x

 Cash Games (9)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 8
King’s Casino RozvadovPLO2/2 € 8/8
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 8
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 7
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8
Ambassador CasinoNLH25/50 KčIkonka pokerový stůl 2
King’s Casino RozvadovPLO5/5 € 7/8
Ambassador CasinoPLO50/50 Kč 5
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 KčIkonka pokerový stůl 2


 Turnaje (24)

27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
3.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
7.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
10.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
24.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
28.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
31.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
Zobrazit více »

Aktuálně

WSOP 2013 Main Event: Velký fold Carlose Mortensena a vzestup JC Trana do popředí turnaje

Ikonka datum zveřejnění03. 10. 2013
Ikonka komentáře13


« Zpět
Diskuse k článku
numeromis
04. 10. 2013 / 06:29
Sem se prostě člověk musí chodit jenom pobavit. ::D Takových rozumbradů a v ČR jenom jeden náramek...
Odpovědět »
Praguefish
03. 10. 2013 / 22:13
Prosím vás v jakém je to cca čase ty KK? Nemám čas na celej stream, díky moc ::U
Odpovědět »
captain2323
03. 10. 2013 / 22:46
PRAGUEFISH:: cca ve 45.min
Odpovědět »
MacataStika
03. 10. 2013 / 13:12
lol, to je sasek ten Mortensen btw to letosni intro je genialni
Odpovědět »
milans
03. 10. 2013 / 12:29
Ten velky fold Mortensena maji byt ty Kingy, jo? Spravny nadpis by byl "Nesmyslny 15minutovy namysl nad jasnym foldem". Navic je naprosto jasny uz po minute,ze to (spravne) neda. A pan se mu jeste 10x omluvi ze na nej po 15 minutach zavolal time ::S Stejne tak nesmyslne zahrany 88 od JC Trana - 3bet z buttonu,pricemz nebude moct dovrit Mortensenuv shove za pul svyho stacku (ale asi ho dovre, kdyz dovrel i cold 4bet z blindu za 1/4 svyho stacku). Clovek furt slysi od komentatora "poker pro from xxx", ale ta hra obcas vypada fakt jak nejvetsi rybarna. *Spoiler alert*: obv ze tv pro jsou stastni!
Odpovědět »
skandaal
03. 10. 2013 / 16:56
MILANS:: to vážně analyzuješ handu ze SESTŘIHU? gl sir
Odpovědět »
Mizushirazu
03. 10. 2013 / 13:57
MILANS:: hoši z obrazovky vypadá všechno tak easy co? ::D
Odpovědět »
milans
03. 10. 2013 / 16:00
MIZUSHIRAZU:: Ty koně jsou prostě slowroll fold, nevím, co tam vymýšlí. Z valuehand, co betnou river do jeho range (88, Jx a twopair handy), poráží tak maximálně QQ, který tam ale v 99% nejsou po preflop akci, takže poráží jenom nějaký absolutně šílený bluff, protože všechny ostatní handy, který by porážel a mají nějakou showdown value, tak checknou river behind (a po callu od něj na turnu to většina bluffů vzdá). Rozpatlávám to tu jen proto, že tam z něj dělají div ne poloboha a on se na čtvrt hodiny zasekne nad naprosto triviálním rozhodnutím a to jen proto, že zahrál koně na pastičku a teď se do ní chytil sám a podle mého tam jen celou tu dobu přemýšlí, jestli bude v televizi za větší rybu, když to foldne nebo když to hero-callne. No a nakonec je za rybu stejně, protože to sice správně foldne, ale až po 15 minutách ::; Škoda, že po téhle handě tam nešoupnou Esfandiariho s Laakem, aby rozebrali, jak easy fold to je. Pokud byl dle nich jasný fold ten fullhouse do Timoshenka, tak nevím, co by museli říct na tohle... možná proto je tam radši nedali, aby Matador nebyl za ještě většího blba :))
Odpovědět »
captain2323
03. 10. 2013 / 17:18
MILANS:: To moc řešíš... Navíc nevíš jestli si ta ryba všechny tyhle věci uvědomuje že ty tam mužeš jít c/c 2streety s overpárem... může tě putnout na něco jako AQ high a snažit se tě z ní vybarellovat s tim že na flopu to stabnul z pozice s total airem typu 56cc.. další možnost je že je to vyturbenej/přelevlenej magor co si tady mergne range a betne 33 aby dostal call od AKhigh nebo tě donutil schodit vyšší pp... navíc si myslim že tady soupeř muže valuebetovat horší jako třeba 99,TT,.. ještě mi taky moc nesedí ten sizing... řekl bych si že fullhouse by na riveru měl betnout víc než nějakejch cca48% potu... Proti TAGovi nebo nedejbože NITovi je to snap fold.. proti agroregovi nevim nevim - close spot... Ty 88 obv imo špatně zahraný... měl to bejt flat pre a hrát multiway z pozice s deep SPR než si postavit spot kde měnim valuehandu v bluff a následně flatuju na čistej setmine do cold4b za nesmyslnou část svýho stacku což je samo o sobě super EV-... Nedejbože že tam někdo ten cold4b dá s Q3s a na tomhle boardu mu to prostě na ten raise schodí - nebo naopak ho donutí ty osmičky snapfoldnout na AK4r a nejspíš dost pravděpodobně i na 226r...
Odpovědět »
milans
04. 10. 2013 / 02:14
CAPTAIN2323:: pěknej post, souhlasím s námitkami, jen dodávám, že co jsem napsal já je na základě toho, že Mortensen i ten druhej hráli hodně tight (minimálně postflop), takže bluffy nebo mergnutý range bych na riveru rozhodně už nehledal. Sizing půl potu podle mě OK, protože má Mortensena vcelku správně na nějakém páru nebo Jackovi, kdyby si myslel, že tam může mít i AK/AQ, tak vsadí nejspíš o něco málo míň. S špatně zahranýma osmičkama souhlas, viz můj první post. Jinak u obojího nezapomeň, že to je už v posledních 50 lidech WSOP ME, takže i agro hošíci musí ubrat hodně plynu, navíc tenhle feature table je dost nitty. Kouká z toho Jack? ::U ::D redakce: nemohl by Asassinato rozebrat tyhle dvě handy?
Odpovědět »
Lagett
03. 10. 2013 / 19:38
CAPTAIN2323:: já bych naopak s fullhousem daval jeste mensi sizing nebo 650k, ten board je dost dry a moc nevidim handy ktery ti callnou jeste vetsi sizing... chtel bych call od nejakych 99, nbeo TT pripadne AK, Jx by podle me raisoval na nejaky streete, protoze jit 2x c/c z toho ten J uplne kouka... takze podle toho jak to zahral mortensen bych tam Jx nevidel... spis nejaky ty pary + AQ+
Odpovědět »
captain2323
03. 10. 2013 / 20:18
LAGETT:: Menší bet? jako kdybys vsadil 300K tak to asi callne protože už prostě musí ale dlouhodobě z toho moc žádný velký pálky nevyloupeš... obecně z cashgame vim že hráči vsázej mín s lehce slabší rangí a naopak víc s tou silnou i když jde v obou případech o valuebet... Já osobně bych ten river shovenul protože rád overbetbluffuju a tohle přece s koněma nemuže dát... na druhou stranu pokud on ví že seš schopnej tam overbetbluffovat tak mužeš tady dostat call od 44 nebo AQ high... nižšim sizingem svojí range moc nepolarizuješ a soupeře nevystavíš prakticky před žádný těžký rozhodnutí a navíc budeš pro soupeře dost čitelnej a nebude tak tricky proti tobě hrát.. Jinak moc nechápu tvojí větu: "Jx by podle me raisoval na nejaky streete, protoze jit 2x c/c z toho ten J uplne kouka... takze podle toho jak to zahral mortensen bych tam Jx nevidel." Tak kouká z toho ten J nebo ne? ::D
Odpovědět »
Lagett
04. 10. 2013 / 11:26
CAPTAIN2323:: psal sem nakejch 650k, ne 300...tak já bych bluffoval i s takovymhle malym sizingem, protoze to vypada jako value bet a má to celkem slušnou úspěšnost, (neřikám že bych bluffoval v tomhle spotu...) nekde sem o tom cetl i clanek ze strasne malo lidi dokaze bluffovat s malym sizingem... no z pohledu valthause si myslim že by mortensen toho Jx zahral jinak takhle mimo pozici s takovymhle stackem
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz