Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


WSOP 2011 Event 4: Velké zklamání, Kabrhel končí na 64. místě

Ve druhém hracím dni No Limit Holdem eventu s buy-inem $5.000 se představilo 246 hráčů, přičemž zvědavi jsme byli především na počínání českého profesionála herny Full Tilt Poker Martina Kabrhela, který si s skvěle poradil s úvodní fází turnaje a do hry nastupoval s komfortním stackem. V době prasknutí bubliny (81 hráčů) byl Martin dokonce chipleaderem, avšak s turnajem se nakonec rozloučil už na 64. místě ohodnoceném částkou $11.424. Nejlépe se dařilo Američanu Brianu Lemkemu, který si do dalších bojů odnáší 960.000 v žetonech při blindech 5k/10k/a1k.


Kabrhelův počáteční seating ve druhém dni
361 1: Martin Kabrhel - 100.800 v žetonech
361 2: Oleksii Kovalchuk - 31.800
361 3: William Reynolds - 66.600
361 4: Christian Harder - 44.000
361 5: Maxwell Greenwood - 67.000
361 6: Alex Puma - 13.500
361 7: Rainier Reyes - 70.600
361 8: Bernard Lee - 24.100
361 9: Craig Bergeron - 28.100

Klíčová handa turnaje z Kabrhelova pohledu proběhla v osmnáctém levelu hry při blindech 2,5k/5k/a500. Ve 4betnutém potu se dostal na flop K , Q , J , Ricky Fohrenbach vsadil 56.000, Kabrhel navýšil na 112.000 a Fohrenbach odpověděl all-inem ve výši 268.500, což náš zástupce dorovnal a v showdownu neviděl karty svého soupeře vůbec rád.

Fohrenbach: Q , Q 
Kabrhel: Q , J 

Board doplnily karty 10  a A  dávající Fohrenbachovi dokonce nejlepší možnou výherbí kombinaci v Texas Holdemu a Kabrhel spadl na 105.000 v žetonech.

Turnaj pro Martina skončil o několik minut později, když ze SB pushnul svých posledních 7 blindů s J , 7  na velký blind Dmitrye Gromova, který dorovnal s Q , 10 . Mezi diváky pak poslal našeho hráče board 4 , Q , 9 , K , 3 . Inkasoval $11.424, tedy částku, se kterou vzhledem k průběhu turnaje určitě nemůže být spokojený.

Pozice chipleadera v současné chvíli patří Brianu Lemkemu, který tak zatím tak dává vzpomenout na své 2 roky staré vítězství totožného eventu. V roce 2009 Lemke překonal 654 hráčů, na finálovém stole si poradil například s Isaacem Baronem, Mikem Sowersem nebo v heads-upu s Němcem Fabianem Quossem a připsal si $692.690. Z prvního hracího dne postoupil Lemke jako třetí na chipech s 171.900 a svůj stack rozmnožil na 960.000 v žetonech při blindech 5k/10k/a1k.

Z celkového počtu 865 účastníků zbývá v turnaji dvaačtyřicítka nejlepších. Všichni postupující mají zajištěno nejméně $18.863, vítěz si odnese pohádkových $874.116. Ze čtvrtého místa postupuje Sergey Rybachenko, desátý je Richard "nutsinho" Lyndaker a slušnými stacky disponují také Jonathan Little (415.000), Matt Glantz (386.000), JC Tran (386.000), Gavin Cochrane (353.000), Konstantin Bucherl (301.000) nebo Carlos Mortensen (267,000).

Známí profesionálové na vyplácených příčkách
46. James Mackey - $15.814
47. John Dolan - $15.814
54. Will Molson - $15.814
57. Eric Blair - $13.375
58. Dave Sands - $13.375
59. Steve Merrifield - $13.375
60. Kevin Saul - $13.375
62. Kory Kilpatrick - $13.375
64. Martin Kabrhel - $11.424
65. Shawn Busse - $11.424
68. Scott Montgomery - $11.424

Ještě před ITM pozicemi byli vyřazeni Mickey Petersen, Christian Harder, Adam Geyer, Samuel Stein, Randy Lew, Dermot Blain, Caio Cesar Pimenta, Alex Santiago, Corey Burbick, Matt Affleck, Daniel Hirleman, Mohsin Charania, Victor Ramdin, Erick Lindgren, Michael Binger, Gavin Griffin, Andre Akkari, Annette Obrestad, Brandon Cantu, David Williams, Jennifer Tilly, Jordan Morgan, Shane Schleger, Isaac Haxton nebo Jared Jaffee.

TOP 10 druhého hracího dne

Pořadí Jméno Počet žetonů
1. Brian Lemke 960.000
2. Allen Bari 686.000
3. Ricky Fohrenbach 642.000
4. Sergey Rybachenko 614.000
5. Markus Gonsalves 567.000
6. Peter Gilmore 525.000
7. Michael Hahn 493.000
8. Steven Levy 466.000
9. Simon Charette 464.000
10. Richard Lyndaker 417.000
Sdílet tento článek na Facebooku
4.6.2011 | Autor: Filip Novák

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 93
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
MikesCZE
04.06.2011 16:41:38
škoda ::(
MikesCZE
Lakatare
04.06.2011 16:50:50
jj skoda, ale prece jenom ITM, takze lepsi nez nic...hlavne skoda te handy JQ vs QQ... dva pary se holt pousti dost blbe...
congrats a v dalsim eventu jeste deeper... ::R
Lakatare
Many
04.06.2011 16:54:31
LAKATARE 04.06.2011 16:50:50: po te hře se dali pustit docela lehce si myslím po te akci co se dělo
Many
Lakatare
04.06.2011 17:00:15
MANY 04.06.2011 16:54:31: to je pravda, ale bavime se o M.K., ze? ...lol
Lakatare
eskym
04.06.2011 17:08:08
škoda, ale musím říct že to bylo zahrané úplně zbytečně špatně ..
eskym
Smajdaalf
04.06.2011 17:09:52
škoda, že nezvolnil tempo ...takovéhle turnaje se ve většině případů nevyhrávají chipleadováním od bubliny až do konce
Smajdaalf
webasto1999
04.06.2011 17:23:51
Pouští se blbě ale na flopu KQJ se pustit mohl. Klidně bych soupeři věřil i AT, nebo T9.
webasto1999
cometax1
04.06.2011 17:32:47
ESKYM 04.06.2011 17:08:08: povidej, jak bys to zahral ty ve 4bet potu=)

SMAJDAALF 04.06.2011 17:09:52: nacteno z pokerman reportazi, nebo nejaky podobny deep run?


to je imr pod kazdym clankem jak by to nekdo zahral daleko lepe, jak to MK zahral nejvic blbe, jak to hraje jak moron etc.. az budete mit zpoloviny odehrano tolik co MK, a budete mit tolik deep runu jako MK tak ok, kritizujte....

peace ::;
cometax1
LoXX
04.06.2011 17:39:11
COMETAX1 04.06.2011 17:32:47: jj.... his money to his play
LoXX
Ryck
04.06.2011 18:16:37
Ryck
Smajdaalf
04.06.2011 18:23:58
COMETAX1 04.06.2011 17:32:47: statisticky ;-) :-D slovem škoda tu nikdo nic nekritizuje ;-)
Smajdaalf
qkj
04.06.2011 18:25:11
LOXX 04.06.2011 17:39:11: anglicky evidentne neumis, proc to nemuzes napsat cesky? kazdy tu tomu porozumi...
qkj
vlsd
04.06.2011 18:40:15
WEBASTO1999 04.06.2011 17:23:51: lol, to snad ani nemuzes myslet vazne - veril bys, ze nekdo preflop 4bet s T9 a trefi takovy flop? a zahodit po svem 3betu na flopu, kdy mu zbyva k doplaceni cca 150k do potu ve kterem pak bude 650 k ? i kdyby si byl 100% jistej, ze ma souper AT, tak samozrejme insta call (pokud chce myslet na vitezstvi v turnaji) :-) - navic spousta hracu tam pushne napr. s AcKx, AA, Ac9c, TT apod
vlsd
justnutz
04.06.2011 18:59:48
já bych teda spíš čekal KK nebo QQ, ale hlavně bych necalloval 4bet s QJ.....
justnutz
johnhorak
04.06.2011 19:07:50
JUSTNUTZ 04.06.2011 18:59:48: no skoda ze nemame takovyho kone jako ty na WSOP
johnhorak
webasto1999
04.06.2011 19:10:26
VLSD 04.06.2011 18:40:15: no každopádně ho tam porážela spousta hand. Taky bych nevěřil, že mě někdo PF 4betne s QJo:-) Ty tvrdíš, že se to zahodit nedalo, já tvrdím že dalo. Ale jak tu někdo psal byly to jeho prachy a jeho hra.
webasto1999
ula
04.06.2011 19:10:30
Phil Hellmuth by to viděl jasně.. Kdyby hrál jen TOP 10, tak by se mu to nestalo.. ::| lol
ula
Greg
04.06.2011 19:11:02
Event 7# je pěkně nabitý zvučnými jmény...! ::U
Greg
Axiss
04.06.2011 19:21:32
WEBASTO1999 04.06.2011 19:10:26: Z jeho pohledu se to moc zahodit nedalo, protože když hraje jak hraje, tak jaký jiný flop si mohl přát? Prostě pešek, to se i QQ daly zahodit, že.
Axiss
vlsd
04.06.2011 19:28:53
WEBASTO1999 04.06.2011 19:10:26: ja spise chtel poukazat na "pokerovou matematiku" - proste ja se dostat na ten flop, tak "jedine", co me porazi je KK (1 handa), QQ a JJ bych, vzhledem k tomu co drzim, u soupere nepredpokladal a naopak jsou tam dalsi handy (viz predchozi prispevek), ktere porazim = jasny (insta) call ! (ale jak rikam, hodnotim uz jen tu situaci zda se dal souperuv push zahodit ci nikoliv)
vlsd
vlsd
04.06.2011 19:31:54
LAKATARE 04.06.2011 16:50:50: ...ale preci jen ITM... to je prave ten spatny pohled, copak hrajes turnaj proto, abys dostal 2nasobek vkladu ??? samozrejme z KAZDEHO turnaje u ktereho jses pri bubline chipleader a vypadnes s mincashem nic nez zklamani byt nemuze...
vlsd
vlsd
04.06.2011 19:33:06
vlsd
LoXX
04.06.2011 19:43:12
LoXX
dvoriak
04.06.2011 20:01:48
VLSD 04.06.2011 18:40:15: co to je za nesmysl? proc by nemohl 4-betnout s 9T a uz vubec nechapu, proc by nemohl flopnout straight? :D zamysli se, nez neco napises..
dvoriak
Ic3g3org3
04.06.2011 20:08:53
ULA 04.06.2011 19:10:30:
Tak tak, MK určitě nečetl tu skvělou knihu "Jak hrají poker profesionálové" od Tilta Helmutha ::D
Ic3g3org3
Gorre
04.06.2011 20:17:06
Hmmm, tak to celkem zamrzí..Být ve fázi bubble chipleadrem a pakovat se na 64. místě.... ::( Mikyho styl mi trochu připomíná bouchačku na Daytoně: 16 - 32 - 64 - 128 - 256 bum - nula ::)
Gorre
vlsd
04.06.2011 20:28:42
DVORIAK 04.06.2011 20:01:48: lol, mohl bych pozadat holcicky bez kouli, aby nereagovali na moje prispevky ? az se z tebe stane chlap, tak uz samozrejme muzes... navic, kdyz vubec nerozumis tomu o cem pises

az odehrajes aspon tak 1/100 turnaju, co prumerny cesky hrac, tak pak pochopis co placas za hovadiny

ano, samozrejme mohl mit T9 a mohl flopnout straight, ale bavime se o pravdepdobnosti (precti si neco o pokerove matematice at ze sebe nedelas vetsi tupce nez jsi) a ta je asi stejne mala jako to, ze ty budes mit nekdy odehrano vice MTT turnaju, nez postu ve vsech moznych diskuzich (a to ti jeste hodne fandim)
vlsd
Vlcis
04.06.2011 20:37:22
Nechci opět se do nikoho navážet..ale v posledním článku jsem komentoval, že to Mikymu přeji, ale že mi příjdou jeho vyjádření v zbývajících 253 lidech a jeho v podstatě "feelingu", že to vypadá dobře!!Ukvapené a přehnané..Opět se do mě pustilo několik zdejších uživatelů s tím, že jsem XXX aniž bych jim cokoliv udělal nebo je urazil..bohužel jsem naposled koukal na pokernews v době, kdy Miky chipleadoval a říkal jsem si, že tam bude mnoho uživatelů co mě budou opět urážet a říkat jak je Miky skvělej, úžasnej atd..a že do toho nemám kafrat, když tomu nerozumím..opět říkám..Miky je jedním z mála hráčů u nás, co už něco dokázal..ale prostě můj názor je pořád stejný..i kdybych byl nejlepší pokerový hráč na Světě pro někoho (Ivey, Neagreanue, Dwan atd..), tak si myslím, že by ani jeden z nich a ani já i kdybych chipledoval turnaj s několikanásobným odstupem od druhého v 253 lidech, tak by pořád stáli se svýma prohlášeníma na zemi..a můžou mít jákékoliv seběvědomí!!!A sorry za překlepy a možná špatný slovosled a feeling při psaní..ale mám v sobě again 3%o. ;-)
Vlcis
SvenMat
04.06.2011 20:39:19
Komentovat tuhle handu, že to mohl pustit nebo nepustit je z pozice nás nezúčastněných sporné, protože jsme neseděli u stolu a nevíme, jako měli spolu tito hráci historii hand, než se dostal právě k této finalní stuaci.
Jinak si myslím, že Kabrhel podal solidní výkon, protože dostat se na chiplead v bubble fázi mu asi jen tak nespadlo do klína. Dlouho se druhý den pohyboval na stacku okolo 100.000 na dinner měl 140.000 a v bubble fazi 450.000 dokonce chiplead. Toho rohodně žádnou špatnou hrou jen tak člověk nedosáhne.
Škoda té handy, která z něj udělala shorta, ale myslím, že to zahrál tak, jak to cítil a že se trefil do QQ je prostě smula.
SvenMat
SvenMat
04.06.2011 20:45:08
VLCIS 04.06.2011 20:37:22:
A co myslíš, že říkal Cody v rozhovoru před semifinále HU25 ? Prostě jeho odpovědi byly plné sebevědomí, že si prostě věří a že má velkou šanci to vyhrát, že proto udělá všechno, že se připravoval, že na to má atd. .
Vyčítat někomu, že se mu líbí jeho šance, mě příjde takové připodělané.
SvenMat
dvoriak
04.06.2011 21:02:16
VLSD 04.06.2011 20:28:42: podivej se na zpusob sveho vyjadrovani a pak se bavme o tom, kdo je tupec ;)
k poctu odehranych turnaju - jenom na fulltiltu jich mam odehranych vic, nez ty na starech, delas ze sebe trosku moc velkou hvezdu.. 2210 turnaju a z toho 3*win, 2*second a 2* third mi nepripada neco jako staty, kterymi bych se povysoval nad ostatni, kdyz pominu fakt, ze v podstate cely tvuj profit ti udelalo ono slavne vitezstvi v 55+ za 40k, protoze bez nej jsi v minusu 7k dolaru.. mozna nemam takovy profit, protoze hraju nizsi stakes, kazdopadne ROI mam dlouhodobe mezi 20 a 30% a muzes si byt jist, ze behem 2 let budu mit lepsi i ten profit

a v posledni rade k one situaci s potencionalnim 9T a flopnutim postupky - moje reakce byla na tohle: "veril bys, ze nekdo preflop 4bet s T9 a trefi takovy flop?"
fakt, ze nejsi schopen nekoho 4-betnout s 9T jeste neznamena, ze to nemuze udelat nekdo jiny a flopnuti postupky nepatri zrovna do kategorie temer nevyskytujicich se situaci.. holcicku bez kouli si nech pro sve kamarady a nenazivej tak lidi na nekolikanasobne vyssi inteligencni urovni
dvoriak
werner
04.06.2011 21:07:17
SVENMAT 04.06.2011 20:39:19:
je to tak...! ::U
werner
ula
04.06.2011 23:42:39
Asi nejsem sám kdo viděl jak Gus jednou zahodil full a udělal dobře, takže proč nezahodit za této situace 2 páry.. Já bych si minimálně myslel, že má soupeř minimálně vyšší 2 páry... Ale je fakt, že jsem neseděl u stolu a nevím jak se to vyvíjelo předtím... ::| Zahazuje se to těžko..
ula
ula
04.06.2011 23:47:16
Na úrovni 100 SnG za den jasný call, ale na úrovni WSOP........ ::|
ula
ula
05.06.2011 00:11:49
90% hráčů by to určitě dorovnalo a to je asi i důvod, proč profituje jen 10% zbylých... lol ::|
ula
maaaarty
05.06.2011 00:13:41
ULA 04.06.2011 23:47:16:
tak to je prave ten nejhorsi pristup. to ze mas mit velky volume, aby bylo co nejvice odstraneno stesti z pokeru a ukazal se skill, je jedna vec. Ale rozhodne je chyba hrat pri ruznem volume ruznou hru. Hrat mas porad stejne nezavisle na tom kolik stolu hrajes, porad musis hrat podle sveho nejlepsiho presvedceni
maaaarty
ula
05.06.2011 00:16:05
MAAAARTY 05.06.2011 00:13:41:
Měl jsem na mysli 5ti dolarové sitko... ::)
ula
ribon
05.06.2011 00:42:55
Jako resite tady otazku typu dejte 100k do potu kde uz mate 500k, to je potreba si uvedomit. Ze 4betoval QJ pred flopem je vec druha. Martin je tam, kde 99% z nas nikdy nebude, a pokud jedete na vitezstvi tak proste musite hrat agresivne, tady je stoprocentne spravny call
ribon
ula
05.06.2011 00:52:52
RIBON 05.06.2011 00:42:55:
vždyt říkám že 90% hráčů by to dorovnalo...
A jestli se nepletu, nebylo to dorovnat 100k a v potu 500k.... ::3
ula
Valleyman
05.06.2011 01:03:56
ULA 05.06.2011 00:52:52: v potu bylo něco přes 400k a Miky měl na call 150k.
Valleyman
ula
05.06.2011 01:08:20
VALLEYMAN 05.06.2011 01:03:56:
Dik, hraju více stolů a nechtělo se mi to počítat ::)
Tak to asi i on sám věděl, že je asi v kaši.... Ale to je to, jen 10% by to dokázalo správně zahodit... ::3
ula
ribon
05.06.2011 01:28:56
Tak co ho tam porazelo, KK QQ JJ, KQ nic vic, snapcall, kdyz mam 10k v potu a na riveru Myslim ze tam uz by to dorovalo 99% hracu, tam proste mate oba v potu uz 80% zetonu, a ze prijde takovej flopu, to uz proste any flop all in imho
ribon
ribon
05.06.2011 01:29:48
sorry neco se tam vloudilo navic, ale jinak myslenka jasna
ribon
ula
05.06.2011 01:37:31
RIBON 05.06.2011 01:28:56:
Poráželo ho především to, že po jeho opětovném navýšení dostal all in + od někoho, kdo by se tím sám mohl vyřadit a kdo zřejmě ani nepředpokládal, že by to MK zahodil, když měl na call tak "málo"
::|
ula
Smajdaalf
05.06.2011 01:47:38
z pohledu soupere s cim vsim byste po 4betu pred flopem a re-raisu na flopu sli AI na takhle nebezpecnym flopu s vedomim ze souper to musi dorovnat .. pokud teda pocitam ze mel jeste nejake 2/3 stacku
Smajdaalf
ula
05.06.2011 01:50:24
Já bych to dal taky all, ale hned po tom betu 56.000. Výsledek by byl zřejmě stejný, ale takhle si naběhl do toho, že musel vědět, že je v pr... a že fold je taky dobré řešení.. ::3
ula
SvenMat
05.06.2011 01:52:58
ULA 05.06.2011 01:37:31:
To je neskutečný, jaké hluboké analýzy jseš schopen, když znáš, jaké karty soupeř nakonec měl. Kdyby Kabrhel hrál tím stylem, že pokaždé soupeři v takové situaci uvěří super handu, tak se v nemůže dostat na chiplead.
Dva páry porážely spoustu hand (AA, AK a další) a to že nakonec stál proti QQ je prostě dílo okamžiku. Většina hráču by to zahrála přesně tak, jak to zahrál Kabrhel. A dělat chytrého po bitvě je docela zjednodušující.
Mluvíš tady o nějaké imaginární skupině hráčů, která by v takové situaci zahodila, ale to jsou jen pouhé teorie a možná fantazie z toho, že jsi někde někoho viděl udělat nějaký zázračný fold, ale to jsou jen pohádky, sestříhané z milionů hand, kdy někdo něco takového udělá.
SvenMat
ula
05.06.2011 01:55:22
SMAJDAALF 05.06.2011 01:47:38:
Z pohledu soupeře bych do toho šel jen s JJ, QQ, KK, AT, 9T?, QK?, JK?, JQ??
A to mu muselo být jasný, že prohrává... Když je "pro".... ::D
ula
ula
05.06.2011 02:01:17
SVENMAT 05.06.2011 01:52:58:
viz.řádek nad tebou..
+ neřeším jentak někoho, ale sebevědomého profíka ::; jinak běžně takhle nic neřeším.. ::) OK už mlčim... ::V
ula
Smajdaalf
05.06.2011 02:01:55
je to borec nikdo z nás "chytráků" by se do toho chipleadu v životě nedostal :-))
Smajdaalf
SvenMat
05.06.2011 02:07:51
ULA 05.06.2011 02:01:17:
Když máš v ruce QJ a na stole je KQJ je pravdepodobnost, ze souper ma zorvna JJ nebo QQ mala tj, vsechny queeny resp. jacks v rukach a na flopu (v tomto pripade tomu tak bohuzel bylo) z ostatnich hand, ktere v tu chvili porazely, tedy byly KK, KQ, KJ ... tedy 3 realne handy + 2 malo pravdepodobne .. porazel monstra jako AA, AK ... a taky nejaka history s hracem a dynamika stolu ... jako oznacit to za spatnou hru, to je hodne odvazne
SvenMat
SvenMat
05.06.2011 02:15:41
ULA 05.06.2011 02:01:17:

Pro info o protiháči:
Fohrenbach před 20 minutami zahrál tuto handu o polovinu svého stacku.

Before the break, Ricky Fohrenbach raised to 28,000 form the cutoff seat and Marc-David Delimal reraised to 66,000 from the small blind. Fohrenbach moved all in and Delimal snap-called to put himself at risk for just under 300,000 in chips.

Delimal: {J-Spades}{J-Diamonds}
Fohrenbach: {A-Hearts}{Q-Clubs}

The board ran out {Q-Hearts}{7-Clubs}{3-Hearts}{5-Diamonds}{7-Hearts} and Fohrenbach won the hand to send Delimal out the door in 27th place.
SvenMat
ula
05.06.2011 02:16:55
SVENMAT 05.06.2011 02:07:51:

porazel monstra jako AA, AK ... a taky nejaka history s hracem a dynamika stolu ...
---OK, to souhlasím....
jako oznacit to za spatnou hru, to je hodne odvazne
--- Nedovolil bych si takto hodnotit jiné hráče, opakuji, že řeším člověka, který si o to sám "řekl", aby byl takto řešen.. + navíc to celkově prostě zahrál špatně na úrovni "pro"...



ula
SvenMat
05.06.2011 02:23:07
ULA 05.06.2011 02:16:55:
Iluze o tom, že když je "pro" a proto prostě musí vidět za roh a pokud nevidí, tak není "pro", tak to je až legrační předpoklad. Jestli tě štvej kvůli tomu, že je sebevědomej a nebojí se to říct, pak jsou tím bohužel významně ovlivněny tvé závěry.
SvenMat
ula
05.06.2011 02:33:41
SVENMAT 05.06.2011 02:23:07:
O tom "pro" to byla přeci jen trochu ironie.. On bude mistr světa a to by si prostě neměl naběhnout do takovéto situace, kdy už mu bylo určitě jasné, že tak na 80% prohrává. Měl dát all hned po těch 56.000.. Zajímalo by mě co by MK dělal po čtvrté kartě, kdyby mu těch 112.000 jen callnul.... ::|
ula
SvenMat
05.06.2011 02:40:47
ULA 05.06.2011 02:33:41:
Celé se to tu točí kolem jeho poslední handy, ve které si naběhl s dvěma páry na flopu do setu, ale to že mohl a určitě během turnaje zahral superhandy, o tom ani slovo, protože ty handu tu nemáme prezentovány na podnose, jako tu finální.
Dostat se na chiplead v bubble fazi v tak obsazenem turnaji beru jako jasnou známku profesionální hry a jestli Kabrhel machruje nebo nemachruje, je mi úplně jedno.
SvenMat
ula
05.06.2011 02:44:26
Usain Bolt zaběhl v Ostravě 100m jako první a řekl: "Čas není špatný, ale mohl být lepší. Očekával jsem rychlejší výkon.
Tohle je dobře vyjádřené zdravé sebevědomí že.....
OK konec sorry, budu se snažit už dále nic nekomentovat.. ::A ::)
ula
SvenMat
05.06.2011 02:51:29
ULA 05.06.2011 02:44:26:
Od Bolta je to jen naučená fráze, kterou říká po každém závodě, kam jede za předem dohodnutý honorář a nezaběhne světový rekord. ::)
Prostě ti nesedí, když je někdo sebevědomý a řekne to nahlas.
SvenMat
ula
05.06.2011 02:53:21
...mohl říct: 90 metrů jsem běžel jako mistr světa, no a co je na tom, že jsem doběhl 5tý, za to může přeci jen těch posledních 10 metrů... ::) lol
ula
SvenMat
05.06.2011 02:56:24
ULA 05.06.2011 02:53:21:
On si přijel pro peníze a udělat v Ostravě divadýlko. V jeho podání to je víc divadlo než sport a o čas vůbec nešlo. Možná, že ve smlouvě má napsano, že musí zaběhnout po 10s a pak zašaškovat pro diváky.
To jsme ale hodně odbočili.
SvenMat
ula
05.06.2011 02:58:33
já nejsem závistivý, naopak jsem hodně přející, ale je fakt, že když je někdo přespříliš nepříjemně sebevědomý, že to působí hodně nepříznivě na hodně lidí kolem.. Tak to je. Ale opakuji, to není závist ::) No ani jsem si takhle blbě nechtěl naběhnou do takovéto debaty ::)
ula
SvenMat
05.06.2011 03:04:03
ULA 05.06.2011 02:58:33:
Mně vadí jen sebevědomé nuly. U těch ostatních, kteří mohou své sebevědomí alespoň o něco opřít, k těm jsem tolerantní. Kabrhel je ukecanej, hodně toho namluví, ale nikomu tím neubližuje jen možná někoho štve, to je ale vše.
Každopádně to od lidí za tyhle offtopicové kecy v diskusi asi schytáme. ::)
SvenMat
ula
05.06.2011 03:13:12
SVENMAT 05.06.2011 03:04:03:
že třeba ta baba co 20 let zdržuje 2,5 km dálnice do HK (to není Hong Kong), ted vykešuje od státu 90 mega, tak to mě sere ::D lol
Ale MK to upřímně přeju, at si ten řetízek na WSOP vypinká ::)
Všem čtenářům omluva za příliš příspěvků k témat, polepším se.
Je vidět že poker je strhující hra. Martine vyhraj, nekecám, přeju Ti to.
::A
ula
Krataman
05.06.2011 10:22:49
call je na flopu je +/* v norme, tezko zahazovat tupir, navik kdyz to nebyl allin. Problem byl podle me 4bet s JQo. Proc delat takovou picovinu v long runu, kdyz je chipleader? Jeho problem je, ze neumi zmenit tempo hry. Rychle se nachipuje, rychle se vysype....jak Vietnamec
Krataman
maaaarty
05.06.2011 10:28:53
KRATAMAN 05.06.2011 10:22:49:
lol,kazdej vietnamec to nehraje jak ti v bancu, nebo alexu :D
maaaarty
marriaf
05.06.2011 10:55:01
KRATAMAN 05.06.2011 10:22:49: presne tak, chipleader musi co najviac hrat s boardom a nie to hnat bezhlavo do flipov .... pravdepodobnost toho, ze vyhra 3 flipy po sebe je 12 %
marriaf
winger1984
05.06.2011 18:59:00
eště se někdo diví, proč ten "nádhernej" kurz na ten zisk brejsletu ? ::D
winger1984
winger1984
05.06.2011 21:26:15
to je pešek.. ::D kabrhel sebevědomej a ze hry ho pořadně odjebe royalka
winger1984
Manasinho
06.06.2011 00:20:54
Nevíte někdo kde se dá live sledovat final table?kromě oficiálního Beef jerky streamingu kde by zasloužily za kameru Oscara ::S
Manasinho
ula
06.06.2011 01:34:18
MANASINHO 06.06.2011 00:20:54:
Myslím že nic lepšího nikde nebude, neb nechtěji, aby brácha bráchovi hlásil přes vysílačku co má druhý za karty... lol ::|
ula
Manasinho
06.06.2011 01:53:31
Jinak MK dnes začal den 1b v Event #8
Manasinho
Jajounek
06.06.2011 10:55:45
MANASINHO 06.06.2011 01:53:31: Uz je take out....
Jajounek
borishead
06.06.2011 15:11:27
jenom pro info ... MK je tam kde je prave diky jeho hodne agresivni hre, ktera se proste posledni dobou ukazala, ze nese vic nez hrat tight. Porad v takovymhle turnaji masivnima raisama vyzenete vic hracu a sbirate poty, pak je jasny ze s touhle hrou vzdycky driv nebo pozdejs narazite, ale daleko castejc se s touhle hrou dostanete v turnajich na ITM nez kdyz budete foldovat a cekat na karty ... Zacina se tu zapominat, ze poker jsou porad karty a cim dal tim vic hracu bude agresivnejsich a uz tam ta edge nebude, takze Miky hraje tvrde od zacatku do konce, call byl spravnej. Pokud Miky vymekne uz bysme o nem neslyseli
borishead
Tadoch
06.06.2011 17:48:10
teda nevim no, MK v realu neznam, ale nemuze ta jeho "arogance" a "prehnane sebevedomi" byt proste jenom soucast jeho image u stolu? kdyz reknete, ze si jdete pro naramek, tak rozhodne pak pusobite jaksi lip, nez kdyz jdete proste jenom prekvapit a vsichni si mysli, ze jste fish a prudi vas pri kazdem vasem raisu. pro perceived profika nemusi potom byt takovy problem sebrat blindy, protoze proste s "nekdym kdo si zjevne jde pro naramek a asi teda vi jak se tahle hra hraje se do potu poustet nebudu". a ta posledni handa...slo to zahodit? neslo? who gives a fuck. jeho prachy, jeho hra. skoda ze nevyhral. je to cech a proto mu fandim, nic slozitejsiho v tom neni...
Tadoch
olaf777
06.06.2011 22:03:44
::D uz se tesim na svych 1000KC za 20000KC vsazenych na to,ze MK neziska naramek, go go with JQ
olaf777
Many
06.06.2011 22:49:32
Many
SvenMat
07.06.2011 00:08:18
OLAF777 06.06.2011 22:03:44: MANY 06.06.2011 22:49:32: Jeden vyhraje tisicovku, druhy ho palcuje. Ach bože, jak hluboko může člověk klesnout ::)
SvenMat
olaf777
07.06.2011 00:23:47
mohl sis take vsadit 20000K a ten talir bys bral taky ::;
olaf777
SvenMat
07.06.2011 00:34:07
OLAF777 07.06.2011 00:23:47:
Ne. Díky. Taková sázka by mně kazila náladu. Výhra by mě netěšila a nejsem dě*ka, abych pro mrzký peníz sázel na někoho, komu můžu v klídku přát úspěch. Každý ať si sází, na co chce, stejně jako každá může stát u silnice. ::) Hodně štěstí ::)
SvenMat
ula
07.06.2011 00:54:41
face the pro --- MK proti amaterum v HU.
3x ted a 1x minule a 2x z toho vyhrál ::D BoreBorečekjo ::D
a komentář k tomu super zábava... ::D
ula
ula
07.06.2011 00:55:36
ula
olaf777
07.06.2011 00:59:38
Ta super sazka byl Martinuv vybornej napad,ja bych takovou blbost nevymyslel. Takze sorry,ale takhle mu fandit fakt nemuzu!!!
olaf777
SvenMat
07.06.2011 01:08:36
OLAF777 07.06.2011 00:59:38:
A kolik myslis, ze ho ten pidikurz 1.05 bude nakonec stát. Kolik se seslo sazek ?
SvenMat
borishead
07.06.2011 09:54:12
tak tak nikdy sem nechapal lidi co sazeji kurzy 1.05 a podobny kraviny ... co je to za nesmysl abych vsadil 20 litru a po mesici si sel slavnostne pro 21 litru?!?! to je teda kauf! kdyby tech 20 litru mezitim nekde 10x votocil tak uz z nich moh mit 30 pablb ... mimochodem nejvic ziskovy napriklad pro sazkovky jsou prave lidi co perou kurzy 1.nic :-) ...
borishead
superjezisek
07.06.2011 10:46:39
Nádherná diskuze... stejně by mě nejvíc ze všeho zajímalo, proč lidi obdivují nebo vůbec komentují hráče, který je zcela zjevně za celou svoji kariéru nesmysl mínus.
Chápu důvod ho sledovat - hraje vysoký limity, vysoký hry atd... ale vyjadřovat se ke hře a ještě ho obdivovat a říkat, že "je tam, kde je". To je super úsměvný... ::D
superjezisek
Nuuufi
07.06.2011 13:05:01
SUPERJEZISEK 07.06.2011 10:46:39: Přesně tak ::D Proč obdivují a píší o hrači, který to zjevně neovládá tak, jak si sám o sobě myslí
Nuuufi
SvenMat
07.06.2011 13:15:24
NUUUFI 07.06.2011 13:05:01:
Píšou o českém hráči, který má profesionální smlouvu s FTP. Když se začtete do diskuse, tak příspěvků, které by MK obdivovaly nebo vynášely do nebes, tu skoro žádné nenajdete, zatímco nenávistných je tu celkem dost.
Nevím, proč vám MK tak leží v žaludku. Když on je tak mizernej, proč neuděláte díru dosvěta pokeru vy ? Zatím děláte jen díry do diskuse a jak by se zeptal klasik, "komu tím prospějete ?" ::) Mám odpověď "nikomu", ale s tím zase nebudete souhlasit. ::)
SvenMat
superjezisek
07.06.2011 13:33:37
Já naprosto souhlasim, že mým příspěvkem neprospěju opravdu nikomu. Ale zase musím říct, že hodně věcma, který v životě dělám, nikomu nijak zvlášť neprospívám a stejně je dělám. Stejně jako většina z nás...
A jinak jenom malinkej komentář - vůbec mi Martin neleží v žaludku, znám ho hodně dlouho, jsme kamarádi - já si ho osobně velmi vážím jako člověka a samozřejmě mu jakýkoli úspěch velmi přeju. Pouze ho neuznávám jako dobrého hráče pokeru. A to, že má profi smlouvu u FTP (klobouk dolu bez jakékoli diskuze) z něho v mých očích dělá spíše dobrého manažera nežli hráče.
superjezisek
ula
07.06.2011 13:37:45
SVENMAT 07.06.2011 13:15:24:
Mozek mi to nebere, jak tu smlouvu s FTP získal, když je tam na SnG po 3.000 turnajích mínus 172.000 us a na MTT po 900 turnajích mínus 48.000 us.
Zřejmě slušnej oddíl ::D Ale nechci se tu pouštět do žádných velkých akcí ::D lol
ula
SvenMat
07.06.2011 13:46:10
SUPERJEZISEK 07.06.2011 13:33:37:
Já osobně sleduju MK na WSOP proto, že je tam "za Čechy" zatím sám. Nemůžu si pomoct, ale těší mě, když mají Češi úspěch na mezinárodních turnajích nebo v tunajích v online hernách. Já z toho osobně nemám žádný finanční prospěch, jen jsem takový "tupý fanoušek" českých hráčů ::)
SvenMat
SvenMat
07.06.2011 13:48:09
ULA 07.06.2011 13:37:45:
Asi si tu smlouvu koupil v dražbě nebo držel hladovku před centrálou FTP. Jiné vysvětlení neexistuje ::)
SvenMat
olaf777
07.06.2011 20:45:54
Jeste abych uvedl na pravou miru tu sazku:s Martinem se zname dlouho,mame toho spolu hodne odehranyho a spise se jedna o takovy hec,nez aby na tom nekdo zbohatnul a nebo to nekomu ublizilo. Je samozrejmosti,ze fandim vsem ceskym hracum (take je vetsinou znam osobne) a stejne tak i MK a nejaky to druhy misto mu ze srdce preju!!!! ::D ::; ::D
olaf777
CZDonkey
07.06.2011 21:33:50
ULA 07.06.2011 13:37:45: oni nejspis red pros jedou na 100% rakeback. Takze bych to videl na to ze je tak +- B/E :) Ale je to spis infomace z druhy, treti ruky. Ikdyz to ma svoji logiku.
CZDonkey
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino