni platici hraci. Myslis ze nektery z nich na podobnou akci jeste nekdy dorazi? V dnesni koknurenci casin a turnaju? Zajdes si podruhy na pivko do hospody kde ti daj pripaleny jidlo a podmiraka? Asi ne ze... To ze platici hraci momentalne nehrajou proti sobe ale proti PP ti asi nedochazi… Ciste hypoteticky muze brat skoro vsechny penize oganizator zda se to nekomu normalni?
xtxt
Cibi
22.05.2010 15:49:28
Hele ja to proste odmitnout nemoh..neni to nic z ceho bych byl nadsenej,ale whatever.
Akorat se ten turnaj skoro bojim trefit ted aby se nestrhnul vseobecnej hate..
Cibi
romaniak
22.05.2010 15:51:49
Obraz národa českého ::D
romaniak
bejzbolka777
22.05.2010 15:53:22
to samozřejmě klidně tref, já osobně budu rád že to trefí někdo kdo to může hrát, a když ještě vykešuješ komplet 600K a Maryška tě bude honit po tom bus nádraží tak by mohla bejt ještě fun -). GL!
bejzbolka777
Capy
22.05.2010 15:54:43
chudaci "tazko platiaci profici".. kasino im ukazalo ze poker je bohuzial o stasti a teraz sa nevedia zmierit s tym ako im kleslo ego "pokroveho hraca" :)
Capy
fghacko
22.05.2010 15:56:41
rozhodnout o tom, že se tohle bude dít, musel Maryška, tak ať si to teď vyžere ... utrpí tím jenom on a jeho PP, protože bude mít horší pověst u lidí, kteří mu chodí na turnaje a platí BI ...

hlavní zádrhel na tom všem vidím taky především v nedodržení předem stanovených podmínek (lat. registration dýl než by měla, ...)

jelikož jsem ze skupiny těch, kteří by takový BI nezaplatili, tak mě teď jen může mrzet, že jsem se tam někde okolo nemotal a nebyl jeden z těch co hrají grátis ...
fghacko
Cibi
22.05.2010 15:57:17
Jen tak btw ja sem obvykle taky regulerne platici hrac..a chapu ze to pocitove neni uplne koser,ale poker je o delani EV+ rozhodnuti,ktery sem proste udelal..
To ze si tim Maryska poskodil povest je jeho boj
Cibi
fghacko
22.05.2010 15:59:38
CIBI 22.05.2010 15:57:17: jj tak tak :)))
fghacko
crybabies
22.05.2010 16:05:45
To je jen další pláč z jedné z největších plakat dítě na české pokerové scény
crybabies
romaniak
22.05.2010 16:08:07
jo jo hlavne ze na EV+ se to da vzdycky hodit....nekdo dela " EV+rozhodnuti" nekdo by premejslel tak ze je v ocich ostatnich za hajzla holt kazdej sme jinej ::R
romaniak
bejzbolka777
22.05.2010 16:08:49
Cibi to je v pořádku, nikdo se po tobě nevozí, jenom aby ses třeba za rok někde na PP akci nerozčiloval i ty třeba nad v tichosti sníženou garancí nebo místo 2 levelů late registrace nakonec 4 levelů.
bejzbolka777
anetas1
22.05.2010 16:09:31
Myslím, že se organizátorům podarilo dost nestastne spojit dva turnaje do jednoho. Turnaj s buyinem 22 tisic s garanci 2 mega, ktery hraje 45 hracu a freerol o 400 tisic pro 50 hracu. Pokud by se nedejbože podarilo 9 z 50 freerolistum dostat na vsechny placene pozice, tak by si nasi podnikavi poradatele, kteri nebyli schopni s dostatecnym predstihem zajistit siroke pole hracu, prisli na krasnych 500 tisic nasich korun.
anetas1
M0RGAN
22.05.2010 16:10:03
Nechápu vaše rozčílení. Pokud by snížili garanci, tak je to samozřejmě podvod. Ale pokud bych měl možnost se zúčastnit High Stakes turnaje, o kterém dopředu budu vědět, že polovina lidí tam budou naprosté fishky, které jsou tam jenom stacknuty, aby si zahrály, tak do toho půjdu vždycky, protože je to rozhodně EV++++.
M0RGAN
bejzbolka777
22.05.2010 16:15:51
kurva Morgan, nechápeš že v 18H kdy měla končit late registration tam sedělo 67 lidí a pokud by to uzavřeli že se nikdo nad 10 až 15 steknutejma hráčema nevztekal????
bejzbolka777
bejzbolka777
22.05.2010 16:15:58
kurva Morgan, nechápeš že v 18H kdy měla končit late registration tam sedělo 67 lidí a pokud by to uzavřeli že se nikdo nad 10 až 15 steknutejma hráčema nevztekal????
bejzbolka777
Safracz
22.05.2010 16:17:37
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL kokoti se hadejte vo picovinach tady GOOOOOOLLLLL
Safracz
Cibi
22.05.2010 16:17:52
no treba snizeni garance by mi prislo o dost vic levy reseni..Ale jak rikam, whatever
Cibi
bejzbolka777
22.05.2010 16:23:19
mrdat maryšku, mrdat PP, mrdat poker GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOol
bejzbolka777
Micak
22.05.2010 16:38:17
probíhá ještě late registration?
Micak
M0RGAN
22.05.2010 16:40:18
BEJZBOLKA777 22.05.2010 16:15:58: Na to se taky rozčilujete jenom proto, že je tam těch "stacknutých" hráčů víc. A podle mě se rozčilují ti, které tihle kamikaze freerollisti vyřadili. Ti, kdo se easy nachipovali, tak jsou spokojení. A že hrají jinak než ti, co by si platili buy-in ze svého ? To ale kvalifikanti taky. Když někdo trefí kvaldu za pár stovek a normálně hraje jenom turnaje za litr, tak taky myslí na jiném levelu, než 20k+ reguláři. Takže kvalifikace taky budeme muset zrušit, aby hráli profesionálové jenom mezi sebou.
Takže rozhořčení hráčů se dá pochopit (protože měli vlastně bez práce získat equity přes 20 000 korun. Takže organizátor si zapomněl dát podmínku snížení garance v případě nižšího počtu hráčů. Jediný podraz je v tom poposunutí late regu o dva levely. Rozhodně není podrazem na hráčích, že si tam zaplatí své hráče (co potom třeba říkáte na sportovní hvězdy v dresu Pokerstars nebo třeba "celebrity" v Česku ? Těm taky platí někdo jiný buy-in a oni sami na to rozhodně pokerové schopnosti nemají). A co se poposunutí late regu týká, tak je to asi stejný prohřešek proti férovosti turnaje, jako když hráči na finalu udělají deal. Kdyby v tom late regu byli platící hráči, tak se nerozčilujete.
A vůbec, já nemám nic společného ani s PP ani s tímto turnajem a vůbec.. tak nemám důvod se tu s vámi hádat. Jak říkám, rozhořčení se dá pochopit, rozhodně to ale není (IMO) nějaký tak závažný podvod, jak říká článek.
M0RGAN
question
22.05.2010 16:46:13
Sileny je ze z tech 45 platicich lidi minimalne 10 lidi(vcetne me) prijelo kuli tomu ze pan maryska mel v dobe zacatku turnaje cca 30 lidi.A vy dementi muze mi z vas nekdo rict co je na tom EV+ ze turnaj hraje o 50 vic lidi ?obv ze je lehci hrat turnaj v 50ti nez ve sto lidech a je uplne jedno ze tech 50 lidi bylo na urovni prumernyho pokerman.cz hrace.Uvedomujete si vubec ze misto toho abyhral kazdej za sebe tak se to hraje 45 lidi vs. michal maryska???At je ten turnaj vselijakej spatnej,hroznej atd...tak slovo fraska to vystihuje uplne presne
question
Dante
22.05.2010 16:49:50
+1 que
Dante
marekheinz
22.05.2010 16:57:03
To nema cenu resit tady, je jasny, ze kazdy rozumny clovek vi naprosto jasne jak to je, je to naprosto absurdni situace.

Souhlas s LN, questionem, bejzbolkou.

Existujou nejaky pravidla hry, ktery by mela dodrzovat i poradatelska spolecnost. I kdybyste tohle provedli bez posunuti startu, tak by to bylo treba bez poruseni integrity hry, ale dela to z vas ubohy klauny.

Kdyz nedokazete naplnit garanci, tak ten turnaj kurvafix negarantujte a lidi se vam na to vyserou a bude klid. Kdyz to vezmu do dusledku, tak je tohle v podstate kradez na zaklade zkreslovani informaci, equity a opportunity costu

Ale ocividne vam to prochazi uz roky, takze asi v pohode pro vas, wp
marekheinz
Micak
22.05.2010 17:05:38
jak vůbec dopadla ta kvalda ve čtvrtek? mělo to nějaký podobný průběh?
jinak teda souhlas tady s Que, Marekheinz, Kulich, Bejzbolka, Lukáš
Micak
Charonxxx
22.05.2010 17:15:28
Neskutecna prasarna. Celkem by me zajimalo, co by na poruseni podminek turnaje rekl soud.
Charonxxx
vnerad
22.05.2010 17:32:05
::W takhle opravdu NE!! ::N
vnerad
Hurloon
22.05.2010 17:34:38
Je mi divny, ze se tak vztekate, ze byli nasazeni retardi.. chapu, ze meli byt nasazeni eventuelne vcas.. ale nejhorsi je prece to, ze ten, kdo tam v 16:00 stoji s 22tis. v ruce je na tom hur, nez nekdo, kdo drepi doma, na turnaj kasle, pak mu zazvoni telefon, on dostane "neodmitnutelnou" nabidku a najednou se objevuje v cardu.. zeptal bych se na to takhle Michala: "hele, proc na to jemu prispivas, kdyz on na to uplne pece a me, kterej tady byl vcas s vlastnima penezma, tim poskozujes?" Odpoved by me zajimala.
Hurloon
cz3o
22.05.2010 17:36:56
Gratuluju organizátorům k úspěšnému pohřbívání velkých turnajů na české scéně. Zajímala by mě další účast na ČPT a podobných eventech, po této produkci bych na podobný turnaj nikdy nepřišel dřív než hodinu po začátku, kdyby se náhodou naskytla nějaká slevička. Informaci o této prasečině jsem dostal relativně brzy a bylo mi naprosto jasné, že to nemůže zůstat bez odezvy české špičky. Tohle by mohl být do budoucna mnohem větší problém.
cz3o
LuQ
22.05.2010 17:58:32
Jsem rád, že můj názor se tady setkal převážně s pozitivní reakcí.
Samozřejmě ruku na srdce, kdyby kdokoliv z nás byl v roli pořadatele C&SS a měl před sebou nalajnovanej výše popsanej megovej průser, určitě by reagoval po svém. Situace je ale bohužel taková, že já i mnozí další jsme smolně v tom tyjátru vystupovali v opačné roli - okradeného podvedeného hráče. Za všechno mně snad nejvíc mrzí, že hlavnímu organizátorovi celý "průběh" přišel opravdu naprosto standartní a nebylo podle něj naprosto nic k vysvětlování..z toho jsem usoudil, že tyhle vypečenosti má v námyslu praktikovat i nadále a já měl tedy silnou ohlašovací povinnost a potřebu na to po svém reagovat. Díky
LuQ
BLAXX
22.05.2010 17:59:38
Je to jednoduchý, příště tam nechodte a tim je potrestáte nejvíc
BLAXX
M0RGAN
22.05.2010 18:04:43
CHARONXXX 22.05.2010 17:15:28: Tím soudem bych si nebyl až tak jistý, hlavně by to přineslo o to větší negativní publicitu k pokeru a tu asi nikdo z nás nechce.
Jediné, k čemu to povede, bude zdiskreditování PP a u hráčů si jen tak důvěru nezíská. A taky si pro příště organizátoři nezapomenou dát do propozic turnaje, že garance platí v případě minimálně X hráčů. Staknutí hráčů kasinem bych jako závadu neviděl (děje se to běžně, jak jsem psal výše).
Jediná prasárna je imo v tom, že posunul možnost late regu až po začátku turnaje a ne předem.
Na živé turnaje chodím jenom zřídka, ale taky jsem zažil, že se začínalo půl hodiny později, protože bylo málo hráčů. A dokonce byly bubliny a vypadnuvší hráči (2000+2R) si mohli v průběhu prvních sedmi levelů nakoupit právě ty mrtvoly. Jinak by se ani garance nenaplnila. Takže z pohledu pořadatelů to chápu. Z pohledu nás - hráčů - no prostě byli v turnaji kamikaze, kterým bylo jedno, že místo jednoho buy-inu za 6000 si nakoupili klidně 4. A hráli podle toho. Tak stačilo se tomu přizpůsobit a vzít si od nich žetony snáze, než od regů.
U tohoto turnaje jsem nebyl, nevím, jaká byla struktura. A taky by mě to jako hráče naštvalo, protože bych tím přišel o 20 000 korun bezpracné equity. Ale jestli byl aspoň trochu rozumně deep, tak snad pro profesionály nečiní zas takový problém, vzít si žetony od fishek, ne ?
Takové dealy hráčů narušují integritu turnajů imo úplně stejně a přesto se dějí na většině turnajů (vrcholem bylo ono Slovenské High-roller SNG pro 7 hráčů, kde byl split ve třech).
Život je samý suckout, that's all. Máte možnost PP vytrestat a nechat ji zkrachovat, když nikdo nebude chodit na jejich turnaje. Ostatně na kasino Kartáč tady byla taky před nějakým časem rozhořčená debata, jak potlačuje pokerové kluby. A kasino překvapivě nezkrachovalo a lidi tam dál chodí na poker.
M0RGAN
fghacko
22.05.2010 18:11:51
Maryška prostě nastolil precendens, kterej nemá obdoby a může tyhle velké české turnaje hodně poškodit ... gratulace PP .)
fghacko
M0RGAN
22.05.2010 18:17:34
A ještě bych měl jednu myšlenku: Až do dneška jsem si myslel, že profesionální hráči chodí na garantované turnaje proto, že je tam vysoký prize pool a mají možnost bojovat o hodně peněz. Teď v podstatě říkáte, že někteří tam jdete jenom proto, že tím získáte bezpracnou eqity (nenaplněná garance). To taky nepřispívá k myšlence pokeru jako sportu, což je škoda.
M0RGAN
Hurloon
22.05.2010 18:25:36
M0RGAN: Stacknuti hrace, ktery napriklad do casina chodi pravidelne na cash game a casino si ho vazi, oproti stacknuti kohokoli, kdo zna pravidla a o zmineny turnaj sam !neprojevil! zajem, abych zmensil svuj prusvih, je imo velky rozdil. Hrac A prijde vcas, zaplati plny buy in a tesi se na overlay (navic ho zmensuje uz tim, ze prisel a organizatorovi pomaha). Hrac B o turnaj zajem nema, hru hrat neumi a je svorc, proto dostava cca 5000 Kc a hraci A ubira cca 500 Kc. V tom vazne problem nevidis? To si snad delas srandu.
Hurloon
M0RGAN
22.05.2010 18:29:54
HURLOON: Jak jsem psal: ve staknutí kohokoliv problém nevidím. Problém vidím jen a pouze v posunutí začátku turnaje a late regu oproti tomu, co inzerovali. A samozřejmě si zaslouží, aby jim hráči už nepřišli na žádný turnaj a tedy jako firma (PP) zkrachovali pro ztrátu důvěry.
M0RGAN
ralferi
22.05.2010 18:52:06
Ja osobne jsem na tento turnaj sel s ocekavanim, ze garance nebude zaplacena, prestoze me buyiny zivych turnaju jsou prumerne 3x - 4x nizsi. Proto mi tento pristup kasina prijde apsolutne nepripustny. Ocekaval jsem, ze na turnaj dorazi 60-70 hracu, coz se potvrdilo po druhem levelu, kdy mela byt registrace uzavrena. Kdybych vedel co se bude dit dale, tak na tento turnaj v zadnem pripade nepujdu, protoze to pro me nebude EV+, jelikoz se v poli hracu pohybuji hraci o minimalne uroven vise nez jsem ja. Proto ja osobne to beru jako naprostou kradez a budu se snazit vyhybat turnajum poradanych panem Maryskou.
ralferi
SvenMat
22.05.2010 18:57:09
Já si myslím, že pravda je někde uprostřed. Je od pořadatele trapné, jakým způsobem došlo k doplnění hráčů, nicméně, pokud by vše udělal korektně v čase zahájení turnaje, pak by to bylo v pořádku.
Na druhou stranu by stačila nižší garance, o kousek nižší buyin, lepší propagace a nebyl by problém. Jenže tady měl někdo asi velké oči.
SvenMat
emaestro
22.05.2010 19:00:43
45lidi a prizepool 2M
95lidi a prizepool 2M (50 lidi odvadi casinu penize)

jak tohle muze nekomu prijit jako standart, obzvlaste, kdyz 55 lidi hraje za kasino, aby snizilo precenenou garanci? kdyt to je vysmech jak pokeru, tak i lidem samotnym, co se turnaje zucastnili... vubec nechapu, jak si tohle muze casino dovolit! ::N
emaestro
ralferi
22.05.2010 19:08:59
a osobne uz mam druhy problem s Poker produkction a to se zrusenim prvniho rocniku Card Player League, je pravda ze jsem dostal vstupenku na druhe finale, ale do toho postupuje misto 8, 21 lidi, takze hodnata vstupenky klesla o cca 60%... well done PP... jste fakt duveryhodna spolecnost...
ralferi
M0RGAN
22.05.2010 19:09:47
EMAESTRO 22.05.2010 19:00:43: Zeptám se jinak. Když kasino vyhlásí, že stakne 45 fishek, které si zahrají se 45 profesionály o prizepool 2M, myslíš, že to bude profíkům vadit ? Jediný problém je v porušení pravidel turnaje, tedy posunutí začátku a prodloužení late regu.
M0RGAN
Greg
22.05.2010 19:13:36
Výbornej článek. GJ!
Greg
SvenMat
22.05.2010 19:15:58
EMAESTRO 22.05.2010 19:00:43:
Pokud by měl pořadatel předem "dohodnuté nebo nasmlouvané" hráče, kteří jej budou "reprezentovat" v případě nenaplnění garance, pak se to s přimhouřením oka dá pochopit.
Pořadatel v takovém případě nenaplnění garance musí trunaj dotovat a v tomto případě tím, že "zadotuje" buyiny "svým" hráčům. Mně to přijde tolerovatelné.
Určitě by to neměl být standard, ale skutečným profihráčům by to vadit nemělo.
Jen doufám, že jsem vás, profíky, svým názorem nenaštval ::)
SvenMat
emaestro
22.05.2010 19:16:39
morgan - pokud tim casino zamaza garanci turnaje, kterou ocividne precenili, pak samozrejmne, ze to bude vadit...

a otazka na tebe, zaplatis BI s tim, ze je v turnaji garance, kterou ti doplati casino a do povoleneho druheho levelu casino posle do boje svych 50 lidi, kteri hraji freeroll pro casino, aby mohlo vyhrat casino nad hraci a nedoplacelo.. snad ani nejde o podvod jako o eticky problem, kdy se casino snazi obrat hrace
emaestro
ondik
22.05.2010 19:16:54
jako nezaujatý divák souhlas s morganem, pakliže i se staknutými hráči byl potenciální bank pořád pod garancí, hráči si mohou oprávněně stěžovat pouze na posunutí začátku a prodloužení late regu, popřípadě následné sestavování stolů.

že je to ale z hlediska organizátorů fraška, o tom není diskuse.

jak turnaj vlastně skončil/probíhá?
ondik
ralferi
22.05.2010 19:26:12
Morgan - trosku je problem to, kdyz tech 45 hracu kteri si to zaplatili daj na prvnich 6 stolu a za 2 hodiny davaj "ty dosazeny hrace" na stoly 7-9... najdi si treba na 1 stole nejakou fishku Martin Kabrhel, Paštika, MČR-HU velmistr Guláš, online guru Vinklárek, Dušan Valenta, multitournament winner Libor Petřík... kde se nachipujou tyhle hraci? a pak si vem, ze na stole 7-9 se nachipujes mnohem jednoduseji, pak presadi big stacky ze stolu 7-9 k tem lepsim hracum, ale i horsi hrac s bigstackem je mnohem neprijmnejsi navic s tim vedomim, ze mu v podstate nejde o nic... takovyho hrace hur ublafujes a takovy hrac hraje taky mnohem vic agresivne... samozrejme ze se toho da i vyuzit, ale "standartni" mi to neprijde...
ralferi
M0RGAN
22.05.2010 19:29:08
RALFERI 22.05.2010 19:26:12: Souhlasím. To fér není - určitě měli průběžně rozhazovat stoly a mixovat původně regnuté hráče a nově příchozí. Btw. ti staknutí hráči snad nehráli "o nic", ale měli minimálně nějaký podíl na tom, co by případně vyhráli, ne ?
M0RGAN
Emenems
22.05.2010 19:43:09
olol to sou veci :)
sad jen drzet palce tem, co si to radne zaplatili, aby tenhle move ze strany organizatoru prisel vnivec!
Emenems
Headis
22.05.2010 20:12:35
btw. info z turnaje na FB PP: http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Poker-Production/365858662966
Headis
KvicKiller
22.05.2010 20:34:22
Dobrá práce Lukáši!
Naprostej souhlas s tím co píšeš!
Podle mě, je ale jedinej způsob Lenina úplně ignorovat, tím myslím všechny tyhle jeho zlevený akce ty HU Championship a tohle rádoby 2M garance.
Já se splálil už na výše zmíněném HU champ. , kde Lenin zlevil garanci o 180k., takže tuhle jeho další parádu jsem automaticky ignoroval i přes zmíněné nabídky hrát to jako freeroll.
Doufám, že na další jeho podobnou akci žádnej slusnej hrář již nepřijde a aspon si z toho pánomu můžou udělat poker production masters
KvicKiller
question
22.05.2010 20:36:21
Btw hodne lidi pise ze "casino" to a tamto ,chyba "casina".Abych to uvedl na pravou miru casino (card casino) nema s timhle turnajem nic spolecnyho,jen poskytuje prostory dealery,floormany a bouhzel asi i to skandalni zradlo.Nicmene celej turnaj ridi,plati garanci,dosazuje hrace z ulice spolecnost Poker Production v cele s Michalem Maryskou.
question
Headis
22.05.2010 20:44:22
Tak se ještě naposledy přidám k debatě, i když je mi předem jasné, že jako součást týmu PP, nebude můj názor brán mnohými v potaz:

K HU Championshipu: Garance byla znížena více jak týden před startem turnaje a vše bylo zvřejněno mj. zde na pokerman.cz, kdo hrát nechtěl nemusel, tak nevím, proč se zrovna tohle vytahuje...

K CSSOP: Každá mince má dvě strany a i sám Lukáš Němec říkal, že být v kůži pořadatelů, udělá to samé. Snížit garanci by byla velká prasečina, zrušit turnaj byla jedna z možností, popř. doplatit garanci, ale na rovinu, komu by se chtělo rozdat jen tak pár set tisíc.
Headis
ralferi
22.05.2010 20:56:08
Headis: to ze Poker production garantuje 2 mega je jeho vec. Nikdo je do niceho nenutil. Je to jen o tom, ze zanedbali propagaci teto akce a dle meho nazoru odvedli spatnou praci, ze nedokazali nalakat pokerove hrace. Podle me by se za chyby melo platit. Coz se take stalo. Bohuzel to bylo z kapes nas pokrovych hracu...
ralferi
M0RGAN
22.05.2010 21:05:12
RALFERI 22.05.2010 20:56:08: Teď jde o to, co pokerovým profesionálům vadí. Protože celý ten článek mi vyzněl tak, že primárně fakt, že musí o prizepool bojovat se sponzorovanými hráči. A to je podle mého názoru špatně.
Oprávněně jim může vadit fakt, že fishky hrály mezi sebou a nebyly promíchány stoly, může jim vadit posunutí začátku turnaje a prodloužení late regu. Ale ne fakt, že se nakonec hraje v 90 lidech. A to je to, co se mi nelíbí a o čem tady píšu. Přišli si tam jenom pro easy money a jsou naštvaní hlavně proto, že o prize money musí bojovat.
A jak jsem zmiňoval, velmi časté dealování mezi hráči na finálových stolech narušuje integritu turnajů daleko víc, než tento nešťastný krok Poker Productions na hranici regulérnosti. A klidně si mě za tento názor "sežerte", je mi to jedno ;-)
M0RGAN
ralferi
22.05.2010 21:11:47
Morgen - kdybych v 16:00 vedel ze tam bude 100 lidi tak si ten turnaj nezaplatim...
ralferi
eurogrand
22.05.2010 21:17:35
Headis: "Komu by se chtelo doplacet statisice" :To, ze nastane situace, kdy se nenaplni garance a PP musi rozdil doplatit, je riziko jejich podnikani. Tak jako prijimaji zisky, museji prijimat i ztraty!
eurogrand
CZDonkey
22.05.2010 21:20:08
sice jsem pokrova fishka a taky nejsem pravnik :) Ale podle me, po zaplacenim buyinu vznika nejaky obchodni vztah mezi hracem a poradatelem. A pokud doslo k poruseni obchodnich podminek poradatelem, tak hraci vyrazeni po stanoveny dobe pozdni registrace(te puvodni) by mohli pozadovat vraceni buyinu? To ze poradatel slibil garanci, kterou pak nechtel zaplatit neni jejich problem.
CZDonkey
Headis
22.05.2010 21:20:29
Zitra dopoledne vyda PP oficialni stanovisko k blogu Lukase Nemce a k nekterym prispevkum tady v diskusi.
Headis
eurogrand
22.05.2010 21:27:14
Je to sice hodne pritazene za vlasy, ale prijde mi to stejne, jako kdyz si vstup zaplati 50 lidi a Ja jako organizator budu pridavat dalsi a dalsi stoly s "freeroll" hraci, dokud nevymlatim vsechny regulerne platici. "Freeroll" hracum dam za vykonanou praci na kafe a zachranim si svuj zadek.
eurogrand
Etistuta
22.05.2010 22:09:07
maras ::W a nechápu ty,co to nepovažují za unfair ::3
Etistuta
pegas1975x
22.05.2010 22:22:47
dost pozorne som si precital clanok a aj vsetky vase reakcie. Je mi fakt ::S ked vidim co si moze dovolit organizator turnaja.
Pomaly to dopadne tak ze si Kasina budu vychovavat vlastnych profesionalnych hracov ktory budu nasadeny na taketo turnaje aby zmiernili pripadne straty z nenaplneneho turnaja. samozrejme kazdy takyto KasinoPro bude dostavat vyplatu podla toho kolko vyhra.(keby bol plateny od vysky vyhry tak by sa aspon snazil)
Fakt pekna predstava ze hram proti kasinu. ::N
pegas1975x
emaestro
22.05.2010 22:24:35
takze ted navod pro vsechny poradatele GTD turnaju??? dejte garanci a nechte si na telefonu sve kone, kdyby se nahodou stalo, ze nebude zaplacen prizepool a prijde mene hracu, lepe doplacet penize do % mych hracu nez do prizepoolu jako garanci!

tohle jste vlastne o poradani pokerovych turnaju chteli sdelit? ::S
emaestro
pegas1975x
22.05.2010 22:27:35
HEADIS 22.05.2010 21:20:29: To znelo celkom ako vyhrazanie. Pozor na to aby PP este nezazalovalo Lukasa a par ludi z tejto diskusie za poskodzovanie dobreho mena spolocnosti a ohovaranie.Myslim ze pravnikov na to maju dost. ::W
pegas1975x
M0RGAN
22.05.2010 22:29:41
PEGAS1975X 22.05.2010 22:22:47: Ale ty nehraješ proti kasinu, hraješ pořád proti hráči. Na Celebrity Poker Tour si to všichni pochvalujete, nebo ne ? Co je špatného na tom, že kasino postaví svého hráče ? Pokud teda nemá někdo důkaz, že by mu třeba dealer namíchával karty nebo cokoliv proti pravidlům. Čímž samozřejmě neomlouvám, že porušili podmínky turnaje prodloužením lateregu a nepromícháním stolů (i když znám latereg jenom z onlinu, nevím, jak to chodí naživo).
M0RGAN
pegas1975x
22.05.2010 22:41:24
M0RGAN 22.05.2010 22:29:41: OMG ty to fakt nechapes? Ked si kasino nasadi svojich hracov,zaplati im buy-in a tito "hraci" hraju pre kasino (odovzdavaju pripadnu vyhru kasinu) tak je to jasne nefer voci ostatnym platiacim hracom.
Ale vidim ze ty si tak zaslepeny svojim nazorom ze ti to je uplne jedno.
Zacinam mat pocit ze vsetci ktorym sa to zda v poriadku zavidi vsetkym z pokrovej spicky uspechy a urobili by vsetko pre to aby videli tychto uspesnych hracov na kolenach.
Ospravednujem sa vsetkym slusnym ludom za to co teraz napisem: 4 roky som pracoval v Cechach a jeden velmi dobry kolega (Cech) mi raz povedal ze ked chce nejaky Cech v niecom vyniknut tak musi niekoho ineho ponizit alebo potopit. (to sa samozrejme netyka len Cechov.Vsade su taky ludia ale v Cechach a na Slovensku to plati 2 nasobne.)
pegas1975x
M0RGAN
22.05.2010 22:51:13
PEGAS1975X: Ne, pořád nechápu, co je nefér na tom, když si tam zasponzoruje kasino nějakého hráče, který má mnohem menší motivaci a hraje turnaj jen tak "ze srandy". Na tomto prostém faktu nevidím vůbec nic špatného. A rozhodně nikomu z profi hráčů vůbec nic nezávidím, spíš naopak jim fandím a rozhodně nemám potřebu je ponižovat nebo potápět, spíš postupně překonat díky vlastním schopnostem a úspěchům.
Jen nějak neberu jako úspěch, když se někomu podaří získat equity zaregistrováním do turnaje s nenaplněnou garancí, to za úspěch, kterého bych si vážil, nepovažuju. Ano, z pohledu hráče je to výhodné a když se mi taková příležitost naskytne, tak proč ji nevyužít. Jen jak jsem psal výše : profesionálů si cením za to, že se dokážou prosadit ve hře, ne pouze výhodně zaregistrovat. O tom je celý můj názor. Ne o tom, že bych se chtěl zastávat PP za porušení podmínek turnaje (start a latereg), to považuju taky za podraz.
Už si rozumíme nebo ne ?
M0RGAN
Kahan
22.05.2010 22:56:33
Rozumny člověk si názor udělá sám.Ten kdo chování pořadatele neodsuzuje, musí být jasně zaujatý, nebo hloupý.Nechci říct že se to stalo, ale může se díky krokům pořadatele stát toto?: Náhodný hráč říkejme mu třeba LD, si obejde u stolu mladíky kteří freerolují s nabídkou dejme tomu 8 000Kč za odsypání se do něj, kluci vidí všechny ty profíky a řeknou si, co se tady bdu 2dny snažit a pak stejně odevzdám 80% casinu a budu všem pro smích, když můžu mít prachy hned a bez námahy.Týpek má 8k v kapse a pan LD je mezi top 10 v chipech.Easy game, but not poker anymore...
Kahan
Pokerisbingo
22.05.2010 23:54:24
V zásadě se nasazení hráči od kasína snaží o zrušení garance .
Ted jde o to jestli jim to výjde.Regové by se měli mezi sebou dohodnout a nenápadně zdoublit naše nej hráče,aby kasínu nevyšlo zrušení garance.
Pokerisbingo
11A
23.05.2010 00:05:27
bejsbolka to konečne napsal tak jak to je.hrál jsem v bohemce freezaut 2400,-buy-in a garance 150,000,- ALE garance jede od 50 lidí to znamená ve skratce s rozdílem 30,000,- garantujeme 150,000,- a místo písmen GTD mají rovnou napsat ale až tu garanci vyberem vy pokerový ryby co nám sem nosíte ty prachy a až na pár heren to dělaj snad všichni jsou to ubožáci ty provozovatelé těch heren.Píšete tady casina ale já tu v praze ještě casino neviděl je to hnus zaflusaný hnusný prostředí jídlo jak z bufetu a servis celkově nemaj nikde žádnej v cardu tehdá dokonce přinesla na ten raut větnamka nějakej kentus dámy a pánové to žrádlo smrdělo tak že jsem si chvilku myslel že ta větnamka tam přišla posraná.A pro provozovatele přestaňte jezdit na výkend na svoje jachty a chalupy o rozloze že se to nedá zpočítat kolik to je metrů a jeďte do casino kings v Rozvadově na prohlídku jak se má podnikat v hazardu garance je prostě garance raut je raut a servis je fakt servis ale Leon je tak o 50 let dopředu tak tam ani nejezděte stejně nebudete jak tam chovat.MRDAT POKER MRDAT PP
11A
11A
23.05.2010 00:10:18
11A 23.05.2010 00:05:27: stejně nebudete vědět jak se tam máte chovat
11A
IcantFold
23.05.2010 00:18:07
FRAŠKA FRAŠKA FRAŠKA A LD JE FRAJER PROTOŽE JIM NACHCAL NA HLAVU JESTLI JE TO PRAVDA DOUFAM ZE NEJVIC BUDOU KEŠOVAT TI CO TO ZAPLATILI ::D ::D ::D ::D
IcantFold
spax
23.05.2010 00:36:39
<img src="http://www.fugly.com/media/IMAGES/Random/pope-tldr.jpg" alt="tldr"/>
spax
ondik
23.05.2010 01:37:54
ondik
Zemedelec
23.05.2010 01:49:48
Mě jen mrzí, že jsem nešel včera okolo ::D
Zemedelec
Jalta111
23.05.2010 01:53:23
Jedinej slusnej clovek ten bbolka...Ale pan Cibak prokazatelne chipdumpingoval, to mi nikdo nevymluvi. Jinak ala Tomas "slunce v dusi" a gratuluju vsem tem umrdanej komentarum tady!!!
Jalta111
vasekr
23.05.2010 03:51:46
zábavnej článek, sice napsaný ve stylu " všechny vás nenávidim - Bejzbolka ", ale stejně dobrý - jenom nechápu, když má někdo problém s průběhem turnaje, proč se neozve v kasinu a řeší to na blogu ?????

- k začátku turnaje, opravdu jsme začali vyjímečně o 30 min později, protože jsem se tak rozhodl

- k pozdní registarci, registarci jsem uzavíral osobně a to na konci 3 levelu, tedy 18:45, ve 4.levelu začali hrát pouze 2 hráči a ti oba měli buy-in zaplacený CASH
jinak ve všech turnajích v Card Casinu je pozdní registrace do konce 3.levelu, potom pokud hráč nemá zaplacený buy-in nemůže začít hrát a to STRIKTNĚ

- k rozesazení hráčů u stolu, opět standart, ve chvíli kdy hráli stoly 1.-8. po 8 hráčích, byl posazen stůl 9 po 8 hráčích, pak byly doplněny všechny stoly po 9 hráčích a pak se posazovaly hráči na seat open
to že na stole č.1 bylo 8 špičkových hráčů je důsledek random seatingu

- chipdumpig v turnaji je totální nesmysl, a prezentovat tady co jsem slyšel někde na baru je super nesmysl

-počet hráčů v turnaji, po 30 minutách co začal turnaj, věděla celá Praha, že se bude doplácet garance, a je jasné, že během dalších 30 minut dorazily hráči, kteří by jinak nehrály, odhad je tak 20 hráčů

- stakování hráčů, pokud se hráč A rozhodne, že turnaj je super EV+ a zavolá svým x kámošům, zaplatí za ně CASH buy-in a posadí je toho turnaje, nevím žádný problém - odhad 10 hráčů
stejně tak pokud za casino rozhodnu, že bude hrát celý Card Casino Pro Team, tak je to taky OK

- a nakonec pokud mi PL složí na kase 330.000 Kč CASH a posadí do turnaje dalších 15 hráčů, tak to jede

chápu, že se všichni těšili na doplacení garance v řádech sta tisíců

and on the end, psát někde, že turnaj hrálo 50 lidí jako freeroll, je originál šílený LUKÁŠI
vasekr
bejzbolka777
23.05.2010 04:16:39
LOOOOOOOOOOOL- jedinej koho nemám rád je Venco Maryška,k tomu můžu připočítat ješte tvé dva arogantní dealery, tot vše. A že jsem napsal souhlasný komentář s panem Němcem? Já tam obv jel taky jen kvůli overlay prizepoolu o tom žádná. A tvůj argument číslo 1? - k začátku turnaje, opravdu jsme začali vyjímečně o 30 min později, protože jsem se tak rozhodl???. To je ve stylu Borise Zeleného nebo jak se jmenuje.."kdo je tady pán". Na raut si taky nějak zapomněl. A mě osobně bylo do telefonu řečeno že musím být na místě do konce druhého levelu kdy se uzavírá registrace!!! bylo to snad sděleno osobě na druhém konci drátu nějakou hajzlbábou z casina??
bejzbolka777
Kahan
23.05.2010 04:20:34
vasekr @ RE 23.05.2010 03:51:46 ::D ::D ::D takže všechno v naprostém supercajku!!!??? asi turnaj jako každý jiný. už jsem klidný. ::V Ale hráči dorazilY, posazovalY, nehrálY to je u vás v kasinu taky standart? ::W
Kahan
LuQ
23.05.2010 04:30:14
Ad řešení prostřednictvím blogu: nemáš pravdu, naopak jsem se osobně snažil tam z Michala něco kloudného bez výsledku dostat, přičemž mi bylo pouze nevrle řečeno “že do turnaje si může posadit koho a jak chce”

Ad začátek turnaje: rozhodl jses tak racionálně minimálně z důvodu prozatimní mizerné účasti

ad rozesazení u stolu: „opět standart“ se rozhodně nedá označit situace, kdy původní účastníci začínají na 4-5 poloprázdných stolech a pak se najednou turnaj ‘magicky’ nafoukne na 9 tables během late registrace.

Ad chipdumping: jedná se minimálně o věc, pro kterou tam Pokerproduction položilo svým jednáním posvěcené základy a s klidným svědomím ti můžu říct, že některé produkce ‘účastníků freerollu’ byly velmi okaté a nehodné ~tisíci eurového freezoutu.

Ad „věděla celá Praha“: termín ‘celá Praha’ neexistuje, ‘celá Praha’ je prostě až na lidi, kteří tam byli v 16:00, švorc (co do pětimístných čísel) a na tyhle turnaje z logiky věci nechodí

Ad stakování hráčů: Vášo tohle je už vážně mimo mísu...takže ku příkladu seating všech přítomných pokerových novinářů do jednoho je super EV+ ? :) rozhodne se nejednalo ani omylem „odhadem o 10 lidí“


and on the end: Zatajení takové věci, že se turnaj podezřelým způsobem nafoukne o 100% účastníků ještě x hodin po zahájení a seatingu, je naprosto skandální a neospravedlnitelná věc vzhledem k původním řádně platícím hráčům.
p.s.: omluvu nečekám ;) ::;
LuQ
vasekr
23.05.2010 04:30:43
gramatika problém, jsem nějakej unavenej
nevim, kdo ti řekl, kde máš kdy bejt, já to nebyl garant, příště nevolej hajzlbábě, ale mě - číslo máš

turnaj NO good, ale psát tady o podvodech apod. je blbost

- za jídlo se omlouvám, kuchař bude popraven za svítání, bylo to fakt šílený SRY
vasekr
provim
23.05.2010 04:31:50
na miste sem nebyl, ale nemam duvod neverit orig. clanku zde. a tak se taky vyjadrim je to teda fakt zmrdovina, hajit tady PP, ze to dela pro cesky poker, at sme aspon radi za neco je picovina. samozrejme ze to delaj ze 100% z toho, aby na tom co nejvic vydelali (2000 fee za sluzby jako na patecni parade za 200czk, vymejslet co nejvic turnaju, hlavne at z toho neco kapne, atd...). Tohle by si myslim napr. v Nemecku nebo Anglii kde casto hraju nemohlo stat, ptz se takhle ztrapnit a nedodrzet podminky, jenom ptz sem mel velky voci a nebyl sem se schopnej dohodnout a nakou online hernou na satelitech, necim zaujmout, live satelity taky na hovno, treba to udelat ve vice mestech atd sou lidi schopny jenom tady, hlavne aby na tom CO NEJVIC VYDELALI!!! Vselijaka ferovost a vsechno de stranou, prachy az na prvnim miste
provim
vasekr
23.05.2010 04:35:18
Stejně Lukáši, pokud hraješ cokoliv v Card Casinu a něco se ti nelíbí, máš přijít hned a za mnou, od toho tam jsem

Vašek
vasekr
LuQ
23.05.2010 04:36:24
p.p.s.: Rozhodně si to nevykládej a není to tak ani v nejmenším myšleno jako nějaká kritika tebe samého nebo nedejbože CardCasina...ja ty tak CC jste pro pražskej a českej poker vůbec udělali první poslední a nesmysl lidí si vás váží. Na druhé straně pěkných pár lidí bylo v pátek u vás jistými "pořadateli" "okradeno" o celej den a 22 taléřů k tomu, to je strohé a na faktech se zakládající story.
LuQ
M0RGAN
23.05.2010 05:06:10
VASEKR 23.05.2010 03:51:46: To zní rozumně. ::U
M0RGAN
bohus04
23.05.2010 05:12:24
Do card casina sem dorazil 15 minut pred oficialnim zacatkem turnaje, v tu chvili bylo registrovanych 23 lidi. Pri o pul hodiny posunutem zacatku nastoupilo do turnaje pokud si dobre vzpominam asi 45 lidi. Tzn z 92 minimalne 50 lidi prijelo "lepit garanci" z mensi casti hraci kteri byli staknuti nebot na takovy turnaj nemaji penize(bankroll) a z vetsi casti lidi kteri by to za normalnich okolnosti nikdy nehrali(velmi pochybuju ze kdokoliv z nich cokoliv platil, takze s nejvetsi pravdepodobnosti freerollovali).

Myslim si ze zdaleka nejlip to vystihl hurloon, a souhlasim i s komentari ostatnich soudnych posteru. Myslim si ze to velmi degradovalo turnaj i organizaci, a jasnym dukaze,m ze to asi nebylo moc v poradku, je uz tenhle samotny clanek a velka debata okolo.
bohus04
dogmeat
23.05.2010 05:19:10
omg morgane prober se a prestan tu psat hovadiny k turnaji jehoz bi = tvuj roll ::W
dogmeat
M0RGAN
23.05.2010 05:26:39
DOGMEAT 23.05.2010 05:19:10: Můj roll je spekulativní velikosti, každopádně letos už jsem čtvrt milionu v plusu, takže do toho peníze netahej a osobní věci vůbec, buď tak laskav.
Mluvím o tom, jak to na mě působí, jakožto na nezaujatého pozorovatele. A pokud to proběhlo, jak popsal "vasekr @ RE 23.05.2010 03:51:46", pak nemám námitek. Že to naštvalo nějakého "guaranteed pro", který hraje garantované turnaje jen kvůli tomu, že se nenaplní garance a on tak má peníze zadarmo, to se sice dá pochopit, ale to je tak vše.
Každopádně máme demokracii a volný trh, pokud se lidem nelíbí PP, pak přestanou na její akce chodit a tato firma zkrachuje. Jestli je však celý blog napsán jen z důvodu osobních antipatií vůči Maryškovi a proběhlo přitom vše, jak popsal vasekr, pak stojím na straně organizátorů.
M0RGAN
dogmeat
23.05.2010 05:34:21
nic osobniho, jen jde o to, ze jsi retard ... mozna v pristim zivote budes mit vic stesti a treba spolu povedeme hospodu na vesnici a vezmeme si sousedovic dvojcata, jinak zatim smula

zbytek tl;dr
dogmeat
Jesuslives
23.05.2010 05:44:28
Tohle je fakt fraska a ostuda. Na druhou stranu profesionalni hrac pokeru by mel mit dostatecnej skill na to porazet hrace o level slabsi. Jasne, ze na freezeout za 22k CZK prijdou lidi jenom kvuli ty garanci, o ktere ocekavaji, ze nebude naplnena. Pokud to rozpoctu na jednoho hrace, tak vas vlastne vsechny profiky nejvic stve, ze vam Poker Production nedalo zadarmo (2000k/45 - 22000), tedy 22.400 korun jenom za ucast.
Takhle to pro vas byl jenom "lehce vyhodnej" freezeout, kdy vetsina hracskeho pole byla slabsi.
A ze to kluci hrali jako freeroll? Co jsem zbezne videl par jmen, tak mi to prijdou jako kluci, co hrajou docela slusne, ale nemaji bankroll a koule na to vyplaznout 22k ze svyho. No tak je holt vy profici musite prehrat jinak nez loose/aggresive hrou, ktera tezi hlavne z obrovske "scared money" fold equity...
A jestli nekdo hral ten turnaj presto ze na to nema bankroll - to sorry, ale to je jeho boj. Ja taky nejezdim hrat v sobotu na Rozvadov, i kdyz je to super EV+, kdyz na to nemam bankroll a bal bych se prohrat buy-in, a to ze dneska to bylo brutalne doplaceny (dohromady 81 buy-inu).
I tak to pro vas musel byt EV+ turnaj, i kdyz chapu vase rozcarovani, ze nebyl az tak super moc vyhodnej, jak jste cekali.
To, ze se menili podminky za chodu je samozrejme prasarna a souhlasim s Lukasem. Ale zase se vztekat, ze jste dostali zadarmo o mnoho mene, mi neprijde zase uplne koser od vas... V tom souhlasim s Morganem.

Mimochodem - jezdite na Rozvadov pouze kvuli tomu, ze se doplaci garance? Nebo take kvuli tomu, ze je tam o dost slabsi hracske pole, nez by bylo v Praze na 10k freezeoutu? Otazku cateringu tedka neresim, do Cardu jdu max na 1500 freeze a tam necekam Michelinskou kvalitu
Jesuslives
bohus04
23.05.2010 05:48:14
JESUSLIVES 23.05.2010 05:44:28:

nejde o to kolik dostanes nebo nedostanes zadarmo, ale o to ze jako nejlepsimu zakaznikovi(tem co prisli na 4tou) se dostane takoveho zachazeni.

+ morgane give it up, uz ses ztrapnil dostatecne :)
bohus04
Jesuslives
23.05.2010 05:50:37
BOHUS04 23.05.2010 05:48:14:
Ano, v tom souhlasim TOHLE je prasarna.
Jesuslives
qwertzzz
23.05.2010 06:20:59
MORGAN: tvl proc se do toho vlastne tak angazujes!! turnaj si nehral, tak to kua furt neres, at se tu podeli o svoje nazory hraci co to hrali a protistrana organizatoru a bude vse srozumitelny jako vysvetleni pro ostatni, ale ty tvoje kecy to tady akorat rozjizdi topic total mimo !! nikoho tu navic nezajima tvuj profit, tim si krm nekoho nekde v kostele, skromnej clovek se nechlubi. Nechapu jako jestli si chces neco furt dokazovat jak jsi chytrej nebo co jako, ze se furt zapojujes do totalne nesmyslnejch viru sracek, uz nekam zalez. Howgh
qwertzzz
wanzus
23.05.2010 06:26:52
hmmm.... Nevím,která strana má větší díl pravdy,ale...
Na jednu stranu jsem rád,že se mluví o nešvarech provázející naši pokrovou scénu na všech stranách a pokud povedou ke zkvalitnění kultury a úrovně pokru u nás tak jen dobře...
Na druhou stranu si myslím,že momentálně není nejvhodnější doba k praní "špinavého" prádla na veřejnosti,neb to jsou sotva tři dny,kdy valná část(hlavně kluby a on-line hráči)naší pokrové společnosti prožívala pocit silné nejistoty z budoucnosti při schvalování nového loterijního zákona a pokud se takovéto veřejné debaty "chytí" bulvár,tak to zrovna neprospěje veřejnému mínění o pokru...(stačí paskvil Růžovka na Nově tento týden- http://www.youtube.com/watch?v=-7mYGNzm6cA&feature=player_embedded ...)
Vážím si p.Rychtaříka jakožto českýho TOP flormana,mám úctu k Abanánům jakžto nejlepším hráčům CZ/SK a v neposlední řadě fandím p,Maryškovy ve snaze vytvořit zajímavé pokrové serie v CZ/SK,ALE opravdu si myslíte,že tato veřejná pseudodebata něčemu prospěje?????? Všichni jste profíci a ani nejste schopní si zavolat,sejít se a "vyprat" špinavý prádlo v zákulisí??? Já nehraji turnaje s buy-nem 22.000,- nicméně VAŠE jednání mne jakožto obyčejnou fischku ve finále POŠKOZUJE!!!!!!!!!!!!!!!
P.S.: doufám,že jsem někoho nějak neurazil,ale takhle to prostě cítím....
wanzus
Cibi
23.05.2010 07:42:27
JESUSLIVES 23.05.2010 05:44:28:
Tvl nevim kdo ses ale tohle si teda prehnal...urazej si koho chces ale do loose agrresive hry se mi teda navazet nebudes!!!
:D
Cibi
Angelus
23.05.2010 09:35:15
::U ::U ::U nice clanek ::R
Angelus
Jesuslives
23.05.2010 12:52:37
CIBI 23.05.2010 07:42:27:
To je v poradku :-))
Akorat asi tezko budes 4betovat light proti nekomu, komu je ten turnaj u prdele :-))
Jesuslives
Rounder1
23.05.2010 14:33:12
Morgane ty jseš opravdu super retard, jak napsal dogmeat. To ti nestačí, že už i on sem kvůli tobě napíše? Meleš tady pořád to samý dokola abys byl zajímavej? A ty že pořád meleš o tom svým profitu, jak tady, tak na pg. myslíš, že to někoho zajímá? Ty jseš opravdu akorát klaun, kterej baví okolí na svůj účet. A jak napsal bohus04, ztrapnil ses už opravdu dostačně ;)
Rounder1
Mikos
23.05.2010 14:50:58
Nice blog...........jen chci vyjádřit naprostý souhlas s pány LuQ,bejzbolka,anetas,kvickiller,bohus a dalšími,kterým se to nezdálo úplně košer.
Mikos
Micak
23.05.2010 17:11:35
DOGMEAT 23.05.2010 05:34:21: lol ::U
Micak
pcolo
23.05.2010 23:34:05
Vážení.... zúčastnil som sa tohto turnaja za ktorym som cestoval 700 km a bol som sklamany.. sklamany z organizacie turnaja ale hlavne z toho ako sa naplnili "zazracne" stoly. Hráči ktori prisli ovela neskor po zaciatku sami potvrdili pri stole ze bud neplatili alebo ze mali buy-in o 20% lacnejsie. Takze v tomto casine som bol poslednykrat na turnaj....
pcolo
pegas1975x
23.05.2010 23:39:58
PCOLO 23.05.2010 23:34:05:
som rad ze ta vidim a som rad ze tu citam nazor cloveka ktoreho osobne poznam a zucastnil sa turnaja.
pegas1975x
QuirkyEric
24.05.2010 02:49:18
omg toto je fakt sila...
::W
az sa mi nechce verit ze nieco take moze organizator urobit aniz by to malo nejake nasledky.
Ved po oficialnej stranke to nakoniec bol uplne iny turnaj nez do akeho sa zapisali platiaci hraci. Nikto z platiacich sa predsa nezapisal na turnaj ktoreho zaciatok sa posuval a late registracia isla prvych 5 levelov omg... Fakt neviem ci by to nebolo aj na sudnu zalobu kedze organizator vyrazne zmenil vlastnosti turnaja a to bez upozornenia hracom a po zaciatku turnaja.
....uz druha vec je ta ze po moralnej stranke to je jednoznacny podvod na platiacich.
QuirkyEric
FoldDraw
24.05.2010 11:36:05
U nás v ABSURDISTÁNU je možný fakt cokoliv....to bych ::S ....
FoldDraw
tritas
24.05.2010 15:22:27
Nerozumim tomu, jak muzete rikat, ze vse bylo koser. A problem nebyl imo ani v posunuti pozdni registrace. Problem byl ciste v neocekavanosti a neferovosti ze strany poradatele.
Hypoteticka situace: presne v 18:00 do turnaje naskoci 1000 borcu, kteri poker hraji spatne. Poradatel je plne dotuje a bere si celou jejich pripadnou vyhru, kazdy ma slibenych jen pausalnich 500K za ucast a predvadeni "rozumne" hry. At uz je edge regu libovolna, jeden z techto 1000 borcu by s velkou pravdepodobnosti vyhral. Vse je zcela 'podle pravidel', ale ne v duchu fair play.
tritas
tritas
24.05.2010 15:40:30
Beru zpět předchozí názor, neuvědomil jsem si, že by se přihlášením 1000 hráčů zvětšil price pool o 22 MCZK. V neočekávanosti problém vidím, ale ne zásadní. Nicméně, pokud má pravdu [[VASEKR:2181:61268:23052010 03:51:46]], je vše zase trošku jinak.
tritas
mkdp
24.05.2010 18:23:57
by me v zivote nenapadlo ze se neco takoveho muze stat. je vetsi trapas snizit garanci nebo ze sebe udelat naprosty idioty???? asi to prvni a tak pristoupily k bodu dva. chapu rozcarovani lidi kteri tam sly hrat poker a ne se jen ucastnit radoby nejvetsi a nejdrazsi pokerovy akce ::W
mkdp
mkdp
24.05.2010 18:49:47
a kdyby to bylo tak moc kosher jak tu vsichni pisi tak nechapu tu velikou tendenci hajit se tu za kazdou cenu. proste priste alespon trochu odpovidajici (a hlavne vcasny) PRko a bude klid.
mkdp
mkdp
24.05.2010 18:52:18
a sakra to sli mi nejak ulitlo ::D
mkdp
smeagol44
24.05.2010 18:54:21
Lukáši sry,ale mě se přístup pana Maryšky moooooc líbí!Udělat turnaj ve stylu "mě to nezajímá koho okradu" je super myšlenka a jen zvažuji jestli to nějak nepoškuzuje moji již patentovanou myšlenku o pokru.
smeagol44
HAAANZ
25.05.2010 10:10:17
Díky za článek. Je dobré o tomhle vědět.
HAAANZ
Dudik
25.05.2010 22:10:05
MORGAN má pravdu! :-p
Dudik
pravdakazibiznis
31.07.2010 19:10:34
No a normální zdravě uvažující člověk by si myslel, že slovo turnaj znamená utkání účastníků, kteří mají naprosto stejné podmínky při dodržování pevných předem známých pravidel. Vše ostatní je PODVODEM, ale v oboru, kde slovo podvod má stejný význam jako slovo pohoda, fiška, serepes, ve kterém se naoko točí nemalé peníze , ale reálně buy in platí max pětina hráčů, nejsou platné zákony, se nelze divit, že zmrdovi nejde vo to aby hrálo co nejvíc lidí, aby se mu biznis rozvíjel, aby kurva byl živ jenom z turnajových poplatků, aby nešpicloval po bankovejch kontech, kontaktech, nekurvil lidem životy, protože to nikdy nikde na světě jinak nefungovalo.

Umí si tady vůbec ještě někdo představit, že by se jako někdy někde hrál turnaj, kde bude každej sám za sebe, zaplatěj všichni svý stejný prachy, a budou proti sobě hrát? Kde zavšivený kasíno bude živo jen z turnajovech poplatků a na kešce tam nebude 6 lidí z 9 hrát úplně zdarma a spolu. A po tom co koupěj nákou zavšivenou míchačku nebude pokaždý ve spodu balíčku diamondový eso? Jediný co všem vychcanejm zmrdům přeju je válka. Aby uplatnili svou skurvenou jednotu tam, kde je to potřeba. ::S ::S ::S ::S ::S ::S
pravdakazibiznis
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino