Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Vrací se Full Tilt Poker k životu?

V únoru byla investiční skupinou Groupe Bernard Tapie založena společnost New Full Tilt Poker LTD a před pár týdny začal operátor Pocket Kings LTD hledat nové zaměstnance na pozice, které naprosto přesně sedí na technickou a marketingovou podporu pokerové herny. Začátkem tohoto týdne se na několik momentů změnil stav systému FTP na online - šlo pouze o několik stovek hráčů a tudíž se nabízí otázka, zda herna netestovala svůj software. Blíží se začátek nové éry Full Tilt Pokeru a dočkají se konečně hráči svých zmrazených prostředků?


První spekulace se objevily již před několika týdny poté, co firma Pocket Kings LTD, operátor FTP, začala hledat a přijímat nové zaměstnance na pozice v technologickém a marketingovém oddělení pro irskou pobočku. Vlna nadšení však přišla až začátkem tohoto týdne, když se na fóru TwoPlusTwo objevila zajímavá informace od uživatele Paracatu. Ten zaregistroval změnu ve stavu systému na stránkách FTP z dlouhodobého "mimo provoz" na "online", přičemž v daný moment mělo být 411 hráčů online.

Statistika po chvíli ze stránek Full Tilt Pokeru zmizela, nicméně později se objevila znovu a systém stále ukazoval 411 hráčů online a čtyři běžící turnaje. Zpráva se bleskově rozšířila a uživatelé jednoho z nejvýznamnějších komunitních fór začali rozvíjet různé teorie. K jedné z nich patří možnost testování softwaru a příprava na znovu spuštění.

Nejzajímavější události proběhly v úterý. Laurent Tapie, generální ředitel investiční skupiny Groupe Bernard Tapie (GBT), byl jmenován ředitelem a zástupcem nedávno založené irské společnosti s názvem New Full Tilt Poker. Dle záznamů byla New Full Tilt Poker Limited založena 14. února s adresou v Dublinu a její zařazení spadá do kategorie Poradenství a dodávky softwaru. Vklad do společnosti byl učiněn částkou €1 million. A právě pro Irsko hledá Pocket Kings LTD nové zaměstnance...

Vzhledem k nevyplaceným stovkám milionů dolarů se zprávy samozřejmě šíří velmi rychle a jakákoli nová naděje vzbuzuje mezi hráči ohromné nadšení. Právní zástupce GBT nechtěl celou záležitost komentovat, avšak tentokrát to skutečně vypadá, že se věci daly do pohybu.

Před rokem americká vláda zasáhla proti třem největším online hernám světa: PokerStars, Full Tilt Pokeru a Absolute Pokeru. Herny byly mj. obviněny z provozování nelegálního hazardu a nejhůře ze všech dopadl Full Tilt Poker. Zatímco herna PokerStars přišla pouze o americkou klientelu, FTP se dostal do obrovských problémů. Po znovuzískání své domény nebyla herna schopná vyplácet peníze hráčům a v červnu přišla o svou licenci.

Další měsíce byly prošpikovány skandály o podvodném jednání majitelů FTP a dluzích některých profesionálních hráčů vůči herně. V září podepsala dohodu o koupi Full Tilt Pokeru francouzská investiční skupina Groupe Bernard Tapie a od té doby probíhají jednání týkající se opětovného spuštění firmy,  odškodnění hráčů a nebo již výše zmíněných dluhů profi hráčů ve výši desítek milionů dolarů.

Sdílet tento článek na Facebooku
18.4.2012 | Autor: Tomáš Jíra

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 56
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Ronnys222
18.04.2012 13:30:32
Už aby to bylo ::R
Ronnys222
maaaarty
18.04.2012 13:31:49
no ja jsem si dal uz zakaz vzbuzovat v sobe nadeji, protoze kdyby ty vlny probuzeni a umrtveni nadeji mel prenest na graf, tak to lita trikrat vic jak moje swingy :D
maaaarty
Ronnys222
18.04.2012 13:36:46
MAAAARTY 18.04.2012 13:31:49: asi tak ::D ale když na pokerstars dostanu kupu bad beatů tak se aspoň mam v co modlit, aby se vrátil full tilt ::D
Ronnys222
eskym
18.04.2012 14:08:46
myslíte že se budou vracet i FTP body? ..
eskym
rohlik69
18.04.2012 14:15:07
na body prdim, hlavně aby dali prachy a vůbec nebudu mít problém tam dál hrát, protože nikde se mi nehrálo tak dobře! ::A
rohlik69
Capy
18.04.2012 14:29:01
takýto software sa určite netestuje online ale niekde na uzavretej sieti.. takže túto správu hodnotím ako kačicu..
spustiť znovu FT s tým že by sa vyplatili peniaze nie je sranda.. niekto bude musieť investovať stovky miliónov dolárov, a povedzme si pravdu že trvalo by dlhý čas, kým by sa tieto peniaze vrátili.. tákúto investíciu si môže dovoliť možno tak nejaký arabský šejk alebo bill gates.. je to ako vyhodiť oknom pol miliardy..
FT pravdepodobne obnoví prevádzku na stoloch, ale peniaze nevyplatí.. nechá to na vinníkoch, bude na nich ukazovať prstom.. a čo s tým máme my? my sme nová firma ktorá chce umožniť hráčom hrať ich hru
Capy
koca
18.04.2012 14:49:29
CAPY 18.04.2012 14:29:01: víš jaké jsou zisky takové online herny?
koca
zhilla
18.04.2012 14:50:55
CAPY 18.04.2012 14:29:01: nevim, ale nemůžu s tebou souhlasit, pokud se někdo rozhodne, že odkoupí prakticky zkrachovalej podnik, kterej má dluhy kam se podíváš, tak se dá předpokládat, že bude mít kapitál na všechno s tím spojné....a taky nějákej plán jak ten podnik oživit, aby se jim investice vrátila..a následně jim to začalo plnit kapsy..:) a i kdybych pravdu neměl, tak v to chci věřit, páč chci aby se FT vrátil zpět na scénu a já přestal ztácet nervy i vlasy z toho, co se děje na PS....
zhilla
Capy
18.04.2012 15:04:33
KOCA 18.04.2012 14:49:29: ale to sú zisky zabehnutej herne.. FT sa bude musieť zabehnúť, nedôvera bude maximálna
Capy
Capy
18.04.2012 15:07:05
ZHILLA 18.04.2012 14:50:55: áno ale tu nejde o zápalky ale o pol miliardy dolárov.. to je obrovská suma aj pre tých najväčších žralokov.. musel by som mať majetok niekoľko desiatok miliárd, aby som do takej investície išiel.. niečo ako bankroll manažment:)
Capy
zhilla
18.04.2012 15:08:54
CAPY 18.04.2012 15:04:33: to je ale riziko, kterýmu se nevyhneš nikdy když chceš podnikat....když by sis založil stánek s hot dogama vedle psího útulku, taky by se dalo říct, že "nedůvěra bude maximální"....
zhilla
zhilla
18.04.2012 15:10:11
CAPY 18.04.2012 15:07:05: a myslíš, že když to chtěj uskutečnit, nebo to tak alespoň vypadá, tak ty peníze nemaj???? naivní myšlenka....
zhilla
CZDonkey
18.04.2012 15:10:39
Howarda a Furgusona by mel nekdo za tohlo ve vezeni pekne povozit na ocasu. ::R to je jasny.
Na 2+2 se resi, ze nebude rakeback, ale nejakej looseback. Kdyz depositne te a vsechno bustnete, tak vam neco vratej. Ale kdyz budete v plusu, tak nedostanete nic ::D doufam, ze to je jen neci divoka fantazie.
CZDonkey
Capy
18.04.2012 15:17:36
ZHILLA 18.04.2012 15:10:11: peniaze má kde kto, ale treba mať aj plán.. napríklad.. všetci si vyberú svoje účty a ostane tam priemerný traffic 2500 hráčov.. čo potom.. treba vedieť o tú investíciu aj prísť.. stále sa bavíme o 9 ciferných sumách, nie o nejakom stánku za 5 korún..
Capy
majky666
18.04.2012 15:27:00
CZDONKEY 18.04.2012 15:10:39: Howardovi by se to nejspíš i líbilo ::;
Dopadne to podobně jako s Ultimate bet,který od dob skandálu vcelku paběrkujou.
majky666
sooner11
18.04.2012 15:33:02
Jednoduše si udělali marketingový plán, kde předpokládají určitý traffic hráčů, kolik se jich vrátí a samotné zisky z tohoto trafficu si jednoduše spočítají, pže fulltilt dlouhou dobu fungoval, takže mají velkou history zisků. Takže jinými slovy mají spočítanou dobu návratnosti investic. Jinak souhlasím s Ronnym, fulltilt byl nejlepší, měl jsem rád software, rush, počet a kvalitu hráčů, vše +++. Podle mě to spustí co nevidět, vše tomu nasvědčuje ::D
sooner11
MikinErnaft
18.04.2012 16:38:52
Zajimave je jak seci davaju ze uz aby tu bol Full Tilt, ze konec co sa deje na PS??? Co ja viem ja mam tiez badbeaty sposobene variaciou na riveri, ale fakt prestante uz tym ze je to zmanipulovane? Sak ja si neviem predstavit jak by tam tych 250 000 hracov co je tam priemer online na den, kazdeho jedneho pozoroval naky soft a rozdaval mu bad beaty???
Co sa tyka FTP bola to druha naj herna hlavne koli softu a grafike, takze si myslim ze keby vyplatili hracov a zarucili sa ze ziadne machinacie s peniazmi hracov uz nehrozia, tak do pol roka zas dychaju PKS na chrbat
MikinErnaft
mazki09
18.04.2012 16:57:03
urcite PKS neni zmanipulovane ako pises ale mam podobne pocity ako ostatny ked sa to zacne na PKS raz jeba... nema to konca ::S a to odmenovanie fisiek na rivri mi niekedy pride ako forma bonusu ktorou PKS si ich udobruje, hlavne na zoom pokri mi pride ako keby moj roll bol bonus z ktoreho ked sa to zacne jeb... si kazdy zobere jeden BI ::| uz aby bol FT spat.tym samozrejme an nahodou si nemyslim ze sa tam deju nekale veci prave naopak PKS je stale naj herna v ktorej mam plnu doveru ale niekedy......to vazne nema obdobu.
mazki09
MikinErnaft
18.04.2012 17:03:51
Sak prave ja nepisem ze je to nie je zmanipulovane, prave naopak ze, ako sa zamyslam stale nad tym furt mi vychadza, ze by z toho nikdo nic nemal jedine tak max stratu licencie cela herna. A co sa tyka bad beatov na river je tu jedno pravidlo, ktore je dost narocne na psychiku: "vzdy existuje Fold button" :DDDD a spomenme si vsetci ked nam naopak prave river pohol vyhrat uz "relativne" prehratu handu :D
MikinErnaft
sooner11
18.04.2012 17:11:47
Jasně že bedbíty jsou prostě běžné, prostě to rozdává náhodné karty a někdy nechají lepší, někdy pomůžou horší kombinaci. Jen to asi na PS někdy nedává sám software, tak si řekne jeb.t, tenhle borec je stejně zvyklý prohrávat, tak 1 suckout navíc nic neřeší, zase depozitne, tato fish tady je teprve měsíc, tak ho namotivujme, ať nám to a více brzy odevzdá a tak ::D Jinak samo, na FT nej software a ideální traffic a hráči, jak už jsem psal.
sooner11
MikinErnaft
18.04.2012 17:24:34
Tak tak, ale jednu vec ma PKS najlepsiu velke spektrum hracov, ze si kazdy najde to svoje co mu ide najviac, a hlavne teda aspon ja som nemal nikdy problem su vklady a vybery penezi, vzdy to islo velmi hladko a bez problemov co uz vyber alebo vklad. Jedna vec co ale nechapem ze PKS maju podla jednu z najhorisch grafik ako vzhlad stolov pozadie a zetony, niezeby to nejak vplyvalo na hru, ale keby pks malo tak pekny soft ako FTP neprekonala by ju ziadna herna nemyslite?? a co si celkovo myslite o grafike PKS???
MikinErnaft
mazki09
18.04.2012 17:31:20
MIKINERNAFT 18.04.2012 17:24:34:
tak mne sa pacia stoly velmi hlavne tie nove a neni problem si u nich dat vlastne pozadia a si ich menit, ja mam niekolko obrazkov ktore vyuzivam ako pozadia ku stolom podla toho aku farbu stola momentalne pouzivam a ktym vkladom a vyberom prave preto tam hram a trpim tie sucky lebo potom ako mi uviazli peniaze v FT mam najvacsiu doveru v PKS .
mazki09
MikinErnaft
18.04.2012 17:36:35
A nevies poradit nejaky link na stranku, kde sa daju stiahnut nejake pozadia na pokerstars? velmi sa mi pacili praveze motivi co mal FTP ako Jungle, Casino atd. ked mal clovek pocit ze ozaj sedi v nejakej real miestnosti ::;
MikinErnaft
Courier83
18.04.2012 17:50:01
MIKINERNAFT 18.04.2012 17:36:35: tohle nabízí třeba http://tiltbuster.com a mají docela dobrý výběr včetně karet a nebo třeba žetonů (ept, wsop atd.)
Courier83
MikinErnaft
18.04.2012 18:11:14
COURIER83 18.04.2012 17:50:01:
Diki,tam sa ale plati za to nie?
MikinErnaft
Courier83
18.04.2012 18:14:28
MIKINERNAFT 18.04.2012 18:11:14: jj tam jsou "bohuzel" jenom placene mods
Courier83
p1kes
18.04.2012 18:26:49
CAPY 18.04.2012 15:07:05:
podnikání se radši vyhni obloukem..
p1kes
wladin0
18.04.2012 20:06:51
Citam tu len sami chvalospev to bol ten fulltilt fakt dobry. vtedy ked bol fulltilt tak som este len zacinal tak nvm ::D
wladin0
M0RGAN
18.04.2012 20:31:49
Jj, to je fakt super perla, když rybička, která nezná a nechápe varianci a svaluje ji na hernu a že na jiné herně by se to určitě nestalo, mluví o ostatních (kteří ji sucknout) jako o fishkách :-) ::U
M0RGAN
koca
18.04.2012 20:34:54
nikdy nezapomenu na FTP na ten zvuk chipů když jsi vyhrál handu ::R ::R
koca
kufamar
18.04.2012 22:41:56
I kdyby se vracel tak to jsou zkurvysyni, kterym nikdy nebudu verit, a mohl by to tam ridit i sam Buh...
kufamar
dvoriak
18.04.2012 22:42:00
KOCA 18.04.2012 20:34:54: ::U *LOVE*
dvoriak
Loco
18.04.2012 23:41:55
Nedá mi to a musím říct své k bad beatum na pokerstars ::) mockrát jsem zde napsal jokerstars, jak je to celé levota, že hraju proti jejich botum a td! Jak snadné!!! Začal jsem hrát jen live!A přišlo něco co jsem nečekal ::) set 6 vs můj set 10 turn bum ::) když mě během 9 měsíců 4krát zařízl 1outer ::) říkám si! hele vole z live hry máš bad beaty jako prase tak proč by měl bejt online levota? Není chyba v tobě? Rázem jsem prozřel ::) a říkám si. Ono to bejt tak snadné že vložíš 100dolarů a za půl roku jedeš jako Isildur1 tak půl planety hraje poker! Abys byl dobrej musíš ......? To je to co stále netuším ::D
Loco
Haklbery
19.04.2012 01:35:27
LOCO 18.04.2012 23:41:55: nehledej chybu v bad beatech.... my všichni je dostáváme a dostávat budem... nebreč nad downswingem a že tě to řeže to my všichni máme stejný... Zaměř se na to co mužeš změnit a ovlivnit...
Místo omílaní řečí o štěstí vem osud do svých rukou ::;
Haklbery
MikinErnaft
19.04.2012 01:59:59
LOCO 18.04.2012 23:41:55: behem 9 mnesicu jen 4 krat 1 outer?? a to si stazujes?? este raz keby ja som mal ze 9 mesiacov hrania len 4 krat bad beat jak ty, tak som uz davno team pro pokerstars a myslim ze ne len ja :D
MikinErnaft
maaaarty
19.04.2012 03:23:36
no jasny, nebejt bad beatu vsichni jste pokerstars pro ::R
maaaarty
p1kes
19.04.2012 06:37:27
MIKINERNAFT 19.04.2012 01:59:59:
omg
p1kes
koca
19.04.2012 09:17:31
já taky já taky...
koca
MikinErnaft
19.04.2012 11:33:57
P1KES 19.04.2012 06:37:27:
ja len ze jak si nekdo moze stazovat na to ze behom 9 mesiacov ma "az" 4 krat bad baed??? to ja si pametam na jednu najhorsiu season ked som chytil bad baed typu AAA vs 222 a river 2 tak 6x za dve hodiny a druhy den to iste a neplacem :D
MikinErnaft
FISHonFORK
19.04.2012 13:12:07
No škoda že jsem zapomněl přihlašovací údaje na full tilt. Takže svoje prachy stejně nedostanu :-D
FISHonFORK
Zappahendrix
19.04.2012 13:54:12
FISHONFORK 19.04.2012 13:12:07: :D lol, teď přemýšlím, že já taky ::V
Zappahendrix
maaaarty
19.04.2012 13:55:49
FISHONFORK 19.04.2012 13:12:07:
ty jsem pro jistotu nezapomnel, ale myslim, ze to by melo jit zjistit, prestoze bude novy support, tyhle veci tam budou imo ulozene, jestlize tam bude ulozeno, ze jsme tam vubec nejake penize meli :)
maaaarty
CZDonkey
19.04.2012 14:01:07
tak snad 3.5. bude nejaky info. uz by to konecne mohla skoncit.

http://www.gamblingcontrol.org/userfiles/file/Orinic%20Public%20Notice.pdf

"Orinic Ltd. je další dceřiná společnost Full Tilt Pokeru, která dříve držela licenci u Alderney Gambling Control Commission (AGCC)."
CZDonkey
KoryX
19.04.2012 14:20:39
MIKINERNAFT 19.04.2012 11:33:57: stačí si přečíst tento post a je jasné, že jsi fish. bad beaty dostává každý, ale je to to tom, dělat EV+ rozhodnutí. pokud nedokážeš pochopit varianci, tak nehraj poker - jak jednoduché ::)
KoryX
FISHonFORK
19.04.2012 16:16:25
MAAAARTY 19.04.2012 13:55:49: No snad to půjde vyřešit cestou zaslání občanky atp. Protože na FT jsem měl speciální email ke kterému jsem při stěhování ztratil taky přístupové informace.
FISHonFORK
CZDonkey
19.04.2012 16:59:08
FISHONFORK 19.04.2012 16:16:25: lol. vzdyt si vyhral kolem pul mega. wtf ::E to bych uz FT moc neresil ::D
CZDonkey
maaaarty
19.04.2012 17:38:59
CZDONKEY 19.04.2012 16:59:08:
tak ty vis, kolik ma na full tiltu? nehlede na to, porad jsou to penize, a i kdyby se clovek stal mezitim milionarem, tak vzdycky se hodi mit na jednu hezkou dovolenou navic :)
maaaarty
CZDonkey
19.04.2012 17:53:40
MAAAARTY 19.04.2012 17:38:59: vtip? ale to je asi jen muj zvracenej humor :) ja vim ze hral 10+1 sng a mel kopec iroman medajly, dodrzuje bankroll. takze ta dovolena tam urcite je. nejsem zas tak hloupej
CZDonkey
Loco
19.04.2012 17:54:26
MIKINERNAFT 19.04.2012 01:59:59: hlape nechci rejpat ale mam pocit že jsem napsal z live hry! A za 2 mam pocit že z mého příspěvku je zřetelné že jsem přišel na to že je jedno zda hraješ online či live že tě to zařízne tak jako tak a že většinou to je má chyba a né herny!
Loco
MikinErnaft
19.04.2012 20:02:36
LOCO 19.04.2012 17:54:26: + Koryx RE
Tak ok, preto som reagoval lebo som si nebol isty jak to myslis, a ja tiez to pisem preto ze variacia patri k pokeru, a to ze je nekdo nezvlada neni nikoho jineho chyba nez hrace samotneho, prave preto pisem povodne sem jak vacsina lidi pise ze hura na full tilt jak keby tam neexistovala variace, s tym ze PKS je herna iba o badbeatoch co je hola nezmysel. Ja si osobne myslim ze online herna by sa mala hodnotit podla toho jaky je tam vyber hier turnajov a hlavne spolahlivost vkladov a vyberov penez!!! A ne podla toho aky je tam vstupny bonus atd. Takze vsetkym hracov co toto chapu, zelam nech Vam to lieta tym spravnym smerom !!! a Dufam ze sa vsetci raz zidime na final table WSOP Main Event :DDD
MikinErnaft
Loco
19.04.2012 22:32:18
MIKINERNAFT 19.04.2012 20:02:36: Ok.Tak se chápem a pohoda ::) Jinak bych chtěl ještě dodat že jsem taky hrál na FT po tom co jsem vzteky odinstaloval PS a říkal si jak na pokerstars nikdy nevlezu! (dnes tam zase hraju ::) )jsem FT bral jako nej hernu! Pak přišel černej pátek v USA a konec hraní na FT tak 3 měsíce jsem si říkal že jak se zase rozjede hned jdu spátky! Dnes to mám opačně FT je pro mě mrtvá značka které už věřit nebudu! Naopak PS prokázalo že je velký problém nepoloží a zároveň mi je důkazem spolehlivosti to že maj peníze hráčů na zvláštních účtech jak to má bejt! Takže jak tu někdo psal FT mě nezajíma i když ho povede třeba svatej ::)
Loco
lukeluky18
20.04.2012 12:18:50
RONNYS222 18.04.2012 13:36:46: true story :) na FTP flipy dopadávali tak jak by měli ::R ::R
lukeluky18
MikinErnaft
20.04.2012 13:20:58
LOCO 19.04.2012 22:32:18:
No mas pravdu, ale fakt tomu nechapem preco sa to stalo, sak full tilt bola super henra, bola dvojka na trhu za PKS pricom ich naskok oproti inym herniam bol obrovsky, prirovnal by som tom k Barcelone a Realu Madrid v span. lige. FTP teda dosahoval slusne zisky, a ti jeho majitelia ako Ledererr, Ferguson a spol., ktori neuspesne "podnikali" s peniazmi hracov??? Ako nechapem preco??? Naco??? Sak to su/boli vyznamne pokrove osobnosti, ktore si pokerom zarobili uz miliony dolarov dozivotne nemuseli pracovat a hrat poker kvazi uz len pre zabavu + mali hernu, ktora im takisto musela super zarabat??? Fakt mi nedje do hlavy co ich k tomu viedlo "podnikat" s prachmy online hracov??? A Vysledok??? pad jednej z naj herne sveta, ich dozivotne poskodena povest a mozna i vezenie, fakt to nechapem......
MikinErnaft
FISHonFORK
20.04.2012 16:13:27
MAAAARTY 19.04.2012 17:38:59: Zase kopec peněz tam není. Ale na nějakou tu dovolenou tam je. A jak říkáte, peníze jsou peníze.
FISHonFORK
Capy
20.04.2012 17:02:42
P1KES 18.04.2012 18:26:49: ďakujem za radu:) a za to že si s ňou prišiel až teraz:)
Capy
Loco
21.04.2012 01:39:03
MIKINERNAFT 20.04.2012 13:20:58: Tak znáš to. Kdo má moc chce víc ::) Ale taky to nechápu!Prachy z toho určitě tečou slušně.Já nechápu Fergusona! Mam pocit že byl chlápek co v 90letech věčně někde studoval matiku pak hitnul "asi" turnaj WSOP kde udělal ňákou vatu a kolem roku 2002 přišel s nápadem na FT kterej pak asi s Ledererrem rozjel.Do černého pátku to mohlo hodit slušnej ranec:) A třeba z reklamního hlediska hodně slušnej profi team! Ale zda to tak bylo? netušim ::) No ale peněz se tam "stratilo" neuvěřitelně ::(
Loco
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino