x

 Cash Games (3)

Ambassador CasinoNLH10/20 Kč 4
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 7
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/20 Kč 4


 Turnaje (17)

3.10. 18:00
1 900 Kč
500 000 Kč
3.10. 18:00
1000+500
100 000 Kč
10.10. 18:00
900 Kč
250 000 Kč
10.10. 18:00
1 500 Kč
100 000 Kč
13.10. 18:00
3 500 Kč
1 000 000 Kč
14.10. 17:00
1 000 Kč
100 000 Kč
17.10. 18:00
2 500 Kč
200 000 Kč
26.10. 18:00
1 000 Kč
1 000 000 Kč
27.10. 17:00
1 000 Kč
1 000 000 Kč
27.10. 23:00
1 000 Kč
1 000 000 Kč
28.10. 15:00
1 000 Kč
1 000 000 Kč
28.10. 21:00
1 000 Kč
1 000 000 Kč
29.10. 12:00
1 000 Kč
1 000 000 Kč
31.10. 17:00
3 500 Kč
1 000 000 Kč
31.10. 18:00
1000+500
100 000 Kč
Zobrazit více »

Aktuálně

Rush poker je hra v závratném tempu
21. 01. 2010
78

Online poker na ring games je téměř dvakrát rychlejší než živá hra. To ovšem mnohým online hráčům preferujícím hru na více stolech stále ještě nestačí, a tak pro ně může být lákadlem nedávná novinka, která se jmenuje Rush Poker a jež se objevila unikátně v herně Full Tilt Poker. Jestliže dostanete například karty J-2 offsuit a nehodláte je hrát, můžete kliknout (ještě než budete na řadě) na button Quick Fold a místo toho, abyste sledovali dohru ostatních hráčů, vám hned naskočí jiný stůl s bleskovým rozdáním dalších karet. Nějakému stolu se potom na moment věnujete jen v případě, když jste ve hře. Tímto způsobem je potom možné odehrát za hodinu v průměru stovky her na jednom stole.

Určitý problém v tomto systému hry spočívá v tom, že se hráči připojení k početnému hráčskému poli utkávají v každé hře s jinými soupeři. Nemohou tak dost dobře přizpůsobovat svou hru soupeřům na základě nějakých historií hand, protože se jim soupeři stále mění. Použít nějaký software je také asi zatím zřejmě nemožné, neboť bleskové výměny stolů není asi reálné tak rychle vyhodnocovat. Uvidíme, zda se dočkáme reakce od PokerTrackeru a HoldemManageru.

Je celkem přirozené, že si herna Full Tilt nechala formát Rush Poker patentovat, takže není pravděpodobné, že by se něco podobného mohlo v nejbližší době objevit u některého z konkurentů.

Na instruktážní video pro formát Rush Poker je možné se podívat zde: http://www.fulltiltpoker.com/cs/rush-poker

Názory na Rush Poker inovaci jsou v pokerové komunitě zatím spíše kladné – například v hlasování na Two Plus Two (vzorek 700 názorů) bylo 70 %  příspěvků kladných. Pravděpodobné je, že tato inovace se osvědčí a že je zajímavým příspěvkem do dalšího konkurenčního boje.

Chcete si vyzkoušet Rush Poker a nemáte účet na Full Tilt Pokeru? Zaregistrujte se zde


« Zpět
Diskuse k článku
DafliCZ
22. 06. 2010 / 21:11
neverim, ze je na tomhel nekdo schopny vyhravat tolik bad beatu co se mi tam deje nedoporucuju.... ::W ::W ::W
Pokerisbingo
31. 01. 2010 / 10:42
Tak jsem zkusil Rush poker a je to skvělí.Gamble to rozhodně není,naopak skill game. Od týhle chvíle kašlu na PS,Multitablil jsem dříve 0.1/0.2 limity na PS a můžu říct ,že tyhle PS limity jsou kvalitnější než Nl 10 na Full tiltu, Preflop si člověk může dovolit mnohem víc raisovat už MP protože má obrovskou fold euity a zase lamy v klidu posílají JJ,88 all in preflop a postflop se to musí víc zatáhnout ,jelikož ty lamy jsou schopný callnout i s desítkama all iny na boardu ,kde je K a nedokážou se pustit páru. Je to skvělí trénink strategický hry a oproti tomu,když člověk při 16 stolech na Ps často nevnímal výsledky all inů ,tak tady naopak na 2 stolech všechno stíhá sledovat za slušnou porci h/h. Ještě k tomu taky mi na compu nejde HManager,takže důvod navíc.
ondik
24. 01. 2010 / 15:16
RE[[POKERISBINGO:1802:48699:24012010 03:28:45]]: jj, ale tam hrát musíš, nemůžeš se kdykoliv zvednout a odejít s tím, co jsi nahrál :) RE[[NEFF86:1802:48700:24012010 03:34:39]]: 9, ale u mě to je asi jedno, protože CG opravdu neumím. Je to docela rozdíl proti SnG turbu v 6 lidech, které výhradně hraju :)
phasE89
24. 01. 2010 / 13:19
RE[[NEFF86:1802:48690:24012010 01:16:40]]: nesmeju se ti, jen mi to prijde usmevny, tak bud v klidu...
Neff86
24. 01. 2010 / 03:34
RE[[ONDIK:1802:48695:24012010 02:28:30]]: A hrál si 9 nebo 6? Já odehrál tak 3500 na 9, a asi 500 na shorthanded. Myslim že devítková nemá s pokrem vůbec nic společnýho, sou tam fishe co položej vše krom top kombinací, to se pak nedá hrát! Ale šestka je dobrá, teda prozatim ;)
Pokerisbingo
24. 01. 2010 / 03:28
RE[[ONDIK:1802:48695:24012010 02:28:30]]: Jako v Sng ,taky můžeš vypadnout na bubble,potom,co ses zdoublil.
ondik
24. 01. 2010 / 02:28
Je to teda hodně návykové :) řekl jsem si, že to jednou zkusím, i když CG nehraju a když, tak nižší limit, ve třetí hře jsem zdablil a řekl si, že půjdu, pak jsem získal ještě trochu víc a zase byl na odchodu... po dalších 20 handách jsem to vše prohrál, když jsem měl na turnu TPTK (AJ) a borec ukázal KK :D takže hurá zpátky na sng :(
Neff86
24. 01. 2010 / 01:16
RE[[PHASE89:1802:48654:23012010 20:59:09]]: Nevim co se směješ, to chceš machrovat nebo jak? Hraju výhradně MTT a tam můžu mít otevřený max 2 stoly, víc prostě nestíhám, sledovat hráčovo sázky atd, že ty hraješ cash s otevřenejma x stoly je tvoje věc. Každopádně ten rush mi začíná srát, kolikrát se tam trefíš do fisky co si čeká a čeká, pak zahraješ chybně, i když vlastně chyba to nebyla, máš monster a fiska nuts full s AA v ruce hraný slow, kdyby to byl nějakej MTT, tak fiska do hodiny venku, nebo by žila, ale víš, co od takovýho pablba čekat. Myslim, že kdyby byly v rush ante, tak by to byl poker, takhle mi to přijde jako nějaká hra Kdo si počká, ten se dočká :((
phasE89
23. 01. 2010 / 20:59
RE[[NEFF86:1802:48633:23012010 18:03:27]]: lol @ 300hands/h = "hrozna jizda" :)
Neff86
23. 01. 2010 / 18:03
Zkouším to druhý den, první jsem byl z 30 na limitech 0.10, vyhrával až na 60, ale pak spadl na 0, dnes jsem dal opět 30 a jsem na 62. Myslim že je třeba dávat docela pozor, jsou tam fishky, co čekaji na AA, KK, QQ. Jinak za včerejšek cca 1500 her, dneska tak půlka zatím. Koukal jsem ještě, kolik odehraju hand za hodinu, pokud se tomu plně věnuju a jsem na 250-300, to je hrozná jízda. Nám z toho po pár letech asi hrábne :))
vision88
23. 01. 2010 / 12:33
RE[[H4NIS:1802:48372:22012010 14:30:49]]: A tohle se ti v turnaji, na normální cashovce nebo v SitNGo stát nemůže?
majky666
23. 01. 2010 / 10:31
RE[[JARDA13:1802:48320:22012010 10:18:35]]: HEM/PT3 ti nic nepřikazuje. Ale to člověku co ho používá nemusim vysvětlovat. V live jsem mnohem úspěšnější než online
Endzeit
23. 01. 2010 / 09:58
RE[[M0RGAN:1802:48482:23012010 04:07:08]]: Diskuze o formátu se dá vést i bez toho aby někdo neustále druhým vnucoval výsledky ze svojí session.
M0RGAN
23. 01. 2010 / 04:07
RE[[BOJIM:1802:48474:23012010 01:57:31]]: Co takhle teda veškeré diskuze ke článku zrušit a odložit na dobu za měsíc, protože teď nikdo těch 50 000 hand nemá ?
bojim
23. 01. 2010 / 01:57
RE[[SIRINDY72:1802:48428:22012010 18:20:35]]: omg, souhlas s Indym. Na co vam je, ze za 400 hand jste vyhrali. reknete jak na tom jste po 50k hand a pak teprve uvidite, jestli opravdu hrajete tak dobry poker a je to opravdu " plne tight fishek" :-D a pak vase skore mozna i bude nekoho zajimat.
RANGERgfx
22. 01. 2010 / 20:07
No tak na rushi se skvele nacvicuje hra super deep (ja dneska 100$ na NL25 takze se vyplati mi flatnout SC v 3Bet potu proti jinymu deep) a taky celkove hra v 3B a 4B potech, protoze regulari tady 3Betuj extreme light (tak 50% jakyhokoliv open z buttonu)
SirIndy72
22. 01. 2010 / 18:20
Myslite si ze nekoho zajima vysledek vasi jedne session, napiste jak jste na tom az odehrajete aspon 10k hand, i kdyz i to je malo...
160kg160kg
22. 01. 2010 / 18:13
Rush poker mi konečně otevřel oči v tom, že poker je opravdu sport jako každý jiný:-))))))))) Jinak za 2 hodiny jsem z 8 USD udělal 80, pak jsem spadnul na 30 a teď cca 65USD.
M0RGAN
22. 01. 2010 / 17:32
RE[[BOJIM:1802:48407:22012010 16:10:37]]: Tak za 400 hand jsem udělal 30 dolarů zisk na NL10, hlavně je to sranda a pohoda, jak je to plné tight fishek ;-)
bojim
22. 01. 2010 / 16:10
hh jak to čtu...jeden zahraje 140 hand a hned řika jak je to easy protoze z 10 udelal 24dolaru, druhej zase nadava ze je to na nic, protoze prohral :-D, dlasi dostal serii badbeatu, za co cos varianta ruch opravdu nemuze...vy jste srandovni...Podle me to neni zadny gamble. Jen clovek ztráci moznost obehravat soupere znalosti jeho hry, pomoci HEM,readem apod. Proti cloveku, o kterem nic nevim se hraje hure a nevedel bych jak na nej hrat. Ale pro zpestřeni napad gut.
chorche
22. 01. 2010 / 15:09
Rush je špatnej, protože je tam hromada badbeatů? To snad nemůže nikdo myslet vážně.
h4nis
22. 01. 2010 / 14:30
no tak ted 10$ na bad beat... Ja As8h v borec Kc8c flop Kh8sAc v tomto okamziku rise, rerise, all-in, all-in Turn: 3c River: 5c borec vyhral na flush... takovychhle bad beatu je tam hromada a diky tomu ze navic clovek postrada read na hru tak neni schopen rict z cim ti lidi vubec pujdou do flopu.... Na prvnim rushi + 20$ druhy rush -8$ treti rush +14$ posledni rush -30$ rushi se vyhnout obloukem, je to jak hrat automaty...
jarda13
22. 01. 2010 / 10:18
Zkusil jsem a víte co je na tom nejlepší?Výborně jsem se bavil!Zapomeňte na různý podpůrný prográmky,který vám vypočítají kde jaký nesmysl a hrajte POKER!To jste přece chtěli,když jste o hraní začali přemýšlet...Hrajte a pokud poker opravdu umíte(což se mimochodem spolehlivě dozvíte),tak se nejen pobavíte,ale vyhrajete i víc peněz než se vám kdy s nějakým HM snilo!Doporučuji všem co chtějí opravdu sami hrát a ne čekat co jim přikáže nějaká umělá inteligence...Mimochodem:pokud chcete někdy hrát poker live,tak se budete musat rozhodovat sami a ti co to umí,většinou uspějí!
Wawro
22. 01. 2010 / 07:58
Se divím že je tady na tohle tolik pozitivních ohlasů. Mě to teda nenadchlo vůbec a čekal jsem že takových bude většina. Je to prostě poker heaven pro shortstackery s cca 20-30 BB, navíc zaplatíte mraky rake(Pokud mate u FTP rakeback, tak je to jeste prijatelny) a taky mě dost vadilo, že pozice je losována tak nějak random (Aspoň mi to přišlo že jsem byl na BB, SB několikrát za sebou). Odehrál jsem jenom 10 minut a šupito presto zase zpátky na NL 6 Max.
alkaatch
22. 01. 2010 / 01:34
RE[[BLAXX:1802:48273:21012010 22:50:23]]: ty clanky nebudou moc odlisny od dnesnich. spousta clanku treba zacina vetou "zrovna vas v MTT presadili na novej stul a neznate nikoho ze souperu,prijde vam handa XY a stane se akce Z" a potom strategie jak to nejlip zahrat. pokud ma clovek ready na soupere tak je to samozrejme super ale i bez nich se to da hrat a promejslet a zkazit. je to treba vic nahodny ale porad to ma svoji logiku
alkaatch
22. 01. 2010 / 01:29
RE[[ALWAYSNUTS:1802:48290:22012010 00:47:40]]: nejakej argument pro to mas? to ze muzes kliknout na fold a dostat novy karty jeste neznamena ze to je spravna strategie. statisticky vzato budes dostavat dobry/spatny karty stejne casto,jenom to zabere min realnyho casu. Na high stakes kde zalezi na kazdy hre a kazdym readu to nebude,ale vetsina lidi ma profit z toho ze ostatni fishujou,checkujou handy vhodny pro value bet,betujou handy co by meli checknout atd atd a to bude fungovat uplne stejne. mezi hracema co maji perfektni techniku by to samozrejme nemlo smysl,ale kolik takovejch lidi na svete je?
alwaysnuts
22. 01. 2010 / 00:47
rush poker-ideální hra pro čekatele na karty,jinak o ničem !!!!
BLAXX
21. 01. 2010 / 22:50
K tomu quick fold. Proste nez na tebe prijde rada tak na to kliknes a hned te to hodi na jiny stul a zase se ti rozdaj karty. Je to velka inovace, nebude to sedet vsem, ale urcite to zkuste. Jednou se mozna dockame clanku typu "Jak spravne hrat rush poker " apod.
agregus
21. 01. 2010 / 21:58
nechapem preco sa vsetci stazujete na suckouty atd. Podla mna je to uplne ten isty cash game poker, jedine co je zmena je ze si kazdu hru s inymi hracmi (vacsinou). Vyhoda oproti multitablingu je, ze ked potrebujes cas, mas ho! Nechapem co vam na tom vadi. Mozno este mali problem je ten, ze sa pozicia nemeni standardne. Je to ale podla mna dobra vec. Tak isto ako si nechcete pokazit image napriklad dorovnanim so zlymi kartami atd, tu vam to moze byt jedno, lebo proti tomu superovi hrati asi posledny krat a poznamku si aj tak k vam nestihne spravit :) uvazujem ze prejdem na tento styl hry z mtt cash SH.
vision88
21. 01. 2010 / 21:10
Já si zatím nemůžu stěžovat, za dnešek jsem velice (pro mě) v plusu a nepříjde mi, že by to byl nějaký gamble. Krásně se stealuje a hráči jsou velmi tight. Takže já tomu maximálně fandím!! :)
Endzeit
21. 01. 2010 / 20:16
Tak jsem si to zkusil. Nevim proč by v tom neměl bejt skill. Všechno je to o tom se přizpůsobit (například blindy nadržený na další hendu málokdy bráněj svoje žetony => víc stealuju) . Ano, vyžaduje to trochu jiný schopnosti než standartní hra, ale pořád je to poker, pozice a podobný věci fungujou. Navíc fishe se tu občas dostávaj daleko víc deep než by měli, což má potenciál docela pro nádheru. Cashku sice normálně nehraju, ale tohle si asi občas dám.
Pokerisbingo
21. 01. 2010 / 19:45
RE[[MAJKY666:1802:48022:21012010 11:19:05]]: Lidi neumí hrát poker perfektně ,takže to gamble nebude.
alkaatch
21. 01. 2010 / 19:42
me to jako spatnej format neprijde,je to proste neco jinyho. samozrejme tam bude min skillu nez v jinejch hrach ale clovek zase odehraje vic hand. trochu mi to pripomina muj sng grind - mam 16 stolu,na kazdym 5-10bb ale presto to jde porazet a hrat dobre/spatne. Samozrejme to ma daleko do klasiky typu live cash game kde se da uplatnit mnohem vic readu ale poker uz davno neni jenom tohle
ersvob
21. 01. 2010 / 19:35
SirIndy72 je to blbej format.. nejde o ty blby handy, ale ze nemuzes hrat na lidi ,, jen karty
SirIndy72
21. 01. 2010 / 19:24
RE[[ERSVOB:1802:48198:21012010 19:12:09]]: Lol, dostal jsi par suckoutu a proto je to blbej format? :D
SirIndy72
21. 01. 2010 / 19:23
RE[[CRANE:1802:48179:21012010 18:25:52]]: Omg ty parchante, nachytal jsem se na toho tvyho avatara a myslel, ze mi stejne jako spoluzakovi vlezla do monitoru muska, chcipne mi tam a bude mrsit obraz :D Fakt dobry, dokud jsem nehnul oknem tak jsem na to skocil...
ersvob
21. 01. 2010 / 19:12
tak na tomhle formatu prodelate prdel.. vcera - 400 dolarů..... AA vs A9 -50 KK vs QQ - 50 Postupka vs flush na riveru -100 full do vyssiho fullhousu.... -50 zadnej skill jen cekate na dobrou kartu, kterou vam bud vsichni zahodej, nebo ji po smule projedete...... a ty bad beaty chodej skoro stejne rychle jak na bwinu :D
Crane
21. 01. 2010 / 19:10
RE[[SIRINDY72:1802:48191:21012010 19:07:44]]: jo, instantly:)
SirIndy72
21. 01. 2010 / 19:07
Pochopil jsem spravne, ze po kliknuti na Quick Fold vam to zatrhne Fold a hodi vas na dalsi table???
Durisek
21. 01. 2010 / 19:01
pls help. Pro hrani rush pokeru potrebuji v lobby do standart viewu. Bohuzel ma options basic/clasic/standart view šedivý a nejde mi to změnit. Přeinstal už jsem zkoušel. thx
M0RGAN
21. 01. 2010 / 18:56
Já dal za 140 hand NL10 Rushe 6Max HE z 10 dolarů na 24 a spokojenost zatím :-) Docela easy a trénink poziční hry..
Crane
21. 01. 2010 / 18:25
tak jako je jasny, ze ftp to udelali ciste z obchodniho hlediska, nic vic v tom neni...maj tu vyhodu, ze na to asi maj nejakej patent jestli jsem to dobre pochopil, a hlavne "modly" na marketing, takze je jasny, ze to budou hrat v budoucnu imo MRAKY lidi....jak jsem psal, CG nastesti vubec nehraju, pac tady jsem vytekl 3 BI za pul hodky nebo snad jeste min a to jsem se snazil hrat jen top10 v podstate...jenze proste jak zblblej ze sng, vsechno jsem chtel hrat PF...cg hrat nemuzu a rush cg original ne:)
Rakos777
21. 01. 2010 / 18:06
Hm, může být zajímavé si to zahrát, ale poker je přece hodně o soupeři... A nejde jen o to mít data v HEM... Naživo taky nemám HEM a hraju podle protihráče... Ale podle mě je to dobrý marketingový tah... nedávno Microgaming zrušil datamining... Proč? Vyjádřili se v tom smyslu, že hráči s databází rychle obrali rekreační hráče... Ti už ke stolu nepřijdou... A tady je to imo podobné... fishka si bude hrát jak umí, ale v jedné handě nezjistíš jestli je to fish, nebo solidní hráč... A hlavně, fishky milujou akci :) Takže myslím že pro FTP super... Mě tam nepotkáte :)
Rexas
21. 01. 2010 / 18:04
Na tom bych prohral i trenky
Endzeit
21. 01. 2010 / 17:44
Doufám, že to Stars nezavedou. Nechci aby mi fiše odlezli ze sitek k rushi, což je formát pro fishe jako dělanej.
SirIndy72
21. 01. 2010 / 17:34
Pochopil jsem spravne, ze po kliknuti na Quick Fold vam to zatrhne Fold a hodi vas na dalsi table???
michalsi
21. 01. 2010 / 17:11
ja byl $70 plus za asi hodinu a pak sem odhodil asi $100 fakt gamble a když me nepodrzi QQ do KQ 99 do 44 atd tak to pak boli :). je to prdel ale rozhodne ne o nejakych serious money
p1kes
21. 01. 2010 / 16:46
RE[[MADMANCZ:1802:48148:21012010 16:24:09]]: Taky bych to uvítal na PS, mohlo by to být zajímavý... RE[[FGHACKO:1802:48153:21012010 16:40:59]]: To by bylo sice drsný, ale jak by takovej turnaj probíhal?? Pač v průměrným turnaji máš třeba 20-30BB average, tam to není jak u cashky, kde je sou ti blindy šumák.. Tak by to bylo dost problematický... Nebo mě to tak aspoň přijde...
fghacko
21. 01. 2010 / 16:40
jj i turnaje by mohli být zajímavé :) věřím že nějaké MTT rush 2000+ hráčů přijdou :) bude to sranda :) RE[[MADMANCZ:1802:48148:21012010 16:24:09]]: jak bylo uvedeno v postu, leda by jim FullTilt prodal licenci :D
MadmanCZ
21. 01. 2010 / 16:24
RE[[MADMANCZ:1802:48144:21012010 16:18:34]]: Byl bych rád, kdyby se něco takovýho objevilo i na PokerStars...
MadmanCZ
21. 01. 2010 / 16:18
Myslím si, že je to vynikající nápad! Nechápu, co tu kdo říká něco o gamblu??? To musíte mít všichni v HEM na hráči naflákaných X tisíc hand, aby jste proti němu mohli hrát?
Greg
21. 01. 2010 / 15:53
RE[[KYZACEK:1802:48084:21012010 14:28:58]]: Zálěží v kolika lidech ;-) Ale stejně bych šachy k pokeru fakt nepřirovnával :-)
podbot
21. 01. 2010 / 15:06
RE[[BLAXX:1802:48085:21012010 14:29:05]]: absolutní 100% souhlas
surd4
21. 01. 2010 / 14:49
hrozné
agregus
21. 01. 2010 / 14:44
RE[[AGREGUS:1802:48072:21012010 14:17:44]]: Odpvedam si sam :) ten fold realne uvidim az ked pride na daneho hraca rada:) skusal som osobne. Je to velmi zaujimava hra! ODPORUCAM! A co sa tyka stylu - TAG! Hram iba cca 20 minul a uz skoro 3B na NL25 :)
BLAXX
21. 01. 2010 / 14:29
Hral sem Rush poker a muzu ho doporucit. Sice je to fakt hardcore, hlavne pri multitabling. Prijde mi, ze nejlepsi je 6 max. Pokud hrajes agresivne a dokazes prehrat soupere tak je to misto pro tebe.
kyzacek
21. 01. 2010 / 14:28
RE[[GREG:1802:48080:21012010 14:25:16]]: Tak normalni sachy a simultanka?
Greg
21. 01. 2010 / 14:25
RE[[KYZACEK:1802:48071:21012010 14:16:00]]: Něco jako normální šachy a bleskovka ... opravdu špatné přirovnání...
agregus
21. 01. 2010 / 14:17
Este mi vysvetlite jednu vec. Som napr na UTG a mam kombinaciu kariet, ktoru nemozem 3betovat z tejto pozicie. Kym sa ale rozhodnem za mnou hrac, dvaja hraci, daju "quick fold". To mi pomoze a znizi pocet hracov za mnou. Toto je vyhoda resp. nevyhoda pre blindy? Alebo ako to je?
kyzacek
21. 01. 2010 / 14:16
Ja nemyslim, ze je to gamble, je to proste jinej druh hry. Neco jako normalni sachy a bleskovka. A priznavam, ze ja jsem netrpelivy clovek a malokdy vydrzim pulhodiny zahazovat plivy abych se dockal jedny hry ktera za neco stoji, takze tohle mi docela udelalo radost. Navic myslim, ze tim jak to pusobi rychle, vyvolava to ve spouste hracu pocit superturba (proto ty alliny a sileny cally), ale ve skutecnosti je to standartni cashovka, jen s pernamentne se menicimi hraci. Rek bych, ze se najdou lidi, co se na to budou specializovat a takovy, pro ktery je dulezitejsi pozice, vejska sazky a matematika nez studovani zvyku souperu si muzou prijit na slusny penize.
maXX
21. 01. 2010 / 14:03
Sen kazde herny, gamble s milionem odehranych rukou za hodinu :)
Crane
21. 01. 2010 / 13:47
RE[[M0RGAN:1802:48061:21012010 13:43:24]]: rozhodne to neni to samy jako mass multitabling....tam mas HEM s HUDem, tady mas kulovy:)
M0RGAN
21. 01. 2010 / 13:43
Je to víceméně podobné, jako hra na 20 a více stolech současně pomocí Table Ninja. Jen tam bude stejným způsobem hrát i plno fishek, takže je to asi výhodné i pro multitable grindery. Hlavně, když si člověk chce třeba odskočit, tak dá chvilku sit out na jednom stole a nemusí na 20 současně :-) Jinak třeba Turbo Matrix na FullTiltu mi přijde taky hodně zajímavá hra. Jen tak dál, novinky neuškodí. Btw na tomto si člověk může pilovat čistou matematiku, ani tak ne dlouhodobější čtení protiháčů, jako hlavně tu matematiku. Takže bych to jako úplný gamble nezavrhoval. Jinak jsem to ještě nehrál, stále ještě bojkotuju FTP "díky" tomu, že jako na jediném serveru su tam v mínusu :D
podbot
21. 01. 2010 / 13:33
Zkusil jsem si sednout na SH stul NL10 se 4 dolary protože jsem nevěděl o co jde, během asi tak 45 minut jsem odcházel s 80 dolary(pravda nikdy jsem neprohrál když jsem byl napřed), jsem se divil na co všechno lidi callovali plnou, občas ke stolu se dostanete ke hráči s opravdu velmi masivním supersuperstackem. Je to zajímavá varianta, někdo tu postoval že se dá slušně vydělávat pouhým 3betováním :-)
ddt
21. 01. 2010 / 13:30
pardon chybi mi tam neschopnych
ddt
21. 01. 2010 / 13:29
vydelaj na tom balik ale tady se ukazuje jak je spoustu lidi bez pomocnych programku hrat cash games
premozitel
21. 01. 2010 / 13:06
Nezlobte se na mě, ale příjde mi to trochu nechutné, jako FTP na tom určitě vydělá spoustu peněz, ale za cenu "zabíjení" pokru, to postihuje samotný smysl té hry, na druhou stranu, jedná se vlastně o to stejné, ale urychli to spoustu času, věřím, že časem by to mohlo mít ten efekt, že to trochu utlumí ultraagresivní hru, která je v trendu a bude to trochu menší ruleta, což by nebylo od věci
BukajAktobos
21. 01. 2010 / 12:43
Tak FTP má úžasný zdroj raku, a pár dobrých hráčů, co se dokáží rozhodovat instantně a mají v hlavně perfektně nastudovanou všechnu matematiku pokeru, v tomhle možná v longruně udělají dost dobrý výsledek, protože se na to bude scházet plno fishek, kteří to nebudou moci hrát. Takže řekl bych, že v tomhle bude tak 97% lidí ztrátových, ten zbytek bude mít vyhraný opravdu nesmysl $ a FTP bude šťastný jako blecha, protože ten rake bude přímo obludný. Imho vynikající formát :-)
Crane
21. 01. 2010 / 12:33
turnaje v tomhle systemu? jak? nedovedu si to predstavit
biggycz
21. 01. 2010 / 12:25
RE[[JOOKYN:1802:48038:21012010 12:18:48]]: Větší turnaje tímhle systémem určitš brzo přijdou, není to tak špatný. Vím, že když mi padnou karty tak mi je tam někdo většinou zaplatí a celkově jsem zatím na rush poker v zisku.
Jookyn
21. 01. 2010 / 12:18
Hrajou se v tom taky turnaje, nebo jen CG?
burda
21. 01. 2010 / 12:16
extremne tight hra, velmi casto check raise overpairem, kdyz uz typek neco ma tak se nepusti.. hral jsem NL10 skoro 400 her jeden buyin plus..
dedap
21. 01. 2010 / 11:44
RE[[CRANE:1802:48031:21012010 11:39:18]]: tak to je bez debat :-). Těším se na coach videa o Rush poker :-) lol
Crane
21. 01. 2010 / 11:39
RE[[DEDAP:1802:48029:21012010 11:36:44]]: no jako "business plan" to je masakr:)))
dedap
21. 01. 2010 / 11:36
Tato vyrianta vyloženě nahrává všem, kdo tvrdí, že poker je sport lol a především rozhoduje skill lol... Skill game forever. Ale rake z toho FTP musí mít pěkné...
Crane
21. 01. 2010 / 11:31
lol, je to navykovy...ja se cashce vyhybam jak cert krize, ale vcera jsem si zkusi tohle na NL 10 a behem 20 minut -3 BI:)))...cashku hrat nemuzu a rush uz tuplem ne...ale je to gamblepecka:))
majky666
21. 01. 2010 / 11:20
RE[[MAJKY666:1802:48022:21012010 11:19:05]]: Zkušenosti s tim nemam, na fultilltu nehraju.Je to jen můj dojem.
majky666
21. 01. 2010 / 11:19
"Určitý problém v tomto systému hry spočívá v tom, že se hráči připojení k početnému hráčskému poli utkávají v každé hře s jinými soupeři. Nemohou tak dost dobře přizpůsobovat svou hru soupeřům na základě nějakých historií handů, protože se jim soupeři stále mění. Použít nějaký software je také asi zatím zřejmě nemožné, neboť bleskové výměny stolů zkrátka není asi reálné tak rychle vyhodnocovat" Díky tomu mi tento formát přijde jako obyčejnej gamble. Přesně to, co nechceme, aby poker byl nebo byl považovanej.

Spolupracujeme

www.pokerman.cz
www.pokerman.cz
www.pokerman.cz
Forbes Casino
Casino Babylon
SHOWDOWN Poker Club
Casino Atlantis