x

 Cash Games (8)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 € 8/8
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 8
Ambassador CasinoPLO100/100 Kč 7
King's Prague HiltonNLH1/3 € 6/9
King’s Casino RozvadovPLO2/2 € 6/8
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 KčIkonka pokerový stůl 2
Card Casino BratislavaNLH1/2 €Ikonka pokerový stůl 2


 Turnaje (8)

27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Červnová ČPT - deal v pěti lidech

Ikonka datum zveřejnění11. 06. 2009
Ikonka komentáře69

Stavy žetonů zbývajících hráčů

Pořadí Jméno Stav žetonů
1. Marek Mahdal 125.000
2. Jaroslav Borkovec 115.000
3. Lukáš Dydek 101.200
4. Milan Solar 99.200
5. Ladislav Míka 86.800
6. Ondřej Hromádka 74.300
7. Lukáš Urban 64.400
8. Petr Hlaváček 55.300
9. Jan Ramík 47.800
10. Le Thanh Duy 44.000
11. René Oberfalcer 43.400
12. Antonín Felfel 42.400
13. Daniel Zajíček 42.200
14. Jiří Sivec 28.500
15. Jan Petráš 27.900
16. Petr Bohuslav 25.200
17. Matyáš Poloch 25.000
18. Josef Guláš 23.200
 

Prizepool

  Výhra
1 256.800 Kč
2 171.200 Kč
3 128.400 Kč
4 96.300 Kč
5 80.250 Kč
6 64.200 Kč
7 48.15O Kč
8 37.450 Kč
9 26.750 Kč
10 21.400 Kč
11 16.050 Kč
12 16.050 Kč
 

18:13 Hra byla zahájena, pokračujeme na snížených blindech 600/1200/100 ante. 

TV stůl 

Seat 1: Josef Guláš
Seat 2: René Oberfalcer
Seat 3: Daniel Zajíček
Seat 4: Matyáš Poloch
Seat 5: Jan Ramík
Seat 6: Marek Mahdal
Seat 7: Antonín Felfel
Seat 8: Jaroslav Borkovec
Seat 9: Lukáš Dydek

Semifinálový stůl

Seat 1: Petr Bohuslav
Seat 2: Petr Hlaváček
Seat 3: Lukáš Urban
Seat 4: Ondřej Hromádka
Seat 5: Ladislav Míka
Seat 6: Le Than Duy
Seat7: Jiří Sivec
Seat 8: Milan Solar
Seat 9: Jan Petráš

18:27 Zajímavostí začátku turnaje byl pozdní příchod Matyáše Polocha, který, ač značný shortstack, přišel o 20 minut později. Asi se zdržel ve škole.

18:48 18. místo - Josef Guláš

Lukáš Dydek TV stolu vládne a obírá všechny zúčastněné o žetony. Vypadnutím to odnesl totální shortstack Josef Guláš, který vyslal all-in s {{cards=8s,8c}} a Paštika s {{cards=Ac,Kd}} samozřejmě dorovnal. Coinflip podržel bigstacka a po boardu {{cards=Ks,5c,Jh,3c,Js}} má Lukáš další zářez na pažbě a pokračujeme v sedmnácti.

18:50 Lukáš Dydek má 180.000 v žetonech a je jasným chipleaderem. Blindy se zvyšují na 800/1600/200 ante.

19:03 Paštika nadále diktuje tempo hry a nezávisle na pozici sbírá pot za potem.

19:17 Na druhém stole začíná úřadovat "Dášenka" a v žetonech se začíná blížit sto tisícům.

19:23 Antonín Felfel double-up. Na flopu {{cards=4c,5c,4d}} se po raisu, re-raisu a all-inu utkali Antonín Felfel a Lukáš Dydek. Felfel držel {{cards=6c,6s}} a Paštika {{cards=2c,2h}}. Turn a river Tondovi přisoudil na křížovou šestku flush a zvojnásobil.

19:31 Dublování pokračuje. Dalším hráčem, který zvojnásobil, byl Matyáš Poloch, který si na big blindu callnul s {{cards=Ts,8s}} raise Marka Mahdala. Po flopu {{cards=8c,5d,Tc}} Maty frontbetnul, byl re-reisnut a pochopitelně se vydal all-in, který Marek už musel dorovnat. V showdownu ukázal Mahdal {{cards=As,8d}}. Na turn ani river eso nedošlo a Poloch zdvojnásobil.

19:36 Blindy se před pár minutami zvýšily na 1000/2000/200 ante

19:43 O značnou část svých žetonů přišel Paštika, když se po několika raisech a re-raisech dostal do all-inu s Markem Mahdalem. Paštika A-K, Mahdal K-K. Po Jack high boardu Lukášovi jeho tří out nedošel a nedotočil se ani gutshot po turnu, kdy se jeho outs rozšířily o čtyři Queeny. Pot ve výši kolem 170.000 putoval k Mahdalovi.

19:48 17. místo - Lukáš Urban

Jako sedmnáctý se poroučel od stolu Lukáš Urban, který vyslal all-in před flopem s {{cards=5s,6c}} a soupeře našel v "Dášenkovi" s {{cards=Qc,Qs}}. Board v podobě {{cards=7h,7c,Th,Ts,8s}} nemohl na roložení sil nic změnit.

19:52 16. místo - Ján Petráš

"Dášenka" raisnul na 4.700, Milan Solar call a Ján Petráš all-in 9.300. Dášenka re-raise na 25.000, aby se zbavil notorického callera Solara. Petráš {{cards=Ad,6d}}, Dášenka  {{cards=Qh,Th}}. Board {{cards=7c,9h,Qc}} přinesl Dášenkovi Queenu, turn {{cards=4h}} flush draw a river {{cards=2c}} hřebík do rakve Jána Petráše.

20:09 Hráči mají 20 minut pauzu. Chipleaderem TV stolu je Marek Mahdal a druhého stolu Dášenka, hráč expekt.com.

20:32 Hra pokračuje, blindy 1500/3000/300 ante.

20:40 15. místo - Jiří Sivec

Sivec se vydal s {{cards=Kc,Jc}} a byl dorovnán Milanem Solarem s {{cards=Ad,Kd}}. Po boardu {{cards=9s,Kh,9h,4d,5s}} se Sivec Jacka ani flushe nedočkal a zaslouženě po své hře turnaj opustil.

20:53 14. místo Petr Bohuslav

Petr Bohuslav nejprve zdojnásobil, když dostal A-A, a hru nato vypadnul. Bohuslav raisnul na 5.500, Dášenka jej re-raisnul na 17.900, načež Petr Bohuslav dal all-in a Dášenka quickly callnul. Bohuslav {{cards=Ks,Kd}}, Dášenka {{cards=Ah,Ad}}. Dealer krále nevykouzlil a Petr Bohuslav po dvou monster handách turnaj opustil. Zbývá 13. hráčů a atmosféra zhoustla, čekáme totiž na bubble boye.

21:00 13. místo Milan Solar - bubble boy

Nejnešťastnějším hráčem turnaje se stal Milan Solar. Hru otevřel René Oberfalcer za 9.400 a Milan Solar pushnul 24.200 v žetonech a René dorovnal. Při showdownu držel Solar {{cards=As,8s}} a Oberfalcer {{cards=Ad,Jh}}. Na flopu {{cards=Ah,8h,5d}} našel Solar dva páry, turn {{cards=Qh}} jeho naději na zdvojnásobení přiživil, ale smrtelný {{cards=Jc}} na riveru ho nadobro pohřbil.

21:13 12. místo - Jan Ramík - 16.050 Kč

Paštika z buttonu raisnul na 7.000, Daniel Zajíček dorovnal a Honza Ramík dobře vycítil ideální příležitost ke squeezu a vyslal all-in 53.200. Paštika snadno zahodil, ale Daniel zajíček vcelku překvapivě po svém callu na small blindu dorovnal i all-in skoro za celý svůj stack. Honza Ramík držel {{cards=Ks,9c}} a "callcall" Zajíček {{cards=Ah,9h}}. Po boardu {{cards=6h,7c,Jh,As,2d}}} máme o dalšího hráče méně.

21:16 Olaf švorc. Petr Hlaváček se dostal do coinflipu s Matyášem Polochem, když jeho pocket Jacks nestačily na Polochovu kombinaci A-Q a po boardu A-Q-2-K-7 zbylo Olafovi pouze 4.000 v žetonech.

21:21 11. místo - Petr Hlaváček - 16.050 Kč

Po bezvýznamném zdoublování se Olaf musel s turnajem nadobro rozloučit, když vyslal svých 14.000 do hry s {{cards=Ks,8d}} a dorovnal jej Dášenka s {{cards=9s,9d}}. Board {{cards=Js,Ac,Qc,Qd,5h}} byl k Olafovi milostivý a ukončil jeho trápení.

21:27 10. místo - Ondřej Hromádka- 21.400 Kč

A jdeme na finálový stůl. Ve hře, která o tom rozhodla, se vydal Hromádka s Polochem do all-inu a opět to byl flip. Hromádka {{cards=7d,7s}} a Poloch {{cards=Ah,Kd}}. Po flopu {{cards=Js,Th,7c}} našel Ondra set a Matyášovi hrál pouze gutshot v podobě čtyř Queen. {{cards=Qd}} na turnu procenta otočila, devítka na riveru board nespárovala a zbytek hráčů už se šikuje na TV finálový stůl.        

Finálový stůl

Seat 1: Le Than Duy - 280.100
Seat 2: Antoníl Pfelfel- 122.600
Seat 3: Matyáš Poloch - 98.200
Seat 4: Daniel Zajíček - 81.700
Seat 5: René Oberfalcer - 63.700
Seat 6: Marek Mahdal - 62.600
Seat 7: Ladislav Míka - 153.300
Seat 8: Jaroslav Borkovec - 46.200
Seat 9: Lukáš Dydek - 66.200

22:04 Na finálovém stole se příliš zajímavých věcí neděje. Hra se celkem zatightovala a hráči začli taktizovat.

22:09 Hráči mají krátkou pauzu a budeme pokračovat na blindech 3000/6000/500 ante.

22:36 9. místo - Lukáš Dydek - 26.750 Kč

Paštika vyslal z hijacka all-in a za ním sedící Dášenka na cutoffu zahlásil re-raise all-in. Paštika otáčí {{cards=4h,4c}} a Dášenka {{cards=Qc,Qs}}. Two outer pro paštiku nepřichází a po boardu {{cards=5d,6h,Ac,2d,9h}} se horký favorit na vítězství zvedá od stolu.   

22:43 Po této hře má Dášenka "nesmysl" v žetonech - cca 400.000 z celkových 1.070.000.

22:58 Dášenka krade blindy a trestá limpery a navyšuje svůj stack.

23:03 Blindy se zvyšují na 4000/8000/1000 ante.

23:16  8. místo - Marek Mahdal - 37.450 Kč

Marek Mahdal, který celý finálový stůl předváděl "podivuhodný" výkon, na své cally a divné raisy doplatil, když se pustil do chipleadera Dášenky. Dášenka raisnul 14.000, Mahdal ho re-raisnul na 35.000, což bylo dorovnáno. Na flop přišly karty {{cards=8c,5h,Kc}} a Marek Mahdal posílá ze small blindu all-in ve výši cca 120.000. To, že jsou u stolu tři shortstaci, jej vůbec nezajímá. Dášenka po zralé úvaze a s vědomím velikosti svého stacku s {{cards=Kh,Qh}} dorovnává a Mahdal se "chlubí" kartami {{cards=Qc,7c}}. Na turn ani river se flush nedotáčí a Mahdal se loučí s menší odměnou, než na jakou mohl dosáhnout.

23:20 Dášenka připomíná holandského chipleadera z minulého turnaje.

23:34 Matyáš Poloch double-up s A-Q do 3-3 Dášenky. Queena na flopu hru vyřešila.

23:41 Dášenka se opět odhodil, s {{cards=Ah,7h}} se pustil do hry s dvěma shortstacky, jeden držel A-Ko (Láďa Míka) a druhý, Jaroslav Borkovec, {{cards=Qs,5s}}. Po flopu {{cards=Qd,Js,2s}} vše hrálo pro Borkovce. Po turnu {{cards=As}} byl Borkovec "hotovej" a tripple-up a {{cards=Kh}} přisoudil side pot Míkovi.

23:57 Hráči mají 10 minut break, bude se pokračovat na blindech 6000/12000/1000 ante.

00:29 7. místo - Ladislav Míka - 48.150 Kč

Láďa Míka se po předchozí nepovedené hře vydal all-in preflop s {{cards=Kh,3d}} a jeho výzvu přijal Dášenka s {{cards=Ah,Kc}}. Board {{cards=4c,8h,8d,Ac,Jc}} "ďáblovi z Mostu", který vyhrál dubnovou PPS a v květnu prohrál v heads-upu na ČPT s holandským killerem, nepomohl, i tak si ale připsal další skvělý výsledek.   

00:49 6. místo - Jaroslav Borkovec - 64.200 Kč

Jarda Borkovec raisnul z UTG na 30.000, načež Dášenka re-raisnul all-in. Borkovec po menším rozmyslu dorovnal s {{cards=Kh,Jh}} a šli jsme opět do flipu proti Dášenkovým {{cards=8s,8h}}. Flop {{cards=7c,9s,8d}} přivál Dášenkovi set a Borkovcovi gutshot. Turn {{cards=Jc}} hrál už pouze na split pot a riverový {{cards=Kc}} dal Jardovi dva páry, což samozřejmě na set nestačilo. Hrajeme v pěti.    

00:59 Blindy se zvyšují na 8.000/16.000/1.000 a zbývající hráči se dohodli na dealu i přes nesouhlas floormana  Vaška Rychytaříka. Zbytek turnaje se tak dohrává pouze pro televizi a pro body.

Tímto náš report končí a doplníme pouze konečné výsledky pro pořádek.

Konečné pořadí a rozdělení peněz po dealu vypadalo následovně:

1. Antonín Felfel - 110,000,-
2. René Oberfalcer - 155,000,-
3. Duy Le Thanh - 200,000,-
4. Matyáš Poloch - 155,000,-
5. Daniel Zajíček - 110,000,-


« Zpět
Diskuse k článku
Crane
16. 06. 2009 / 14:24
no nevim jak to myslis, jestli ironicky, nebo vazne ten svuj posledni prispevek...jestli vazne, tak jsi pouze idiot, respektive dva idioti
Odpovědět »
petrpetr
16. 06. 2009 / 14:02
Žádnej HU samozřejmě nebude a každá sranda někdy končí. A mě ani Petra už to nebaví. Na střídačku se s kámošem střídáme a provokujeme tady místní elitu.:) Samozřejmě nemáme 3M ani mít nebudem a do pokeru bysme je ani nikdy nedali. Není nám určitě 32.:) S profíkem Bezjbolkou bysme ani nehráli o víc než stovečku. Asi tak a GL :)
Odpovědět »
kaze
16. 06. 2009 / 12:55
ale i když petrpetr oznámil to, že chce hrát pouze holdem až později, tak si myslím, že člověk, který si říká poker pro by s tím neměl mít problém a nevnucovat mu dealer choice. maximálně může požadovat nižší blindy, aby se více projevilo jeho pro umění.
Odpovědět »
Xenon
16. 06. 2009 / 12:26
Muze mi nekdo vysvetlit jaky je rozdil mezi povinym vkladem a buy-inem? Tohle je trapny. Bylo receno vyber si, tak si vybral. Sice pise kraviny, ale hledat zaminky jak ho zesmesnit je tak trochu podobny tomu co predvadi on ne? Druha vec je ze nerekne jmeno, stejne ho tady nekdo zna a kdyby se hralo, tak ho bude znat kazdej tak nerozumim tomu proc se nepredstavi.
Odpovědět »
kaze
16. 06. 2009 / 09:28
petrpetr mě taky vytáčí, ale za to že si vybral buyin 3M, když mu to bylo nabídnuto, už mu těžko lze nadávat. chybu, co udělal, že na úvod napsal bude se hrát bez limitu, ale už neřekl co. kdyby hned napsal NL Holdem, tak se ani na to nedá nic říct.
Odpovědět »
maXX
16. 06. 2009 / 09:27
A ja si jeste neodpustim poznamku do ktere to vlastne vsechno vyustilo. Posmivat se nekomu ze nema na vstup do turnaje a podobne (coz vlastne vyplynulo z toho co tady jisty clovek napsal) je nejvetsi pokerova ubohost. Vcera jsem hral s nejakym dementnim slovakem cashovku, ktery porad brecel ze ma strasny bankroll a ze pujdeme na vyssi limit (dost pochybuju ze mu bylo 18), tak po hodine co ja byl tripple a on jednou rebuy bylo ticho. Jeste bych dodal: strasne ti zavidim ze mas na to nekde tocit mega v pokeru. Doufam ze jednou budu tak dobry jako ty! ps: prestan uz spamovat offtopic kecy, kdyby se ta vyzva skutecne odehrala, treba nizsi limit atd. tak to bych chtel videt klidne osobne v Praze. Takova mala Durrr chalenge po cesku, aspon recese :)
Odpovědět »
Axiss
16. 06. 2009 / 08:11
To je legrace. Petrpetr měl velké řeči, ale najednou sám přiznává, že povinný vklad zvolil jen proto, že věděl, že ho druhá strana mít nebude, aby se nemuselo hrát. Povinný vklad zvolil i přesto, že si měl vybrat jen buyin a teď, když to teda druhá strana přijme a dá si taky jednu svoji podmínku, tak petrpetr už najednou hrát nechce. Asi se za těch 32 let nestačil v Brně naučit Omahu. Ale hlavně že nám všem mohl ukázat, že by na to peníze měl, i když poker hrát pořádně neumí ;-)
Odpovědět »
koubisman
16. 06. 2009 / 03:08
http://img200.imageshack.us/img200/9059/195983063e380efd610m.jpg mam pocit ze lip se to vystihnout neda:D
Odpovědět »
bejzbolka777
15. 06. 2009 / 19:50
petrpetr- a vůbec jsem idiot že sem věnoval pár minut tomu abych si tady s tebou psal. Lidi co se neumí představit jsou velký ubožáci. posíláš taky anonymy do médií apod? na to bych si možná vsadil, ale asi jen stovečku, ne 3 miliony jako ty.
Odpovědět »
bejzbolka777
15. 06. 2009 / 19:36
petrpetr- máš pravdu, nemám bankroll 3M, ani M. Ale odpověz my, chceš ukázat jak hraješ poker nebo že máš prachy na buyin?
Odpovědět »
oxeerz
15. 06. 2009 / 19:19
petrpetr, nezlob se na me, ale ted uz to fakt prehanis. Napadas nekoho jinyho a ani nereknes, kdo jsi. To hranici s arogancí a namysleností.
Odpovědět »
petrpetr
15. 06. 2009 / 19:10
Bejzbolka: Nebudu hrát Omahu o takovej balík, když ji hraju jen občas a na pobavení. TH proti Tobě budu hrát rád. Protože jednak celej Tvůj majetek není dohromady ani ty tři miliony a kdyby se na Tebe složili abanáni a založili Tě, tak se budeš klepat jak ratlík a budeš ještě slabší než normálně. Ty profi hvězdo co to hraješ už sedm let.:)
Odpovědět »
bejzbolka777
15. 06. 2009 / 19:00
petrpter- aha, tak to mi stačí. Jinou odpověd jsem ani nečekal, až se alespon představíš, můžeme pokračovat v debatě. Do tý doby ti přeju hodně štěstí v životě, pže ty ho rozhodně potřebuješ. Bye bye
Odpovědět »
petrpetr
15. 06. 2009 / 18:47
Bejzbolka: Velkohubě jsi prohlásil, že si můžu vybrat termín, vklad i hru. Bude se hrát jen NL holdem. Ostatní verze pokeru nehraju. V NL holdem si na Tebe věřím, protože už jsme spolu hráli.
Odpovědět »
bejzbolka777
15. 06. 2009 / 18:16
to petrpetr- P.S.- jde mi o potvrzení tvých skvělých herních schopností, tvou jistě skvělou komplexnost, proto ten DCH. -)
Odpovědět »
bejzbolka777
15. 06. 2009 / 18:12
to petrpetr - ty musíš bejt originál nemocnej člověk, my všichni jsme zvědavý jak to pane profesore pokeru vlastně hraješ a jak se jmenuješ. Ale pokud sis určil takovýhle buy in který, tak já bych si dovolil taky podmínku která ti jistě nebude dělat žádný problém. bude se hrát dealers choice. NL holdem, 7-card stud a PL omaha. otevřeně přiznávám že je pro mě zatím buyin problém, ale pokud se bude hrát tahle hra a za druhý pokud nám řekneš jak se vlastně jmenuješ, tak nebude problém abych během chvilky sehnal sponzory. A věř mi že jich bude víc než dost. Ale nebudu tady dohadovat podmínky s duchem....když seš tak dobrej hráč, asi ti nebude vadit dealerschoice, že ne brouku?
Odpovědět »
petrpetr
15. 06. 2009 / 11:54
Axiss: Já žádnej bankroll nemám, protože všechny peníze točím a zhodnocuji ve kšeftech. Nejsem blázen, abych je někde bezúročně nechával ležet v nethernách na virtuálním účtu. Můžu si dovolit prohrát 3 miliony, proto sem do toho šel. Hotovo, tečka. Pokud Ty máš nějakéj probém, bež si místo úrážení umýt svůj pokrovej stůl do garáže. Bejzbolka od banánů mě vyzval s tím, že si můžu určit pravidla. Já sem přijal výzvu a určil podmínky. Pro mě jsou 3 miliony hodně peněz, ale můžu si je dovolit prohrát aniž by mě to nějak ohrozilo. A za vyhraný tři mega od Bejzbolky si pak můžu něco hezkýho koupit.:)
Odpovědět »
Crane
15. 06. 2009 / 11:32
axiss: myslim, ze je to spis tak, ze mu firmy vydelavaji miliony a 3 mega ho nepotopej kdby je projel, ale udela si jmeno, bude za hustaka! Ovsem na druhou stranu bejzbolka si tim zadanim taky o tohle rekl:)))...ja se jen smeju a cekam:)
Odpovědět »
Crane
15. 06. 2009 / 11:26
bude live stream?
Odpovědět »
petrpetr
15. 06. 2009 / 11:08
Pro čepičku alias bejzbolka777: sem pro. Termín září, pondělí 7.9. 2009, místo určíme. Pravděpodobně někde v Praze. Telefon na Tebe mám a v čas se ozvu se. Navrhuji 2000/4000 bez limitu. Povinej vklad 3 000 000 Kč a bude se hrát až do konce. Vítěz bere všechno a z výhry zaplatí 30k dealerům. A jak píšeš Ty: Pokud to nepřijmeš, jseš jen prachobyčejnej posera. Pokuď na to nemáš peníze, banáni Tě třeba založí.
Odpovědět »
Axiss
15. 06. 2009 / 11:28
PETRPETR:: Tak nevím, ale před chvíli tady tvůj multi nick psal, že v ČR není nikdo, kdo by měl bankroll vybudovanej z pokeru nad 20M v českých, že nezná nikoho, kdo by měl na poker víc jak 10M a ty dáváš povinnej vklad 3M? Jsem netušil, že z toho HU máš až tak velký strach. Zvyš to ještě o nulu, aby už to nemohl přijmout vůbec nikdo a mohl si tady na diskusích opruzovat do nekonečna. A jen tak mimochodem jsi se opět zapomněl představit. Protože jestli má takhle v hlavě s prominutím nas*áno někdo ze známých pokerových hráčů v ČR, potom je to docela smutné. A teď nejde o nějaký HU ale o to, co tady poslední týdny předvádíš.
Odpovědět »
Durisek
15. 06. 2009 / 10:38
GJ bejzbolka!!!
Odpovědět »
Headis
15. 06. 2009 / 04:43
Hezky pekne bejzbolka!!! Obavam se ale, ze vyzva nebude prijata.... :-) Pokud ano, verim, ze pod kamerou a s komentarem Novotnaka by se od PetraPetra mohli vsichni ctenari pokermanu ucit :-)))
Odpovědět »
bejzbolka777
15. 06. 2009 / 04:05
to petrpetr- hele ty zakomplexovanej nýmande, konečně se představ jménem, píšeš tu kundoviny který se motaj pořád kolem toho jak seš vlastně dobrej a ti o nichž se píše jsou xxxxxx. Hraju holdem jeětě s cca asi 10 lidma 7 let. Ale takovýho fešáka co ovládá poker a může to o sobě bez hanby tvrdit jsem viděl jen jednoho a to je PAN JEFF Lisandro. Takže už mě přestalo bavit číst ty tvoje kraviny a otevřeně tě tady vyzývám na HU. vyber si hru, buy in a termín. Pokud to nepřijmeš, jseš jen prachobyčejnej posera. A myslím, nebo jsem spíš přesvědčenej o tom že nikdo z českých hráčů o kterých si myslím že rozumí texas holdemu, nejsi. GL a budu se mooooc těšit
Odpovědět »
Hubik
15. 06. 2009 / 02:28
petrpetr: Axiss te trefil naprosto presne. Vetsina tvych prispevku obsahuje nekolik zakladnich bodu --> vetsina hracu v CR jsou gambleri co tecou tezky prachy, ty jsi moc dobrej, mas odehrany X hodin s kazdym, kdo v CR neco v pokeru umi a jsi X set tisic v plusu, jo a pro tentokrat prekvapive vyjimecne vypusteny popis pastiky jako tlustyho prasete (asi to neslo na nic navazat). Coz takhle napsat jeden univerzalni prispevek obsahujuci vse vyse uvedene, postnout ho pod kazdy clanek a pak uz mlcet a prestat srat lidi, kterym je uz z tebe blbe?
Odpovědět »
Sen0
15. 06. 2009 / 01:09
rek bych ze petrpetr a pavel44 je jeden a ten samej clovek, uz me to taky vazne nebavi cist porad dokola to sami, udelal bych mu specialni sekci nekde dole v rohu kam by si moh psat
Odpovědět »
petrpetr
14. 06. 2009 / 23:28
axiss: Ty ses tady nejakej cenzor, ze mi rikas co smim a nesmim psat a zakazujes mi to?
Odpovědět »
Axiss
14. 06. 2009 / 23:42
PETRPETR:: To bych si nedovolil. Vždyť máš narozdíl ode mě odehráno spousty hodin s nejlepšíma hráčama u nás s dobrou bilancí. Seš kabrňák a můžeš si tady spamovat jak chceš.
Odpovědět »
petrpetr
14. 06. 2009 / 20:27
Axiss: Nevím o žádným spamování. Na rozdíl od Tebe mám odehráno spousty hodin s nejlepšíma hráčama u nás s dobrou bilancí a nemyslím si, že bych plácal nějaké nesmysly. Máš pravdu, že v Tvým podání poker v garáži 34 Korun fríz. poker nikdy hazardem nebude. Bude do jen pobavení s kamarády. Já sem psal o opravdovým pokeru se vším všudy. A myslel sem si, že by dost lidí zajímalo jak hraje česká špička kešovku. Protože v pokeru je vždycky potřeba studovat od dobrých hráčů. Ale nezajímá.
Odpovědět »
Axiss
14. 06. 2009 / 23:02
PETRPETR:: Já nereagoval na příspěvky v diskusi k tomuhle článku. Nepsal jsem nic o té kešovce, jestli ano nebo ne. O tom já nerozhoduju. Moje reakce byla na tvoje příspěvky, které jsi tady úplně poprvé psal na Pokermanovi, a které jsem musel mazat, protože jsi měl pocit, že se téma gambling hodí snad ke každému článku tady, že copy&paste je ideální způsob trávení večera. Já nemám nic proti příspěvkům, ve kterých je ironie nebo sarkasmus. Mám takový způsob psaní i v oblibě. Ale každý musí pochopit, že existují i nějaké hranice. A pokud píšeš stále to samé pořád dokola, což si každý může ověřit z historie tvých příspěvků, pokud stále narušuješ diskuse pod články věcmi, které tam nepatří a teď se nebavím o tomhle konkrétním článku, potom není něco v pořádku. Je mi úplně jedno kdo jsi ve skutečnosti, kolik máš odehráno hodin, s jakou bilancí a proč tohle děláš. Ale buď budeš psát k tématu a nebudeš zbytečně vyvolávat flame jen aby ses zviditelnil, nebo nebudeš psát vůbec.
Odpovědět »
Pavel44
14. 06. 2009 / 17:56
my dva ani prohrat 4,5 za vecer nemuzeme.:) nemame je a nikdo nam je nepujci a kdyby jo tak si asi hodim masly. O Bageťákovi se pise, ze po uspechu na EPT a vyhre na milionu v Brne patri mezi nejlepsi hrace u nas, ale v kesce je ranec minus. V Praze jako vetsina kesovkaru zju z cizincu a fisek. Mezi profikama se penize prelejvaji a neznam nikoho, kdo by mel na poker 10 milionu a víc. To, ze nekdo prohraje nekolik milionu za vecer neznamena, ze ma bankroll 200mil, ale ze prohral vsechno co mel a jeste se zadluzil smenkama. Ale to je svet realnyho pokeru a ne freerolly a SNG o dolar. To pak můžeš hrát a dodrzovat peclive bankroll. V liberci na kesce 1000/2000 Kč se v rozjetym veceru na flop pod 50k nepodivas.
Odpovědět »
Charonxxx
14. 06. 2009 / 16:24
Mno, ja Dwana taky nemam rad. Presto netusim, kde beres infos o jeho bankrollu. Osobne sem presvedcenej, ze jeho promocne zajimava osoba mu umoznuje ty jeho obcasny sileny downswingy, aniz by ho to extra zabolelo. V tuzemsku ze svy "osobnosti" zadnej hrac nevytezi ani prd (vyjma nekterych jedincu, kterejm par doborcinnejch organizaci zaplati vstupny na turnaje). To, ze je v podstate kazdej vydelavajici hrac zivej z cashovek, je jasny. Presto si troufam tvrdit, ze nikdo z tuzemsky spicky nedisponuje br kolem 100M, aby si moh bez gamblingu dovolit vyfunet 4,5M za vecer. Jinak mi ver, ze tem lidem ani trochu nezavidim. Dokonce kazdymu preju, at ma klido x spolecnosti s cistym ziskem v desitkach M rocne, pro ceskou spolecnost jenom dobre. Sem prumernej microstakes hrac, kterej ale do pokeru nevlozil ze svyho 3 roky ani korunu a snazi se budovat svuj br. Presto me toci, kdyz za noc vytecu stovku, dve babek. Neumim si predstavit, jak by mi bylo prohrat takovy sumy.
Odpovědět »
Pavel44
14. 06. 2009 / 13:56
podle zasvecenych informaci myslim, ze vim, kdo je za nickem petrpetr a jestli je topravda, je to jeden z nasich nejlepsich hracu, kterej tady provokuje a asi se i dobre bavi z reakci:) Myslim si, ze spousta hracu a nejen ja by uvitalo reportaz z vysoke kesky, kde hraje ceska spicka. neco jineho je videt je na turnajich a neco jineho je strategie na kesce. A myslim si, ze by se vetsina hracu mohla neco naucit, odkoukat. Videli by jak zvladat tlak, finty, strategie. Ver mi, ze sednout k vyssi kesce, kdy se na stole dohromady toci statisíce neni domenou snobu, ale takrka cele ceske spicky krome par vyjimek. Vetsinu hracu totiz zivi kesovky a ne turnaje. Beru, ze 99% hracu v CR ma bankroll do 300k Kč a vetsina z nich nedodrzuje uvedene 2% do hry max den. Ani ten Tvuj Antonius, Dwan apodobni hraci. Podle me je vetsim gamblerem Dwan, kterej ma majetek vcetne bankrollu nejakych max 5 mil dolarů a je schopnej dat klidne do hry za den 10% sveho majetku. To je gambler. Na majka N. si v Praze pamatuju jak zacinal a mel par tisic a jak tady pise petrpetr na Ladovi, Bagetakovi, Stanovi a dlasich uvedenych si vytvoril bankroll nekolik milionu. Ja vim Qustione, jmenovat se nema. Ale nelibi se mi jak nekteri nazdarci co nic v pokeru neznamenaji urazi petrapetra. Mozna jen vetsina zavidi, ze hraje vysoke hry a oni svuj 3 dolarovej turnaj. Pokud se budeme bavit o bankrollu tak v CR neni nikdo, kdo by mel bankroll pres 1mil dolaru vybudovanej jen z pokeru. Ale jsou zde spousty lidi kteri maji obrovske majetky a Antonius je proti tim chuda mys kostelni. Tak asi tak a zase nekdy na kesce u O. na nashledanou.
Odpovědět »
Axiss
14. 06. 2009 / 18:15
PAVEL44:: Když někdo napíše "Ale nelibi se mi jak nekteri nazdarci co nic v pokeru neznamenaji urazi petrapetra", tak si asi o sobě musí hodně myslet. Tady jsi na internetové diskusi a to, kdo má pravdu a kdo se chová slušně a kdo ne, to se se neměří podle toho, kdo víc v pokeru vydělává, jak si asi podle svého příspěvku myslíš. Petrpetr může být v reálu kdo chce, ale na Pokermanovi je to jen internetový troll. Navíc stačí pročíst celou historii toho všeho a je jasné, že ze srandy to určitě nemyslí, ne tak, aby provokoval inteligentně a byl nad věcí. Jen tak si vzpomínám, kdy se po něm muselo mazat několik spamů, které tady začal rozhazovat, tohle nedělá ten, kdo se chce bavit reakcema. On a nejspíš i ty máte pocit, že kdo hraje poker o velké peníze, že můžete spamovat pod každým článkem a podobně. Ale ta diskuse by měla mít i nějakou úroveň a hlavně by měla být k tématu. Petrpetr to zdá se nechápe a to dlouhodobě.
Odpovědět »
question
14. 06. 2009 / 10:51
petrpetr: Nejmenuj,neni to slusny.
Odpovědět »
Charonxxx
14. 06. 2009 / 10:34
K dealu: Nevidim na nem nic extra spatnyho. A ze se po dealu dohrava pro srandu kralikum? To sotva, vidina fnale CPT je dostatecna motivace, takze kazdy misto hra. To petrpetr: Dosud sem nemel chut reagovat na tvoje priblbly prispevky vesmes zcela mimo tema. Nicmene skutecne nevim, co by mi dal zaznam high stakes cashovky made by tuzemsko. Staci mi serie High Stakes Poker - moc bych vam gamblerum (nikdo v CR dle myho nema poker skill odpovidajici tak vysokejm hram) pral u stolu hrace urovne Antonius. Treba byste se konecne probrali, i kdyz o tom silne pochybuju.
Odpovědět »
petrpetr
13. 06. 2009 / 23:54
Jen pro objasnění: zhruba 1x měsíčně se hraje vysoká keška v Liberci a v pondelky bývaly super v Parkhotelu. Teď jak se to přestěhovala, tak už to nemá takovou šťávu. Osazenstvo profíci a lidi co peníze neřeší. Z dobrých hráčů hrává Mike N. ( podle mě nejlepší hráč v Praze ), Bageťák ( ale ten je hodně mínus ), Martyho zná každej, Olaf, do Parkáče chodila celá česká špička a já sem si tam taky občas přijel pro peníze nebo odevzdat.:) Samozřejmě sem psal, že ty peníze se točily na stole, ne že byli v jedné hře. To asi všem bylo jasný. Myslím si, že nějaký videjko nebo reportáž z vysoké kešky z Liberce nebo Prahy by někteří hráči pro představu uvítali. To, že Bageťák, Stano, Masojídek, Láďa nějakej milion neřeší, na stole je vždycky spousta peněz. Stana zná asi každej, kdo hraje kešku. A to, že prohrál takovej ranec mu asi nikdo nepřál. To, že se na něho, Masáka a Láďu nalepí Větnamec Mike a obírá je o miliony asi některým lidem vadí.
Odpovědět »
Jesuslives
13. 06. 2009 / 23:05
Nevim, co vam vadi na dealu. Ono je sice pekny, ze CTcko podporuje poker a vysila to na ctyrce, ale ja na jejich miste bych udelal to samy. Nema smysl gamblit s tim, ze je to pro divaky. Naopak,je videt, ze spicka jsou profici a ne hazarderi (i kdyz technicky vzato se to nevylucuje). Ja tvrdim, ze pokerovi hraci se deli na dve kategorie - investori a gambleri. Pricemz skutecnost, ze to hraje mraky lidi ciste pro zabavu dela tuto hru tak atraktivni. Na druhou stranu - reportaz o cash game za deset micu - nevim, jakej by to melo prinos. Pokud hrajete tak vysokou cashovku, tak jste fakt parta magoru. v prepoctu 500.000 dolaru v jedny hre je hovadina, to hrajou na high-stakes ty nejvetsi hvezdy. A pokud by zrovna u vas byla takova koncentrace profesionalu, tak by to asi neuniklo pozornosti... takze predpokladam, ze jste akorat particka zazobanejch snobu, kteri chteji byt videt...
Odpovědět »
johnhorak
13. 06. 2009 / 17:07
MontyJACK - mista plna urcite nejsou, ted jsem se zaregistroval a na strankach card casino prague je jeste 80 volnejch mist, tak se zaregistruj, at mi ma kdo venovat svuj stack :D
Odpovědět »
romaniak
13. 06. 2009 / 11:56
Deal je ok, ale dohravat to jen na oko je picovina. neni problem naky % pro viteze 50K je podle me OK. Jinak poker je sport aspon v Rusku a jinejch zemich kde to pochopily. A pokud to tak nebude i u nas tak porad bude dostavat Poker na prdel.
Odpovědět »
petrpetr
13. 06. 2009 / 11:52
Pokornak: No, prohrát 4,5 mil za den je masakr. Mike a Bageťák jsou na tom teď dobře.:)
Odpovědět »
Heralda
13. 06. 2009 / 11:02
Skvělá reportáž ;) Ani mě se ten deal tak úplně nelíbí, ale to proto, že jsem "divák" Až v něm na ČPT budu - beru ho z fleku ;)
Odpovědět »
MontyJACKK
13. 06. 2009 / 06:10
#eecko ja slysel, ze uz je plno, taky jsme se chystali :X jak nakoupim, tak prodavam :)
Odpovědět »
petrpetr
12. 06. 2009 / 21:54
Pro admina: vím, že to sem nepatří, ale nechcete někdy udělat nějakou reportáž ze živé kešovky u nás - Liberec, Praha, Třinec? Nedávno proběhla jedna z nejvyšších kešovek u nás, kdy na stole bylo skoro 10 milionů. Smolařem byl Stano z Banca, kterej prohrál asi 4 500 000 Kč.
Odpovědět »
Pokornak
13. 06. 2009 / 04:06
PETRPETR:: To je dooooost ;)
Odpovědět »
TheBeastCZ
12. 06. 2009 / 19:44
4 eecko: cap 200 lidí
Odpovědět »
eecko
12. 06. 2009 / 19:39
hojs lidi nevite nahoou nekdo jaka bude maximalni kapacita ucervencovyho CPT? kdyz bude buy-in 3000? dek
Odpovědět »
romaniak
13. 06. 2009 / 11:59
EECKO:: rika ti neco Bersick Bahy?
Odpovědět »
marekheinz
12. 06. 2009 / 18:44
axiss - hrace spis odradi kdyz je budes nutit flipovat o takovy prachy v top heavy turnajich...a to ze ty turnaje se hrajou kvuli TV a pro divaky je blbost, poker neni sport, ne pro ty nejlepsi hrace. je to byznys, investice a nechapu proc by mel nekdo jit do neyhodny investice aby se to libilo divakum. to by se ti libilo, kdyby byl allin fest? jakej je rozdil mezi tim a dealem? oboji to znehodnocuje stejne.
Odpovědět »
bigrex666
12. 06. 2009 / 18:24
minule to udelali i na WPT nebo EPT nebo nevim tedkom kde, zbyvali tri odesli jakoze na mineralku, dohodli deal a pak uz to jen tak na oko v TV dohrali
Odpovědět »
Padas
12. 06. 2009 / 15:35
Nevím proč tu tak nasazujete proti dealům, vždyť na téhle úrovni se hraje hlavně o prachy a deal v případě, že s ním všichni souhlasí je určitě s finančního hlediska pro všechny výhodný. Felfel teď sice musí být nas...ý, ale když by s dealem v dalších devíti případech se stejnými stacky zase souhlasil, myslím, že by neprodělal...
Odpovědět »
Axiss
12. 06. 2009 / 17:44
PADAS:: Tak nedovedu si představit, že bych koukal v televizi na turnaj a najednou hráči odešli a potom bylo o pořadí rozhodnuto a dohrávalo se to jen na oko. Chápu online turnaje, ale nechápu, když něco natáčí televize, že tohle hráči udělají. Pokud chce být ČPT turnaj, kam si půjdou hráči jen přivydělat, potom ok. Ale pokud to má být trošku prestižní turnaj do budoucna, potom tohle asi pro příště neuspěje. Poker se dneska hraje i pro diváka, což zdá se pochopil jedinej floorman.
Odpovědět »
Padas
12. 06. 2009 / 21:59
AXISS:: Tak jako TV divák by jsi o žádném dealu neměl ani ponětí, nikdy nekoukáš live /vyjma live streamu/. Věřím, že na většině top turnajů EPT, WPT apod. většinou na final table dealy proběhnou a když to pak sleduješ, tak nejsi o žádný napětí ochuzenej. Chápu, že tahle online reportáž pak trochu ztrácí smysl, takže se nedivím, že jí přerušili, ale kdyby jsi jí nečetl a pak to sledoval za měsíc v TV, tak by deal na požitku z přenosu vůbec nic neměnil a v tom že je poker také pro diváky s tebou souhlasím. Taky souhlasím, že je dost divný, když pár hand rozdávají mrtvolám, měli by se dohodnout s floormanem, ale hlavně mě udivuje proč on s dealem nesouhlasil, když v propozicích dle admina zakázaný není.
Odpovědět »
glide4ever
12. 06. 2009 / 14:10
Zlatý pravidlo - Kdo nesouhlasí s dealem, jde jako první z kola ven ;-) (vyšlo v 5ti z 5ti případů)
Odpovědět »
borishead
12. 06. 2009 / 11:59
jo jo deal uz navrhovali jeste kdyz sem tam sedel v 6-ti lidech. Ja mel chut to dohrat do konce, ale nemoh sem prece tusit ze pudu jako prvni z kola ven :-)
Odpovědět »
susedko
12. 06. 2009 / 11:24
Ja si myslim,že časem to do pravidel turnaju projde a skratka je to o dohode.I když deal se mi taky moc nezdá.
Odpovědět »
admin
12. 06. 2009 / 10:51
O zadnym pravidlu zakazujicim deal jsem na CPT neslysel a hlavne, kdyz se budou chtit dohodnout, tak to stejne udelaj
Odpovědět »
Xenon
12. 06. 2009 / 10:33
To je dost smutna vizitka hracu ale. Kdyz uz hraju v nejakym kasinu tak by mozna stalo za to respektovat pravidla. Kdyz se nekomu nelibi struktura proc to hraje?
Odpovědět »
marekheinz
12. 06. 2009 / 10:21
Je to easy, jestli nechces aby hraci delali na tvym turnaji deal tak mej dobrou strukturu. V peti kdyz ma kazdej prumerne 13BB, to muzou jit na ruletu
Odpovědět »
Axiss
12. 06. 2009 / 01:14
To je zase parodie ta ČPT. V pravidlech by měl být deal zakázanej. Ta vykutálená pětka jsou nejspíš voliči ČSSD, kteří mají rádi jistoty. Jdu se vyzvracet a spát ;-)
Odpovědět »
johnhorak
11. 06. 2009 / 23:05
tohle me nezajima, cely den refreshuju pokerman a cekam jen na dalsi advanced taktiku od kokota staryho
Odpovědět »
suka
11. 06. 2009 / 22:57
to Leecooper - to je znacka kalhot co nosis ? nez zacnes placat nesmysly, zkus pouzit mozek.. ad Dsnka - no, koukni ale co mu chodi za karty :-) to uz je cca po desate dnes co ma QQ+ (a navic na to vzdy najde "zajemce", coz je take dulezite)
Odpovědět »
Axiss
11. 06. 2009 / 23:44
SUKA:: Pavel ti vzkazuje, že budeš muset ještě hodně mlíčka bumbat, abys mu mohl začít tykat. Takže příště každou větu směrem k němu začínej oslovením "Pane Novotný". Jo a Paštika na celý sál huláká, že ty to prostě nemůžeš, ale vůbec originál nemůžeš hrát a všichni se ti tady smějí.
Odpovědět »
Axiss
11. 06. 2009 / 22:46
Paštika dobrá fotka před logem Pokermana. A ta černá čepice Expekt je mu zdá se nějaká malá. Mikinu v jeho velikosti zdá se stále nedodali :-)
Odpovědět »
leecooper
11. 06. 2009 / 22:23
for Petr Nový alias Suka: Shodli jsme se tu a Paštika ti také od finálového stolu vzkazuje, že ty to originál nemůžeš hrát!!!! Nejlepší online zpravodajství z turnajů dělá Jarda Vajgl a nejlepší články píše Jarda Tuček.
Odpovědět »
suka
11. 06. 2009 / 22:19
co je na nem kvalitniho ? naopak - prumer jako obvykle = 2-3 lepsi hraci a zbytek, co jim proste "vysel turnaj"...
Odpovědět »
oxeerz
11. 06. 2009 / 22:10
Tomu rikam kvalitni FT ... Jsem zvedavej, kdo to vyhraje.
Odpovědět »
admin
11. 06. 2009 / 18:55
Vyhrávás cenu"bystry ctenar" :-)
Odpovědět »
Kokes
11. 06. 2009 / 18:42
Jenom malickost, obrazek k clanku je CPT 2008, nektere vase ctenare by to mohlo zmatnout... Vyhravam nejakou pokerman cenu za objev? :))
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz