x

 Cash Games (10)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 4
King’s Casino RozvadovPLO5/5 € 5/8
King’s Casino RozvadovPLO2/2 € 7/8
King’s Casino RozvadovPLO10/10 € 7/8
Showdown Poker Club MuzeumPLO20/20 Kč 7
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 KčIkonka pokerový stůl 2
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 9
Ambassador CasinoPLO50/50 Kč 5
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 4
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8


 Turnaje (25)

23.4. 18:00
1 000 Kč
200 000 Kč
27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Barbora Mlejnková - Moje cesta k profesionálnímu pokeru

Ikonka datum zveřejnění25. 09. 2012
Ikonka komentáře127

Barbora Mlejnková bloguje o tom, jak začala hrát poker. Kdo jí přivedl ke kartám, kdy začala hrát poker a jak se dostala na profesionální dráhu? To vše se dozvíte na řádcích níže. 

 

Už když jsem byla malá holka, hrávali jsme s bráchou a babičkou žolíky o prachy. Babička nás to naučila, dala nám bankroll 20 Kč a zase nás o to obrala. Časem se mi začalo dařit a už jsme obírali jen bratra. Tenkrát mě karty začaly bavit.

Později na základce, jsme začali hrát ve škole různé karetní hry o různé hračky a sladkosti a to převážně s klukama, protože holky chtěly hrát jen tak bez sázek, což mě nebavilo.

Když se na to podívám zpětně tak vidím, že hráč se ve mně začal probouzet opravdu brzy. Ve většině případu se mi dařilo vyhrávat a už tenkrát mi ostatní ze srandy říkali, že by mě to mohlo jednoho dne živit.

Poker začala hrát již během střední školy 

Na střední, po tom co jsem oslavila 18tiny, jsem chtěla vyzkoušet jak to chodí v kasinech v praxi a tak jsme občas s kámošema chodili i na automaty, ale to mě nikdy nějak nechytlo. Ke kartám jsem měla vždy blíž. Postupem času jsme začali hrát i poker, ale spíš takový poker bez pravidel – bez blindů atd.

O víkendech jsem chodívala ke kamarádovi do baru, kde se v salónku pravidelně hrávala malá cashka. Jednou, když jsem tam šla, tak mi to nedalo a rozhodla jsem se, že to ze srandy zkusím. Už první večer jsem odcházela pár stovek v plusu, což mě nadchlo.

V baru jsme začali hrát pravidelně, ale jen cashovku a občas sitko za 200-300 Kč. Pak jsem nastoupila do turnaje v Hradci, kde jsem se umístila dokonce víckrát za sebou.

Po výhře prvního většího poker turnaje si začala více věřit

Když už jsem načerpala dostatek zkušeností a sebedůvěry, začala jsem chodit do casina na malé poker turnaje 0+200 a podobně. Na těch jsem se učila poker dál se vším, co k tomu patří. Při trefách na těchto turnajích jsme dostávali i added tickety na větší turnaje (cca 1k).

Hned první jsem trefila (ani nechápu jak, když to zpětně vidím) a tím si začala víc věřit a i se kolem pokeru vzdělávat, číst, koukat na videa, zajímat se o procenta a o to, co vlastně dobrý hráč musí umět.

Na vysoké škole se pokeru věnovala dál

Asi po roce tohoto pinkání jsem šla do Prahy na VŠ. Původně jsem chtěla jít vždycky na Práva do Brna, ale z osobních důvodů jsem šla nakonec do Prahy a tam připadala v úvahu jen Ekonomka, o které jsem si od začátku myslela, že mě nebude bavit a taky jsem tam dlouho nevydržela i když zkoušky jsem udělala v pohodě. Po nějakých změnách v rozvrhu už se noční poker a denní studium zvládalo hůře a raději jsem se dál věnovala pokeru.

VYUŽIJ NEJVĚTŠÍ POKER BONUS NA ČESKÉM TRHU - VYZVEDNOUT BONUS 10.000 KČ NA SYNOTU

bannery_NOVA_SABLONA_poker_1200x630_3 - vAtAA- varovAnA-

Reklamní sdělení

 

 

Na internetu jsem četla o různých casinech, turnajích i hráčích a rozhodla jsem se, že to zkusím taky. Začala jsem tenkrát chodit do bývalé Arény na Vinohradech. Po nějaké době jsem tam dostala nabídku, hrát za ně a později i za Bwin, což mi hodně pomohlo. Nemusela jsem platit buy-iny a mohla tím „trénovat každý den“.

Tam jsem začala hrát i cashku. Scházeli se tam super lidi a i to mi pomohlo hrát víc a víc. Postupně jsem navyšovala svůj bankroll, seznámila se s dobrýma hráčema, začala jsem hrát celebrity v Cardu, větší cashku a časem ČPT.

Rozhodla se, že začne hrát poker na profesionální úrovni 

Občas jsem dostala nějakou nabídku na stacking turnaje, za což jsem byla ráda a pak už jsem se jen přiučovala, snažila se dělat míň chyb atd. Určitě jsem to měla jako holka jednodušší, víc lidí si mě všímalo a často mi říkali, že hraju jako kluk. Mám radši agresivní hru a ta se mi vyplácí v turbínách. V té době jsem si uvědomila, že se pokerem uživím a že bych se mu chtěla věnovat na profesionální úrovni.

Připoj se i ty do exkluzivní série poker turnajů Pokerman Road To CMP s leaderboardem o věcné ceny

No a po třech letech hraní, se jdu takhle podívat do Cardu, kde jsem plánovala omrknout Betfair event a pak si jít sednout na cashovku. Aniž bych věděla, co se zrovna hraje jsem šla dopředu pozdravit a všimla si, že vedle Main Eventu se hraje ještě něco od pozdější hodiny.

Nečekaně dostala nabídku na poker sponzoring

Zeptala jsem se, co že tam hrají a když jsem slyšela, že turbína, jen jsem koukla na blindy, na stack a asi na minutu jsem se stihla regnout, protože už byl konec breaku (asi osud nebo co :D). Naštěstí byl velký starting stack, takže jsem nastupovala asi se 40ti blindy. Celou dobu se mi super hrálo, na stole jsem měla příjemný lidi i přímo z Betfairu, což jsem se dozvěděla až později.


Když nás posadili na final, hrála jsem  tam s jejich managerkou a obě jsme byly na chipleadu a docela vedly hru. Nakonec jsem skončila druhá a Fran první. Upozornila na mě další lidi, šly jsme hrát spolu „vedlejší sporty“ a kecaly o mně a o pokeru.

Když jsem přišla druhý den, řekla mi, že mě chtějí do teamu, že mi zasponzorují jejich eventy a pomůžou na velké turnaje. Byla jsem samozřejmě nadšená, vše se začalo hned řešit a sama jsem tomu nemohla uvěřit. Nedávno jsem podepsala smlouvu a teď už se jen těším ze spolupráce s nimi. Snad bude spokojenost na obou stranách.

 

Autor: Barbora Mlejnková

Úvodní foto zdroj: archiv redakce, zdroj PokerStars flicker účet

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! Účast osob mladších 18 let na hazardní hře je zakázána!

ČTI DÁL:

Fortuna poker je tu! Zahrát si můžete turnaje, cash game, SNG i satellity a mystery bounty!

Nejlepší hráči pokeru v ČR

Jak fungují pokerové turnaje aneb vše co potřebujete vědět

 


« Zpět
Diskuse k článku
olaf777
29. 09. 2012 / 04:56
Opravdu velka parada tahle diskuze,lol. GL Baro ::U
Odpovědět »
Hustey
27. 09. 2012 / 15:50
za všechno může ta fotka! :D
Odpovědět »
KilYouAll
27. 09. 2012 / 14:51
heslo do freerolu o 1000e, pouze pro hrace registrovane pres pokerman,bylo sikovne skryto do textu clanku...zatím ho naslo pouze 7 lidí,takze turnaj bude ev+ ::U
Odpovědět »
Stranger
27. 09. 2012 / 15:24
KILYOUALL:: Nalezeno a zaregistrováno. Zatím je nás tam 11 a hraje se už dnes v osm, skutečně EV+
Odpovědět »
FISHonFORK
27. 09. 2012 / 15:26
STRANGER:: Jsem taky in i když už dva roky a dvacet dva dní vím, že je betfair levej.
Odpovědět »
Magickiller
27. 09. 2012 / 11:56
takový koště, co to ani neumí hrát ...Prej IKONA všech leseb v Praze LOL ::R
Odpovědět »
joego
27. 09. 2012 / 10:50
moc sympatikca slecna a hlavne GL,,,od nej kazdy suckout je radost dostat :)
Odpovědět »
hunaczech
27. 09. 2012 / 10:13
born4game: +1 amen
Odpovědět »
chefdejeu
27. 09. 2012 / 08:53
Svět pokeru je plný nesplnitelných snů,takže nevidím důvod, proč by jeden z nich nemohla snít ani tato mladá a sympatická dáma.
Odpovědět »
Born4game
27. 09. 2012 / 08:21
Lajkovali byste to všichni jak vzteklí, jen kdyby vám za to dali heslo do freerollu.. #lůza&chamraď
Odpovědět »
kelso
27. 09. 2012 / 20:06
BORN4GAME:: zoufalcum.kteri tu hledaji nejake heslo gratulace........mam pocit ze az te uvidim,lajknu ty tvoje eplsni teplacky ::U
Odpovědět »
Stranger
28. 09. 2012 / 22:18
KELSO:: zoufalcům, kteří nepochopili že hledání hesla je vtip posílám ještě větší gratulaci :D
Odpovědět »
Stranger
27. 09. 2012 / 13:18
BORN4GAME:: no a jaký je to heslo do freerollu?
Odpovědět »
dvoriak
27. 09. 2012 / 10:36
Odpovědět »
dvoriak
27. 09. 2012 / 01:15
a ja si myslim, ze ten pocet komentaru akorat potvrzuje to, ze to byl od Betfairu dobrej tah:) mozna neni uplne na miste po kritice psat, ze to vlastne neni clanek od pokermana, ale od Betfairu resp od Bary, proste je tu, takze ho lidi vnimaji jako od pm. Bare gl, 99,9% z pm se nikdy nedostane na tuto uroven))
Odpovědět »
adamik
26. 09. 2012 / 23:21
Mlada holka se dostala k profi pokeru a spolupraci s velkou hernou........pro nekoho nezajimavy pro zacatecniky treba zajimavy......v kazdym pripade nechapu jak to dokaze nektery z vas rozpalit do cervena a vyblit tady ty hromady nesmyslu.......kdyz me to nezajima tak to nectu, nebo ignoruju......
Odpovědět »
Sarid
26. 09. 2012 / 21:44
za chvíli to počtem komentářů předběhne rozhovor s dogmeatem :D
Odpovědět »
majky666
26. 09. 2012 / 21:25
G-6:: a víc než pod handama našeho milého Johnhoraka ::R
Odpovědět »
G-6
26. 09. 2012 / 20:54
Tady bude za chvíli víc komentářů než když Taška dělal 45man video ::D
Odpovědět »
majky666
26. 09. 2012 / 20:10
slečnu neznám,nevím jak hraje,je mi u zádele. Ovšem forma "blogu" mi přijde jako reklamní článek na betfair ::W
Odpovědět »
mkdp
26. 09. 2012 / 18:57
hmmm slusna debata. btw. uroven toho clanku mi prijde jak kdyz nejaky zak 9.A psal slohovou praci(a docela dost spatnou) priste by asi chtelo nekoho poprosit o spolupraci. ale jinak GL Bare at to slape.
Odpovědět »
zamilak666
26. 09. 2012 / 16:52
Bára je asi fakt moc dobrá. Nepamatuju že by tu měl nějaký článek přes 100 komentů. ::U ::U ::V ::V ::D ::D
Odpovědět »
maaaarty
26. 09. 2012 / 14:45
dobrej marketingovej počin to je, ale ne kvuli článku, ale tim, že ať klikneš skoro kdekoliv skoro po celý stránce, tak ti najedou stranky betfairu. ale mně osobně to teda přijde nechutný. Serou mi už ty obr bannery po krajích, ale vono to nestačí
Odpovědět »
KoryX
26. 09. 2012 / 17:09
MAAAARTY:: já hlavně nevím, proč tu mají bannery na sázky a ne na poker. nevím, kolik lidí tady zajímají sázky..ale možná se to vyplatí ::V
Odpovědět »
CZDonkey
26. 09. 2012 / 14:08
ze to za Pavlikovou hraje Vinkyy to tady vi kazdej pokerman reg ::D Tohle moc povedej PR clanek neni, protoze se vsichni ted budou registrovat na Bwin misto na Betfair ::D
Odpovědět »
tojeblbost
26. 09. 2012 / 13:41
::V ::V ::V ::V ::3 prosim wsichni se pozabijejte...dekuji... ::3 ::V ::V ::V ::V
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 11:30
ja napriklad nechapem, preco ludom tak prekaza arogancia niektorych osob. je to snad kazdeho osobna vec, ci inklinuje k mizantropom, alebo k ludomilom. preco sa silou mocou chce niekto vtierat inemu do priazne? ak ma niekto potrebu posielat svoje prachy hladujucim detom do afriky, tak nech si kludne posiela, ale nech sa nestara do toho, ci ich posielat chcem aj ja.
Odpovědět »
MacataStika
26. 09. 2012 / 11:09
haha to je vtipny, jak se tu porad pise neco o bwinu, pritom clanek je v sekci Betfair Poker... a navic nekterym presto nedojde, ze je to zaplaceny promo :D dobry stado
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 11:19
MACATASTIKA:: "Po nějaké době jsem tam dostala nabídku, hrát za ně a později i za Bwin, což mi hodně pomohlo" taakze, ked stado, tak aj s tebou ::D
Odpovědět »
MacataStika
26. 09. 2012 / 11:25
MARRIAF:: to je sice pekny, ze mi postujes irelevantni citaci z clanku, ale vetsina tech "bwin" komentu smerovala k zverejneni tohohle clanku nebo uzavreni aktualni profesionalni smlouvy takze se zase zarad zpatky, diky
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 11:33
MACATASTIKA:: cely cas sa tu diskutuje hlavne o tom, ci s nou vobec mal niekto podpisat nejaku profi zmluvu. takze z toho hladiska je uplne ireleventne, ci to bol bwin v minulosti, alebo betfair v sucasnosti
Odpovědět »
MacataStika
26. 09. 2012 / 11:42
MARRIAF:: to sice jo, ale porad plati to nesmyslny zamenovani betfairu za bwin ve chvilich, kdy se evidentne mluvi o Betfairu takze je sice pekny, ze ses ode me naucil cizi slovo, ale pletes jabka s hruskama
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 11:55
MACATASTIKA:: ja si nic nepletiem. tvoja poznamka by bola relevantna (samozrejme, ze som sa to slovo naucil dnes od teba, ako inak), keby Bara s bwinom nikdy zmluvu nemala a niekto v diskusii by si omylom poplietol bwin s betfairom.
Odpovědět »
MacataStika
26. 09. 2012 / 12:05
MARRIAF:: zamyslel ses aspon trochu nad tim predchozim postem nebo ze sebe delas hlupaka zamerne?
Odpovědět »
Darthrider
26. 09. 2012 / 10:24
martinkah @ RE 25.09.2012 22:43:45 ... jak napsat dobrý PR článek bez toho, aniž by bylo na první pohled jasné, že je to jen PR... tohle se vážně hodně nepovedlo ::W.... Já myslim že povedlo, 70 komentů k PR článku, co bych za to dal ::;
Odpovědět »
martinkah
26. 09. 2012 / 21:42
DARTHRIDER:: Asi záleží na úhlu pohledu, pokud bereš, že "negativní PR, taky PR", tak s tebou souhlasím, to se povedlo... Jen si nejsem jistá, že cílem tohoto článku a Betfairu je budit v lidech cíleně negativní emoce... jednodušše, když mi nebude herna či osoba, která za ní vystupuje sympatická, tak tam prostě hrát nebudu... a pak jim je jakékoli zvýšení povědomí o značce, které tento článek jistě přinesl, slušně řečeno na nic... ::;
Odpovědět »
LoXX
26. 09. 2012 / 10:14
tak tohle je opravdu síla.... ::D nevím co je horší jestli urážliví nýmandi nebo moralizující kačeři.... HALÓ toto jo internetová diskuze, nejhorší a nejpotupnější forma komunikace na světě.... nemůžete čekat že se tady povede konverzace na úrovně OMG!! ::D vraťte se do hrobu! ::;
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 10:27
LOXX:: ale aj to urazanie by sa malo konat s noblesou a nie hulvatsky prvoplanovo. napr. ta poznamka kratamana, ze budem clovekom, az ked zacnem pisat po cesky, ma aj rozosmiala . taketo beriem :)
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 10:34
MARRIAF:: vsak ja to beru s nadsazkou...narozdil od nekterych rozvasnenych mladasu... ::D koneckoncu jsme tu na internetove diskuzi a ne v aule VS. Jen me trosku mrzi, ze me Tarantule666 preskocil v pomyslnem zebricku kr.etenu a obsadil prvni misto! Trosku jsem si na nej myslel, ale tohodle borca neprekonam ::V
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 10:42
KRATAMAN:: tu nejde o mna. ale o tie utoky na Baru, ktore boli hulvatske a nevyberave
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 10:55
MARRIAF:: ja myslim, ze je potreba cist mezi radky. Prime verbalni utoky typu kouri cu*aky a proto dostala smlouvu je treba ignorovat a odsoudit. Pak je tu ale druha strana mince, kterou nelze opomijet. DN to krasne nazyva "marketability" a tu proste slecna nema ZADNOU nebi spis zapornou! Je mnoha lidem protivna, protoze vystupuje arogantne/nepokorne atd. Tuhle stranu argumentu naprosto chapu a myslim si, ze to od Bwin je hodne spatny krok....a kdyz uz jsi dali smlouvu, tak se o ni maji profesionalne postarat a ne ze ji nechaji se takhle ztrapnit spatnym clankem! To same na PZ. To tam nemaji nejakeho PR poradce, ktery by to po ni zkontroloval? Ve finale je to hlavne jejich chyba, ze nekoriguji jeji osobnost tak, aby jeji komunikace neposkozovala znacku. Jako kazdy problem ma i tento mnoho vrstev a neni cernobily. Prece nikdo nemuze tvrdit, ze jsou vsechny reakce zpusobene zavisti a malosti diskutujicich. To je blbost. Kazdy z nas v ostatnich vyvolava nejake emoce. Nekdo pozitivni nekdo negativni... je to mozna nespravedlive, ale je to tak... Bwin je nejvetsi looser z cele teto situace. howg
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 11:09
KRATAMAN:: v mnohom s tebou nesuhlasim, ale s tymto tvojim prispevkom nemam najmensi problem. takto nejako ma vyzerat vyjadrenie nesuhlasu u inteligentneho cloveka a je jedno ci v realnom svete alebo v internetovej diskusii. Baru nepoznam a nikdy som s nou poker nehral,takze sa k nej nevyjadrim, ale k tomu Bwinu si dovolim jednu poznamku. ak su u teba taki looseri (myslim, ze spravnejsie je loseri) , tak zacni robit to, co oni ovela lepsie. nemal by si mat najmensi problem ich precikat a porazit, nie? tak veli logika veci
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 14:18
MARRIAF:: promin, ale Tvoje uvaha je spatna. Poker je pro me zabava, ne prace. Pracuji v uplne jinem oboru a jsem tam spokojeny ::; v pokerovem byznysu bych nikdy delat nechtel, to neni pro me a nezacnu se do toho cpat jenom proto, ze to nekdo dela blbe.
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 14:43
KRATAMAN:: OK, na to aby si hodnotil jedlo, nepotrebujes byt kuchar. ale ked to teda robia az tak zle, tak by mali skrachovat , lebo ich konkurencia prevalcuje. kedy to podla teba nastane? dozijeme sa este overenia tvojich slov?
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 10:05
pro ty, kteří mají menší mozkovou kapacitu mohu psát i česky. ovšem je otázka, jestli mi za to stojí ::D
Odpovědět »
martinino
26. 09. 2012 / 09:49
byl jsem přesvědčený že ty vyloženě urážlivé komenty o kouření *uráků atd tu sou stále jen proto, že je ještě žádný admin, nikdo z PM a že je okamžitě stáhne. vidím že sou tu pořád, takže gratuluju panu vajglovi, to že je tu nechá znamená že nejspíš soulhlasí a v mejch očích ho to staví do latě s hošíkama co sem podobný nesmysly píšou. už delší dobu to tu stojí pěkně za ho.no mistře, ale tohle mě dorazilo. běž si někam votevřít lahváče a přepočítat éčka. na tom záleží, ne?
Odpovědět »
KilYouAll
26. 09. 2012 / 10:25
MARTININO:: pan Vajgl je v pohode,ma ego na svem miste a mozek v hlave,ne jako ti .asisti z PG...mame demokracii a tenhle balbol clanek ma "sledovanost" jen diky komentum,jinak neni ani na utreni zadku...a prosim ty nespokojene čoboláky,jestli by se mohli presunout na nejaky prestižní slovenský poker server,protože tady je to evidentně pod jejich uroven..a kdyz uz se budou presouvat,prosim i o odstehování z Prahy,uz me nebaví v tescu na case premejslet co po me vlastne tou svahilstinou chtejí,respektive,kolik ze jim to mam zaplatit ::D dekuji...
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 10:38
KILYOUALL:: tak teda zacnime s vyukou, hadam nebudes beznadejny pripad a ten jeden mozgovy zavit sa ti snad este roztoci. jeden=jeden, dva=dva, tri=tři, štyri=čtyři, päť=pět. pokracovanie o tyzden, lebo predpokladam, ze viac nformacii by si naraz spracovat nedokazal
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 10:37
KILYOUALL:: jsi pán! ::V respekt! Lepe by to nenapsal ani Josef Kajetán Tyl! ::D ::U
Odpovědět »
inf
26. 09. 2012 / 10:23
MARTININO:: co konkretne se ti tady nelibi?
Odpovědět »
martinino
26. 09. 2012 / 10:58
INF:: jak už sem řekl, nechápu že tu takový příspěvky necháš. aspoň k těm článkům za který máte zaplaceno pište, že jde o promo
Odpovědět »
Lubos1980
26. 09. 2012 / 09:49
Je docela úsměvné, že když se jedná o ženskou v pokru, tak se tady sejde tolik komentů. Když Verča Pavlíková měla svou první větší trefu, tak tady bylo nesmysl komentů , že to za ni musel odehrát její tehdejší přítel Vinkyy. Tady pro změnu slečna, aby se dostala do profi týmu, musela někoho obštastnit. Rafael Nadal, který o pokru nemá vůbec ponětí, asi taky musel někomu blafnout, aby se dostal do PS pro týmu. Tahle slečna mi podle stylu psaní neni ani trochu sympatická, naopak, ale proč ji to nepřát? Aspoň je docela hezká, takže reklamu udělá určitě větší nez nejaký skaredy tlustý jouda. Tady od vás ani tak nejde o závist, jako spíše o nepochopení, ze by ženská mohla nejakym zpusobem byt v pokru úspěšnější nez vy. Můj názor. Gl všem.
Odpovědět »
Bombarek
26. 09. 2012 / 12:34
LUBOS1980:: Přesně tak... Prostě většina nedokáže unést to, že ona tu smlouvu dostala a vy ne... :D To jako měla říct "ne, já tu smlovu nechci - nabídněte mi jí, až trefim 3x ČPT. Poroučím se, díky"?! Nemyslíte, že přesně tohle je (těch 100 komentářů) je přesně to, co od toho marketing Betfairu očekával a proto ji to smolouvu nabídl? FLAME = TAKY REKLAMA! A o tom to je vy ....
Odpovědět »
Stranger
27. 09. 2012 / 13:17
BOMBAREK:: jasně, všichni co tu na Báru nadávají tak nechápou proč spíš nedostali oni tu smlouvu :D Spadni z višně, přestan jí tu bránit do roztrhání těla a smiř se s tím, že ne každej bude mít stejnej názor jako ty a di psát zase pro konkureční web report z turnaje kde bude hrát a můžeš jít tam vychválit až do nebe :D
Odpovědět »
Bombarek
28. 09. 2012 / 23:10
STRANGER:: Byl bys tak laskav a vysvětlil mi tvou odpověď? Nemůžu se zbavit dojmu, že ti je tak sotva 15... ta poslední věta to víc, než jasně vystihuje... Proč bych ji neměl bránit? Nikdo neříkal, že ten článek není blbost, ale jinak je to normální člověk a v pohodě holka... Nerozumím tomu vašemu (tvému) povyšování a dělání ze sebe haura, i když si zdaleka nedosáhl toho, co ona.. Omg, Palovič je taky hráč na nic a je v PS teamu... Proč? Protože se umí prodat jako osoba, ale to ti asi nedochází a ani se tomu moc nedivím... Tvé myšlení je na úrovni, která ... no.. nechme to raději bejt- nic ve zlém ::V
Odpovědět »
Stranger
26. 09. 2012 / 12:23
LUBOS1980:: Trochu se mýlíš, myslím že skill slečny Pavlíkové i místní pokerman komunita respektuje a předtím co sem to četl tak spíš lidi vtipkovali že to hraje vinkyy :)
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 09:39
vono, pokial narazi zakomplexovany maly cloviecik na niekoho, komu nesiaha ani po kotniky , zacne utocit na jeho sexualitu, vyzor, spravanie, rec a pod. . s tymito typmi ludi nema najmensi vyznam viest serioznu diskusiu, ako sa o to snazi jesuslives. tu pomoze len jedno - jednat s nimi ako s hnojom
Odpovědět »
tarantule666
26. 09. 2012 / 10:10
Odpovědět »
Jesuslives
26. 09. 2012 / 09:53
MARRIAF:: To už tak bývá :-)) Dodnes jsem si myslel, že v našem státě platí volební tajemství, ale tady o mě vědí dokonce i to, že o přestávkách turnajů v Arbesu chodím brečet na bar do Cardu :-)) Ale co také můžu čekat od člověka, který napíše "nadávání je první forma snahy to změnit" Já jsem svoje stanovisko vyjádřil a nic už psát nebudu, nechci být diskutující jako ten pověstnej vítěz paralympiády...
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 08:26
jinak od Bwin "chytry" krok. Dat smlouvu nekomu, kdo evidentne nema respekt ani od nohy u stolu v tom nejzaplivanejsim poker klubu v republice, tomu rikam majstrstyk! A nechat ji k tomu publikovat podobne blaboly, aniz by ji s tim pomohli....asi dobrej oddil tenhle Bwin ::R pseudoprefisoinalka sponzorovana pseudohernou, ktera praktikuje pseudomarketink ::D
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 09:21
KRATAMAN:: este , ze tu mame teba, aby si to bwinu natrel, ako sa robi ten spravny biznis. ono cely svet je plny tajtrlikov, ktori by samozrejme vsetko dokazali lepsie ako taky bill gates, alebo steve jobs. takzvani majstri sveta v mleti hubou
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 09:52
MARRIAF:: "biznis" Te prave diskvalifikoval z diskuze. Vrat se do skoly uheraku ::V
Odpovědět »
marriaf
26. 09. 2012 / 10:00
KRATAMAN:: http://www.cudzieslova.sk/hladanie/biznis
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 10:20
MARRIAF:: ja se kvuli tobe slovensky ucit nebudu uheraku... MARRIAF:: no vidis, konecne jsi aspon trochu clovekem... tak jeste aby ti to vydrzelo
Odpovědět »
tarantule666
26. 09. 2012 / 10:25
KRATAMAN:: Chlapče, jsi chudák, který se v pomyslném žebříčku kre.ténů v téhle diskuzi zařadil hned za vedoucího oslíka KilYouAll.
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 10:31
TARANTULE666:: jiste, ano, samozrejme. Protoze jsem si dovolil sarkastickou narazku na jeho slovenstinu, tak jsem se stal nejhorsim clovekem a druhym nejvetsim kr.etenem ::3....prej chlapce...na co si tu proboha hrajes? Zrejme jsem slapl na kuri oko ::D mama byla slovena? Se uklidni, nez Ti praskne zilka ::N se normalne prober
Odpovědět »
Jesuslives
26. 09. 2012 / 09:55
KRATAMAN:: Myslím si, že slovensky je "biznis" v pořádku.
Odpovědět »
Krataman
26. 09. 2012 / 08:13
SPARTA-PRAHA-OLE:: co je? dostali jste do drzky? ::D ::D ::D
Odpovědět »
Jesuslives
26. 09. 2012 / 01:17
Tak tahle diskuze je opravdu strašidelná. Když opomenu extrémisty, kteří řeší sexuálí orientaci slečny Mlejnkové (opravdu relevantní a přínosné příspěvky do diskuze), tak stejně tady zůstává dost příspěvků, nad kterými zůstává rozum stát. Českou pokerovou scénu, hlavně tu pražskou, tvoří z velké části parta dvacetiletých semipro, kteří nehrajou WSOP jenom z toho důvodu, že je nějaká retardovaná nekompetentní ryba vycallovala s 9-4 jenom proto, že to bylo v barvě a smolně jim na čtyřku přišel trips. Tihle kluci mají sice načtenýho Harringtona (v tom lepším případě), každý button raise považují za čorku a vědí nazpaměť, že AJo do KTs je šedesát na čtyřicet, ale chybí jim jakákoliv pokora. Chodí čtyřikrát týdně na tříkila do Arbesu a podobných prapodivných podniků, o pauze vyprávějí, jak nevytočili AK do desítek a občas tomu připojí i příběh, jak na flopu trefili kinga, ale tomu šťastnýmu pitomci přišla runner runner barva (jakoby na průběhu handy záleželo, když to tam letělo před flopem). A po bluffu poučují calling stationy, že jim to se třetím párem nemohli dát. Poslední dobou je tady podobná úroveň diskutujících jako na novinky.cz, kde sociálnědemokratičtí (v lepším případě) voliči nadávají na Nečase a Kalouska, že jim v jejich vsi třicet kilometrů od ostravy zavřeli koloniál a musí pro rohlíky do Polska. Jenže zatímco u sedmdesátiletejch starců podobné breky chápu, tak tady mě to zaráží. Od čtenářů tohoto portálu bych předpokládal, že jsou vesměs mladí, celkem slušně vzdělaní nebo se aspoň vzdělávající a že budou především řešit sami sebe, jak oni se budou mít dobře, místo toho aby plivali na všechny okolo, kterým se to povedlo. A vůbec nezáleží, jestli ten úspěch je zaslouženej nebo ne. Já nevím, jak Bára Mlejnková hraje, v kasinu jsem ji potkal jednou a chovala se normálně, u stolu jsem s ní neseděl. Ale je mi to naprosto jedno. Důležitý je, že ona tu smlouvu má a je jedno, jestli proto, jak hraje, jak vypadá a nebo jak líže. Smutný je, že půlka diskutujících by byla šťastná nikoliv, kdyby sami se dostali na její místo, ale kdyby ona byla busto. Mimochodem, mě tenhle článek taky nepříjde nikterak zajímavej (rozhovor s BM ve zpovědnici na jistém webu byl mnohem zajímavější), ale tak nějak chápu, že po ni Betfair chce, aby občas takhle nějak bloggovala (i když o přínosu pro Betfair se vzhledem k této diskuzi dá dosti pochybovat). Nicméně nemám rád PR články, které se snaží schovat za nějaké hlubší sdělení, jako je tomu v tomto případě. Je to skoro jako kdyby tady nějaká obyčejná holka z Jižáku psala, že na střední měla akné a nadváhu, ale pak vyzkoušela příspěvky Oriflame a koupila si MyCoach od Adidasu, který ji radí s tréninkem, a nyní je z ní milášek davu na UJAKu. Přeju Báře hodně štěstí ve hře a pokermanu lepší inzerenty, aby příště nemuseli psát hlubokej lidskej příběh o tom, jak hasiči z Dolních Chaber za laskavého sponzoringu Kajotu pomáhali Blaženě z JZD zachraňovat kocoura, co uvízl v okapu.
Odpovědět »
KilYouAll
26. 09. 2012 / 09:36
JESUSLIVES:: Nikdo neresi sexuální orientaci,to byla jen nadsázka,jen si třeba ja kladu otázku nad duvody,které vedly manažerku dat smlouvu nekomu,kdo na to nemá a koho pokerová veřejnost neuznává…ale je fakt,ze spatná reklama je dneska lepší než žádná,viz. třeba image Rezníka,když začínal… Duvod proc 20 letí semipro nehrajou WSOP,jak jsi napsal,jsem nepochopil,moc smyslu to nedava..pokud je nejakej duvod tak je to max. roll…o pražské scéně toho evidentně moc nevíš,protože kdo má mozek v hlavě se Arbesu vyhne…tam chodíš max ty a azbukové..i místní „italská mafie“ to tam nevydejchala a přesunula se do cardu…Harringtona min. na mtt,snad dneska nikdo nehraje,protože je to už skoro nepoužitelné a příběhy“ včelých medvídů“,jak je popisujes ty,jsou normální a vypráví to na baru pulka cardu,včetně tebe,takže co je na tom špatného… Na Nečase,respektive Kalouska musí dneska nadávat každý, kdo umí číst,protože co tenhle pán za svojí politickou kariéru „dokázal“ je v normálním státě tak na 10 let,nebo min. opuštění polického života…podle toho co jsi napsal,jsi bud modrý pták,nebo v horším případě hlupák co volil VV,obojí je lehce fail,ale tak nejsme na politické dikusi…Koukej kolem sebe, co se děje,projed si relevantní články o politické kariéře pana Kalouska a nemůžes bejt se současnou situací spokojenej,tedy pokud nejsi člověk,kterej si řekne, mám škváru,co se dějě kolem a jak ten stát funguje je mi ganz egal …a nadávání je první forma odporu a snahy to změnit… „Od čtenářů tohoto portálu bych předpokládal, že jsou vesměs mladí, celkem slušně vzdělaní nebo se aspoň vzdělávající a že budou především řešit sami sebe, jak oni se budou mít dobře, místo toho aby plivali na všechny okolo, kterým se to povedlo. A vůbec nezáleží, jestli ten úspěch je zaslouženej nebo ne.“ Je mi tě líto…takto to fungovalo za komančů…lidi si jeli to svoje,aby se měli dobře,odlišnej (jakejkoliv názor) se neventiloval,ale hlavně že mi máme plnej špajz…“kdo nekrade okrádá rodinu“.. Záleží na tom, jestli uspěch je zaslouženej…jestli Franta šéfuje tvojí firmě protože je dobrej a nebo protože má Jarda nůž na krku od Bedřicha a nebo jsou příbuzní…pokud se lidi na svet kolem dívaj jako ty,tak se pak nedivim,že se tu všechno rozkradlo a řídej nás lidi,kteří na to nemají ani mentálně ani odborně..ale hlavně že ty se máš dobře….co se děje kolem tě nezajímá,dostala smlouvu,duvody te nezajímaj je to fuk… Rozhovor s BM v PZ byl zajimavou studií člověka s velkým egem,které není ničím podloženo…ale mas pravdu (jedinou v celim tom cancu), na rozdil od tohohle to bylo zajímavé… posl. odstavce jsi jen jinak popsal daný stav..že je to blábol článek …pár lidí to ale zhodnotilo ještě co do jiného rozměru a to,jak muže dostat smouvu někdo, kdo na to nemá (věc názoru,díky že ho můžeme mít)….ale tak to ty vlasně neřešíš,tobe je to jedno,hlavně že jsi měl ráno co do zobáku…jednou se ti ale muze stat,že se probudíš a nebudeš mit třeba střechu nad hlavou,protože ti barák někdo ukradl (neoprav. exekuce,fingovanej zapis do katastru..)..ale dyt je to jedno,ostatní lidi to nezajímá,protože oni svuj pořát mají,ty jí prostě nemáš,je to tak,berou to jako fakt,ale oni ji mají,takže je všechno v pořádku a ty si muzes jit třeba hodit masli..dyt nam je fuk co se kolem deje,my se mame dobře a chceme se mit ještě lip a co se deje kolem je jedno ne… ::S
Odpovědět »
G-6
26. 09. 2012 / 02:58
JESUSLIVES:: předpokládat něco dobrýho o čtenářích pokermanu je docela fail ::D
Odpovědět »
po1ntMaK3R
26. 09. 2012 / 01:46
JESUSLIVES:: COOL STORY BRO
Odpovědět »
tarantule666
26. 09. 2012 / 01:31
JESUSLIVES:: ::U Přesně, tolik hloupých, sexistických a závistivých příspěvků na víceméně neškodný článeček by člověk nečekal. Přihlouplé nadávky, proložené 3 chybami v každé větě svědčí o vysoké inteligenci kritizujících "regulárů".
Odpovědět »
Ondrej-z-Prahy
26. 09. 2012 / 01:29
Odpovědět »
stoniefish68
26. 09. 2012 / 00:07
vy me.ntalove nikdo tady nepise ze by byla nejakej zly clovek, ale k tomu clanku se nic jinyho neda rict nez, ze to je naprosta sra.cka ... pokerove je to niemand a ty co sem pisou ze jaka je uzasna tak si ji pridejte na fb a zacnete s lizanim monitoru ...
Odpovědět »
Karlencho
26. 09. 2012 / 00:06
SPARTA-PRAHA-OLE:: sme dva kámo :D
Odpovědět »
marekheinz
25. 09. 2012 / 23:49
redakce pokermanu timto clankem konecne zvedla hozenou rukavici webem pokerzive a jejich clankem a silene smule slecny Pavlikove v pokerovem turnaji vic takto plodnych clanku!
Odpovědět »
admin
26. 09. 2012 / 00:03
MAREKHEINZ:: Autor: Bára Mlejnková, Betfair Poker ::V
Odpovědět »
KilYouAll
25. 09. 2012 / 23:58
MAREKHEINZ:: pockej pockej,jako Pavlikova to opravdu muze hrat...uz presne nevim jakej byl ten clanek a suckout,ale myslim, ze tam to bylo ve stylu,ze to mela dobre nasláplý a fakt smula jako prase a nikdy,ale tohle je fakt hruza.. "naucila jsem se poker kdyz jsem na nej presla z hrani céček,pak jsem to dvakrát vytočila na cashce o sirky , pres sng za 2,5 kc,kdy jsi se ale musel kvalifikovat pres automaty a nakonec jsem jednou trefila nahodou turnaj, kde jsem ve finale potkala druhou lucky run rybu,která nahodou seefovala biwinu nebo cemu a jelikoz jsme obe kackolizalky,tak je ted ze me poker pro,coz v daném pripade znamemá,že mi všechno zaplatej a já nic netefim..to se s Pavlikovou neda srovnavat,ta ma konstantni vysledky.... ::;
Odpovědět »
marriaf
25. 09. 2012 / 22:54
solidna koncentracia magorov. ono to je docela rozdil mat odlisny nazor alebo spustit lavinu takychto prizemnych osobnych utokov. co vam Bara spravila? dlzi vam peniaze? podviedla vas? ten clanok je uplne v pohode aj keby si ho pisala sama
Odpovědět »
KilYouAll
25. 09. 2012 / 23:15
MARRIAF:: ja nefrosumefla reci tfecho kmene,mohla ty psala cesky? ::D Clanek je v pohode i kdyby jsi ho psala sama? (musel jsem dat do googlu transl),no pokud si to myslis,tak jedinej magor jsi tu ty,Jánošíku... ::V
Odpovědět »
y0k
25. 09. 2012 / 23:39
KILYOUALL:: taak, taky vzdycky bliju, kdyz vidim slovenskej text.. proto ho vetsinou ani nectu, i kdyz by obsah moh bejt zajimavej, ale ty nesmysly se proste cist nedaj..
Odpovědět »
martinkah
25. 09. 2012 / 22:43
Kdybych Báru neznala, tak bych si po tomhle článku taky myslela ledacos... Musím konstatovat, že by si v Betfairu měli najmout někoho, kdo tomu marketingu alespoň trochu rozumí a ví jak napsat dobrý PR článek bez toho, aniž by bylo na první pohled jasné, že je to jen PR... tohle se vážně hodně nepovedlo ::W
Odpovědět »
Jesuslives
26. 09. 2012 / 01:25
MARTINKAH:: Tak tohle je jeden z mála kritických komentářů, který je napsán slušně a věcně. Naprosto souhlasím.
Odpovědět »
Ondrej-z-Prahy
25. 09. 2012 / 22:33
Bára je příjemné inteligentní děvče a vůbec nic proti ní nemám, ale na druhou stranu trochu chápu negativní reakce, protože tento článek si o ně dost říká. Pro běžného čtenáře těchto stránek má příběh nulovou hodnotu, protože je čistě osobní a patří spíše na blog a tudíž se nedivme osobních invektiv. Autor a vydavatel každého článku očekává reakce. Na osobní příběh takřka nelze reagovat jinak, než opět osobně. A reakce nemůžou být ze 100% pozitivní, protože by na světě nic nefungovalo.
Odpovědět »
Stranger
25. 09. 2012 / 22:28
Už je to zas tady :D Nezakřičíš hurá Bára je úžasná a si trapnej závistivec :) Napadlo někoho, že kdyby se tu objevil třeba Vinkyy, že je Betfair pro tak ti stejní lidí co Báru ted haní budou křičet hurá gratuluju Vinkyy. Není to o závisti, je to o pocitu jakej dotyčné osoby vyvolávají a rozhovor s Bárou na konkurenčním webu ve mně vyvolává pocit, že jí prostě nefandím a nepřeju.
Odpovědět »
po1ntMaK3R
25. 09. 2012 / 22:05
Taky nechapu vase negativni komentare... kdyt je to chytre devce z VSE!!
Odpovědět »
leecooper
25. 09. 2012 / 21:34
jako supermegaubohý ty vaše komenty tady.. bych fakt nečekal, že budou ještě ubožejší než u nás na pzive.... kdo z vás ji osobně zná? kdo z vás s ní hrál? Jo tááák, vám nikdo neplatí buyiny? no jo no, tak to jo, to jo ::V
Odpovědět »
fiatek
26. 09. 2012 / 00:04
LEECOOPER:: počkej, ale na pokerzive přece žádný komenty pod článkama nejsou...
Odpovědět »
KilYouAll
26. 09. 2012 / 00:10
FIATEK:: protoze tam neni co komentovat a nemaj tam takoveho fajn bosse a admina jako tady,ze jo Jardo....timto se omlouvam Bwinu,me se tyhle ostatni pseudoherny vsechny pletou tak pardon... ::B Jinak ja jsem nepochopil,ze kdyz chci studovat prava v Brne,tak je pro me vhodna v Pze jedine Ekonomka...nemyslim to zle jen me to zajima,ze tomu nerozumim...pokud nekdo vite,budu rad za info,dekuji...
Odpovědět »
bran9k
25. 09. 2012 / 21:53
LEECOOPER:: potřeba psát, že je něco ubohý a pracovat v dementním bulváru..
Odpovědět »
omglol
25. 09. 2012 / 23:08
BRAN9K:: Sam bych to nenapsal lip ::U
Odpovědět »
Bombarek
25. 09. 2012 / 21:06
Fascinujou mě vaše názory... Polovina lidí co napsali komentář sedí doma na prdeli a nikdy Báru neviděli, nehráli s ní a soudíte jí... Bára je hrozně fajn holka a na rozdíl od ostatních to fakt hrát umí... Ty vaše primitivní útoky mě naprosto dostávaj.. Až dokážete to, co Barča, tak můžete hodnotit... Nejde občas jen o hru, ale i reprezentování značky, což Bára bude splňovat do puntíku... Zamyslete se nejdřív, než vyplivnete takové hovadiny!!!
Odpovědět »
kelso
26. 09. 2012 / 00:56
BOMBAREK:: ovsem druha polovina lidi urcite slecnu zna a nekolikrat s ni sedela u stolu.chodi po kasinech rok a mysli si,ze kdyz trefila 3 turnaje a dostala nejakou smlouvu,tak ze asi spapala pul Prahy.myslim,ze s pribyvajicim vekem by mohla slecna dostat trochu rozumu a soudnosti.PONEVADZ:lidi s takovymi vysledky beha po scene opravdu,ale opravdu dost
Odpovědět »
numeromis
25. 09. 2012 / 21:02
Hodnota článku 0. Zatímco chápu důvod, proč je v bwin teamu, nechápu, co dělá její blogísek tady... ::W
Odpovědět »
numeromis
25. 09. 2012 / 21:06
NUMEROMIS:: Samozřejmě betfair, sry.
Odpovědět »
KilYouAll
25. 09. 2012 / 20:55
tvl dyt ji nikdo neurazi...ja s ni parkrat hral,takze mam zkusenost...cetl jsem clanek na pz,kde si neskutecne honila ego...a vyjmenuju tu klidne min 3 hracky,ktery to hrajou lip nez ona,takze slecna mng. z betfairu,but nevi,kdo jak hraje a nebo tam bylo i neco jineho...rozhodne ji nezavidim,je mi ukradena,jen lidi co o pokru moc nevedi, si podle takoveho clanku udelaji spatny obrazek o tom "kdo to muze hrat"...holt mela stesti,gratuluji,zaslouzily by si to min. 3 jine hracky,ale v zivote to tak nefunguje...tot vse...a je zajimave ze treba o alkacovi nikdo nepipne,byt vypada já kremilek naklonovanej s Babinskym,protoze je to proste panbuh,ale o slecne pro se pod kazdim clankem najde xy lidi co se schodnou ze to nemuze hrat..proc asi,o zavisti to nebude,je to jen nazor...spravnej ::R
Odpovědět »
kinled
26. 09. 2012 / 22:48
KILYOUALL:: co je to pz? Je zkratka pro poznávací značku?
Odpovědět »
Azzil
25. 09. 2012 / 21:04
KILYOUALL:: A co jako? pise snad nekde ze je nejlepsi ?? Nebo co te vlastne sere,ze je tu tendle clanek?? Rek bych ze ho musela sesmolit kdyz je u betfairu ,jako PR clanek. 95% lidi ,by to rozhodne neodmitlo.
Odpovědět »
SPARTA-PRAHA-OLE
25. 09. 2012 / 20:43
Karlencho @ RE 25.09.2012 19:11:40 mně by to třeba vůbec nevadilo ::V ::R
Odpovědět »
omglol
25. 09. 2012 / 20:37
kdy ze je ten freeroll?
Odpovědět »
culibrk1
25. 09. 2012 / 20:07
Tak to jste se pánové předvedli.Vaše xenofobní a urážlivé komenty jsou pod jakoukoliv úroveň.Ať už holka hraje jakkoliv,není důvod jí závidět a urážet.Klasická česká povaha.Jsem tak nějak doufal že ta postupně vymře i s komunistama.Ale né,asi se to dědí.Barboře hodně štěstí.
Odpovědět »
horseshoe
25. 09. 2012 / 19:40
at ukaze graf jak porazi NL10, podle me mame problem
Odpovědět »
Stranger
25. 09. 2012 / 20:16
HORSESHOE:: v jednom rozhovoru sem četl že na online nemá čas :D prostě POKER PRO :)
Odpovědět »
SPARTA-PRAHA-OLE
25. 09. 2012 / 19:32
JUDE SLAVIE
Odpovědět »
tojeblbost
25. 09. 2012 / 19:24
co je todle za pič.ovinu..proč to sem dawate...chci cist klasickou pokrovou literaturu.trefy..pribehy.spojeny s trefama..pocity wycerpani..bez suckoutu!!!..koukat na polowypelichanyho pana.rozhowor o kaleni...boze...chce to zodpowedny..wypousteni prdiku... ::E ::E ku.rwa..chcii kwalitu..imrwere.. ::3
Odpovědět »
Karlencho
25. 09. 2012 / 19:11
závidíte, nadáváte ale přitom byste jí mr*ali kdyby nebyla lesba ::;
Odpovědět »
stoniefish68
25. 09. 2012 / 18:58
opravdu hodne dojemny pribeh ::S nevim jestli se mam smat a nebo brecet. jinak gratuluju prvnimu profi morčeti ::U
Odpovědět »
Krataman
25. 09. 2012 / 19:00
STONIEFISH68:: profi morce, to jsi zabil ::D ::D
Odpovědět »
Bengorokf
25. 09. 2012 / 18:46
LOL prej agresivní a pak ti ukáže QQ... Tenhle článek je skandál o někom kdo to umí průměrně a má štěstí že jí vždy někdo zasponzoruje. A tohle neni závist ale fakt... ::W
Odpovědět »
y0ungTree
25. 09. 2012 / 18:25
pro mě tenhle "příběh" není vůbec zajímavý asi většina lidí začínala podobně, někde v klubu u menších buy-inů je to prostě holka, o tom je celý její superpříběh ::;
Odpovědět »
georgeos
25. 09. 2012 / 17:49
prostě todle je až neuvěřitelný, ten kdo jí zná ví že to nemůže hrát ::R nejsem nějakej co někomu závidí, ale prostě takovejch mladejch lidí co tomu dávaj všechno tak nikdy vybraný nebudou, neskutečný.. asi si zkusim sednout na stůl na cashku k O.Drebotovi třeba po mě hodí papír se smlovou.. jinak btw si myslim že ten její brácha jí obírá do teď.. ::U
Odpovědět »
sooner11
25. 09. 2012 / 17:35
česká povaha je česká povaha, závist všude, jinak si neumím vysvětlit tak dementní komentáře ::S ::W
Odpovědět »
klikoprd
25. 09. 2012 / 18:16
SOONER11:: Dalsi soucasti ceske povahy je pausalni odsuzovani kritickeho nazoru s odkazem na ceskou povahu a zavist! Zcela uprimne me tohle mysleni se:re, protoze je to naprosta howadina a povrchni klise. Kdyby tomu tak bylo, nadavalo by se a zavidelo vsem. Ve skutecnosti to tak ale neni. Mozna jsou lidi negativni, protoze cetli jeji neskutecne stupidni a arogantni rozhovor na pz, kde se ukazala jako totalne povrchni dylina.....jenom mozna.....chlapi vetsinou nemaji povrchni a arogantni lesby v lasce...
Odpovědět »
LoXX
25. 09. 2012 / 18:22
Odpovědět »
martinino
25. 09. 2012 / 17:10
to se nám zas v diskuzi sešla dobrá partička paniců
Odpovědět »
666pce666
25. 09. 2012 / 16:31
Začnu kouřit *ůráky a dostanu taky smlouvu? :D ::V
Odpovědět »
czlol
25. 09. 2012 / 16:11
Potreba psat stacking! achjo
Odpovědět »
Ar3s
25. 09. 2012 / 17:24
CZLOL:: ::U ::U
Odpovědět »
Hnidopich
25. 09. 2012 / 15:01
Jak málo stačí k tomu být pokerpro... ::R
Odpovědět »
KilYouAll
25. 09. 2012 / 15:21
HNIDOPICH:: není ta managerka taky lesba? Slovo dalo slovo...jazyky se setkaly..par kliku na mysku a byla ruka v rukavě... (kocour v troube neprychazel v uvahu) ::D
Odpovědět »
Hnidopich
25. 09. 2012 / 15:32
KILYOUALL:: overagro style ftw ::D
Odpovědět »
Krataman
25. 09. 2012 / 14:51
odborne se tomu rika pozitivni diskriminace ::B
Odpovědět »
kozojed
25. 09. 2012 / 14:50
"Babička nás to naučila, dala nám bankroll 20 Kč..." Uplne vidim tu babicku, jak rika: Deti, tady si pridejte 20 Kč do vaseho bankrollu a hrajte... ::U
Odpovědět »
ribon
25. 09. 2012 / 14:33
::U
Odpovědět »
LoXX
25. 09. 2012 / 14:21
::S
Odpovědět »
horseshoe
25. 09. 2012 / 14:15
"Po nějaké době jsem tam dostala nabídku, hrát za ně a později i za Bwin, což mi hodně pomohlo." Jup, známe tyhle cesty k profesionálnímu pokeru. ::) ::N
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz