Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Pavel Taška Kellner: Dost bylo lagování. Otevřený dopis PokerStars

Není žádným tajemstvím, že čeští hráči na PokerStars v posledních týdnech zažívají nepříjemné lagování, díky němuž jsou některé varianty prakticky nehratelné. Pavel „Taška“ Kellner na sociálních sítích sdílel anglicky psaný otevřený dopis, kterým na ryze český problém poukazuje. Přeloženou variantu dopisu s radostí přetiskujeme.


Představte si svět, v němž hrajete svoji oblíbenou hru - v tomto případě poker - a každé rozhodnutí, které učiníte, se projeví až se zpožděním 5 až 10 sekund. Tak tedy: vítejte v České republice. Je to víceméně stejné, jako hraní CS (Counter Strike) 0.6 v roce 2005 na kabelovém modemu s pingem 200-400, i tyhle časy si pamatuji. Letos mi bude 35 let a hraní online her je něčím, co jsem si po celé ty roky skutečně užíval. Ale tento otevřený dopis není o mně, je o každém jednotlivém českém hráči, který hraje na PokerStars.

Možná zažíváme další boom online pokeru, i okolnosti spojené se šířením koronaviru po celém světě jsou opravdu smutné. Traffic je nicméně vysoký, prizepooly jsou obrovské, hráčská pole jsou větší a snadnější - klidně by šlo říci, že to je snem každého hráče, jen trefit tu velkou výhru, že? Nu, ve skutečnosti ne. V posledních týdnech se hře na PokerStars vyhýbám, protože je to téměř nehratelné. Jednou věcí je, když je s velkou a několik měsíců trvající reklamou uspořádán výroční turnaj; pak se dá očekávat, že při účasti té spousty hráčů bude připojení občas lagovat. To se však poslední dobou ve špičce děje každodenně a je toho už příliš.

Víte, připomíná mi to, jako byste ztratili paži, ruku, zrak, sluch či něco jiného. Dokud je máte, takových věcí si nevážíte, protože jejich každodenní používání je pro vás přirozené. Pro nás, české hráče, to však poslední dobou bylo velmi podobné. Zkuste třeba hrát svou levou rukou, abyste měli nějakou představu.

Součástí rodiny PokerStars.eu jsme byli až do roku 2017, pak ale přišla regulace, online poker byl zlegalizován a my jsme měli to štěstí, že po několika měsících se na trh vrátily PokerStars.cz. Hurá, sláva, viďte? Ne, znovu vlastně ani ne... Nemůžeme hrát satelity, turnaje s rakem nižším 5 % většinu hyper-turbo eventů, Spin and Go a tak dále, pořád dokola. Tahle kapitola nicméně souvisí s naším zákonodárstvím, které je, jaké je. I tak jsme mohli hrát a většina z nás si to i po těch letech užívala, mě nevyjímaje.

Pavel Kellner

Konečně se dostávám k pointě tohoto dopisu - a tou je, že nám bylo předhozeno smetí, nebo jakkoli to nazvete. Mluvím o pokerovém klientu, respektive jeho české verzi. Jak je možné, že v 21. století hra laguje, když je online 130 až 250 tisíc lidí? To je prakticky stejné množství, jako před před lety, nebo alespoň tak tehdejší traffic popisují články. Já tedy si na žádné potíže s lagováním či připojením z roku 2015 nevzpomínám. Jednou z věcí, kterou jsem měl na klientu PokerStars vždy opravdu rád, bylo to, že běžel hladce. Nevím, co se pokazilo v roce 2020, ale určitě to není kvůli internetu, poskytovatelům nebo přetížení. PokerStars.cz musí mít nějaké technické potíže, to je jisté! Hovořil jsem se svými pokerovými přáteli tady v Česku a stěžují si všichni, ale přitom stále hrají - odevzdávají rake, nechávají se sežrat blindy, přicházejí o timebanky, hrají se zpožděním. Láska dokáže být slepá - nebo bych měl říci, že láska JE slepá? Od lidí hrajících se zahraničí jsem o žádných problémech neslyšel. Zvláštní, že?

Pokud jste streamer, youtuber, grinder, občasný hráč nebo prostě jenom milujete tuhle hru, udělejte nám, prosím, jednu laskavost. Sdílejte tento dopis a doufejme, že jednou si zde v České republice znovu zahrajeme online poker v adekvátních podmínkách.

Moc vám všem děkuji, hodně sil.

  • Pavel „Taška“ Kellner

Originální příspěvek naleznete na Taškově facebookovém profilu, sdílení do zahraničí je vítáno.

Sdílet tento článek na Facebooku
7.4.2020 | Autor: Pavel Kellner, foto: Rebuy Stars, King's

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 6
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
bukulogang
06.04.2020 17:10:08
mě poslali tohle sice vůbec netuším vo co go ale asi za to můžu zase ja
Thank you for contacting us!
To investigate this issue, we ask that you send us the log files and a Network Status Report (NSR) from our software.

While the log files will be located in our software's folder, the NSR file (NetworkStatusReport.log) will first need to be generated manually. There are a few ways to do this, even if you are having issues connecting to our software:

On the 'Contacting site...' dialog box, press 'Network...', then choose 'Report'
Alternatively, if our software is stuck on the 'Connecting...' dialog box, you can press 'Network Status...', then choose 'Report'
If the two options mentioned above are not available, you can generate an NSR without opening our software.

First, choose or create a folder in a directory that your current account can write to, for example, your desktop.

Locate our software's directory, by default it should be located in either 'C:\Program Files (x86)\ 'or 'C:\Program Files\'.
Copy the following two files our software's directory into your newly created folder:
'tracer.exe'
'trace.ini'
Double-click on 'tracer.exe' in your newly created folder and press the 'Report' button.
As mentioned, the NSR you have generated is saved to our software's settings folder. Follow these steps to locate it and the log files, then send them to us for review:

Press the 'Windows Key' + 'R' (at the same time).
Type the following or copy/paste into the area provided and press 'Enter':
%USERPROFILE%\AppData\Local
Locate and open our software's folder.
Locate the following files (the file extension will be shown depending on your folder settings):
NetworkStatusReport.log
PokerStars.log.0
PokerStars.log.1
PokerStarsUpdate.log.0
PokerStarsUpdate.log.1
PokerStarsUpdateE.log.0
PokerStarsUpdateE.log.1
Drag these files to the desktop for easy access.
Reply to this email with the log files attached.
We'll conduct an in-depth review and provide a full response once we've received this information.

Thank you very much for your cooperation, we look forward for your answer.


Regards,

Melissa
Stars Support

Got more questions? Check out our Help Centre for quick solutions at https://www.pokerstars.cz/en/help/

You are receiving this email as a customer of The Stars Group (TSG), who operate brands that are accessed using a Stars Account.
::| ::| ::| ::| ::| ::| ::|
bukulogang
Quadsimodo
06.04.2020 17:44:33
BUKULOGANG 06.04.2020 17:10:08: Ahoj, žádají od tebe zaslání určitých souborů, aby zjistili, jak na tom jsi s připojením. Máš přes mail poslat NSR (krok 1) a pak několik dalších souborů (2). Vytvoř si třeba na ploše novou složku, kam se zkopíruješ.

1 - NSR) Když startují PokerStars, v prvním okýnku s nápisem "Connecting" klikni na "Network" a pak si zvol "Report". Je to obrazovka ještě před tím, než ti naskočí okýnko s loginem, kam zadáváš jméno a heslo.
2) Najdi si v počítači složku AppData\Local\PokerStars.cz; dejme tomu, že tvůj účet na počítači se jmenuje Bukulo, tak to bude C:\Users\Bukolo\AppData\Local\PokerStars.cz (bacha, ta AppData složka může být skrytá, kdybys ji nemohl najít). Tady v té složce najdeš soubory:
NetworkStatusReport.log
PokerStars.log.0
PokerStars.log.1
PokerStarsUpdate.log.0
PokerStarsUpdate.log.1
PokerStarsUpdateE.log.0
PokerStarsUpdateE.log.1

Ty všechny zkopíruj do nové složky na ploše, ať je máš pěkně pohromadě. A pak odepiš na mail PokerStars a ty soubory připoj. Snad to pomůže...
Quadsimodo
bukulogang
06.04.2020 18:08:52
JO DÍKY ZA ROZUMNÝ PŘEKLAD ale tím chceš říct že to mají udělat všichni hráči v ČR a bude to v pohodě? ::R ::R ::R asi to nebude tak lehké jinak by to Taška určitě zkusil)))navíc vše ostatní běží krom PS ::| ::|
bukulogang
Quadsimodo
06.04.2020 18:24:22
BUKULOGANG 06.04.2020 18:08:52: Kéž by to bylo v pohodě. Tohle asi budou chtít po všech, kteří se ozvou, že jim zlobí připojení a že je to třeba stálo turnaj. Kolik nás tu v ČR bude hrát - třeba 5.000? Tak se klidně 5.000 lidí může ozvat na podporu, 5.000 lidí pošle tyhle soubory - ale nezmění se nic. Ten problém bude jinde; v klientu, v serverech pro Česko? Každopádně ho je třeba řešit v kancelářích a ne přes podporu, kde stejně bude z minimálně 50 % sedět nějakej chatbot. Taška to psal původně v angličtině, aby se toho chytla i zahraniční komunita a aby se o tom ryze českém problému vědělo. Přes podporu se bohužel nic tak velkého nevyřeší. Good luck nám.
Quadsimodo
Ondrej-z-Prahy
06.04.2020 21:56:25
::N Já mám výhodu ::| ... co hraju to prohraju... takže čim víc a čim dýl to laguje, tim míň vodehraju a tim míň prohraju ::R
Ondrej-z-Prahy
Tasche
06.04.2020 22:15:11
Na forech 2+2 tenhle problem uz resi neco jako 14 dni a o to je to smutnejsi, ze se to tyka mnohem vic lidi nez jen hracu u nas. Cilem bylo upozornit na to, aby s tim zacli neco delat, protoze jak rika tady Quasimodo to, ze jim budou lidi psat na podporu nic nevyresi. Dostanou takovouhle skvelou predskriptovanou odpoved jako tady dostal bukulogang a tim to pro ne hasne. A kdo odskodni vsechny ty lidi za sezrany timebanky, neotevreny okna, handy ve kterych to nestihlo dat call nebo allin? Nikdo a pomyslny kalich uz davno pretekl. Myslim ze bychom si vsichni alespon zaslouzili to, abychom mohli hrat bez zpozdeni, protoze i v pokru clovek musi hrat s tim co dostane do ruky za karty. Ale abych videl jednu kartu na pul a druhou vubec s tim to fakt nejde .
Tasche
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino