Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Vzestup a pád Stu Ungara

video k článku

Stuart Errol "Stu" Ungar. Všichni o něm slyšeli nebo četli. V pokerovém světě je to legenda, génius a šílenec zároveň. Drogový závislák s neuvěřitelnou pamětí, který si dokázal zapamatovat několik balíčků karet a mohl tak počítat karty v blackjacku. Nyní se můžete s českými titulky podívat na fascinující 45minutový dokument o této legendě, která v kartách neprohrávala. Co se života týče, Stu v něm selhal. Jaký by byl pokerový svět dnes, kdyby se dokázal krotit?


Načítám video...

Načítám video...

Načítám video...

Načítám video...

Načítám video...
Sdílet tento článek na Facebooku
24.5.2011 | Autor: Petr Herold

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 66
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
qwertzzz
24.05.2011 09:05:53
::U diky za preklad.. super dokument, ktery jsem kdysi uz videl.. Stale velky respekt pro Stu Ungara, skoda toho jak dopadl..
qwertzzz
Many
24.05.2011 09:17:57
už se těším až si to pustím ::U
Many
hyhlajs
24.05.2011 09:26:11
ve 3.videu me chybej titulky
hyhlajs
blahdy
24.05.2011 09:31:38
HYHLAJS 24.05.2011 09:26:11: Uz to je opravene
blahdy
avwee
24.05.2011 10:10:13
jaktoze se mi nezobrazuji videa kurna ?
avwee
Ic3g3org3
24.05.2011 10:24:24
Zrovna nedávno jsem kokal na Highroller, tak na tohle mrknu s chutí taky...
Ic3g3org3
H5Q
24.05.2011 10:26:37
super...titulky fakt pomuzou k pohodovemu sledovani......kluci kdybyste udelali title i k tomu filmu stu ungar story, tak bych prestal openraisovat 23o z utg ...fakt jo :)
H5Q
michalsi
24.05.2011 11:27:31
H5Q 24.05.2011 10:26:37: si chtel napsat openlimpovat ne?
michalsi
qwertzzz
24.05.2011 11:30:31
H5Q 24.05.2011 10:26:37: open raisuj a open limpuj si co chces :D pro ostatni jedine dobre kdyz takovou range budes mit :D
qwertzzz
Stranger
24.05.2011 13:00:58
QWERTZZZ 24.05.2011 09:05:53: respekt pro smažku která poker jako sport degraduje bez ohledu na to čeho dosáhnul?
Stranger
vojta88
24.05.2011 13:39:15
STRANGER 24.05.2011 13:00:58: CO? ::D ::D ::D ::D
vojta88
kebacek
24.05.2011 14:00:30
Zajímalo by mě jak by si Stu vedl proti nejlepším hráčům dneška (live i online).
Poker je nesmírně složitá hra, ale také má své meze a Ti nejlepší hráči už jich podle mě víceméně dosáhli.
Těžko říct jak je tedy možné že byl Stu ještě o třídu nad ostatními. Myslím, že vyjímečně dobře četl body tells, což mu společně z dokonalým myšlenkovým procesem umožnilo všechny o tolik překonat. Na onlinu by podle mě taky vynikal, ale proti těm nejlepším hráčům by měl jen malý nebo žádný edge.
Co myslíte vy? V čem spočíval skill/edge Stu Ungara?
kebacek
Bartman
24.05.2011 14:12:26
::U skvela praca, skvely dokument ::U
Bartman
jeseer
24.05.2011 14:19:39
STRANGER 24.05.2011 13:00:58: Zahulíme a dáme partičku??? ::D ::D ::D
jeseer
Many
24.05.2011 14:25:01
KEBACEK 24.05.2011 14:00:30: tak někde řikal že měl fotografickou pamět takže měl prostě i na live eventech "hem" :)
Many
DangerError
24.05.2011 14:58:40
KEBACEK 24.05.2011 14:00:30: Jeho edge spočíval v neuvěřitelně silné paměti s kterou si zapamatoval celý balíček karet, dokázal vnímat míchání karet a pak přesně věděl co máš... To byl jeho edge.

Každopádně by bylo zajímavé vidět souboj Ungar vs. Isildur1.
DangerError
Trappy56
24.05.2011 15:00:08
KEBACEK 24.05.2011 14:00:30: měl fotografickou pamět, představ si že si pamatuješ každou handu co si kdy proti komukoliv odehrál ::; v postatě měl v hlavě statistiky každýho s kym kdy hrál a ve spojení s úžasnym analytickym myšlením prostě v živym pokeru neměl konkurenci ::U
Trappy56
jeseer
24.05.2011 15:05:50
TRAPPY56 24.05.2011 15:00:08: Tu já mám taky a prd z toho. ::D
jeseer
qwertzzz
24.05.2011 15:52:24
DANGERERROR 24.05.2011 14:58:40: whut? to jako mas na mysli ze vedel jak se karty zamichaly a rozdaly? :D co to je za hovadinu.. umel akorat spickove cist, tim to bylo, ze dokazal karty odhadnout..
qwertzzz
dvoriak
24.05.2011 16:43:23
DANGERERROR 24.05.2011 14:58:40: to si delas prdel ::D ::D
dvoriak
dvoriak
24.05.2011 16:43:59
QWERTZZZ 24.05.2011 15:52:24: ::U zkratka mel v hlave hem v kombinaci s perfektnim analytickym myslenim :)
dvoriak
DangerError
24.05.2011 17:34:13
QWERTZZZ 24.05.2011 15:52:24: Pro takového člověka to není problém. Myslím, že tohle zvládne i Derren Brown pokud ti to jméno něco říká. Pozná kolik karet máš v ruce a i když je zamícháš, tak ti řekne kartu, kterou sis vybral.
DangerError
dvoriak
24.05.2011 17:46:18
DANGERERROR 24.05.2011 17:34:13: premyslej, kamo ;) kolik karet za tu hru uvidi? vi 2 svoje karty, obcas vidi dalsi 3 karty, min uz 4, jeste min 5 a nejmin casto 7 ci vic a pokazde se ty karty zamichaji.. nikdy neco takovyho nemuze vedet, i kdyby mel takovy schopnosti, jak rikas ;)
dvoriak
Nohyhovina
24.05.2011 17:48:52
prej si pamatuje balíček i po zamíchaní.....made my day ::D ::D ::D ::A ::A
Nohyhovina
SvenMat
24.05.2011 18:03:55
Stu Ungar dosáhl zajímavé výsledky nicméně schopnosti zesnulých "hrdinů" se v takovýchto dokumentech lehce nafukují a pak někdo uvěří, že Stu si pamatoval karty po před i po zamíchání. Podle mého soudu to byl prostě hráč s agresivní hrou, což v té době asi nebyl obvyklý styl hry. Svým stylem předběhl dobu. Dnes by v násobně větší konkurenci takových triumfů nedosahoval, stejně jako zasloužilý umělec Doyle Brunson.
SvenMat
slahy
24.05.2011 18:29:10
::U ::U ::U
slahy
Nex99
24.05.2011 18:41:14
SVENMAT 24.05.2011 18:03:55: Konecne aspon jeden kvalitni nazor ::U ::U
Nex99
Catch
24.05.2011 19:28:46
Neuveritelny pribeh. Byt trikrat sampion WSOP to je fakt sila. Da se to pripodobnit nejakemu soucasnemu turnaji? Je jasne ze v dnesni dobe vyhrat trikrat WSOP je asi temer nemozne.
Catch
LoXX
24.05.2011 19:43:35
NEX99 24.05.2011 18:41:14: ::U ::U ::U ::U přesně tak, podle mě by v téhle době už tolik nevyčníval, ale furt by se řadil mezi nejlepší hráče světa
LoXX
Dendelin
24.05.2011 20:56:23
COMFORT 24.05.2011 19:42:57: tohle je jako co? vypadá to jako by to vyplivnul nějaký anglicko-slovenský translator? to je nějaká seznamka tady? GET OUT!
Dendelin
SvenMat
24.05.2011 21:00:00
DENDELIN 24.05.2011 20:56:23:
Klikni na uživatele comfort a jeho profil, a uvidíš že to byl nějaký robot, co to narval 24x do dalších článků na pokermanovi.
SvenMat
dvoriak
24.05.2011 21:34:27
SVENMAT 24.05.2011 21:00:00: presne tak.. nadhera ::D
dvoriak
kozojed
24.05.2011 23:06:52
Stu byl jistě nejlepší hráč té doby, ale stačí se podívat na případ Doyla. Doyle byl tendy určitě top pro, ale na dnešní hráče už nestačí. U Stua by to nejspíš bylo podobné.

Každopádně Doyla si moc vážím, RIP Doyle ::T
kozojed
Dendelin
24.05.2011 23:13:50
SVENMAT 24.05.2011 21:00:00: maras :-D
Dendelin
qkj
25.05.2011 00:11:58
CATCH 24.05.2011 19:28:46: v roce 1980, 1981 a 1997 a musel pro to prvni misto porazit 73, 75 a 312 souperu...

tim nechci nijak srazet jeho vykon, ale sance, ze se ti to povede opakovane, byla tenkrat o neco vetsi, nez kdyz jich dneska musis porazit 7000...
qkj
Jesuslives
25.05.2011 01:46:04
KOZOJED 24.05.2011 23:06:52: Neco mi uniklo? pokud vim, tak Doyle je stale nazivu
Jesuslives
Jesuslives
25.05.2011 01:47:57
tohle je read!! http://philhellmuth.com/articles.html?id=44
Jesuslives
SvenMat
25.05.2011 02:06:33
JESUSLIVES 25.05.2011 01:46:04:
jj, taky me to RIP zmatlo ::)
SvenMat
joeyloey
25.05.2011 08:54:55
JESUSLIVES 25.05.2011 01:47:57:
tak mat takyto read a dokazat si callnut all in bluff v HU (BI 50,000dol.) s 10 high, tak som milionar :D...
joeyloey
Many
25.05.2011 09:03:20
JESUSLIVES 25.05.2011 01:46:04: další s magoru zkus mrknot na showdown isildura a tam se to těmihle blbci jenom hemží každý druhý rip doyle ..... vždycky nevím jeslti jo nebo ne a hned sjíždím google :D
Many
bojim
25.05.2011 10:11:46
Super dokument, škoda že nejde stáhnout, bych si ho dal do sbírky. Ale ty komentáře číst, to je jak za trest.
bojim
mcs123
25.05.2011 11:36:58
Já bych se teda Ungara zastal a zareagoval (aspoň na těch pár rozumnějších komentářů). Myslím si, že by byl i v dnešní době jednička a porážel současné top pro. Všechno, co dokázal, dokázal za podmínek, které jsou naprosto neslučitelné s pokrem. V roce 90 tuším nebyl schopnej nastoupit do třetího dne turnaje za další obhajovou, protože byl total sjetej, jelikož byl v té době s chipama leader, skončil i tak devátej. Kdyby se vydal správnou cestou a dělal vše pro trvalý úspěch v pokru,byl by Ungar a pak až ti další. Důvodem, proč si to nemyslí všichni je to, že Ungar vzhledem ke svému přístupu k životu neukázal veřejnosti asi zlomek toho, co v něm doopravdy mohlo být.Moc videi a her s ním se mi nepodařilo najít, ale viděl jsem Brunsona, když prohlásil, že Ungar je nejlepší z nejlepších. Sic měl k němu asi určitý osobní vztah, ale tohle by Brunson neřekl, pokud by si to opravdu nemyslel a nebyl o tom přesvědčen, ale obrázek ať si udělá každý sám
mcs123
strachu
25.05.2011 11:40:12
BOJIM 25.05.2011 10:11:46:
1. nainstalovat operu
2. načíst videa do paměti
za třetí do příkazového řadku pro adresu zadat v novém panelu opera:cache
4.složka youtube.com -dát náhled
5.stáhnout tyto soubory /videoplayback 8187 KB popř.jiná velikost
6.přejmenovatl na blablaba.flv

key? ::U
strachu
strachu
25.05.2011 11:50:20
WSOP 1997 final table http://www.youtube.com/watch?v=tteAqx4rBU4

klasika s modrýma lenonkama
gabe kaplan furt stejný
strachu
Catch
25.05.2011 11:57:35
qkj: To je mi jasne proto rikam zda se to da pripodobnit k nejakemu soucasnemu turnaji. :-) Nevedel jsem prave kolik musel porazit hracu. I tak je vysledek tri vyhranych WSOP urcite velky. Mozna jako dnes vyhrat dvakrat EPT coz se zatim nikomu nepovedlo :-) Ikdyz i to EPT uz je pomerne velky turnaj.
Catch
jeseer
25.05.2011 12:02:06
MCS123 25.05.2011 11:36:58: Naprostý souhlas. ::U Už jenom ten comeback je fenomenální.
jeseer
Pokerisbingo
25.05.2011 13:33:49
MCS123 25.05.2011 11:36:58:
Můj názor.
V dnešní době by byl furt dobrým turnajovým hráčem.
Byl asi nejtalentovanějším pokr. hráčem všech dob, ale talent by mu nestačil v dnešní konkurenci v cg u top pros, pokud by na sobě nepracoval tvrdě.
Pokerisbingo
mcs123
25.05.2011 20:54:40
JJ, souhlasím s tebou. Právě proto, že nebyl schopný vést normální život, sotva by v dnešní konkurenci vůbec něco vyhrál. Mám však pocit, že z hůry dostal nejvíc a pokud by tenhle člověk rozvíjel svůj talent a neutápěl si místo toho frkolu v kopcích koksu, ukazoval by nám normálním lidem teď ještě jeden level navíc ... kdyby ... možná ... Popravdě se*e mě, že mě o tu podívanou připravil
mcs123
chefdejeu
26.05.2011 01:28:26
KOZOJED 24.05.2011 23:06:52: no tak tento téměř 78 letý pán (Big Papa) nedávno stačil na největším turnaji WPT na 197 špičkových hráčů:)Tyhle plky o tom, že někdo ze starší generace extra špičkových profesionálních hráčů nestačí na ty DNEŠNÍ internetové většinou holdemové rychlokvašky mě dokážou vždy velmi pobavit...
chefdejeu
SvenMat
26.05.2011 01:57:53
CHEFDEJEU 26.05.2011 01:28:26:
Doyle Brunson je pán, který si zasĺouží respekt. Nesbírá sice v posledních letech náramky, ale pořád, i přes svůj pokročilý věk, umí hrát na vysoké úrovni.
SvenMat
H5Q
26.05.2011 11:29:08
QWERTZZZ 24.05.2011 11:30:31: dobre tak ja neprestanu, ale a t udelaj ti title :)))))
H5Q
H5Q
26.05.2011 11:32:15
CHEFDEJEU 26.05.2011 01:28:26: souhlas...hrac muze byt dobrej a nezalezi kolik mu je...stejne poker hraje tolik lidi a treba matematickej koncept podle me chape tak 20 procent (chape znamena ze ho umi aplikovat i pri hre na vice stolech ale plnohodnotne ne nejaka shotrstack strategy i kdyz ni nepohradam).
H5Q
WampirA4
27.05.2011 07:31:42
Hezkej dokument...:) ::)
WampirA4
ashi
05.06.2011 12:06:17
CHEFDEJEU 26.05.2011 01:28:26: Vtipné je, že tyhle "DNEŠNÍ internetové většinou holdemové rychlokvašky" mají odehráno víc hands, než kolik odehrají old pros za celej život..
ashi
bojim
05.06.2011 12:25:07
STRACHU 25.05.2011 11:40:12: paráda díky.
bojim
severrak
05.06.2011 13:51:18
super dokument ::U
severrak
HutaGalung
05.06.2011 18:56:15
redakce : nemohli by jste to prosím uploadnuout v lepsi kvalite nekam na rapidshare nebo ulozto neo nekde???
HutaGalung
DangerError
06.06.2011 10:40:02
HUTAGALUNG 05.06.2011 18:56:15: Ne, streamuje se to z youtube. Max. si to můžeš stáhnout odtamtud, ale myslím, že kvalitnější záznam nenajdeš.
DangerError
hardonesCZE
06.06.2011 11:40:12
Jako bych koukal na dokument o sobe, jen ten poker mi tak nejde..
RIP Doyle
hardonesCZE
netwar
06.06.2011 12:54:47
že by někdo nestačil na dnešní mladý, to je pěknej nesmysl. Za prvý každý je mladý na kolik se cítí. A kdejaká mladá fishka si myslí že pokud každou hru sází value za value že je to cool a že je to profesionální. Na kždýho se prostě najde jeho kat. Stu měl tak krátkou kariéru, že jeho katem se stal on sám. třeba jsem zjistil, že já pokud hraju tak sám sobě jsem největším sopeřem. Proto jestli je někdo mladej nebo starej nemá při hraní pokeru vůbec vliv. spíš záleží na tom jak se já připravím na protivníka a jak čtu jeho hru.
netwar
bojim
06.06.2011 21:34:34
Dival jsem se i na torrenty a nenašel jsem žádny živý, škoda no.
To že byl frajer není pochyb, vždyť tam říkali, že si zapamatoval 3 balíčky karet jak šli po sobě - to je magořina. Faktem ale taky je, že v dnešní době, kdy wsop hraje více jak 4000 lidí (myslim), by to měl trochu težší, než v těc letech, kdy vyhral :/
bojim
KarlCZ
10.06.2011 12:37:53
Díky za překlad skvělého dokumentu.
KarlCZ
netwar
10.06.2011 15:18:39
je nesmysl aby si pamatoval karty jak jdou v balíku. Nikdy nemohl vědět co komu dealer rozdal, ale dokázal to odvodit podle toho jak ostatní hráli a podle struktury boardu. pokusd se podíváte na video kde hrál nikdy se nedíval na to jak dealer míchá karty, ale díval se na hráče a na board.
netwar
Capy
10.06.2011 16:13:03
hmm.. v polke ma to prestalo baviť.. dookola opakované že najlepší hrač aky kedy bol a nič nové som sa vlastne nedozvedel.. pozerať to ešte s reklamami tak koniec..
Capy
spiroCZ
02.11.2011 13:01:01
no nic jdu si šlehnout abych přebyl ten muj downswing ::D ::3
spiroCZ
bojim
02.11.2011 22:20:01
NETWAR 10.06.2011 15:18:39: lol nemyslim ze vedel co komu dealer rozdal, ale to byl jeden z jeho propbetu, ze si zapamatuje dva baliky a nekdo ho pak prekecal na 3 a dal to.
SPIROCZ 02.11.2011 13:01:01: GL ::V
bojim
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino