Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Výukové video z turnaje s HUSNG.com

video k článku

Když jsme pro vás v červnu tohoto roku připravili speciální heads-up turnaj, jeho součástí byl i rozbor vybraného heads-upu instruktorem webu HUSNG.com. Opožděně, ale přece, vám jej servírujeme - PHMERC (info zde) se podíval na finálový duel mezi hráči "GreyMusician" a "Tchor85" a natočil video, ve kterém rozebírá hru z pohledu "GreyMusiciana". PHMERC se úkolu zhostil opravdu na výbornou a ve videu srozumitelně vysvětluje spoustu konceptů heads-up hry. Pro ty, kdo nevládnou anglickým jazykem, jsme navíc 30minutové video otitulkovali.


Sdílet tento článek na Facebooku
2.10.2011 | Autor: Redakce

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 19
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
LuisFig0
02.10.2011 08:50:02
titulky nejedou ::3
LuisFig0
xxmartin33
02.10.2011 08:56:15
LUISFIG0 02.10.2011 08:50:02: to cc dole znamená zapnout titulky ::V
xxmartin33
dvoriak
02.10.2011 11:28:54
paradne okomentovany, vsechno vysvetleny! thank you ::U
dvoriak
G-6
02.10.2011 11:36:13
Nejlepší je jak Tchořovi osumdesát pět řiká "Tý-čor" ::U
G-6
RoyalCZ
02.10.2011 11:42:55
dobré video ::) snad bude takových videí víc ::U
RoyalCZ
Dendelin
02.10.2011 13:08:49
super rozbor, díky moc zato "!!! ::U
Dendelin
Thor85
02.10.2011 13:09:04
hehe, libi se mi, jak rika muj nick.. "Tý_čóóór :DDD
mimo to, to A8c bych nerekl, ze je to tak spatny, jak rika ve videu. Pokud callnu flop cbet na AJTAQ boardu a pak zahraju ch turn, ch river, tak u soupere to muze navodit pocit, ze mam Jx,Tx(hlavne tim checkem na riveru) ten board je tak scary, že všechny value handy(Kx,AT,AJ,AQ) budu betovat river. Nemyslim si, kdyz zahraju river bet/fold, ze dostanu call od Jx,Tx. c/ch/b bude vypadat dost silne, takhle c/ch/ch imo ukaze ode mne slabost a pro nej je to idealni spot bluffnout, reprezentovat Ax,Kx.

A taky sem nebyl v tiltu, jak porad rika ::D

Jinak perfektni video ::U
Thor85
Ic3g3org3
02.10.2011 13:41:52
Podle mě c/c na riveru s A8 byl dobrej. V jeho rangi bylo dost J a T.
Ic3g3org3
alaingr
02.10.2011 16:18:08
Velmi pěkně okomentované video.

Thor: To A8s si zahrál opravdu otřesně. (Nic ve zlém). Rozhodně hůře než zahrál Musician svou 23o handu. Jednak jsi riskoval příliš a jednak ten check na TURNU a check na RIVERU pro tebe znamenalo obrovskou ztrátu value.
alaingr
Tadoch
02.10.2011 16:27:08
souhlasim, to A8 nebylo dobry. rikas, ze to muze navodit pocit ze mas Jx/Tx, jenze i kdybys neco takovyho mel, tak bys to stejne nemel zahodit, protoze on podle toho checku na turnu temer urcite nema eso. ten jeho bluff na riveru byl takovej docela zbytecnej, protoze je stejne celkem jasny, ze callnes at mas cokoliv. a tys mel akorat stesti, ze si tohle neuvedomil, betnul stejne a snazil se reprezentovat Kinga, coz stejne bylo spatny, protoze by s nim byla myslim kravina c-betovat ten flop...tuhle handu zrovna komentator rekl myslim presne tak, jak mela probehnout spravne. v par vecech s nim treba uplne nesouhlasim, ale to je spis o stylu hry, nez ze bych si vylozene myslel ze to rika blbe.
Tadoch
Thor85
02.10.2011 16:48:41
ALAINGR 02.10.2011 16:18:08: v poho, kritika je vitana :)

me by teda zajimalo, jak lepe tu handu zahrat?
1. call cbet flop a leadnout turn?mozna
2. bet river... z ceho dostanu value?
Thor85
Dendelin
02.10.2011 17:16:18
TADOCH 02.10.2011 16:27:08: tak já tady budu imho cbetovat všechny handy, které otevřu pf, kor když je na flopu A .. takže rozhodně i handy Kx.. nevím proč by měla být kravina to cbetnout?
Dendelin
alaingr
02.10.2011 17:17:22
THOR85 02.10.2011 16:48:41: 1. Raise CB on Flop, call možný
2. klidně i donk bet na turn, na případný 2nd barrel raise/push
3. river podle commited?, call
alaingr
Thor85
02.10.2011 17:39:30
ALAINGR 02.10.2011 17:17:22: 1. raise cbet se mi libi, uz nevim presne proc sem to neraisoval, kazdopadne dost casto bych to tu udelal.
2. donk bet turn se mi moc nelibi, kdyz pokud bych donknul, betoval bych any river, bet/fold podle stacku. na druhy barrel - push ano.
3. uz je vlastne ve dvojce recena.

Kazdopadne, kdyz na to koukam, kamen urazu vzniknul, tim, ze sem to neraisnul na flopu.
Takze idealni line ch/R/b/b :)
Thor85
Tadoch
02.10.2011 17:56:02
DENDELIN 02.10.2011 17:16:18: na takovym boardu ale nedonutis fakt zahodit vubec nic, co te porazi, krome nejakejch vylozene nizkejch paru. jakejkoliv trefenej par na boardu ti minimalne jednu streetu callne a je fakt hodne velka sance, ze neco trefil. vsechny tyhle karty ma v calling rangi. a navic to neni, ze bys byl uplne bez equity, porad mas gutshot a i trefenej King muze bejt taky dobrej. a je tady lepsi si nechat dat freekartu a kdyz trefime, tak doufat ze souper treba trefi 2 pary a da nam aspon neco. ale jinak na c/r na stejne zahazujeme a druhej barrel by byl takovej hodne marginalni a bez infa celkem nebezpecnej, protoze souper vazne zahodit nemusi ani treba tu desitku. a c-betovat jenom proto, ze je na boardu A, ale nekoukat na dalsi karty se mi uplne nelibi. jasne, c-bet 100% na Axxr boardu je v poradku, ale tohle neni Axxr...s tim 23o nebo co to tam bylo je c-bet relativne ok, protoze nemame zadnou sanci za zlepseni a radsi si dam aspon nejakou sanci vyhrat pot. a toho, ze jsem exploitable se moc nebojim, protoze bych stejne checkbackoval hodne veci a on stejne nevi z jednoho headsupu, ktery to jsou. s meta by to uz vypadalo asi jinak. mozna jsem trochu prehnal, ze by to c-betnout byla uplne kravina, ale rozhodne je chackback lepsi hra. za tim si stojim.
Tadoch
Sedrick
02.10.2011 23:13:38
to muze mit HU SNG hrac takhle unbalanced sizing ?
Sedrick
H5Q
03.10.2011 00:48:44
SEDRICK 02.10.2011 23:13:38: vseobecne jsou hraci schopni delat cokoliv
H5Q
MadmanCZ
03.10.2011 01:35:09
Super video... Víc takových :-)
MadmanCZ
Stranger
22.12.2012 22:20:04
Nechapu jak zapnout titulky, poradíte?
Stranger
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino