x

 Cash Games (2)

King's Prague HiltonNLH1/3 € 1/9
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 KčIkonka pokerový stůl 2


 Turnaje (13)

17.4. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
20.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Stát se potichu chystá cenzurovat internet

Ikonka datum zveřejnění20. 06. 2011
Ikonka komentáře114

1. Za §2 se vkládá nový § 2a, který včetně nadpisu a poznámky pod čarou č. 4a) zní:

Ҥ2a

Odpovědnost provozovatelů elektronických prostředků

Provozovatelé elektronických prostředků jsou povinni zajišťovat nemožnost připojení uživatelů ke stránkám elektronických prostředků nabízejícím či umožňujícím účast na loteriích či jiných podobných hrách provozovatelů, kteří k tomu nemají povolení vydané podle zvláštního právního předpisu 4a) , obsahujícím reklamu na takové služby či činnosti, nebo takové činnosti propagujícím či podporujícím.”.

4a) Zákon č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, ve znění pozdějších předpisů.”.

2. V § 10 odst. 1 se na konci textu písmene b) tečka nahrazuje čárkou a doplňuje se písmeno c), které zní:

“c) pro povinnosti vyplývající z § 2a Ministerstvo financí.”.

3. V § 11 se doplňuje nový odstavec 3, který zní:

“(3) Právnické osobě nebo fyzické osobě, která poruší povinnost vyplývající z ustanovení § 2a, se uloží pokuta do výše 10 000 000 Kč.”

Přílepek do zákona vložil poslanec za TOP09 Jan Farský (resp. on coby zpravodaj, skupina navrhovatelů ještě obsahuje jména jako Pavel Bém, Marek Šnajdr, František Lajdat a další), podle všeho na základě lobingu tuzemských sázkových kanceláří, které se dlouhodobě snaží omezit přístup k sázkovému a pokerovému on-line trhu, který nemají pod kontrolou.

Problém je, že tak jak návrh momentálně stojí (a který má šanci Sněmovnou projít, protože má širokou politickou podporu) má dva základní problémy. Tím prvním je samozřejmě to, že fakticky navrhuje cenzuru internetu: stát vydá seznam povolených, resp. zakázaných stránek a provozovatelé internetu musí pod pohrůžkou pokuty tyto stránky odstřihnout. Což je zásadní zásah do svobody internetu. Bude to mimo jiné znamenat velmi paradoxní situaci. Zatímco pokud si na doméně mimo Českou republiku (např. v USA) postavím internetovou stránku, na které bude napsáno například „Všichni Židé by měli být zplynováni, miluji sex s malými dětmi, ať žijí teroristé, zítra vyrobím atomovou bombu a vyhodím to tady všechno do vzduchu, Heil Hitler!“ a dám k ní banner na firmu prodávající dvaceticentimetrové gumové penisy, stránka zůstane v ČR volně přístupná. Pokud si ale postavím tamtéž stránku s nápisem „Lidé by se měli mít víc rádi, pomáhejte starým a nemocným a myslete na charitu a malá zvířátka a vůbec se chovejte jako lepší křesťané!“, kterou doplním bannerem pokerové herny, stránka bude, přesně podle tohoto zákona, z ČR znepřístupněna.

Že je tahle část zákona naprosto idiotská, prakticky nesmírně složitě vymahatelná, pravděpodobně z několika důvodů ilegální je zjevné mnoha lidem. Nejen mně, coby laikovi. Expert na finanční regulace Jan Rakušan ji komentoval pro Českou televizi slovy: "Je pravděpodobně v rozporu s evropským právem, pravděpodobně je protiústavvní a pravděpodobně je nevymahatelná".

Jinými slovy, Farského doplněk loterijného zákona je další zlobovaný nesmysl, kterých se v České republice dostává, formou nejrůznějších dodatků, do zákonů ohromné množství. Pokud je to většině lidí jasné na první pohled, proč to není jasné poslanci Farskému?

(autor tohoto článku hraje online poker a schválení „Farského přílepku“ by mu tento koníček výrazně ztížilo, nikoli ovšem znemožnilo).

V pokračování tohoto článku si řekneme, co zákon může znamenat pro pokerovou komunitu, jak proti němu protestovat a případně jak jej obejít. 


« Zpět
Diskuse k článku
Asphalt
21. 06. 2011 / 09:01
http://www.semilskyzpravodaj.cz/
Odpovědět »
Romanicco
21. 06. 2011 / 02:00
proc bych mel jeste platit dan z almuzny ktera uz je tak orezana az az...system ala C.URAKOV!!
Odpovědět »
Potuza
20. 06. 2011 / 21:28
Jan Farský vydal tiskovou zprávu, ve které slibuje, že navrhne "samostatné hlasování o kontroverzních částech zákona tak, aby byly odděleny od komplexního pozměňovacího návrhu a hlasovalo se o nich zvlášť.“ Plný text tiskové zprávy je v komentářích. Stále ale není vyhráno, stále prosím pište svým poslancům, aby kontroverzní ustanovení zákona o cenzuře při samostatném hlasování nepodpořili!
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 18:21
http://www.youtube.com/watch?v=wXgtYooyvQU
Odpovědět »
gesho
20. 06. 2011 / 18:11
2weeds ja urcite nejsem objektivni, jelikoz jsem mel nekolik peknych kurzu s panem prof. koubou, ktery vedl druhou skupinu, ktera pripravovala privatizaci a nakonec (bohuzel) neuspela (pro zajemce bych doporucil knihu Privatizace bez kapitalu). Stejne tak jsem nakonec po znechuceni opustil VSE a studoval na UK na institutu, ktery spoluzakladal svejnar, ktery reprezentuje trochu jiny proud nez klaus (pokud se na snuzka vyhrocenych nazoru da povazovat za proud), kazdopadne nemusim nikoho ze "slavneho" prognostickeho ustavu... kazdopadne klaus neni dobry ekonom a to lze dokazat velmi snadno (a at mi tu nikdo nevytahuje citacni indexy :) btw: u nas na fakulte ani neobhajil profesuru, ac tam habilitoval. na vse ale radi a rychle poslouzili
Odpovědět »
SvenMat
20. 06. 2011 / 18:09
Stejně nerozumím tomu, proč by měly zahraniční subjekty platit daně dle státní příslušnosti zákazníka. Je naprosto obvyklé, že dnes si mnoho lidí kupuje služby v zahraničí jako je obsah odborných periodik, šablony pro weby, grafiku, elektronické knihy, shareware atd, kdy službu dodavatel poskytuje ve státě, ve kterém podniká a tam mu ji zákazník i platí. Jak je možné, že by si měl stát přivlastnit některé z podnikatelských činnosti a říci, že po internetu nejsou možné a mohou být ptovozovány jen, pokud se daná firma registruje v příslušném státě. Je to prostě celé padlé na hlavu. Některé služby ano a některé ne ? Tomu se říká volný trh ?
Odpovědět »
Stinger78
20. 06. 2011 / 17:50
A co byste chtěli od 200 pro normální práci nepoužitelných lidí, vytržených mimo realitu a 81 senilních důchodců, sedících v Senátu? Nějaký rozumný zákon, který bude vyhovovat lidem a ne jenom těm vyžírkům nahoře? Silnější pes m*dá a tak to bude do té doby, než přijde třetí defenestrace...
Odpovědět »
SvenMat
20. 06. 2011 / 17:58
STINGER78:: Tyhle obecný a v hospodách velmi populární kecy na adresu politiků a defenestracích jsou o ničem. Prostě české sázkové kanceláře prolobbovaly omezení zahraničních subjektů, někdo se chopil iniciativy a evidentně to přehnal. Takže teď jde o to, tu horlivost zastavit.
Odpovědět »
ra8
20. 06. 2011 / 18:26
SVENMAT:: Tyhle obecný a v hospodách velmi populární kecy na adresu politiků a defenestracích jsou o ničem. x Takže teď jde o to, tu horlivost zastavit. well play
Odpovědět »
Stinger78
20. 06. 2011 / 18:12
SVENMAT:: Což nebylo až zas tak moc těžké je přelobbovat... Nicméně přidám pro tebe další obecné kecy a zeptám se? Co dobrého od nich vzešlo?
Odpovědět »
SvenMat
20. 06. 2011 / 18:16
STINGER78:: Myslím, že na pokerový server nepatří hádky o politice. Nehodlám se nikoho zastávat. Vadí mě obecné paušalizování, že my tady dole jsme borci a ti nahoře vyžírkové. Blbů, zlodějů a vyžírků je přibližně stejně tam a i tam.
Odpovědět »
maaaarty
20. 06. 2011 / 17:44
hnus velebnosti
Odpovědět »
ra8
20. 06. 2011 / 17:31
takze zadny hazard a vsichni do skautu a anco, kubo, hajnej, nestat, nekoukat a preblafnout jemnostpanovi culaka
Odpovědět »
netwar
20. 06. 2011 / 16:39
už to vidím, že to dopadne jako v číně. Celej net zabanovanej. Zobrazovat se budou jen vládní nařízení a novely zákonů a reklamní bannery firem spřátelených politiků (samozřejmě za tučné spřátelené) ::R ::D
Odpovědět »
DonkIsBackAgain
20. 06. 2011 / 16:31
Klaus tohle v životě nepodepíše... Celé mi to akorát připadá ve smyslu - nevíme si s tím rady, tak to zakážeme, že to nemáme promyšlené a nevidíme důsledky? Nevadí... Ovce stejně nic nezmůžou...
Odpovědět »
gesho
20. 06. 2011 / 16:27
2weeds nerad bych se tu poustel do hlubsi diskuse a uz vubec ne do analyzy politickeho profilu pana presidenta, ale rozhodne se nejedna o rozumneho politika ja ho mam docela rad, je to silenec, ktery si stoji za svym, at uz tomu rozumi nebo ne, coz platilo i po celou jeho "akademickou" karieru, mozna je dobrym politikem, tvrdym vyjednavacem a inteligentnim clovekem, ale nikdy nebyl dobrym ekonomem ci rozumnym statnikem kazdopadne s nim neni nuda a to se ceni (: a kdyz je potreba udelat nejaky rozruch, urazit evropsky parlament ci ukazat cesky naturel celemu svetu, mame ho k dispozici kadopadne tahle novela se tyka svobody a lidskych prav a to klaus haji skoro tak srdnate jako euroskepticismus
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 16:31
GESHO:: patrně máme hodně rozdílný názor na jeho kroky po převratu, ale souhlasím že to sem nepatří ::;
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 16:13
no nic nema cenu z toho tady delat politickou diskuzi (i kdyz takove vlakno ve foru by bylo asi hooodne zabavne), zbyva jen cekat jak to dopadne...osobne povazuju za nejrozumenjsiho politika CR Klause, takze si vsadim na jeho veto (pokud to dojde tak daleko)
Odpovědět »
gesho
20. 06. 2011 / 15:41
2weeds, papua nova guinea, barbados, nepal, hawai, ani nevim, pomalu vybiram...
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 15:50
GESHO:: ::U
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 15:28
Zisk sazkovek bych klidne danil 95%, v pokru treba kazdou vyhru zvlast a okamzite 5% a je to cisty. Zadny zbytecny kejkle kery vobejde 5lety dite.
Odpovědět »
JerryDark
20. 06. 2011 / 15:36
KOUDELKA:: ten člověk blabolí nesmysly,nebudu už na něj reagovat.
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 15:35
KOUDELKA:: Ty seš dobrej deblL, danit každou výhru 5%, to by ti, kteří mají dneska ROI 5% najednou neměli nic. A kolik z vás má ROI víc jak 5%? V pokeru má smysl danit např. výběry z herny, tak jako to mají ve Švédsku...
Odpovědět »
CZDonkey
20. 06. 2011 / 15:40
IC3G3ORG3:: to je dobrej zpusob. deposit jako naklad a vyber jako zisk. pak to odecist a zdanit. urcite 1000x nez vsechno zabanovat. Ale je fakt, jak uz je tady nekde napsany, ze tech vyberu z non-poker gamblu moc nebude.
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 15:53
CZDONKEY:: To prave dokaze obejit to 5ti lety dite..., diky tomudle systemu tady je tuny firem kery v zivote nevytvorili nic jenom vystavujou faktury a platej faktury ::V , Proste udelat Sazka poker at je co tunelovat ::D
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 15:34
KOUDELKA:: proboha proc 95%? je to sluzba jako kazda jina a je o ni jak je videt velky zajem
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 15:45
WEEDS:: Tim naznacuju , ze je mi to uplne fuk, pac to je humac.IC3G3ORG3:: takovej system se da obchazet, budes cashoutovat pres naky ucty nekde tam co to delaj ty sazkovky a je to k nicemu, svetovej kocourkov se bude zvetsovat a pude to do dalsi a dalsi pr*dele, jinak to je fakt ze hrace ani danit nemusis, pac hraci zpusobujou herne brutalni zisk a ten zdanit bohate staci...
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 15:51
KOUDELKA:: kdyz to jde vsechno do pr.. neuvazoval jsi o tom se treba odstrelit?
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 15:59
WEEDS:: EE spis se snazim delat neco pro to , aby to do ty prd*ele neslo tzn. vymitit skudce parazity a klerikalni fanatiky co si tady delaj ze smeliny a podvodu zivobiti. ::S
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 16:07
KOUDELKA:: hmm a pod jakym ze to nickem diskutujes na novinky.cz? ::D ::D ::D
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 16:34
WEEDS:: Vubec, na Novinkach me nikdo neobira v zazracnej setupech, a vecnejch underdog callech, nemam tam co resit. Resim zazraky a budoucnost neceho co me bavi. Jinak Klaus to asi vrati prinejhorsim, jedou v tom fakt velky prachy....
Odpovědět »
SvenMat
20. 06. 2011 / 16:43
KOUDELKA:: Koudelka, málo o kom říkám, že je deb*l, ale na tebe to rozhodne sedí. Už dlouho jsem na pokermanovi neviděl většího psychouše. Zdanit zisky hernám 95p to může říct skutečně jen závistivý pako, který to nemá v hlavě v pořádku.
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 17:25
SVENMAT:: njn neudelas nic ::A
Odpovědět »
SvenMat
20. 06. 2011 / 17:31
KOUDELKA:: Ale mohl bys udělat, ale když ty se jít léčit nechceš, přestože ti to už více lidí doporučovalo. Chlape, neboj se, seber odvahu a zajdi tam. ::U
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 17:41
SVENMAT:: neeeee elektrosoky uz neeeeeeeeeeee ::D kdyztak vodolecbu
Odpovědět »
EarthShaker1
21. 06. 2011 / 02:17
KOUDELKA:: http://www.vesmirni-lide.cz/
Odpovědět »
arionecek
21. 06. 2011 / 09:36
EARTHSHAKER1:: ::U ::U ::U ::U
Odpovědět »
majky666
20. 06. 2011 / 17:49
KOUDELKA:: Rákoska je mnohem levnější než voda/elektřina ::;
Odpovědět »
Gorre
20. 06. 2011 / 15:20
uff, toto téma je moje krevní skupina, ale zbytečně bych to tady zasíral dlouhosáhlými příspěvky. Takže to zkrátím na 10 smajlů: ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 15:09
už taky blbnu, chtěl jsem napsat betfair ne bwin ::D
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 14:48
jen drobnost: tady se nejedná o zdanění výhry ale HLAVNĚ o zdanění zisku sázkové společnosti
Odpovědět »
looser
20. 06. 2011 / 14:43
Ať z pokeru udělají živnost.Například při zisku nad 50.000kč/rok by člověk musel platit 20% daň ze zisku + soc. a zdrav. (+ možné nějaké odpočty za PC,internet atd)...Pokerové herny by měli povinnost odesílat roční vyúčtování (kolik jednotlivý hráč za rok vydělal) na FÚ i každému hráči.. Jinak všechny peníze které se do pokeru dávají jsou už zdaněné.Každý člověk tam dává prachy které mu zůstanou ze zdaněného příjmu tak o co jim kua jde ..Navíc pokud v pokeru vydělám peníze (získám je z 99,9% ze zahraničí) tak přináším do naší republiky cizí kapital a pokud si cokoliv koupím tak stejně zaplatím 20% na DPH.. Stačilo kdyby poslanci hlídali státní zakázky kde se promrdá ročně x miliard a nemuseli by se zajímat o drobné peníze které unikají z pokeru ..
Odpovědět »
looser
20. 06. 2011 / 14:49
LOOSER:: A klidně se může kromě pokeru danit i jakýkoliv internetový hazard ..Stačí když herna udělá vyúčtování (i když snad nikde jinde než v pokeru člověk nemůže být v plusu)..
Odpovědět »
jeseer
20. 06. 2011 / 14:31
To je prostě na hlavu padlý, jsem si myslel, že se svýma, několikrát zdaněnýma penězma si můžu dělat co chci...a ejhle, ono jedno velký tlustý prd. Jsem z toho docela naštvanej, na daních z platu odvádím víc jak pár desítek tisíc měsíčně, o DPH ani nemluvím a ještě mi pár paprdů bude dirigovat, co se svýma penězma mám udělat...To je kocourkov, kdybych neměl rodinu, už bych svojí rodnou vlast snad jen občas navštívil. ::T ::(
Odpovědět »
SvenMat
20. 06. 2011 / 14:24
Tak zatím je to hlavně o sázkovkách, ale je jané, že poker bude další na ráně.
Odpovědět »
Pavel44
20. 06. 2011 / 14:23
Obávám se, že žádné prezidentské veto nebude. Protože uvedené změny tlačí kluci z ODS včele s Bémem a Tipsport, Fortuna, Synot, Chance a Sazka tomají dobře podchycené. Když se jim podaří odstřihnout zahraniční sázkovky, tak jim obrat s net sázení dramaticky naroste. A těch asi 5 tisíc Čechů co hraje on line poker nikoho ve vládě nezajímá.
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 14:01
Přesně, já jsem taky ochotnej svý pokerový přjmy danit. Ať to legislativně upravěj, a budu danit o stošest. Tady evidentně nejde o to danit a naplnit státní pokladnu, na tu každej kašle. Tady jde o snahu naplnit vlastní kapsu a kapsu lobujících tuzemských sázkovek.
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 14:08
IC3G3ORG3:: dobře a jednoduše napsáno...nic víc než lobby za tím opravdu není: http://sazeni.idnes.cz/reditel-tipsportu-idealni-novela-zakona-zakaz-zahranicnich-sazkovek-12t-/sazeni.aspx?c=A110427_073041_sazeni_pes ::S http://sazeni.idnes.cz/pravnik-zahranicni-sazkovky-odpovidal-ctenarum-cesko-porusuje-prava-eu-14j-/sazeni.aspx?c=A110428_101515_sazeni_elv ::U
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 13:40
Teď mě tak napadá, že každej den sedam na FTP ke stolu s jednim číňanem. Neměli by to mít číňani náhodou taky zakázaný?
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 13:46
IC3G3ORG3:: ::E videt, ze se chytas, zeby neco nehralo kdyz uz tam nemaj lidsky prava? ::D
Odpovědět »
gesho
20. 06. 2011 / 13:01
2weeds jj, souhlas, ale ja uz si iluze nedelam. co nejdrive z takove spolecnosti vypadnout.
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 13:07
GESHO:: he ale kam? je to ještě smutnější, ale co mě tak napadá, ČR patří mezi nejsvobodnější země a co se týče politiků, ti naši v blbosti rozhodně nevybočují ze standartu...švédi mají pěknou krajinu ale socialismus no.1, němci budou muset třít ebonitovou tyš liščím ohonem, francouzům pálí přistěhovalci auta, islanďané prakticky spáchali ekonomické harakiri....atd. a jsme zpátky v ČR ::D ::D
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 13:23
WEEDS:: Líp bych to nenapsal...
Odpovědět »
gesho
20. 06. 2011 / 12:58
2arionecek sice moc nerozumim otazce :) ale studoval jsem a studuju ekonomicke teorie (jako honza skampa), pracuju v bance, ale nevim, jestli se to da zaradit do nejakych kruhu...
Odpovědět »
gesho
20. 06. 2011 / 12:49
hlavne se uklidnete, tady samozrejme nejde o cenzuru, ale o snahu udelat si monopol na hazard, problem je v tom, ze sama ta myslenka je zcestna, jelikoz dany produkt neni substitutem (zatrhnes mi poker tak pujdu sazet na dostihy :), nejsou schopni jit s dobrou a udrzet krok s konkurenci tak zkousi protlacit cenzuru, ale to je vazne na hranici totality, je vidno, ze komancove zase jen zmenily barvu, ale moresy maji porad stejne. ac je mi z toho blbe, jako vam vsem, je to jen ubohy pokus, ktery proste nemuze dopadnout na urodnou pudu, je to naprosta utopie, takze klid
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 12:57
GESHO:: že tato novela nemůže úspěšně projít všechny části schvalování + ustát případné napadení ze strany ústavního soud nebo EU máš sice pravdu, ale je smutné, že to námi volení trotlové nejsou schopní smést ze stolu rovnou ::( ::S
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 12:52
GESHO:: bez sebemenší ironie se ptám, ty se pohybuješ v ekonomických či právních kruzích? ::)
Odpovědět »
gesho
20. 06. 2011 / 12:33
ad1 proces schvalovani neni tak jednoduchy a neverim, ze by ho minimalne president nezbrzdil (: ad2 proxy ad3 i za humny se da pekne zit ad4 u bez pokeru se da pekne zit
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 12:31
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/211411000370617/video/ Tenhle člověk překládá zákony? Ten ho rozhodně nevymyslel, to ať mi nikdo neříká. Vždyť on ho ani nepochopil. Dostal prachy od tuzemských sázkovek, k prachům mu přibalili papír, kterej má prosadit... Pokračování v úterý...
Odpovědět »
Dendelin
20. 06. 2011 / 12:42
IC3G3ORG3:: GESHO:: souhlas pánové
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 12:39
IC3G3ORG3:: viděl jsem to ráno a udělalo se mi špatně z toho jak ten zákon obhajoval a dorazilo mě to, jak řekl, že děkuje, že paní moderátorka použila slovo "až do víše 10 mil" :X tohle dělá v čr zákony :X
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 12:46
ARIONECEK:: výše* :D
Odpovědět »
CZDonkey
20. 06. 2011 / 12:20
Koudelka si dal heads up o roll s forbesem a hrablo mu z toho ::D
Odpovědět »
G-6
20. 06. 2011 / 12:14
Samotnýho by mě zajímalo jestli zatim stojej dementi co si myslí že je to dobrej nápad, nebo ha*zlové co dostanou peníze od českých sázkovek/kasín.
Odpovědět »
netwar
20. 06. 2011 / 12:10
Docela se musím smát tomu "hospodaření" našich zákonodárců, na jednu steanu se jim nelíbí to že mají zde působiště zahraniční sázkovky. Na stranu druhou prodávají naše podniky do zahraničí. Umožňují velkým koglomerátům podnikat bez daňové povinnosti na našem území. ohání se přitom jak to přinese peníze. Prostě k smíchu. Vždyť v těch podnicích ani nedělají naši lidi, ale jen samí cizinci. To je prostě na blití. ::S
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 12:18
NETWAR:: to už trochu pleteš dohromady víc věcí (daňové prázdniny byl dementní vynález jiné vlády)...jinak to že stát hledá, kde mu na daních utíkají peníze je celkem pochopitelné (když objednáš zboží z USA, také platíš clo+nově DPH, absolutně nepřípustný je ale způsob, jak to chtějí udělat! ::N
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 12:15
NETWAR:: ::U + ještě investice na zrealizování této cenzury ;) několik set milionů ročně ::; ::D njn kocourkov co naděláme
Odpovědět »
romaniak
20. 06. 2011 / 12:09
zkontaktovat JxD a ten uz udela fajn zalobu na stat aby si rozmysle tahle blbosti
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 11:47
Koudelka, ty seš fakt pacient ::D
Odpovědět »
kavalier
20. 06. 2011 / 11:35
proč jste nasrany?vzdyt ve vlade jsou lidi co jste si zvolili.
Odpovědět »
JerryDark
20. 06. 2011 / 12:55
KAVALIER:: Co to meleš strana, která vyhrála ve vládě není.A ti co se nechali oblafnout VV,tak by je dnes nevolili. KOUDELKA:: Rád bych si se svými několikrát zdaněnými penezi dělal co já chci.
Odpovědět »
kavalier
20. 06. 2011 / 13:48
JERRYDARK:: protože jste se nechali oblbnout větami typu -konec dinosaurů v čechaách,nebo myšlenkou typu jéé toho znám z televize,tak toho zvolim,přece radek nemůže být špatný,??? Tady je výsledek ::S
Odpovědět »
JerryDark
20. 06. 2011 / 15:33
KAVALIER:: ja jsem se nikým olbafnout nenechal KOUDELKA:: až zavedou zákon ,že odevzdáš 100% toho co vyděláš, tak ty se asi budeš usmívat.
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 13:29
JERRYDARK:: Ale jo , proc ne, vzdyt v tom ti taky nikdo nebrani, nebudes-li u toho porusovat zakon. Nejvyspelejsi zeme sveta(kvalita zivota), jsou ty s nejpropracovanejsimi danovymi systemy. Danim tam, kde jsem obcanem, to, co se tady zdani, tady aspon zustane, dostane se to k tobe a o5 si s tim muzes delat co chces. Snaha zabranit okradani populace pod rouskou obchodniho tajemstvi, know-how, whatever, je z me strany naprosto vitana. ::R 1 forbes na73 obyvatel, opakuju to neni normalni, to smrdi.
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 13:49
KOUDELKA:: tak znova, nepřípustný je způsob, jak toho chce vláda dosáhnout - tzn. přenést odpovědnost na poskytovatele a blokovat internetový obsah ať vymyslí a navrhnou rozumný způsob, jak budu danit pokerové příjmy a nemám s tím problém co se týče zahraničních společností podnikajích na internetu, s tím se v současnosti NIC dělat nedá - když zahraniční firmě platíš za to, že si z webu můžeš stahovat porno (nebo třeba geniálně podrobné informace o počasí), také ta společnost tento příjem nedaní v ČR - měla by být blokována? většina států s "nejpropracovanejsimi danovymi systemy" míří přímou cestou rovnou do pr...
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 15:03
WEEDS:: njn ale vsude dostavas sluzbu a u hazardu dostavas vobloz vo prachy ::) , a myslim ze obrat ke kteremu dochazi v hazardu moc konkurence nema..
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 15:04
KOUDELKA:: hmm, pokerstars nebo bwin nabízejí službu...říká se jí zprostředkování...
Odpovědět »
CZDonkey
20. 06. 2011 / 11:46
KAVALIER:: to asi jo, ale nevim jesli mela nektera strana v programu, ze chce zavadet cenzuru internetu. Navic, co se jim nebude libit potom? To ze lidi nakupuji v zahranicnich eshopech a "utikaji" tak penize do zahranici. Nebo ze si platis jiny sluzby v zahranici herni servery, porno, ruzny servery na stahovani. Ten princip je uplne stejnej. vezmes kreditku a posles penize nekam do zahranici. Tomu se rika obchod a ted je to nelegalni, protoze to neni obchod uvnitr CR. A jaky potom ma smysl Eu. volny pohyb osob a obchodu .. nebo jako znela uplne ta prvni myslenka? Ja jsem pro nasily v ulicich ... Tady nejde ani tak poker, jako spis o svobodu. Kdo cenzuruje internet Cina, Severni Korea a ... wait for it .. Ceska Republika ::D
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 12:07
CZDONKEY:: Karetni hry o penize jsou brany jako hazard, hazard je branej pouze jako zabava, kera z lidi taha prachy bez jakekoliv garance vyhry, tech prachu je hodne. Hazardu se zabranit neda, bud jede nacerno, nebo legalne a zdanej ho. Jel nacerno a ted ho chtej zdanit. Mas zdanenej kazdej rohlik nebo knihu, nebo sluzbu, ale desetitisice kery cpes do onlajnu zdaneny nejsou. Stat si hlidal vyber dani snad odjakziva. Je moralnejsi zvedat ceny benzinu a esencialnich zivotnich surovin, nebo zdanit"zm*dy" co maj prebytek, a dokonce takovej , ze ho cpou do hazardu? Pulka sveta nema co zrat a nekdo si denne resi docallovanej allin 22 proti svymu AK? ::N Zdanit, jednoznacne.
Odpovědět »
Axiss
20. 06. 2011 / 12:35
KOUDELKA:: Pěkně napsáno, i když tady s tím asi moc neuspěješ - většina zdejších bohužel nedohlídne dál, než na Cashier u svého poker účtu, pak ten svět vypadá jak vypadá. S tím že by se měly blokovat nějaké stránky heren samozřejmě nesouhlasím.
Odpovědět »
jeseer
20. 06. 2011 / 14:21
AXISS:: S tímhle nemůže uspět u žádného, rozumně uvažujícího člověka...myšlenky to jsou sice krásný, ale naprosto nedosažitelný v dnešní společnosti. ::;
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 12:44
AXISS:: Mne ani tak nevadej ti co vedej prd a delaj chytry, mne vadej ti co vedome rozesivaji lez a pak zijou z nestesti ostatnich, jenom proto ,ze maj to stesti, ze maj misto mozku "negra s jointem" a dokonce i jemu umej jednou za cas vymazat pamet. ::S
Odpovědět »
CZDonkey
20. 06. 2011 / 12:14
KOUDELKA:: trolovat si muzes jinde. ja o danich ani o pokeru nic nepsal. me proste jenom mr*da, ze mi nejakej vykukat z parlamentu bude narizovat na jaky stranky se muzu nebo nemuzu divat.
Odpovědět »
jeseer
20. 06. 2011 / 12:13
KOUDELKA:: Kde bydlíš??? Máš u mě jednu ráno z milosti zdrama...
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 12:17
JESEER:: To vis ze jo ja ti reknu kde bydlim a ty pak opravdu prijdes ::D . ::N
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 12:12
KOUDELKA:: tak té polovině světa odevzdej svoji výplatu, mě jsou ukradení btw. když se v nějaké diskuzi (většinou o vědeckém pokroku) objeví srdceryvný dotaz !a kolik dnes zemřelo v Africe dětí", kámoš na to odpovída: MOC MÁLO ::D
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 12:15
WEEDS:: Pak je potreba si polozit otazku: Kdyby se kazdy choval a zil jako ja, fungoval by svet, byl bych tady vubec, preziju jestli se ke me budou chovat jako ja k nim?
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 12:23
KOUDELKA:: mám dojem že patříš do skupiny "pravdoláska, všechno všem, buďme k sobě hodní a pomáhejme si" a pokud by se tak chvoal a uvažoval každý, lidstvo už dávno vyhynulo ::D
Odpovědět »
jeseer
20. 06. 2011 / 12:17
KOUDELKA:: Ty jsi opravdu mimoň...názory nějakýho Olina z Prdelákova opravdu spasí svět...Kolik ti je let uhrovitý mládenče?
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 12:38
JESEER:: Tyvee bude mne 10 napresrok. ::3
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 12:16
KOUDELKA:: někdo číslo na chocholouška?
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 11:49
CZDONKEY:: No jo, co když další krok bude cenzura porna? To by pak hned na druhej den vyrazil do prahy asi celej národ ::D
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 12:01
IC3G3ORG3:: kdyby to zakázali, na co by potom chudáci ve sněmovně celé jednání koukali? ještě by se nám kluci ušatí nudili a začali by vnímat o čem se jedná ::D
Odpovědět »
CZDonkey
20. 06. 2011 / 12:00
IC3G3ORG3:: ja si myslim, ze kdyby tohle proslo, tak uz bych se pak nedivil nicemu. Proste uz by jen dal prihazovali dalsi veci na seznam. a nebo podle hesla "Jse svobodni lide, muzete delet vse co vam povolime" ::U je to banda dementu. Cesky sazkovky jim urcite slibiil nejakej "no deposit bonus" a oni ted grindej o sto sest, abych ho clearnuli co nejdriv ::D
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 11:46
KAVALIER:: já sice jednu z vládních stran volil, ale nějak si nepamatuju, že by o tomto návrhnu před volbami mluvili...tak proto (jinak s VĚTŠINOU současných kroků souhlasím) KOUDELKA:: už to tu psalo hodně lidí, vyhledej odbornou pomoc jinak osobně doufám, že to vetem zachrání Klaus
Odpovědět »
Koudelka
20. 06. 2011 / 11:06
Konecne se zacne legislativa hejbat kupredu, je sance ze se z pokru stane legalni vydelecna a verejneprospesna cinnost a ejhle vlna odporu. "a vůbec se chovejte jako lepší křesťané!"- co je todlecto za zvast? Who gives a fu*k? Snaha o to, aby se nedali legalizovat zisky z prodeje narkotik, prostituce, obchodu s lidma a obchodu s kradenym zbozim se muze nelibit jenom nedostatecne inteligentnimu jedinci nebo jedinci ktery tyto veci provozuje. Nestaci to, co vase nekoliksetleta transformace z otroku na monopol na zivot provedla s timdle svetem, tady si jeste nekdo dovoli votevrit hubu. Nestaci vam pohodlnej zivot v absolutnim bezpeci s tim, ze zachytavate veskerej tok myslenek a manipulujete podle nej deni, vy se musite s*at do zivota kazdymu, kdo neni jako vy. Zdanit vsecko zdanit! klidne5x. My chceme slusnej zivot garantovanej statem a pohodli financovany z dani a ne vase paraziticky sra*ky, imaginarni cisla, iluze a falesny informace. Chci proste vedet kde nekdo veme pul mega usd aby je mohl prohrat, ne ze zavisti, ale kvuli rovnosti sanci. Smrt podvodnikum, zlodejum, parazitum a podobny pakazi. Vic zakonu regulace, kamery ,soudy. 73lidi na jeden forbes v republice, je to normalni? Ne jenom to ma mast danovej system. Ne nic vic podrobnejch zakonu. Danit stetky, danit fet - garance kvality, postihy pro smelinu. Ale hlavne ZADNY TELEFONY NA POKROVEJCH STOLECH!!! GL All
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 11:49
KOUDELKA:: jestli se snažíš ze sebe dělat trolla, tak je to spíš směšné a jestli to myslíš vážně volám chocholouška ::;
Odpovědět »
jeseer
20. 06. 2011 / 11:41
KOUDELKA:: Jestli tohle myslíš vážně, tak jsi dobrej pošuk. KAVALIER:: Já jsem nikoho z nich nevolil. ::)
Odpovědět »
ondrejik
20. 06. 2011 / 10:56
http://www.internetbezcenzury.cz
Odpovědět »
Anti52
20. 06. 2011 / 10:49
stejne to musi jeste projit pres senat + to muze vetovat prezident, nebo se pletu?
Odpovědět »
Ic3g3org3
20. 06. 2011 / 11:46
ANTI52:: Já doufám že to senát vrátí, dokonce tomu i věřím. To samé Klaus, ten myslím nikdy nepodepíše zákon, kterej by byl začátkem cenzury v ČR. Tak jako tak, až jim ho vrátí, tak to ty deb*lní poslanci stejně jsou schopný prohlasovat (nadpoloviční většinou všech poslanců). Jinak technicky to půjde obejít. I dnes hraje spoustu američanů online. Stačí si zřídit VPN a otevřít si účet někde v zahraničí, kam si budete prachy posílat.
Odpovědět »
Manasinho
20. 06. 2011 / 12:08
IC3G3ORG3:: A já nedávno přešel na PS z NL na ČR..Ale konto mám v obou zemích tak by snad nebyl problém se vrátit
Odpovědět »
Radekparek
20. 06. 2011 / 11:03
ANTI52:: máš pravdu
Odpovědět »
doktorbolak
20. 06. 2011 / 10:45
Koukam, netrvalo to ani 22 let a už je to tu znova,,,to je normální VIRTUÁLNÍ ŽELEZNÁ OPONA, nebojme se to pojmenovat, protože tady evidentně nejde ani tak o to, odnaučit čechy sázet a zlepšit jejich životní úroveň, jako spíš donutit občany naší země, aby všechny prachy prosázeli v česku a na daních se z toho urvalo co nejvíc. To mi teda promiňte, ale zakázat zahraniční sázkové kanceláře z toho důvodu, že v česku sou nekvalitní, to je teda podpásovka jak prase. Co přijde dál, až se v Česku začne prodávat plesnivej chleba, a nikdo ho nebude chtit kupovat, zřejmě se taky zakáže dovážet ten jedlej ze zahraničí. Já tomu myslim rozumim, radši zakážeme kupovat v zahraničí, než abychom museli přidat na kvalitě. Akorát mi teda není moc jasný, jak to chtěj všechno províst s těma zákazama, to jako zrušej lidem všechny internetový penežěnky nebo jak? A taky jsem zvědavej, kdo si troufne ten zákon podpořit, protože co já vim, tak víc jak 90% Čechů se čas od času věnuje nějakému tomu druhu hazardu, takže která strana na ten zákon kejvne, tak v příštích volbách prakticky končí.
Odpovědět »
Axiss
20. 06. 2011 / 10:44
http://www.lupa.cz/clanky/padne-zitra-internet-za-obet-hazardu/
Odpovědět »
netwar
20. 06. 2011 / 10:39
To je neskutečný, hlavně že ve městevh je spousty heren, které jsou semeništěm různých živlů a kriminálníků a to se toleruje ::E
Odpovědět »
strixsr
20. 06. 2011 / 10:29
Nejsem si jist, jak fungují IT věci, ale neznamená připojení ke stránkám i setting up, connecting atd když se načítá lobby? To by totiž znamenalo, že se k hernám člověk ani nepřipojí... ::3
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 10:43
STRIXSR:: na co by jsi se připojoval, když budeš mít zakázaný hraní? ::D
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 10:23
takže hromadná stěhovačka do německa? ::;
Odpovědět »
arionecek
20. 06. 2011 / 10:23
ARIONECEK:: i když v rakousku je lépe ::D
Odpovědět »
mazki09
20. 06. 2011 / 10:16
to je neskutocne co sa moze v 21storoci stat v strednej "civilizovanej"krajine kazdy politik ci uz v cesku na slovensku nemecku si otvara hubu na cinu ci bielorusko a su taky isty ak potrebuju naplnit pokladnu bez ohladu na to kolko ludi to neskutocne poskodi a mnohim mozno zabrani sa venovat svojmu naj zaujmu, mozno si trosku ripnem ale pripada mi to ako u nas vela ludi hlavne tych co si myslia ze patria k elite naroda ,vysokoskolaci herci politologovia a podobny si mysleli ako sa bude uzasne zit a zvysovat uroven zivota vcesku a na slovensku po nastupe takzvanych modernych proeuropskych vlad ,jedine co priniesli u nas su zvysene dane odvody ceny privatizacia u vas mozem napisat len co zachytim z TV strajky a podobne takzvane reformy ako sa dialy u nas pred 8rokmi ::W ak sa to schvali u vas pride to aj ku nam kedze nase terajsie vlady su uplne rovnake a u nas to budu politici vydiet uplne rovnako vystrasit a potom urobit kompromis ,dobre mi to teda nezabolkujeme ale budete platit 20percent.to aby som urobil upgrade PC a zase zacal hravat PC hry
Odpovědět »
kavalier
20. 06. 2011 / 10:16
jsou vetsi tragedie nez toto,tak se proberte
Odpovědět »
weeds
20. 06. 2011 / 11:48
KAVALIER:: třeba? hladová Afrika mě fakt netrápí ::D ::D ::D
Odpovědět »
marriaf
20. 06. 2011 / 09:53
amici odchadzaju z ameriky a cesi budu emigrovat na slovensko ::D
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz