Aktuálně
Zajímavosti kolem WSOP 2008
Populární ředitel řady pokerových turnajů Matt Savage se nedávno sešel s turnajovým šéfem WSOP Jackem Effelem a z této schůzky pronikly do tisku informace o tom, jaké změny v pravidlech nachystalo vedení WSOP pro letošní ročník série. Z herních pravidel je například zajímavá skutečnost, že hráč bude muset ukazovat i druhou kartu, pokud již tu první po ukončení hry ukázal. Dále bude během her striktně zakázáno používání mobilu u stolu, přičemž nebude záležet na tom, zda je hráč stále ještě aktivně ve hře, či nikoliv. Zpřísňují se také podmínky týkající se užití sluchátek pro poslech například hudby, protože nebude dovoleno mít takový typ zařízení, který by zároveň technicky umožňoval třeba obousměrnou komunikaci. Přísněji bude také nahlíženo na chování hráčů při hře, protože nebudou připouštěny příliš excesivní či teatrální projevy vášní. V minulém roce organizátoři nezvládli výběr barevného odlišení hodnot žetonů a tak budou letos nasazeny u inkriminovaných hodnot trochu jiné barvy.
Letos se na WSOP očekává větší účast online hráčů, než vloni. Pro on line pokerové herny, které připouštějí hru hráčů z USA bude v reklamě platit, že budou muset používat webové označení s příponou .net. Když už jsme se dostali k hernám na webu, tak asi největší marketingovou zajímavostí je skutečnost, že společnost GigaMedia Limited, která je vlastníkem herny Everest Poker, nedávno oznámila, že uzavřela exkluzivní dlouholetý kontrakt s majiteli WSOP. Nejatraktivnější součástí tohoto kontraktu je asi právo na umístění loga na všech herních stolech soutěže. Everest Poker je v současnosti šestou největší pokerovou hernou a marketingový kontrakt s WSOP je jen potvrzením skutečnosti, že má tato herna ambice namířit ještě výše. Everest Poker tedy letos z mediálně nejsledovanějších pokerových stolů na světě „vyšoupne“ značku PartyPoker společnosti Partygaming. PartyPoker je sice zatím stále čtvrtou největší on line pokerovou hernou, ale ztráta reklamy na stolech WSOP by mohla být i předzvěstí možných budoucích změn v pořadí. Nicméně nepředbíhejme a nechme se překvapit, jak se PartyPoker se současnou marketingovou situací vyrovná.
« Zpět
Video
Spolupracujeme