Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Černý pátek - PS, FTP a AP čelí žalobě ministerstva spravedlnosti

Datum 15.4.2011 se do pokerových dějin navždy zapíše černým písmem. Americké ministerstvo spravedlnosti vzneslo žalobu na jedenáct osob úzce spjatých s hernami PokerStars, Full Tilt Poker a Absolute Poker. Ti byli obviněni z praní špinavých peněz, bankovních podvodů a nelegálního podnikání v oblasti on-line hraní. Pozastaveno bylo celkem pět pokerových domén a zmrazeno 75 bankovních účtů, které online herny využívaly ve 14 zemích.


Obvinění se týká těchto osob - Isai Scheinberg, Raymond Bitar, Scott Tom, Brent Beckley, Nelson Burtnick, Paul Tate, Ryan Lang, Bradley Franzen, Ira Rubin, Chad Elie a John Campos. Scheinberg a Tate jsou zástupci PokerStars, Bitar s Burtnickem reprezentují Full Tilt Poker, Tom a Beckely mají co dočinění s Absolute Pokerem a zbylá čtveřice se údajně podílí na platebních operacích.

Všechna obvinění jsou založena na zákonech Illegal Gambling Business Act z roku 1955 a především na známém UIGEA, který spatřil světlo světa před pěti lety. Herny tyto americké zákony obcházely a obrovské platebni transakce maskovaly jako platby za golfové míčky či další produkty ze zcela odlišných sfér. Někteří obžalovaní poté našli banky, které byly ochotné zákon obcházet za blíže nespecifikované úplatky. Právě tyto bankovní podvody jsou tím nejzávažnějším bodem celé obžaloby.

"Obžalovaní sestavili důmyslný plán, pomocí něhož podváděli americké banky a úplatky si zajistili neustálý přísun nelegálních miliardových zisků. Dalšími prohřešky jsou zpronevěra a praní špinavých peněz. Zahraniční firmy, které se rozhodly operovat v USA jednoduše nemohou obcházet zákony jen proto, že se jim nelíbí případná ztráta zisku," vysvětluje ministr Preet Bharara.

K nastálé situaci se vyjádřila také zástupkyně FBI Janice K. Fedarcyk. "Všichni obvinění moc dobře věděli, že se dopouštějí nelegálního podnikání. Lhali bankám o pravé podstatě jejich obchodů."

Ministerstvo spravedlnosti nyní požaduje náhradu v podobě 3 miliard amerických dolarů. Podle dostupných informací byli v pátek ráno zadrženi John Campos a Chad Elie, před soudem by se měl 19. dubna objevit také Bradley Franzen. Zbylé osoby se v současné chvíli nepohybují na americké půdě, a proto jsou stále na svobodě, avšak Ministerstvo spravedlnosti intenzivně spolupracuje se zahraničními úřady a Interpolem i na jejich zatčení.

Všem obžalovaným hrozí až třicetiletý pobyt za mřížemi ruku v ruce s vysokými pokutami.

Co bude dál?

V současné chvíli je poměrně těžké předpovědět další chod událostí. Je sice jasné, že musí co nejdříve dojít k regulaci online pokeru v USA, ale vzhledem k provalení skandálu obřích rozměrů nelze očekávat, že by přední politici chtěli s problémem nějakým způsobem spojovat své jméno. A to platí například i pro Harryho Reida, největšího zastánce regulace a legalizace online pokeru.

Je jasné, že vliv PokerStars a Full Tilt Pokeru v této otázce drasticky klesl. Ohroženo je také partnerství PokerStars s Wynn Resorts a Full Tilt Pokeru s firmou Station Casinos.

Jaký scénář se nyní jeví jako nejpravděpodobnější? K legalizaci online pokeru v budoucnu dojde. Těžké je však tipovat kdy - zda-li je otázkou několika měsíců, roku nebo dvou. Největší světovou hernou by se po blížící se fúzi společností bwin a Party Gaming mohla opět stát Party Poker.

Pro americké online hráče nyní započalo období temna. Bude zajímavé sledovat další kroky tamních profesionálů, kterým byla možnost zasednout za stoly největších internetových heren včerejškem odebrána.

O situaci vás budeme na Pokerman.cz nadále informovat.

Sdílet tento článek na Facebooku
16.4.2011 | Autor: Filip Novák

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 228
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
FISHonFORK
16.04.2011 18:54:08
Nejhoršího je že se to vše stalo ze dne na den, to samé se může kdykoliv stát i eurositám. Celej tento případ podkopal důvěru online pokeru.
FISHonFORK
mazki09
16.04.2011 18:57:56
podarilo sa niekomu dnes z full tiltu vybrat peniaze??? ::T
mazki09
pepabagrista
16.04.2011 19:03:23
Nefunguji ani webove stranky heren. WTF OMG ? ::O
pepabagrista
strachu
16.04.2011 19:06:22
http://www.ustream.tv/channel/quadjacks-black-friday přijde jungleman
strachu
pepamrdapepu
16.04.2011 19:08:04
Snad vyhraju alspoň ve sportce. ::)
Já věděl, že to je podvod, jinak bych byl už milionář ::O
pepamrdapepu
potkalpotkanpotkana
16.04.2011 19:12:32
Že je tam všechno čisté si snad nemohl myslet vůbec nikdo.
S tou důvěrou: nezatracoval bych online poker úplně, úplně stejná věc, že ti pozatýkají majitelé firmy s kterou nějakým způsobem obchoduješ kvůli praní špinavých peněz a úplatlářství se ti může stát v jakékoliv oblasti podnikání, nejen v online pokeru.
A jak jinak se to taky mohlo stát, než ze dne na den? To nejdřív měla FBI obeslat hráče ať si vyberou peníze, že se chystá herny zablokovat?
potkalpotkanpotkana
Tommyczech
16.04.2011 19:15:34
"Obžalovaní sestavili důmyslný plán, pomocí něhož podváděli americké banky a úplatky si zajistili neustálý přísun nelegálních miliardových zisků."

Chápu to tedy dobře, že ty 3Mld. nemusely bejt až zas takovej problém?
Tommyczech
pepamrdapepu
16.04.2011 19:16:32
Herny jsou zablokovány a peníze propadnou americkému lidu. FBI ::V
Yes We Can OBAMA ::D
pepamrdapepu
ACSeRwin
16.04.2011 19:22:24
http://atdhe.net/

dalsi.. spojene staty socialisticke uraduji ::W
ACSeRwin
Ic3g3org3
16.04.2011 19:28:32
PEPABAGRISTA 16.04.2011 19:03:23: Stránky fungují, pokerstars.eu a fulltiltpoker.co.uk
Ic3g3org3
Stinger78
16.04.2011 19:29:40
ACSERWIN 16.04.2011 19:22:24: Tak atdhe.net funguje jinde, takže v klidu, ono to pojede i tu ::)
Stinger78
vrx-
16.04.2011 19:29:49
ACSERWIN 16.04.2011 19:22:24: ATDHE je zablokovane uz davno... a hned nato s nimi trosku vyj.bali :D http://atdhenet.tv/
vrx-
maroscz
16.04.2011 19:32:33
Sunday Warm Up $500k guaranteed
Sunday Million $1M guaranteed
Sunday Storm $200K guaranteed
DNG Sunday special $200K guaranteed

ale dnešní DNG je pořád $90K

ONYX Cup Cancelled, dle Bluff Magazine
maroscz
maroscz
16.04.2011 19:35:38
MAROSCZ 16.04.2011 19:32:33: Včerejší(dnešní) doplácený Nightly Seventy Grand je nově Nightly Thirty Grand
maroscz
Radekparek
16.04.2011 19:39:27
MAROSCZ 16.04.2011 19:35:38: rychlý support a rychlá reakce...kíč k úspěchu ::D
Radekparek
radulf
16.04.2011 19:41:21
PEPAMRDAPEPU 16.04.2011 19:08:04: To si vyčetl z nějakého důvěryhodného zdroje, nebo jen tvůj osobní názor ?
radulf
ZungWirth
16.04.2011 19:47:01
PEPAMRDAPEPU 16.04.2011 19:08:04: Ve sportce ti prachy nevyplatěj ::D
ZungWirth
radulf
16.04.2011 19:58:10
Na NY times píšou že se 19. dubna na soudním řízení bude také řešit jestli je online poker nelegální, třeba se tento špatnej pátek promítne v legalizaci pokeru, ale to je ta méně pravděpodobná možnost.
radulf
FISHonFORK
16.04.2011 20:10:27
Mno já už si to každopádně na FT pinkam za FPP z prd*lky a podařilo se mi provést cashout, ještě uvidíme jestli penízky dorazí...
FISHonFORK
pepamrdapepu
16.04.2011 20:16:47
Peníze nedorazí ::E

As a result of the FBI investigation, 11 individuals behind Pokerstars and the two other sites whose domains were seized today now face "at least" $US3 billion in money laundering penalties, in addition to the shut-down of 76 bank accounts in 14 countries, Ars Technica reports.
pepamrdapepu
draxxur
16.04.2011 20:17:39
MAROSCZ 16.04.2011 19:35:38:
Takže říkáš když hledat turnaje kvůli overlayum tak v noci kdy uz evropani spí ?
draxxur
Ajirka1
16.04.2011 20:21:57
Jde Vam nenomu FTP? ::T
Ajirka1
Ic3g3org3
16.04.2011 20:23:18
FISHONFORK 16.04.2011 20:10:27: držim palce ať peníze dorazí. Já včera ve 2 ráno většinu vybral, nechal jsem si tam 200 babek a teď mam strach, že dostanu menší downswing a bustnu to. Bože jak já mám rád safe 150BI roll, a ne 30BI gambling rollíček...
Ic3g3org3
Stinger78
16.04.2011 20:28:01
AJIRKA1 16.04.2011 20:21:57: Jo, jedou.
Stinger78
ACSeRwin
16.04.2011 20:33:32
myslite ze to v dohledne dobe ceka i evropske sajty ?
ACSeRwin
FISHonFORK
16.04.2011 20:39:41
IC3G3ORG3 16.04.2011 20:23:18: Raději to vyber všechno, čím dýl to tam budeš mít, tím dýl budeš vystaven riziku...
FISHonFORK
mariSVK
16.04.2011 20:43:09
Teraz otazka pre vsetkych hracov? Je to nahoda, ze superovi dojde na river 2outak?? A to furt a furt dokola. Par dni idete hore, celkem to dodava sebaduveru a ... jeden den down a sme zase dole, ked ne na nule. A najlepsi, ze skoro vzdycky zacne down v momente, ked si dam vybrat prachy. Neni to divne? Jako, nejsem nejaky grinder, ale stve ma, ze dojde vzdycky po vybere hnusny down, takze mozem sa znova dobijat. Ako keby niekomu vadilo, ze sa konal vyber a ze co si to dovolujem !!!
A potom vyjde clanok, ze sa online herne vyuzivaju na pranie spinavych prachov. No ake easy, ked su to nase prachy, ze? Ojoj, asi seru na to a davam sa spät na live poker. Nieco na tom clanku bude.
mariSVK
draxxur
16.04.2011 20:46:02
IC3G3ORG3 16.04.2011 20:23:18:
když bustneš tak se snad nic neděje ne ? Je jedno jestl mas prachy vybrany nebo jestl je mas vsechny na ucte... Je uplne jedno kde je mas, takze se nemas ceho bat ze bustnes 200
draxxur
Stinger78
16.04.2011 20:46:19
MARISVK 16.04.2011 20:43:09: To že nejsi paranoik, neznamená, že po tobě nejdou ::V
Stinger78
mazki09
16.04.2011 20:47:08
FISHONFORK 16.04.2011 20:39:41:
uz sa asi nepodari z fulltiltu vybrat nic ::T zacali posielat emaily po vyprsani doby na schvalenie ze vyber je zamietnuty ::T tiez tam mam este 200dolarov cakal som uz iba na bonus 25dolarov za akciu take 2
mazki09
mazki09
16.04.2011 20:53:36
no do p,,,, asi sme nuteni vsetci na fulltilte hrat do kym neprehrame vsetko o 18:00 som poziadal o vyber cezMB a teraz som bol na ucte a peniaze mam spat ::| ale snad sa na tom pracuje kedze sa da ist aspon na svoju osobnu stranku full tiltu a pozret TAKE 2 a podobne co sa nedalo ::T
mazki09
draxxur
16.04.2011 20:53:43
MARISVK 16.04.2011 20:43:09:
je to nahoda, jsi paranoidní :D
draxxur
pepamrdapepu
16.04.2011 20:54:51
Funkce cashout zrušena ::R ::R ::R
pepamrdapepu
pepamrdapepu
16.04.2011 21:04:52
MARISVK 16.04.2011 20:43:09: Po všem chip dumpingu, aimingu, coop raisingu, zrušení DoN, fee 20%, praní špinavých peněz a daňových úniků si PS a Fulltilt zaslouží 30 let basy a pokutu 3 000 000 000 dollarů. Hail to hell ::E ::E ::E
ps:http://pisu-si.blog.cz/1003/online-poker-velky-podvod
pepamrdapepu
kyzacek
16.04.2011 21:09:19
Nechapu, proc tady resite par stovek, pripadne tisicu dolaru, ktery tam mate. O to prece vubec nejde. Jde o to, ze se Obama nestiti vyvolat takovouhle aferu jen proto, aby odvedl pozornost od toho, ze jeho letectvo zabiji civilisty v Libyi. To, ze velkou roli v cele kauze zrejme hraje agent Mossadu Tzvetkoff jen dokazuje, kdo za vsim je.
kyzacek
Jeliman
16.04.2011 21:10:16
Lidi nevím, ale tohle mi přišlo v emailu , po 5 hodinovým čekání po cashoutování :
Stav: ZAMÍTNUTO

Váš požadavek na vyzvednutí prostředků byl zamítnut. Zkontrolujte osobní informace o účtu a ujistěte se, že jsou stejné jako informace uložené v procesoru plateb. Můžete opravit osobní informace a zkusit to znovu. Jsou-li pokusy nadále neúspěšné, můžete vyzkoušet jiný dostupný způsob výběru hotovosti.

Z.m.r.d.i. zasra.ý ::W
Jeliman
pepamrdapepu
16.04.2011 21:11:34
Jinak od roku 2006 na ně mohli kdykoliv vlítnout, ale toto je zřejmě důvod
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/230720-obama-predstavil-plan-uspor.html
pepamrdapepu
Jeliman
16.04.2011 21:12:19
Dolary samozřejmě přiletěli zpět ::3 ::S ::S ::S
Jeliman
formycz
16.04.2011 21:13:17
jede někomu FT???
formycz
Ic3g3org3
16.04.2011 21:16:00
DRAXXUR 16.04.2011 20:46:02: Jesltli maj zmražený účty, tak tam nepůjde ani vkládat. A když to bustnu, tak mi bude chybět pár dní na dokončení posledního levelu Ironmana, postup v Leaderboardu, a pár bodů na nakoupení 3tího 26ti buckovýho tiketu. A s 30BI se může stát cokoliv, stačí menší swing...
Ic3g3org3
SvenMat
16.04.2011 21:16:14
Tak všichni se báli, že online poker pohřbí místní politici, ale zkáza přišla ze samotné kolébky pokeru ::)
SvenMat
Ic3g3org3
16.04.2011 21:17:32
FORMYCZ 16.04.2011 21:13:17: Jasně, mimo USA jede všem. Stáhni si klienta z fulltiltpoker.co.uk a pojede ti taky. momentálně 70k hráčů...
Ic3g3org3
mariSVK
16.04.2011 21:20:54
DRAXXUR 16.04.2011 20:53:43: No dobre, tak ja som paranoik a ty vsemocny, vseveduci pako, co zozral vsetku mudrost sveta.
Kamo, ja v konecnom dosledku len konstatujem, ze online je celkem zabava, ale akosi sa mi zda, ze zarabaju na tom len ti, co maju profizmluvu s hernou. Nejako sa im musime vyzberat na ich BI, ked idu na WSOP a dalsie top turnaje, lebo tito profici su taku chudaci, ze oni si nemozu dovolit si zaplatit BI zo svojho.
To ze amici skocili na prsty FT a PKS je uplne logicke, ved sa uz vedelo par rokov, ze posobia na americkom trhu nelegalne. A ty si myslis, ze sa to dalo robit stale a donekonecna? Ak si precitas clanok, ako sa stala PKS najväcsom hernou na svete, tak zistis, ze to len a len preto, ze sa vykaslala na americke zakony a posobila na ich trhu nelegalne. A myslim, ze tebe by sa tiez nepacilo, keby u vas podnikal niekto nelegalne, mimo pravidiel, zakonov.
Sorry, cela debata nie je o tom, ci je problem s online pokrom, ale ide v tejto chvily o to, ze ci to ich posobenie bolo legalne. A podla sucasnych zakonov nie a preto tam bolo mozne "pravdepodobne" robit podvody, ako sa pise v povodnom clanku. A je tym padom aj mozne, ze cely soft bol kompletne nastaveny tak, ze dava a berie a to stale donekonecna, takze ziskova je vzdy len herna a sem tam nejaky luckery co vyhrali top turnaj.
Ak vkladam niekde prachy, proste ma len mrzi, ze ked mam pocit, ze nie je vsetko koser, tak potom vyjde clanok o tom, ze fakt nebolo vsetko v poriadku a nieco tam bolo nelegalne. Takemu Isildurovi co Danielovi sa lahko hra na PKS, ked su dotovani, ale prevazna väcsina hracov ma smolu. A pre mna nie je hviezdov nejaky nahodny lucker, vitaz SCOOP na nete, ale uznavam skor niekoho z real, live pokru. Tam ten luck, badbeat a ostatne suckoutovske "nahody" nie su az tak pravidelne, ako na online pokre.
S tymto sa snad neda nesuhlasit, ak si aspon par tyzdnov vyskusal online poker.
mariSVK
mazki09
16.04.2011 21:21:03
k...... vy,,,,,,,,, co do p.. sa dalej moze hrat na full tilte? na poplatky su im hraci dobry ale na vybery su uz na p,,,, dobre vedia ze hraci maju z toho nervy a vela z nich tam necha velke peniaze od nervov ako mozu brat poplatky za hru ked nemozu vyplacat neskutocny podvod od spickovej herne a sa cudujem ze je tam stale 70 000zavislich co nevie skoncit a dalej pumpuju konta boh vie komu ::W
mazki09
Stinger78
16.04.2011 21:22:09
FORMYCZ 16.04.2011 21:13:17: Jo, zrovna si tam šolíchám freeroll v Omaze ::D
Stinger78
Eledrian
16.04.2011 21:24:49
Jde vám přihlásit se k účtu? Já stáhl instalačku z fulltiltpoker.co.uk kvůli aktualizaci a nejde to ... prý že neplatné heslo. Nechal jsem si poslat a to samé
Eledrian
Ic3g3org3
16.04.2011 21:26:53
MAZKI09 16.04.2011 21:21:03:
Podobná kauza byla v USA s Nettelerem, klienti měli zmražený peníze asi rok, pak je všechny dostaly zpátky. Tohle bude podobný, jen je otázka, jak to bude dlouho trvat. Proto nemám problém normálně pokračovat v grindu, a za pár měsíců, až se to vyřeší, si vybrat co zatím nahraju. Jen je škoda, že nám odstřihli fishky z USA. Jako národ jsou nejvíc loose playeři na světě.
Ic3g3org3
formycz
16.04.2011 21:28:28
IC3G3ORG3 16.04.2011 21:17:32: Díky
formycz
chujo1990
16.04.2011 21:34:42
Já si peníze vzhledem ke kurzu USD nevybíral... Budu doufat, že o ně nepřijdu.. :)
chujo1990
TedG82
16.04.2011 21:38:40
No co, v nejhorším si můžu říct, že jsem hrál půl roku na stárech v podstatě za playmoney ::D.

Always look on the bright side of life.
TedG82
draxxur
16.04.2011 21:39:50
MARISVK 16.04.2011 21:20:54:
Vazne nevim proc mi nadavas, jen si myslim ze tohle rika spoustu lidi bez toho aby melo odehrany naky kvalitni vzorek dobře atd atd... O tom ze to bylo v USA nelegalni vim a taky se mi nelibi ze se neco takovyho stalo, jen mi prijde spatny obvinovat celkove online poker, ze je to podvod atd atd.... Taky obcas mam takovej pocit, ze to neni spravne a ze je to nemozny a ze me to zase drti..... Suckoutovske nahody tam nejsou tak pravidelny jako na online pokeru??? A to ti prijde divny ??? vzdyt tam odehrajes megamockrat mene hand nez na live, tak je jasny ze se to tak casto nestava... Moc s tebou nesouhlasim, ikdyz sem par roku vyzkousel online poker

Taky sem mel mesic 80BI swing a myslel sem si ze to neni mozny a ze vsechno je proti me a ze je to uz podvod a nakonec se to otocilo... Urcite si nemyslim ze na tom vydelavaji jen ti co maj smlouvu s hernou a nebo ze stastny luckeri. Je tolik hracu co sou tam XX v plusu a myslim, ze toho vetsinou docilili tim, ze nebreceli, ze je to podvod a ze swing a ze je ta herna podelava a ze BLABLA spoustu dalsich veci. PROSTE JEN HRALI DAL A MAKALI NA TOM A NEKAM TO DOTAHLI :-) ::R ::R
draxxur
draxxur
16.04.2011 21:40:58
TEDG82 16.04.2011 21:38:40:
hh, +1 ::U
draxxur
Stalker
16.04.2011 21:41:12
Týká se to zamítnutí výběrů jen FTP nebo se to vztahuje i na PS? Nezlobte se, ale nejsem doma, nemám tu klienta a nějak to nechápu. Když mám na PS 200usd, budu je moct vybrat nebo ne?
Stalker
samko
16.04.2011 21:51:02
kazdopadne sun_cz si tedka frci na starech a docela se mu dari.. Stejne tak i martin hruby.. docela by me zajimalo vyjadreni nejakych ceskych cashkaru cuna,hurloona, drateks atp. jak se k cele situaci stavi
samko
samko
16.04.2011 21:51:40
STALKER 16.04.2011 21:41:12: Momentalne uz asi ne
samko
SvenMat
16.04.2011 21:52:50
tak nějakej agent FBI neskousnul downswing .. a my si to musíme vyžrat ::)
SvenMat
mariSVK
16.04.2011 21:53:16
DRAXXUR 16.04.2011 21:39:50: OK, ak si mal 80BI swing, tak mas nieco odohrane a vazne mas pravdu, ze asi nie je fer sa stazovat na swing, kedze ho ma asi kazdy, kto to hra. Sice si aj tak myslim, ze to uplne nie je v poriadku, tak nebudem si kazit naladu a ak som ta urazil za to ho paka, tak sorry. Bola to reakcia na paranoika.
A kaslime na to, PKS funguje, kto si chce, zahra si a kto si sa vybrat, mozno sa do roka docka. Zatial len tolko, GL
mariSVK
SvenMat
16.04.2011 21:54:42
Konečně můžeme hrát pro radost a ne pro prachy ::D
SvenMat
samko
16.04.2011 22:01:43
PokerStars hra č.60919021626: Hold'em No Limit (5$/10$ USD) - 16.04.2011 15:56:55 ET
Stůl 'Mieke IX' 6-max Místo č.1 je button
Místo 1: sun_cz (2518$ v žetonech)
Místo 3: 2PairWind (1036$ v žetonech)
Místo 4: thenutspt (2036$ v žetonech)
Místo 5: Ruxandescu (1827$ v žetonech)
Místo 6: ImagineKing (2501$ v žetonech)
2PairWind: vložil small blind 5$
thenutspt: vložil big blind 10$
sun_cz: vložil ante 2$
2PairWind: vložil ante 2$
thenutspt: vložil ante 2$
Ruxandescu: vložil ante 2$
ImagineKing: vložil ante 2$
*** VLASTNÍ KARTY ***
Ruxandescu: pokládá
ImagineKing: zvyšuje o 20$ na 30$
sun_cz: dorovnává 30$
2PairWind: pokládá
thenutspt: pokládá
*** FLOP *** [Qh Jh 3d]
ImagineKing: sází 50$
sun_cz: zvyšuje o 100$ na 150$
ImagineKing: zvyšuje o 170$ na 320$
sun_cz: dorovnává 170$
*** TURN *** [Qh Jh 3d] [Kh]
ImagineKing: checks
sun_cz: sází 330$
ImagineKing: dorovnává 330$
*** RIVER *** [Qh Jh 3d Kh] [3s]
ImagineKing: checks
sun_cz: sází 770$
ImagineKing: dorovnává 770$
*** SHOW DOWN ***
sun_cz: ukazuje [Th 9h] (postupka v barvě, devítka až král)
ImagineKing: skryl karty
sun_cz sesbíráno 2923$ od bank
*** SUMMARY ***
Celkový bank 2925$ | Rake 2$
Board [Qh Jh 3d Kh 3s]
Místo 1: sun_cz (button) ukázál [Th 9h] a vyhrál (2923$) s postupka v barvě, devítka až král
BOOM
samko
Stalker
16.04.2011 22:01:49
SAMKO 16.04.2011 21:51:40: No tak to je v prdeli, pro mě, fishku je 200usd to co pro jiný životní trefa:D Ještě že jsem si 700usd vybral minulej týden
Stalker
draxxur
16.04.2011 22:02:05
MARISVK 16.04.2011 21:53:16:
Neurazilo mě to, v pohodě :-) Kdybych mohl tak si to taky nechám ověřit, jestli je to fér a jestli to chodí jak má, ale to se nikdy nedozvíme. Ale jinak tomu 100% věřím, že to podle procent prostě chodí a podvod to není. Ani si nemyslím, že by PS mělo třeba důvod šmelit generátor karet, bylo by jim to k ničemu. ::N
draxxur
pilda
16.04.2011 22:05:23
FISHONFORK 16.04.2011 20:10:27: jakym zpusobem? pokud mas pending tak ti to s nejvetsi pravdepodobnosti zrusi. mel jsem pending od vcera 22:30 na moneybookers a zrusilo mi to asi pred dvema hodinama. vetsina lidi s kteryma jsem se bavil dostala stejnou zpravu priblizne ve stejne dobe, takze pocitam, ze rusime kompletne vsechny vybery at uz je to z jakehokoli duvodu...
sere me to radne, mel jsem tam solid bankroll plus to, co jsem chtel vyuzit na cestovani po evrope v lete a ted vubec netusim kdy se k tomu dostanu... no doufejme, ze to bude co nejdriv, ale who knows... jinak teda mluvim o ftp, na starech snad nejsou problemy co jsem zatim slysel.
pilda
samko
16.04.2011 22:10:28
STALKER 16.04.2011 22:01:49: Hele nevim to jiste, chce to zkusit no, parkrat jsem dneska slysel ze lidi cashoutovali ale to bylo spis rano no
samko
samko
16.04.2011 22:13:24
zrovna koukam jak vinky hraje kvaldu do san rema, tak by me taky celkem zajimalo jestli takovehle kvaldy na zivace budou proplaceny
samko
Anti52
16.04.2011 22:19:10
Poslouchal jsem dneska rozhovor s Junglemanem12, kterej ma na FTP 1000x vic nez vy vsichni a pripadal mi mnohem vic v pohode.

To, ze vam ted nejde vybrat z FTP neznamena, ze prijdete o svy penize. Nemuzu sice zarucit opak, ale logicky kdyz se kazdej druhej hrac snazi vybirat, tak to software nezvladne.

Bal bych se asi kdybych mel ucet na Absolute poker, to je preci jen mensi herna a nemusi se z toho dostat, ale neverim, ze tahle afera polozi 2 nejvetsi online herny!
Anti52
FISHonFORK
16.04.2011 22:21:59
MAZKI09 16.04.2011 20:47:08: Mno mě napsali že tobylo schváleno a že to odeslali (doufám že si řekli, ten fishonfork nám tady nechal na raku už přes 5K dolarů i přesto, že má nastvenej handicap 100%, tak mu to pošlem, je to naše zlatíčko). Jak já su štastné, že jsem vše na PS vybral už před třemi týdny...
FISHonFORK
FISHonFORK
16.04.2011 22:24:04
PEPAMRDAPEPU 16.04.2011 21:04:52: Nezapomeň na random handicapy:-)
FISHonFORK
FISHonFORK
16.04.2011 22:25:44
SVENMAT 16.04.2011 21:16:14: hihi ::D
FISHonFORK
FISHonFORK
16.04.2011 22:30:59
PILDA 16.04.2011 22:05:23: Tve doufám že se k těm penězům dostaneš
FISHonFORK
DonkIsBackAgain
16.04.2011 22:33:15
Parádička ::R . Od doby "vzniku" Isildura se na oline konečně něco děje...
Ale jinak bych to shrnul...Žid nahání Žida ::D ::V
DonkIsBackAgain
pilda
16.04.2011 22:37:35
FISHONFORK 16.04.2011 22:30:59: pohoda, ziju s nasima, studuju, takze se nic nedeje. ale tech par mesicu letos se opravdu darilo a znamenalo to pro me hodne vyznamnou castku aniz bych musel chtit neco po nasich. porad doufam v to nejlepsi, kalim od vcera a vicemene si rikam, ze nic nemuzu delat... jako jsem si jisty, ze ty penize dostanu, ale nejlepsi by pro me bylo tak do mesice max... gl vsem a doufejme jen v to nejlepsi, co nam tahle situace muze prinest...
pilda
SvenMat
16.04.2011 22:40:40
online i live poker se vrací do doby prehistorické .. jeste zrusej EPT a ostatní turnaje pod hlavickou Pokerstars a bude vymalovano
SvenMat
peedek
16.04.2011 22:47:48
Pokuta je tak vysoká, protože se podvádí od roku 2006. Myslim ale, že ve skutečnosti proteklo mnohem víc peněz. Nicméně pokud dobře chápu, tak se 3 mld. dolarů budou dělit mezi ty 3 (nebo i víc) herny. Prostou úměrou (2,6 mil. hráčů FTP, 1,9 mil. PS a 1,4 AP) na PS vychází pokuta kolem 1 mld. dolarů. Zisk PS jen za rok 2011 byl 1,4 mld. dolarů (viz. Wikipedia). Předpkládám tedy, že pokuta by rozhodně neměla být likvidační....Taky předpokládám, že v případě finančních prblémů je pokutu možné splácet, nebo se mýlím?

Pokud sem s číslama nějak úplně mimo, tak mě opravte pls, zajímá mě váš názor
A ještě by mě zajímalo jestli ty 3 mld. co chtěj je strop nebo to může jít eště vejš
peedek
DonkIsBackAgain
16.04.2011 22:51:36
Hlavně ten Absolute poker není v aférách žádný nováček ::)

Bavím se opravdu parádně ::;
DonkIsBackAgain
samko
16.04.2011 22:53:48
PEEDEK 16.04.2011 22:47:48: Myslím, že víše bude jěště upřesněna na základě vyšetřování, které teď probíhá. Akorát tam třeba je další faktor a to je, pokud opravdu zavřou majitele PS a jeste toho druheho typka, tak jak to pojede potom dál.
samko
M0RGAN
16.04.2011 22:54:33
PEEDEK 16.04.2011 22:47:48: No já nevím, jestli by ti pokuta ve výši 70% ročního příjmu přišla v pohodě ;-)
M0RGAN
xxx
16.04.2011 22:56:39
Váš požadavek na vyzvednutí prostředků byl zamítnut
xxx
SvenMat
16.04.2011 22:57:25
Doyle Brunson na to na pokernews říká:
No možná teď uvidíme, jestli ty online superstars umí hrát poker ::D
SvenMat
peedek
16.04.2011 22:57:26
M0RGAN 16.04.2011 22:54:33: Ne v pohodě, ale rozhodně ne likvidační
peedek
DonkIsBackAgain
16.04.2011 22:59:10
SVENMAT 16.04.2011 22:57:25: Pán ví co povídá ::V
DonkIsBackAgain
pilda
16.04.2011 22:59:34
pokuty jsou zatim predbezne ve vysi 1.5 ps, 1 ftp, 0.5 ap
pilda
SvenMat
16.04.2011 23:01:24
DONKISBACKAGAIN 16.04.2011 22:59:10:
Grindeři budou muset grindit živáky. ::D
SvenMat
samko
16.04.2011 23:03:19
Justin Smith :

Very sad about online poker ceasing to exist in the U.S. Online poker was my baby and gave me freedom and amazing opportunities while young
samko
samko
16.04.2011 23:05:28
Bluff magazine:

Players with large balances on pokerstars are receiving phone calls today ensuring them payouts are coming

Tak tohle je docela uklidnujici<-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
samko
SvenMat
16.04.2011 23:06:59
SAMKO 16.04.2011 23:05:28:
Praštil jsem jim s telefonem ::)
SvenMat
samko
16.04.2011 23:07:45
samko
TedG82
16.04.2011 23:14:32
SAMKO 16.04.2011 23:05:28: Tak to je fake, mě nevolali ::O
TedG82
petrppp
16.04.2011 23:26:01
FISHONFORK 16.04.2011 18:54:08: Eurosajtám (těm pořádnejm) se toto stát nemůže. Jsou to totiž již dávno průhledné společnosti, kótované na burze - tedy naprosto transparentní společnosti s jasnou vlastnickou strukturou, které by si nemohly dovolit podkopat své investory tím, že budou podplácet vysoké bankovní úředníky či podobně.

Všechno, co se teď kolem PS či FT děje, je od nich fackou nejen pro státní úřady a pokerové hráče, ale i pro všechny herny, které léta legálně lobují za legalizaci gamingu. Po neustálém přesvědčování vlád na celém světě, že online herny nejsou pračky na praní špinavých pěněz či mafiánské organizace umožňující hraní nezlezletilým se ukáže, že dvě největší pokerové herny ve skutečnosti JSOU mafiánské organizace.

Nejde o to, že dovolily hrát US hráčům.. ale o všechny ty ostatní podvody. Prostě se ukázalo, že se jedná o nedůvěryhodné společnosti - ne proto, že nabízely US hráčům poker, ale protože si našly kriminální cesty, jak zisky z nich legalizovat.

Už několik měsíců jedu Ongame - bwin a betfair. Vyhovuje mě jak soft, tak pocit, že obě společnosti jsou v EU legální. Mám klid.
petrppp
M0RGAN
16.04.2011 23:34:01
PETRPPP 16.04.2011 23:26:01: ze stránky www.bwin.cz:
Adresa bwin International Ltd., Suite 611, Europort, Gibraltar

Gibraltar NENÍ součástí EU. To je totéž, co ostrov Man - sídlo Pokerstars!
M0RGAN
SvenMat
16.04.2011 23:36:54
PETRPPP 16.04.2011 23:26:01:
Pokerstars.com je presunuta na pokerstars.eu ... my se tu o ne postarame ::)
SvenMat
Endzeit
16.04.2011 23:37:19
M0RGAN 16.04.2011 23:34:01: nj ale amíci tam nehrajou ;)
Endzeit
petrppp
16.04.2011 23:38:45
M0RGAN 16.04.2011 23:34:01: to máš špatné informace.. Gibraltar spadá správně pod EU: "V souladu s čl. 355 (3) Smlouvy o fungování Evropské unie platí evropské základní svobody také pro Gibraltar."

co se týče např. bwinu: "Společnost bwin International Ltd. byla založena v roce 1999 pod obchodním názvem Simon Bold (Gibraltar) Ltd. a v roce 2001 byla plně převzata na burze kótovanou společností bwin Interactive Entertainment AG se sídlem ve Vídni. Tato společnost je nyní součástí skupiny bwin.party. Mateřskou společností skupiny je společnost bwin.party digital entertainement plc, která je registrovaná na Gibraltaru a kótovaná na londýnské burze."
petrppp
petrppp
16.04.2011 23:39:29
M0RGAN 16.04.2011 23:34:01: ještě ps2: nejde jen o to, kde má společnost licence.. ale i kdo je vlastníkem!
petrppp
petrppp
16.04.2011 23:40:43
M0RGAN 16.04.2011 23:34:01: v celé této kauze není hlavní problém v tom, kde má ta která společnost licence.. ale v tom, jak podniká a co dělá..
petrppp
M0RGAN
16.04.2011 23:41:10
ENDZEIT 16.04.2011 23:37:19: to ani netvrdím. Ale hrát na Bwinu v podstatě musíš danit výhry stejně, jako z Pokerstars. Betfair sídlí v Londýně a třeba PokerIdol na Maltě. Tak je to ok. Ale Bwin ne.
Ostatně ani hraní na Pokerstars nebo FTP není v EU nelegální (kromě Francouzů a Italů). Ale měl bys danit výhry (stejně jako z Bwinu).
M0RGAN
petrppp
16.04.2011 23:46:04
M0RGAN 16.04.2011 23:41:10: jestli si myslíš, že betfair sídlí v londýně, není třeba dál debatovat.. nejdříve se trochu informuj (je rozdíl, kde má společnost zaměstance a kde zdaňuje - to je jako bys řekl, že bwin sídlí ve vídni)
petrppp
M0RGAN
16.04.2011 23:47:57
PETRPPP 16.04.2011 23:38:45: z té věty nevyplývá, že by byl součástí EU. Gibraltar je britskou kolonií, ale má výjimku. Stejnou jako onen ostrov Man. Formálně je britská královna panovnicí i třeba Kanady, myslím. A je snad Kanada součástí EU?
M0RGAN
M0RGAN
16.04.2011 23:49:40
PETRPPP 16.04.2011 23:46:04: Celý Ongame sídlí v Gibraltaru právě proto, že je to daňový ráj.
M0RGAN
SvenMat
16.04.2011 23:57:39
Americká online elita se na pár měsíců přestehuje do Londýna, založí si účty na své přítelkyně, matky, otce, bratry a jedou dál ::)
SvenMat
Endzeit
16.04.2011 23:58:33
M0RGAN 16.04.2011 23:41:10: To mluvíš ale úplně o něčem jinym než o čem de v tomhle případě.
Endzeit
Ic3g3org3
17.04.2011 00:12:21
Kdyby nějakej hodně úspěšnej Grinder z US chtěl přežít krizi cestou do Evropy, tak klidně může bydlet u mě a denně mě couchovat za stravu a nocleh :-D
Ic3g3org3
Eifi
17.04.2011 00:20:33
přes 180 000 online na stárech mi teda nepřijde jako výraznej propad ...
Eifi
Endzeit
17.04.2011 00:23:55
Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc mi docházím k závěru, že se asi nechci vracet na Stars ani kdyby to pro Evropany dál bylo všechno u nich ok. To co udělali je vážně pro Poker špatný a snahu ho legitimizovat ztížili pro všechny. Party to asi jistí.
Endzeit
Endzeit
17.04.2011 00:28:27
Barry Greenstein hraje právě play money table na Pokerstars ::D To je borec.
Endzeit
Novious
17.04.2011 00:30:23
PETRPPP 16.04.2011 23:26:01: No že by měli ongame dobrý soft bych zrovna netvrdil, když na slabších kompech je problém hrát 4 stoly současně s tím, že to může sem tam zamrznout a i na nových superkompech mít víc jak 10 stolů najednou dosti stresující. Z toho plyne, že soft je velmi špatně odladěný a taky to je jediná věc, která mě odrazuje od depozitu na Toweru a Red King's pokeru a zůstávám na PS, kde i na mojí šumce můžu jet 20 stolů bez lagů.
Novious
Stinger78
17.04.2011 00:31:06
ENDZEIT 17.04.2011 00:28:27: A 32 lidí ve frontě, aby si mohli pinknout s Barrym ::D
Stinger78
FerriTheNuts
17.04.2011 00:37:28
ENDZEIT 17.04.2011 00:28:27: Asi ma Barry ve smlouve, ze musi odehrat X hodin na starech... tak ted muze jen za play money... :)
FerriTheNuts
SvenMat
17.04.2011 01:10:42
Ředitel aliance opkerových hráčů:
"Miliony Američanů po celé zemi jsou znepokojeny tímto útokem na internetový poker. Zatímco se vláda možná soustředí na společnosti, které tyto hry provozují, je to obyčejné a jednoduché vyhlášení války pokerovým hráčům a jejich svodobu. Nejenže více než 10 milionů online hráčů přišlo o místo, kde by hráli hru, která je baví a ze které si řada z nich vydělává na své živobití, ale současně s tím se obávají o dostupnost jejich finančních prostředků."
SvenMat
CARTER
17.04.2011 01:25:52
http://www.youtube.com/watch?v=QdYJ1lgn-rU&feature=player_embedded#at=190
CARTER
CARTER
17.04.2011 01:27:41
edit: http://www.youtube.com/watch?v=QdYJ1lgn-rU
CARTER
kumarviky
17.04.2011 02:41:54
teď se mi podařilo vybrat 100 usd a všechno v pořádku tak třeba nižší výběry jdou ::U
kumarviky
Kvido
17.04.2011 03:05:01
KUMARVIKY 17.04.2011 02:41:54: pres moneybookers? a z pokerstars nebo z FT?
Kvido
kumarviky
17.04.2011 03:57:45
FTP a bylo to přes Visu. Snad to dorazí no :)
kumarviky
poool
17.04.2011 10:10:08
“Please be assured player balances are safe. There is no cause for concern. For all customers outside the U.S. it is business as usual,” according to the statement.

http://www.lvrj.com/blogs/stutz/Full...d.html?ref=259

Pokerstars tvrdí že everything OK ::)
A fulltilt už nahodil cashout.
A omaha je extrasoft bez těch hladových amerických grinderů ::D
poool
FISHonFORK
17.04.2011 10:34:00
IC3G3ORG3 17.04.2011 00:12:21: U mě bude platit, ale zase mu dám extra rakeback 38%
FISHonFORK
Cica007
17.04.2011 10:39:42
cik. hele nejde mi pustit klient FT, chce to nové aktualizace a kdyz se zacnou stahovat hodi to error poradi nekdo?
Cica007
GLaedr
17.04.2011 10:39:55
Já mám problém dokonce jenom spustit Looby na fulltiltu.. když se chci přihlásit, jsem dotázán na aktualizaci, která mi následně hodí error a konec...jste na tom někdo podobně??? ::|
GLaedr
dvoriak
17.04.2011 10:55:46
GLAEDR 17.04.2011 10:39:55: CICA007 17.04.2011 10:39:42: ono by stačilo umět číst.. stáhněte si klienta z www.fulltiltpoker.co.uk
dvoriak
CZDonkey
17.04.2011 11:06:56
Jestli ty herny chtej pokracovat, tak Vam ty penize musej zaplatit. U Pokerstars jsem si docela jistej, ikdyz mi jeste nic nedali ::D Ale cashoutuje kazdej, takze to proste musi bejt pretizeny.
Pochybuju, ze kdyby pouzili nase/vase penize na tu pokuty a zavreli pokerstars.com/eu tak by nekoho nalakali na ps.fr/it. "Mame vas radi, ale kdyz se prijde na nase uplaceni, tak to zaplatime vasema penezma"

Ja osobne jsem nikdy neresil proc hrajou US hraci, ikdyz to maj zakazany. To ze ps, fulltil uplacej banky a ruzne omrdavaj legaslativu v usa, je docela prisny. Tak nejak jsem predpokladal, ze na to prisli hraci a herny jen delaji, ze o nic nejde. Za ty dva dny jsem docela otocil z nazoru fasisticka usa vs. utlacovany herny na obycejny porusovani zakonu
CZDonkey
eeexpert
17.04.2011 11:23:58
GLAEDR 17.04.2011 10:39:55: RE[[CICA007:3170:105597:17042011 10:39:42]]: Zkuste tohel, já to stáhnul z českýho fulltiltu když to ještě šlo. http://www.uloz.to/8681386/fulltiltsetup-1-zip
eeexpert
LilSteewe
17.04.2011 11:31:58
Mne momentalne nejde vyber na FTP na moneybookers. Kdyz na to kliknu, napisou, ze to momentalne nejsou schopny a at to zkusim za chvilku...kdyz dam prevod na ucet, tak mi to dal pusti...jenze to zas nechci ja! ::)
LilSteewe
tomczech
17.04.2011 11:40:10
Jen tak nahlas uvažuji, podle dosavadních informací jsou obvinění, že podvádějí vládu, finanční úřad a banky. Koho ještě ? Kdo ještě zbyl na podvod ? Co je účelem heren online ? Vyváření zisku. Jak ho nejlépe vytvoří ? Neustálým koloběhem peněz mezi hráči. Uvažujte tedy taky. Já už jim nepošlu ani cent. Jako zábava výborné, ale business je to jen pro ně. Hráči to jsou ti oslíci co roztáčejí kolečka. Mějte se fajn.
tomczech
DangerError
17.04.2011 11:42:20
Lidi nemagořte... Cashoutujete jak zběsilí a celé situaci akorát přitěžujete. Ty vaše ultimate huge bankrolly stejně nikoho nezajímají :D A jak psal Durrrr "Na 99,93% peníze dostanete."
DangerError
stardust76
17.04.2011 11:46:23
CARTER 17.04.2011 01:25:52:
dost dobrý:-)
stardust76
GLaedr
17.04.2011 11:51:16
Já když chci převíst peníze na účet, tak mi to vyhodí oznámení: Aby Vaše transakce mohla být zpracována, požadujeme, aby se jméno registrované s Vašim Full Tilt účtem, schodovalo se jménem na Vaši EBA Bank kartě. ...Můžete mi někdo prosím říct, co je to ta EBA Bank karta?
GLaedr
TedG82
17.04.2011 11:56:40
TOMCZECH 17.04.2011 11:40:10: A ty myslíš že ty herny jsou tu proto, že to manažery těch heren baví? Vítej v realitě, dobré ráno! ::D
TedG82
sooner11
17.04.2011 12:23:09
Marketing FT a PS vynesl rapidně nahoru a udělal z těchto největší herny (spolu s délkou působení). Nechci být skeptik, ale momentální negativní marketing je během krátké doby potopí kousek nad dno. Jednoduše se jim nechtělo danit tolik, kolik měli, tak vymysleli, jak ten zisk snížit. Toto je obrovské plus pro ostatní herny.
sooner11
sooner11
17.04.2011 12:24:58
taky jsem vybral, nebudu čekat... přes banktransfer a proběhlo to v pořádku - proccesing and approved.
sooner11
tomczech
17.04.2011 12:32:17
Jo Tede , myslel jsem si, že to dělají jako charitativní činnost ::; . Podívej pokud s někým něco podnikáš s penězi, tak mu asi musíš trošku důvěřovat. Momentální situace nasvědčuje, že tyto saity podváděly. V tobě to může zvedat důvěru , ve mně je tomu naopak. Všichni tady píšete o poklesu a nárůstu a běžném střídání cyklů výher a proher. Toto tvrzení se zažilo pod označením "Downswing". Já zcela otevřeně přiznávám, že nejsem nějáký velký hráč, a hraji pro zábavu, takže jsem tímto slangovým výrazem ani nemohl být postižen ::) . ::) Co když je to trošku jinak. Jaký logický argument lze použít na prohru 60-80 Buy inů ? Třeba zrovna tvůj downswing posloužil 10ti začínajícím hráčům, aby měli pocit, že mají šanci vyhrávat, ono to jednou přijde. Jak by asi vypadaly stoly, kdyby vyhrávali jen ti nejlepší ? Prázdno a pusto. Kždý by to po krátkém čase vzdal. Takhle se to pořád dokola přerozděluje, sem tam někdo něco vloží a jede se dál. Ale faktem zůstává, že pro mně a řadu dalších, je to příjemná zábava a tak to i chápu. A ostatní si myslete co uráčíte, je to Váš názor a Vaše zkušenost. GL Tede
tomczech
Hopsalek
17.04.2011 12:36:34
SOONER11 17.04.2011 12:23:09: mozna jsi to prehledl ale ten problem nijak nesouvisi s danema:]]]]]]]]]]]
Hopsalek
sooner11
17.04.2011 12:43:41
hopsalek: člověče zkus číst mezi řádky - je to HLAVNĚ o snižování daňového základu, tím placení menších daní. V USA a kdekoli jinde - pokud o.je.beš stát na daních, je to jeden z největších či největší prohřešek, protože vládě přímo ubíráš z korýtka!
sooner11
Hopsalek
17.04.2011 13:02:44
SOONER11 17.04.2011 12:43:41: to je tak mezi radky az je to uplne mimo radky...
Hopsalek
Glum1980
17.04.2011 13:03:02
TOMCZECH 17.04.2011 12:32:17: Přeposílej si s ostatními hráči co chceš ::) .Já si za rok a půl přišel na roční hrubý plat.Takže po zdanění jsem na tom vlastně v práci hůř ::; Nehledě na to že v práci mě to sere a poker mě baví ::U
Glum1980
Spooky
17.04.2011 13:10:52
Takže co radíte kluci? Vybrat nebo ne? Mám tam sice jen usmolenejch 900 ale pro mě to prostě prachy jsou... A kam dál?
Spooky
peedek
17.04.2011 13:17:11
Souhlas s Glumem. Je nejlepší dyž je práce zároveň zábavou. Ale takový jako Tomczech budou svojí průměrnou hru dycky svádět na neférový rozdávání karet. Kdybys Tome ale něco vědel o varianci tak víš, že i v 9 handed SNG můžeš v pohodě zažít swingy těch 80BI. Doporučuju Alkaatchovo video o varianci http://www.online-poker-zdarma.cz/rubriky/videa/vyukova-videa-sit-and-go/x-sit-and-go-vyukove-video-variance-v-sit-and-go_2613.html . Nic proti tobě, ale pochybuju ale že takovouhle matematiku pochopíš, dyž říkáš svý názory než si něco zjistíš.

Taky si myslim, že v dnešní době de i z vnějšího pozorování her zjistit férovost rozdávání karet i když nevim jestli to nějaká společnost dělá, ale myslim že když spousta stránek sleduje různý statistiky všech hráčů, že neni problém zanalyzovat nějakej větší počet her a zjistit nezávadnost (férovost) distribuce.
peedek
Capy
17.04.2011 13:37:06
čierny piatok je to pre tie herne a obžalovaných.. nie pre mňa..
Capy
tomczech
17.04.2011 13:40:39
Chlapi , ale já si vůbec nestěžuji, samozřejmě já to nepochopím (jsem ekonom), úplně blbej ::T . Proboha jenom se nedotknout dogmat, kterým všichni věří. Vznést pochybnost, když zrovna zatkli majitele saitu podezřelého z podvodu. Jasně, proto jsem hlupák. Je super, že Tě to baví, že ti to přináší radost, mně taky, ale mně to prostě neživí a nebude živit, ale proto to nemusím přestat hrát a nemít svůj názor. Glume určitě jsi wining hráč, poctivý grinder, ale nevím jestli by ti to stačilo na obživu, třeba Tě ta práce nebaví, protože Ti za ni málo platí. Tady je to jak v 18. století, když někdo řekl, že papež není představitelem boha na zemi. GL všem
tomczech
FISHonFORK
17.04.2011 13:40:54
Osobně po tomto problému, začnu opět hrát na FT a PS tak za rok (až se situace stabilizuje a FT a PS dají vše do pořádku), nechci "spolupracovat" s někým kdo se pohybuje na hraně zákona. navíc ta pokuta 3M nemusí být konečná.

Teď hezky dojíždím FPP a pak hurá na eurosity
FISHonFORK
FISHonFORK
17.04.2011 13:44:26
TOMCZECH 17.04.2011 13:40:39: Ačkoliv už jsem vydělal taky za rok skoro to co mám na platu za rok - tak si myslím, že by herny byly hloupé, kdyby byť jen trochu nenastavili soft, tak aby občas dal, občas vzal :-), protože jak říkáš, oni chtějí aby se peníze točili, a furt se točil rake, ne aby během roku přivedlo top 2K hráčů zbylejch 100K do busto stavu:-).
FISHonFORK
Hopsalek
17.04.2011 13:49:34
FISHONFORK 17.04.2011 13:40:54: ty jsi prisel na to ze se pohybujes v sede zone az predevcirem? :]]]]]]]]]]
Hopsalek
tomczech
17.04.2011 13:54:00
Hopsalku a není to především problém těhle heren, že nejsou schopny zabezpečit svůj business tak, ať je v souladu se zákonem ? Za ty peníze co jim každý z nás dává, je to jejich povinnost. Kde je odpověď na můj dotaz na PS nechť se laskavě vyjádří ke zdanění CG na jejich saitu ? Nikde. Kup si automobil, nalož do něj svoji rodinu a až se rozplácneš o sloup, protože ti tam nedali brzdy, tak je omlouvej. FishonFork díky, aspoň ty nejsi posedlý modlou.
tomczech
Hopsalek
17.04.2011 13:57:16
TOMCZECH 17.04.2011 13:54:00: vubec nechapu na co reagujes a co chces rict:]]]
Hopsalek
soci
17.04.2011 13:58:40
lidi kdyz se prihlasim a dam pokladnu tak tam mi to ukazuje jenom hraci penize zadne moje skutecne panize co sem tam mnel a taky se mi nezobrazuji zadne servery kde by se hralo o skotecne penize kam se to vsechno i s mojima penezi do p*** podelo ::O ::O ::O ::O
mate nekdo stejny problem?
soci
Hopsalek
17.04.2011 13:58:42
TOMCZECH 17.04.2011 13:54:00: a uz to tusim...nicmenen ja ve vztahu k pokeru nikdy nedelal ani neplanuju delat nic co by alespon vzdalene pripominalo nalozeni rodiny do auta bez brzd:]]]]
Hopsalek
Hopsalek
17.04.2011 13:59:38
SOCI 17.04.2011 13:58:40: nestahl sis vole klienta z XXXXXX.net sajty?:]]]
Hopsalek
soci
17.04.2011 14:02:15
jestli jsem si nestahl xxxx co??? sry ale ja se v techto vecech neviznam
soci
Hopsalek
17.04.2011 14:05:11
SOCI 17.04.2011 14:02:15: no to vidim... napriklad pokerstars ma stranky s dvoji priponou .com {dneska teda .eu} coz je klasika a .NET ktera slouzi primarne k reklamnim ucelum {reklama na hazard je regulovana} a kde je klient ktery umoznuje hrani jenom o play money...takze se ptam jestli sis nahodou nestahl nebo nepouzivas tohoto klienta
Hopsalek
Sharkeee
17.04.2011 14:06:32
Já si pořád myslím že Evropských hráčů by se to němělo vůbec dotknout. Pokud se to pos.ralo v Americe PS a FTP by se to měli pokoušet zachranit evropskymi hráči ne????
Nedokažu si totiž představit že by PS nebo FTP uplně krachli.
Sharkeee
soci
17.04.2011 14:08:24
aha jo to bude tim musel jsem si to odinstalovat protoze mi to ukazuvalo chybu pri aktualizaci minule mi pomohlo preinstalovani a stahl jsem to z tohohle http://www.fulltiltpoker.net/cs/ takze je to tim ufff diky sem se lek ze mam prachy v p*** jinak nevite kdy pudou znovu ty eu stranky?
soci
TedG82
17.04.2011 14:11:44
FISHONFORK 17.04.2011 13:40:54: Myslíš že eurosajty budou při "nezkorumpovatelnosti" Bruselu čistější? Myslím že problém PS a FT je hlavně ten, že jsou to největší herny a Obama a spol. potřebují peníze na důležitější věci.
TedG82
soci
17.04.2011 14:11:54
a nebo nevite kde by se dal ten softvare stahnou kromne tech eu aby jsem mohl hrat o penize?
soci
Hopsalek
17.04.2011 14:16:41
TEDG82 17.04.2011 14:11:44: kdyby opravdu potrebovali prachy, tak poker v klidu olicensujou a zdani:]]] tady je opruz, ze v americe nemaj herny jinou moznost nez se pohybovat na hrane zakona...
Hopsalek
martinino
17.04.2011 14:18:14
MARISVK 16.04.2011 20:43:09: tak jestli si z tohohle clanku pochopil ze je to rigged, tak si fakt bedna. radsi to nehraj, stejne je to nazivo o stesti co ti chodi za karty a online podvod ::D
martinino
Hopsalek
17.04.2011 14:19:28
SOCI 17.04.2011 14:11:54: o muj boze do cehos to rozum nedal... napsal jsem ze NAPRIKLAD pokerstars maji ted priponu eu, fulltilt maji tusim fulltilt.co.uk a to tam prosim nehraju a vim to, jsem si prakticky jist ze za 10 vterin na googlu bys to zjistil taky...
Hopsalek
soci
17.04.2011 14:22:33
jj fakt sry ze rikam kraviny ja jenze jsem fakt na nervy
soci
ColeTrickle6
17.04.2011 14:37:31
SOCI 17.04.2011 14:22:33: tohle se tady řeší co 10 příspěvků už na druhým vláknu, takže stačí si to tady trochu přečíst...
ColeTrickle6
ColeTrickle6
17.04.2011 14:43:38
RE[[FISHONFORK]]: no hele jako já nepřestanu na FTP hrát jenom proto že borci ochcali vládu a systém, takže tam budu grindit vesele dál, a doufám že se brzo všechno vrátí do starých kolejí.....
a podle mě nějaky takový průser se může stát úplně všude, v každé herně, v každé firmě...prostě dokud nezačnou vym*dávat s hráčema tak tam zůstanu.....
jinak s tím že je to alespoň trochu rigged absolutně souhlasím....
ColeTrickle6
xtxt
17.04.2011 14:47:18
PS i FT BRAND dostava pro US trh smrtici ranu pokud se prokaze nejake z obvineni tak si v US uz neskrtnou ani kdyby se stal onlinepoker v US v budoucnu legalnim. Obe dve herny v podstate vybudovaly svoje pozice na tom ze prijimaly US hrace. Partypoker kterej byl v dobe pred US gambl zakonem leader na trhu po zakazu pristupu US hracu v podstate zkrachoval. PS a FT na zakony prdely a zvkvetaly. Doufejme ze stavajici afera prispeje k nejakemu konecnemu reseni a treba i legalizaci pokru v US. Coz bude jedinej logickej krok. Legalizace za podminek ze dane pujdou do US atd. Pokerovej trh je v americe MILIARDOVEJ tak proc nechavat odcestovat penize na ostrov MAN. Ten kdo umozni US hracum online hrat se pravdepodobne stane i jednickou na trhu pokud to tedy nebude nejaka separatni sit jen pro US hrace.
xtxt
omglol
17.04.2011 15:32:22
XTXT 17.04.2011 14:47:18: Skoro se vsim souhlasim, akorat si nejsem jistej, jestli PS a FTP zakazou vstup na US trh, ale pokud ano, tak se logicky stane jednickou ten, kdo umozni temto hracum legalne hrat, ptze americkych hracu je mozna vic, nez zbytku sveta dohromady (driv to tak bylo na 100%, ted nevim)
omglol
maroscz
17.04.2011 15:49:16
OMGLOL 17.04.2011 15:32:22: Podle Forbes je světový obrat v online pokeru $4.8bil z toho US $1.4bil. Myšleno jako obchodní obrat, tedy rake.
maroscz
Sharkeee
17.04.2011 15:58:42
Měl bych jednu otazku. Když bych si chtěl ted založit učet na Full tilt kde dostanu Rake back??
Sharkeee
omglol
17.04.2011 16:00:53
SHARKEEE 17.04.2011 15:58:42: www.rakebackpros.com
omglol
omglol
17.04.2011 16:02:58
SHARKEEE 17.04.2011 15:58:42: A nebo se lognout pres nejakou stranku, kde ho dostanes automaticky...
omglol
Sharkeee
17.04.2011 16:09:16
Jasně ja vim jak si ho normalně pořídit ale třeba rakebackpros.com už ho nedava. Rozbalíš to skočí ti tam ta žaloba
Sharkeee
ColeTrickle6
17.04.2011 16:10:57
SHARKEEE 17.04.2011 16:09:16: já ho mám tady....http://www.fulltiltrakeback.com/
ColeTrickle6
Sharkeee
17.04.2011 16:33:46
Jo ja ho mam na rakebackpros.com ale jestli mi ho někdo da když se budu registrovat třeba dnes. Víte jak to myslím jestli ted od Full Tiltu nedají všichni ruce pryč a nepřestanou příjímat další hráče na rakeback
Sharkeee
webasto1999
17.04.2011 17:06:22
TOMCZECH 17.04.2011 12:32:17: Naprosto s tebou souhlasím. Jinak bych taky dodal. Jak můžeme věřit někomu kdo ve svém podnikání systematicky podváděl a teď mu za to hrozí 30 let vězení, že nepodváděl i ve vztahu k hráčům? Na konkurenčním webu psali, že ten borec co je udal bral 150K v dolarech denně a bylo mu to málo. Jaké asi teda měli zisky, když platili takový sumy? Lidi co tady věří tomu, že to vlastně byla charita pro rozvoj pokeru raději no comment.
webasto1999
soci
17.04.2011 17:16:19
sry lidi ze to pisu ted a tady ale kdyz se pokousim zapout full tilt tak mi to chce nainstalovat novou aktualizaci dam ok a pak mi to ukaze ze to nejde a at to zkusim pozdeji uz to zkousim cely den pls poradte
soci
ColeTrickle6
17.04.2011 17:28:06
SOCI 17.04.2011 17:16:19: hele před 3 hodinama jsme ti to tady vysvětlovali....a je to popsaný ve dvou vláknech....
ColeTrickle6
Ic3g3org3
17.04.2011 17:39:50
SOCI 17.04.2011 17:16:19: Retardovaní jedinci by neměli hrát poker... ::N
Ic3g3org3
soci
17.04.2011 17:42:37
dekuji za toho retarda ale celou dobu sem tu nenasel o tom ani zminku az ted a nastestu uz to de
soci
ColeTrickle6
17.04.2011 17:48:04
IC3G3ORG3 17.04.2011 17:39:50: SOUHLAS..... ::R
ColeTrickle6
Sharkeee
17.04.2011 17:49:58
Může mi někdo poradit jesli seženu rakeback na ted založený učet?
Sharkeee
FISHonFORK
17.04.2011 18:13:25
COLETRICKLE6 17.04.2011 14:43:38: Tím že tam budeš hrát, budeš furt hrát s rizikem že ti jednou ze dne na den, peníze zkonfiskuje USA vláda a už je nikdy nedostaneš
FISHonFORK
Hopsalek
17.04.2011 18:17:48
FISHONFORK 17.04.2011 18:13:25: ale no tak:]]]
Hopsalek
FISHonFORK
17.04.2011 18:19:22
TEDG82 17.04.2011 14:11:44: Mno tak co vím tak unibet, bwin a další saity legálně obchodují s hazardem, alespoň jsou tak chytří že část výdělků cpou do sportu apod, Takže nepůsobí jako šulíni co vysávaj na raku miliony a nedaj z jejich rabatu společnosti nic, když nepočítáme Isuldura a Daníka Negreanu.
FISHonFORK
tomczech
17.04.2011 18:38:27
No hlavně ty saity co jmenuješ Fishon Forku mají jednu, ale ohromnou výhodu. Ony zdaňují naše výhry. My nejsme povinni platit žádné daně pokud náhodou někdo něco trefí. Nevystavují své hráče riziku dodanění, protože zdaňují sami. To se o některých saitech říct nedá a výsledek vidíme všichni. Jenom hrabat, hrabat a hrabat a po nás potopa. A ten fot si myslete co chcete, ale já hraju fakt málo oproti Vám, ovšem co vidím je neuvěřitelné. Hraji jen dva stoly, tak se někdy dívejte co chodí a nejde jen o mně. Vyhrávají v určitých fázích u určitého hráče any karty, nemožné kombinace, jen aby chipy šly určitým směrem. Já chápu, že to prostě někomu někdy dojde, ale aby to někomu došlo 10x za sebou a na stole přišel třeba 5x poker a podobně je nemožné. Chodím na live a tyhle hovadiny se sice stávají, ale né každou druhou hru. Ale je to jen můj názor , nic víc a je to celkem jedno. Mně to ne nervuje. Zrovna teď když to píšu, jeden stul prohrane set Q do KT a druhy AQs flop A5X do 45, river 5, je mně to šumák, nevěřím těmto hernám.
tomczech
kyzacek
17.04.2011 18:59:05
Nekde jsem cetl nasledujici nazor, myslim, ze se s nim musi kazdej ztotoznit. I think only the hooknosed lawyers will profit from this. Tech zalob kolem toho budou statisice a pravniky zaplatej i ti, co pre vyhrajou, i ti druzi.
kyzacek
Schnirega
17.04.2011 19:06:33
tomczech: jistě, to že někdo prohraje set do (pravděpodobně) straight draw a druhej AQ do slabšího esa je naprosto jasnej důkaz podvodů! :-)
Prosím prosím příště než budeš vypouštět nějakou myšlenku do veřejného prostoru, zkus si nejdřív něco zjistit o pravděpodobnosti v pokeru. Myslím že to tu čtou lidi co se chtěj dozvědět nějaký aktuality k tématu, výroky podobných paranoiků sice občas pobaví, ale všeho s mírou...
Schnirega
tomczech
17.04.2011 19:15:28
SCHNIREGA 17.04.2011 19:06:33: trošku se pleteš, já už něco načet, ty Q bylo do flush na jednu kartu a to AQ do soupeře který měl 5, všechno all in po flopu. A uved jsem to jen proto, že jsem to zrovna zažil. Proč bych měl být paranoik ty dogmatiku ? Mně je to úplně jedno.
tomczech
Schnirega
17.04.2011 19:25:13
TOMCZECH 17.04.2011 19:15:28: oki, tak ale pořád je to 5:1 u ty postupky a 7:3 u esa, prostě vůbec nic zvláštního
Schnirega
tomczech
17.04.2011 19:34:31
SCHNIREGA 17.04.2011 19:25:13: tak ty damy dneska takhle asi 5x, 4xesa, 6x KK, téměř vždy all in bud preflop nebo flop do úplných srače.k, pár vteřin než sem tohle dopsal AT flop ATx all in doplatil mě s 94, turn 9, river 9. Ale jak říkám, je to jedno. Akorát mně mrzí ten čas, protože člověk hraje 3 hodinky dostane se do první desítky a pak sbohem.
tomczech
kyzacek
17.04.2011 19:41:29
TOMCZECH 17.04.2011 19:34:31: Bejt presvedcenej, ze je to tam podvod a presto to tam dal a dal mastit a dal a dal si stezovat, to vyzaduje zvlastni povahu a mentalni pochody. Ale co, duchodci taky dal hrajou sportku jak zbesili...
kyzacek
Radekparek
17.04.2011 19:41:33
KYZACEK 17.04.2011 18:59:05: právníky platí oba účastníci sporu, nicméně ten kdo prohraje většinou platí náklady řázení protistraně
Radekparek
Radekparek
17.04.2011 19:42:45
RADEKPAREK 17.04.2011 19:41:33: takže žalob tisíce nebude, o to se klidně vsadím....bude se čekat kdo bude žalovat jako první...a ostatní se zaříděj podle toho jak tahe žaloba dopadne
Radekparek
tomczech
17.04.2011 19:46:05
KYZACEK 17.04.2011 19:41:29: Ale já si nestěžuju, to je prostě můj názor a navíc tam žádné prachy nedávám, něco vyhraju a něco prohraju. Lezu tam protože se mi nechce sedět pořád v kasínu.
tomczech
cvpepino
17.04.2011 20:40:46
jj ato legalizujou nebo zakazou jeto proste hazard.mely byto zakazat na celim svete poker je proste hazard ::S
cvpepino
xtxt
17.04.2011 21:17:51
2RADEKPAREK To se PLETES v USA bezna praxe tzn contingency fee. Je to dohoda s klientem, ze v pripade prohry to klient bude mít zadarmo nebude nic platit, nemuze tratit, v pripade vyhry se podelej. Neplati tam pravidlo Loser pays vsude jinde ve svete uplatnovaná odpovednost zalobce hradit náklady rízení a výlohy protistrany v případě prohry. Takze zalob klient vs pokerstras bude nejspis hodne. Neni nic snazsiho v US nez se soudit...
xtxt
mazki09
17.04.2011 21:22:34
vyzera to ze PKS to moc nezasiahlo ::V a zda sa mi ako kukam na obsadenie stolov ze vsetci americania sa stali zo dna den kanadania lebo tolko kanadanov si nepametam ze by sedavalo pri stoloch aspon na vyssich limitoch ::D ale nehravam tam tak neviem mozno mate ine skusenosti ale ak pri stole s 9 hracmi su 4,5z kanady tak je to zaujimave
mazki09
petrppp
17.04.2011 21:30:52
tohle je zajímavá zpráva, prý zítra konec PS a FT: http://www.hrajpoker.cz/aktuality.php?podsekce=85&id=1257

ale nevím, jak moc je to ověřené.
petrppp
mazki09
17.04.2011 21:45:20
tak si ma vystrasil ze som vybral aj ked som chcel na full tilte pockat na bonus z take2 a na PKS dohrat poslednych 250fpp co by mi urobilo 60dolarov ale radsej zacnem v utorok ::( a nastastie vyber na fulltilte mi schavili na visu lebo MB je nefunkcne tak snad to dojde ::R
mazki09
Ic3g3org3
17.04.2011 21:58:56
PETRPPP 17.04.2011 21:30:52: Sakra, to jsem zvědav, jak z nich ty svý miliony pak budu dostávat...
Ic3g3org3
peedek
17.04.2011 22:20:35
Na Starech teď 273k hráčů. Tak nevim je vůbec bl nějakej černej pátek...
peedek
martinino
17.04.2011 22:25:24
TOMCZECH 17.04.2011 19:34:31: proc mas potrebu tu kazdymu ukazovat, ze nevis nic o pokeru?
martinino
saty
17.04.2011 22:32:50
Nejvetší tragídie od dob 11.září pro Americký národ
saty
Ic3g3org3
17.04.2011 22:34:02
PEEDEK 17.04.2011 22:20:35: To FullTilt je na tom znatelně hůř. přes 100k hráčů se jentak nedostává...
Ic3g3org3
BukajAktobos
17.04.2011 22:34:53
Koukám že dnešní poklesy nejsou nijak výrazné oproti běžným nedělím (těm než přišla tma :-) ). Jsem zvědav na další vývoj, protože je nesmysl, aby takovýto trafic měli jen z Evropy a a zbytku světa...
BukajAktobos
pilda
17.04.2011 22:37:15
prumer hracu na stul je temer dvojnasobny nez obvykle, takze je tam spousta lidi, kteri jsou jenom lognuti ale nehrajou a asi "sledujou" situaci.
pilda
ula
17.04.2011 22:40:57
Dal jsem na PS zkušební výběr 1000 us na MB, tak jsem zvědav jak to dopadne... ::8
ula
tomczech
17.04.2011 22:53:49
MARTININO 17.04.2011 22:25:24: protože je tohle zábava pro všechny a né jen pro 10 lidí, kteří vypočítají statistickou šanci na 12 desetinných míst při zahrání 100K rukou. Tahle diskuze není o skillu, ta je o důvěře v provozovatele sítí. Moje nebo tvoje dovednosti na to jaksi nemají vliv. To jestli to umím nebo né, je zcela irlevantní a nedělá to z tebe diskutéra a ze mně outsidra v tomto tématu.
tomczech
M0RGAN
17.04.2011 22:54:17
BUKAJAKTOBOS 17.04.2011 22:34:53: Tak oni se ale počítají všichni zalogovaní hráči, tedy i ti, co nehrají nikde nebo playmoney, ne? A USA hráči se zalogovat můžou, nemůžou pouze hrát o real money.
M0RGAN
BukajAktobos
17.04.2011 22:58:17
M0RGAN 17.04.2011 22:54:17: To asi ano, ale nečekám, že US hráči tam teď budou hromadně sedět na playmoney :-)
Je to otázka, nevím kolik tam bývalo stolů standartně. Ale když tak člověk projete to lobby, tak na první pohled nějaký drastický pokles nabídky vidět není. I když je fakt, že někdy loni jsem kdesi četl, že PS má třeba na US trhu 40% svého objemu...
BukajAktobos
pilda
17.04.2011 23:06:34
je tam plno hracu, co jsou jenom zalogovani a nehrajou, jak uz jsem psal a cetl jinde, pocet hracu na jeden stul je mnohem vyssi. spousta amiku sedi / railuje / tajne doufa, ze vyberou. jinak stary by UDAJNE meli mit 20% az tretinu US hracu, u FTP je to o dost vaznejsi, ptze tam snad muze byt az 70% z US
pilda
majk
18.04.2011 00:00:34
myslím si ,že to bude pro pokerstar a full tilt obrovska rana ,jak postrance financní ,tak po strance hodne špatne reklamy ktera jim tato kauza rozhodne přinesla a do budoucna ještě prinese
majk
ACSeRwin
18.04.2011 00:29:12
netusite jak je to se sajtama v Italii? tam se pri cashoutech zapocitava dan ?
ACSeRwin
M0RGAN
18.04.2011 00:39:53
ACSERWIN 18.04.2011 00:29:12: tam nemůžeme hrát, narozdíl od Francie; takže je to asi jedno.
M0RGAN
mace16
18.04.2011 01:53:43
Budu z ftp přecházet.Jakou hernu byste mi doporučili na sitka?...hraju 9 stolů,tak aby tam bylo dost lidí...
mace16
M0RGAN
18.04.2011 01:59:35
MACE16 18.04.2011 01:53:43: SW nebudeš mít nikde tak dobrý, jako na PS/FTP, leda snad na PartyPokeru. A záleží teda na stakes, řekl bych, jestli turbo nebo regular, jestli STT nebo MTT SNGs.. A jak moc jsi odolný ke špatnému SW :-)
M0RGAN
mace16
18.04.2011 02:23:26
M0RGAN 18.04.2011 01:59:35: hlavně hraju jednostolový turba...pomalu jsem se na ftp přesouval na 6 dolarový...u party pokeru jsem dřív hrál nějaký freerolly tak nevim jak by to bylo s rakebackem...a těch heren jsem kvůli freerolům nepo first deposit bonusům zkoušel bohužel víc :(
mace16
martinino
18.04.2011 03:07:37
TOMCZECH 17.04.2011 22:53:49: v pohode prosimte, dal si flipuj
martinino
grima
18.04.2011 07:16:33
TOMCZECH 17.04.2011 18:38:27:

Tak ty jsi klasický příklad gamblera. Jsi přesvědčený o tom, že je SW cinklej a přesto dál hraješ a flipuješ.
grima
Kecinpulach
18.04.2011 07:47:32
Taky jsem si zažádal o výběr na PS, tak jsem zvědav jak to dopadne. Vybírám většinu účtu, 10k. Jestli to takhle udělaj všichni, tak nevim nevim....
Kecinpulach
CZDonkey
18.04.2011 08:10:56
penize od ps prisli na moneybookers, wombat radio porad jede a venku sviti slunicko ::U
CZDonkey
Wawro
18.04.2011 08:56:29
Proč všichni vybíráte peníze z účtu? To je klasický příklad davové hysterie. Tímhle samozřejmě můžete tyhle sity položit a to vážně chcete? Tímhle nahráváte jenom tomu, že se poker vrátí do doby temna. Navíc US hráči své prachy jen tak nedostanou, takže to že začali stíhat zrovna evropani mi příjde úplně šáhle. Já teda budu hrát na FTP dál, doufám že se do konce měsíce situace uklidní a všechno bude v relativním pořádku.
Wawro
hatatitla
18.04.2011 09:08:50
Dneska mi přišly z PS peníze na webmoney, takže trochu uklidnění...
hatatitla
MikesCZE
18.04.2011 09:11:05
WAWRO 18.04.2011 08:56:29:
Asi tak no...navic ted uz pri zalogovani vyskoci aspon uklidnujici hlaska, ze non US hraci se nemusi bat o sve penize a to stejne skace i na fulltiltpoker.co.uk
MikesCZE
Kecinpulach
18.04.2011 09:12:11
To Waward: Nevidím jediný důvod nechávat si tam celý svůj bankroll, když ta "firma" má momentálně takové potíže. Nechávám si tam jen tolik prostředků, abych mohl dál hrát svoje limity a zároveň neohrozil svoji možnost hrát vůbec. Zřídim paralelní bankovní účet, ze kterého budu v případě downswingu doplňovat, ale nenechám teď na PS nikdy víc než 1/4 - 1/5 svého bankrollu....

Já zažádal o bankovní převod, což trvá. Čekám na schválení....
Kecinpulach
ACSeRwin
18.04.2011 09:19:01
M0RGAN 18.04.2011 00:39:53:
ja tam spolecne s nekolika tisici italu hraju...
ACSeRwin
BukajAktobos
18.04.2011 10:46:16
MIKESCZE 18.04.2011 09:11:05: Hláška, že peníze jsou v bezpečí a nehrozí riziko, je standartním postupem. Když si projdeš historii, tak přesně tuto větu říkaly všechny firmy, než se položily. Je zcela logické že toto říkají.
Já osobně taky cítím spíše optimismus, ale spíše z důvodu, že herny mají kupu dalších účtů jinde po světě, na které US úřady nedosáhnou a minimálně u PS (je otázka jak moc velké procento lidí z US hrálo na FTP) bude asi u případných investorů či bank dobrá nálada. To že daná firma tvrdí že je vše OK mě absolutně nezajímá.
BukajAktobos
ula
18.04.2011 11:10:03
Těch 1000 z PS na MB ještě nedošlo, běžně to trvá tak 4 hodky, ale to bude doufám tím, že nestíhaji. Jinak vybírám proto, že v podmínkách měli napsáno, že jsou hrdi na to, že hráčské peníze mají jako jediná herna na zvláštním účtu a nepoužívají je na provoz, jako ostatní herny, takže logicky je výběrama nikdo nepoloží a když ukážou že v poho posílají, můžou si nadále užívat svých 5-10%, protože tam budu pokračovat. ::8 Nechávám tam jen to nutné ::8
ula
M0RGAN
18.04.2011 11:11:38
WAWRO 18.04.2011 08:56:29: tím spíše, že jsou peníze US hráčů zastaveny, tak nemůžou PS padnout. Mají přece peníze US hráčů ;-)
M0RGAN
Kecinpulach
18.04.2011 13:07:18
To MORGAN: Peníze US hráčů? Já to pochopil tak, že tyhle účty jsou zmrazené - alespoň na 2+2 si někteří US hráči stěžují o kolik babek přišli a diskutují jak dlouho může trvat, že je dostanou zpáty (a zda jestli). Mě by spíš zajímalo, zda FBI nechala zamrznout i bankovní účty, které disponovaly s penězi evropských hráčů, a zda to vůbec herny mají oddělené.....

To Ula: Divil bych se, kdyby měli reálně k dispozici 100% likvidních prostředků, nejsem ekonom, ale myslím tím to, že by virtuální účty všech hráčů na PS byly kryté reálnými penězi na bankovních účtech PS, ale možný to je.... a uklidňuje mě to......
Kecinpulach
BukajAktobos
18.04.2011 13:13:35
KECINPULACH 18.04.2011 13:07:18: To je myslím jinak a nejsou zmrazené účty jenom hráčů (je i otázka, jestli to mají PS rozdělené jako firma/hráči, spíše těžko).
To jsou zmrazené všechny účty PS, které byly založeny na US území v jejich bankách, nebo tedy v bankách, které se zodpovídají US administrativě.
BukajAktobos
ula
18.04.2011 13:15:51
KECINPULACH 18.04.2011 13:07:18:
Myslím že PS je reálně maji (zisk 100 mil usd za měsíc jim na provoz stačí ne..).
Jde o to, jestli je reálně mají hned ty banky. To myslím že ne a jestli nejsou bloklé, to doufám že ne.. Na účet mi to chodilo dříve z Irské. Ted používám jen MoneyBookers.
A věřím že to do těch 72 hod stihnou, když ne, tak je reálně hned nemají... ::W
ula
Kvido
18.04.2011 16:52:03
CZDONKEY 18.04.2011 08:10:56: kdy si zadaval prikaz na vybrani penez?
Kvido
ula
18.04.2011 17:16:34
Cashout request time: 2011/04/17 20:56 CET
Běžně to mám za 2-4 hodky
ula
CZDonkey
18.04.2011 18:06:18
KVIDO 18.04.2011 16:52:03: v patek a to mi do soboty do rana zrusili. tak jsem to zkusil znova hned v sobotu rano. ale jednalo se o 70$ tzn. drobny oproti vetsine tady
CZDonkey
mace16
18.04.2011 21:43:09
FISHONFORK 17.04.2011 13:40:54: kam se přesně přesuneš?potřebuju nějakou radu :)...něco kde je slušnej počet hráčů na sitkách
mace16
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino