Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Asociace českého pokeru mobilizuje na novém webu pokerovou veřejnost

Tisková zpráva Asociace českého pokeru. AČP přesouvá Boj o český poker na novou webovou adresu www.pokerczech.cz. Zde chce sdružit všechny hráče, kteří chtějí pomoci českému pokeru. Proč? Asociace českého pokeru již téměř dva roky bojuje za to, aby byl v České republice poker, live i on-line, uznáván jako odvětví, ve kterém se soutěží o nejvyšší příčky v turnajích, ve kterých dovednosti, předpoklady a sebevzdělávání vedou ke zlepšování.


Odvětví, ve kterém si vítězové, kteří svých vítězství dosáhnou v duchu fair-play, zaslouží uznání a úctu, stejně jako v ostatních soutěžích a sportech. Odvětví, které nás učí zvládat emoce, posuzovat riziko, řešit problémové situace na základě matematických modelů předvídání, i pokoře před faktem, že prvek náhody, stejně jako v jiných oblastech života, může zhatit i ta nejsprávnější rozhodnutí. Odvětví, které nás učí zvládat porážky a v němž i vlastní chyby mají okamžitou pointu, jejíž pochopení nás posouvá vpřed.  

Bohužel i přes všechny tyto zjevné prvky, které poker jednoznačně řadí mezi dovednostní soutěže, neboli do rozsáhlé skupiny soutěží anticipačních, někdy nazývaných též heuristické, jejichž psychologickým základem je předvídání (anticipace) následných dějů a tvořivé řešení vyskytujících se problémových úloh (heuristika), snaží se legislativa České republiky poker všemožně definovat, jako sázkovou hru podléhající loterijnímu zákonu a tím jeho hraní omezit, případně zcela zakázat.

Více než dva roky se v médiích objevuje jeden a ten samý argument.  Opakuje jej lobby českých loterijních společností a papouškují jej po ní i někteří lidé z Poslanecké sněmovny: „ Z pokeru nejdou daně do státní kasy“. Jenže po více než roce, který představitelé AČP strávili úsilím ve sněmovně i na Ministerstvu financí se nezbývá než zeptat: Jde tu opravdu o to? Více než rok se snažíme dohodnout a sdělit Ministerstvu financí i zákonodárcům: „Řekněte nám, kolik a jak máme odvádět, dohodněme se, zda to je, či není pro životaschopnost pokeru přiměřené, dohodněme pravidla a pojďme jednou provždy ukončit provizorní stav, který vznikl tím, že popularita této hry jednoznačně předběhla stávající daňové a legislativní konvence“.

A výsledek? Jednoznačná snaha definovat poker jako sázkovou hru loterijním zákonem, která zakáže stávajícím pokerovým klubům pořádat turnaje a postaví je mimo zákon. Zákonem definovaná diskriminace a zákaz zahraničních on-line serverů zaměřených na poker. Zákaz reklamy na zahraniční pokerové servery. Místo dohody zákaz! Místo snahy systémově podchytit nový fenomén, prohibice!

Ptejme se proč? Ptejme se kdo? Ptejme se… Ptejme se například proč v době, kdy s pracovníky Ministerstva financí definujeme a precizujeme paragrafy zcela nového loterijního zákona, který by mohl platit již od roku 2013, je poslaneckou iniciativou na čísi objednávku zcela překopán vládní návrh novely loterijního zákona? Proč sněmovna, zcela bez ohledu na stranickou příslušnost, schválí neprojednaný paskvil, o kterém sám ombudsman prohlásí, že je protiústavní, nad kterým se právní experti shodují, že porušuje evropské právo a který především jednoznačně nastavuje diskriminační podmínky na českém trhu. Ptejme se, proč předkladatel dané novely mlží a v některých případech buď zcela záměrně, či z fatální neznalosti věci uvádí nepravdy.  Ptejme se, proč jsou pokeroví hráči jen jedni z mnoha oponentů dané novely? Proč novelu napadají starostové, již zmíněný ombudsman a další. Ptejme se, ovšem obávám se, že odpovědí, které se nebudou vyhýbat podstatě problému, se bez jasné ukázky síly, jednoty a odhodlání nedočkáme.

Z těchto důvodů končí období smírného vyjednávání. Pro své odpovědi i pro zajištění budoucnosti live i on-line pokeru nyní musíme jít tvrdě. Je na čase ukázat všem, kdo si myslí, že nám budou určovat, co smíme a nesmíme dělat, a kde to smíme a nesmíme dělat, že si to nenecháme líbit. Je na čase ukázat, že nejsme okrajovou skupinkou, která se stáhne do sklepů na první zadupání! Jsme státem, který má na WSOP, jenž je obecně považováno za mistrovství světa v tomto oboru, chipleadera na finálovém stole! Už jen proto se legislativní zvůli této země musíme postavit.

Mobilizujeme proto veškerou pokerovou veřejnost na obranu naší hry! Potřebujeme všechny, kteří chtějí poker dál hrát svobodně, beze strachu a s hrdostí na své úspěchy. Vstupte do Asociace českého pokeru a pomozte nám! Do konce roku je nezbytné připravit veškeré právní podklady, abychom mohli čelit jakýmkoliv útokům, ať bude jejich iniciátorem kdokoliv. Do konce roku musí být všichni kdo to s pokerem myslí vážně připravení v nátlakových akcích říct ne jakékoliv státní zvůli.

Asociace českého pokeru pro účely koordinace a informovanosti rozjíždí zcela nové webové stránky www.pokerczech.cz.  Na nich velmi rádi přivítáme všechny nové členy. Stávající členové budou osloveni e-mailem pro doplnění svých registrací. Zde budeme aktuálně informovat o novém vývoji, o krocích asociace i o akcích, které podnikáme.

Je pochopitelné, že uvedené kroky budou krom snahy a práce stát i nemalé finanční prostředky.  Až doposud vedení Asociace českého pokeru hradilo veškeré náklady z vlastních zdrojů.  To již v současné době není možné, neboť právní rady a soudní procesy jsou velmi nákladné. Nyní se na záchraně naší hry budeme muset podílet všichni.

Ano, členství v AČP do konce roku 2011 stojí 200 Kč, ale jeden z našich sponzorů, PokerIdol.com vrátí tuto částku každému členovi na jeho účet formou tiketů a to bez jakýchkoliv podmínek. Již nyní může navíc každý člen využívat další výhody ve formě slev na e-shopech, poštovné za zboží zdarma, stahování naučných videí, a další dealy připravujeme.

Ano, od roku 2012 bude stát celoroční členství 400 Kč, ale již v tuto chvíli máme rozjednáno s dalšími sponzory mnoho bonusů, takže se členství v AČP každému jistě vyplatí. Věříme, že by většina z vás tento finanční příspěvek na náš společný boj za záchranu pokeru zaplatila i bez výhod, ale množství a síla našich partnerů udělá z členství v asociaci opravdu atraktivní záležitost!

Registrujte se prosím, ať ukážeme našim politikům kolik nás je. Poperte se společně s námi o svobodu pokeru v naší zemi. Pokud neukážeme svou sílu a ochotu bojovat, bude s pokerem v naší zemi skutečně zle.

Rovněž chceme poděkovat za množící se finanční dary od firem i jednotlivců, které přichází na náš účet. Za tyto aktivity jsme nesmírně vděčni. Chceme ujistit, že veškeré sponzorské dary jsou vedeny v účetních dokladech a jsou určeny výhradně na zajištění činnosti AČP a ke všem právním krokům nezbytným k tomu, aby byla v naší zemi zachována svoboda hraní pokeru. Potvrzení o daru na veřejně prospěšné účely ve smyslu zákona č. 586/1992 Sb., s možností snížit o tuto částku základ daně z příjmu fyzických osob či právnických osob, poskytujeme obratem na vyzvání. Zdůrazňujeme, že všichni představitelé AČP vykonávají veškerou svojí činnost zdarma, bez nároku na jakoukoli odměnu či plat.

Sdílet tento článek na Facebooku
22.9.2011 | Autor: Asociace Českého Pokeru

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 45
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Rammones
22.09.2011 08:52:49
Mno, s věcí souhlas, ale nelíbí se mi moc "tón" celé TZ. Je příliš exaltovaná a tendenční. Nejsem si jistý, zda pokud si TZ přečte někdo pokerem nepolíbený, zda si nebude myslet, že jsme nějaká sekta...
Rammones
Christiansen
22.09.2011 10:24:56
Jediné co my na tom vážení vadí, je ten sponzoring a provázání se sazkovkama. Ono to pak totiž vypadá, ne jako nezávislý sportovní/dovednostní svaz, ale jako prolobovaná asociace/skupina jednotlivých heren horem dolem... a přesně takto to bude působit na nezávislé pozorovatele, ministerstvo financí atd.... což je myslím si škoda, i když chápu, že bez financí to nejde...
Christiansen
Hopsalek
22.09.2011 10:37:55
na kazdem sportu se nekdo prizivuje, sazkovky, vyrobci vybaveni, TV spolecnosti atdatp...kazdu kdo v tomhle vidi problem u pokeru je hlupak (tim nemyslim christiansena, ale spis ty lidi o kterych mluvi) a prizpusobovat sve konani mentalni luze je presne to, co dela druha strana....
Hopsalek
LetMeTiltU
22.09.2011 12:39:05
Jenom technická :D Nevím, jestli bych použil slovo přiživuje na sportu...spíše živí ten sport a sportovce, i když je to taková symbióza :)
LetMeTiltU
Hopsalek
22.09.2011 12:45:59
LETMETILTU 22.09.2011 12:39:05: omyl...sport jako takovy je schopen existence nezavisle na sponzorech...

ale ano, pokud bereme v potaz to co se nazyva vrcholovy sport, tak jsem schopen akceptovat pojem symbioza...byt bychom mohli stravit zbytek zivota diskusi na tema co bylo driv jestli vejce nebo slepice:-)))
Hopsalek
xxx
22.09.2011 13:21:26
To je promotions na idolpoker nebo co?
xxx
qkj
22.09.2011 13:22:56
LETMETILTU 22.09.2011 12:39:05: fakt? SAZKOVKA ZIVI SPORT A SPORTOVCE?

takze sportovci a sport by nemohli existovat bez sazkovky, zatimco sazkovka bez sportovcu by zila a prosperovala? ::D
qkj
qkj
22.09.2011 13:26:53
btw fakt by me zajimalo, proc "asociace ceskeho pokeru" tedy na poslech docela cesky subjekt, musi mit domenu v gramaticky spatny anglictine... to chtel zase nekdo byt svetovy ::3
qkj
jeseer
22.09.2011 13:34:57
QKJ 22.09.2011 13:26:53: Pane vy jste ale horznej hnidopich!!! ::D
jeseer
Cornie
22.09.2011 13:44:26
my jsme na PokerStrategy.com zatím zprávu nevydali, domnívám se, že by asociace neměla být místem kde se budou střetávat komerční subjekty a dárky jednotlivých heren / affiliatů, ale sportovní svaz který bude bojovat za zájmy pokeru.

asociaci sponzorujeme ale byl bych rád, kdybysme to všichni začali dělat pro zájmy všech a né proto že tam máme banner :(
Cornie
kozojed
22.09.2011 13:46:41
no tak si zase vsichni stezujte misto toho, abyste podporili nekoho, kdo bojuje za spolecnou vec. Ty kluci to prece nebudou platit ze svyho, ne? Az to tady cely zakazou, tak se vsichni chytraci prestehujte a budete mit konecne proc brecet a stourat.
kozojed
winger1984
22.09.2011 13:50:51
Registrujte se prosím, ať ukážeme našim politikům kolik nás je

ja vam fandím, ale je to celé k ničemu... zaprve je to relativně pozdě, zadruhé, pokud to schválí vlada a podpoří senát tak se s tím už nic nenadělá a za další, myslíte si že politiky někdo nebo něco obměkčí resp. přiměje je k jinemu pohledu na věc ? neeee, chcou další zdroj peněz do rozpočtu (čti do kapes) a někdy nedavno jim svitlo "aa proč neoholit poker resp hazard jako takový".... kdepak chlapi, ja jakožto optimista jsem v tomhle nezdolny pesimista, přinejlepším realista
winger1984
Cornie
22.09.2011 13:53:12
:) k tomu řeknu jenom to, že zájmy pokeru aktivně bojujeme sami + budeme asociaci vždycky finančne podporovat.. jenom bych chtěl poprosit jednu věc

1) bannery z homepage hodit do samostatné sekce "sponzoři" - kdo bude chtít tak se podívá a asociace není reklamní stránka že jo
2) v oficiálním komuniké na homepage bych doporučil zdůraznit zájmy pokeru a né zájmy herny poker idol - protože to způsobí akorát to, že budou další herny chtít být na home page taky a místo zájmů pokeru se dostáváme uplně na pole komerčního soupeření..

já jsem rád že tady asociace je a jejich zakladatelů si velmi vážím pro to, co pro poker dělají.. A budeme asociaci podporovat finančně a dál společně bojovat.

Jenom jsem chtěl veřejně zaapelovat na všecky - pojdme to dělat pro poker a najděme si neutrální místo (asociaci) bez reklam a žabomyších válek.

no a ted do mě ::;
Cornie
Cornie
22.09.2011 13:55:44
(jo a registrovat se budu samozřejmě taky ::D ale ne kvuli vstupenkám do turnajů ale proto, že mi ty 200Kč stojej za to abych podpořil někoho kdo dělá práci pro všechny pokerový hráče ::; a navíc to dělá dlouhodobě zadarmo )
Cornie
milosmk
22.09.2011 15:36:28
Keby niesom slovak tak sa pridam. Mozete byt radi za asociaciu ktora to nechce vzdat a bojovat. Chce to odvahu a odhodlanie a ked maju podporu dakej herni... No a? A keby na tom aj chalani casom zarobili aj ked pochybujem... Zasluzili by si to. Im staci ked zachrania poker a ostatne si vyhraju pokrom. Cize zachrana pokru bude pre nich odmena. A namiesto toho aby ste si ich vazili, podakovali a pridali, len frflete a hladate podvod a chyby. Jedina sanca pokru u vas moze byt uz len tato asociacia a co sa tu ja trapim? Co by som dal ja za takuto asociaciu na Slovensku. Kedze ja nemam nato nieco podobne organizovat ale pokial by bola moznost sa pridat tak nevaham ani sekundu. Lebo nam zakazu poker asi od 1. aprila. Sledujem situaciu v CR a prajem aby to dopadlo dobre pre poker. GL
milosmk
Johny02
22.09.2011 15:59:04
Johny02
RadekACP
22.09.2011 17:02:02
Rád bych reagoval na Cornieho názory. Je úplný nesmysl, že bychom jako AČP zastávali zájmy některé herny, ale nechápu, proč bychom měli naše sponzory zastrkávat někam pryč, aby nebyli na očích veřejnosti? Copak ty herny dělají něco špatného? Ano pokud bychom byli svaz mlíkařů, tak bychom asi měli jako sponzora Danone a to by ti špatné nepřipadalo? To, že jsou zahraniční herny nelegální, jsou možná názory našich politiků, nikoliv však naše. Naopak, my jsme na své sponzory hrdí a nebudeme se někde předposraně bát, co asi na to řekne veřejnost. My víme, že každý hráč má právo se sám rozhodnout kde a kdy bude hrát! My jsme hrdí na to, že hrajeme poker a vždy za něj budeme bojovat! My jsme AČP!!!
RadekACP
Hopsalek
22.09.2011 17:16:49
RADEKACP 22.09.2011 17:02:02: pri vsi ucte k vasi praci, prvni co by me v tomto smeru mohlo napadnout, pokud bych situaci dostatecne nerozumel a/nebo bych nebyl dostatecne inteligentni by bylo neco ve smyslu neni to jenom souboj mezi dvema prolobovanyma skupinama - parlamentni s Fortunou a spol za zady a ACP se zahranicnima hernama za zady? Dokazu si opravdu predstavit ze lidi s timhle pohledem na vec nebude uplne malo a rozhodne si nemyslim ze to bude neco co vam v jakekoli diskusi na dane tema pomuze...
Hopsalek
Hopsalek
22.09.2011 17:21:08
HOPSALEK 22.09.2011 17:16:49: na druhou stranu nepochybuju ze neco co by vypadalo jako snaha o utajeni sponzoru by bylo nejspis jeste horsi...je to halt opruz s tou politikou:))))
Hopsalek
SvenMat
22.09.2011 17:24:41
Zajímalo by mě, co chtějí ti brblalové dělat, až od ledna nebudou moci hrát. Asi budou dál něco plácat o lobby zahraničních heren namísto toho, aby v pravý čas podpořili tu stranu, která se snaží zachránit online poker. Mně osobně je úplně jedno, zda a kým je asociace prolobbovaná. Pro mě je důležitější, co prosazuje a to je rozhodující než nějaký banner na jejich stránkách.
SvenMat
stardust76
22.09.2011 17:33:21
RADEKACP 22.09.2011 17:02:02:
no já musím říct , že celé to vyznění zprávy mi přišlo dost za hranou věcnosti a mého vkusu...(trošku jako proletáři všech zemí spojte se...)
a uvádění nějakých dárků a jmenovité podporování heren bylo jen jednou věcí co mi vadila.
tato reakce mě v tom jen utvrdila , takže bohužel nepodpořím....a o ty 200 fakt nejde.

jinak souhlasím s tím corniem , pokud má něco takového být , tak roizhodně ne tak okatě komerčně a prostě sponzorům se musí od začátku jasně říkat , že to dělají pro sebe a ne proto aby byli někde vidět a být zmiňovaný.(Poker Idol)
stardust76
SvenMat
22.09.2011 17:43:25
STARDUST76 22.09.2011 17:33:21:
Hráči to dělají pro sebe, asociace to dělá pro sebe, herny to dělají pro sebe.
Když chtějí všichni pro sebe stejnou věc, tedy zachování online pokeru, tak jde přece o společnou věc a nějaký plácání o nepodstatných blbostech, jako tu předvádí někteří brblalové, postrádá smysl.
SvenMat
xxmartin33
22.09.2011 17:50:27
RADEKACP 22.09.2011 17:02:02: no panečku tak to byla reakce,nedokážu si představit jestli s Vámi bude někdo z politiky vůbec komunikovat pokud takhle nastoupíte-chtělo by to víc diplomacie - takže za mě ne
xxmartin33
SvenMat
22.09.2011 17:55:31
XXMARTIN33 22.09.2011 17:50:27:
Takže jsi spokojený, že online poker od ledna končí, diplomate ?
SvenMat
TrueRedivius
22.09.2011 18:09:43
RADEKACP 22.09.2011 17:02:02: Cornie obv zastupuje jednu stranu co vas sponzoruje takze myslim, ze by to chtelo asi trosku znovu popremyslet nad jeho posty :)
TrueRedivius
Hopsalek
22.09.2011 18:42:03
SVENMAT 22.09.2011 17:55:31: na stupnici demagogie od 1 do 10 davam tvemu postu 13:]]]]

ja naopak povazuji za naprosto chybne pokud bych neupozornil stranu, kterou podporuji, na problematicke stranky jejich planu. Nekriticke sdruzovani pod jednim praporem mi prislo podezrele jak v pionyru tak tady...:]]]
Hopsalek
Hopsalek
22.09.2011 18:46:50
HOPSALEK 22.09.2011 18:42:03: mimochodem i presto ze me slova jako MOBILIZACE, MY JSME ACP a podobne prijdou taky trosku moc hystericka tak vcelku samozrejme planuji ACP podporit {i kdyz je pro me poker jenom konicek a vcelku me jeho zakaz nijak zasadne neovlivni}, proste proto ze souhlasim s myslenkou...ale opravdu jsem presvedcen ze zakladni chybou v jakekoli cinnosti je nekriticke prijimani ideji...
Hopsalek
Christiansen
22.09.2011 18:59:07
CORNIE 22.09.2011 13:53:12: ::U Naprostý souhlas... AČP by neměla být další webovka přeplněná reklamou na kasina a herny jako pokerman, poker-arena nebo vaše pokerstrategy.... ale orgán zastupující zájmy pokeru jakožto sportu/dovednostní soutěže ::) ::U
Christiansen
kozojed
22.09.2011 19:42:04
CHRISTIANSEN 22.09.2011 18:59:07: jo a platit to bude kdo? Clenove ACP z vlastnich penez? Investuji obrovske mnozstvi casu, plati pravniky a maj to platit ze svyho? Vsichni sedite doma na prdeli a jste chytry jak radia. AZ to zakazou, budete jeste chytrejsi a navic nebudete moct nikde hrat. Vsichni by meli tahnout za jeden provaz a jeden cil - legalizaci pokeru a na blby kecy a moralizovani se vykaslat.
kozojed
TrueRedivius
22.09.2011 20:24:32
KOZOJED 22.09.2011 19:42:04: on se ale nezminoval o tom, ze asociaci prestanou vsichni podporovat... on se zminoval o reklame atd.... jsem si naprosto jisty, ze asociaci na tuhle akci bohate zabezpeci hraci a jsem si i naprosto jisty, ze pokerstrategy jakozto komunita, ktera je mi hodne blizka by podporila asociaci i bez nejaky reklamy.... a jsem si i jisty, ze by se nasla i jina komunita pripadne sit co by to podporila bez naroku na reklamu... konec koncu je to v jejich vlastnim zajmu...
TrueRedivius
samr
22.09.2011 20:25:40
Rozhodně podpořím! Pánové šťouralové ... myslím, že v naší zemi není spousta věcí normálních, tuhle nenormální věci v publicistických pořadech, tamhle ve zprávách atp... co dělají lidé, jenom si to řeknou mezi sebou a nic víc se neděje, každej si může akorát zanadávat. Otázkou je, proč se lidé nevzbouří - protože nemají to, co my máme: AČP+peníze na to abychom se mohli bránit. Neřešte odkud peníze jdou, proč by online herny nemohli bojovat za to, že je poker dovednostní hra? Přece nebudeme bojovat odděleně (hráči X herny) a spoléhat jedna strana na to, co udělá ta druhá. Buďme rádi za to, že máme možnost proti tomu svinstvu nahoře konečně něco dělat a nějak bojovat! Když budeme zticha teď, můžeme být potom zticha už celý život, protože je málo spolků, které můžou bojovat tak jako my všichni!
samr
SvenMat
22.09.2011 20:28:23
HOPSALEK 22.09.2011 18:42:03:
Já zase příspěvek, který mluví o diplomacii v době, kdy je zákon schválen a podpis prezidenta jen formální, za úsměvný. V této době je jediná možná cesta pouze právní a to buď ústavní stížnost nebo jiný právní postup. Nebo máš jiný nápad, jak to udělat "diplomaticky" přes politiky, když je to jen teoretická možnost ?
SvenMat
Hopsalek
22.09.2011 21:25:38
SAMR 22.09.2011 20:25:40: tak nevim asi mluvim afgansky:]]] Pro me neni podstatne odkud penize jdou, ale tady neresime co si myslim nebo nemyslim ja, ja preziju i ta revolucni hesla:]] ale o tom jak to vypada navenek...a okud neni clovek pripraven na to jake argumenty padnou a jak to vypada pro okoli tak riskuje neuspech vic nez je treba...

SVENMAT 22.09.2011 20:28:23: kde jsem konkretne mluvil o doplomacii??? Nebo snad reagujes na moji poznamku o demagogii?:]]
Hopsalek
SvenMat
22.09.2011 22:05:42
HOPSALEK 22.09.2011 21:25:38:
Když tak se podívej na příspěvek, který jsem původne komentoval. Pokud máš nutkavou potřebu někoho zesměšňovat, raději si předtím prostuduj všechny souvislosti. Dík. ::U
SvenMat
Hopsalek
22.09.2011 22:15:43
SVENMAT 22.09.2011 22:05:42: ..tvuj prispevek byl exemplarni priklad demagogickeho zvastu a je vcelku jedno co si myslim o tom na co jsi reagoval...
Hopsalek
milosmk
22.09.2011 22:19:53
Pokial viem tak asociacia spolupracovala na tom zakone, ale ten saso tam buchol prilepok a ten cely zakon obratil proti pokru. Takze treba nieco spravit. Lebo ked si nechate tentovat na hlavu tak budu pokracovat kym sa niekto neozve. Na Slovensku je to takto, zial. Preto budte radi ze u vas niekto chce za nieco bojovat ked to nieje v poriadku.
milosmk
Hopsalek
22.09.2011 22:20:13
HOPSALEK 22.09.2011 22:15:43: ale abychom se nedohadovali o h.ovne...jak uz jsem napsal 4x...me tahle aktivita {mysleno asociace}prijde v poradku, ale ja z principu nebudu ten kdo bude hledat protiargumenty. Nicmene proc si myslim ze vykriky jako MOBILIZACE a prvoplanove upozornovani na bonusy a akce nejsou automaticky dobre jsem se pokusil vysvetlit, asi me v tehle chvili nenapada co dalsiho bych k tomu chtel rict....
Hopsalek
Christiansen
22.09.2011 22:30:29
KOZOJED 22.09.2011 19:42:04: nejdřív si přečti co píšu a až pak na to reaguj... opačně to moc nefunguje ::8
Christiansen
SvenMat
22.09.2011 23:03:49
HOPSALEK 22.09.2011 22:15:43:
A ty jsi exemplarni pripad cloveka, ktery poterbuje k nazoru jen jednu vetu a nekouka na souvislosti. Má reakce mela opodstatneni, protoze dotycny cosi placal, ze ta vyzva neni diplomaticka, ale o to prece neslo. Ta vyzva je smerovana pokerove verejnosti, takze pan, ktery placal cosi o diplomacii byl mimo a na zaver prispevku kvuli tomu napsal, ze prave z duvodu, ze to neni diplomaticke, ze se neprida.
Proto jsem napsal ten provokativni prispevek, aby pan neplacal nesmysly o diplomacii.
SvenMat
Hopsalek
22.09.2011 23:34:06
SVENMAT 22.09.2011 23:03:49: ja nehodnotil co napsal ten pan...ja hodnotil tvou reakci ve smyslu jestli je nebo neni spokojeny s tim ze poker od ledna konci...ta byla demagogicka a jako takovou jsem ji i ohodnotil. A protoze jsem nerekl nic o diplomacii tak povazuji za nesmyslne abys me s necim takovym jakkoli spojoval
Hopsalek
Krtag
23.09.2011 12:52:34
...jednoduše bych řek, že dobře AČP... a vás všechny by hlavně mělo do nebe s.át, že vám stát de facto zakazuje přístup na net, a je jedno, jestli hraješ poker, sázíš, trejdíš...nebo do budoucna, jestli si na netu kupuješ triko z UK, a to všechno na jednoznačnou zakázku 5 tuzemských looser-companies... takže klidně houšť s plnou podporou a řvát to Farskýmu, topce a celý týhle prolobovaný a zkorumpovaný "reprezentaci" dnem i nocí do ksichtu...
Krtag
afromen
23.09.2011 12:53:37
celé mi to přijde jako kdyby český atletický svaz bojoval proti zrušení skoku do výšky a vybízel lidi k členství v atletickém svazu a za povinné příspěvky nabízel neomezený množství ponožek značky NAKE v hodnotě 6.-Kč bez jakýchkoliv dalších podmínek

je jasné že lidi bude hlavně zajímat co je noname firma NAKE zač a jestli ty ponožky maj nějakou kvalitu a nikoho nebude moc zajímat proč se ruší skok do výšky ... viz tato diskuze

celou dobu měla asociace pokerových hráčů moje sympatie a byl jsem moc rád že je někdo ochoten bojovat o náš koníček a byl jsem připraven tuto organizaci podpořit ale po přečtení této mobilizace jako stěžejního článku kde je cca 20% textu věnováno reklamě jsem nabyl dojmu že nás maj zastupovat bud totální idio.ti a nebo velmi chytří lidé který chtěj udělat idio.ty z nás. ani o jedno opravdu nemám zájem

bohužel jste jediní kdo je ochoten za náš koníček nějak bojovat a proto dvě stovky pošlu a budu doufat že se před psaním tohoto článku někdo jen blbě vyspal .... jen mě prosím už nikdy příště "bez dalších podmínek" nenuťte registrovat na nějaké noname sajtě kde jste asi pravděpodobně nějak zaháčkovaní a doufám že jedna registrace na vašem webu bude stačit
afromen
lufi
23.09.2011 16:09:18
No já teda nevim, ale celá diskuze kolem novely loterijního zákona se točí na tom, že se do § 2 vkládá diskutabilní písmeno m), je to citováno všude možně, nebudu to tady opakovat, co se tam má psát... Já neznám novelizovaný text celého zákona, ale pokud novela nezmění taky ustanovení § 1 odst. 1 a 2, tak mi není jasný, jak by se mohl loterijní zákon vztahovat na poker, jelikož poker nenaplňuje definici "loterie a jiné podobné hry..." Když si přečtu definici toho, co vlastně loterijní zákon upravuje (§ 1 odst. 1 a 2), tak jsou to v principu hry, kde prostě vsadím peníze a od tohoto okamžiku už není v mých silách jakkoliv ovlivnit, jestli vyhraju nebo ne. Jasně že v karetních hrách má významnou (ne-li zásadní) úlohu náhoda, ale pokud je kritériem pro loterii to, zda můžu či nemůžu výsledek pouze "ovlivnit", tak poker to přece nesplňuje a neni tudíž loterie ani podobná hra... Ale je to třeba jinak, tolik jen, co si o tom myslim...
lufi
milosmk
23.09.2011 21:14:35
Neviem ako to mate v CR ale u nas na Slovensku je v zakone poker vedeny ako hazard a kedze sa planuje zakon o hazarde, tak ide aj o poker a ziadna diskusia ci ide o hazard nikoho nezaujima.
Ale u nas nehrozi aby STAT vs. OBCAN vyhral ten druhy takze u Vas asi ta Asociacia ma takych 19% na uspech. Ale nie vzdy vyhravaju AA vs. 66 :) GL
milosmk
Pavel44
24.09.2011 23:04:03
Nějako mi to přijde, že si chcete udělat z asociace lukrativní byznys. Udělat jednoduchý web může spousta dobrovolníku z řad hráčů. Stejně tak je mezi pokerovými hráči dost kvalitních práývníkú, kteří rádi pomůžou zdarma. a co pak platíte? soudní poplatek, telefony, doménu a hosting. Je třeba z toho dělat opičárnu ve stylu no name sajta a cituji: množství a síla našich partnerů udělá z členství v asociaci opravdu atraktivní záležitost!
Pavel44
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino