x

 Cash Games (1)

Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 Kč 3


 Turnaje (16)

27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Staking, nebo půjčka?

Ikonka datum zveřejnění30. 03. 2010
Ikonka komentáře49

Riziko vs. odměna

Zřejmým rozdílem mezi půjčkou a stakingem je v poměru rizika k odměně. Při stakingu pro vás sice žádné riziko neexistuje, vaše odměna však bude značně limitována. Ukažme si to na turnaji s buy-inem 1.000 Kč, kde je pro vítěze nachystáno 125.000 Kč.

Staking (50 %): (125.000 Kč – 1.000 Kč)/2 = 62.000 Kč

Půjčka (bez úroku): 125.000 Kč – 1.000 Kč = 124.000 Kč

Jednoduchým výpočtem jsme zjistili, že váš podíl zisku, rozhodnete-li se pro staking, činí 62.000 Kč. Pokud jste přesvědčeni, že takový turnaj vyhrajete alespoň jednou za 61 pokusů, budete stakingem přicházet o peníze. Na druhou stranu tak ovšem drasticky snížíte varianci.

Rovnice stakingu, kterou jsme v příkladu použili, je však použitelná jen při prvním stakingu danou osobou. Ve světě profesionálního stakingu se jednotlivé stakingy sčítají:

Jste dohodnuti, že vám váš "sponzor" bude každý týden poskytovat staking do turnaje se vstupem 1.000 Kč. V prvních dvaceti turnajích vypadnete ještě před penězi a až dvacátý první turnaj konečně se štěstím vyhrajete. Váš celkový výdělek?

Staking (50 %): [(125.000 Kč – 1.000 Kč) – 20.000 Kč]/2 = 52 000 Kč

Je bohužel docela běžné, že když se během delší série turnajů hráči nedaří a "dluh" u jeho backera (osoby, která staking pravidelně poskytuje) roste, od backera uteče a snaží se najít dalšího důvěryhodného sponzora, u kterého by mohl opět začít s čistým štítem.

Takové chování je naprosto nečestné a nesportovní. Raději bych si tento přístup dobře rozmyslel, i když asi nebude příjemné vyhrát 125.000 Kč a domů si odnést třeba pouhé 4.000 Kč.

Dohody o stakingu

V případě, že nejste MTT profesionál s dostačující sample size, nikdo vám za stake nenabídne 50% podíl ze zisku. Značná část lidí nabízejících stake jsou hazardéři, které láká vidina rychlého zbohatnutí a výnosnost krátkodobé investice.

Čím více rizika na sebe tito lidé stakingem berou, tím větší podíl samozřejmě očekávají. Nemůžete-li se prokázat dostatečnými výsledky, rozhodně nepočítejte s padesátiprocentním podílem pro vás. Stakuje-li vás kamarád, situace je zcela jiná.

Banky, lichváři a vyděrači

Jsou zde také půjčky. Půjčíte-li si, máte možnost částku splatit postupně v předem smluveném čase. Pokud tak ovšem neučiníte, můžete se dostat do maléru. Při výběru věřitele je dobré postupovat obezřetně. Vyplatí se danou osobu znát, před půjčkou do důsledků probrat např. splátkový kalendář, výši jednotlivých splátek a další.

Při půjčce od banky či jiného zprostředkovatele počítejte s různou úrokovou mírou, vždy záleží na společnosti a produktu.

Chcete se například nechat staknout na ČPT (s průměrným vstupným 10.000 Kč). Minimální půjčka u většiny seriózních společností je vyšší, u CETELEM je např. možné půjčit si nejméně 20.000 Kč. Při délce splácení šest měsíců (měsíční splátka ve výši 3.642 Kč) zaplatíte celkem 21.875 Kč, jedná se tedy o půjčku s koeficientem navýšení 9,26%.

Výběr úvěru – několik užitečných pojmů


1) RPSN
  • úroková sazba úvěru, která by měla zahrnovat veškeré náklady spojené s úvěrem (tzn. poplatky, pojištění atd.
  • s její pomocí lze posuzovat výhodnost úvěru
  • řekne vám, jak je úvěr drahý
  • nelze od ní odvozovat navýšení

2) Koeficient navýšení
  • ukáže, kolik zaplatíte navíc
  • nezohledňuje časovou hodnotu peněz

3) Úroková míra
  • vyjadřuje hodnotu, kterou budete muset zaplatit navíc nad částku úvěru
  • nelze s její pomocí jednoduše odvodit absolutní výši úroků pro úvěr s více než 1 splátkou
  • nezahrnuje související poplatky
  • může být konstruována na různé časové bázi (roční, měsíční, týdenní apod.)

zdroj: www.penize.cz
 

Ve světě soukromých půjček a lichvářů je výše úroku ovlivněna výší samotné půjčky a z velké části i vaší důvěryhodností.Počítejte s 10-95 %, úrok navíc narůstá každý týden.

Půjčit si od známých/kamarádů je jedna věc, důrazně však doporučuji vyhýbat se lichvářům. Problémy, do kterých se můžete dostat jednou špatnou půjčkou, jsou problémy, které rozhodně mít nechcete.

Abych vše uvedl na pravou míru: spousta dobrých hráčů ráda poskytne stake nebo půjčku - seriózní lidé, které zajímá solidní obchod. Jen se nejprve ujistěte, zda skutečně mluvíte s "těmi správnými".

Pokud se přece jen pro půjčku rozhodnete, vše by mělo být transparentní a jasné.

Snadné peníze? Ne tak docela...

Vzít si půjčku kvůli hraní pokeru je moudré jen ve vzácných situacích. A všechny se točí kolem vašeho momentálně nedostupného bankrollu..

Nemáte-li dostatek zkušeností, půjčkou nic nevyřešíte. Pokuste se vyjednat si stake. Všude kolem je spousta hráčů, kteří by daný limit s přehledem poráželi, ale ve skutečnosti jim v tom brání špatný (nebo žádný) bankroll management.

V no limit pokeru nikdy nebudete úspěšní, nesmíříte-li se s možností prohry všech svých žetonů. Občas například musíte pushovat na základě readu. Aby to vůbec bylo možné, musíte být schopni pokrýt ztráty.

Pokud si půjčujete v naději, že rychlou výhrou smažete své dluhy, lehce se dostanete do bludného kruhu.

Nikdy nehrajte bez bankrollu nebo bez prostředků. Nemáte-li ani jedno, požádejte o staking. Pochopí-li obě strany rozdíl mezi půjčkou a stake, budete mít volnou ruku k hraní silného pokeru - nebudete se bát o "svůj" stack přijít.


« Zpět
Diskuse k článku
leszekbajer4
20. 08. 2019 / 15:55
Ahoj všichni. Pokud pujcku stále potrebujete a nevíte, kde ji získat, a vaše banka vám odmítne pomoci, protože jste v registru. kontaktujte pujcku senatorrpwalter@hotmail.com. Jmenuji se Leszek Bajer (leszekbajer4@gmail.com) a dostal jsem od nej soukromou pujcku.
Odpovědět »
radmas
06. 11. 2016 / 15:01
Nabízíme staking... i na větší a dražší turnaje.... chtěli by jste se zúčastnit? Ale váš bankroll to neumožňuje? ... pište na sgnet@seznam.cz
Odpovědět »
Skalper
20. 02. 2013 / 09:44
když nepřijde list tak můžeš půjčovat i mistrům a je taky vymalováno. dostaneš 2 karty a čekáš co přijde a ovlivnit můžeš jen ,že to hned zahodíš a zahazovat můžeš furt.já to zkouším ve Fun a ,že bych si vejskal to né e! hezký den
Odpovědět »
hogys1
15. 01. 2013 / 14:07
::N
Odpovědět »
smithko
29. 08. 2011 / 13:52
Multi Table 181- $752(prizes) $120(profit) 19%(ROI) $5.60(avg. BI) 4203(avg. field size) 23/113(ITM) 20%(ITM percentage) Hleda se stacker, kdo se hlasi ? :D
Odpovědět »
Radekparek
29. 08. 2011 / 15:10
SMITHKO:: asi myslíš stakera...ale na MTT někoho takového najdeš těžko, tohle se dělá spíše formou prodávání procent nebo stakingem na jeden konkrétní dražší turnaj
Odpovědět »
janstack
30. 01. 2011 / 07:00
okik buduci tyzden chem ist hrat sunday milion kto ma chce zalozit? :)) som mlady perspektivny ( hram cca asi od kvetna 2010 ,zacinal som na freerolloch ) :DD najvacsi uspech je asi z tohto tyzdna ked som na garant 65k pokerstars trafil 3 miesto za 8 tisic dolar, potom doxxbetpoker tour tiez tretie miesto za 1566 eur :)) tak cakam navrhy :))
Odpovědět »
JerryDark
13. 06. 2010 / 19:52
Není lepší vyhrát satelit?
Odpovědět »
Jadrousek
13. 06. 2010 / 12:39
::S pěkná kravina jsi půjčovat na pokr... ::W
Odpovědět »
hownorez
01. 04. 2010 / 17:19
Epic :)))))))
Odpovědět »
Benyfox
01. 04. 2010 / 16:03
Chtěl bych podpořit názor pána vlsd,jelikož já jsem svůj BR právě takovouto půjčkou ve výši 30.000 kč před sedmi měsíci nastartoval své působení na online MTT scéně. Ovšem musím zdůraznit,že bych se splácením tohoto závazku v případě nezdaru neměl sebemenší problém. Nadruhou stranu ale taky musím říct,že dobrý hráč žádný velký BR nepotřebuje,prostě si ho vybuduje třeba z 200 usd. Tak GL všem!
Odpovědět »
Bohemia
01. 04. 2010 / 04:43
ad vlsd...:) je fajn kdyz kluci nevi kdo si...:D ja osobne jsem s vlsd aka pan xyz sedel u stolu parkrat...navenek pusobi zakriknute-skromne-mozna detinsky...rek bych ze v sobe kus ditete urcite ma...ale co jsem slysel-z prvni ruky to nemam...netykam si s nim a na pivo spolu taky nechodime...ale rek bych ze ten pan ma ,,neco,, v hlave a hlavou x rukama x myslenim uz vydelal nespocet penez...:) to je tak vse...:) a rek bych kdyz si prolezete par diskuzi primo tady mozna se dostanete i k jeho jmenu...ono v pokerovych kruzich je to zname jmeno...:) a mozna ze i vlastni tu zenskou volejbalovou ligu....:D
Odpovědět »
hownorez
31. 03. 2010 / 12:15
Rofl, víc hracu co budou preskakovat limity plz :D Stacking není staking :)
Odpovědět »
BukajAktobos
31. 03. 2010 / 00:56
"nemusi se "patlat na mikrolimitech", vezme si pujcku zacne napr. na 1/2 ci 2/4" Make ma day... :-) Nebyt te perlicky na zaver, tak by to byl priserny post, takhle je jen hrozny. Nejde přece srovnávat půjčku na auto s půjčkou na poker. Když příjdu o práci a nemůžu splácet leasing, tak auto pošlu dál. Bohužel. Ale když rupnu v pokeru, kor pokud bych se řídil tvou geniální radou o přeskakování low stakes, tak udělám co abych tu půjčku vrátil? Vemu si další noční job? Ne, imo si vemu další půjčku a brzo skončím na dlažbě. Celkově je půjčování většinou nesmysl (nemluvím třeba o hypotéce na barák, nebo na auto), půjčky na vánoční dárky či dovolené jsou pro dementní lidi, co na to skočí a pak se diví, že se jim doma objevují takové ty žluté nálepky "exekučně zabaveno". Ale půjčit si na poker, to je už úplně mimo zdravé uvažování...
Odpovědět »
vlsd
31. 03. 2010 / 02:39
BUKAJAKTOBOS:: no, az se odstehujes od maminky a stane se s tebe dospelej kluk, pak mozna zkusis podnikani a poznas o cem je rec :-) do te doby nezapomen byt vcas doma na veceri (nemoh jsem si pomoc, ale kluk, ktery ma par tydnu ridicak si na muj vkus na me az moc vyskakuje :-) P.S. kdyz prijdes o praci a prestanes platit leasing, tak auto neposles jen tak dal, ale zaplatis ztratu (vetsinou desitky % z porizovaci ceny auta)
Odpovědět »
BukajAktobos
31. 03. 2010 / 10:05
VLSD:: Á, když dojdou argumenty, žačnu urážet protivníka? Jaký to znak vysoké inteligence, zvláště když jde hned o první reakci na mé výtky :-) Že ty jsi jeden z těch zamindrákovaných internetových pisálků co všechno umí, mají kupu diplomů a ve všem dosahují nebývalých úspěchů? Věkově by to tak nějak odpovídalo. Muži v tvém věku jsou většinou frustrováni tím, že nic v životě nedokázali, život jim utíká a tak se na internetových diskuzích projevují přesně tak jako ty :-) Takže prosím, příště až budeš chtít diskutovat, ať tvůj příspěvek obsahuje i nějakou hodnotu a jsou v něm nějaké argumenty, kde budeš obhajovat své postoje. Jinak ti mohu doporučit spoustu diskuzních fór, kde budeš se svým flamováním sedět. Do doby dokud mi to nevymluvíš, budu opakovat, že brát si půjčku na hraní, obzvláště pokud mám v hlavě takový geniální plán že tím přeskočím limity a budu rovnou hrát o pořádné peníze, je epic fail.
Odpovědět »
vlsd
31. 03. 2010 / 13:40
BUKAJAKTOBOS:: tim, ze ses chytil jen potvrzujes moje slove, ze muj odhad byl presny :-) Ale nerozciluj se, pozadej maminku at Ti udela dobry obed, vypere Ti slipy a pak budes mit urcite lepsi naladu :-) argumentu jsem dal dost, hold kdyz je nevidis je to tvuj problem, ne muj - presvedcovat nekoho neni mym cilem - tim bylo pouze napsat jiny pohled a ano, mas samozrejme pravdu, nic jsem nedokazal a pisi na vsechny fora na internetu :-)) (mit o spetku vice inteligence pouzil bys google a neztrapnil by ses placanim takovych blbosti)
Odpovědět »
BukajAktobos
31. 03. 2010 / 14:14
VLSD:: Stále slabé, stále slabé. Omíláš jen to jedno ještě navíc dost zoufalým způsobem. Verbální souboje ti moc nejdou a v tvých odpovědích není jedinný argument, kterým by jsi svůj postoj obhajoval. Čili znovu tě vyzývám, vytáhni nějaké argumenty obranu té tvé dosti šílené rady jak rozjet BR a pokerovou kariéru, nebo tu prostě vylij další kýbl těch stupidních žbleptů se kterými neztrapňuješ mě, ale jen sám sebe. Obávám se ale, že tvá intelegence stačí pouze na to druhé... Ad ten google. No našel jsem co znamená vlsd. "Volejbalová liga smíšených družtev" :-) Gratz. Dotáhl jsi to daleko. ADMIN:: Ale no tak, poslední výlet do österreichu byl přeci úspěšný :-)
Odpovědět »
GianniLuke
31. 03. 2010 / 18:30
BUKAJAKTOBOS:: nechodil si na hotelovku?:)
Odpovědět »
vlsd
31. 03. 2010 / 14:28
BUKAJAKTOBOS:: 1) nauc se cist(mysleno ve smyslu pozorumet textu) 2) hledej lip 3) pozdravuj maminku :-)
Odpovědět »
Richienek
31. 03. 2010 / 17:34
VLSD:: No já bych si tu moc nehrál na dospělého. ....stane se s tebe dospelej kluk.... s tebe?:D
Odpovědět »
pilda
31. 03. 2010 / 01:02
BUKAJAKTOBOS:: +1, trochu rychlejší :)
Odpovědět »
oKi
31. 03. 2010 / 00:22
stare pravidlo: hrej jenom s penezma,ktere si muzes dovolit prohrat by se melo dodrzovat :)
Odpovědět »
JokercZe
30. 03. 2010 / 21:26
Nepujcovat a je to vyrizeny imo :o
Odpovědět »
Perucini
30. 03. 2010 / 18:04
Myslím, že pokud člověk hraje s penězma co se bojí prohrát, tak nikdy nemůže hrát kvalitní hru
Odpovědět »
numeromis
30. 03. 2010 / 19:19
PERUCINI:: Přesně tak, pokud to někdo zažil, musí vědět, že kvalita hry je úplně jiná... Před necelými dvěma lety jsem začal hrát limit (live CG), na kterém bych při správném dodržování BM neměl co dělat (měl jsem tehdy asi 5 BInů), ovšem bylo to proto, že místo, kde jsem hrál, bylo plné naprosto tragických hráčů, a tak mě vidina snadné výhry zlákala a já již po 4 session měl necelých 30 BInů, což v podstatě odstartovalo mojí "kariéru". Ten pocit, že mě však každá prohra bude hodně mrzet byl ale hrozný. Obvzláště hrát o půjčené peníze, to musí být deprimující.
Odpovědět »
vlsd
31. 03. 2010 / 00:23
NUMEROMIS:: nechapu ty odmitave reakce, bud jste nepochopili oc jde nebo .. ? Kdyz si lidi berou pujcky na dovolenou, uvery na auto, pujcky na podnikani, tak proc ne na poker ? je to preci taky takovy druh "podnikani" a prave pujcka muze dobremu hraci zajistit rychlejsi rust (nemusi se "patlat na mikrolimitech", vezme si pujcku zacne napr. na 1/2 ci 2/4 (ci vyssim - podle toho, nac si troufa) a pokud je dobrej (jak asi ma byt, kdyz chce tu pujcku vratit, ze ?), tak ji ma za chvili splacenou (a nestravi x-tydnu,mesicu hrabanim se na potrebne limity). Kdyz si beres uver na podnikani, take jdes do urciteho rizika. Samozrejmosti je ale pak u te pujcky dodrzovani BM !!! (a to je preci i hlavni duvod, proc si pujcku brat = abys mel bezpecny bankroll) s samozrejme si ji brat jen v takove vysi (a splatky nastavit pouze tak) aby sis to mohl dovolit splatit i kdybys napr. v pokeru pohorel a k stackovani - je to vec, ktera je na netu celkem castou zalezitosti - ja sam ji obcas praktikuji ve smyslu, kdyz vim, ze je nekde dobry turnaj a znam dobreho hrace, ktery by se na ten turnaj hodil, tak mu zaplatim startovne a dohodneme % z vyhry a je to :-) a perlicka pro pobaveni : jednou jsem se takhle dohodl s "nadejnym" Pastikou, ale nic z toho nebylo - ne proto, ze by nic nevyhral, ale on si zapomnel ten turnaj ZAPNOUT :-)
Odpovědět »
agregus
31. 03. 2010 / 19:09
VLSD:: suhlasim vlsd. Ak je raz niekto dobry v Pokri, preco by nemohol zobrat pozicku. A zase taka zavratna suma to nie je. Nemozu to porovnavat s autom atd... Osobne podnikam a ano, rizika sa daju vyselektovat, ale casto sa stane, ze sa udeje nieco, co nebudes cakat a mozes zostat na ulici. V podnikani tiez existuje urcity BM, ale ked raz nebude kseft, mozes ho ako chces dodrziavat. Poker sa da hrat stale. Jedine co moze byt problem, ze ked si dotycny peniaze pozicia a nezarobi ich sam (pokrom), moze to byt dost psychologicka tarcha pri hrani...
Odpovědět »
treze
31. 03. 2010 / 09:23
VLSD:: ja s tebou souhlasim. Sam bych to nikdy neudelal, ale pro nekoho pujcka nemusi byt spatny reseni...at si to kazdej zhodnoti sam a proc takovy lidi hned odsuzovat...Pruser je kazda pujcka, kdyz ten clovek co si ji bere nevi jak to bude splacet, jestli to vi, tak proc mu v tom branit
Odpovědět »
pilda
31. 03. 2010 / 01:01
VLSD:: V podnikání existuje riziko, ale toto riziko se dá určitě lépe odhadnout, případně téměř eliminovat. V pokeru se samozřejmě taky dá připravit (učit se a hrát potom dobře), ale náhoda tam bude hrát určitě větší roli. Jinak myslím, že odmítavé reakce jsou založeny hlavně na tom, že článek zmiňuje půjčky (a to ty nejhoršího kalibru - cetelem, home credit apod.), nedejbože lichvu. Takže za mě staking pohoda, dobré, že se to zmínilo, ale půjčky v jakékoli formě mi prostě k pokeru nesedí :) Jo a půjčky na dovolenou podle mě taky nejsou dobrý nápad :)
Odpovědět »
Her0iaction
30. 03. 2010 / 17:40
Jinak nějaký tip na dobrou staking stránku? Nechci rozhodně staknout(a pochybuju, že by se někdo našel), ale spíš jen tak pro info nebo naopak, kdybch chtěl gamblit a staknout někoho já.. Je nějaká lepší Chipmeup.pokernews.com ?
Odpovědět »
leecooper
30. 03. 2010 / 16:24
Sháním backera. Výsledky nemám, ale jsem perspektivní:-)
Odpovědět »
admin
31. 03. 2010 / 13:46
LEECOOPER:: znam 1.000.000.000 perspektivnejsich hracu :-)
Odpovědět »
M0RGAN
31. 03. 2010 / 17:28
ADMIN:: Osobně ? :-))
Odpovědět »
Cica007
30. 03. 2010 / 16:13
wheldon: LOL no pana "zlobra" v Písku a okolí taky dobře známe:D a někteří by radši neznali.
Odpovědět »
wheldon
30. 03. 2010 / 18:16
CICA007:: Nevim proc me to neprekvapuje...
Odpovědět »
BukajAktobos
30. 03. 2010 / 13:06
Tenhle článek se mi nelíbí. Hlavně ta polovina o půjčkách, sice tam varujete, že je to cesta do pekel, ale imo to tu nemá co dělat. Imo by bohatě stačilo vysvětlení toho stakingu, s tím že se to dá používat u nadějných hráčů jako dobrá forma platby za coaching. Někteří si nemůžou dovolit hrát nějaké smysluplné limity a platit ještě za coachování, ale přitom u hry přemýšlí, mají o ni zájem a s dobrým vedením může jejich winrate po chvíli vyrůst na lowstakes z 1,5bb na 9bb/100 jako nic, čili ho coach založí a investice se mu může snadno bohatě vrátit. Jinak ale s takovýmto článkem nesouhlasím.
Odpovědět »
pilda
30. 03. 2010 / 12:07
Uff zajímavý článek, staking bych ještě pochopil, ale vzít si půjčku??? WTF? Osobně bych nikdy nehrál s pěnezi, které si nemůžu dovolit prohrát.
Odpovědět »
agregus
30. 03. 2010 / 14:12
PILDA:: myslim ze to je uplny zaklad, ktoreho by sa mal drzat kazdy.
Odpovědět »
Lux
30. 03. 2010 / 11:30
Pujcovat si kvuli tomu, abych si zahral poker, se mi jevi jako maximalni debilita...nevim, kdo to tak muze delat...
Odpovědět »
Pavel44
30. 03. 2010 / 11:03
Já znám tolik lidí, kteří se kvůli pokeru zadlužili u bank, kamarádů, lichvářů, že by to tady vydalo na několik řádků.:) Pořád totiž platí pravidlo, že v pokeru je v plusu jen 10-15% hráčů. Za ty roky co hraji poker už minimálně polovina hráčů skončila kvůli nedostatku peněz nebo si jdou zahrát jen občas turnájek. Poker boom ale nalévá do systému nové a nové tváře.:)
Odpovědět »
ondik
30. 03. 2010 / 10:55
hlavně se v případě stakingu jedná o morální hazard.
Odpovědět »
wheldon
30. 03. 2010 / 10:34
A nebo pan Ladislav Kellner z Prahy, alias "zlobr" - nejedna se o stokoruny!!!
Odpovědět »
Crane
30. 03. 2010 / 10:16
a pak mate jeste jednu moznost, nekoho pozadat o pujcku a pak ji nevratit a udelat to jeste dalsim x lidem...jako treba zdejsi borecek MiroCZ
Odpovědět »
XusernameX
30. 03. 2010 / 16:30
CRANE:: Jo, jo, MiroCZ15, taky jsem se spálil. A ještě Spilner. Naštěstí jen pár babek. Článek dobrej, ale brát si na poker úvěr, to už je trochu moc. Trochu to popírá smysl bankroll managementu. Bankroll by imo měli být peníze, který si můžu dovolit prohrát, tzn., že pokud je prohraju, tak mě to nezruinuje.
Odpovědět »
bojim
30. 03. 2010 / 13:36
CRANE:: MiroCZ škemral u hromady lidi na pokermanovi a je jen blbost každého hráče pujčovat nekomu, koho naprosto neznám a navic není ziskový. Po prozkoumání PTR je dost ve ztrátě, tak z čeho myslíte, že to jako bude vracet. Myslete lidi! Ani s jednou variantou jsem se zatím nesetkal. Staking bych pochopil ve vztahu coach-hráč. Pujčka je vyloženě pro gamblery. Abych hrál turnaj s vysokým BI, mel bych mít správne nekolik BI v zásobě, protože jeden turnaj je strašne maly vzorek a mužu mit proste smulu. Kdyz na to nemam tak nehraju přece.
Odpovědět »
pilda
30. 03. 2010 / 13:43
BOJIM:: Však si můžeš půjčit mega a máš tak 100 BI :D
Odpovědět »
lolcayman
30. 03. 2010 / 10:07
Paras cti poradne.Lol.
Odpovědět »
agregus
30. 03. 2010 / 10:07
tak takyto clanok som teda necakal :) nice :)
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz