Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Synot Tip představuje první oficiálně českou pokerovou online hernu

Přední česká sázková společnost Synot Tip se pouští do vod online pokeru! V úvodu tohoto pracovního týdne byl do zkušebního provozu uveden zbrusu nový software Synot Tip Poker, který svým zákazníkům umožňuje vyzkoušet si hru jak o hrací, tak i o reálné peníze. Hlavní devizou nové herny je její naprostá legálnost a bezpečnost spolu s bezkonkurenční zákaznickou podporou.


Synot Tip Poker

Synot Tip Poker je první oficiálně licencovanou českou hernou, která si klade za cíl poskytnutí absolutně legálního a bezpečného online hraní pokeru. Samotný software herny sází především na originalitu a stabilitu. Přestože zatím nenabízí takové množství funkcí, snahou je neustále pracovat na jeho postupném vylepšování. Společnost Synot Tip je připravena naslouchat požadavkům a přáním jejich hráčů a zajistit jim tak maximální pohodlí při hře. Jakákoliv zpětná vazba je tedy více než vítána.

Celou řadu výhod spolu nese spojení se sázkovým webem. Pro hráče to znamená možnost využívat body z pokeru na kurzových sázkách, pohodlí jednoho konta a účtu, dostatek nezkušených, pouze českých hráčů nebo pohodlnou možnost vkladů a výběrů přes terminály a pobočky v České republice. Těch má Synot Tip na našem území více než 800. Samozřejmostí jsou další, dnes běžné platební metody.

V současné chvíli můžete získat vstupní bonus až do výše 2.000 Kč, který každý z hráčů obdrží ve formě Benefit bodů.

Synot Tip PokerSynot Tip Poker

Layout herny (pro zvětšení klikni na obrázek)

Kvapem se blíží velká akce o desítky tabletů. Ty budete mít možnost získat ve freerollech, turnajových sériích a rake racech. Dohromady mezi své hráče Synot Tip rozdá odměny v řádech stovek tisíc korun.

Již tuto středu 13. března 2013 od 19:00 hodin se rozehraje uvítací turnaj ku příležitosti spuštění herny. Při buy-inu 1 Kč se bude hrát o 3 VIP vstupenky na basketbalový zápas mezi týmy Nymburka a CSKA Moskva. Turnaj má omezenou kapacitu 200 hráčů a registrace končí 13. března 2013 v 18:55 hodin. Neváhejte proto a zaregistrujte se již dnes!

Těšit se samozřejmě můžete na exkluzivní akce ve spolupráci s Pokerman.cz.

Sdílet tento článek na Facebooku
12.3.2013 | Autor: Redakce

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 75
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Fearless003
12.03.2013 18:27:37
otazky:
1. hraje se jen opravdu jen v prohlizeci(usuzuju z kliknutí na odkaz a otevreni stolu) ?
2. kde najdu podrobné informace o fee a rake ?(v hernim planu sem nasel jen že fee z turnaju je maximalne 20% buyinu)
3. funguje/bude fungovat neco jako rakeback ?(ctu tam neco o "benefit bodech" tak kolik % to asi bude)
4. bude herna někdy podporovat HM nebo PTR ?
5. je nějak omezen počet stolů ?
Fearless003
Fearless003
12.03.2013 18:33:27
jeste čtu hned v prvním odstavci:
"Hlavní devizou nové herny je její naprostá legálnost a bezpečnost spolu s bezkonkurenční zákaznickou podporou. "

"Naprostá bezpečnost" znamená co ? Existuje tam něco jako má PS/FTP RSA tokeny ?

Proč je zákaznická podpora bezkonkurenční ? V čem je lepší než například podpora velkých heren ?

Předem dík za zodpovezeni všech otázek.
Fearless003
1petrkos
12.03.2013 18:36:35
To je sice pekny ze uvitaci turnaj je zitra, ale po registraci musim cekat az mi dojde nejaka karticka, s ni pak musim zajit na pobocku a tam dostanu heslo. Coz bude trvat asi tak 3 dny. takze GG :D
1petrkos
G-6
12.03.2013 18:43:19
Z principu nebudu hrát na herně která se honí tim, že je první legální, když je jasný, kdo asi lobboval za to, aby zahraniční herny byly nelegální. Bojujte o svýho zákazníka nabídkou dobrejch služeb a ne pomocí křivýho zákonu.
G-6
Fearless003
12.03.2013 18:47:06
Fearless003
benyOi
12.03.2013 18:58:25
první česká herna?ten CSpoker neni českej?
benyOi
kavalier
12.03.2013 18:59:27
já si radši počkám než si tam pošlu peníze,kdo ví co to bude zase za průser
já už nevěřim ničemu co tady napíšou jako PR článek
kavalier
petaMexico
12.03.2013 18:59:44
G-6 12.03.2013 18:43:19: asi tak. Kdybych byl paranoidní, tak bych ukázal na to, že fb zrovna zablokoval stránku cc a bwinu kvůli tomu, že nedodržujou místní zákony. Mimochodem, ještě to vlastní ten pán, u kterýho začala největší korupční aféra v českym fotbale?
petaMexico
Mizushirazu
12.03.2013 19:09:07
už byly zveřejněný nějaký jména do Pro Teamu? Třeba Nasud_11? ::D ::D ::S
Mizushirazu
kavalier
12.03.2013 19:12:54
myslim si že je ještě brzy z tou zprávou,nechápu proč bych měl strkat peníze a hrát na jakýsi zkušební verzi v prohlížeči
kavalier
SynotTIP
12.03.2013 19:19:36
Fearless003:
1) ano, hrát je možné pouze v prohlížeči
2) rake je vždy 5% z aktuálního potu, max. 100Kč, fee vždy max. 20% buy-inu. tyto informace naleznete v našem herním plánu.
3) věrnost připravujeme, rakeback bude formou využití BENEFIT bodů (turnaje za body, poukázky do našich kasin atd.), samozřejmostí budou freerolly pro časté hráče o zajímavé prize pooly apod.
4) podporu těchto softwarů aktuálně neplánujeme
5) bohužel ano, aktuálně nabízíme hraní jednoho stole cash game, počet turnajů není omezen
SynotTIP
SynotTIP
12.03.2013 19:22:15
1PETRKOS 12.03.2013 18:36:35: Při internetové registraci dostanete aktivační kód. S tímto kódem pak stačí zajít na jakoukoliv naši pobočku, příp. k terminálu a provést aktivaci. Váš účet bude poté plně aktivní a budete moci využívat všech našich služeb. Na BENEFIT kartu čekat nemusíte...
SynotTIP
SynotTIP
12.03.2013 19:24:26
BENYOI 12.03.2013 18:58:25: CS Poker není oficiální česká herna. Není licencovaná pro ČR ::N
SynotTIP
Fearless003
12.03.2013 19:32:28
SYNOTTIP 12.03.2013 19:19:36: diky, na dalsi otazky v mym druhym postu už neni treba odpovidat. Registrace tam je ztrata casu a hraní tam se mi stejne příčí z duvodů ktery popsal G-6 a se kterym v tomhle 100% souhlasim
Fearless003
xxmartin33
12.03.2013 19:33:31
chápu to správně ,že nejste součást žádné pokerové sítě a traffic bude pár desítek hráčů ve špičce? to je dost hloupé ,žádná velká evropská sázkovka nemá poker jen na své sítě ,ale kvůli trafficu jsou sloučený - to je takový problém ,když do toho jdete se někam dostat? sítě snad nejsou mimo zákon
xxmartin33
sloppyD
12.03.2013 19:39:23
tak to že to není první český online poker, o tom není pochyb. synot možná bude první kdo bude licencovaný v čr, ale ostatní projekty jako cardcasino mají licenci na základě který si u nich zahraje kdokoliv, nejen češi a jsou to český herny. card casino je přece v praze a ne v ulambataru :D takže zas takový plus to imo není, bejt licencovanej tou škrpavou bandou co na tom ministerstvu sedí. CS poker bych sem vubec netahal, ty nemaj licenci nikde a v zivote ani mit nebudou
sloppyD
SynotTIP
12.03.2013 19:42:28
XXMARTIN33 12.03.2013 19:33:31: Náš software je určen pouze pro český trh a není součástí žádné sítě. Traffic předpokládáme v řádu stovek a ne desítek ::;
SynotTIP
1petrkos
12.03.2013 19:59:35
SYNOTTIP 12.03.2013 19:22:15: to by me zajimalo kde je ten aktivacni kod :).. na email nic nedoslo ;)
1petrkos
SynotTIP
12.03.2013 20:00:04
SLOPPYD 12.03.2013 19:39:23: Nechceme tady pomlouvat konkurenci, ale fakta sdělím. Card Casino má sice v Praze živé kasíno, avšak společnost nemá licenci platnou pro ČR. Tu uděluje pouze MFČR. A kdokoliv si může zahrát i u nelicencovaných společností, avšak nemůže pak spoléhat na to, že by měl v případě problémů oporu v českých zákonech. Komentovat osazenstva ministerstev a zákony mi nepřísluší, ale každý, kdo splní náročné požadavky MFČR může tuto licenci získat. Je pak čistě na každém, kterou cestou se vydá. My jsme se vydali tou legální a jsme tu pro hráče, kteří preferují také tuto cestu.
SynotTIP
SynotTIP
12.03.2013 20:02:54
1PETRKOS 12.03.2013 19:59:35: Aktivační čárový kód je Vám vygenerován při registraci a zobrazen, můžete si ho vytisknout a přijít s ním ke kterémukoliv terminálu a tam se nechat ověřit.
SynotTIP
azukaj
12.03.2013 20:08:57
Taky jsem si žádného aktivačního kódu nevšiml. Takže na pobočku mám zajít, až mi přijde ta benefit karta nebo se ten kód dá ještě nějak získat?
azukaj
SynotTIP
12.03.2013 20:11:01
KAVALIER 12.03.2013 19:12:54: Průser to žádný není a ani nebude. A to i díky tomu, že u nás máte jeden účet pro poker i kurzové sázení, kde působíme už čtvrtým rokem a máme několik desetitisíců uživatelů.
Našeho klienta jsme mezi hráče pustili hned od začátku z důvodu, že díky omezení licence jen pro ČR máme jen velmi omezenou skupinu hráčů. Díky tomu chceme hráčům poskytnout maximální podíl na tom, jak bude vypadat herna, ve které budou hrát. Proto jsme přístupni všem smysluplným návrhům od hráčů a budeme se jimi zabývat.
SynotTIP
sloppyD
12.03.2013 20:13:03
když je to teda od ministerstva financí, znamená to že budu platit daně když něco vyhraju? když uvidí že vybírám 100k českejch třeba? a jinak dík za odpověď, mě jde hlavně o to aby bylo dost lidí u stolů, pokud se vám to povede jen s ceskyma hracema rad si u vas zahraju
sloppyD
M0RGAN
12.03.2013 20:21:33
Hodně štěstí s tou hernou, budete ho potřebovat. Podle mého názoru nemůže nikdy být zisková. Stačí se podívat do Itálie nebo Francie, mnohem větší trhy, zakázaly svým hráčům hrát jinde a stejně skomírají. A vy očekáváte, že těch pár hráčů vás uživí? Bez dostatečného trafficu v podobě připojení se k nějaké mezinárodní síti? To mi přijde hodně naivní i při dvojnásobném poplatku u turnajů (u konkurence je standardem 10%).
M0RGAN
SynotTIP
12.03.2013 20:32:51
SLOPPYD 12.03.2013 20:13:03: Nejsem specialistou na daně, ale dle článků, které jsem nastudoval (nechci dávat odkaz na jiné weby-lze řešit PM),tak dle Zákon č. 586/1992 Sb. §10 (3) Od daně jsou, kromě příjmů uvedených v § 4, osvobozeny:
b) výhry z loterií, sázek a podobných her provozovaných na základě povolení vydaného podle zvláštních předpisů[12] nebo na základě obdobných předpisů vydaných v členských státech Evropské unie nebo dalších státech, které tvoří Evropský hospodářský prostor.

by se dále danit nemělo...
SynotTIP
SynotTIP
12.03.2013 20:36:23
M0RGAN 12.03.2013 20:21:33: Jsme česká herna pro české hráče a věříme, že se najde dostatečný počet českých hráčů tak, aby byl traffic dostatečný natolik, že bude pro hráče zajímavé na naši hernu chodit. V případě, že v budoucnu budou nějaké změny ohledně evropských licencí, apod, můžeme spekulovat o napojení na mezinárodní sítě. Za současných legislativních podmínek to možné není.
SynotTIP
SynotTIP
12.03.2013 20:37:45
M0RGAN 12.03.2013 20:21:33: Fee jsou a budou nastavovány u drtivé většiny turnajů na 10% příp. míň. Zmíněná hodnota 20% není pevně daná ::V
SynotTIP
blaier
12.03.2013 21:38:46
Otázky: Zkoušel jsem stáhnout herní plán... a nešel mt s´táhnout.... Co takhle přidat omahu k holdemu? A šla by tam přidat historie odehraných her?
blaier
SynotTIP
12.03.2013 23:11:27
BLAIER 12.03.2013 21:38:46: Problem s hernim planem overim. Omaha v dohledne dobe urcite ne. Zdokonalovani Holdem je nasi prioritou. Na handach se pracuje a do budoucna urcite chceme zakomponovat.
SynotTIP
SynotTIP
12.03.2013 23:12:47
BLAIER 12.03.2013 21:38:46: pardon spatne jsem cetl hry a handy :) to overim tedy
SynotTIP
afromen
12.03.2013 23:47:25
Vaše herna (sázková kancelář) mi již 2x zrušila členství ve vašem benefit klubu a to bez udání důvodu (poté co jsem si vybíral své výhry). Bude mi umožněno hrát u vás poker? a bude u vás stále politika že ziskoví hráči nejsou vítáni ? V případě že budu chtít vybrat svoji výhru bude čekací doba na vyplacení peněz již kratší než půl roku ? To je doba kterou jsem čekal při poslední žádosti !!!

S pozdravem Lubor Dědič
afromen
fifiacs
13.03.2013 00:12:44
synot tip? to sou ty co maj stadion v edenu? sešívaný potraty podporovat nebudu ::D
fifiacs
kelso
13.03.2013 00:24:22
Gratulace zoufalcum kteri udelali karieru na prasivych automatech.ps.nezapomente casem pridat k pokeru online casino ::D
kelso
fknjoke21
13.03.2013 01:40:16
to Mizushirazu:hon se na nekom jinym ty blbeckku, ten clovek to hraje pro zabavu
fknjoke21
Mizushirazu
13.03.2013 08:29:08
FKNJOKE21 13.03.2013 01:40:16: ale však jo, on to hraje pro zábavu, protože pro peníze určitě ne ::D tak co mu zbývá taky viď ::D ::D
Mizushirazu
Mizushirazu
13.03.2013 08:30:36
FKNJOKE21 13.03.2013 01:40:16: už se těšim, jak zas tady budou všichni brečet, až vyjde najevo, co je tahle herna za shit... hotl některý lidi jsou nenapravitelný, freeroll o ipady je asi silnější
Mizushirazu
xxmikixx
13.03.2013 08:54:47
tohle neni utok proti synotu...ale kdo tam bude hrat? to jste opravdu zvedavy na par desitek az stovek lidi? navic bych rekl ze ceska pokerova komunita ma za cil se zlepsovat...tak proc chcete hrat proti par lidem kteri na sobe pracuji? to radeji budu hrat jinde kde jsou fishe z ruska atd atd...

ani mi nejde do hlavy jako proc se do toho chce nekdo z tech sazkovek nejak hrnout? vzdyt z toho nebudou zadne zisky...z par lidi denne co tam budou hrat mikro stakes
xxmikixx
Mizushirazu
13.03.2013 09:06:33
XXMIKIXX 13.03.2013 08:54:47: neboj se nic, on se najde způsob, jak na tom vydělat ::; za chvíli tam budou bedýnky, kulička, black jack a jsme opět ve sféře, která jde synotu nejlíp
Mizushirazu
MacataStika
13.03.2013 09:12:25
MIZUSHIRAZU 13.03.2013 08:29:08: ty musis mit hodne smutnej zivot
MacataStika
Rkdel
13.03.2013 10:08:10
Synot nám přinesl první legální možnost jak hrát online. Není to sice žádná hitparáda, ale lepší než drátem do oka. Nechápu tady ty komenty a´la Mizushirazu a podobné. Nikdo Vás nenutí ať tam hrajete. To jestli budou nebo nebudou vydělávat je jeich věc a jejich boj. Vy jim případné minusy taky doplácet nebudete. A to jestli tam bude nebo nebude traffic nikdo z vás vědět nemůže vědět. Synot má velmi obsáhlou databázi svých vlastních zákazníků a nikde není psáno, že např. právě tito nebudou poker hrát. A další věc, teď má každý alespoň trochu normální hráč pokeru easy way si rozšířit jeho bankroll. Omezenost a zapšklost některých lidí je opravdu do nebe volající ::S
Rkdel
triangl
13.03.2013 10:23:04
fifiacs-podporuj si koho chceš ale do SKS se n e s e r rudochu ::N ::N
triangl
bluff79
13.03.2013 13:24:55
Myšlenka pěkná, ale samostatný český trh se NIKDY neuživí. GL.
bluff79
Mizushirazu
13.03.2013 13:53:00
RKDEL 13.03.2013 10:08:10: ok, jak myslíš, povíme si za pár měsíců, good luck u těch easy stolů s dostatkem hráčů, trafficem, bezproblémovými transfery a hlavně jasným rakeback systémem... howgh
Mizushirazu
Micak
13.03.2013 14:28:58
To se zase někdo sere do něčeho, čemu nerozumí, výborné .... hned se tam du lognout.
Micak
xxmikixx
13.03.2013 15:29:59
xxmikixx
Pokerbiz
13.03.2013 16:39:18
Kdo jste pane SynotTIP, možná by stálo za to se zde představit. U nelegálních heren jako jsou CC.com víme, že má na starosti Štefan Švec u bwin.party Pepa Ježek u PS a FTP Ondřej Drebota, tak žádný strach u herny legální. Děkuju
Pokerbiz
numeromis
13.03.2013 17:40:06
Co mě tedy zarazilo, je možnost hrát pouze v prohlížeči. Jinak samozřejmě detaily softwaru, je dost nepříjemná nemožnost quick foldu a také neupozornění na novou handu. Naopak ::U za vzhled a skrývání chatu a infa. Pokud ohledně softwaru hodlají naslouchat hráčům, dá se to vylepšit.

Bohužel, vzhledem k tomu, jak je herna prezentována - není klient, z toho nemožnost multi-tablingu, není to ten úplně nejlepší krok, který by česká komunita potřebovala. Zkrátka to na mě působí tak, že poker zdaleka není priorita a je neumě schovaná lákačka pro sázkaře - podívejte, u nás si můžete zahrát dnes moderní poker. Chlubení se jedinečností legálnosti a co nevidět přibude internetové casino...
I přes to je tu na české scéně podle mě lépe se Synot hernou, ať už je jaká chce, než bez ní. ::U

Velice by mě ale zajímala reakce na koment afromana...
numeromis
samr
13.03.2013 18:14:01
::R přesně, jsem také zvědavý, co odpovíte afromanovi, dostal jsem stejnou stopku u zahraniční sázkovky - napsali mi: sázet u nás nadále můžete, ale s maximálním vkladem 2€ na příležitost ::) I když co asi může pán ze Synotu odpovědět, každopádně zkoušet, jestli se přístup v Synotu změnil určitě nebudu.
samr
Manasinho
13.03.2013 19:06:08
SAMR 13.03.2013 18:14:01: Tak Dědič je známý tím že vydělává sázením na hranici zákona
Manasinho
tarantule666
13.03.2013 19:34:17
Jak vypadá "sázení na hranici zákona" ? Buď něco jde a herna to akceptuje tím, že sázku příjme nebo to jednoduše zamítne, pokud je to v rozporu s herním řádem. Mezi tím myslím není nic. To, že někdo vyhrává by nemělo znamenat, že se mu budou vytvářet nějaké umělé překážky.
tarantule666
Mizushirazu
13.03.2013 19:48:36
MANASINHO 13.03.2013 19:06:08: lol, tak to je solidní shit, co to jako je, sázení na hranici zákona? Že vsadim na výhru sparty o 15 golu nad Barcelonou a ono to vyjde? ::D
Mizushirazu
SynotTIP
13.03.2013 21:05:11
Kauzy pana Dědiče nijak nesouvisí s tímto článkem a Synot Tip nemá důvod je komentovat.
SynotTIP
SynotTIP
13.03.2013 21:06:32
POKERBIZ 13.03.2013 16:39:18: Za produktem SYNOT TIP Poker nestojí jeden jediný člověk. Stejně jako v jiných oblastech našeho businessu pracuje na projektu tým zkušených lidí, kteří se budou snažit naslouchat hráčům a přizpůsobovat produkt českému zákazníkovi
SynotTIP
kelso
13.03.2013 23:22:58
Tym zkusenych pracovniku s mnohaletymi zkusenostmi ziskanymi v nasem jedinecnem softwerovem stredisku ::;
kelso
G-6
14.03.2013 00:03:11
No řekněme si to upřímně, jediný vaši potenciální zákazníci je vaše stávající klientela která zkusí i poker. Kdokoliv o pokeru něco málo ví, tak taky ví že český sázkovky jsou nepřítel pokeru číslo jedna.
G-6
numeromis
14.03.2013 00:08:12
SYNOTTIP 13.03.2013 21:05:11: Děkuji za "objasnění". Jde vidět, že se ke svým klientům chováte slušně, když máte nutkaní nekomentovat problémy... To už tu v ČR máme. Aspoň vím, že si vás už nikdy nezapnu... ::W ::W
numeromis
Micak
14.03.2013 05:58:08
SYNOTTIP 13.03.2013 21:05:11: Správný přístup. Zatloukat, zatloukat, zatloukat :DDD
Jinak naprostý souhlas s komentem výše, že ten, kdo aspoň trochu o pokeru něco ví, u Vás nikdy hrát nebude a že je Vaše herna dělaná pro vaše stávající klienty, kteří si zrovna čirou náhodou budou chtít zkusit, co ještě nikdy nezkusili.
Micak
Rkdel
14.03.2013 10:26:22
Včera jsem strávil večer na herně Synot Tip - cca 6h hraní. Traffic a nabídka vypsaných turnajů byla menší, než na kterou jsem zvyklý, ale na druhou stranu musím říct, že vše z herního hlediska probíhalo podle mých očekávání. Dokonce bylo rozehraných 5 stolů cash games, dalo se slušně zahrát i na stole 5/10. Účastnil jsem se i jejich promo turnajů (o VIP vstupenky a freeroll). Vše proběhlo korektně. Ve freerollu jsem vyhrál benefit body, které mi byly připsány na mé konto dnes ráno a dokonce mi zaslali i informační e-mail, což velmi oceňuji, protože ze zdejších komentů jsem nabyl dojmu, že komunikace ze strany Synottipu k zákazníkům je někde na bodu mrazu. Abych to shrnul. Pro standardního hráče, je herna vyhovující. Pokud bude mít vývoj jejich trafficu rostoucí tendenci a nevyskytnou se nějaké zásadní problémy, troufám si tvrdit, že ve špičce uspokojí i náročnější hráče. A hlavně ::U za stabilitu a bezproblémovost chodu herny. Co mám zkušenost z menších heren, tak mnohdy to tak nešlapalo...Takže přeji Synottipu hodně štěstí a měně tak negativně smýšlejících lidí na jiných fórech...
Rkdel
Splichy22
14.03.2013 11:32:37
RKDEL 14.03.2013 10:26:22: kdo tě platí za tu propagaci:-) můj názor je neutrální, ale vim,když mi něco vyhovuje,tak to napíšu jednou a nereaguju na každou blbost.
Splichy22
Rkdel
14.03.2013 11:42:26
SPLICHY22 14.03.2013 11:32:37: nikdo mě neplatí, ale zkusím jim napsat, že jim budu dělat pisálka ::; Šlo mi o to, že mi přišlo líto, že Pokerman nás informoval o nějaké variantě legálního pokeru a zde přítomní to sepsuli takovým štýlem...už toho radši fakt nechám, nebo upadnu v nemilost zde vyjadřujících se profíků, kteří ví všechno nejlíp a nic pro ně není dobré... ::8
Rkdel
Micak
14.03.2013 11:55:21
RKDEL 14.03.2013 10:26:22: lol, si mě pobavil .... to by mě zajímalo, co je pro tebe standartní hráč, já se třeba za standartního hráče považuju a hrát tam rozhodně nebudu
Micak
Mizushirazu
14.03.2013 12:14:25
RKDEL 14.03.2013 10:26:22: lol, no tak vidíš, našel jsi skvělou hernu a navíc jedinou českou a naprosto legální, máš člověče šťastný den! Jenom bych rád upozornil na to, proč tady většina lidí tento PR článek sepsul - SynotTip je jedna z lobby, která prosadila kontroverzní zákon o hazardních hrách, je to jeden z největších provozovatelů zavšivenejch VÝHERNÍCH! automatů a dotřetice všeho dobrého - jak proboha může konkurovat hernám typu PS, FT, Bwin-party, apod.? Legálností??? ::S
Mizushirazu
benyOi
14.03.2013 12:16:02
http://www.pokerczech.cz/2013/loterijni-zakon-se-konecne-zmeni-zahranicni-spolecnosti-provozujici-online-poker-budou-moci-ziskat-ceskou-herni-licenci-zrejme-uz-pristi-rok/

::V ::U
benyOi
Juninho88
14.03.2013 15:13:24
Lepsi nez ty Z...i z CSpokeru!
Juninho88
Juninho88
14.03.2013 17:58:21
A mimochodem, kdo tam hrat nechce, at nehraje, kdo chce, at hraje. Nechapu to.... jak maly čů..ci. Nelibi se ti to, jdi hrat na Pokerstars, nevim, co tu resite regulari :D ::| ::| ::| ::| ::|
Juninho88
afromen
14.03.2013 20:49:09
SYNOTTIP 13.03.2013 21:05:11: Moje kauza nesouvisí s tímto článkem ? To myslíte opravdu vážně ? Lákáte zde lidi na to aby si založili benefit účet (bez tohoto účtu se hrát nedá) a já zde popisuji jaké mám zkušenosti s vaší benefit kontem ... toto konto jsem si vždy založil legálně a vždy legálně s tímto účtem disponoval ( pro vysvětlenou měl jsem jeden účet který mi po roce zrušili bez udání důvodu a pote jsem znovu založil legálně nové konto které mi zase cca po další roce znovu "legálně" vypověděli. Poté si účet musela založit moje manželka aby mohla legálně požádal o vyplacení svých výher neboť na pobočkách jí výhru odmítli vyplatit s tím že nemají peníze a neustále jí ignorovali ... ke své výhře jsme se dostali až po půl roce kdy se do celé záležitosti muselo vložit ministerstvo financí a finanční úřad v Uherském Hradišti

když pominu toto vše tak je myslím více než jasné že s pokerem mám daleko více společného než celý synottip a se vší úctou k tomuto spolku si myslím že vše co jsem ve svém dotazu vznesl s tímto článkem přímo souvisí. Ale jsem přesvědčen že jednotlivý hráči si z vaší odpovědi udělali jednoznačný obrázek o tom jak se zachováte když po vás někdo něco bude chtít.

o několik příspěvků výše jsem se dočetl že mé sázení je na hraně zákona ::) to opravdu nevím co si pod tímto termínem mám představit ... vždy uzavírám legální sázky se sázkovými kancelářemi a to že některé kurzy vyhodnotím jako že je výhodné je vsadit si nemyslím že je na hraně zákona. Nebo si myslíte že lidé kteří dokáží svojí pokerovou hrou generovat zisk také hrají na hraně zákona ? Pokud máte na mysli že bych snad podváděl tak taková věc by byla za hranou zákona a věřte že kdybych něco podobného opravdu dělal tak že by mi pan Valenta ze synotu výhru nikdy nevyplatil.

nakonec se zkusím ještě jednou zeptat? Bude mi umožněno u vás hrát legálně poker když jsem nikdy neporušil váš herní plán a vaše pravidla pro uzavírání sázek? A bude výplata mých případných výher dříve než za 6 měsíců? jste připraveni opravdu dodržovat váš herní plán a zákony české republiky a nebo stále mezi těmito pravidly hledáte kličky tak aby peníze putovali především do vaší společnosti a pokud možno jí nikdy neopustili ?

Díky za váš čas a vaší případnou odpověď

Dědič
afromen
MBcko
14.03.2013 21:25:05
MBcko
Micak
14.03.2013 21:49:44
JUNINHO88 14.03.2013 17:58:21: Co tu prosím tě řešíš ty?
Micak
kelso
14.03.2013 22:38:00
Jiste to by to kluci od synotu nesmeli tak rychle vzdat.tak haloooo,cekame a prahnem po odpovedi panu Dedicovi.a hlavne pane synottip,zkuste se nam aspon podepsat.dekujeme ::D ::D
kelso
eXpIQ
14.03.2013 23:07:01
AFROMEN 14.03.2013 20:49:09: ::U

když přimhouříme oči nad vztahy se zákazníky v minulosti a shrneme si pro a proti tak nic moc ::N

negativa: nizky traffic, omezeny multitabling, mensi procento EV- hracu, klient v prohlizeci s nizsim zabezpecenim, pochybny rakeback system, absence jakehokoliv trackovaci programu - jeho podpory.

pozitiva: ?! Na zadne jsem neprisla, kdyz teda pominu pravdepodobny bezkonkurencni support, ktery je po komentu Lubora a některých kamarádů značně na vážkách

shrnutí: ::S ::S ale jinak hodně štěstí jsme národ blbců určitě se jich pár najde aby vám to "pár dnů" prosperovalo
eXpIQ
Juninho88
14.03.2013 23:13:21
Co je Micak - Jdi si zacvičit radši ....
Juninho88
stonemichael
16.03.2013 08:35:47
Když jim nedáte číslo mobilního telefonu, tak si nezahrajete.
stonemichael
mkdp
16.03.2013 11:01:37
A pan Synottip se tedy nepredstavi a neodpovi na otazku pana Dedice???? ::W
mkdp
FISHonFORK
16.03.2013 18:26:06
Já bych si dovolil jen podotknout, že na tom obrázku s vlajkou České republiky dochází k jejímu prznění, protože pokud se znázorňuje ve svislé poloze, tak se musí červená a bílá obrátit ;-). Takže vlastně už z tohodle důvodu se nemůže jednat o první český poker...:D
FISHonFORK
Ic3g3org3
17.03.2013 15:00:21
lol, to je banda, ani správně vlajku nemaj. Hlavně že první český. ::N
Ic3g3org3
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino