Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Důležité: česká kasina na 3 dny uzavřena

Z důvodu státního smutku budou všechna kasina v České republice po dobu tří dnů uzavřena. Státní smutek začíná ve středu v 00:00 hodin a potrvá až do půlnoci z pátka na sobotu.

Sdílet tento článek na Facebooku
20.12.2011 01:47

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 69
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
p1kes
20.12.2011 04:00:06
a budou zavřený i diskotéky? Nevím no, Havla si vážím, ale moc nechápu souvislost..
p1kes
horyna
20.12.2011 04:07:53
jak ktery, ale insomnia music club bude mit rozhodne otevreno :-D
horyna
p1kes
20.12.2011 04:35:13
HORYNA 20.12.2011 04:07:53:
supr, kdyžtak z Moravy dojedu! ::D

btw. už to čtu - smutek je doprovázen..., omezením sportovních utkání a hazardních a sázkových her - asi součást "tradice".. Vztahuje se to i na online nebo budete bez hanby grindit? ::)
p1kes
jeseer
20.12.2011 08:55:57
P1KES 20.12.2011 04:35:13: Havla si taky vážím, úctu jsem mu vyjádřil, tak si myslím, že můžu s klidným svědomím grindit. Moc nechápu celý ten obrovský humbuk kolem toho... ::T
jeseer
stardust76
20.12.2011 09:57:18
a to já si zas myslím , že je to naprosto v pořádku.
stejně tak yb to mělo být i ve st.svátky , ale to už by asi u Valentů a spol. neprošlo :-))
stardust76
Radekparek
20.12.2011 10:11:25
kasina jsou v den státního smutku zavřeny dle loterijního zákona, stačí si ho přečíst a je to jasné
Radekparek
Jumbal
20.12.2011 10:32:23
a neví někdo jestli bude třeba i zavřená pokladna cardcasina ? jestli budou možné výběry ? :)
Jumbal
M0RGAN
20.12.2011 11:11:27
JESEER 20.12.2011 08:55:57: Grind je prostě práce. Ale souhlasím s tím, že po tři dny budou gambleři abstinovat. Ke státnímu smutku to patří, ať už je vyhlášen z jakéhokoliv důvodu. Je to pár dní za desetiletí, tak to snad taková hrůza není...
M0RGAN
jeseer
20.12.2011 11:51:37
M0RGAN 20.12.2011 11:11:27: Nejsem pokrový hráč na plný úvázek, spíš se snažím alespoň tři dny v týdnu něco nahrát. Jsem v práci víceméně 360 dní v roce, letos budu s rodinou alespoň na štědrý den...Jak říkám, Havla jsem obdivoval, úctu jsem vyjádřil,nevidím důvod nezapínat doma klienta jako relax. Volno v práci mít taky nebudu. ::D
jeseer
salam
20.12.2011 12:38:00
jak ktery, ale insomnia music club bude mit rozhodne otevreno :-D ... horyna ,ty musiš být opravdu dement ::S ::S ::S nechápu co je k smíchu ,že bude otevřena jedna přiblblá diskotéka
salam
cardcasino
20.12.2011 13:26:20
Casina musí zavřít veškerou živou hru, tedy i poker
pokladna Card Casina Prague bude otevřena
všechny automaty zůstanou otevřené
cardcasino
pucmelounx
20.12.2011 13:42:48
P1KES 20.12.2011 04:00:06: protože si blbej
pucmelounx
wanzus
20.12.2011 13:44:21
CARDCASINO 20.12.2011 13:28:19:
A nebude to "vo hubu" nechávat otevřený automaty??? Aby vám někdo nevybral kasičky... ::D
wanzus
JerryDark
20.12.2011 14:21:30
CARDCASINO 20.12.2011 13:28:19: to to trochu nechápu? Na maty se to nevztahuje?
JerryDark
BlueFlush542
20.12.2011 14:21:52
BlueFlush542
Raulito7
20.12.2011 14:23:31
Ahoj, mam dotaz. Po dlouhe dobe jsem si chtel jit zahrat dnes nejaky turnaj. Bude se dnes hrat i kdyz je velka pravdepodobnost, ze turnaj skonci uz po pulnoci tedy 21. ? Dekuji za odpoved...
Raulito7
Eifi
20.12.2011 15:21:04
Raulito7.....nu což........udělaj to formátem Time a o půlnoci šmitec.. :-D
Eifi
bacu
20.12.2011 16:21:09
hmm SALAM, me to pekne se-e, Havel dobry no, mozna byl fajn at je mu zeme lehka, ja jsem ho osobne neznal a z novin si nikdo o nikom nemuze udelat nejaky nazor, ale abych se kvuli tomu nejak omezoval tak na to kaslu, myslim si ze vetsina mrtvej by byla rada kdyby se na pocest nich pekne zaparilo a ne bulet jak dite kteremu sebrali hracku, pujdu zakalit at se tam Havel ma dobre
bacu
M0RGAN
20.12.2011 19:13:29
BACU 20.12.2011 16:21:09: ::W
Nebýt Havla, tak tu třeba ještě máme komunisty u moci a žádný poker, natožpak Internet a svoboda projevu, by nebyl !!
M0RGAN
p1kes
20.12.2011 19:44:56
PUCMELOUNX 20.12.2011 13:42:48:
och, zasáhl si mě přímo do srdce.. ::T
p1kes
bacu
20.12.2011 20:17:32
M0RGAN @ RE 20.12.2011 19:13:29
haha dobrej forek, jasne a nebejt boha tak neexistujeme, pls stop, zil jsem v komunismu docela dlouho, nebudu se vyjadrovat k VH protoze ho neznam, jen zrovna von si delal prdel ze vsech statnickejch protokolu, proste odmitam truchlit na neci prikaz tot vse, a pokud nekdo chce truchlit tak at si truchli, ale dat to zakonem tak na to seru
bacu
davmus13
20.12.2011 21:08:20
Nebudu se vyjadrovat k nazorum ostatnich lidi, co jsou vyse, jelikoz kazdy ma pravo na svuj nazor. Proto reknu jen jedno...

Online grind jede! ::R ::U
davmus13
kufamar
20.12.2011 21:59:54
M0RGAN 20.12.2011 19:13:29: zase se snazis byt tak chytry, az ze sebe udelas totalniho hnupiska, ty svobodo... VH dostal, co zaslouzil ::)
kufamar
davmus13
20.12.2011 22:39:11
M0RGAN 20.12.2011 19:13:29: Jo, bez něj by se to určitě nestalo... jistě, že stalo, vždyť to bylo už dávno na spadnutí... stalo by se to o pár měsíců později, ale dopadlo by to stejně a a byly bychom teď ve stejné době...

Cílem tohoto článku určitě nebyly politické diskuze, tak jich zanechme a hrajme online! ::)
davmus13
CZDonkey
20.12.2011 23:48:36
M0RGAN 20.12.2011 19:13:29: Morgane nechci ti brat iluze a Havlovi zasluhy. ale opravdu si myslis, ze kolos jako Rusko, by se vzdalo "svyho" uzemi na zaklade odporu par intelektualu? A ta nase tvz. sametova revoluce :) urcite to chtelo odvahu si nechat rozbit hubu .. ale zase stejna otazka? myslis, ze kdyby tady nekdo(Rusko) potreboval udrzet komunismus, ze by ho par tisic lidi s klicema zastavilo? ::D

Navic me zarazi, ze si tady na Havla skoro nikdo 20 let nevzpomnel a ted se vsichni muzou zblaznit. Prijde mi to stejny jak kdyz se nam podari vyhrat neco v hokeji.
CZDonkey
fifiacs
21.12.2011 01:35:50
jaktože vinohrady jedou?
fifiacs
megaskyr
21.12.2011 01:59:40
byl jsem tam okolo 21:00 a bylo zavřeno, takže nějaký fake
megaskyr
megaskyr
21.12.2011 02:04:00
oprava, byl jsem ve forbesu na vinohradský
megaskyr
KoryX
21.12.2011 08:38:33
CZDONKEY 20.12.2011 23:48:36: ::U ::U
btw víte, že umřel Havel? ::D
KoryX
diabloczech
21.12.2011 09:50:18
Treba vinohrady nejsou casino? :P
diabloczech
Istral
21.12.2011 10:45:23
CZDONKEY 20.12.2011 23:48:36: I tak, někdo si musel stoupnout dopředu a riskovat všechna rozhodnutí, přičemž se dalo předpokládat, že budou ve značné míře špatná, protože změna byla příliš velká.
A protože byl Havel symbolem téhle doby a prezidentem, tak si zaslouží státní pohřeb a příslušnou tryznu. (Pomiňme, že dělal rozhodnutí dobrá i špatná, tak jako každý. Přičemž někdy se původně dobrá rozhodnutí ukázala jako špatná, což by ale především hráči pokeru měli dokázat pochopit. Popřevratoví politici byli regulérní ryby a nebylo těžké je povodit.)
Istral
jeseer
21.12.2011 11:27:34
CZDONKEY 20.12.2011 23:48:36: V 68 byl převrat taky na spadnutí, ale neměli jsem oporu v zahraničí...v 89 by sem rusák těžko nakráčel jako v 68 a dělal pořádek, bylo by to s křížkem po funuse. Oni vlastně nemohli dělat nic jinýho, než příhlížet a čekat...ten nátlak na komáry byl v ČR takovej, že prostě nemohli jinak, než předat otěže, aby si zachránili vlastní krk.
A právě tou podporou v zahraničí, za kterou stojí pan Havel, to dopadlo, jak to dopadlo...a bohu dík.
Mě třeba zase fascinuje, kolik lidí mele o VH nesmysly a davá mu za vinu ten bordel, který tady teď je...přjde mi to stejné, jako osočování komárama T.G.Masaryka, několik let po jeho smrti, z úpadku našeho státu.
jeseer
bacu
21.12.2011 12:06:02
cela diskuze neni o VH ale o statem narizenem smutku, jeste ze nam nenaridili kazdejch 20 minut brecet 2 minuty, a VH by byl prvni kterej by se tomu smal
bacu
jeseer
21.12.2011 12:31:57
BACU 21.12.2011 12:06:02: Prosím tě ty brepto, kdo ti nařídil smutnit? Můžeš si dělat co chceš...Stát vyhlásil státní smutek, což je u posledního prezidenta ČSR a prvního ČR snad normální ne?! Povinně do průvodu nemusíš, brečet taky nemusíš, nejsi ničím omezován...jediný co tě může trochu vadit, je ta mediální masáž, ale od toho je docela snadná pomoc.
jeseer
Istral
21.12.2011 13:10:09
Státní smutek nikoho k ničemu nezavazuje (nakonec, je to státní smutek, ne tvůj). V souvislosti s tím se mi samozřejmě třídenní stopka pro kasína z principu nelíbí.
Istral
jeseer
21.12.2011 13:27:49
ISTRAL 21.12.2011 13:10:09: Ale kasína nemají tři dny stop...mají to na dva dny doporučeno, ne nakázáno. Je to čistě na konkrétní herně, jak se zachová. Jen pátek by měli mít zavřeno všechny, myslím.
jeseer
Istral
21.12.2011 13:52:26
Ze zákona (loterijíní) je zakázáno provozovat ve dny státního smutku určité typy her, konkrétně i něco v kasínu. I kdyby se to přímo nevztahovalo na poker, stejně je to kravina.
Istral
JerryDark
21.12.2011 15:04:25
Na jedné straně je vyhlášen smutek,zavírají se kasina,ruší koncerty,na druhé Plastic People dělají v patek koncert,ať už je souvislost jakákoliv.Příjde mi to jako kocourkov.
JerryDark
Istral
21.12.2011 15:35:08
Na konec pohřbu je dycinky vecelice, to je tradice.
Istral
CZDonkey
21.12.2011 19:37:04
me bylo asi 6-7 kdyz se cinkalo klicema, takze urcite nejsem v pozici, kdy bych mel rozdavat moudra. Ale podle me to bylo z casti revoluce na dohodu ::D

Kazdopade k Havlovi mam respekt, stejne tak i ke Klausovi. Kazdej jsou uplne jinej, ale nenechaji/li si moc diktovat od ostatnich co by meli/nemeli delat. A to uz se moc u politiku nevidi
CZDonkey
kumarviky
21.12.2011 21:28:07
Se zavřením heren víceméně nesouhlasim. Je to, jak už tu někdo psal státní smutek a mělo by být na nás, čeho se budeme účastnit.

Rozhodně ale nesouhlasim s tim, že by režim za pár měsíců padnul i bez Havla kvůli tomu, že ekonomika a všechno s režimem spojený bylo v tu dobu už na hranici rozpadu. Co třeba Severní Korea která je ve sra*kách už 3. desetiletí? Nechápu lidi co na Havla nadávaj. On nám odemknul dveře k demokracii a bylo a je už jen na nás, jestli je otevřeme :) konkrétně my, pokeroví hráči bychom mu meli bejt sakra vděčni.
kumarviky
horyna
21.12.2011 23:29:51
SALAM 20.12.2011 12:38:00: ::U to neres, s pozdravem dement
horyna
Krataman
22.12.2011 09:13:33
no to je zase vystava dementu ::S Havel je srovnatelny s TGM a statni smutek si zaslouzi. Stane se to jedno za vas ubohy zivot, tak se z toho vy ubohy gambleri nepose*te. Uz vam z toho cinkani zetonu hrabe v palici! Nikdo vas k nicemu nenuti, brecet nemusite, staci, kdyz se zdrzite dementnich poznamek a budete svatecne drzet hubu. VH si zaslouzi uctu nas vsech, za to jake osobni obeti prinesl i pro vas, ac tomu mozna nerozumite. Sedite na prdeli cely rok, tak ty 3 dny aspon vyuzijte k necemu smysluplnejsimu, napr. si jdete vyplachnout ty vase nevymachany huby....
Krataman
Proletar
22.12.2011 11:19:24
Kratamane, ty jedna ubohosti, co si tu vůbec otevíráš hubu.. s čím je srovnatelný s TGM ? V.H. má moji úctu a respekt jako dramatik, ale to že byl zvolenej prezidentem byl velice mizernej krok... hold jinej pes jiná ves ...a jen tak mimochodem, zajímalo by mě, jestli se bude dělat taky, pro ostatní významné signatáře charty 77 a těch co se zasloužili o naši demokracii po 89 , státní smutky a tak ..
Proletar
jeseer
22.12.2011 11:37:07
KRATAMAN 22.12.2011 09:13:33: Srovnatelný možná je, ale zároveň nesrovnatelný...oba dva velice rozdílní jak lidsky, tak jako státníci. Nevidím tu ani jednoho "dementa", co by mu nějak vadilo zavření kasin...zaroveň víš kulový, co celý rok každý z nás dělá, tak si nech ty tvoje slinty...

PROLETAR 22.12.2011 11:19:24: S tebou absolutně nemůžu souhlasit, jeden z nejlepších kroků bylo právě zvolení pana Havla. Proč by měli, on někdo z nich byl posledním prezidentem ČSR a prvním prezidentem ČR?
jeseer
Proletar
22.12.2011 11:41:17
jeseer: Ukaž mi jednu postsovětskou zemi kde měli za prezidenta umělce... po revoluci ... je taky pravda že mi leží v žaludku 14K havlovejch amnestii(nebo nějaký takový šílený číslo to bylo)
Proletar
Proletar
22.12.2011 11:41:43
myslím tím po revoluci ...
Proletar
jeseer
22.12.2011 12:06:03
PROLETAR 22.12.2011 11:41:17: Umělec...pro mě spíš intelektuál. Právě takoví lidé byli potřeba, aby častečně zálatali tu morální mezeru, která tady za 40 let prostě byla. On byl takový symbol změn...obratný státník hlavně v mezilidských vztazích a komunikaci. On nebyl ekonom, ani vyloženě politik...víceméně vizionář a pro tu svoji vizi dokázal strhnout davy, právě proto si ho vážím, že dokázal na pár let sjednotit národ, který má potenciál být mezi nejsilnějšími. Bohužel to, co předvádějí politici posledních pár let je věc druhá...
Právě...podívej se, kde je většina postsovětských zemí, my jsme na tom ještě výborně, to že ten náš potenciál je zašlapaný do země vyžírkama a honbě po mamonu je věc druhá.
Můžu vědět proč ti vadí ty amnestie? To že mezi nimi bylo 0,1% magorů asi nemohl tušit.
jeseer
Krataman
22.12.2011 12:48:55
PROLETAR 22.12.2011 11:19:24: K tomu se dá říci jediné, potrefená husa se ozvala.
Krataman
Krataman
22.12.2011 12:52:52
JESEER 22.12.2011 11:37:07: Tak se podívej nahoru do diskuze, ty dame ty, na které jsem reagoval tam najdeš. Nemá cenu řešit srovnatelnosti s tím, jde hlavně o to, ze to byl nás první porevoluční prezident, díky jehož cinnosti teď můžeme žít ve svobodne zemi a trávit čas jak chceme, třeba hraním pokeru. Co kdo z vás během roku děla samozřejmě nevím a ani mě to nezajímá. Pouze jsem reagoval na nekteré jedince, co si nevidí do huby.
Krataman
jeseer
22.12.2011 13:06:07
jeseer
salam
22.12.2011 17:56:48
HORYNA 21.12.2011 23:29:51: jj... neřeším...
salam
weeds
22.12.2011 20:52:24
KRATAMAN 22.12.2011 12:52:52: tak jsem procetl celou diskuzi a ty jsi prvni, kdo zacal byt agresivni a vulgarni ::D
Jinak VH si vazim jako jednoho ze symbolu odporu proti totalite a symbolu revoluce. Ovsem nepovazoval jsem ho za dobreho politika a kdyby zustal po listopadu 89 spise v ustrani, vazil bych si ho vice (jednoduse svym postojem a nazory je mi bliz ten druhy Vaclav).
weeds
bacu
22.12.2011 23:14:01
KRATAMAN, ano! nadherna ukazka demokratickeho dialogu, oslava VH mel by z tebe urcite radost,
takto se diskutuje, mam pocit ze cechum v poslednich letech slouzi demokracie jen jako zasterka
pro pachani intelektualni sebevrazdy, pokud ma nekdo trochu jiny nazor nez vetsina tak je ihned osocovan.
VH respektuji, ale proste nehodlam drzet ani spetku piety za ciziho cloveka,
a jeste k tomu statni smutek vyhlasi ta zkorumpovana sebranka co si rika vlada, totalni vysmech.
Je neskutecny ze sebranka vyhlasi statni smutek a soukromy subjekt musi trpet timto rozhodnutim.
Pokud chce nekdo drzet pietu, tak ja ho respektuju ale pokud ji drzet nechci, tak proc jsem omezovan?
Proc se nemuzu jit pobavit do casina? Protoze sebranka vyhlasila statni smutek,
kdyby sebranka nevyhlasila statni smutek tak se v casinech hraje o 106 na 100% pieta nepieta.
Takze o cem se tu bavime? O tom ze jsou lide kteri chteji drzet pietu a lide kteri ne a
vadi jim centralne prikazany statni smutek. Nikdo z nas nemuze VH soudit protoze ho nezna to je jednoduchy,
uvedom si ze jsi 24/7/365 masirovan medii a nemas sanci kvalifikovane posoudit
jestli byl VH ok nebo jestli byl smejd a proto je nesmysl ho nejak adorovat a drzet pietu za virtualni osobu tveho zivota. VH mej se fajn tam kde jsi , ale ja sem uz skoro vozralej ::)
bacu
gravedigger
22.12.2011 23:46:49
BACU 22.12.2011 23:14:01: ::U presne tak!
gravedigger
Fini55
23.12.2011 02:26:57
Fini55
alwaysnuts
23.12.2011 02:53:35
fakt čechy jsou Kocourkov...casina zavřené..automaty za 1000Kč/otočku jedou uplně v poho a nějakej pokerovej klub si taky jede to svoje...už aby na ně došlo 1/1/2012 ::R
alwaysnuts
jeseer
23.12.2011 08:19:44
BACU 22.12.2011 23:14:01: Nemyslím to nijak útočně, ale připadáš mi jako duševní mrzák...Kolik je ti let? Přijde mi naprosto normální vyjádřit úctu druhému největšímu prezidentovi, co jsme kdy měli. To že si na tom přihřejvaj polívčíčku ty hyeny se mi taky nelíbí, bohužel s tím nic neuděláme...
Opravdu je pro tebe takový problém pár dní nejít do kasina??? Před Vánocema???

Jestli myslíš tím omezováním tohle, tak jsi opravdu chudák...Pietu jsem vyjádřil, dnes večer si na pana Havla připuju. Jen omezenec se může cítit být omezován...
jeseer
bacu
23.12.2011 08:42:53
jesser ja do casina chodim tak 1 za 3 mesice, to neni o me ale o principu ty neutocnej dusevni atlete
bacu
weeds
23.12.2011 10:03:17
JESEER 23.12.2011 08:19:44: ne ze bych se tu chtel poustet do politicke debaty, ale co te vede k nazoru, ze jde o druheho nejvetsiho prezidenta co jsme kdy meli? i kdyz si ho vazim, za dobreho prezidenta ho nepovazuji...krome toho u vsech prezidentu (vcetne TGM) lze najit neco, s cim nelze souhlasit
weeds
jeseer
23.12.2011 11:56:26
BACU 23.12.2011 08:42:53: A můžu vědět o jaký princip ti jde, ty bulíku? Píšeš snůšku kravin o tom jak ti někdo, něco nakazuje, přikazuje...

WEEDS 23.12.2011 10:03:17: Tak to je jasný, že nikdy s nikým nesouhlasíš ve všem. Jak jsem psal VH je pro mě hlavně státník víc než politik...já ho považuju za výborného prezidenta. Já tohle samý mám u pana Klause, respektuji ho jako mého prezidenta, ale myslím, že ničím vyjímečný není, dokonce si myslím, že i jako ekonom nic moc. Žádným svým argumentem mě asi nepřesvědčíš o opaku, stejně jako já tebe nepřesvědčím o mém. Pro mě je VH hned za TGM co se důležitosti pro náš národ týče.
jeseer
bacu
23.12.2011 12:37:24
jeseer prosim pokud chces komentovat moje prispevky tak me prestan urazet a chovej se slusne, na tobe je evidentni ze zrovna s tebou nema vubec zadnou cenu diskutovat o principu svobody, protoze nejses schopnej napsat jedinej komentar bez urazek typu : ty buliku, dusevni mrzaku ..., to je presne to co jsem jiz psal v predchozim prispevku ze posledni dobou cesi neumeji vesti civillizovany dialog, ty jses typicka ukazka vysoce humalniho jedince, kterej pro vyjadreni sveho stanoviska musi pouzivat urazky a nedokaze sestavit vetu bez osocovani, ale ja mam pro tebe pochopeni, me to nevadi ja se z tbe nezhroutim ::) . Jen by jsi mohl na pamatku VH. kdyz ho tak obdivujes, prispet ke kulture cechu a zacit se vyjadrovat bez urazek.
bacu
Krataman
23.12.2011 12:42:09
BACU 22.12.2011 23:14:01: O zádný demokraticky dialog jsem se nepokoušel. Pouze jsem chtěl trosku razantněji vyjádřit názor na duševní mrzaky tvého typ. Odhalil jsi se jako potrefená husa, na kterou můj příspěvek mířil. Stačí si přečíst tvé vskutku světové nazory typu "sebranka si vyhlásí národní smutek". Jsi buran, který by si zasloužil narodit se někdy ve 48 roce, aby sis to taky poradne užil. Teď se vozer a jdi se bavit. Lůzo!
Krataman
bacu
23.12.2011 12:45:43
Krataman jj to je presne, dalsi peudoobdivovatel VH, diky za prani tva luza, jinak s tim datumem narozeni nejses tak daleko
bacu
jeseer
23.12.2011 12:54:27
BACU 23.12.2011 12:37:24: Já se chovám slušně, nenapsal jsem nic neslušného. Neurážím tě, napsal jsem, že mi připadáš, nenazval jsem tě tím. Oslovení ty bulíku jsem nemyslel hanlivě, myslím, že víš moc dobře, proč jsem takový výraz použil. Stěžovač se špatně píše. :)Se mnou nediskutuješ...ty tu házíš názor, že ti někdo nařizuje, přikazuje smutnit. Nevedeš dialog, jen monolog o tom, jak jen tvůj názor je ten spravný. Ještě jsi mi nenapsal kde bereš ten názor, že pieta je přikázána.

Jak říkám, nemám potřebu tě urážet, nemám ve zvyku nadávat druhé osobě jenom kvůli jinému názoru. ::; Pokud to pro tebe tak vyznělo, tak se omlouvám.
jeseer
bacu
23.12.2011 13:25:47
jeseer dobre , me pripada ze s tebou diskutuju, ale to je samozrejme jen muj subjektivni nazor, ale teda k te piete: nase zvolena sebranka vyhlasila statni smutek. Co je to statni smutek viz. <a href="http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_smutek">wikipedia</a> cituji "že je zakázáno provozovat loterie, sázkové a hazardní hry" a pokud neco vyhlasi sebranka tak je to zavazne a tim me ten statni smutek omezuje. Jestli to dobre chapu tak me jako luze, se zakazuje v tyto dny hrat hazardni hry. Jak jsem jiz psal me to samozrejme nevadi, ze nemuzu jit do casina, ale vadi me to principialne. Ja proste necitim zadnej smutek a jedine co na VH vidim trochu pozitivni je ze si delal prdel i kdyby jak se rika "fotra veseli" . Vcera jsem prochazel Vaclavakem a videl jsem ty desitky lid co jsou smutny jen na oko, jen protoze to ted frci a to je to co me strasne vadi. Sebranka vyhlasi statni smutek lidi jsou smutny a vsicni jsme cesi a kdo neskace tak nemel VH rad. Ta falesnost je strasna. Stado se proste chova jako stado ono ani neni divu, kdyz nam vladne sebranka zkorumpovanych vsehoschopnych lidi. Jinak ja nesnasim komunismus a hlasim se k pravici a jsem dement protoze jsem az do roku 2006 volil od sametu jen ODS. Timto preji vsem navstevnikum pokermana hodne stesti[na riveru] a zdravy v roce 2012. ::)
bacu
culibrk1
23.12.2011 23:33:43
Děkuju vám pane Havle za tu svobodu kterou jste nám pomohl vybudovat a která bohužel,jak se zdá,odchází s vámi.Chápu že né každému se chce pozastavit grinde na tři dny, ale nebýt tohoto člověka a pár dalších statečných lidí možná by jste ani nevěděli jak se poker hraje.Ta kapitalistická prohnilá zábava.Když už nemáte potřebu nějak vyjádřit soustrat a hlavně úctu,nemusíte urážet druhé pro jejich názor.Neodsuzuju nikoho kdo si pinkne nějakej turnaj.Vždyť i sportovní akce dál běží.Jen trošku úcty!!!
culibrk1
davmus13
24.12.2011 00:53:56
Jede to... ::;
davmus13
Istral
24.12.2011 13:08:27
CULIBRK1 23.12.2011 23:33:43: Demokracie, kterouo pánové tenkrát po sametu pomáhali rozjíždět, by měla spočívat kromě jného v tom, že ti stát nemá co nařizovat bez nějakého objektivního důvodu. Tedy například ti nesmí zakazovat provozovat třeba právě hry v kasinu jenom na základě emoagumentu, že umřel nějaký politik. To je v zásadě totalitní způsob myšlení. Když už ale stát něco takového nařídí, měl by zároveň kompenzovat provozovatli vzniklou ztrátu.
Istral
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino