x

 Cash Games (1)

Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 3


 Turnaje (16)

27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Ničí online poker pokerový svět?

Ikonka datum zveřejnění29. 11. 2012
Ikonka komentáře41

Jako člověk, který poker miluje si naprosto jasně vzpomínám, kdy jsem se o pokeru dozvěděl poprvé. Seděl jsem jednou takhle večer doma a koukal se na nabídku satelitní televize Sky na svém novém satelitu. Byl rok 2005, podzim a já na programu jménem Challenge poprvé objevil záznam z Main Eventu WSOP 2004, který zcela nesestřelitelně (a hodně šťastně, což jsem ovšem tehdy vůbec netušil) vyhrál Greg Raymer. Vzápětí jsem objevil další sestřihy, tentokráte z prvních WPT a byl jsem naprosto unesen. Svět televizního pokeru v těsně "post Moneymakerovské době" byl prostě neodolatelný.

Mike Matusow plakal po vyřazení z WSOP před televizními kamerami, Phil Hellmuth vybuchoval prakticky na požádání a Tony G byl prostě...Tony G. Nebylo to přitom vždycky jen o hulákání. Daniel Negreanu dělal sick ready před televizními kamerami a Doyle Brunson dokázal jednak hrát dobře, jednak všem ukázat, že v jeho věku můžete mít u stolu dokonalý respekt. O Marcelu Luskeovi a jeho pěveckých výkonech nemluvě. Pak tu byli i úplně zábavní vlastně amatérští magoři, kteří zapadli, ale jejich vystoupení byla dokonalá - třeba Steve Danneman, který na největším turnaji svého života dělal dokonalou show. Ale nebyli to jen old school hráči - sledovat některá videa Hevada Khana je pro mě dodnes velmi retardovaná rozkoš.

Nechápejte to špatně, to není plakání nad starými dobami, které už se nevrátí. To je oslava toho, jak televizní poker vypadal ještě před pár lety. A právě televize je to, co udělalo z pokeru to, co je teď. Ať se vám to líbí, nebo ne. Většina z vás, kteří grindíte na netu, nebo se o to alespoň více či méně úspěšně pokoušíte se k pokeru dostala jako já. Málokdo uviděl u někoho otevřených 20 turnajových oken na Starech s na pozadí zapnutým Table Ninja a otevřeným Hold'Em Managerem a řekl si "tyjo, tohle je tak cool, tohle chci dělat".

Poker je z velké části showbyznys - pokud by to tak nebylo, nebyl by nejcennějším sponzorovaným hráčem Daniel Negreanu, kterému můžete dát pokerový stůl do márnice a nejenže vyhraje, ale ještě všechny rozmluví a napíše o tom dvacet tweetů. Ano, technicky vzato existuje mnoho lepších hráčů než on, ale málokdo stejně dobrý nebo lepší a zároveň zábavnější. A právě to je pro televizi klíčové. Televizní poker totiž kdysi býval opravdu zábava.

A já vám naprosto přesně řeknu, kdy to skončilo. Když k televizním stolům velkých turnajů dorazila generace dvacetiletých online hráčů. V tu chvíli skončila veškerá legrace v televizních přenosech. Kluci s velkým egem a zásobou odborných termínů načtených na 2plus2 forech (v tom lepším případě) a nebo prostě jenom kluci s velkým egem v tom horším. Nic proti tomu, kdyby to celé dávalo smysl. Ale uřvaný dvacetiletý "onlinepro", který právě vstal po třech letech, během kterých většinu času strávil instalováním Hold'em manageru, od počítače a vyrazil do světa vysvětlit všem rybám, jak to hrají retardovaně skutečně není žádným příspěvkem obecné zábavě. Nováčky odradí a pro televizi (ale koneckonců i pro nějakou mediální legraci na specializovaných zpravodajských stránkách) je nepoužitelný. A i když je to někdo, kdo za sebou má i třeba pětimístnou trefu v majoru, pořád to pro nějakou větší kariéru znamená příliš málo.

Jistě, daleko více peněz dnes lze vydělat online než na live okruhu a rozhodně to není nic proti online profesionálům. A žádní jiní dnes vlastně nejsou. Na druhou stranu právě nedostatek dostatečně kompetentních a zábavných hráčů s sebou nese ještě jeden problém. Bez ohledu na to, zda jsou nebo nejsou k dispozici, sponzoři potřebují zajímavé hráče. Na mezinárodní úrovni je to ještě docela jednoduché. PokerStars si mohou vybírat z nepřeberné zásoby vítězů podniků EPT (nebo jiného oblastního okruhu) a i když si vyberou někoho jako je Liv Boerová, pořád je to vedle toho, že je to holka i vítězka EPT San Remo, což zní dobře. A PartyPoker to už tak jednoduché nemá, ale i oni raději sáhnou po Tonym G, než mladém regovi s milionem nahraných hodin. Kara Scott je pak pro něj přesně tak na hraně, aby to prošlo. Koneckonců je dostatečně inteligentní a to nejen sociálně, aby v rozhovorech nepůsobila jako mimóza.

Na národních úrovních už je to pak problém. Osobně považuji za neuvěřitelné, že ČPT za těch několik let vysílání nepomohla objevit ani jednu výraznou osobnost, která by "to mohla hrát" a zároveň nebyla úplně mimo sociálně. Což samozřejmě částečně souvisí s tím, že tu je pokerový trh primárně malý. Ale pokud je běžným folklórem rozčilovat či pohoršovat se v internetových diskusích nad tím, jak může být Bára Mlejnková sponzorovanou hráčkou, nebo jak může Adéla Pecháčková vykládat do novin, jaká je pokerová profesionálka, pak je to hlavně tím, že mezi mladými českými hráči se neobjevil nikdo, kdo by vedle herních schopností měl ještě nějaké výrazné schopnosti mediální. Za téhle situace pak mají média tendenci vytvářet si vlastní hrdiny (Pecháčková), případně herny mají tendenci sáhnou po první výrazné osobnosti, na kterou narazí (Mlejnková).

Pokud ale chce poker přežít na současné úrovni nebo se ještě rozvíjet (což je klíčové a my všichni z toho žijeme), je třeba, aby se hodně rychle objevili lidé, kteří budou poker reprezentovat na venek, ale zároveň budou mít nějaké EVplus (entertainment value) i směrem dovnitř komunity. Dokud se to nestane, není jisté, jestli poker na současné úrovni bude fungovat ještě za takových pět až deset let.


« Zpět
Diskuse k článku
med2videk
06. 12. 2012 / 02:41
Nice blogpost, ikdyž nesouhlasím uplně se vším. Je logický že u nás jde live poker do prdeIe, protože koncentrace "pokerově vzdělanějších" hráčů je v ČR obrovská (je to obv tím že jsme chudej stát a málokdo si může dovolit, hrát to pro zábavu). Bohužel se ve většině případů jedná o honimíry, kteří si svojí životní frustraci léčí na kaprech, čímž jim znechucují hru. Tím se obv celý proces úpadku českého pokeru jen urychluje. Všechna čest kvalitním a kultivovaným hráčům, kteří to maj v hlavě v pořádku a dokážou se u stolu chovat slušně i ke slabším soupeřům.
Odpovědět »
romaniak
01. 12. 2012 / 09:21
Ono by stacilo kdyby to komentoval nekdo kompetentni kdo ma prehled o pokerova komunite, ne clovek co si o sobe mysli jak zna celou CZ scenu a super to muze hrat, bravo.Smolne opak je pravdou. Posledni veta to jen potvrzuje jak je pan Stanek mimo. CPT je nejtezsi lokalni turnaj v Evrope a to presto ze ma relativne nizky BI , na to jak jsme pocetne malej narod mame na Online i live MTT scene skvele renome i presto ze CZ nema zadnou pokerovou minulost. Ano pane Stanku turnajovy poker chcipne v tom state kde je nejvetsi % koncentrace hracu co to muzou hrat a dokazi se pokrem uzivit bo prizivovat v Evrope nez ryb.
Odpovědět »
bluff79
30. 11. 2012 / 11:52
"Chápu, že je to ultraodborná debata" LOL.
Odpovědět »
dogmeat
30. 11. 2012 / 03:43
lol ... tak uz mu nekdo nainstalujte ten hem at tady nemusi brecet
Odpovědět »
MBcko
30. 11. 2012 / 00:44
Díky Rodriguezovi za parádní článek! Víc takových! ::U Osobně s ním převážně souhlasím, stejně jako s cca polovinou komentáře od Mizushirazu. ad mediální obraz: samozřejmě je v ČR na scéně několik tváří, které by s trochou snahy mohly k "osvětě" prospět. Lubor Dědič je však, při vší úctě, už věkově mimo dosah cílové skupiny, v diskusi několikrát zmíněný Petr Targa je jistě velice dobrým hráčem, avšak (dle mého) absolutně mediálně nevděčný ... stejně tak na to "ksicht" nemá Paštika, o Cibákovi ani nemluvě. Otázkou též je, zda by tito hráči o nějakou větší publicitu měli vůbec zájem. Kdo to může hrát, vypadá k světu, trocha extrovertu a nezbytného narcismu v něm je, a uměl by to i dobře prodat, je např. Vítek Meišner, byť teď herně neprožívá zrovna nejšťastnější období. Vzpomenuté TV záznamy jasně ukazují tu míru zábavnosti - 50 minut High Stakes Poker nebo Poker After Dark dá člověk na jeden nádech, zakuklené týpky v kapuce a brýlých při přenosech z EPT a pod. pak sleduje především jen proto, že jej poker baví a zajímá, o zábavě pak nemůže být ani řeč. ad online vs. live: zde je mi poměrně blízký popis situace od Mizushirazu. Poker je casinovou hrou, a casina v ČR díky většině návštěvníků nemají obecně dobrou pověst. Jít si zahrát friendly "turnaj za pětibábu" není po sociální stránce většinou nic příjemného, nenavštěvuje-li člověk vybraná casina v Praze, či to nemá co by kamenem dohodil na Rozvadov. Přítomnost OTO (občan trvalého opálení) či rusky nahlas mluvících playerů, o breaku zuřivě mačkajících bedny, k uvolněné náladě nepřispěje. Proto není divu, že nižší limity jsou pro začátečníky nebo méně otrlé, na online lákavější. Téma B. sluchátek osobně pokládám za posh záležitost, nicméně i já, na obranu proti tuze chytrým mikro stakes reg kecům, většinou používám pecky ...
Odpovědět »
freeze221
29. 11. 2012 / 20:52
Tak Online a Cashku v Casinu hraješ uplně jinak, taky mě štve v Casinu štve když tam hrajou plívy.
Odpovědět »
freeze221
29. 11. 2012 / 20:52
Tak Online a Cashku v Casinu hraješ uplně jinak, taky mě štve v Casinu štve když tam hrajou plívy.
Odpovědět »
romaniak
29. 11. 2012 / 19:11
taky me sere ze kazdej druhej zoufalec si poridil Beats by Dre. a co jako ::V
Odpovědět »
Darthrider
29. 11. 2012 / 19:03
Ahoj Luďku, největší problém současného pokeru rozhodně není v online pokeru jako takovém, ani v mediálních hvězdách, ale v hernách samotných. Od roku 2004 se poměr nákladů na zisk nových hráčů a jejich lifetime value drasticky změnil a jako logický krok musela následovat transformace nákladů a udržení likvidity vkladů. Zatímco jak ty říkáš "uřvaný dvacetiletý online pro" se stará o druhé jmenované, to první se děje řekněme nešťastně. Samozřejmě je to na delší a hlubší rozvahu, která se zrovna sem moc nehodí. A.
Odpovědět »
LudekStanek
29. 11. 2012 / 20:07
DARTHRIDER:: Cau Alesi, diky za koment. Ekonomika heren se na vsem zminenem projevuje samozrejme drasticky. Osobne bych si strasne rad precetl, jak se zmenily naklady na ziskani/udrzeni hrace v herne za poslednich treba 5 let a bylo by strasne zajimavy porovnat to s marketingovejma aktivitama heren. Ale chapu, ze to je ultraodborna debata, ze ktery by treba chudak KillYouAll nic nemel. Stejne tak by bylo zajimavy podivat, jak funguje marketing heren smerem k verejnosti a smerem dovnitr ke komunite hracu, protoze to uz pak do znacny miry ovlivnuje to, o cem jsem psal. Ale nekdy o tom muzem dat rec. PM?
Odpovědět »
KilYouAll
30. 11. 2012 / 00:17
LUDEKSTANEK:: klidne to napiš UĎO, v tvém podání to pochopím i já ::;
Odpovědět »
LudekStanek
29. 11. 2012 / 20:07
DARTHRIDER:: Cau Alesi, diky za koment. Ekonomika heren se na vsem zminenem projevuje samozrejme drasticky. Osobne bych si strasne rad precetl, jak se zmenily naklady na ziskani/udrzeni hrace v herne za poslednich treba 5 let a bylo by strasne zajimavy porovnat to s marketingovejma aktivitama heren. Ale chapu, ze to je ultraodborna debata, ze ktery by treba chudak KillYouAll nic nemel. Stejne tak by bylo zajimavy podivat, jak funguje marketing heren smerem k verejnosti a smerem dovnitr ke komunite hracu, protoze to uz pak do znacny miry ovlivnuje to, o cem jsem psal. Ale nekdy o tom muzem dat rec. PM?
Odpovědět »
numeromis
29. 11. 2012 / 18:43
Myslím, že než soudit, chtěl pan Staněk vyvolat rozumnou diskuzi o stavu české komunity. A vzhledem k tomu, že asi opravdu není ideální, se mu to snad povede. Za tuto iniciativu ::U .
Odpovědět »
Mrkmotr
29. 11. 2012 / 18:15
jj, nad něčím podobným jsem se nedávno zamýšlel, když jsem v casinu na cashce viděl sedět jednoho staršího rekreačního hráče a pět nerdů s notebookama...
Odpovědět »
po1ntMaK3R
29. 11. 2012 / 17:29
Mate pravdu Otik me taky sere!
Odpovědět »
KilYouAll
29. 11. 2012 / 16:03
a co jako vazne? Targa je na finalu pecenej varenej a socialni dement to neni...Vlasanek me napadl,ze je tam ted taky porad tenhle rok a taky to soc dement neni,tak co mate za problém...vystřídalo se tam mraky lidí,kteří by byli mediálně schopní...takze to tvrzení v blogu mi prijde mimo...(samo že Dědič bude asi uřvánek a showman největší,ale k čemu mu to je) Já radsi budu mit u stolu nekoho kdo drzi hubu a hraje,nez privozraleho exhibu...,myslim si, ze je to presne spíš o závisti/tiltu,že 20 letí týpkové trefujou mega trns...si pockejte az jim bude 50 a taky se u toho zasmejou a treba i vozerou...jako pardon pane Staněk,fakt se mi nechce hledat v reportu ty naposledy odpalené QQ na poslednim mistraku CR v holdemu v prvnim levelu za celej stack...takze komenty o stavu pokeru u nas...nevim, nevim... to jako asi kdyby zdravotní sestra psala komentare k tematice cevní a mozková chirurgie... ::D A ted se tu vsichni treba oserte,ze jsem si dovolil kritizovat Guru Stanka ::D
Odpovědět »
Stranger
29. 11. 2012 / 16:16
KILYOUALL:: V podstatě souhlasím, nevím koho udiivuje, že si mladí kluci snažej vydělat peníze do života nebo naopak žít tak aby nemuseli pracovat a proto to berou vážně což je v pořádku. Já taky nemusím ty trapný exhiby pro který je to veliká zábava a běhaj pořád dokola pro re-entry :D i když vlastně proč ne, když se vysypou do mě :)
Odpovědět »
Berich1
29. 11. 2012 / 16:02
Myslím, že tento blog rozpoutá akorát tak stejnou debatu jako tomu bylo v případě B. Mlejnkové. Každý má v něčem pravdu. Dneska to pár lidí chodí hrát pro zábavu, pak jsou tu ty co to hrajou opravdu dobře jak live tak online a zasloužili by si být v nějaké té ,,zábavné´´ show např.: oba Růžičkové, Vinklárek, Goetz,Junek, Paštika, Kropáček, Cibák,Šašek,Pleticha,Kokoška... a pak jsou tu ty co to hrát můžou ale hlavně udělají show kterou si přejete vidět Dědič,Kulhánek,Hlaváček,Targa,Golasowski,Bureš... tak pane Staňku vy jako ostřílený komentátor pokeru v televizi vytvořte nějakou TV poker Show.. A jinak s hošíky typu ,,ty to originál nemůžeš hrát´´ nechte na pokoji ty už jiný nebudou a užívejte si lidí jako je Béda ;)
Odpovědět »
Mireklbc1
29. 11. 2012 / 14:57
oprava: výborný
Odpovědět »
wuone
29. 11. 2012 / 14:53
frajer nebyl 2 roky itm, tak je tilt, si dej snuru, treba ti to pude lip Imo bych udelal supr zabavny stul pro tv prenos s cechama
Odpovědět »
AACHERON
29. 11. 2012 / 14:47
Ja verim, ze se brzy nekdo objevi :) Co se tyce kritiky Bary Mlejnkovy, to bych videl na lidi, ktery zavidi, ze ji se to povedlo a jim ne a z frustrace nevidi lepsi zpusob, nez se do ni zacet navazet a urazet. Presvedceni o vlastni genialite a myslici si, ze vsichni ostatni jsou proti nim naprosti dementi, kteri se jim nikdy nevyrovnaji. Pricemz skutecnost je rozhodne jina :) A ohledne podpurnych programu, ty uz odkazuji na hrani pokeru opravdu pro penize. Ja je nikdy vyuzivat nebudu, chci se tim bavit a hrat intuitivne. Kdyz neco vyhraju, vyhraju to vlastni hlavou. Hraju to srdcem :)
Odpovědět »
raniery
29. 11. 2012 / 14:46
dobrej článek... jen by mohl být delší a více tu problematiku rozvést.... jinak bacha na dámy pane Staněk ::U
Odpovědět »
czechpro
29. 11. 2012 / 14:35
No do pr..., a já myslel že u nás i na slovači máme PS PRO s obrovskou entertainment value už nákej ten rok?! Vono teda nestačí se každej rok na EPT v Praze navlíknout do nějakýho hábitu a namalovat si něco na hubu? To jsem nevěděl (sarkasmus)...s pozdravem Sheldon Cooper...
Odpovědět »
dolcevita123
29. 11. 2012 / 14:33
Tak tak - tesat do kamene před 4 roky jsme se u živýho pokeru bavili, smáli popíjeli - dneska v tom samém casinu koukám na namachrovaný školáky se sluchátky typ "Otík" a slovním průjmem odborných termínů. Zlatá Adéla!!! Jde to nějak do kopru - celá zábava. Pánové by to neměli tak prožívat - zlatej "Béda" v Concordu - ten umí žít!! Tak zítra na"třístovce" už se těším na ty jeho kecy ! ::)
Odpovědět »
Jouzef
29. 11. 2012 / 17:08
DOLCEVITA123:: Na sluchátka ,, otík ,, mi nešahej... ::| Je potřeba si i psychicky oddechnout u muziky.... ::E
Odpovědět »
adyz
29. 11. 2012 / 13:48
A co flanelový hrdina Staszko? ::B
Odpovědět »
LudekStanek
29. 11. 2012 / 13:54
ADYZ:: Martin mel vyborny pribeh a skvely uspech, coz byla dokonala kombinace, problem ale je, ze vsechno co mohl uz rekl. Stal se znamym, hodne se o nem psalo, ale byla to proste pohadka o chudem chlapci, ktery ke stesti prisel, ktera, ciste medialne vzato uz skoncila. Martin ted mediim nemuze nabidnout vic, nez uz nabidnul.
Odpovědět »
adyz
29. 11. 2012 / 15:18
LUDEKSTANEK::Je to tak. Po tom druhém místu se o něm psalo všude, bohužel už tomu tak není. Jedině snad že bychom jej skřížili s tím Hovadem Khanem...
Odpovědět »
Jalta111
29. 11. 2012 / 14:22
LUDEKSTANEK:: děkuji ti Luďku za normální, věc a situaci vystihující článek. Jsem v casinech asi dvacet let, je pravda, že v českém prostředí to není taková kultura a zábava, jako jinde ve světě, ale stejně si myslím, že poker tam patří a že by měl být v první řadě velkou zábavou a ne hlavním zdrojem příjmů. Osobně mám někdy taky plné zuby všech těch vše znajících a každou hru komentujících online PROs, kteří v podstatě nechápou, že ne všichni to budou hrat tak dobře jako oni a že existuje část hráčů, kterým je to dokonce jedno, jestli to hrají úplně správně, pokud tedy nějaké úplně správně existuje. Na obranu některých ale musí uznat, že někteří top hráči naší pokerové scény, namátkou Ondra Goetz, Ondra Vinklárek, Lukáš Němec, jistě i další jsou vzorem slušnosti a kvality hráče i na živých turnajích a o nějakých asociálních vlastnostech nemůže být ani řeč. Jinak ještě jednou thx za nuts blog, abych použil trochu toho online chat zkratkování... J.V. ::U ::U ::U
Odpovědět »
Mizushirazu
29. 11. 2012 / 12:54
částečně souhlasím s tím, že online poker má deformační vliv na poker jako takový a že online hráči nejsou na živých turnajích nijak zábavní (naopak live hráči nejsou na online turnajích nijak úspěšní ::D ). Že gro pokeru je čtení soupeře, to "divadlo", které se u stolu dělá, apod., o tom asi nemusíme příliš polemizovat... Nesouhlasím pouze s tvrzením, že v rámci ČPT nevznikla nějaká mediálně výrazná osobnost díky tomu, že se na turnajích pohybují "mladá online ucha". To je zcela jistě nesmysl, stačí zmínit Lubora Dědiče a všichni vědí, že je to PokerBrat naklonovanej s Tony G. U nás je problém jinde - u nás nejsou casina ani herny místem, které by většina obyvatel brala jako nějaké "pěkné" místo a popravdě, většina z nich ani nejsou. V zemi, kde je obrovský problém s hraním automatů, sázením a jinými "vášněmi", které ničí rodiny, lidské životy, apod., těžko někoho přesvědčíte, že hráč pokeru je super zábavnej člověk a to je důvod, proč by si měl zajít do casina pinknout za 3 kila donkáč, nebo sledovat EPT v televizi. Sám hraju převážně online, v casinu jsem byl na pokeru cca 10x a pokaždý jsem z toho měl nepříjemnej pocit... všude kolem svítily bedny, točila se ruleta, u black jacku seděli podivní bulhaři a rumuni, ruletu honila parta vietnamců a většina hráčů u stolu vypadala, jak když právě vytekla na bedně celou vejplatu a jde zkusit štěstí k pokeru... nijak příjemně jsem se tam necítil a to mi věřte, že nejsem introvert a že jsem nehrál v malém městě, pokud Olomouc nepovažujeme za díru Moravy :)
Odpovědět »
Mireklbc1
29. 11. 2012 / 14:56
MIZUSHIRAZU:: Výborná článek od p. Staňka a některé skvělé komentáře jako je třeba ten tvůj. Konečně nějaká normální debata.
Odpovědět »
bluff79
29. 11. 2012 / 12:38
Mě to spíš přijde jako naříkání staršího chlapa, kterej je nasranej, že mladý ho přehrávaj a nemá si u stolu s kým povídat. "Osobně považuji za neuvěřitelné, že ČPT za těch několik let vysílání nepomohla objevit ani jednu výraznou osobnost, která by "to mohla hrát" a zároveň nebyla úplně mimo sociálně." WTF? Mně naopak sociálně mimo přijdou pánové, kteří tráví každou noc v kasínu, pro adrenalin si ještě párkrát zatočí bedny a při breaku běží rychle otočit ruletu, a to v drtivé většině nejsou zrovna ti online pros. Ti se naopak většinou chodí do kasina bavit a socializovat (vožrat s kámošema). Že nikoho inteligentního nebo výstředního televize nevyprodukovala? Co třeba Dědič, Targa, Hajdánek, Hlaváček? Co současné velké pokerové osobnosti Růžička, Goetz, Němec? Přijdou vám jako asociálové? Jestli ve finále nejste asociál vy, pane Staňku.
Odpovědět »
Wenturis
29. 11. 2012 / 12:17
::U
Odpovědět »
vrca4
29. 11. 2012 / 12:01
Videa Hevada Khana jsem taky videl a vzdycky mne to dost pobavi. Celkem dobra lecba na tilt. Zvlast zabavna fantazie je pro mne predstavit si plny final. televizni stul takovych Khanu, jak pri vyhre kazdeho potu predvadeji takove kousky :-) Jinak dobry clanek. Mozna je to tim, ze u on-linu sedi vetsinou spis introverti, kteri aby odehrali kvanta hodin u pokeru, nemaji pak cas rozvijet sve komunikativni schopnosti např. cetbou klasicke literatury, jako Shakespeara a ochotnickym hranim divadla :-) Lidi, kteri maji ty schopnosti jako dar od boha sve snazeni smeruji jinym smerem a nejsou uz dnes ochotni objetovat on-linu tolik casu. Napada mne v on-linu vytvorit novy tip turnaju, kde by se nesmel pouzivat zadny podpurny soft. Jen ten, co ma clovek v hlave :-) Taky by mohlo byt povinne snimat se pri tom webovkou a vsichni by se vzajemne videli (misto avataru) a slyseli. Samozrejmosti by byl zakaz sl. bryli a ksiltovek :-) Ale to by se casem taky mohlo zvrhnot tak, ze by si pak hraci nechali imlpementovat primo do hlavy cipy s podpur. programy s nazvem např. BrainHEMprofi nebo Sharp SCOPEneuron network :-)
Odpovědět »
y0k
30. 11. 2012 / 11:39
VRCA4:: to je bezny na 888, takze o zadny velky scifi se nejedna..
Odpovědět »
KilYouAll
29. 11. 2012 / 11:42
takže Targa je sociálně mimo? Vlašánek? Kopecký? Dyt je to blabol,muzete trafit CPT a bejt "mediálně schopnej" a stejně to nikoho nebude zajímat... ::R A třeba takovej Rehák nebo Stojka nejsou spatný hráči,u stolu občas navyváděj jak dva Helmuti dohromady a stejne na ně sere pes....
Odpovědět »
Radekparek
29. 11. 2012 / 12:52
KILYOUALL:: to jako myslíš vážně? ::D VRCA4:: nevím co kouříš ale chci toho tak za 5k
Odpovědět »
vrca4
29. 11. 2012 / 13:00
RADEKPAREK:: Presne takovy nejaky koment jsem cekal :-) Nikdo nevi, kde za nejakych 10 let on-line poker bude, jestli jeste bude. Kdybych si dal jointa, to bys teprve videl brain storming.
Odpovědět »
kozojed
29. 11. 2012 / 11:50
KILYOUALL:: omg, netrolluj pls
Odpovědět »
Dendelin
29. 11. 2012 / 11:29
moc pěkná a podařená úvaha pane Staňku! gj ::U ::U
Odpovědět »
netusim
29. 11. 2012 / 11:17
::U
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz