x

 Cash Games (2)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 2
Showdown Poker Club MuzeumPLO20/20 Kč 3


 Turnaje (26)

27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
3.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
7.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
10.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
24.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
28.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
31.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
Zobrazit více »

Aktuálně

Lagování netrápí jen Čechy, otevřený dopis PokerStars adresují i Rumuni a Bulhaři

Ikonka datum zveřejnění17. 04. 2020
Ikonka komentáře6

Ve středu ve 13:00 našeho času proběhl na herně PokerStars restart serverů. Nic neobvyklého; zběžná, několik desítek minut trvající údržba probíhá pravidelně a cíleně jsou pro ni vybírány hodiny mimo špičku, takže mnozí ani nepostřehnou, že nějaký restart vlastně proběhl. Tentokrát však znovuzprovoznění herních serverů mnozí očekávali s velkým napětím - mohlo totiž pomoci vyřešit dlouhodobé problémy, se kterými se při hraní v největším světovém online poker roomu potýkáme.

Ano, jsou to ty problémy, na které poukázal Pavel Taška Kellner ve svém otevřeném dopise, jsou to ty potíže, o kterých se každodenně vedou diskuze ve facebookové skupině České pokerové fórum. Především v časech špičky se PokerStars stávají nehratelnými, kvůli lagování klient opožděně odpovídá na zvolené akce, mizejí timebanky, jsou zahazovány karty a vynucovány sitouty, blindy jsou kradeny a jeden se na to může jen bezmocně dívat a doufat, že se k virtuálním stolům znovu připojí co nejdříve.

Zaplacení turnajového buy-inu se stává hned dvojnásobnou sázkou do loterie; zatímco standardně o výsledku investice rozhoduje výkon u stolů a nevyhnutelně i nějaký ten coinflip, tentokrát hráči musejí navíc doufat, že se na ně štěstí usměje i v točce s herním klientem. Požadování případných odškodnění přes support se veskrze setkávalo s pomalou odezvou - pakliže vůbec nějaká přišla. Písmenka lag jsme byli zvyklí vnímat především jako zkratku herního stylu loose-agressive, v těchto týdnech bohužel na aktuálnosti nabývá jejich jiný význam.

Tolik v kostce k obsáhlejšímu problému, do kterého můžete více proniknout díky facebookové diskuzi. Vraťme se ke středečnímu restartu serveru, po němž se situace...rozhodně nezlepšila. Ba naopak - a rozhodně ne jen v České republice.

V noci ze středy na čtvrtek postihl klienta PokerStars celosvětový výpadek. Zrušené turnaje festivalu Turbo Series toho jsou mementem; zatímco ve 22:00 započatý $109 Zoom event byl zastaven až v posledních čtyřech hráčích, v následném $55 NLHE eventu (start jednu hodinu po půlnoci) se prostředky rozdělovaly mezi 595 nejúspěšnějších, tedy ještě dvě stě míst před plánovanou bublinou. Čech nobluffplay v tu chvíli mimochodem držel čtvrtý největší stack, k již dosaženým tuzemským finálovým účastem v rámci Turbo Series však tento výkon můžeme přiřadit jen stěží.

Žádný další celoplošný výpadek PokerStars v dalších hodinách nepotkal, problémy s připojením se však jednotlivým hráčům stejně nevyhýbaly - a předmětem tohoto článku je poukázat na to, že tyto potíže dlouhodobě netrápí pouze české uživatele.

Trpělivost dochází i Rumunům a Bulharům

Taškově konstrukci o problémech spojených s nám vyhrazeným klientem PokerStars.cz nelze nefandit; od vstupu PS na regulovaný český trh v roce 2017 jsme sice součástí celosvětového hráčského poolu, používat však musíme vlastní software, který je šit na míru specifickým požadavkům českého hazardního zákona. Tak tomu bylo před třemi roky, tak tomu je i nyní, kdy samotný zákon doznal změn a kdy už jeho součástí není ani tolik kritizovaný § 59. PokerStars svůj herní plán stále neupravili a i nadále jsou nám tak uzamčeny kvalifikace či turnaje s rakem nižším 5 %, stále musíme čekat na vybrání 50% části garance. Přesun Ondřeje Dreboty z pokerového do esportového prostředí nás připravil o důležitou spojku k managementu herny, zrušení české pobočky podpory či chybějící aktualizace českých webových stránek dále naznačují, že tento kolos se po naší pokerové dálnici bude dále pohybovat spíše ze setrvačnosti.

Budiž, stále se jedná o hernu s nejpestřejší nabídkou na světě a stále je co hrát - pokud tedy zrovna jde hrát. Musíme však podotknout, že lagování trápí uživatele z mnohých dalších trhů a nemusí tak být nutně spojeno jen s domnělou nedostatečnou kapacitou klientu PokerStars.cz vyčleněných serverů. Diskuzní vlákno na fóru TwoPlusTwo.com se v posledních dnech plní zajímavými příspěvky, jejichž autory jsou hráči z dalších evropských zemí.

Nejkřiklavější je ten, který se v diskuzi objevil včera. Jeho autorem je Rumun Catalin Kukuv, kterého můžeme překřtít na jakéhosi východoevropského Tašku; Kukuv, jenž na PokerStars vystupuje pod nickem NarcoTourist a jenž během loňska zaznamenal například 2. místo v $22 SCOOP NLHE 8-Max Turbo eventu či vítězství v $215 Monday 6-Maxu, za rumunskou a bulharskou komunitu sepsal otevřený dopis managementu PokerStars.

Pro bulharské a rumunské hráče představovalo hraní na PokerStars během posledního měsíce peklo. Pravděpodobně jste zaznamenali stovky lidí, kteří si z platforem .bg a .ro stěžovali emailem. Během hodin ve špičce jsme každodenně odblindováváni a odpojováni, znovuotevření našich stolů trvá 3 až 10 minut. To samé se stane, když jsme přesunuti k jinému stolu. Je to neakceptovatelné.

Čekali jsme, až naleznete řešení a po včerejší údržbě serverů se nic nezměnilo. Vynášíme tedy celou věc na veřejnost a doufáme, že ji začnete brát vážně. Když píšeme emaily, vaší odpovědí je, že problémy jsou na naší straně. Tohle ale očividně není pravda. Všichni jsme tím dotčeni a proto jsme nuceni vyhnout se hraní na PokerStars

,“ vyhlašuje Kukuv národní bojkot největší světové herny. „V tomto světle a při absenci vašich odpovědí/odpovědnosti jsme se spojili a ještě jednou vás žádáme, abyste napravili problémy serverů našich platforem. Vše co chceme je spravedlivé online prostředí, v němž nebude nikdo nuceně odsazen, aby z toho ostatní mohli těžit a kradli jeho blindy.

Potíže se v minulých týdnech nevyhýbaly ani hráčům z dalších zemí, na ty své ještě v březnu poukázal Nor, který na 2+2 vystupuje pod aliasem LeRogue: „Silně pochybuji o tom, že Stars upřednostňují jeden trh před jiným. Jsem z Norska a poslední dva týdny byly pro mě i všechny mé na Stars hrající přátele plné lagování. Nedostatek komunikace o těchto potížích ze strany PokerStars si rozhodně zasluhuje kritiku. Prostě se k hráčům chovají špatně.

Poddimenzovaná kapacita serverů, která nestíhá rekordy posledních let trhající současný traffic? Problémy s lagováním jsou nevyzpytatelné a netýkají se pouze hodin v herní špičce. Nedávný přechod na nový herní engine Aurora (který diskutující na 2+2 překřtili na engine Corona)? Možné to je, o ohnisku problémů nicméně můžeme nadále stále jen diskutovat, žádné oficiální vyjádření k potížím PokerStars nevydali. Požádali jsme o stanovisko k českým potížím a naše žádost by měla putovat interními kanály herny, prozatím stále bez odpovědi. Stejně tak nepadlo ani žádné všeobecné vyjádření, značka PokerStars tak v očích pokerové komunity nadále trpí.

První kvartál The Stars Group přinesl rekordní zisky

Během dneška však společnost The Stars Group, pod názvem Amaya dříve známý majitel značky PokerStars, vydala tiskovou zprávu rekapitulující hospodaření za první čtvrtletí letošního roku. V jeho koncovce už byla uzavřena prakticky všechna důležitá světová kasina a pokeroví hráči se v masovém měřítku přesunuli k online stolům - a zveřejněné výsledky to reflektují.

V prvním čtvrtletí jsme zaznamenali rekordní příjmy s 27% meziročním nárůstem, silné momentum pokračuje i v dubnu, silná růst v příjmech z pokeru a (kasinových) her pomáhá zmírnit zrušení sportovních událostí,“ cituje tisková zpráva Rafiho Ashkenaziho, výkonného ředitele The Stars Group.

Díky těmto povzbuzujícím trendům, našemu dobře diverzifikovanému a hotovost generujícímu podnikání a naší silnou účetní rozvahou věříme, že i nadále zůstáváme v pozici, v níž si dokážeme poradit s dalšími zvraty spojenými s letošní pandemií COVID-19 a i nadále jsme plně oddáni našemu sloučení se společností Flutter, které by mělo být dokončeno v druhém čtvrtletí a které, jak věříme, posílí a zrychlí náš růst. V těchto výjimečných časech je však naší prioritou zdraví a bezpečí našich zaměstnanců a zákazníků, což znamená i zvýšený důraz na zodpovědná a bezpečnější herní opatření, stejně jako ujištění, že našim zákazníkům poskytneme veškerou pomoc a podporu, kterou mohou potřebovat.

Taková jsou slova výkonného ředitele Stars Group směrem k akcionářům. Samotným hráčům, kteří žádají o pomoc a podporu při využívání pokerové nabídky širokého portfolia této společnosti, se však povzbudivých slov při přímé komunikaci s hernou zrovna nedostává. Ztracené buy-iny a automaticky mucknuté prémiové kombinace vám to nevrátí, ale možná vám to při další zmařené session bude alespoň částečnou útěchou - nejsme v tom sami, problémy s připojením jsou celoplošnějšího rázu.


« Zpět
Diskuse k článku
petek007
28. 04. 2020 / 13:45
Tak mně poslali truhlu s 5 dolarama jako omluvu. No nic moc, když jsem přišel asi o celkem tak o 50 :-). Sunday mini milion jsem skončil na 530 místě a to jsem hodinu nehrál, proto že jsem se ze začátku zdvojnásobil a tak jsem vydržel a ve stormu jsem si zahrál, až když jsem měl 19 BB. No tak dokonce omluva. Jinak ale večer žádná změna od těch 20:00 totální zámrz. Uvidíme, co udělá nový majitel :-) - pochybuji, že se to zlepší. Postupně asi přesunu vše na partypoker, ty jedou OK a bez vybrání 50 % prizepoolu. Takže se připojuješ až když má chipleader 10 násobek původních chipů. Tak zdar a věřme v lepší zitřky!!
Odpovědět »
petek007
21. 04. 2020 / 15:08
Ahoj,. Tak jsem jsem taky naspal dopis. Stalo se mi to samé a to jsem byl v popředí jednoho turnaje a po 10 minutách se vrátím až někde v polovině pole. Ve druhém držím set 4 a najednou bum a položí mně to hendu před all inem na river, kdy mně přišel full. Chce to pokerstars nějak kamenovat, aby to změnili. Takhle se fakt nedá hrát !!
Odpovědět »
Quadsimodo
22. 04. 2020 / 10:41
PETEK007:: Ahoj, taková nepříjemná zkušenost mě mrzí. Bohužel v tom nejsi sám a zrovna včera, soudě podle různých diskuzí, to všechno zase padalo a padalo a hrát se moc nedalo. Určitě má smysl napsat si o refund, dostat zpátky aspoň pár dolarů. V tom kamenování už ale bohužel moc smyslu nevidím - PS na to prostě a jednoduše kašlou. Stěžují si hráči z mnoha a mnoha zemí, na fórech na PS nezůstala nitka suchá a samozřejmě o tom v té firmě musí vědět. Ale řešení problému/omluva/vyjádření nikde, i přes urgence ze všech koutů světa. A už to trvá přes měsíc.
Odpovědět »
Out92
18. 04. 2020 / 09:11
Máte někdo zkušenost s nějakou refundací?
Odpovědět »
Quadsimodo
18. 04. 2020 / 09:14
OUT92:: Co člověk, to zkušenost. Rozhodně má cenu to zkusit, spíš než přes email je lepší to řešit přes live chat, pokud tam zrovna někdo bude. Maximálně může člověk narazit na odpověď typu: "Po přezkoumání jsme zjistili, že chyba je na vaší straně." Za pokus to určitě stojí.
Odpovědět »
Ondrej-z-Prahy
17. 04. 2020 / 20:35
Zato okno re-entry vyskakuje v rekordním čase! ::R
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz