x

 Cash Games (1)

Ambassador CasinoNLH10/20 Kč 9


 Turnaje (13)

28.3. 18:00
70+10 €
10 000 €
30.3. 14:00
135+15 €
30 000 €
31.3. 18:00
70+10 €
10 000 €
3.4. 18:00
33+20+7 €
5 000 €
7.4. 12:00
70+40+10 €
10 000 €
11.4. 19:00
105+15 €
10 000 €
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Analýza hand z vítězného turnaje WCOOP hráče "ternoplayer"

Ikonka datum zveřejnění21. 09. 2009
Ikonka komentáře32

Vybrané handy jsou převedeny do flashového formátu a jejich přehrání je možné pouze v prohlížeči Mozilla Firefox. Pokud byste si chtěli přehrát celý turnaj u sebe v počítači, můžete si celou hand history od nás stáhnout:

Flashový replayer si potom zdarma můžete stáhnout zde.

object>

1. Tvoje první esa v turnaji. Když jsem si procházel celou hand history, koukal jsem, že ti esa chodila poměrně často :-). Podle čeho volíš betsizing? Třeba cbet na flopu 180 do potu 270 a dvou dalších hráčů mohl být i vyšší, vzhledem k možné straight draw - J-T.

Myslím, že či vsadím 180 alebo 270 do toho potu, prípadná str. draw mi to aj tak zaplatí, pretože obaja súperi mali dostatočný stack na to. Okrem iného za 180 mi to môže platiť aj middle pair, z čoho môžem zase niečo vyťažiť. A povedzme, že niekto z nich trafil set, čo mi pomôže vyššia stávka? Akurát navýšim pot a bude to potom pre mňa drahšie...


object>

2. Zajímavá handa. Po dvou limpech správně přetáčíš na 6bbb a na flop s tebou jdou tři hráči. Otevírá se ti gutshot a check/calluješ slabý nához hráče v pozici. Na turnu se ti otevírá ještě nuts flush draw. Počítáš si odds při takových hrách, zda se ti dorovnání matematicky vyplatí, nebo hraješ podle pocitu? Píšeš si pak poznámky k rybám, které callují preflop 6bb s Q-To?

Bola to zaujímavá handa, to máš pravdu. Mala len jednu chybu, že neprišiel na river štvrtý diamond :-). Isteže si počítam odds na call, aj keď pár percent hra v môj neprospech, niekedy dám aj to, zase až na desatiny to nehrám. Ale keby vsadil tvrdšie na turne, už by som to nedal. Poznámky si robím naozaj len výnimočne, tento mi za to nestál.:-)


object>

3. V této hře kompletuješ ze small blindu. Na flop ti přichází open ended straight draw na spárovaném boardu. Na turnu ti straight dochází, sázíš 1/2 potu a jsi dorovnán. Na riveru přichází druhý pár a je tedy velká pravděpodobnost fullhousu. Check/calluješ bluff bet oponenta. Podle mě těžký call. Podle čeho ses rozhodl dorovnat?

Musím ťa trošku poopraviť, vsádzam na turne overbet, nie 1/2 potu, ale to len tak na okraj. Máš pravdu, nebol to jasný call, ale dorovnal som, lebo to bol práve hráč, ktorý predtým platil silný raise s QT off, a potom bolo stále dosť kombinácií, s ktorými mohol platiť môj bet na turne a ktoré som aj porážal. Iné by bolo, keby som nahodil na rivri prvý a on by ma raisol. Vtedy by som foldol. Mojim checkom som mu dal možnosť na prípadný bluff.


object>

4. Tvá další esa. Přicházejí dva limpy, kterých jsem mimochodem v turnaji viděl bezpočet, a ty sázíš 8bb. Není to zbytečně moc, nestačilo 6bb?

Možno by stačilo aj 6bb, ale rozhodol som sa pre silný raise možno aj preto, že som mal zlú pozíciu a nechcel som aby ma dorovnával nejaký malý pár, ktorý by sa veľmi zle čítal v prípade, že by ho niekto trafil. Ale máš pravdu, z tejto peknej handy som príliš value nevyťažil.


object>

5. V další hře se dostáváš do konfrontace SB vs. BB. Máš JQs. Takovou kartu v souboji blindů neraisuješ? Na flopu, který je hodně drawy, chytáš top two a check/calluješ, proč?

Znova to bola hra proti môjmu "susedovi". Pri takýchto nižších blindoch som nechcel raisovat proti nemu takúto kartu, lebo on platil kadečo. Chcel som si lacno pozrieť flop a check-callol som práve preto, lebo to bol hodne drawy flop. Mal som pocit, že by to s nejakým draw určite zaplatil a na turne by ma mohol ľahko vyblufovať. Porážalo by ma veľmi veľa kariet na turne, tak som bol odhodlaný ľahko sa vzdať potu. Na rivri to už bol z mojej strany skôr taký obranný bet.


object>

6. Na small blindu máš AA a pushuješ 28bb do raisu buttonu. Není to zbytečný move? Nestačil by re-raise 8bb, případně call a check/raise na příznivém flopu? Call si mohl čekat od TT+, případně AK.

Keď tak na to pozerám teraz s odstupom času, dávam ti plne za pravdu, zbytočný move. Vtedy som to možno vnímal tak, ako hovorí jedno slovenské príslovie: "Lepší vrabec v hrsti, ako holub na streche".


object>

7. Máš 20bb a z UTG open calluješ s JTs, to není zrovna standardní, nemyslíš? Po flopu máš OESD a check/calluješ. Na turnu máš již combo draw, nebyla vhodná chvíle na c/r all-in? Po callu jsi v podstatě pot commited a pokud bys na riveru nehitnul a prohrál, zbylo by ti 12bb.

Ten call určite štandardný nie je, ale je to moja obľúbená kombinácia, nedokázal som foldnúť. Hovorím, ja to určite nehrám podľa nejakej presnej línie, čo je možno často krát aj moja výhoda. S tým check raisom do allinu nesúhlasím, pretože v prípade, že má minimálne kráľa, v čo som veril, a ako vidíme, nemýlil som sa, tak potom by nasledoval instacall a ako iste uznáš, percentá boli dosť na jeho strane.


object>

8. Calluješ open raise z hijacku s A-J. Na flopu chytáš trips s top kickerem a raisuješ all-in cbet soupeře. Není moc boardů, které by sis mohl přát víc, nedalo se z této handy dostat víc value?

Mohol som to zahrať aj inak, ale jeho raise zo skorej pozície vyjadroval silu a ja som to zahral na tom flope s tým, že to chcem ukradnúť na toho jacka, mnohokrát mi také niečo vychádza. Kľudne by som to zahral tak isto aj inokedy.


object>

9. Limpuješ UTG Queeny, což bývá někdy dobrá tricky play s AA, QQ se na to zrovna moc nehodí. Děláš to často? Přichází strašidelný flop, ale i tak se dal betnout, takhle jsi soupeři nechal na river dojít krále. Zahrál bys tu handu znovu stejně?

V prípade, že by som znova limpol tie queeny, určite by som tu handu zahral rovnako. Na tom flope som absolútne nevedel kde som a bol som odhodlaný foldnúť túto kombináciu. V danom momente som sa rozhodol QQ limpnut, ako vravím, tie isté handy rôzne zahrať a stávate sa menej čitateľným. V tomto prípade to nedopadlo dobre, ale zase ani nejako tragicky.


object>

10. Raisuješ z UTG+1 čtyřky. Přichází flop snů a cbetuješ 1/2 potu. Přichází re-raise a tvůj all-in. Nechtělo tady zahrát slowplay vzhledem k flush draw, kterou mohl soupeř re-raisovat?

Máš pravdu, teraz by som to zahral inak, ale teraz som čerstvý a vtedy svoje zrejme zohrala aj únava.


object>

11. Calluješ 3bb raise s QQ na small blindu. Podle čeho se rozhoduješ, kdy takovou handu callneš a kdy 3betneš? Nedopadla asi podle tvých představ :-).

Podľa mojich predstáv nedopadla, to je všetkým asi jasné. Nereraisoval som ho preto, že by som nerád foldol queeny pred flopom. V prípade, že by ma následne pushol, asi by som to musel foldnúť, mal totiž viac chipov ako ja. Okrem iného, často krát takýto call súpera zmätie a takúto kombináciu vám vôbec nemôže veriť, dopomôže to k prípadnému blufovaniu a vyhráte omnoho viac ako v prípade 3-betu. V tomto prípade to nevyšlo, na tom boarde som jednoducho musel zložiť.


object>

12. Raisuješ z hijacku 88 na 2,5bb a dostáváš all-in z big blindu za 21bb. Calluješ za 1/4 svého stacku. Bylo to kvůli nějaké historii s tímto hráčem, nebo podle tebe jde o správný call?

Podľa mňa to bol dobrý call, prípadná prehra by ma nejako radikálne neohrozila, lepších odo mňa bolo len 6 kombinácií, takže call.


object>

13. Podobná situace. Button pushuje a ty dorovnáváš ze small blindu s A2o za skoro 1/3 stacku. I když je range buttonu hodně široká, myslíš, že call s A2o byl v pořádku?

Tento krát to už tak jasný call nebol, ale už som bol hodne unavený a shortstacky, hlavne graybone veľmi často pushoval, tak mi praskli nervy a dal som to tam. Za podobných okolností by som to spravil znova.



« Zpět
Diskuse k článku
agamator
13. 03. 2010 / 09:01
omg
Odpovědět »
panHANS
13. 03. 2010 / 03:24
Čekam kdy redakce přizná, že to byl freeroll a jedná se o vtip, viz. handy P. Hellmutha jinde. Je jasný, že sem daj ty extra hendy,ale to je podle mého skromného názoru hrozná divočina. Ale je pravda, že někde i soupeř byl trochu mimo viz. 7. video. Být na místě obou zúčastněných,tak nehraju ani za jedny karty, ale když si clickme68 je tak jistej svým vítězstvím po flopu, že se snaží soupeři otevřít flush draw u co nejvíc barev pomocí raisů 2bb a 4bb,tak jsem si musel otevřít flašku :)
Odpovědět »
b1z
24. 10. 2009 / 01:46
taky mi prislo, ze ti utika value, ale tak do nej tak neflajmujte:D Stesti je potreba, bez toho to proste nejde, ale musis tomu stesticku jit naproti...
Odpovědět »
crupier
28. 09. 2009 / 20:48
Profitabilní byl i před tímhle úspěchem, takže spalte Harringtony a začněte se znovu učit hrát :-) Nene, zkrátka si myslím, že statisticky by po tolika turnajích nebyl v plusu, kdyby nehrál dobře. Zajímalo by mě, kolik tady z těch kritiků projelo všechny handy z ono turnaje? Jeden, dva?
Odpovědět »
Pokerisbingo
30. 09. 2009 / 19:42
CRUPIER:: Ty víš ,kde jsou všechny handy z onoho turnaje?
Odpovědět »
Pokerisbingo
30. 09. 2009 / 19:43
POKERISBINGO:: už jsem to našel .
Odpovědět »
horyna
28. 09. 2009 / 19:38
gratulace ternoplayerovi k vysledku, ale hlavne k odvaze s touto pokerovou produkci jit na verejnost... vetsina z vybranych hand naprosto silene zahrana!!!! no ale jinak gl vsem co se budou snazit vyhravat turnaje podobnym stylem, budou ho totiz moooooc potrebovat...
Odpovědět »
kaze
23. 09. 2009 / 16:39
bohus, bukaj to je lol radit někomu, kdo vyhrál 300k ať jde hrát 20- MTT. mě se zdá, že vám přeskočilo z toho, že někdo dokázal online trefit 300k, což nám v česku bude ještě bůhvíjak dlouho trvat a ještě byl tak "drzý" a byl ochoten poskytnout hand history. mně se to líbí. není to hraný tak, jak je dneska "in". ale kde je záruka, že to jak se to dneska má hrát je správně?
Odpovědět »
BukajAktobos
23. 09. 2009 / 17:15
KAZE:: Proč by mělo někomu přeskakovat z toho, že Slovák vyhrál 300k? Přeskakuje někomu z toho, že ElkY teď trefil 2 eventy WCOOP? Tady měl strašné štěstí, myslím že po pravdě každý musí uznat že jeho hra tady z toho vzorku byla mírně řečeno zvláštní. Možná to byla jen momentální slabší chvíle, protože za poslední 3 měsíce trefil 2 turnaje celkem za 10k$ a včera na main eventu zdabloval BI, ale ta hra tady prostě nebyla optimální. Hold štěstí k pokeru patří a jemu zrovna ten den přálo. To tak je.
Odpovědět »
BukajAktobos
23. 09. 2009 / 12:36
Nemám moc co k tomu po shlédnutí říci - další Jamie Gold. Nechci se tě dotknout, ale přidám se ke hlasům, které doporučují většinu peněz uschovat (uschoval bych tak 99%) a hrál bych ani ne 20$, jako spíše 5$ MTT... To co místama předvádíš je výsměch všem co to můžou hrát. Na druhou stranu, bohatou fisku určitě každý u svého stolu rád uvidí. Vybral sis štěstí na další 4 roky dopředu, já ti k úspěchu gratuluji, ale doslova jsi se proluckoval turnajem. Zapracoval bych na stylu a poté bych využil suprový BR a vydal se na vyšší turnaje.
Odpovědět »
bohus04
23. 09. 2009 / 03:07
Tak tohle je fakt ubersileny, to fakt musel byt luck neuveritelnej... Jedna vec je udelat behem dlouhyho a narocnyho turnaje chybu v hand readingu, v odhadu hrace nebo jeho range nebo jinou pochopitelnou chybu. Ovsem tohle je nejakejch 10 hand ktery by slusnej, natoz dobrej hrac nikdy takhle nemohl zahrat protoze jsou od prvni akce superspatny a slusnyho hrace by proste nikdy ani nenapadlo napr limpnout JTs utg, limpnout QJs BvB(jedine ze by k tomu mel hodne specialni duvod napr pro limpreraise allin - coz ale urcite nebude tenhle pripad), atd atd. A to mnozstvi spalene value pokazde kdyz padnulo na flop nuts(nebo i pf s AA), to by se aspon prumernemu hraci taky nikdy nestalo... Takze gratz, a fakt doporucuju 98% procent vyhry vybrat a nekam zainvestovat, a s timhle skillem hrat turnaje do 20usd buyin protoze imo uz ve 20+ je tohle jednoznacne -ev. A taky bych rad nekdy zazil aspon vzdalene podobnej luck v turnaji s vyznamnym buyinem :(
Odpovědět »
Pokerisbingo
23. 09. 2009 / 00:20
Možná bych se měl pojmenovat Ternoplayercz a začít hrát MTT, třeba bude mít nick Hot run v Česku :-).
Odpovědět »
Anti52
22. 09. 2009 / 20:13
no ty AA tam byli az podezrele hodnekrat:D i sety se mu tam casto otocili.....ale bez stesti zadnej hrac turnaj nevyhraje
Odpovědět »
impress
22. 09. 2009 / 19:45
Nevím co si myslet po rozboru těhle hand. Já nic nedokázal, nic velkýho jsem nevyhrál. Tiše závidím :), ale prostě hrál to stylem ,,zesraný trenky,, Prostě se mega zadařilo, určitě musel mít i štěstí a o tom to je.. jinak gratulace ..
Odpovědět »
buschle
22. 09. 2009 / 10:06
jezis maria, poker je tak nespravodlivy....
Odpovědět »
Pokerisbingo
22. 09. 2009 / 15:01
BUSCHLE:: Věř mi ,že pokud budeš mezi těmi nejlepšími odměna tě nemine.
Odpovědět »
Zemedelec
22. 09. 2009 / 02:39
Občas mě ta hra přijde velice zvláštní.
Odpovědět »
question
22. 09. 2009 / 01:43
Hm gratuluju ternoplayer.Prave si vycerpal svuj dozivotni luckbox....to je skandal ty handy lol
Odpovědět »
fenic11
21. 09. 2009 / 21:52
Musíte si taky uvědomit,že tohle je právě výběr těch her kde něco zahrál špatně a nebo udělal zvláštní rozhodnutí.Ale je to výběr z x hand z celýho turnaje.My neřikejte,že celej turnaj jedete Ahru a neuděláte ani jeden nepochopitelnej move.Zbytek her hrál určo slušně a kurevský štestí je samozřejmě taky podmínka.Je to vo štestí a vo skilu
Odpovědět »
maXX
21. 09. 2009 / 21:34
Gratz, jak chces porazit 10 tisic lidi? +ev hrou a skillem? Tohle je spis sportka :)
Odpovědět »
dedap
21. 09. 2009 / 21:59
MAXX:: přesně. Pod tohle se mohu podepsat!
Odpovědět »
pokermann
21. 09. 2009 / 21:31
souhlasim s joegem-samozřejmě gratuluju k obrovskýmu úspěchu :) ale analyzovat takový hry nebo se je snažit obhájit... netvrdim, že existuje jen jedna varianta jak co zahrát-ale tady úplně utíká value plus něco je vyloženě špatný..Už jen to, že to trefí člověk co se onlinu a pokeru jako takovymu skoro nevěnuje je super pro další hráče. Jak řikám gratuluju,ale poučení z těhle hand neplyne žádný-prostě ho to trefilo :)
Odpovědět »
joego
21. 09. 2009 / 21:20
nice result to ano......gratulujem,,,,si musel mat extremny hotrun pretoze niektore tie handy co su spatne zahrate,,trebars QQ A2off 44 JA....,,to uzna kazdy .....
Odpovědět »
johnhorak
21. 09. 2009 / 18:51
poker neni o tom, kolikrat ti za sebou prijdou rakety... kdyz jsem hral jak silenec NL100 se trema buyinama, tak jsem nedostal esa kupodivu treba 800 hand a darilo se, pak jsem je dostal a profitoval jsem na nich upocenou castku, ktera rozhodne to cekani nenahradila a nebo jsem si s nima nabehl do setu a nedokazal je polozit, respektive precist set soupere na rainbow rozhazenym boardu a nebo prisla v allinu nejaka runner runner kravovina... samozrejme ze holdem mi ukazuje u es jeden z nejvetsich profitu a urcite to potesi je dostat v takovym turnaji behem 300 hand trikirat, ale jednak s nima neni zarucena vyhra a druhak se nevyhrava pouze esama :) U ternoplayera se mi libi, ze hraje i J 10 suited, coz je i ma oblibena kombinace a neboji se to hrat i z UTGcka :)
Odpovědět »
Majkl
21. 09. 2009 / 18:09
chudak kid nebraska vypad na 2 zarezy hned po sobe nejdriv prohraje 1 000 000 na mensi set a pak s AQ do AK :D:D
Odpovědět »
fghacko
21. 09. 2009 / 21:54
MAJKL:: to co píšeš nejsou zářezy .-)
Odpovědět »
Majkl
21. 09. 2009 / 17:44
zatim sem u 270. handy a uz dostal 3x rakety, celkem mel stesti :))
Odpovědět »
BukajAktobos
21. 09. 2009 / 17:54
MAJKL:: I rakety mají 19% na to, že je prohraješ, což není málo ;-) Ale tak k těmhle velkým turnajům hold štěstí nutně patří. GJ, mám co prohlížet.
Odpovědět »
kyssling
21. 09. 2009 / 16:41
johnhorak : souhlas (kupodivu :-)) To co je vidět za haluze i při "normální" (nepush) hře je fakt sranda. Sledoval jsem včera Main Event na Starech (pouhé 4 stoly a hoďku) a co se tam dělo bylo neskutečné (a to bylo prosím asi po 3 hodinách hry, kdy byly ještě celkem slabé blindy ...), na flopnutou postupku dosralo na riveru fullhous ... atd Já mimochodem na bwinu teď prohrál 2x AA za sebou a to jsem PREFLOP raise dal proti debilům pro jistotu 12xBB ! (kdy vyhrál ? ind s 69 poté co flopnul 699 hehe). Takže štěstí a nebo nemít smůlu 70%hry.
Odpovědět »
fghacko
21. 09. 2009 / 16:20
velká gratulace .) díky za tuhle analýzu ¨... jsem nadšený, že konečně vidím hru jinou od těch přehnaně agresivních přetáčecích maniaků, kterých je tu spousta :)
Odpovědět »
johnhorak
21. 09. 2009 / 16:11
good job tento report z ternoplayerova uspechu... jen me tak pri cteni napadlo, co by na uplne vsechny handy ternoplayera rekli odbornici (jmenovat nemusim, ale zdravim Hopsalka), kdybych je pastnul mezi pokerman handy a vydaval je za svoje, podle me by se to zvrhlo v 300 komentovou nesmyslnou diskuzi, jak neumim hrat poker :D
Odpovědět »
hutator
21. 09. 2009 / 16:06
nice result! gratulujem a idem pozret tu HH :)
Odpovědět »

Video

Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Neskutečná chyba dealera na Bahamách?!
Play Button
Je nejlepší poker blogerka zvíře?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games