x

 Cash Games (4)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 € 8/8
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 Kč 4
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 8
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8


 Turnaje (29)

20.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Vyjádření Poker production k CSSOP Praha

Ikonka datum zveřejnění23. 05. 2010
Ikonka komentáře88

PŘED TURNAJEM...

1) Propagace turnaje
Vždy se určitě dá udělat více, ale v tomto případě určitě žádný problém nebyl. Informace o turnaji se objevovala opakovaně na největších česko-slovenských pokerových webech. Osobní oslovení hráčů prostřednictvím letáčků probíhalo na všech větších akcí v ČR a na Slovensku (Rozvadov Czech Open, ČPT, PPF, SPF, apod.). Hráči, kteří se v loňském roce zúčastnili některého z turnajů CSPT, byli osloveni emailem. Informace o turnaji byly zveřejněny na portálu tn.cz, v deníku Sport a v časopise Card Player. Přehled turnajů CSSOP byl zveřejněn i celosvětovým pokerovým portálem Thehendonmob.com.

2) Neúčast on-line partnera
On-line kvalifikace na tento turnaj byly domluveny na velké on-line herně několik měsíců dopředu, bohužel česko-slovenský manažer této herny byl odvolán svým vedením a nebylo možné se už domluvit s jiným podobně silným partnerem.

3) Obavy před turnajem z nenaplněné garance
Vzhledem k záplavě pokerových turnajů na českém trhu a k několika nenaplněným garancím na velkých turnajích v předchozích měsících (ČPT, PPF turnaj týmů, SPF main event) jsme se i my obávali, že by se nám nemuselo sejít 100 lidí potřebných na naplnění garance. Předem jsem se domluvil se sedmi on-line regulary, že je staknu (zaplatím jim buy-in a budou hrát za % z případné výhry) do tohoto turnaje v případě, že se sejde méně jak 100 lidí. Vybral jsem si lidi, které znám z menších živých turnajů a věděl jsem, že je u nich perspektiva nějaké trefy. Dále jsem nabídnul pokerovým hráčům, kteří pracují v naší firmě (Poker production), také možnost nastoupit do turnaje v případě nízkého počtu hráčů.

TURNAJ...

4) Začátek turnaje
Začátek turnaje byl naplánován na 16:00 hod., ale v čase 15:50 bylo zaregistrováno (vylosovaná místa u stolu) asi 32 hráčů a protože jsme z toho byli sami překvapeni, nechtěli jsme zahájit turnaj v tak malém počtu a posunuli jsme začátek turnaje na 16:30 hod. Rozhodně nechci obhajovat tento krok, já osobně jsem velkým zastáncem přesných začátků turnajů. Turnaj nakonec začal v 16:35 a svůj seating mělo v tu dobu vylosováno 45 hráčů.

5) Zrušení turnaje, snížení garance
Samozřejmě jsme byli z tak malé účasti překvapeni a kolem 16:00 se vedení turnaje radilo o možnosti zrušení turnaje nebo snížení garance. Takovou možnost jsem já osobně vyloučil, protože bych to považoval za maximální podraz na hráče. Byl jsem odhodlán doplatit částku kolem 600.000 Kč do prize poolu (věděli jsme, že několik hráčů stojí v Praze v zácpě nebo nahlásilo, že přijde později). Jak někdo poznamenal v diskusi, je to podnikání jako kterékoliv jiné a jednou se taková akce podaří a jindy zase ne.

6) Pozdní registrace do turnaje
Od začátku turnaje jsme na všechny dotazy hráčů ohledně late registrace odpovídali, že je možné se registrovat do konce 4. levelu (4x 40 min.) nebo do začátku velké přestávky (začínala po 4. levelu). Václav Rychtařík (ředitel casina), Ondřej Kopecký (floorman turnaje) a já osobně si za touto skutečností jednoznačně stojíme a kdo tvrdí, že mu někdo z nás řekl, že končí na po 2. levelu, tak lže! 90 hráčů bylo posazeno do konce 3. levelu a 2 hráči, kteří to měli zaplacené před turnajem, dorazili v průběhu 4. levelu. V loňském roce se podílela společnost Poker production na PokerStars CSPT, kde byly také první 4 levely dlouhé 40 min. a late registrace probíhala na všech 4 turnajích vždy do konce 4. levelu!

7) Postoj hráčů k nenaplněné garanci
Někteří hráči začali obvolávat své známé s tím, že pořadatelé turnaje nevybrali garanci a že by možná bylo dobré dorazit, protože turnaj je hodně přeplacený a EV+. Díky těmto hráčům dorazilo ještě cca 20 hráčů, kteří si zaplatili buy-in anebo byli často staknuti někým, kdo už turnaj hrál. Takových případů bylo hned několik a my jako spolupořadatelé turnaje jsme za to moc rádi, že ještě tolik hráčů dorazilo v průběhu turnaje.

8) Sestavování stolů - seating
Turnaj se začal hrát na 6 stolech, hráči, kteří byli staknuti, byli náhodně rozlosováni na stoly, na kterých se hrálo. Když přijela kolem 18:45 skupinka 4 hráčů z Brna, nebyla posazena k jednomu stolu, ale byla rozlosována náhodně. Všichni ostatní staknutí hráči přicházeli do kasína po jednom nebo maximálně po dvou a také byli náhodně nalosováni. To, že se na některém stole sejde extra silná sestava, je velmi běžné a jsem přesvědčen, že by se tak určitě stalo, i kdyby bylo na začátku turnaje přítomných všech 92 lidí. 

9) Staknutí hráči
Tady asi Lukáš ve svém blogu nejvíce ustřelil, když nás obviňuje z toho, že jsme nabízeli účast každému, kdo šel zrovna kolem. Dohromady jsem do turnaje postavil 15 hráčů, za které jsem regulérně zaplatil buy-iny ve výši 330.000 Kč. Aby nebylo nejmenších pochyb, že to tak opravdu je, zveřejňuji kompletní seznam hráčů, které jsem do turnaje staknul:

Předem domluvení on-line regulaři: Tomáš Jíra (2. místo v celkovém bodování Unibet Masters 2009), Pavel Berka (2x FT ČPT 2010), Luboš Mareš (2. místo v OPL 2009), 4 hráči z Brna, kteří se mohou pochlubit výraznými výsledky v sérii UPCT nebo na turnaji týmu PPF Martin Musil, Jan Brandejs, Jan Blahynka a Karel Kratochvíl.

Zaměstnanci Poker production (5): Stanislav Pospíšil, Jan Hedbávný, Michal Srba, Jakub Cimbálek a Adam Černý.

Na dvou účastech jsme se domluvili i se zástupci mediálního partnera akce Pokerman.cz: Jaroslav Vajgl a Filip Novák.

Jediným hráčem, kterému jsem účast na turnaji nabídnul náhodně, je Tomáš Cibák, což je taky on-line regular, který se v průběhu turnaje nemohl rozhodnout, zda má ještě naskočit, či nikoliv. Rozhodně se nejednalo o žádný nekalý úmysl, hráči byli upozorněni, že mají hrát jen a jen za sebe a žádný chipdumping nebo jiné nekalé praktiky se nikdo z nich v turnaji určitě nedopustil.

PO TURNAJI...

10) Bilance
Celkem na turnaj dorazilo 92 lidí, kteří zaplatili na buy-inech 1.840.000 Kč, do prize poolu jsme tedy doplatili 160.000 Kč. Za 15 staknutých hráčů jsem zaplatil 330.000 Kč. Na finálový stůl se dostal jediný staknutý hráč Pavel Berka z Berouna, který odmítnul jako shortstack deal na chipy v 7 lidech a následně v 5 posledních hráčích ho jako chipleader přijal - 360.000 Kč. Pavel vyinkasoval od nás prémii 80.000 Kč a nám snížil ztrátu o 280.000 Kč. Celkem jsme tedy věnovali zúčastněným hráčům navíc 210.000 Kč.

Lukáš Němec je právem považován za jednoho z nejlepších českých hráčů a označován pokerovou komunitou za pokerového elegána, ale ve svém příspěvku nesmyslně přepálil a nechal pracovat emoce, tuším, že se z turnaje poroučel na all-in preflop s KK vs. AK.

V případě dotazů na jakékoliv téma týkající se CSSOP směřujte své dotazy do diskuse pod toto vyjádření, pokusím se na všechny slušné dotazy odpovědět.


« Zpět
Diskuse k článku
mkdp
26. 05. 2010 / 17:55
rozumim nasrani hracu ale i chapu poradatele.
Odpovědět »
mazy
26. 05. 2010 / 13:19
... vim, že se to tady už omlelo ze všech stran... chápu pořadatele, že tuto nemilou situaci nejak musel řešit a upřímně jim přeju spoustu uspěšných velkých projektů, které posunou poker dopředu chapu i rozhořčení hračů, kteří to museli platit, neboť více věcí na tomto turnaji nebylo košér.. . ano o podvod se nejednalo, nebot vše se dá vysvětlit, obkecat a nakonec pořadatelé určitě mají v pravidlech klausuli, že si vyhrazují právo na změnu čehokoliv Co mi vadí, jsou názory, že se nic nestalo. Já nevím, ja vidím rozdíl v tom, jesti polovina start. pole musí vysolit 20 talířů a polovina to má jako freeroll, a dle mne to ovlivnuje i myšlení u hry. chápu, že zde jsou samí hrači se sklillem, kterým to nevadí, ale ja bych do turnaje s tak velkym procentem free nešel... .. dale moc nechapu nazory, že když uz garance tak definovat min. počet lidí... k čemu pak ale garance jsou? k čemu je mi info, že např. garance platí od 100 lidí nahoru... k ničemu.... garance but je nebo není... .... pokud si tady všichni odsouhlasí že tenhle postup je ok, sam se začnu dívat na garantované turnaje "přes prsty" neboť už to pro mne nebude informace jak velký turnaj mam očekávat, ale jako na turnaj, kde když příjde málo lidí budu třeba hrát u stolu plného uklízeček a skill neskill tohle není důvod proč chodím na turnaje
Odpovědět »
M0RGAN
27. 05. 2010 / 19:56
MAZY:: 15 hráčů bylo staknuto pořadatelem a 75 platilo cash. Nebylo to nakonec 45 a 45.
Odpovědět »
janobendik
26. 05. 2010 / 12:38
EPT zastrešuje firma Tomasa Kremsera, ale presné dohody s konkretnými casinami nepoznám. napr v San Reme mal hlavné slovo Pagano /otec Luca, riaditel casína/ a aj konečné riešenie. V Deauvil boh vie kto, ale bol tam velký bordel....
Odpovědět »
QuirkyEric
26. 05. 2010 / 12:08
Que: jasan to je obv že EPT nemá garanciu...To by bol ináč srandovny pruser keby tak blbo nastavili garanciu niekde na EPT že by im chýbalo 70% hráčov aby vôbec boli be a museli by dotovať ja nvm 2mega EUR :) janko bendik: ono fakt toto ma nenapadlo že mŕtvoly tým niečo získajú ak turnaj mešká. Ináč k tým juzanom: ja som bol v tom že na EPT sú všade dealeri, floormani a ini manageri ten istý team ľudí ktorý chodí po tých turnajoch a organizuje ich. Či o to sa starajú lokalni ľudia stále?
Odpovědět »
janobendik
26. 05. 2010 / 09:59
ahoj QuirkyEric meškanie začiatku turnaja....... z pohladu mna ako hráča je to úplne to isté - vysvetlenie: ak turnaj začne včas je nás pri stole povedzme 4-5 hráčov, možeme "zbierat" mrtvé žetony, ved ak meška protihráč pri stole napr 1 hod tak min. stratí 4x SB a BB úplne bez boja! a je to jedno či je turnaj garantovaný alebo nie, práveže pri garantovanom turnaji máš bank istý. Bohužial na EPT meškanie nie je vačšinou z dovodu počtu hráčou, je to hlavne naturelom danej krajiny / južania majúci všetko a všetkých na háku ::) /
Odpovědět »
question
26. 05. 2010 / 03:53
"Myslim si ze ked meska EPT tak meska lebo je tam hafo ludi a nestiha sa to zorganizovat nacas a urcite EPT nemeska pre obavy organizatora z nenaplnenia garancie ." Tak to je jasny protoze na EPT zadna garance neni :)
Odpovědět »
QuirkyEric
26. 05. 2010 / 03:44
Inac chcel by som este povedat ze to ako to dopadlo je fakt velka skoda, lebo Poker Production pokial viem pracuje na viacerych projektoch ktore prinasaju osoh CeskoSlovenskej pokrovej scene a nie je dobre ze teraz vsetky podujatia budu pospinene jednym nezvladnutym turnajom.
Odpovědět »
QuirkyEric
26. 05. 2010 / 03:35
Mna by zaujimalo ci pre taky relativne drahy turnaj boli vypisane niekde oficialne vlastnosti turnaja podpisane organizatorom. Hlavne teda ze do ,ktoreho levelu presne mal byt mozny ten late reg. Lebo myslim ze to je hlavny bod urazu , pretoze ak predlzovali late reg. len aby stihli napchat do turnaja viac stacknutych hracov tak len v tom pripade je to normalny podvod a dufam ze aj sudne napadnutelny. Toto ze do akej miery si mozu oni dovolit svojvolne posuvat start turnaja by bolo tiez zaujimave zistit. Niekedy su na to aj objektivne priciny ,napr technicke ale tuto yssie sa pise ze proste nechceli spustit turnaj o 32ch hracoch coz je predsa priznanie ze nechceli dodrzat slubenu garanciu. Janko Bendik: Musim nesuhlasit ak prirovnavas meskanie tohoto turnaja s meskanim EPT. Podla mna to vobec nie je to iste. To ze meska start EPT ziadnemu hracovi nesposobi nevyhodu , ani organizator na tom neznizuje straty. Myslim si ze ked meska EPT tak meska lebo je tam hafo ludi a nestiha sa to zorganizovat nacas a urcite EPT nemeska pre obavy organizatora z nenaplnenia garancie . Ak meska turnaj s garanciou prize poolu ,v ktorom horzi masivny overlay , tak sa tym meskanim obohacuje organizator ,lebo ma viac casu naplnit garanciu. A hracovi ktory bol prihlaseny na turnaj vcas tym to meskanie sposobi nevyhodu. V tom vidim rozdiel. Oprav ma ak sa mylim.
Odpovědět »
Headis
25. 05. 2010 / 23:45
Vzhledem k technickym problemum bude Cardplayer a s nim i CPL jiz brzy (mozna jeste dnes v noci) presmerovan na stranky cardplayer.sk.
Odpovědět »
kaze
25. 05. 2010 / 22:19
domnívám se správně, že cardplayer liga skončila přesměrováním z cardplayer.cz na pokerzive.cz?
Odpovědět »
marriaf
25. 05. 2010 / 18:36
a este jedna otazka, na ktoru nech si kazdy pokrovy hrac odpovie uprimne. ak by si mal vybrat medzi negarantovym turnajom s 50 dobrymi hracmi a garantovanym pre 100 , kde je polovica hracov pochybnej vykonnosti stacknuta, pre ktory by sa rozhodol? ak sa na garanciu bude kazdy pozerat ako na spekulaciu s EV+, tak sa nikdy nepodari vybudovat stabilny vacsi turnaj pre buducnost. v konecnom dosledku takto pokrovi hraci pojdu len sami proti sebe
Odpovědět »
cmelik
25. 05. 2010 / 18:14
dotaz na producenta, pospiho ci nekoho kdo o tom neco vi? co se stalo s cardplayer webem? je neco noveho ohledne CPL? jde nekde zjistit poradi klubu a online heren?
Odpovědět »
marriaf
25. 05. 2010 / 17:36
tak to vyzera ze jediny rozmyslajuci je tu jano bendik :) keby ti 45 platiaci hraci vedeli pred turnajom, ze zvysok do 100 bude staknuty, tak by snad turnaj ani nezacali hrat? po dalsie, nasi moralni svetovi pokristi cisti ako jezis kristus. kto z vas by sa nezachoval v ulohe usporiadatela tak isto? je to sice nestandardne riesenie, ale urcite nie unfair. Vasa urazena jesitnost dosiahne akurat to, ze budete tu mat velku prdel a nie seriozne pokrove turnaje. a o 10 rokov budete so slzou v oku spominat na zlate stare casy
Odpovědět »
pegas1975x
25. 05. 2010 / 17:42
MARRIAF:: OMG ty musis urazat vzdy a kazdeho? ::W
Odpovědět »
marriaf
25. 05. 2010 / 18:39
PEGAS1975X:: ak mas nieco osobne na srdci, tak mi posli sukromnu spravu a nespamuj tu diskusiu
Odpovědět »
mkdp
25. 05. 2010 / 17:08
psat ze pan Nemec ustrelil diky emocim kvuli vypadnuti po preflop akci all-in KK vs. AK je naprosta ubohost.
Odpovědět »
janobendik
25. 05. 2010 / 13:31
ahoj LuO a taktiež všetci je pravda, že v prahe som nebol a reagujem len na prečítané, ale určite sa aspon vyjadrujem k TEME!!! Čo ma s tým spoločné moj vztah k online??!! chceš týmto sposobom zdegradovat váhu mojho príspevku u časti /zastanci online/ čitatelov??? Sorry tak to je podpásovka, to sa u seriozných pokristov nerobí! Ešte raz, v Blave boli tiež dosadení hráči a bolo to úple v poriadku!!! ak hráč ŠPECIALNE "neprehrá" svoje žetony a hrá za peniaze iného je to ABSOLUTNE OK!!!! ved napr. Martin Hruby hral v Monte Carle za prachy PS a bol v peniazoch, tak čo??!! som podvedený , ved ja som platil!!! Radšej povedzme si realitu, prišlo na začiatok turnaja 45 hráčov a všetci už boli NAMLSANÍ zhrabnut garanciu, a logicky vás to sralo, že turnasj sa plní hráčmi , ale netreba hned kecat o podvode. Asi to bolo OKATE a miestami až "NÁSILNE" , ale stále to nie je podvod! TO JE FAKT! Na Tvoju otázku ako by som si pripadal, ked by prisadzoval org. svojich hráčov?? NO TAK AKO V BLAVE - NORMALNE !!! nral som to v klude bez emocií a bol 2. Pre HRAČA je podstatné dodržanie garancie!!!! a nie s kým hrá!!!! Kludne zorganizuj turnaj s 2MIL garanciou a dosad všetkých svojích /aj upratovačku a čiašničky/ ak to budu hrat FEROVO /možu hrat zle, hlupo....ale čestne/ tak to kludne budem hrat! mne ide totiž o garanciu a o prachy a nie špekulácie ako lahšie vyhrat!!
Odpovědět »
karatekid
25. 05. 2010 / 11:22
Dobrý den, Rád bych se vyjádřil k danému problému. Zajisté se Lukáš Němec + další odborníci právem cítí poškozeni, a také dostatečně zneuctěni.( v českém pokerovém prostředí to zatím jinak nejde) Nicméně jak již napsal pan Bendík ve světovém pokeru resp. v turnajích a´t již v německu, rakousku , usa či v tramtárii je tato věc, že pořadatelé dosazují či sponzorují klidně i 1/3 z celkového počtu hráčů zcela běžná.Začátek turnaje klidně odložen ( bez udání důvodu) třeba i o 1 hodinu).Na druhou stranu PP resp. pan Maryška mohl toto extenpore vyřešit více profesionálně a s grácií.( Na to má doposud bohužel málo zkušeností). Má rada pro obě strany zní a je konečná a tento spor ukončuje. Pánové Němec, Bejzbolka, Maryška a další, jako pokerové osobnosti v česku se spíše snažte vytvářet hodnoty které mají smysl, pomohou pokeru dále se rozvíjet na profesionální uroveň, vytvořte komunitu která bude užitečná pro nové začínající hráče, posouvejte poker dopředu radami, zkušenostmi a výukou , v neposlední řadě slušným chováním. Ono aby člověk byl respektován nestačí občas trefit nějaký turnaj ...to opravdu ne. Slunce v duši Váš spasitel
Odpovědět »
LuQ
25. 05. 2010 / 10:48
No jednodušše to s tim má společného tak málo, jako když Jano zaručeně podává komentář k věci, která mu nejspíš byla účelově jen někým popsána a automaticky jsou ti postižení nespokojení, namlsaní hloupí čeští jelimani. Je krásné, jak nám pan Bendík popisuje své zkušenosti ze zahraničních akcí, ale jaksi vynechal nebo si naopak neuvědomil jedinou ale o to zásadnější věc – Pořadatelé nám závažně upřeli pravě TU možnost volby – svobodně a demokraticky si vybrat, zda-li by jsme se turnaje zúčastnili i za předpokladu, že bude z 1/2 zaplněn lidmi hrajícími finančně zpátky na organizátory. To celé se dalo do průběhu až ve chvíli, kdy původních 45 hráčů mělo dávno zaplaceno a turnaj byl v plném proudu. Jak by sis asi připadal, kdyby jsi platil turnaj řádově v desítkách tisíc a po hodině konání by tam organizátor začal dosazovat desítky hráčů účastnících se až zdarma z nenaplněné garance? Mě teda do smíchu zrovna nebylo a připadal jsem si v ten daný moment dost finančně zneužitej. Tohle se stát v rámci nějaké velké zahraniční akce, tak pořádající agenturu pokerová periodika rozeberou na kousky a minimálně by si už v té dané branži ani neškrtl.
Odpovědět »
LuQ
25. 05. 2010 / 08:34
pan Bedík je bezesporu úspěšný live tournament player, ale měl by se pozdržet účelového komentování akcí, kterých se osobně nezúčastnil a má pramalou a zejména nejasnou představu, jak vše probíhalo. Držím palce a bacha na ten ďábelský výplod - online poker !!! "Z čoho vyplýva Váš negatívny postoj k online hre? Ján Bendík: Myslím si, že online herne vyslovene vytvárajú hry a keď som to konzultoval s niektorými online hráčmi, tak sa mi niektorí aj smiali. Obhajovali to tým, že sa odohrá online viac rúk. Avšak ja hrávam veľa live a hrávam aj online a keď to porovnávam, tak určite sa nevyskytujú a nekonfrontujú tak často pri live hre kombinácie ako dva páry, trojica, full house, flush, poker, straight, straight flush a podobne. A aby som to aj trošku podložil štatistikou, tak na bwine je nízky pár proti vysokému favoritom. 3 mesiace (časovo min. 300 hodín) som si to písal, takže vždy, keď som videl pri stole takúto situáciu alebo aj ja som bol v tej situácii, tak som si urobil pri víťaznej kombinácii čiarku. Výsledok bol veľmi zaujímavý, keďže malý pár vyhral 63 percent hier a vysoký 37 percent hier. Osobne si myslím, že to má potom negatívny dopad na hráča pri live hre, keďže má pocit, že oponent má pri jeho dvoch pároch trojicu a podobne, pri čom pri live hre sa táto situácia nevyskytuje často. Tak isto poznám osobne hráčov, ktorí sa na online cash game dohadujú cez Skype a takto oberajú iných hráčov o peniaze."
Odpovědět »
maaaarty
25. 05. 2010 / 10:21
LUQ:: Me zas pripada, ze pan Němec uz nevi, co by jeste placnul, a nechapu co ma jeho vyjadreni k tematu spolecneho s jeho vyjadrenim o online pokeru.
Odpovědět »
Darthrider
24. 05. 2010 / 17:12
Osobne si myslim, ze se touhle paradou nastartoval nebezpecny precedens a to takovy, ze na pristim turnaji se muze stat, ze se registruje do turnaje 5 hracu a dalsich 60 bude u kasy cekat s natazenou rukou, jestli je nekdo stackne. Zadruhe musim naplno rict, ze se podobna afera muze stat jedine v Cesku, vsude jinde by to nikdo neresil.
Odpovědět »
APminer
25. 05. 2010 / 01:15
DARTHRIDER:: asi mas pravdu, ale je mozne, ze se najdou lidi, kteri vymysli jeste neco lepsiho, co nas ani ve snu nenapadlo .......
Odpovědět »
JerryDark
24. 05. 2010 / 16:52
Magické slovo"garance". Někomu připadá normální vyhodit pár set tisíc korun,jistěže toto nebudou chtít pořadatelé dopustit.A co jste čekali?Že to s úsměvem zacvakají?Uvažujete truchu?
Odpovědět »
Vlcis
24. 05. 2010 / 16:52
Souhlasím s příspěvkem janobendika!!!Buďme rádi za to, že se někdo snaží pro hráče pořádat nějaké turnaje. Pokud se někomu nelíbí turnaje, které jsou u nás pořádané, tak ať na ně nechodí. Každý, kdo si nemůže takový turnaj dovolit by byl rád, kdyby mu někdo nabídnul, že mu do turnaje zaplatí vlezný za nějaký procenta..i já bych si to nechal líbit a určitě bych turnaj nehrál jako freeroll, ale přistupoval bych k němu jako k turnaji za 22tis.To že občas někdo zahraje něco nestandartně a pak třeba suckne nějakýho profihráče to se prostě stává..to je poker.. Každý může mít slabší chvilku a zahraje něco hrozně a když mu to náhodou vyjde, tak pak je vždy protihráč naštvaný..ale ty souckouty rozdávají i profíci a vadí to někomu?Prostě si slabší hráč řekne..no jo no tak mě sucknul aspoň někdo kdo to může hrát!!! A kdyby se tak nestalo, tak jsem to celý vyhrál :-) Hold takový věci se stávají a nikdo s tím nic neudělá. Chápu hráče co si to zaplatili ze svého, že jsou naštvaný, ale každý si může ze svými penězi dělat co chce a proto říkám jsem rád, že pan Maryška a spol. se snaží u nás něco dělat a pořádat turnaje. Doufám, že se do budoucna budou snažit vyvarovat pár chybičkám o kterých určitě už vědí, ale jak říkám jsme jen lidi a chybu může udělat každý. Držím celému týmu společně s panem Maryškou palce a doufám, že série bude pokračovat a že se podaří zajistit online partnera na propracovaný systém kvalifikací. A pro ty co budou pořád nadávat ať si jezdí hrát jinam. Když mi někdo nabídne stacknutí do turnaje, tak budu reprezentovat rád kohokoliv za rozumný % a nebudu to hrát jak freeroll. Mějte se hezky a držím palce všem Czechoslovákům!! Jo a jsme MISTŘI!!!!
Odpovědět »
chiczken
24. 05. 2010 / 16:11
vsichni chytry jak radio
Odpovědět »
pcolo
24. 05. 2010 / 15:26
Trepal som sa na tento turnaj 700 km a verte mi ze poslednykrat som hral v tomto kasine... HRACI PRI STOLE DOSLOVA POVEDALI ZE NEPLATILI... Pri blackjack stole v casine sa hral cash game a zrazu vsetci cash hraci sedeli na turnaji ...pol hodinu po zaciatku turnaja... doslova zhanali kazdeho koho stretli ... bud im zaplatili buy-in alebo mali min 20% zlavu z buy-in.... SVINSTVO ZO STRANY USPORIADATELOV VOCI NAM POCTIVYM DEBILOM KTORI SME TO ZACVAKALI...
Odpovědět »
janobendik
24. 05. 2010 / 15:22
ahojte priatelia pokru ak možem vyjadrm aj ja svoj názor- samochvalne musím povedat, že je to názor podporený účastami a skúsenostami v iných turnajoch v Europe v množstve, ktore asi tuna diskutujúci neodohrali spolu. - 1 velmi závidim bratom čechom usporiadatela takých velkých turnajov, lebo len taketo turnaje posúvaju poker dopredu! bodaj aj na SK by boli aspon dvaja! -2 podla reakcii cítim, že turnaj sa asi moc organizátorovi nevidaril, je treba byt aj zhovievavý nabudúce určite odstráni chyby, ktoré CHYBAMI SU: -A/ posunutie času začatia turnaja:LOOOOLLL pol hodiny???!! looool EPT Deauvile , posun začiatku 1H15min, San remo 30min, IPT Gorica 1 hod...... bohužial dnes celkom bežné /neobhajujem to, som za presný začiatok - ja nemeškám- , ale nevidím to smrtelne!/ -B/ neskorý vstup do turnaja určuje vždy usporiadatel, obvykle je to 2 hod -C/ hráči hrajúci za peniaze herne- NO A ČO!!!! žiaden problém! sú peniaze v banku - SÚ, hrajú slabšie?- raduj sa , lahšie sa načipuješ /ja nemám rád chytrákov, ktorí by najradšej na takíto turnaj prišli 10 a výhru rovno splitli!!!/ na ETP hraje 30-50 hráčov sponzorovaných hernou Poker Stars - teda usporiadatelom, dalších cca 100 hráčov inými sponzormi a ja si platím !!! mám teraz dostat z toho infarkt, alebo kričat na portáloch, že je to podvod???!! NIE JE!! Podvod by bol v situácií ak by zaplatení hráči zjavne prehrali narokom svoje žetony určenému hráčovi, ak takáto situácia nenastala je všetko OK. ps aj v Bratislave hralo niekolko nasadených a mne sa ich hra velmi páčila, boli korektní nič si navzájom nedarovali, Tomáš to dokonca vyhral!! blahoželam! _ D/ žrádielko : ak už bolo malo byt chutné !! ale názor ,že raund za 2000!!!! -hlúpost, hral som aspon 100 turnajov, kde bol poplatok viac aké 200 EUR a nebola ani len minerálka zdarma!!! na záver ešte raz, budte bratia česi radi, že máte možnost hrat DOMA opakujem DOMA turnaje s takým slušným a hlavne garantovaným bankom!!!!! ja by som to hral aj proti upratovačke!! ::; jano
Odpovědět »
APminer
25. 05. 2010 / 01:13
JANOBENDIK:: ::U ::U ::U nebyl jsem v Pha, nesoudim, ale porovnani s jinyma turnajema od aktera (ktery si plati) je asi nejobjektivnejsi ...
Odpovědět »
xxx
24. 05. 2010 / 15:19
Do poslední chvíle jsem uvažoval, že se do tohohle turnaje přihlásím, protože o nabubřelé garanci si vrabci v Praze cvrlikali již několik dní před turnajem..V současné době je nesmysl, aby turnaj s BI 22K hrálo 100lidí, tudíž se počítalo se slušnou overlay..To byl jediný důvod pro mě proč jít hrát tento turnaj, nakonec jsem se rozhodl ho vynechat a jsem rád..Takovou frašku, kde půlka lidí to má jako freeroll, již jim jede 20% a PP tím lepí díru v naprosto ustřelené garanci, prosím děkuji nechci..Prosím příště pana Maryšku a spol., aby se příště snažili udělat reálnou garanci a nemuseli své průsery lepit takovými hráči..Kazí to dojem i hru ( slyšel jsem, že se tam zkoušeli někteří hráči dohodnout s "freerolisty" o chipdumping, to nesvědčí turnaji 1K-euro freez..Pro mě osobně PP ztratil již v pořádání HU -championship, kdy naposlední chvíli snížil garanci.. Děkuji s pozdravem Tomáš Hasil
Odpovědět »
Robcak21
24. 05. 2010 / 09:41
"Jestli Ti Ondřej Kopecký nebo jiný zaměstnanec Card casina řekl ve středu něco jiného, tak za to opravdu nemohu." chapu obe dve strany, ale tohle me teda dostalo.... ale kdo jinej nez poradatele by za tohle mohl??? ::3
Odpovědět »
LDriver
24. 05. 2010 / 08:25
Jsem jeden ze stacknutejch hráčů, takže pro někoho asi zaujatej. Nejsem zaměstnancem PP a nebudu tady slepě hájit co se v pátek v Card Casinu událo. Pořádat gtd turnaj v Praze s BI 22k pro 100 lidí je bez podpory online herny a propracovaného systému kvalifikací asi sebevražda nebo sponzoring, ale to už dneska ví asi každej. Lukáš svůj blog napsal rozhořčený a já dokážu pochopit jak jeho, tak ostatní hráče, kteří byli včas na svých místech nebo si na poslední chvíli zaplatili drahý BI do EV+ turnaje. Z blogu vyplývá, že 45 hráčů bylo doplněno 47 komparsisty - Michal připustil 5 lidí z firmy, 2 z pokermana a 8 stacknutých hráčů (a mě jména jako Jíra, Brandejs, Blahynka, Cibák … jako kompars nepřipadaj). Kde se vzalo ostatních cca 32 hráčů? kdo je stacknul když ne PP? nebo nezaplatili si nakonec ten BI sami? Jen při matné vzpomínce na seating na stolech 7-9 (těch, kteří dorazili pozdě) – jména jako Hrubý, Mundos, Matrim, Kvapil, Felfel, Maryška, Nagy, Dědič, … vám připadají taky jako kompars? Osobně jsem byl domluvenej s Michalem od pondělí, že možnost stacknutí tady je, uvítal jsem jí, počítal s ní a na čtvrtou jsem nebyl jen proto, že jsem pracující člověk. Hodně lidí v česku chodí na turnaje až na druhý a vyšší level. Mám dojem, že se celá diskuse vůči PP a MM tady dostává do „tak si taky ještě plivnu“ a „kopnu ho, když už leží“. Pokud někdo nevidí, co PP pro český poker za poslední 2 roky udělal, stačí si jen vzpomenout, jaké turnaje se hrály před těmi dvěma roky. Snaží se dělat turnajové serie (CSPT, CSSOP, PPF, ČPF, UPCT, UM,… sám nevím, kam na ty názvy chodí), vydávají časopis, dělají pořad do TV – zkrátka dělají něco, pro propagaci pokeru. Přitáhnou k pokeru další lidi, kteří potom Vám profíkům odevzdávají další prachy ať v prizepoolu na turnajích nebo na CG. Samozřejmě, vývoj by byl i bez nich, ale svým přístupem nasadili nějakou laťku a určitě postrčili vývoj. Pro Michala a lidi kolem něho je tohle PRÁCE, která je živí. Ano, jako si vy vyděláváte hraním pokeru, podnikáním nebo sázením, oni tím, že o pokeru píšou nebo pořádají akce. A pokud může někdo v podnikání snížit riziko, udělá to. … a ještě … GRATULACE BERČÁKOVI k super výsledku!!!
Odpovědět »
emaestro
24. 05. 2010 / 09:40
LDRIVER:: kdyz ctes vyjadreni, ktere k tomu PP vydalo, ze se vlastne nic nestalo a vsechno je OK, tak ti prijde, ze pan Maryska lezi a ostatni do nej kopou? mne prijde, ze hrde stoji a rika, nic se nestalo, vsechno bylo v poradku jen Nemec je nastvanej, protoze vypadl KK vs AK nejake fishe... ::W stala se chyba, PP se zachovalo sice neeticky a co se tyce late registrace i mimo pravidla, ale pouzilo jakysi pud sebezachovy... to vse bych snad pochopil, ale tohle vyjadreni, ze se vlastne nic nestalo a vsechno je v poradku misto omluvy za chybu, to je podle meho drzost a tim si autor clanku, o to plivnuti autor clanku rekl
Odpovědět »
AAApokerAAA
24. 05. 2010 / 01:56
HRAJU KAZDY TYDEN V CASINU KINGS NA ROZVADOVE A TAM SE NIKDY NIC PODOBNEHO NESTALO.POKAZDE SE VYPLATI 50.000 EURO I KDYZ PRIJDE 20 LIDI.NAUCTE SE HRAT TAM KDE JSOU PRACHY
Odpovědět »
fishka
24. 05. 2010 / 01:17
::S ::S ::S
Odpovědět »
Mart
24. 05. 2010 / 00:59
Asi nebylo vše v pořádku, ale s trochou nadhledu to šlo Michalovi odpustit, jeho potenciální ztráta byla zcela neúměrná případnému prospěchu. PP z mého pohledu prokázala skvělou organizační práci, když sebe uchránila od velké ztráty, která by v důsledku nebyla pozitivní ani pro celou pokerovou komunitu. Takže řvouni, dál travte život čekáním na dobrou kartu a nadávejte těm, co něco tvoří, sklidíte co zasejete a tak to má být.
Odpovědět »
leecooper
24. 05. 2010 / 00:41
Mám k tomu jen jedno a neříká se mi to snadno, ale být v Michalově situaci, řeším to jako pořadatel úplně stejně ::R
Odpovědět »
xxmikixx
23. 05. 2010 / 23:02
producent77 @ RE 23.05.2010 22:14:11 Ja bych mel dotaz proc se teda pane Marysko omlouvate poskozenym hracum kdyz se nic spatneho nestalo. Trosku si protirecite ne?lol
Odpovědět »
producent77
23. 05. 2010 / 22:14
6. Rounder1: Kompletní buy-iny hráčům do turnaje jsem ze svého zaplatil poprvé. Udělal jsem to proto, abych snížil hrozivě vypadající ztrátu na doplacení garance. V případě, že by na turnaj přišlo více jak 100 hráčů, žádné hráče bych do turnaje nestaknul, ale pouze bych si koupil procenta z případné výhry. Staknutí hráči o tomto věděli a počítali se svou účastí na turnaji dopředu, a to v případě nenaplnění garance. Většina z nich byla dokonce na začátku turnaje přítomna v casinu a 4 hráči z Brna, díky velké zácpě na dálnici, dojeli až v průběhu 3. levelu. 7. Rád bych uvedl, že jsme garantovali turnaj, ve kterém se bude hrát o 2 mil. Kč. To jsme také dodrželi. Někteří hráči však na začátku turnaje měli pocit, že přišli na turnaj, kde bude added 1 mil. Kč a když to tak nebylo, tak měli pocit, že byli podvedeni, ale tak to opravdu nebylo, protože mezi výherce jsme opravdu rozdělili 2 mil. Kč. 8. Superježíšek: Já jsem o zrušení turnaje nikdy neuvažoval, to bylo pro mne osobně naprosto nepřijatelné řešení. Jen jsem popsal situaci naprosto otevřeně a přesně tak, jak to probíhalo. Nic jsem nepřidával ani neubíral. 9. Rozhodně jsem se nechtěl pouštět do žádného sporu s hráči. Pouze jsem se vyjádřil za pořadatele ke vzniklé situaci, která mne vůbec netěší. Je jasné, že každý si může vybírat z velké nabídky turnajů na tuzemském trhu tu, která je pro něj nejzajímavější. 10. Všem poškozeným hráčům se tímto veřejně omlouvám a přeji Vám hodně štěstí na dalších velkých turnajích, které už nebudou pod hlavičkou Poker production. Všem GL Všechny případné dotazy, které se netýkají CSSOP Praha, prosím, směřujte na email: produkce@poker-pro.cz, kolegové vám rádi odpoví. Škoda, že většina „velkých“ hráčů zapomněla na to, co jsme pro český poker za poslední 2 roky udělali, ale to sem zřejmě nepatří…
Odpovědět »
superjezisek
24. 05. 2010 / 09:54
PRODUCENT77:: Ja za sebe dekuji Michalovi za profesionalni vysvetleni - toto myslim naprosto vazne. Se zbytkem zde diskutujicich lidi dal uz debatu rozvijet nehodlam. Prijdou mi vetsinou nazory velmi omezene at uz na jednu nebo na druhou stranu a stejne to nikam nevede. Michal ma pravdu, ze mu vicemene vdecime za pomerne velky prisun penez do pokeru v podobe novych hracu. Za tu mu patri dik. Vsechny turnaje v jeho produkci, ktere jsem hral kdy predtim, byly organizacne vzdy naprosto v poradku. Cili asi takto. Kdyby bylo oficialni prohlaseni napsano v duchu jako je Michalova reakce o par radek vyse, mohl jsem si usetrit 15 minut zivota a do diskuze vubec neprispivat.
Odpovědět »
anetas1
24. 05. 2010 / 00:12
PRODUCENT77:: Myslím si, že se vám nešťastným způsobem podařilo spojit dva turnaje do jednoho. TURNAJ S BUYINEM 22 TISIC A GARANCÍ 2 MEGA, KTERÝ HRÁLO 45 platících hráčů a FREEROL O 400 TISÍC který hrálo 47 lidí. Směšné je to, že tímto spojením dvou turnajů do jednoho jste kromě velkého fiaska ( které jste si dozajista dopředu neuvědomili) nic neriskovali, ale pokud by se na final table shodou okolností dostalo devět hráčů hrajících FREEROL, tak by si pořadatel přišel ještě na krásných 600 tisíc a více a naopak by se všichni platící hráči, HRAJÍCÍ DRUHÝ TURNAJ, stali sponzory této super akce !!!
Odpovědět »
Micak
24. 05. 2010 / 00:22
trANETAS1:: OT, máš wifi pojmenovanou kleechaa?
Odpovědět »
anetas1
24. 05. 2010 / 00:36
MICAK:: Moc tomu dotazu nerozumím a ani nevím, kam tě(vás) mám zařadit, ale pokud se jedná o seriozní dotaz, tak s takovou wifi nemám nic společného.
Odpovědět »
Micak
24. 05. 2010 / 00:43
ANETAS1:: sory, jsem si tě spletl s Kulichem, máte podobné nicky ::;
Odpovědět »
Matrim
23. 05. 2010 / 23:19
PRODUCENT77:: Tak tohle by me docela zajimalo..co jste pro cesky poker udelali ??! o) Bohuzel nejsem tedy "velky" hrac...takze mozna nedokazu pochopit..o)))
Odpovědět »
Komedia
23. 05. 2010 / 23:17
PRODUCENT77:: s poslednym prispevkom uplne suhlasim. vsetci vidia chyby, ale co sa pre poker na SK/CZ urobilo vdaka vam nevidi nikto. CSSOP bol fail, organizatori si uvedomuju chybu a snad sa to nabuduce nestane. a Hráči ktori boli "poskodení" sa snad dostavia aj v buducnosti na turnaje organizovane p. Maryškom a pp. GL
Odpovědět »
pegas1975x
23. 05. 2010 / 22:44
PRODUCENT77:: Jedina otazka: Co bude dalej? Seria bude pokracovat?
Odpovědět »
producent77
23. 05. 2010 / 22:11
1. V žádném případě nechci nic házet na casino, za nedostatky kolem turnaje je zodpovědná hlavně naše firma, resp. já osobně. Organizátorem celé tour CSSOP je Poker production, ale jednotlivé turnaje série pořádají jednotlivá casina. 2. Co se týče jídla, tak to je asi dlouhodobě nejslabší článek služeb v Card casinu a i já se osobně styděl za to, jaké jídlo bylo nabízeno hráčům. Určitě i zde je chyba na naší straně, protože jsme to měli lépe ošetřit. 3. Letáky na turnaj se tiskly 2 měsíce dopředu před turnajem, strukturu turnaje plánujeme nebo ji ladíme cca týden před turnajem a vždy vycházíme už z dříve osvědčených modelů. Nakonec jsme zvolili strukturu z turnajů CSPT z loňského roku, kdy první 4 levely byly 40 min. a další 60 min. Tato informace byla všem hráčům oznámena před začátkem turnaje. To, že bylo málo hráčů, nemělo na late registraci žádný vliv. Vliv to však mělo na odložení začátku turnaje o 30 min. 4. Afromen (předpokládám Lubor Dědič): Nechtěl jsem rozhodně Tebe označit za lháře, každopádně pořadatel turnaje má právo rozhodnout do kdy bude late registrace, a to bylo vždy na turnajích CSPT do konce 4. levelu, stejně jako je to u CSSOP (nejednalo se tedy o žádný nový výmysl, ale o zavedenou skutečnost). Jestli Ti Ondřej Kopecký nebo jiný zaměstnanec Card casina řekl ve středu něco jiného, tak za to opravdu nemohu. 5. S Pavlem Berkou, který se dostal na FT a já jsem ho do turnaje staknul, jsem se před začátkem FT domluvil, že deal vezme nejdříve v 5ti lidech, protože deal ve více lidech není výhodný pro něj ani pro nás. Z tohoto důvodu Pavel s dealem v 7 lidech nesouhlasil.
Odpovědět »
superjezisek
23. 05. 2010 / 20:25
Nicmene stvou me dve jiny veci - Vasek je profesional a mel by alespon predtim, nez se k tomu zde verejne vyjadri, probrat svoje vyjadreni s mistrem Maryskou. To, ze dve organizujici osoby napisou kazdy neco jineho, je fakt jak ze spatnyho filmu. Aspon byste dodatecne nam hracum mohli dat pocit, ze si z nas fakt nedelate prdel. Druha vec je pan Maryska jako takovy - ano ma monopol na neco, do ceho se tu nikdo moc nehrne. Zpusob doplneni prizepoolu je dle meho nazoru velmi sprosty. Ale to, ze si dovoli komentovat a zesmesnovat hrace, kteri ho "zivi", je jenom dukazem jak si vazi toho, ze tito hraci na "jeho" turnaje chodi. Michale nechci Vam mluvit do remesla - vzhledem k tomu, ze mate monopol, to asi delate dobre - ale mel byste si uvedomit, ze tech 45 hracu, ktere jste nastval a podvedl, jsou ti, kteri Vas zrejme zivi...Vase arogance opravdu nezna meze. Dalsi veci a tou, ktera mne v podstate donutila tady napsat tenhle blabol je bod 5. - uvazovali jste o ZRUSENI TURNAJE??? To se mi snad jenom zda - jak typicke pro Ceskou povahu - vydelavam penize a kdyz to vypada, ze bych mohl prodelat, minimalne se zamyslim, jestli nehodim lidi, co me "zivi" pres palubu. Za prve nechapu, jak vubec o necem takovem muzete uvazovat a za druhe jak muzete byt - ted mi prosim prominte - takovy debil, ze to sem napisete... No omlouvam se za svuj projev, ale nejak jsem se tim asi uvolnil a alespon si uvedomil, jaci lide se okolo pokeru jako takoveho v Cechach vlastne "motaji". Hodne zdaru a at Vam pane Marysko chodi na nasledujici turnaje alespon nekdo...
Odpovědět »
superjezisek
23. 05. 2010 / 20:25
Tak nejak jsem si dneska procital Lukasuv blog a vsechny ty komentare...vubec jsem se k tomu nechtel vyjadrovat...kazdy si asi udela opravdu obrazek o PP sam. Stejne tak si asi prumerne inteligentni clovek udela obrazek o lidech sem prispivajicich minimalne diky prekrasne gramatice atd... nicmene pote, co jsem si precetl vyjadreni pana "Lenina" - potazmo PP, proste sem take napisu svuj nazor. Za prve - turnaj jsem hral, za druhe - turnaj jsem si platil. Nejprve k podstate veci - garance byla stanovena na 2mio Kc. Vetsina hracu, kteri na turnaj prisli regulerne a jsou zde rozhorceni, by vsichni turnaj hrali i kdyby lidi prislo 200. Proste je to pro ne zajimavy turnaj - to jenom aby lide zde utocici na "pokerovou elitu", ktera chce mit neco zadarmo pochopili, ze kvuli tomu to Lukas nepise. To, ze nikdo nevi predem do kdy je moznost late registrace - ANI DEALERI - je uz minimalne velmi zvlastni, ale mohlo by to byt do budoucna alespon pouceni pro vsechny. To jakym zpusobem pan Maryska doplnil prizepool je svym zpusobem jiste k zamysleni a do budoucna je dobre pro nas platici vedet, ze nenaplnit garanci je u turnaju poradanych PP proste nemozne. Ano - nenaplneni garance je jiste vyhodou pro hrace, kteri turnaj hraji (pro nektere zde pritomne, kteri to proste nechapou vysvetlim - je VZDY lepsi hrat turnaj o 2mio ve 45ti lidech nez ve 92 lidech, i kdyz 47 doplnenych hracu "jsou fishky") SOLIDNI poradatel turnaju by s touto moznosti nenaplneni garance proste mel pocitat - riziko podnikani. To ze pan Maryska i pan Rychtarik doplnili turnaj "svymi hraci" v takovem mnozstvi v jakem to predvedli je proste vuci normalne platicim hracum podle meho nazoru lehce nefer, spis prasarna. Ted se nechci dotknout Vaska, ktereho si velmi vazim a myslim, ze pro Cesky (nebo mozna Prazsky) poker je stejne nebo podobne dulezitou osobnosti jako pani Hruby, Skampa atd... Vasek pokud vim, tak doplnil startovni pole svymi osvedcenymi hraci z "jeho PRO Teamu"...to se da pochopit - spis jsem byl prekvapeny, ze nehrajou od zacatku...ale kdyz se pomalu trousili do casina, tak dle jejich "stavu" jsem tak nejak pozdni prichod chapal :-)))) zrejme byli naprogramovani az na vecerni cashgame - koneckoncu vsichni vime, ze jsou to predvsim cashovkari... a holt v 16.00 nemuze nikdo cekat, ze bude nejaky PRO team strizlivej...:))) to jenom pro odlehceni. :)))
Odpovědět »
Matrim
23. 05. 2010 / 21:02
SUPERJEZISEK:: PRO team mel jen kocovinu..o))) jinak nemam co bych dodal..o)
Odpovědět »
question
23. 05. 2010 / 20:24
Propagace vporadku,organizace dobra,zadna chyba se nestala....Mozna obcas to chce sklopit hlavu a uznat ze se stala chyba.Vim ze od mladyho arogantniho zmrda jako sem ja to mozna bude znit smesne,ale trocha pokory by neskodila.Je totiz do oci bijici ze se nekde stala chyba a je jednoznacny ze na strane organizace....to je asi tak vse
Odpovědět »
JerryDark
23. 05. 2010 / 17:42
Kdyby vám dali pořadatelé na výběr: a, turnaj se zruší,vklad vrátí b,sníží se ceny c,doplníme lidi do garance Co by jste si vybrali?
Odpovědět »
marw842
23. 05. 2010 / 19:28
JERRYDARK:: Jaký turnaj se zruší? Jaký sníží se ceny? Garance snad proboha znamená, že někdo něco garantuje, tj. za něco RUČÍ. Nikdo k tomu pořadatele nenutí, ovšem pokud něco garantuji, tak to musí znamenat, že turnaj se hraje a prizepool má za každých okolností předem danou minimální výši, a to i kdyby tam seděli dva hráči. Jediná myslitelná výjimka je vyšší moc (zemětřesení apod. ;). Pokud někdo něco veřejně garantuje a pak to nesplní, tak v civilizované zemi ve svém oboru skončil. Takže tvůj dotaz je IMHO naprosto mimo mísu, protože A ani B není možnost.
Odpovědět »
VKadlec2
23. 05. 2010 / 18:03
JERRYDARK:: jednoduche garant je dany bez podminene ucasti min poctu lidi v tom pripade a) nesmysl b)nesmysl c)jestlize budou v tomto pripade v 16:00 kdy mel byt start na svych vylosovanych mistech no problem
Odpovědět »
M0RGAN
23. 05. 2010 / 18:13
VKADLEC2:: Registrace končí s řádným koncem lateregu. Tedy jestli před řádným koncem lateregu seděli u stolů, pak není problém, ne ?
Odpovědět »
VKadlec2
23. 05. 2010 / 19:27
M0RGAN:: tezko se nekomu kdo je tak dobry hrac jako ty neco vysvetluje ja jsem superfish radsi hraju o stejny prachy s 50 hraci nez se 100.
Odpovědět »
Tasche
23. 05. 2010 / 18:16
M0RGAN:: už to meleš asi po 155,supr tvoje komenty nikoho nezajmaj..
Odpovědět »
pegas1975x
23. 05. 2010 / 17:37
ale celkovo by ma zaujimalo ako sa k tomu vsetkemu postavia partnery tejto serie: Nova Sport,PokerPortal.sk,Pokerman.cz Myslim ze to celkovo vrha zle svetlo aj na nich.
Odpovědět »
Rounder1
23. 05. 2010 / 17:26
Pane Maryško, píšete, že zodpovíte všechny slušně dotazy, proto mě zajímá tato věta. . Dohromady jsem do turnaje postavil 15 hráčů, za které jsem regulérně zaplatil buy-iny ve výši 330.000 Kč. Chtěl bych se Vás tedy zeptat, jak často kupujete % a stakujete hráče do turnajů v řádu stotisíců korun? Děkuji
Odpovědět »
BLAXX
23. 05. 2010 / 17:12
Tak tendle turnaj nikdy hrát nebudu a myslim že se ke mě pár dalších lidí připojí. Takové podvody at si jdou zkoušet jinam a když nejsou schopni nalákat lidi... Už to, že se ohradili něco značí
Odpovědět »
Matrim
23. 05. 2010 / 17:09
nechapu na co si tady porad stezujete..Michal Maryska se snazi delat slusnej pokerovej monopol v CR a jedina obrana je turnaje v kterych ma prsty pokerproduction je NEHRAT.. Napr. vcera na Rozvadove hralo 81 lidi a nikdo take zadne "house playery" neshanel..casino doplatilo garanci a hotovo.. Kazdej ma preci svobodnou volbu co hrat pujde a nepujde..a jestli nekdo cekal ze tu gar. Michal doplati..ci nevybere..myslim ze byl tezce na omylu..tady pokerproduction chyby nedela..o))))
Odpovědět »
Dendelin
23. 05. 2010 / 17:05
souhlas ! ::A
Odpovědět »
SvenMat
23. 05. 2010 / 16:37
Poker production hasil požár netradičním způsobem, který se logicky mnohým platícím nelíbil. Na jedné straně je to selhání pořadatele, na druhé straně spekulující hráči, kteří hrali z části proto, že garance nebyla naplněna a ucítili příležitost. Obě strany se zachovali zištně. Pořadatel chtěl minimalizovat ztráty, platící zase maximalizovat potenciál nenaplněné garance. Ani jedné ze stran se záměr nevydařil. Nic tedy tak krystalicky čisté, jak se na první pohled zdá. Závěr je stejně jediný. Tahle série a tahle společnost dlouho nevydrží a "profi" hráči budou muset navštěvovat jiné turnaje s nenaplněnou garancí. ::)
Odpovědět »
maXX
23. 05. 2010 / 16:55
SVENMAT:: Pekne napsano :)
Odpovědět »
fishka
23. 05. 2010 / 16:00
Pane Maryško, píšete tady, že ze Svojeho jste zaplatil buy-iny za 330 000 kč a nakonec píšete, že díky tomuto tahu (výhry Vašeho freeroll hráče) Vám klesla ztráta - o 280 000 kč... Takže VÁŽNĚ jste zaplatil ze SVÉ kapsy 330 000 ??? To asi těžko když pak píšete o menší ztrátě Poker Production... Navíc píšete, že každý hráč měl hrát za SEBE ---> zakazujete hráči deal na short-stacku... atd... Je mi z toho špatně a snad každý normální člověk musí vidět jak jste doslova VYJEBALI z hráči , kteří si zaplatili buy-in... A navíc Vaše chování , podle mého názoru hlavně uškodí CARD CASINU, kterého tady taky uvadíte jako organizátora... HNUS!!! ::W
Odpovědět »
preeact
23. 05. 2010 / 14:51
... se z turnaje poroučel na all-in preflop s KK vs. AK. ::3 Z této věty je mi naprosto zřejmé, že pan bude asi pěknej ubožák, který jen bezmocně kope nohama a snaží se zlehčovat situaci. Absolutně nechápu jakou to má souvislost s "řešeným" incidentem. Kdyby mi to někdo osvětlil, budu vděčný. ::R PS: Nedávno jsem na FTP taky vyletěl s AKs(AIPF) proti naprostému *****, který zrovna držel KK - to se holt stává pane.
Odpovědět »
ralferi
23. 05. 2010 / 14:37
6) Pozdní registrace do turnaje - na zacatku tretiho levelu se jeden hrac zeptal, do kdy je mozna registrace, jelikoz se divil, ze nejsou mrtvoly sebrany od stolu. Dealerka prisla s odpovedi, ze si myslela, ze to je do konce druheho levelu, ale ze ted je to stanoveno do konce tretiho levelu. Pan rychtarik v diskusi u L. Němce psal do tretiho a vy zde pisete, ze predem bylo receno, ze do ctvrteho levelu. Tak se do pr**** aspon shodnete... Kdyz ani dealer nevi, kdy konci late registration a mysli si to sami co vetsina hracu, tak bych rek, ze bud bude problem v informovanosti, nebo ste si z toho udelali vlastni hru, kdy nemusite dodrzovat zadna pravidla, protoze je pisete po skonceni turnaje.
Odpovědět »
Tasche
23. 05. 2010 / 14:28
fakt vtipný číst všechny ty názory a komenty..myslím že myslící a platící jedinci(včetně mě) musí bezpodmínečně souhlasit s Lukášem Němcem s kterým sem navíc seděl od začátku na stolu,takže ten koment s KK do AK a emocích bych si klidně odpustil,to už vážně zbytečný rejpání,Lukáš je dobrý hráč a neviděl jsem ho nikdy nepodat soupeři ruku ať už vyhrál nebo ne a taky nějak projevovat emoce až na pár klasických hlášek..Takže v tomhle bych se ho rád zastal a taky souhlasím s většinou psané v jeho blogu,ať se to někomu líbí nebo ne..Nemá smysl to omílat pořád dokola,problém to nevyřeší,nasazený kůň odvedl dobrou práci,PP na tom neprodělalo,přidali jsme ještě skoro 200 talířu za feečko na nevím co,protože raut byl naprosto skandální a nejhorší jaký jsem asi kdy zažil..Takže ve finále konec dobrý všecko dobré,někteří lidi budou dělat jako že se nic nestalo,ale mnozí z nás budou mít tenhle květnový pátek dlouho zarytý v paměti..
Odpovědět »
Mac
23. 05. 2010 / 14:22
Tak nevim, ale z pohledu laika, to tak akorát vypadá, že si naše "elita" chtěla vychutnat kasino a jeho přestřelenou garanci, ale to se jim nepovedlo a teď tady brečí, že se jim tam nakvartýrovali nějací low hráči od kasina a sebrali snadný výdělek. Smutné. Chápu jejich rozčílení, ale kasino neni úplně na hlavu a nebude čekat až bude moct s nadšením doplatit 1,5 mega pro 4 stoly !! Pořád to pro Vás bylo +EV a nevymlouvejte se že ne ! Mohli ste těžit z menší kvality hráčů. Holt Vám to nedopadlo a holt ste nehráli ve 30-ti lidech o dvě mega, hrůza, děs, lynčovat kasino. Chce to přemýšlet trochu objektivně.
Odpovědět »
Axiss
23. 05. 2010 / 14:52
MAC:: Asi to nechápeš, ale tady nejspíš vůbec nejde o to, jestli byl ten turnaj +EV nebo ne. Z pár vět vytržených z kontextu se to tak možná chápat dá, ale jinak mám pocit, že si hráči stěžují na něco úplně jiného.
Odpovědět »
pegas1975x
23. 05. 2010 / 14:42
MAC:: Ja niesom pokrova elita a chystam sa na tento turnaj v Košiciach.880€ su pre mna dost velke peniaze ale chcem si zahrat kvalitny turnaj a verim ze pri troche stastia mozno aj nieco vyhrat. Ak by sa malo ale odohrat to co v Prahe tak by ma to teda rozhodilo ovela viac ako nejaku "pokrovu elitu". Samozrejme ze by som mal lepsiu sancu na vyhru pri nizsom pocte hracov.Priznavam ze by mi to vyhovovalo.Ved predsa ide o peniaze.
Odpovědět »
afromen
23. 05. 2010 / 14:19
neodpustím si ještě malé rýpnutí do dvou vět z oficielního prohlášení ... "Celkem jsme tedy věnovali zúčastněným hráčům navíc 210.000 Kč." .... tohle je trošku úsměvná větička která asi další komentář nepotřebuje ale rozhodně u mě nevzbudila obdiv nad štědrostí organizátora. ... "hráči byli upozorněni, že mají hrát jen a jen za sebe" .... "Na finálový stůl se dostal jediný staknutý hráč Pavel Berka z Berouna, který odmítnul jako shortstack deal na chipy v 7 lidech a následně v 5 posledních hráčích ho jako chipleader přijal - 360.000 Kč." .......... vzhledem k tomu že jsem se nějakým zázrakem na final table dostal tak mohu popsat vlastní zkušenost jak staknutí hráči hráli jen a jen za sebe :-) ... v sedmi lidech jsme se začali domlouvat o dealu ... jednalo se v tom duchu že by každý dostal 200.000.-Kč základ a cca zbývajících 300k by jsme si rozdělili podle chipů což bylo jednožnačně výhodnější pro shorty ... když jsme konečně ukecali chipleadera tak jsme si mysleli že je ruka v rukávě ale asi si dokážete představit jaký bylo naše zděšení když celý deal zablokoval nakonec (v tu chvíli short) Pavel Berka ... nikdo z nás to nemohl pochopit a po našem naléhání co ho k tomu vede z něj vypadlo že to má zakázaný od Michala Maryšky a že své slovo neporuší ... paradoxně po té co Pavel uděl double-up a po krátkém breaku to byl právě zase Pavel který nové kolo jednání o dealu vyvolal s tím že ted už by to prej šlo :-) ať je to jak je to, já osobně budu velmi rád když Michal Maryška a PP tuto blamáž ustojí a naopak se z toho co se stalo poučí a povede to k větší férovosti mezi pořadateli versus hráči. Nikdo nemůže zpochybnit fakt že je to právě PP která má snahu jako jedni z mála pořádat opravdu kvalitní turnaje a nic na tom nemění fakt že to dělají ze zištných důvodů (vždyt i my to hrajem hlavně kvůli těm penězům) já osobně nemám v plánu Maryškovy turnaje bojkotovat neboť každý jeho turnaj kterého jsem se zůčastnil měl svoji ůrověň a kvalitu a vždy to bylo především o pokeru
Odpovědět »
afromen
23. 05. 2010 / 14:18
vzhledem k tomu že jsem ve svém příspěvku na Lukášův článek uvedl že pozní registrace byla stanovena na 2lvl a v tomto prohlášeníi jsem defacto označen za lháře tak bych si dovolil reagovat ve středu 23.5 jsem se účastnil turnaje v card casinu a vzhledem k tomu že jsem dorazil těsně před první pauzou tak jsem byl upozorněn na to že jsem pozdní registraci stihnul jen tak tak a abych si na to dal příště pozor .... a vzhledem k tomu že všude bohužel chodím immer pozdě a vzhledem k tomu že jsem si CSSOP nechtěl nechat ujít tak jsem se radši hned optal floormana středečního turnaje (nevím přesně jak se kdo jmenuje ale mám pocit že to byl právě Ondra Kopecký) jak to v pátek bude s pozdní registrací a bylo mi řečeno že to bude stejně jako ve středu do konce 3lvl opáčil jsem že je to super vzhledem k tomu že mají být 60ti minutové lvl načež se Ondra zarazil a řekl že vzhledem k tomu že první break bude vlastně už po druhém lvl takže bude pozdní registrace pouze do konce 2lvl. Připouštím že je možné že řekl že má pouze pocit že to tak bude ale celou diskuzi na toto téma jsme uzavřeli s tím že pokud do konce 2lvl nedorazím tak že budu mít prostě smůlu. To že jsem díky tomuto v oficialním stanovisku PP označen za lháře se mě docela dotýká ale dokážu se přes to povznést a mě osobně bude stačit když se v budoucnu doba pozdní registrace bude předem uvádět v propozicích daných turnajů neboť mám pocit že to je docela důležitá informace stejně jako jaký bude buy-in či jaká bude struktůra turnaje. přes co se povznést nedokážu je to co se uvádí v bodě 5) cituji: "kolem 16:00 se vedení turnaje radilo o možnosti zrušení turnaje nebo snížení garance" ... do hajzlu žijeme snad v nějaké banánové republice ? co dává právo organizátorům turnaje nad něčím podobným vůbec přemýšlet ? z těhle praktik jsem brutálně znechucenej a tohle jsem řekl i Vaškovi Rychtaříkovi když se den před květnovým ČPT objevila klauzulka že garance jede jen když dorazí aspoň 80 lidí ... opáčil mi ať to neřeším že lidí je už víc jak 100 a že garance jede ale já si myslím že to kolik dorazilo lidí není podstatný. Vaška si osobně velmi vážím a nabyl jsem dojmu že z klauzulky o 80 lidech taky nadšenej nebyl ale nic to nemění na mém pocitu že s náma chce neustále někdo vyjebávat jen proto aby si zachránil vlastní prdel a osobně mohu prohlásit že turnaje kde bude jasně deklarovaná garance podmíněna nějakým minimálním počtem učastníků se už nikdy nezůčastním!!! ano je běžné že je třeba na online hernách klauzulka že je minimální učast např. 9 lidí ale jestli mi někdy někdo řekne: "je vás jen 32 tak se turnaj ruší" tak se mi asi zatmí před očima a je velmi pravděpodobné že do daného podniku dostanu zákaz vstupu.
Odpovědět »
mejebne
23. 05. 2010 / 14:09
"...nechal pracovat emoce, tuším, že se z turnaje poroučel na all-in preflop s KK vs. AK." tak to si mohli odpustit, to je fakt zlo..
Odpovědět »
LuQ
23. 05. 2010 / 14:03
Něco podobného se pravděpodobně očekávalo celou sobotu, tedy pěkně upravená a uhlazená reakce strojově cupující můj původní blog, který slovíčkařením Lukáška diskredituje a dělá z něj zbytečně se vztekající stihomamy trpící individuum a chronického lháře, zatímco problém v pozadí vyšumí :) Netřeba tedy některak dlouze bodově reagovat. Pro mě je velice důležité, že mi hned několik známých hráčů, kteří si prošli v pátek stejným úděsným zážitkem, vyjádřilo podporu minimálně ve věci vytvořit takovou odezvu, aby si příště pořadatel (PP) opět nemohl z nás hráčů dělat trhací kalendář. Faktem zůstává, že turnaj byl uměle a dodatečně z poloviny naplněn hráči, kteří tyhle akce zdaleka z finančního hlediska nenavštěvují a někteří mi dokonce den předem hlásili, že rozhodně nemají v plánu se účastnit a mají na pátek alternativní program..ale ruku na srdce – dvaadvaceti taléřové ‘samaritánství’ je prostě a jednoduše dvaadvaceti taléřové ‘samaritánství’. Účelově je pohráváno s časovými a finančními údaji, které už jen těžko bude někdo někde dohledávat a ověřovat. Snad jen je na místě konstatovat, že na buyinech s feečkem bylo tedy “vybráno” na 2.024.000 Kč, které se jistě dělili poměrným procentem mezi PP a CardCasino systémem, do kterého opět nevidím a nemůžu komentovat. Bylo mi dokonce řečeno, že jsi osobně druhý den v sedmi lidech sabotoval deal, kdy jak popisujes ‘tvůj kůň’ byl jasný shortstack, což vynáší další spekulace zda-li ta lepená prizepoolová díra nebyla daleko jiných měřítek, než nějakých pár desítek tisíc. Ale zase bych se nechtěl pouštěl na nějaký tenký led nepodložených obvinění, protože mi opravdu za to nestálo a rozhodně jsem neměl chuť ani potřebu vydat se na Smíchov i včera. p.s: Lukáš Němec není žádné klubíčko nervů a jeho blogová reakce rozhodně není odrazem jeho umístění v inkriminovaném turnaji, jak se pan Michal Maryška mezi řádky snaží vtipně naznačit. Naopak si z pánem po vyřazení podal v klidu ruku a trávil ještě další půl hodinu na místě, kde se ku prospěchu věci snažil získat další názory druhých lidí, aby si byl skutečně jist, že jsme byli opravdu svědky takové naprosté okaté nehorázné ojebávačky na hráčích ze strany pořadatele.
Odpovědět »
pegas1975x
23. 05. 2010 / 13:43
Dobry den. Mam otazku na p.Maryšku Posledny turnaj serie sa ma konat v Košiciach co ma ako hraca z Vychodneho Slovenska velmi potesilo.Chcem sa opytat ci si doveziete do Košic potrebny pocet vlastnych hracov aby ste ich v pripade nenaplnenia garancie nasadili do turnaja. ::; Predsa len je pre vas jednoduchsie doplnit svojich hracov v Prahe (v Cechach) ako vozit si ich na Vychod Slovenska. Takze moj navrh je aby ste ich radsej nechali doma a nevozili ich Košic. ::N PS: nic v zlom.Pokial nebudete vymyslat nestandardne sposoby ako doplnit garanciu tak vam vo vasej snahe organizacie turnajov a propagacie pokru fandim.Vela stastia.
Odpovědět »
wanzus
23. 05. 2010 / 13:37
No já si myslím,že máslo na hlavě máte všichni zůčastnění... Někdo víc,někdo míň... LuQ svým výstřelem z Aurory,casino svým "vyhlášeným" rautem,no a PP má velké mezery v organizaci turnaje(možná stačilo dát garanci při určitým počtu lidí...)... Nicméně bych mněl ještě dotaz OT... A co Cardplayer???? Minimálně 3dny máte nefunkční stránky,což jistě "potěší" hráče CPL i kluby,který jsou do této ligy zapojeny... A nikde nevidím žádný info co se děje,jestli už časopis zkrachoval,bo co... I to vypovídá o organizačních "schopnostech" PP... ::W
Odpovědět »
hama987
23. 05. 2010 / 12:50
Turnaj jsem nehrál, takže nechci nijak moc rýpat, jen by mě zajímala jedna nesrovnalost. Tady píšeš levely 4x40min, na letácích máte však napsáno levels 60 min http://www.pokerman.cz/leaderboard-czech-slovak-series-of-poker-2176/. To se tedy délka levelů zkracovala oproti tomu, co bylo původně řečeno?
Odpovědět »
pepanovak
23. 05. 2010 / 12:38
Jasne,ale jak se to udelalo s seatingem? Prece neni mozne,aby bylo nachystano 12 stolu a prvnich 45 lidi se vylosovalo jenom na sest z nich.
Odpovědět »
Cimbi
23. 05. 2010 / 12:33
pepanovak @ RE turnaj začal v 45 lidech, ale ke konci 4.levelu už turnaj hrálo 92 lidí. Což znamená, že v průběhu prvních 4 levelů se ještě registrovalo 47 hráčů. ::)
Odpovědět »
pepanovak
23. 05. 2010 / 12:29
Asi my to vubec nemysli,ale jak je technicky mozne,ze v turnaji zacinalo 45 lidi na 8 maxu na sesti stolech a o 4 levely dal hraje 92 lidi? To znamena,ze vypadlo 44 lidi v turnaji za 22 k v prvnich 4 levelech? Tohle vubec nechapu. Diky za vysvetleni
Odpovědět »
crybabies
23. 05. 2010 / 12:28
Nebylo to nejvíce dokonale spustit turnaje. Ale Němec musí přestat být velký baby ::N ::3
Odpovědět »
fghacko
23. 05. 2010 / 12:08
nelíbilo se mi v úvodu příspěvku to, že jste spolupořadatel a casino je pořadatel ... vypadá to, jako kdyby se to chtělo hodit na casino ... za mě jste prostě pořadatel, když ručíte svými penězy za garanci ... a je jedno jak to nazveme zbytek vyjádření považuju za férové upřesnění. oceňuji např. 7) Postoj hráčů k nenaplněné garanci, o kterém tu zatím řeč vůbec nepadla a uvedení, že late registration byla opravdu plánovaná na 4 levely od začátku.
Odpovědět »
xxmikixx
23. 05. 2010 / 11:59
tohle je presne asi jako v politice na vse si dokazete najit odpoved...ja jsem se takoveho velkeho turnaje zatim nezustacnil ale zustava rozum stat co si dovolite vzhledem k lidem...proste jste to prestrelili s garanciv vs. propagaci tak jste meli nest nasledky, pokud to nezvladate ---) nepodnikejte
Odpovědět »
JackobFish
23. 05. 2010 / 11:41
Přesně jak je napsáno ... velký pokerový turnaj je projekt jako každý jiný takže se vedení snaží dosáhnout cvých cílů dostupnými prostředky. Jako imho je to trochu smůla pro hráče kteří doufali že budou mít doplaceno 1,4M do garance, ale z pohledu casina je to hodně slušnej tah, kterej by asi jen tak někdo nevymyslel
Odpovědět »
marekheinz
23. 05. 2010 / 11:20
Je tohle vtip nebo jste se rozhodli cilene se zdiskreditovat mezi komunitou uvazujicich lidi?
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz