Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Video č. 27 - Sunday Million - Taska85

Po delší době přinášíme komentované video z multitable turnaje. Pavel "Taska85" Kellner pro vás natočil svou cestu největším pravidelným turnajem - Sunday Million na PokerStars.com. Pavel přehrává video v Holdem Manageru, takže uvidíte i statistiky hráčů, kterým se náležitě věnuje.


Video můžete stahovat zde. (144 MB)

S Pavlem jsme se dohodli, že toto video nemusí být poslední z jeho dílny, vše bude záležet na vašich ohlasech. V anketě vyjádřete, jakému dalšímu turnajovému formátu by se Pavel měl příště věnovat.

Anketa

V jakém formátu turnaje má být příští video?
Unlimited re-buy
1r+1a
Turbo
Hyper turbo
Shorthanded
Z nižších stakes
Hlasovat mohou pouze přihlášení uživatelé.
Sdílet tento článek na Facebooku
15.10.2010 | Autor: Jaroslav Vajgl

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 96
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
M3rl1n
15.10.2010 09:27:00
Super! ::U
M3rl1n
hegides
15.10.2010 09:32:17
.kua, skoda ze sa neda hlasovat v tej ankete za vsetky :D
hegides
Stranger
15.10.2010 09:48:12
mně tam chybí možnost "z nižšího buy inu"...protože to je obecně problém všech videí, že jsou z buy inů který téměř nikdo kdo si video stáhne nehraje, nicméně i tak díky moc za každé video :)
Stranger
admin
15.10.2010 09:57:10
STRANGER 15.10.2010 09:48:12: přidáno
admin
invalida
15.10.2010 10:01:01
a vcem to prehrat?
invalida
admin
15.10.2010 10:07:29
INVALIDA 15.10.2010 10:01:01: Windows Media Player, Quick player, BS Player, Media Player Classic atd. Doporucuji stahnout CCCP kodeky ze stahuj.cz
admin
Tasche
15.10.2010 10:51:10
Omluva za drobné chyby ve videu-jedná se o můj první projekt a video sem dělal celkem na rychlo,takže do budoucna to bude rozhodně lepší..první statistika VPIP je číslo kde se hráč zapojuje do hry,čím vyšší číslo tím víc hráč calluje takže byste si ho určitě měli všímat,protože hraje víc rukou,tz né všechny budou asi dobré..druhé číslo vedle je preflop raise to znamená čím vyšší číslo tím je hráč agresivnější, většinou by obě čísla jak VPIP tak PFR měli být cca na stejné hodnotě,tz.pokud se zapojujete do hry většinou raisujete,ale občas samozřejmě také callnete pár na set,něco zaslowplayujete apod..U několika rukou jsem si nevšimnul,že mě přemístili na jiný stůl a nezaregistroval jsem jiné hráče a spletl si je,za to se omlouvám a také pár numerologických chyb v počtu BB a celkového počtu chipů
Tasche
Dudik
15.10.2010 11:17:20
Tasche: zatím jsem shlédnul jen úvod videa, ale u té 1. handy tvrdíš, že donkbetuješ. Přitom jsi preflop 3-betoval, takže bych si myslel, že je to normální conbet...

Je to jen slovíčkaření, ale..
Dudik
Tasche
15.10.2010 11:22:19
DUDIK 15.10.2010 11:17:20: jasně ten můj cbet je ale hodně malej a odpovídá spíš donkbetu což má za účel hráče vyprovokovat,ale jak říkáš jde v tomhle případě spíš jen o slovíčkaření
Tasche
conin1
15.10.2010 11:29:51
vůbec mi to nejde spustit....když to rozbalim tak to má tu hnusnou windowsáckou ikonu, pak mi to rekne at si vyberu program, stáhl sem si kvůli tomu BS player, a píše mi to že to není platná aplikace tak nevim
conin1
slahy
15.10.2010 11:37:25
::U super video... ale ten zaver... ::3

invalida: jinak ja doporucuji VLC media player.. v to prehrajes upne vsechno...
slahy
slahy
15.10.2010 11:39:08
conin1: na stahuj VLC freeware a je i v čestine... v nem to jde na 100%, pac jsem to ted dokoukal..
slahy
Bazen
15.10.2010 12:08:08
SLAHY 15.10.2010 11:39:08: nebo doporucuju KM player, taky free a ma v sobe snad vsechny kodeky, prehraje takrka cokoliv ::U
Bazen
Crane
15.10.2010 12:27:22
BAZEN 15.10.2010 12:08:08: KM player je imo nuts, jeste jsem nenasel video, ktery by neprehral
Crane
Seva98
15.10.2010 12:28:49
mam spis technickou otazku, co je to za program, ktery tam snima plochu?
Seva98
majer555
15.10.2010 12:31:15
tak jsem zjistil, že to fakt nemůžu hrát, s párem flopnu set tak z 1/8, musim se zlepšit na 8/8 ::D set es jsem viděl naposledy někdy v dubnu ::D
majer555
admin
15.10.2010 12:36:00
MAJER555 15.10.2010 12:31:15: tak si obacs zapni tenis ::D
admin
brusyvo
15.10.2010 12:38:55
ten konec je kurva sick...)
brusyvo
TheBeastCZ
15.10.2010 12:45:28
SEVA98 15.10.2010 12:28:49: Camtasia...
TheBeastCZ
Fencer
15.10.2010 12:57:37
Ten strasny kolisavy zvuk v pozadi je ventilator od notebooku? ::D
Fencer
majer555
15.10.2010 13:05:49
ADMIN 15.10.2010 12:36:00: tenis mam zakázanej, pinknul jsem si jednou nalitej nintendo Wii a zdemoloval jsem půlku bytu ::S
majer555
looser
15.10.2010 13:12:31
Super..K té ankětě.Natočte postupně všechny videa.Klidně tady na pokermanu založte PLACENOU "VIP" sekci s kvalitníma videama (rozborama hand) od profesionálních hračů.Rád bych si za takovou službu zaplatil..
looser
DonkIsBackAgain
15.10.2010 13:25:27
LOOSER 15.10.2010 13:12:31: Souhlas ::U , když by to bylo za rozumnou cenu (třeba pár stovek za čtvrt roku) a tomu by odpovídala samozřejmě kvalita a pravidelný přísun videi... Tak jsem pro ::B
DonkIsBackAgain
looser
15.10.2010 13:34:24
DONKISBACKAGAIN 15.10.2010 13:25:27:
Klidně bych dal i pár stovek USD (možná si myslel stejnou měnu) za čtvrt rok.Pokud by videa (rozbory HH atd.) byla kvalitní a zlepšila by se má hra..Protože nemám problém si za věci (SW,knížky atd.) které zlepšují mojí hru zaplatit (protože tyhle peníze beru jako investici se zajimavým ROI).
looser
Tasche
15.10.2010 13:41:08
SEVA98 15.10.2010 12:28:49: ten program se jmenuje camtasia a je tam i 30denni trial verze,kterou momentalně používám..

FENCER 15.10.2010 12:57:37: myslím,že jo..sorry:D
Tasche
Shhorty
15.10.2010 13:41:51
LOOSER 15.10.2010 13:34:24: přesně tak, i já bych si za kvalitní MTT, CG, SNG i HU videa s radostí zaplatil, kdyby byl stálej přísun, jelikož moje angličtina není tak perfektní, abych plynule rozuměl komentovanýmu videu v ENG.. Myslím, že by se hodně hráčů přidalo a hlavně by to určitě každému pomohlo ve zlepšení své hry..
Shhorty
looser
15.10.2010 14:01:26
SHHORTY 15.10.2010 13:41:51:
Přesně..Moje angličtina je taky nic moc..Tady na pokermanu je sice 27. kvalitních kousků (SnG profi alkaatch,micro CG Dante,High stakes sun_cz,DON Trudoy atd.).Ale pořád je to jen jedno(dvě) videa o jedné specifické věci (např. DON,6max NL25,MTT)..A rád bych si zaplatil za 1+ kvalitní videa týdně v jedné sekci (např MTT BI 0-20USD,MTT BI 20+USD,CG NL2-NL50 atd.)..Ať se z peněz zaplatí kvalitnímu autorovi videa..
looser
dvoriak
15.10.2010 14:03:44
parada! ::U
dvoriak
dvoriak
15.10.2010 14:07:28
LOOSER 15.10.2010 13:12:31: k te placene VIP casti s castyma videama z nizhish stakes, ktery se tu budou objevovat pravidelne, budou se tam moc konzultovat ruzny handy atd je super napad.. rozhodne bych si to taky zaplatil ::U
dvoriak
Machala
15.10.2010 14:34:29
proč ne avi nebo wmv? :(
Machala
rainmaker
15.10.2010 14:38:54
platim si taku stranku v anglictine... nemam s tym problem, ale tiez by som uprednostnil cestinu... ked sa clovek sustredi na samotne vnimanie hry, koment v cudzom jazyku obcas vypusti...
rainmaker
Dudik
15.10.2010 14:48:36
Pěkný videko, jen víc takových. V rychlosti jsem napsal pár námětů k diskuzi (viděl jsem jen 1. fázi):

1)Preflop hra se mě líbila, ale v komentářích si řikal u hand jako KTo, A8o na UTG, že sis to mohl raisnout. Na levelu 25/50, 50/100 je to docela skandální hra :-). I s ante to bude spíš leak. Radši si tam přidej nějakej mix konektorů..

2)Máš polarizovanou range a využíváš 3bet light i v brzkých fázích? Handa kdy CO raisne a ty na buttonu mas 78s určitě stojí za zvážení 3bet. Pokud hráči na blindech nejsou moc sqeezhappy tak i call by měl byt dobrej.

3)Ohledně komentáře velikosti raisování: Stejně a co nejmíň, to musim trochu nesouhlastit. S 50bb deep je ještě 3x ok. Kolem 33 blindu 2,5. Kolem 25 2,2. V souboji blindů přidat 0,5 bb. Samozřejmě záleží jestli hráči víc flatujou nebo 3betujou. Těm co flatujou raisy větší, 3betařů, menší raisy...

4)Q7o v 4way potu z BB nahazování na turnu? Sázel by tak i s 8kou? A co s Jackem? Např JT? Sázel bys vždycky flop, nebo je u tebe možná check/call linie na flopu a bet turn když nepříjde barva?

5)K6o openfold z buttonu je opravdu hodně tight :)

6)AK vs AK. Ten value raise na riveru imho spíš hroznej.
Co horšího dorovná? Zmiňovaný 9ky, 8ky, 7ky určitě ne.
Asi jen KQ,KJ? Betoval by to na riveru? Spíš ne..

Co lepšího zahodí? Sety (možný spíš jen 55 a divně zahraný TT) nezahodí.
KT asi taky dorovná (nerad) a flush ti dorovná, nuts raisne.

Navíc pokud se odhodlá k bluffu s nesmyslem (z TPTK asi bluff dělat nebude, ale z nějaký QJ s jednim spadem třeba by to pár hrdinů mohlo dělat) taky budeš muset zahodit.

7)AKs na J44 je taky sporně zahrané. Jak si to zahrál a na raise zahazoval, tak bych zvažoval, jestli vůbec dát cbet, kdyžtak jen fakt tiny probe bet. A na raise plnou. Linie bet 750/villan 2400/4 bet allin a měl bys mít solidní fold equitu. Teďka ti nezahodí skoro nic, jen úplný bluffy.

Stejně bych tam ale spíš nezahazoval. Myslíš, že má vážně tolik párů ve své rangi? Na malý páry nemá preflop impllied odds, takže (22-66) tam tak často nebude, i když u špatných, či hodně agresivních hráčů to není nemožné. Jacka občas má, ale taky ne moc často. I kdyby nikdy nebluffoval, tak jen těsně nedostaneš správnej poměr cena/výkon. Potřebuješ 37% a proti párům a Jackům máš cca 30%. Na takovymhle flopu ale bude bluffovat dost často. Skoro bych řekl, že bys měl být favorit a 4400 tam pro tebe leží jako bonus. SHIP IT..

8)IMHO flop akce Pot 1350 cbet 600 raise 1500 je málo. Dorovnáváš 600 a děláš pot 2550 a zvyšuješ jen o 900 to jsou pot odds 3,8:1. Víš to?

9)TT jak flopneš set. Minraise na turnu vypadá podezřele. Radši vyslat plnou, i když tady to přineslo ovoce. Těch nestandartních zahrání, když máš monster je tam až moc hodně..

10)Ještě tam máś jedno nedorozumnění z HUDu. Fold vs steel je informace, jak často brání blind proti raisu z CO a B. Ne jak často brání blind vůbec.
Dudik
hrbec
15.10.2010 15:04:24
Mohl bych poprosit autora videa o upload konfigurace Hudu na Holdem manageru?
Dekuji

Jinak, velice podarene video ::)
hrbec
Seva98
15.10.2010 15:09:34
hrbec: dnes jsem instaloval HEM po shlednuti tohodle videa a tady ten tutorial mi vystacil Pokerman i pro nastaveni HUDu
Seva98
Tasche
15.10.2010 15:09:40
DUDIK 15.10.2010 14:48:36: 1,myslím že tam přávě říkám,že tyhle karty nehraju dokud nejsou ante a vyšší blindy a pokude nejsou na blindech tight hráči
2,spíš ne než ano samozřejmě že někdy taky light 3betuju i v prvních lvl s něčím kreativním,ale většina lidí tě tam bude přetáčet s monstry a nebo tě callnou a pokud ti vyloženě nepřijde dobrej flop a nebo nevyjde cbet tak to musíš vzdát a zahodit čímž přicházíš o dost důležitých čipů
3,naprosto souhlasím chtěl jsem se k tomuto tématu dostat v jednom z příštích videí kdy a kolik v jaké fazi raisuju proti komu a např že ze sb raisuju většinou 3nasobek
4,rozhodně s J bych nahodil rovnou flop,s 8 bych taky zkusil turn,varianta check call taky possible
5,asi jo ale když mám ještě víc stolů tak někdy na to jen kouknu a vidím K6(trash) a ikdyž je to button tak to foldnu
6,zpětně mi to přišlo taky jako špatnej move,ale tenhle hráč je tam hodně zmiňovanej spíš jako tight a je tam s ním víc rukou,přišlo mi to jako block bet od nějakýho středního páru a pokud mi nebude věřit vyloženě toho krále tak mi možná callne,kdyby si myslel že mám barvu tak mě asi check callne,se zbytek co píšeš souhlasim musel bych to na raise vzdát,proto sem i říkal,že bych si rval vlasy z hlavy,že jsem to jenom necallnul
7,jak už sem zmiňoval ve videu cbetuju 90% flopů takže tady sem reprezentoval pár což mi pán obv nevěřil a raisnul mě aby se zřejmě rozvěděl jestli opravdu něco mám,poslat to šlo..
8,j vím to,ale na pány jako je pan Haha nebo ronyr ktery jsou immer v doublu většinou i ten check minraise stačí,v tomhle případě mě floatoval podlě mě s 2 over něco jako KJ KQ podlě mě
9,přiznávám že ty TT bylo lepší poslat,vypadalo by to slabějš a je fakt že těch situací kdy minbetuju když mám monster je tam víc,ale dělám to i když nemám zhola nic,lidi to mate
10,moje chyba samozřejmě máš pravdu sry,jak jsem říkal budu se snažit to do příště vylepšít
rozhodně děkuju za detailní analýzu:)
Tasche
kyssling
15.10.2010 16:04:06
Díky za skvělé video !
kyssling
kotas
15.10.2010 16:54:18
Video bylo fajn. Děkujeme autorovi. Každopádně bych ocenil více CG videí, protože když se juknu na posl 10 videí není tam ani jedno. Nic proti alkáčovi, ale videa od Sun_cz jsou luxusní, bohužel jsou jen 2. Osobně bych chtěl full ring mid stakes. Díky a všem good luck.
kotas
Glum1980
15.10.2010 19:11:18
Prvni dotaz.Kde jsi prosimtě nastavil v hudu že ty staty musiš na stole rozkliknout.Nemužu to najit.Mi se ty tabulky rozrolujou hned jak na ně najedu a docela to občas vdí!
Glum1980
Salmayo
15.10.2010 19:45:10
Kvalitní videjko cestou za SM, jen velká škoda, toho posledního rozdání ::(
Salmayo
sleisik
15.10.2010 19:58:05
supr video Tasche gg ::U ten poslední setup hodně sick.. koukam že to nakonec pan SHIPP ITT vyhrál ::) asi to může hrát ::D
sleisik
nowys
15.10.2010 21:35:11
momentálně Taska85 2/11 v $11 turbu 40k
nowys
BLAXX
15.10.2010 21:44:07
Moc pěkný video. Hodně se mi líbí narážky na Pokerstars. Konec byl hodně odpornej, ale co se dá dělat...
GL v dalších bojích!
BLAXX
Stranger
15.10.2010 21:58:49
NOWYS 15.10.2010 21:35:11: paráda, ideální námět pro low stakes video:)
Stranger
Fini55
15.10.2010 22:34:23
Když sem videl todle video tak sem si proste HEM musel nainstalovat :) ale mam s tim jeden problem.. všechno jde v pohode ale statistiky se mi ukazujou jenom pri CG, co mam udelat abych ty statistiky HUD videl i pri SNG a MTT?? ale kdyz si nakou tu handu z turnaje prehraju v HEM tak v tom ty statistiky u tech hracu vidim..tak nvm co stim :(
Fini55
Stranger
15.10.2010 23:32:28
FINI55 15.10.2010 22:34:23: máš klienta v angličtině?
Stranger
Fini55
15.10.2010 23:39:35
STRANGER 15.10.2010 23:32:28: klienta přimo ne, ale historii hand v anglictine mam.. v CG mi to jde v pohode.. ale v SNG a v MTT to nenabehne :/
Fini55
Glum1980
16.10.2010 00:05:00
No videjko pěkne.Ale bejt tebou tak bych ty Stary tak nepsul ::N ,chvilku jsem na tebe dnes koukal a dealeři ti to tam vytáčeli vcelku povedeně.
44 stright
AT vs AJ preflop - T flop AA
Jinak kolik stolů tak hráváš?
Ještě bych rád k Hemu zapojil tournament shark co jsem kdysi koupil.Akorát Hud z Hemu a shark,PS ninja,FTP ninja a compik stim všim ma vcelku problem se poprat občas.Jinak pořád vcelku tápu co je ze startu lepší jestli HeM nebo Shark jelikož mi se tedy vzorek 100 hand zdá hodně málo.Navíc vzačátku turnaje máš mnohokrát borce bez statu.
Jinak gratulace k dnešnímu pěknému final tablu,a doklepni solidně i ty další dva turnajky.Vidím že dnes máš den ::U
Glum1980
ondrejik
16.10.2010 00:49:36
dik za video, za me oba dva palce nahoru..
ondrejik
Tasche
16.10.2010 05:55:51
FINI55 15.10.2010 22:34:23: musíš hrát v anličtině jinak staty pro turnaje a sitka nejdou
GLUM1980 16.10.2010 00:05:00: tak musíš být i štastnej pokud máš něco trefit bez toho to obv nejde ::;
Tasche
Jesuslives
16.10.2010 09:26:54
TASCHE 15.10.2010 15:09:40:
ad 7) Nechapu moc to vysvetleni, kdyz cbetujes 90%, tak ti na tomhle boardu villain super nebude nic verit, takze to reprezentovani paru nechapu... ve svoji range bude par asi zastoupen pomerne zridka a navic par sestavis sesti, zatimco jakoukoliv neparovou kombinaci sestnacti zpusoby, jak jiste vis...
jeste jeden trochu lame dotaz - co znamena to vecne pouzivany "obv"??
ad 8) proc v tomto pripade nechecknes turn? Po tom callu pana na flopu by si mohl myslet, ze te eso vystrasilo a mohl jsi pana nechat bluffovat na dalsim streetu - na tomto boardu imho neni problem nechat kartu zdarma, protoze je to brutalne rainbow, jedine pokud by souper drzel 43, tak uz jsi mrtvej jak gruzinskej sankar, mozna by stalo za zpozorneni, pokud by prislo na flopu 4/9, souper muze doubleraisovat 67 PF... ale kdyby ti dal na turnu plnou, jsi jeste vubec ochoten to zahodit? Takze checkem muzes ziskat vetsi value a das mu navic sanci chytit nejakej bluff catcher.. muj nazor

jinak pekny videjko
Jesuslives
Jesuslives
16.10.2010 09:29:40
JESUSLIVES 16.10.2010 09:26:54: Oprava, mozna by stalo za upozorneni, kdyby prisla na RIVERU (nikoliv flopu) ctyrka nebo devitka.
Jesuslives
hardware
16.10.2010 10:10:09
JESUSLIVES 16.10.2010 09:26:54: Obv=obviously.
hardware
Krataman
16.10.2010 10:41:06
jako dobry, ale co ten vytoci a co mu chodi za karty, to jsem nevidel....tohle se mi nemuze stat, ja nevytocim ani blbyho 3autaka a nuts na flopu mi callne a vysaje runner runner
Krataman
paned
16.10.2010 11:02:18
TASCHE 15.10.2010 10:51:10: ::U KRATAMAN 16.10.2010 10:41:06: nebreč, ufňukánku ::W
paned
Vlcis
16.10.2010 11:57:44
Stahnul jsem to doma v PC a zatim se na to nedival..ted jsem u nasich a mam u sebe notas a nejde mi to vubec stahnout..vzdy mi stahne jen soubor sm a ma to jen nekolik desítek kilobajtů...nemáte s tim někdo stejnej problém?Nemůžete mi to někdo hodit na net?Třeba na ulozto nebo nekam jinam??Díky
Vlcis
Tasche
16.10.2010 11:59:15
JESUSLIVES 16.10.2010 09:26:54: asi mi to věřit nebude,ale on na mě rozhodně nemá 200k rukou aby viděl že můj cbet je tak velkej,a těžko říct jestli je to typ hráče kterej sleduje co kdo na stole dělá a že já cbetuju ať příde cokoli,protože jestli má jen nějakej konektor nebo dvě over něco jako aq kq tak to na cbet nejspíš zahodí a přišlo mi že většinou to vzdaval,check raisovat se mi to nechtělo a vzdávat taky ne..
určitě je to možnost,neříkám že zahraju všechno dobře,proto sem chtěl slyšet vaše nazory,nicméně na allin na turnu bych zahodil,ale mohl jsem mu nechat dát si ještě min jednu pokutu
Tasche
Vlcis
16.10.2010 12:09:32
Proč to teďka nejde stáhnout?co dělám blbě??
Vlcis
Tasche
16.10.2010 12:11:05
VLCIS 16.10.2010 12:09:32: zkoušel jsem to teď a v opeře to faká,tak nevim mělo by to jet
Tasche
mkdp
16.10.2010 12:12:22
video jsem stahnul ale nejak mi to nechodi. hlasi mi to poskozeny nebo neuplny soubor???dik za kazdou radu ::U
mkdp
Vlcis
16.10.2010 13:25:43
Tak to bylo IE..stacilo stahnout Mozzilu..:-)
Vlcis
Lux
16.10.2010 15:05:42
MKDP 16.10.2010 12:12:22: stahni si VLC player...ten prehraje vsechno...
Lux
Vlcis
16.10.2010 15:51:49
Tak teď jsem dokoukal to video a musím říct, že se mi to moc líbilo..škoda jen tý poslední handy no..alespoň ponaučení pro příště, že se to tam takhle nemá posílat, když tě tam ještě BB pokrejvá..stejně by to dopadlo stejně ne?Myslíš, že kdybys dal jen 3bet, dostal 4bet, dal 5 bet dostal plnou, tak že bys ty KK zahodil??Asi by záleželo kolik by ti po tom 5 betu zustalo..ale stejne by to asi skoncilo all inem ne?Ale ta možnost po těch několika reraisech zahodit KK je vždycky...co myslíš?
Vlcis
Dudik
16.10.2010 17:11:29
Vlcis: Fold neni možnost téměř nikdy. V allinu to skončit muselo. To by pánové museli být 300BB deep a mít pětinásobek average.. :)
Dudik
Vlcis
16.10.2010 17:34:08
Dudik: V tomhle případě co píšeš si myslím, že to skončit v AI nemuselo..vždyť měli v tu chvíli skoro milion v chipech..to si myslím, že bylo v tu chvíli hodně nad avg..ale to nám může říct jen autor. ;-)
Vlcis
Tasche
16.10.2010 17:51:12
VLCIS 16.10.2010 15:51:49: na 99procent ty krale nezahodim obzvlast v situaci sb bb,ten hrac byl ciste vikendovej[aspon mi tak prisel] raisoval jen 3nasobek a nemel sem na nej skoro zadny staty..a i kdybych na mej mel 500 rukou a mel 0 3bet tak muze mit qq ak taky ty krale a me fakt porazi jen ty esa..btw pred tou rukou sem to chtel 3betovat ale skoncilo by to podle me stejne 4bet 5bet allin call..proste setup z kteryho neni dost dobre uniku..
Tasche
Vlcis
16.10.2010 18:03:24
jj však to jsem psal...taky si myslím, že z toho úniku nebylo..a že na 99% by to takhle stejně skončilo po 3,4,5,AI,Call
Vlcis
Vlcis
16.10.2010 18:07:34
Tasche: V tu chvíli tý osudný ruky kolik bylo lidí?Kolik se bralo za vypadnutí a jaký byl avr., a kolik měl nějaký monster chip?Jen pro orinetaci by mě to zajímalo..Díky za info!
Vlcis
Tasche
16.10.2010 18:09:09
VLCIS 16.10.2010 18:07:34: 200 lidi ja byl 6 na chipech on asi 3..po tyhle ruce byl total chipleader on..avg byl neco kolem 480 mam pocit
Tasche
alwaysnuts
16.10.2010 18:40:08
super video a koment, díky ::U ::U ::U
alwaysnuts
brusyvo
16.10.2010 21:00:12
TASCHE 16.10.2010 05:55:51: Musíš hrát v angličtině jinak stats nejdou.. jak jako v angličtině ? :) co mám konkrétně nastavit..?
brusyvo
M0RGAN
16.10.2010 21:11:43
BRUSYVO 16.10.2010 21:00:12: PS klienta na EN jazyk
M0RGAN
brusyvo
16.10.2010 21:15:09
mám FT ale jestli je to záložka laguage a language preferences - english tak to mám a stejně to nejede.. bo je to něco jinýho? :) jsem pc analfabet takže potřebuju polopaticky..)
brusyvo
H5Q
16.10.2010 21:16:43
jaky nisi buyiny ? tady jsme snad vsichni "high stakes" plejeři
H5Q
Vlcis
16.10.2010 22:04:33
Tasche: Koukal jsem, že máš i nějaký FT ze SM..z toho by nebylo nějaké video?A nebo jsi ještě v tu dobu neměl ten program??
Vlcis
Tasche
16.10.2010 22:10:57
VLCIS 16.10.2010 22:04:33: j byl sem na FT SM v březnu 8 místo..ten záznam mám taky a možná někdy v budoucnu to udělám abych mohl porovnat vývoj svoji hry a jak se změnila za toho půl roku..teď mám v planů udělat nějakej menší freezeout a dál se uvidí
Tasche
Cimbi
16.10.2010 22:18:09
::R Pěkný video + komentář
Cimbi
Tommyczech
16.10.2010 22:39:14
Skvělý video a koment! Akorát by to příště chtělo nějakej lepší mikrofon nebo mluvit víc nahlas, ptž ve vlaku se to pak pouštět nedá ::D
Tommyczech
Tasche
17.10.2010 01:28:50
TOMMYCZECH 16.10.2010 22:39:14: nachlazeni a mikrak v notebooku ne velice dobra kombinace,priste to vylepsim;) stezovalo si na to vic lidi,takze rozhodne beru na vedomi
Tasche
hardonesCZE
17.10.2010 10:19:14
::R Tocky chodily a do zadnejch nebezpecnejch spotu ses nepoustel.
asi bych tu posledni handu rozdychaval hodne dlouho
dik za video ::U
hardonesCZE
Sedrick
18.10.2010 03:34:31
Ahoj, zaprve bych ti chtel podekovat za video a za snahu o zlepseni MTT hry ceskych hracu. Doufam, ze te neznechuti, ze se budu ptat na velke mnozstvi hand.

prvni handa AA : nechapu bet flop, co te tam na tom flopu calluje ??? je to 3bet pot a Ax bohuzel mit nemuzu, navic je to nondrawy board, takze easy check a ziskat value z Kx na turnu, ikdyz i to bude tezke :) navic ten donkbet mi prijde strasne face up a nevim, jestli v 3bet potu induknes takto bluff :-)

handa 99 poprve : proc 3bet ? nemyslis, ze z toho delas preflop bluff ? na 4bet stejne pokladas a myslim, ze se budou jednodusse hrat v pozici postflop nez v 3bet potu ? nebo tim range balancujes ?

handa AKo - nesmysl, nedostanes value na riveru z skoro z niceho z toho raisu, navic to muze byt za a) blockbet, z kterym ma showdown value a nebo donkbet, s kterym chce induknout bluff :-) ani jedno nepotrebujes raisovat, protoze tady casto pujde i ,,marginalne zahrane Tx, Kx foldem a nedostavas value z niceho´´

dalsi AKo souhlasim naprosto s Dudik, ze ikdyz jeho sizing je strong, tak bych sel urcite cbet a na raise plna, zduvodnil uz on, myslim, ze casto budeme lepsi

AQo pretoceno na flopu strasne malym sizingem...

AA vadi to same jako v prvni hande, checkbehind a nechat ho neco chytit, ze ceho dostanes value, navic na flushdraw jste stejne commited, takze ta te tak nestve, navic v jeho range v 3bet potu tolik nebude :) asi jsem z lowstakes zvyklej moc slowplayovat :D

ad. k videu
1, jak volis 3bet sizing, jednou 3betujes strasne strong sizing, nasledne mensi a pote OOP 99 zase strong sizing, mas na to nejaka pravidla - vysvetleno v dalsi casti videa

2, imo dnes uz je stnd double raise, funny nekteri regularove to davaji i na 20/40, ale zduvodnil jsi to spatne :) neni to riskatni v tom, ze dostanes loose call :-) ty prece chces loose call, protoze tvoje opening range tenhle loose call crushuje a zaroven jsi preflop aggresor, tedy te nemusi trefit flop a beres pot cbetem :)


zitra dokoukam druhou cast :-) doufam, ze tam bude vice zajimavych spotu :)
Sedrick
Communist
18.10.2010 10:35:15
ahoj, v niecom suhlas- sedrick, nieco nie, chcem sa ta opytat tasche na poslednu ruku KK, vysledok ma nezaujima, ide o pf akciu a stale nechapem pointu pushu, vidim tam niekolko uplne inych moznosti v zavislosti na cloveku za tebou, ktory ta kryl a myslim ze by to 4betoval po tvojom stand. 3bete, nechcel by tam open r. pustit, viem si predstavit aj std. 5bet od teba a kazda ina jeho odpoved mimo foldu na 5bet, ruka by pre mna mozno (dynamika vs big?) skoncila (nie som nit, CGNL100/200 SH), gl
Communist
Ipu
18.10.2010 12:28:46
Skúšal som ten HM, ale stars história problém. Pošlú síce mailom, ale ako to natiahnuť do DB ? Nie je niekde návod ? Alebo dá niekto tip, ten program vypadá super.
Ipu
hrbec
18.10.2010 14:25:08
Chtel jsem se zeptat někoho kdo používá Holdem Manager. Jestli se Vám vždy když vás v turnaji přesunou k jinému stolu změní statisky? Protože mě,když přehodí k jinému stolu, tak mi zustavaji statisky těch hráčů s kterýma jsem hrál na tom minulém. A jeste kdyz zapnete nejaky turnaj jestli vám ty statisky naběhnou hned, protoze me ne a musim to vzdycky nejak slozite tam dat.

Dík ::;
hrbec
Tasche
18.10.2010 14:39:03
SEDRICK 18.10.2010 03:34:31: 1,do dvou lidi mi neprijde uplně chytrý check když je tam šance na gutshot nějaky QT,JT pokud má někdo A něco jako AJ,AQ tak mě taky callne a nechci vyloženě zadarmo,dávat turn v Hu možná ne v multiway potu
2,ty 99 jsou tady spiš hraný jako bluff,protože po callu a cbetu soupeře bych je stejně na tom flopu musel hrát jako bluff but floatovat a eventuelně bluffovat na flush a nebo raisnout na flopu
3,už sem se k tomu vyjadřoval výš v komentech,to samé s AQ
4,k těm dalším esům buď nemá vůbec nic a pokuď má apoň nějakou šanci flush draw nebo straight draw tak by to poslal,jestli má něco jako KQ,tak bych to musel checknout 2krát behind a pokud ho to trefit myslim,že mi dá max nějakej tiny value bet
k videu 1,někde tam říkam,že to volím podle situace a chuti,někdy tolik někdy míň někdy víc..
2,double raisovat na blindech 10/20 40 jako to třeba dělá pan Zmeyga mi příde jako hodně na riziko - příklad :on má sice krále a sou tam QQ flop příde KQx a má double,ale kdyby to ten druhej hráč nereraisnul tak sem tam i já třeba s 22 protože na těch malejch blindech dám 20 na malej pár otočí se jinej flop dejme tomu příde 2T7 a co pak s těma králema eventuelně queenama?dostanu se k této otazce v dalším videu..
COMMUNIST 18.10.2010 10:35:15: psal sem to už někdě výš zase..sb vs bb KK a AA prostě smůla i po Xbetech by to stějně skončilo allin rozhodně nehodlam zahazovat krále a ten push byl na toho ronyra kterej furt z hijacku double raisoval a ode mě už dostal poněkolikráty z toho sb reraise,mělo ho to vyprovokovat aby to dal s něčím jako AJ,střední pár..těžko říct jestli by to dal kdyby tam nebyly ty esa..
Tasche
Tasche
18.10.2010 14:55:25
HRBEC 18.10.2010 14:25:08: většinou to trvá jedno nebo 2 rozdání než se načtou nové staty to samé platí pro tu druhou otázku,stačí jen počkat,naskočí to samo,alespoň mě mám verzi 1.10 mám pocit
Tasche
Sedrick
18.10.2010 15:24:35
tedy k tem 99 nechapu, proc je 3betujes a ztracis value z teto handy? nebude tam call lepsi ?

jinak jeste jsem chtel napsat, ze cbetujes podle handy, normalne davas polovinu potu s dvema overs a pak tam das s overpairem 3/4 potu, regulari te mohou exploitovat :)
Sedrick
Tasche
18.10.2010 15:36:34
SEDRICK 18.10.2010 15:24:35: ty for tip ::; musím se podívat jestli to doopravdy dělám tak často,obv se to snažím měnit
Tasche
Sedrick
18.10.2010 16:34:45
2. video

77 bych calloval, snad nebudou light sqeezovat utg open a utg3 coldcall

A8o - v tvoji UTG range jsou pary a Ax, max KQ, KJ, nenapadlo te treba checkbehind, kdy bys mohl tahat value na dalsi street z PP, pripadne jinych hand ? mne prijde, ze zde ztraci cbet smysl, callne jen lepsi a horsi foldne :-) jak bys v tomto pripade hral KK na stejnem boardu ?

A9o 3bet ??? eff. je 22 blindu a ty 3bet foldujes ??? pro mne easy shove nebo fold, ale 3bet/fold je mega bad imo

AKs 4bet bych jeste dal :) precejen bude mit moznost myslet si, ze testujes, jestli te nezkousi a posle tam vic wide range mozna, coz je pro tebe nuts

AA zase megastrong 3bet, ikdyz normalne ho davas o 12k mensi

jinak KK s tou stacksize stejne never fold, sick setup :)
ad. muzes mrknout, jaky jsi mel saty za ten celej trny ?
Sedrick
Tasche
18.10.2010 17:37:16
SEDRICK 18.10.2010 16:34:45: 1,ty sedmicky sli callnout nedelal sem to z duvodu ktery rikam ve videu
2,rozhodne tam sou i suited konektory a nekdy uplne handa typu any2,ale precejenom chci aby moje utg handa mela alespon nejakej potencial
3,shove s a9o mi nepride moc dobrej za tolik chipu ikdyz mi ten hrac raisoval bb pomerne casto,chtel sem ho zkusit a nevyslo to
4,4bet by asi vypadal slabejs mozna ne,ale pokud me callne a me se neotoci flop a na cbet dostanu plnou prijdu o ranec chipu
5,rozhodne to musim upravit aby se to nedalo exploitovat..
6,celkovy moje staty z toho konkretniho turnaje bohuzel podle me vytahnout nejdou ukladaji se dohromady,ale kdyby tomu tak nebylo tak to ev.dodam,ale vzdycky kdyz te presadi na novej stul tak se ti staty resetujou
Tasche
Tasche
18.10.2010 17:41:15
SEDRICK 18.10.2010 16:34:45: tak sem se ted koukal na handu kdy 3betuju 88 z CO za 71k a pak s tema esama davam 69k na stejnej blindech takze podle me nejde o monster reraise a rozhodne tim neodhaluju ve vsech pripadech silu svoji handy..
Tasche
Sedrick
18.10.2010 17:53:35
muzes prosim rozebrat jeste tu handu A9o ? vis, ze si pri 22BB eff davas monster potodds na to, ze muzes callovat light 3bet... mne tam 3bet fold prijde vyhazovani chipu, protoze s touhle stacksize ti to posle i s PP, etc a celkove dcl wide range... 3bet/fold mi prijde mega bad vzhledem k eff.stacku :)))
Sedrick
Sedrick
18.10.2010 17:55:15
ale podivej se treba na light 3bety primo v tom videu, vetsinou to je 2.1 krat open raise a pak nekdy takhle moc :) ale jestli i ten sizing mas balanced, pak wp :)
Sedrick
JJJ442
18.10.2010 21:02:33
Skvělý video, GJ. Prosím jedno s nižších stakes. Jen tak dál.
JJJ442
belzebub
21.10.2010 21:39:33
Super video ešte by som v dalšom dili poprosil popísat tvoj osobny nazor na to akym spôsobom hrat na velmi agresívnych a naopak aj na pasivnych hračov.dík za video super
::U ::U
belzebub
Jandos
26.10.2010 21:39:52
Moc hezky video, diky ! ::;
Jandos
y0k
09.11.2010 15:06:36
koukal sem, ze pan ShippItt to nakonec cely vyhral a je to jeho doposud nejvyssi vyhra ;)
y0k
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino