Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Rozhovor s Petrem Jarošem, prvním českým Supernova Elite

Petr "Hurloon" Jaroš byl v loňském roce nejpilnějším českým hráčem na PokerStars.com, a tak se jako první Čech může radovat ze získání nejvyššího VIP statusu SupernovaElite! Za stovky hodin hry a statisíce odehraných hand byl Petr odměněn prestižním statusem, nemalou finační prémií a tikety do turnajů. My jsme jej po jeho návratu z dovolené v Thajsku vyzpovídali.


Petr "Hurloon" Jaroš je 28letý především online grinder z Prahy, který se ale již zúčastnil i Main Eventu WSOP a dvou EPT v Praze. Na začátku loňského roku se rozhodl, že dokáže, co zatím žádný Čech před ním. Vzal si do hlavy, že multitablováním 20-24 stolů získá do konce roku nejvyšší status, kterého lze na PokerStars.com dosáhnout - SupernovaElite. To se mu do konce roku hrou na převážně NL$100 FR cash games podařilo.

Co obnáší status SupernovaElite

Jaké výhody vlastně hráč, kterému se podaří za kalendářní rok nashromáždit 1,000,000 VPP bodů, získá? Většina z vás už jistě o způsobu fungování PokerStars VIP programu slyšela. Hráči na této herně jsou za hraní cash games, SNG a MTT turnajů odměňováni určitým počtem VPP bodů, od něhož se odvíjí jejich VIP status. V závislosti na něm jsou hráči odměňováni také takzvanými FPP body, které mohou využít ke koupi nejrůznějšího zboží z PokerStars shopu, cash bonusů nebo si za ně zahrát nejrůznější druhy kvalifikací a turnajů. A právě nejvyšší status, SupernovaElite, přijde k FPP bodům zdaleka nejrychleji - za každý VPP jsou odměněni rovnou pěti FPP body.

Zmínili jsme pořizování cash bonusů, které jsou k dispozici po dosáhnutí určité hranice VPP bodů. Jsou k mání za 50,000 FPP a pro SNE vypadají například takto:

$4,400 pří 600,000 VPP
$4,600 pří 700,000 VPP
$5,000 pří 800,000 VPP

Díky bonusům si SNE hráči přijdou k velmi zajímavému rakebacku. Na NL full ringu odpovídá na limitech $1/$2 85.5%, na $2/$4 67%. Pro 6max pak platí hodnoty následující - $1/$2 67.5% a $2/$4 56.5%.

A teď to nejzajímavější. Jako Supernova Elite získáte zdarma vstup do Main Eventu největší online turnajové série WCOOP v hodnotě $5,000. To ale není zdaleka všechno, protože na hráče čekají i vstupenky do největších světových live turnajů. Mají tu v podstatě dvě možnosti: mohou si vybrat ze dvou balíčků na PokerStars Caribbean Adventure, WSOP Main Event, EPT Monte Carlo a APPT Sydney, nebo jeden z těchto balíčků plus $10,000 v hotovosti.

Status SNE hráčům zůstává po celý nadcházející kalendářní rok za předpokladu, že jsou schopni každý měsíc nahrát 50,000 VPP bodů. Pokud se tak nestane, je jejich status snížen na hodnotu Supernova. Čas "obhájit" svůj status mají hráči do 1. října. Do té doby musí nashromáždit opět 1,000,000 VPP bodů.

Rozhovor

Kdy se ti poprvé zrodil v hlavě nápad, že se pokusíš o SNE? Plánoval jsi to už od začátku roku, nebo to nějak vyplynulo v jeho průběhu?

Vyplynulo to v průběhu, začátkem dubna, kdy jsem přešel na fr nl100 při 24 stolech a spočítal si, že když zaberu, tak to stihnu :)

Byla nějaká chvíle, kdy sis řekl, že se na to celé vykašleš?

Ne.

Na našem webu jsi zmínil svůj celkem rychlý progres. Stojí za ním především spousta času, nebo nějaké intenzivní studium? Co bys poradil lidem, kteří se tě budou snažit napodobit?

Asi všechno dohromady. Zkušenost z živé hry, studium, cit pro hru, schopnost rychle komunikovat s počítačem atd. V podstatě se dá všechno natrénovat, jde jen o to, jak rychle.

Plánuješ v nejbližší době přestup na vyšší stakes? Pokud ano - ovlivní to něco z tvé hry? Mám na mysli počet stolů, odehraný čas a podobně?

Nyní mixuju stoly od nl100 po nl600, podle toho, jak se mi zrovna daří, jací hrajou soupeři atd. Cíl zůstává 1 milión VPPs. Stolů budu pořád hrát 20-24, jinak se nudím ;) Čím výše se dostanu, tím méně času mě bude letos SNE stát.

Máš nějaký cash games online vzor? Co říkáš například na známého hráče s nickem "nanonoko", který je také SNE a stejně jako ty zvládá hrát současně velký počet stolů - dokonce na 6maxu?

Podle mě je to nejlepší hráč na světě. Ale vzory si vybírám spíše mezi hráči full ringu, jako jsou např. Kelisitaan, JustforFunds nebo Huha’s Girl a někteří další.

Kolik času jsi do svého snažení investoval a jak vypadal tvůj klasický hrací den?

Okolo 200 hodin měsíčně, hrál jsem v různé časy, obvykle jednu dlouhou session s krátkou přestávkou.

Mohl bys nějak objasnit, jak je to na tomto VIP levelu s rakebackem?

To je poměrně jasně pochopitelné na www.pokerstars.com/vip.

Hraješ na PokerStars především kvůli VIP programu? Kdyby zde nebyl, přemýšlel bys o změně herny?

Kdyby nebyl vůbec, tak určitě. Jinak zde ale hraju i kvůli softwaru a počtu hráčů.

Kolik hand dohromady jsi v roce 2009 nahrál?

Nahrál jsem 2.922.000 hands, celkem za 2.180 hodin.

Jakou jsi měl průměrnou winrate?

Průměrnou winrate jsem měl okolo 1 ptbb.

Kolik jsi za celý rok získal na bonusech?

Bonusy byly dopředu dané, $56.000 za body, $23.200 za milestony a 2 balíčky + WCOOP nakonec, v součtu asi $115.000 při optimální volbě turnajů.

Jako Supernova Elite si můžeš dle svého uvážení vybrat buď $10k a vstup na libovolný live event, anebo dva vstupy na live události. Jakou možnost si vybereš a kde tě uvidíme?

10+Vegas. Jinak se chystám na ČPT a ČSPT.

Abys obhájil svůj status, tak se budeš muset příští rok pořádně snažit. To znamená nahrát každý měsíc minimálně 50k VPP bodů a nashromáždit opět jeden milión VPP bodů do 1. října 2010. Jsi na to připraven?

Ano. Dal jsem si 3týdenní „restart“ v Thajsku a jdu se do toho pustit :)

Výše zmíněné měsíční VPP podmínky jsou pro SNE poměrně zavazující. Dá se 50k VPP bodů stihnout i v případě například nějaké dovolené? Jaký je tvůj měsíční VPP "rekord"?

Dá, měsíčně se dá nahrát na FR okolo 150 tisíc bodů.

Jak se k tomu staví tvoje rodina a přátelé?

Mám jejich plnou podporu a jsem jim za to vděčný.

Jak vlastně využíváš ohromnou spoustu FPP bodů? Plánuješ se příští rok stát například jedním z mála majitelů Porsche, které PokerStars ve svém obchodu nabízí?

Kupuju bonusy, tedy měním FPP body přímo na USD. Auto na jaře bude, ještě není jasné jaké, ale každopádně nebude z PS obchodu :)

Jak se těšíš na Main Event WCOOP, do něhož jsi obdržel tiket v hodnotě $5k? Co vůbec ty a turnaje - jak online, tak live. Viděli jsme tě například na pražském EPT…

WCOOP je fajn, těším se. Jinak je beru už jen jako doplněk, online i live. Jak jsem psal výše, zahraju si české větší turnaje a 1-2 světové eventy, doplním občas o nějaký ten Sunday Million, ale budu se pochopitelně věnovat hlavně cash game.

Sdílet tento článek na Facebooku
13.1.2010 | Autor: Redakce

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 53
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
mduli
13.01.2010 14:46:08
pěknej rozhovor......gl a vyhraj WCOOP a WSOP :)
mduli
lolcayman
13.01.2010 14:58:54
Hezky Petře,to už tě asi v Poděbradech nikdy neuvidíme:-) Good luck
lolcayman
Crane
13.01.2010 15:21:50
jednou jsem ho mel u stolu na zivym turnaji (coz me teda pak zpetne zaskocilo, ze si jde zahrat 500,- FO) a moc fajn clovek!
GJ a GL do dalsich boju!
Crane
pstarss
13.01.2010 15:30:29
podla mna psstars a online poker je podvod,ved take suckouty ako sa mne stávaju to snad neni možne a vela ludi tvrdí to isté taktiež,tak nechapem ako sa na tom dá zarábat cash.i ked nehovorim že som nevyhral ale vela penazi tam islo...a nie prišlo.je to neuveritelne.je to predsa len počitač anamieša karty hadam ako on chce...
pstarss
johnhorak
13.01.2010 15:33:14
super rozhovor a dost motivujici a taky vzbuzujici pocit zavisti... hlavne "tritydenni restart v Thajsku" me teda dostal :)
johnhorak
Crane
13.01.2010 15:34:02
PSTARSS 13.01.2010 15:30:29:
made my day, lol
Crane
burda
13.01.2010 15:56:13
pekny 24 stolu, neporadis nejaky trik jak to delas ? :)
burda
Deagol5
13.01.2010 15:58:06
BURDA 13.01.2010 15:56:13: otevře si 24 stolů a hraje...
:)
Deagol5
BukajAktobos
13.01.2010 16:02:35
BURDA 13.01.2010 15:56:13: Jsou to full ringy, tam to není nejmenší problém. Marginální situace se snažím minimalizovat a zbytek je většinou celkem přímočará hra. Navíc na starech jsou celkem solidní timebanky, takže když nastane nějaká sick situace, je na ni trochu času. Spíš mě fascinuje jak někdo dokáže hrát 20 SH stolů... To je úplně jiná hra.
PSTARSS 13.01.2010 15:30:29: víš co je pro takové jaky ty nejhorší? Že časem zjistí že rigged je li live poker :-D

Jinak GL, at se daří v dalším grindu.
BukajAktobos
Qw3Rtzui0p
13.01.2010 16:26:52
PSTARSS 13.01.2010 15:30:29:
a ted me prosimte rekni co by z toho ta herna mela kdyby to bylo vysmeleny nebo nejak zmanipulovany?Absolutne nic,okradas hrace ne hernu,herne navic platis za vsechny hry takze ji je uprdele jestli dostanes suckout nebo ho nekomu das
Qw3Rtzui0p
oKi
13.01.2010 16:49:12
QW3RTZUI0P 13.01.2010 16:26:52: to oni ale nechapou :)
oKi
palo1973
13.01.2010 16:52:18
bukaj ty nevies,ze live je uz rigged davno?


-vcera v Badene uplne prva ruka,KK,predo mnou miniraise na 100,ja rr 350,on dalsi rr na 1000,ja all in 5k,mal QQ a flop QQx........
palo1973
Loco
13.01.2010 16:53:42
Hmm šikovnej chlapec!!!! Tak jen tak dál!!! PSTARSS: Jinak já mám s jokerstars taky špatné skušenosti!!! Ale suckouty ja říkáš jsem měl!! mam!!! a bohužel mít budu všude!!! Hraju v pořadí ve 3 herně a jinou už skoušet nechci!!! Rači se zkusím zlepšovat!!! JInak problém s jokerstars jsem pořešil tak že hraju jinde :)
Loco
agregus
13.01.2010 16:54:38
BUKAJAKTOBOS 13.01.2010 16:02:35: Tvoj comment k p. PSTARSS je asi uplne najvystiznejsi...

no a co dnes pozeram, Hurloon hned dnes ide uplne naplno na NL 100-600 :) za cca 3hodiny styri plusove sessions - celkovo cca 2,3k :D GL Hurloon a drz sa na uzde nech nedopadnes ako Isildur1 :D
agregus
Greg
13.01.2010 17:26:14
pěknej rozhovor, přeju hl do tohohle ročního grindu a všech dalších... A teď tak trochu k tématu...chtěl bych se zeptat jak probíhá hrát cca 20-24 stolu, předpokládám že na to je hodně velká obrazovka či dokonce dvě, ale nevím jak je to s ovládáním, jestli má nějak něco nastaveny na klávesnici na přepínání stolu a na fold, call, raise... Nebo jestli na to je speciální klávesnice-myš? Může prosím někdo vysvětlit nebo poslat nějaký obrázek, díky
Greg
johnhorak
13.01.2010 17:27:08
PSTARSS 13.01.2010 15:30:29: musis odehrat sileny volume hand a pak uz se nad tim skoro nebudes pozastavovat, pokud se nesejde vetsi mnozstvi bullshitu v kratkym casovym sledu... driv jsem taky hraval kulovy, dva turnaje tejdne, to se pak muzou dit sileny veci... kdyz ale odehrajes 30 turnaju denne, na jednom stole te znici bezmozek s kravinou v ruce a na dalsim zase znicis v preflop allinu esa s sanci 18 procent, takze se blby a spatny pocity vyrovnaj :)
johnhorak
vlsd
13.01.2010 17:32:10
to hurloon : grats, jestli se nepletu, tak je to tak 2 roky, cos hral na bwinu nejake ty microturnaje a zval jsi me do parkhotelu na zivej ne ? :-) to je peknej pokrok od te doby :-) jen tak dal ... Tech 24 stolu by me take zajimalo - mas 2 monitory ? ja co zkousel tak zvladnu max 16 na 1 monitoru a s mysi :-) (a to vzdy vydrzel tak max 2 hodky a byl "uklikanej" :-) = nechces pustit nejake "technicke" detaily ?
to redakce : co Dratek ? ten je snad take SNE ne ? planujete rozhovor i s nim ? Ten ma dokonce i super run (cca 3x vetsi vyhry za ten rok nez hurloon)
vlsd
Axiss
13.01.2010 17:34:34
AGREGUS 13.01.2010 16:54:38: Ať nedopadne jako Isildur1? A tobě nepřijde divné, že se Isildur1 objevil na FTP jen na tři týdny a zrovna, v té samé době, si Horloon dal jen tak náhodou 3týdenní "restart" v Thajsku?

GREG 13.01.2010 17:26:14: Hraje se to třeba takhle. Vyskakují ti nová okna po odehrání, si to zkus třeba se čtyřma stolama jenom. Mít 24 stolů vedle sebe, to bys asi nestíhal sledovat celou tu plochu ;-)

Axiss
Micak
13.01.2010 17:35:49
PSTARSS 13.01.2010 15:30:29: prosím tě, nebreč tady, to mám rád takové ubrečánky
Micak
ruZa89
13.01.2010 17:59:19
prosim vas nl100-600 co jako hraje na tolika limitech najednou ?
ruZa89
agregus
13.01.2010 18:23:51
RUZA89 13.01.2010 17:59:19: http://www.pokertableratings.com/stars-player-sessions/hurloon

AXISS 13.01.2010 17:34:34: LOL :D
agregus
dijgoho
13.01.2010 18:26:08
Zdravim a congrats na SNE.
Chtel bych se zeptat, jaky je dle vaseho nazoru RB na Supernova a SNE? Hodnoty, ktere pokerman pise, ze na nl200 FR je RB cca 85% se mi zdaji dost absurdni a slysel jsem ze RB je tak 40%.

Za 2. hrajete stacked/cascaded? A jake pouzivate skripty na hru/pomocne programky.

Diky moc za odpoved
dijgoho
-FeNiXxx-
13.01.2010 18:36:31
CG až sa dari aj naďalej.
Prosím Vás,odkiaľ má ten klobúk ? :)
-FeNiXxx-
M0RGAN
13.01.2010 19:03:31
24 stolů je teda docela dost. Já momentálně multitablím 6-12 stolů současně, ale turbo MTT SNG. A mám kvůli tomu dva monitory, abych to neměl v kaskádě, ale vedle sebe a měl jsem o tom přehled.
Nevím, ale tu cashku pak hraješ docela jako robot, čili práce a žádná velká radost ze hry, ne ? Já si ty turnaje kolikrát i vychutnávám, třeba když su někde na finalu, tak neotevírám další turnaje a ostatní turnaje odsunu na druhý monitor a "vychutnávám" si ten final.
M0RGAN
Greg
13.01.2010 19:30:33
AXISS 13.01.2010 17:34:34: Ok, díky to je zajímavý, já myslel že na to je nějakí vymakaná myš, klávesnice atd... ale ono se to stíhá i takhle, tak to je dobrý. Díky ;-)
Greg
Maestro
13.01.2010 21:28:47
Moc hezký. Ať se daří i nadále. Já si tuhle hru neumim představit. Přijde mi to takový, že se živíš pokerem, ale ve skutečnosti poker nehraješ. Prostě hraješ robostylem. Jinak pochybuju, že bude mít downswing jako isildur. Isildur hraje hodně agresivně, ale hurloon hraje hodně tight stylem, takže tě takový downswingy nepotkávaj.
Maestro
BukajAktobos
13.01.2010 22:21:29
MAESTRO 13.01.2010 21:28:47: zeptám se tě takhle, bavila by tě taková robotika, kdyby jsi za ni měl ~97$/hod? Vstáváš kdy chceš, nemusíš dojíždět do práce, nikomu vykazovat týdení výsledky, nebo dodržovat normy výrobků/hodinu, volno máš kdy chceš a kdy se ti to hodí a když ten nebo dva prostě nemáš na "práci" chuť, tak prostě nepracuješ? ;-)
BukajAktobos
M0RGAN
13.01.2010 22:57:26
BUKAJAKTOBOS 13.01.2010 22:21:29: Odpovím takhle, mám sice cca "jen" 30 dolarů za hodinu a status silver, přitom se pokerem bavím. Hrát robostylem by mě nebavilo. A tento svůj průměr mám z MTT SNG za 5-20 dolarů za poslední dva měsíce, kdy jsem je začal víc hrát (od 14.listopadu 5500 dolarů zisk a hraju okolo 3 hodin denně průměrně), kde hraju maximálně 12 stolů současně, většinou však 4-6.
Jinak s tím vším ostatním z tvého příspěvku souhlasím. Taky hraju jen tehdy, kdy mám chuť. Třeba dneska mě bolí v krku, tak jsem si uvařil čaj a mám pohodu, žádná práce, ani poker ... Prostě klid a nemusím vyřizovat nějaké papírování :-)
M0RGAN
KO88
13.01.2010 23:19:46
Dobra prace cong
Tohle mi pride jako mazec ikdyz to sou "jen" MTT, ale stejne...

http://www.youtube.com/watch?v=_f5IUP-ELzA

Ja hravam kolem 30 onetable SnGs a na mysi bez ninji apod si myslim ze je to edge hrat nejak +.
KO88
comandante12
13.01.2010 23:42:33
Krásný výkon a fratuluji - nevíte někdo jak dělá při tolika stolech tableselection - nějakej soft? nebo klasika z menu na waitinglist POT/FLOP
comandante12
JuBlack
14.01.2010 00:37:32
lol ano nanuk je najlepsi online player :)) njn odohral za rok asi 2 miliony ruk a ma zisk 1 mil dolorov. antonius odohral 10 krat menej ruk a dosiahol 6 krat vacsi zisk ale nanuk je podla neho najlepsi vtip mesiaca :)))
JuBlack
buschle
14.01.2010 11:46:22
JUBLACK 14.01.2010 00:37:32:
si mimo.
buschle
oxeerz
14.01.2010 12:34:25
BUSCHLE 14.01.2010 11:46:22: nejspis thc ci jina droga
oxeerz
BukajAktobos
14.01.2010 13:11:11
JUBLACK 14.01.2010 00:37:32: nejspíš 14-ti letý jedinec, co jednou sní o tom, že bude jako Antonius či Ivey, a každý kdo nevydělá pokerem aspoň 5mega $ za rok je lama :-) Sni dál.
BukajAktobos
Seva98
14.01.2010 15:00:48
Jaky software se pouziva na multitabling aby okno cekalo na rozhodnuti a pak dalo automaticky dalsi ? Nebo tohle umi i normalni klient?
Seva98
pilda
14.01.2010 15:17:03
SEVA98 14.01.2010 15:00:48: Tohle dělá sám klient, ale existuje řada programů, co multitabling usnadňuje. Ať už placené, nebo zdarma. Jeden z těch free je třeba Poker Shortcuts.
pilda
dijgoho
14.01.2010 17:38:55
Zdravim a congrats na SNE.
Chtel bych se zeptat, jaky je dle vaseho nazoru RB na Supernova a SNE? Hodnoty, ktere pokerman pise, ze na nl200 FR je RB cca 85% se mi zdaji dost absurdni a slysel jsem ze RB je tak 40%.

Za 2. hrajete stacked/cascaded? A jake pouzivate skripty na hru/pomocne programky.

Diky moc za odpoved
dijgoho
phasE89
14.01.2010 18:33:31
DIJGOHO 14.01.2010 17:38:55:
VIP Level SNG/MTT/SH FR
-----------------------------------------------------
Bronze Star* 8.8% 9.6%
Silver Star* 13.2% 14.4%
Gold Star* 17.6% 19.2%
Platinum Star* 22.0% 24.0%
Supernova 37% 41%
SN, 200k VPP 41% 45%
SN, 300k VPP 43% 47%
SN, 400k VPP 44% 48%
SN, 500k VPP 45% 49%
SN, 600k VPP 46% 50%
SN, 700k VPP 47% 51%
SN, 800k VPP 48% 52%
Supernova Elite ~63% ~69%


Hurloon pouziva Table Ninju btw, psal to v komentarich v novinkach
phasE89
dijgoho
14.01.2010 18:44:14
Nevis, jestli pouziva jeste neco jineho krome Ninji?
A hraje stacked nebo cascaded?
dijgoho
phasE89
14.01.2010 18:52:56
DIJGOHO 14.01.2010 18:44:14:
viz. Pokerman

hraje stacked, ale to je imo nepodstatna informace, stejne se clovek soustredi jenom na stul ktery po nem prave chce akci, na ty ostatni neni cas
phasE89
JuBlack
14.01.2010 19:58:21
BUKAJAKTOBOS 14.01.2010 13:11:11: hahaha dost mimo ste asi vy chlapci neviem co neni na tom pravda co som napisal. iba by ste urazali ziadne konkretne fakty ste nedali. skor ty mi pripadas ako 14 rocny chlapec co sa ukaja tuto na chate to iste plati aj pre oxeereza len sa mi to nechce pisat dva krat pekny den hosi prajem do ceskej republiky
JuBlack
agregus
14.01.2010 21:37:36
JUBLACK 14.01.2010 19:58:21: nemozes porovnavat antoniusa s nanonokom omg! hraju uplne ine stakes. Skus sa pozriet na profit graf nanonoka. Je to v podstate priamociary rast. A o tom tu kazdy hovori - pri tom pocte hand ktore odohral je uzasne ako ide stale hore bez downsingu. To je podstatne a nie to, ze su ini hraci na ovela vyssich stakes, ktori zarobili 10x viac za 10x menej hand...
agregus
phasE89
14.01.2010 21:39:40
AGREGUS 14.01.2010 21:37:36: to by ses divil jaky ma nanonoko downswingy... jen pri tom kvantu hand to graf na PTR nezaznamena
phasE89
agregus
14.01.2010 21:51:04
PHASE89 14.01.2010 21:39:40: jasne, ale musis to stale brat do uvahy k poctu ruk. Co je to downsing vlastne? Je to urcity pokles v celkovom banku. Ale kolko %? za aky cas? myslim ze je to v jeho pripade zanedbatelne...
agregus
phasE89
14.01.2010 22:20:37
AGREGUS 14.01.2010 21:51:04: downswing je v podstate statisticka odchylka (deviace) od normalu... v pokerove komunite se hodnota down/upswingu bere vetsinou absolutne, cili odchylka XYbi od normalu, nehlede na pocet hand... obv se to da brat i relativne, kdy reknes ze vzhledem k nahranemu poctu hand pozorovaneho subjektu je nejaky 20bi swing zanedbatelny... jde o uhel pohledu
phasE89
SteveKutcher
17.01.2010 21:29:31
Proč si hráči (i Hurloon) zaškrtávají "Zabránit mému vyhledávání"? Zajímalo by mě to :)
SteveKutcher
Llupo01
19.10.2011 23:25:58
QW3RTZUI0P: vrátím se k tomu zmanipulování hry na PS, pokerstars pravděpodobně rigged jsou a dost slušným způsobem. Ptáš se co by z toho měli? představ si dvě věci...jednou věcí je tzv. přebarvovač karet. (na stole se otočí nějaký flop, ten skutečně náhodně vygenerovaný, ale všichni hráči u stolu uvidí úplně jiné karty, přeměměné ve výhodu jednoho hráče, o kterém se zmíním nyní) a ta druhá věc je tzv "ghost player" který je začleňován do různých sitNgo turnajů, std turnajů atd...v okamžiku, kdy je tento hráč all in, nebo se zapojí do hry, karty se přebarví v jeho prospěch, i když podle skutečně vygenerovaných by nikdy nezvítězil, ve chvíli kdy zvítězí turnaj, peníze nejdou na žádný "ghost účet", protože takový není...peníze putují do kapsy herny...a to už je větší výdělek než jen na raku z tohoto sitNgo, nemyslíš?...
Llupo01
p1kes
20.10.2011 00:26:13
p1kes
jeseer
20.10.2011 10:51:25
LLUPO01 19.10.2011 23:25:58: Ty máš dobře vymazáno... ::D
jeseer
vlsd
20.10.2011 15:50:51
LLUPO01 19.10.2011 23:25:58: ano, uplne s tebou souhlasim ! ale proc zustat jen u SnG ? urcite to tak je i na MTT !! a dokonce znam i spoustu tech "ghost uctu" - samozrejme to jsou moorman1, pipedraam ImaLuckSac atd. z cechu (samozrejme to nejsou cesi, jen nastrceni roboti/ghost ucty) pak Vojra_r, Vinkyy, TomasCibak atd. - zadne vyhry nejsou vyplaceny a vse jde majitelum pstars ! (a i to je jediny duvod, proc na rozdil od fulltiltu zatim nezkrachoval) - ale pozor nedeje se to jen na starech ! to same je i na ostatnich hernach :----))))) ale to si nepomuzes, kdyz jdes do ziveho kasina, tak tam jsou zase cinknute karty, dealeri, kteri svindluji pri rozdavani atd. - proste zustan u hrani kulicek :-)
vlsd
jeseer
20.10.2011 17:44:34
VLSD 20.10.2011 15:50:51: Ještě jsi při tom živáku zapomněl na čtečky karet, dekodovací mobily a hlavně sluchátka s odposlechem, co že to má soupeř na ruce... ::;
jeseer
Intruder
20.10.2011 19:56:20
Máte ještě nějaké rádoby vtipné připomínky k dané problematice?

http://www.cardschat.com/f13/online-poker-isnt-only-poker-can-202240/
http://www.casinospy.co.uk/oceans-eleven-style-scam-at-french-riviera-casinos-busted
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/8824914/Oceans-Eleven-style-con-at-French-Riviera-casinos.html
Intruder
jeseer
21.10.2011 09:07:53
INTRUDER 20.10.2011 19:56:20: A proč jsi si kvůli tomu založil nový nick? Mohl jsi to poslat i z toho starýho ne? ::D
A máš ještě pár rádoby důkazních linků o tom, že poker je rigged? Pokud tak koukám, je to pořád jedna a ta samá situace. Nikdo netvrdil, že se nikdo nikdy neodhodlal k podvodu. Za sebe musím říct, že mě tyhle stihomamský kecy docela štvou. Tak ten poker nehrajte, když neschopnost musíte schovávat za podvody atd...
jeseer
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino