Aktuálně
WSOP míří také do Číny, podepsala desetiletou smlouvu s tamním herním gigantem
Tradičnímu slavnostnímu Shuffle up and deal před zahájením letošního Main Eventu World Series of Poker předcházelo speciální oznámení, o které se s pokerovým světem podělil výkonný ředitel tohoto slavného festivalu Ty Stewart. Značka WSOP se bude poprvé ve své historii pokoušet uspět také na dosud neprobádaném čínském trhu, k čemuž si vybrala velice silného partnera. Rozšíření svých podnikatelských aktivit stvrdila podpisem desetiletého kontraktu se společností Tencent, mimo jiné vlastníkem tamní nejpopulárnější sociální herní platformy, jejíž součástí je také populární pokerová aplikace Tencent Poker.
Tencent je jednou z největších internetových společností na světě, čemuž odpovídá také obsáhlost jejího portfolia. Společně s vývojem sociálních aplikací a online multi-playerových her se zabývá také hudební distribucí, provozuje svůj vlastní platební systém podobný například PayPalu, vlastní službu WeChat, je vlastníkem značky League of Legends a v neposlední řadě vlastní podíly v herních společnostech Activision Blizzard (World of Warcraft, Call of Duty) a Epic Games (Gears of War).
O odpovídající marketingové pokrytí se tedy WSOP na území Číny rozhodně bát nemusí, její logo bude vidět nejenom v rámci již zmíněné sociální aplikace, ale pronikne i na další důležitá místa. Tencent vlastní práva na výrobu reklamních předmětů, distribuci mediálního obsahu, živá vysílání a televizní pořady. Prvním produktem vzájemné spolupráce bude festival WSOP China, který se uskuteční již během letošního prosince v půlmilionovém letovisku Sanya, kterému se někdy přezdívá také čínská Hawai. Jedná se o nejjižnější město Čínské lidové republiky a díky svému tropickému klimatu hlavní turistickou oblast s širokými písečnými plážemi.
WSOP za účelem pořádání festivalu vytvořila program, jehož účelem bude školení turnajového personálu, zároveň poskytne expertízu týkající se turnajových struktur, pravidel, vybavení a všech ostatních procedur tak, aby byl zachován vysoký standard, který festival svým hráčům nabízí v dalších částech světa. Díky rozvadovskému kasinu King's třeba také v České republice.
„Asijský trh v sobě skrývá obrovský potenciál a my jsme ve společnosti Tencent našli perfektního partnera k tomu, abychom povědomí o této skvělé pomohli rozšířit po celém kontinentu," uvedl Stewart. „Plánujeme využít slávu značky WSOP a naši expertízu, společně s vlivem Tencentu, k tomu, abychom inspirovali další generaci hráčů kompetitivních her."
„Ze spolupráce s WSOP máme ohromnou radost a doufáme, že využijeme naše znalosti v odvětví e-sportu k tomu, abychom inovacemi obohatili také soutěžní poker," prozradil přímo na půdě kongresových sálů hotelu Rio Jerry Chen, vice prezident Tencentu.
Plány společné spolupráce zahrnují jak pořádání festivalů WSOP China a WSOP Asia, během nichž budou vítězům udělovány zlaté náramky, tak i turnaje WSOP China Circuit o zlaté prsteny.
« Zpět
Video
Spolupracujeme