x

 Cash Games (2)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 € 8/8
Ambassador CasinoNLH10/20 Kč 5


 Turnaje (25)

30.3. 14:00
135+15 €
30 000 €
31.3. 18:00
70+10 €
10 000 €
3.4. 18:00
33+20+7 €
5 000 €
7.4. 12:00
70+40+10 €
10 000 €
11.4. 19:00
105+15 €
10 000 €
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Video č. 24 - SnG $60 FR

Ikonka datum zveřejnění02. 11. 2009
Ikonka komentáře105

Video stahujte zde (41 MB).


« Zpět
Diskuse k článku
D3nny
23. 12. 2010 / 14:03
Já se radši nebudu k tomu nějak extra vyjadřovat, myslim si o sobě že jsem dobrej v pokeru a přitom sem zasraná fish.. nerozebríám ale mě tohle video celkem i nadchlo tak bych se chtěl zeptat jestli by si nemohl natočit víc SnG najednou??
Odpovědět »
med2videk
05. 11. 2010 / 13:34
Jsem trochu zmaten... Trudoy: pokud je to jen rozbor a čekáš kritiku na základě který by ses zlepšil, tak 7castlovy poznámky si vezmi k srdci:) Nicméně pokud se jedná o výukové video, tak je to bohužel absolutní katastrofa.
Odpovědět »
et0ny
04. 08. 2010 / 17:13
Big na bigu asi nehraje. lol good video, škoda toho zvuku.
Odpovědět »
BOK1SH
26. 05. 2010 / 14:31
Video parádní, spousta pouček/pravidel, která evidentně fungují.Ale zajímalo by mně jak to funguje, když hrajete málo kdo (podle mně) zvládne tyto (složité) výpočty v 15 vteřinách na hru, předpokládám, že u hry to nikdo nepočítá a slouží to pouze na pozdější analýzu, ale jak se teda v daných okamžicích rozhodujete? Např ve videu Trudoy všechny svoje kroky při komentáři řekl správně a některé pomocí výpočtů,které několikrát byly dost nahraně.
Odpovědět »
S4N74S
02. 04. 2010 / 12:44
zdrawim nemate nekdo tu exelovou tabulku na SNG kterou pouzival moc dik
Odpovědět »
peburo
26. 02. 2010 / 10:45
Jednoznačně paráda. Dalo mi to hodně. Díky moc, těšim se na další videa.
Odpovědět »
Rolex123
04. 02. 2010 / 20:40
Mam na vas jednu prosbu... co takhle mluvit vis cesky? Jsem zacatecnik a celkem dost se v tom neorientuju :-D
Odpovědět »
Lolofon
25. 01. 2010 / 23:05
Pekne... :D
Odpovědět »
Clars
23. 12. 2009 / 22:15
Tak toto je bomba video,fakt se mi moc libilo.Jenom bych se chtel zeptat,co to mas za program,popr. net stranku, kde pocitas ty Equity.Diky
Odpovědět »
klauniq
08. 12. 2009 / 10:22
60$ je buy in do turnaje ... to co maji lidi na stole to u jsou jen chipy o ktere se hraje ... to nejsou penize ale jen chipy
Odpovědět »
smoldapetr
08. 12. 2009 / 08:33
Můžete mi prosím poradit, jsem úplný amatér. Když je ten turnaj s buy-inem 60USD, jaktože mají všichni hráči na začátku 1500USD ve hře? To musím mít na účtě 1500USD pro hru a ještě 60USD zaplatit. Moc prosím o radu.
Odpovědět »
Lance
06. 12. 2009 / 03:03
Mno, shlédl jsem to video včetně 7castlových poznámek a musím mu samozřejmě dát za pravdu v drtivý věšině. jen doplním, že : A4s – je player dependent, fold není nikterak velká chyba, v tomto případě call je EV+ (asi jen +0.35) K tomu miniraisování, se nechci moc rozepisovat bylo by to na hodně dlouhý komentář, ale né vždy plán r/f je chyba, jde "jen" o to, miniraisnout v situacích, kdy mám maximální možnou fold equitu. Miniraisy při správném načasování a konstalaci u stolu jsou profitabilní hlavně na bubblu, nicméně v ITM kde každej (hlavně shortstack) je schopen dát shove hoodně wide nedoporučuji. Každopádně dobrý počin pro začátečníky, kterým to určitě v jistých situacích otevřelo oči. Na závěr bych doporučil autorovi spíš 6.50 dollarový buy-iny, kde by byl lehce profitabilní s touto hrou. Ale na vyšší turnaje to chce už něco víc znát....hlavně ty efektivní stacky a pushe ze SB.
Odpovědět »
skica25
06. 12. 2009 / 01:27
Ahoj, tak jako vždy perfektní, video mi moc pomohlo. A právě Vás sleduji na Nova Sport v pořadu VIP Poker show, takže přeji hodně štěstí.
Odpovědět »
duklaBB
30. 11. 2009 / 16:07
pardon milisek,myslel som komentar spaniela
Odpovědět »
duklaBB
30. 11. 2009 / 16:06
milisek mas vo vsetkom pravdu,tvoje slova potvrdzuju aj udaje zo sharkscopu,7castle je obycajny diletant a o sng nevie dokopy nic 7castle 24385 ROI 7% profit 34549 $ a aj tu zlatu hviezdu pri nicku tam ma len nahodou
Odpovědět »
Shakalos
26. 11. 2009 / 18:57
zdravim video bylo dobre akorat sem enpochopil jednu situaci a to kdyz si mel A5 off na BB a sel si all in proti SB ktery raisoval...dik za vysvetleni :)
Odpovědět »
panvlacek
23. 11. 2009 / 14:20
http://www.pokerportal.sk/poker-diskusia/blogy-f94/7castle-s-blog-sng-madness-live-misery-t2404-290.html v blogu na na najdes odkazy
Odpovědět »
milisek
19. 11. 2009 / 19:10
Může sem někdo hodit přímý odkaz na komentovaná videa 7castle na slovenském portálu.Marně to hledám již přes hodinu :-/ díky moc
Odpovědět »
spaniel
30. 11. 2009 / 12:50
MILISEK:: Ani to nehladaj, nie je o čo stáť. Hodnota jeho videí je nulová, v prvom hrá 5 sitngo a len v jednom sa dostane na peniaze ;) Rozbory si protirečia, ich hodnota nulová, všetko len blavácky okecáva. Dosť trapné, hlavne po jeho príspevkoch tu...
Odpovědět »
7castle
30. 11. 2009 / 21:32
SPANIEL:: LOL mile ze si svoj prvy prispevok vobec venoval tomu aby si sa do mna navazal :) Ja som sa tu ozval len preto aby som upozornil slabsich hracov ze hra v tomto videu ma daleko od idealu. Bratislavsky prizvuk mam, sam som na to v blogu upozornil, narodil som sa v BA, zabijem sa? Ty mas asi tiez pravy katalansky prizvuk hoci si z Tenerife predpokladam. Moje videa su 9 mesiacov stare, par veci by som urobil dnes inak, ale aj tak by ma velmi zaujimalo v com si tam protirecim. Videl si to druhe aspon ked uz kritizujes? A to ze som v tom prvom bol 1x z 5 ITM, to je fakt vecny komentar. Predstav si ze rekord mam 21 SNGciek bez ITM. No a co? O variacii si uz pocul niekedy?
Odpovědět »
spaniel
01. 12. 2009 / 17:22
7CASTLE:: Ok, ok, možno som to prehnal... Ale pozrel som si tvoje videa ( a trvalo mi ich nájsť na snáď 70tej strane) a nie je tam žiadne zdovodnenie, žiadny ICM kalkulátor, nešiel si do hĺbky...možno preto, že to bolo dávno a vychytal si to v poslednej dobe (3 mesiace nazad si začal svoju sériu, nie?). Reagoval som prehnane, mám taký ochranitelský reflex, tak sorry. Čo tak urobiť teraz video a ukázať ako sa to robí?
Odpovědět »
Crane
01. 12. 2009 / 13:30
7CASTLE:: ani tech 21 neni moc imo na ten tvuj vzorek, my fishe:) mame obcas vetsi swing:))
Odpovědět »
Crane
30. 11. 2009 / 18:52
SPANIEL:: tak tohle je fakt vtipne
Odpovědět »
slevin
16. 11. 2009 / 09:28
to Cosmic:koukni na akademii na FT .tam je spousta videi a strategii od profiku z FT
Odpovědět »
bejzbolka777
09. 11. 2009 / 15:22
spousta komentářů je v duchu "dá se to podle mě zahrát tak i tak". Nedá! V sng je v drtivé většině správný jen jeden případ a bohužel Trudoy udělal herně několik školáckých chyb. 7castle je naprosto kompetentní se k tomu vyjádřit, opravdu jsem si jeho komentáře souběžně s videem pustil a sedí to téměř jako prdel na hrnec. PS- Jiří, věnuj se raději těm Donům, tohle není tvůj šálek kávy, ale i tak je zajímavá práce s ICM.
Odpovědět »
Crane
10. 11. 2009 / 11:46
BEJZBOLKA777:: +1 jinak by me zajimalo, jestli by u videi na sng nebylo lepsi v "postprodukci" pouzivat wizarda, nez ty "jen" ICM kalkulatory, ten wiz je prehlednej, proste pohoda...
Odpovědět »
GfLion
09. 11. 2009 / 13:05
Ahoj. To video jde stáhnout normálně, ale nejde rozbalit. Hlásí to chybu v CRC. Jak v RARu tak v ZIPu...
Odpovědět »
Trudoy
06. 11. 2009 / 17:15
Zdravim, děkuju za všechny připomínky, i za ty kritické, protože jen studiem svých chyb se člověk zlepšuje. Snad o víkendu najdu chviku a k některým handám se vyjadřím. Jen globálně musím říct, že někteří se řídí pravidlem 10BB je automaticky push s any two. To se samozřejmě dá hrát a je to jeden z praktikovaných systémů, ale rozhodně nemusí. Styl hry se odvozuje od soupeřů a situace (připomínám svou poznámku o používáni Nashova ekvilibria proti hráčům, co tak nehrajou). Já ke studiu používám PokerXfactor, kde SnG komentují např. sheets nebo Beanmo a mnoho videi je věnováno právě minraisum nebo shove s malým stackem. No a tak si říkám, že když to tak může hrát sheets, tak ja taky :). Je to placená stránka, ale kdo má zájem, tak vřele doporučuji, protože tam uvidíte 100x lepší videa než ode mne.
Odpovědět »
7castle
10. 11. 2009 / 14:41
TRUDOY:: Ahoj, tie videa o ktorych hovoris som nevidel, ale zatial som sa naozaj nestretol s tym ze pod 10BB by sa dalo robit nieco ine ako pushovat (alebo foldovat samozrejme), s vynimkou zvlastnych bubble situacii kde mozes vynimocne limpnut, raisnut 90% stacku z taktickych dovodov a pod. Raise na 2BB a fold pri 8BB stacku je na 100% zly, bez ohladu na hraca, pricom ty si tento r/f nepouzil tak, ze by si pocas videa vysvetlil nejaky extra specificky read ktory by to odovodnil aspon nejako. Urcite by ma zaujimalo najma co si s odstupom casu myslis o tom 3betovani JJ early (aky mas plan na AI?), a tiez o tom r/f s K3o s par BB - to je asi najnepochopitelnejsia ruka, skus si vyratat ako casto ta daju AI, a ako casto nieco ukradnes, a uvidis ze takto sa to vazne neda hrat (nevraviac o tom aky je postflop plan ked ta zavolaju s PSB behind). To iste to ATo v HU, ak foldujes na donk pri takomto flope vobec nerozumiem aky je plan, stacknut sa na Ahigh a Thigh flope a inak nic? etc. CRANE:: Uplny suhlas, tiez som to kedysi davno robil takto, ale Wiz je bezkonkurencny.
Odpovědět »
Mf404
08. 11. 2009 / 01:48
TRUDOY:: Sheets muze byt dobry v MTT, ale co jsem videl jeho grafy ze SNG, tak to je teda bes. Na PS je nejakych 90k v minusu.
Odpovědět »
masuronike
06. 11. 2009 / 09:25
celkom som sa tesil, ze ked to robi trudoy, tak ze sa mozno niecomu priucim aj ja, kedze hravam vyssie buy-iny, ale to je katastrofa toto. Ako moze robit video niekto, kto ma ROI -11% a ten komentar tiez stoji za ..... video som dlho nevydrzal pozerat, hned sa mi nezdalo JJ, kde re-raisujes utg raisora a pritom vravis ako treba hrat na zaciatku tight lol no potom ked som pocul ze hrac so SB to zahral vcelku dobre s KQo, ked minraisol na hraca s 8bb stackom a potom to docalloval...another lol 88 kde raisujes na 525, je taktiez zle imo, kedze za sebou mas hracou s max 10bb stackmi a este rozpravas ze proti komu sa to da foldnut a proti komu nie proste hroza...bol by som rad, keby som si mal kde kuknut hru 7castleho...alebo keby sa mi nejako ozval, rad by som s nim o sng pokecal
Odpovědět »
Robertczeko
06. 11. 2009 / 19:49
MASURONIKE:: videa od 7castle jsem videl a taktez maji velmi kvalitni vypovidajici hodnotu, jako vyse popsane komentare k jednotlivym handam Trudoye.
Odpovědět »
beagle
06. 11. 2009 / 14:16
MASURONIKE:: ty si taky expert... "celkom som sa tesil, ze ked to robi trudoy, tak ze sa mozno niecomu priucim aj ja" a hned vzapeti "Ako moze robit video niekto, kto ma ROI -11% a ten komentar tiez stoji za" misto toho, abys drzel hubu (pripadne konstruktivne kritizoval jako 7castle) a byl rad, ze se tu a tam vubec nejaky video objevi, tak sem pises takovyhle sracky :( rozebranim 2 hernich situaci pote to nezachranis....co nejvic bad beatu na tebe! ;) btw mozna, kdyz si tak chytrej, tak by sis mohl udelat cas vytvorit nejaky svoje video (nejlepe taky SnG), at my rybky muzeme nacerpat nejaky moudra...co ty na to?
Odpovědět »
inf
06. 11. 2009 / 14:55
BEAGLE:: jses prosimte uplne mimo, kdyz se nevyznas ve scene a nevis kdo masuronike je, tak se prosimte zdrz takovejhle stupidnich komentaru.. jenom napovim, ze uz nejaky videa ma :)
Odpovědět »
beagle
06. 11. 2009 / 19:13
INF:: tak mne pls pouc a nasmeruj znalce sceny
Odpovědět »
duklaBB
05. 11. 2009 / 12:15
-na inych strankach je bezne,ze sa autor videa vyjadri ku konstruktivnej kritike,myslim ze aj tu by to bolo celkom namieste,aby sa pokusil vysvetlit/obhajit niektore svoje moves
Odpovědět »
Scarmaker
05. 11. 2009 / 11:25
Jediné, čo sa mi nepáči sú tie úvodne dve slová "Třetím videem" - mohlo by ich byť kľudne aj o 20 viac ;)
Odpovědět »
duklaBB
04. 11. 2009 / 20:16
tie videa su na spriatelenom najvacsom slovenskom pokerportali,treba si to tam najst vo vyhladavaci
Odpovědět »
Anti52
04. 11. 2009 / 18:28
taky by me zajimali video 7castle...s necim se da souhlasit, ale vetsina hand se da zahrat tak i tak
Odpovědět »
Ope
04. 11. 2009 / 15:48
mohli byste sem hodit linky (popř. přes PM) i na videa od 7castle?
Odpovědět »
duklaBB
04. 11. 2009 / 14:39
7castle,ja som inak palo73,prave som si pozrel toto video,a vies ze hravam dony,ale videl desiatky sng videi od naozaj kvalitnych hracov(vratane tvojho asi 3x),ale tu ma zarazilo tolko nepochopitelnych moves,ak by tu bol zaujem o konstruktivnu debatu,tak som ochotny si to niekedy kuknut este raz a tie handy si vypisat,3handed tam vynechal podla mna 2-3 ATC pushe do anssiho,kde kedze bol druhy na chipoch by ho volal s velmi uzkym rangom -DoN video bolo naozaj ovela lepsie
Odpovědět »
Desmoplakin
04. 11. 2009 / 02:38
souhlas se zamkem... hraju sice nizzsi limity, ale tak weak bych nehral ani tam
Odpovědět »
7castle
04. 11. 2009 / 01:10
Este jedna vec. Prebehol som diskusiu, a vidim ze 95% prispevkov az na 2-3 ludi same pozitivne ohlasy. Da sa to pochopit ak to pozeraju zaciatocnici, vyzera to sofistikovane, ale opakujem, skoro vsetko je tam bohuzial zahrate zle (myslim tazsie ruky), ak si planujete odtial nieco zobrat robite chybu. Autor ma sice predstavu od odds, ale velmi zle to uplatnuje v praxi, a vobec nema jasno vo fundamentalnych veciach v SNG, ako su 10BB bvb pushe, r/c range s 15bb stackom, ICM, dovodoch a vyske betsizingu a pod. Trudoy ze ty normalne vobec nehras 9man SNG?
Odpovědět »
7castle
04. 11. 2009 / 00:58
Part II: 67o – cista katastrofa, minr/f v tejto situacii je len odhadzovanie chipov. Je to mozno trosku deep na push, takze fold je asi najlepsi. Komentar k Annsiho pushom – mas tam 8BB effective takze easy AI, cokolvek ine je nezmysel. Je uplne irelevantne kolko ma Annsi chipov, podstatny je effective stack. QJo BTN – tu zacinaju uplne katastrofy z tvojej strany. R/f s 9BB effective stackom je rozhadzovanie chipov, toto je lahky AI a cokolvek ine je zla hra. Dokonca si myslim ze ked uz tak mas aj odds na to aby si to zavolal, tam uz je tolko v pote ze dovi dopo. Nemozes r/f o ¼ svojho stacku! A4s – zbytocny rozbor, to je no brainer call, neexistuje taky nit proti ktoremu je toto fold. Navyse to ratas zle, pretoze toto je situacia ked musis zobrat aj jemne negativny EV spot, lebo mas tak malo ze aj tak budes skoro iste uz len v EV- spotoch. A ten range nemas realisticky, ako vidno z jeho predchadzajucich ruk. Foldnut toto je strasny leak. K3o – hroza, toto je asi najhorsia ruka, celkovo je ten r/f nezmysel, ale s K3o to uz je cista katastrofa. Tu uz ani neviem co k tomu napisat  JTo BTN – easy shove, Annsi musi byt ultra tight a JTo s 2bb effective proti shortovi je nuts. T7o Annsi call – easy call, komentujes ze to je zle, ale tam su take odds ze to nemoze zlozit. 29o – call, na prvy pohlad sa mi zdaju odds pridobre aby si to mohol zlozit, hodil som to do Wizarda a vyratal si to nejak zle, dobry call je to nad 30%, co pushuje stopercentne. Ako da sa to zlozit, ale EV+ je urcite call. Argument o velkosti stacku na pwning play plati na bubble, teraz uz nie. Navyse ty ani tlacit nevies  ATo HU – minraise katastrofa, pod 10BB je kreativita zla az na extremne vynimky, ale ATo proti neznamemu hracovi k nim neplati. Minraise je totalne fishy. Fold na flope je rovnako strasny, hadam si nemyslis ze donkbetuje Q, lepsie eso nema NIKDY lebo by ho shipol PF, rovnako ako vsetky vacsie pary, takze ta porazaju LEN pary typu 33-55, a este aj proti nim mas 30% equity. Neskutocne zle zahrana ruka. 67o –konecne dobry allin si ma prekvapil  45o – easy push, zly hraci nevolaju dost wide aby to bolo zle K2o – nie toto je nahorsia handa  Ten rozbor som nezvladol pocuvat, najprv som sa cudoval preco taky super easy call planujes vobec zvazovat, ale ten fold na konci mi vyrazil dych. Ako mozes foldnut K2o v HU ked doplacas 1/3 chipov??? Neexistuje taky range supera pri ktorom by co i len teoreticky z rychlika hrozilo ze ruka ako K2o moze byt fold. Len pre poriadok, podla Wizu je to dobry call ak super pushuje 30%, cize ty vlastne vravis ze on foldne ruky ako K5o, JTo, Q9o alebo T9s, co je uplny nonsense. Podla mna neexistuje aby tu ktokolvek foldol Qhigh, takze fold K2o je proste neskutocny leak.
Odpovědět »
7castle
04. 11. 2009 / 00:58
Okey cize pripajam moje komentare, ber to pls ako konstruktivnu kritiku. Myslim ze sme sa osobne este nestretli ked sa stretneme rad o tom pokecam  Vseobecne komentare: SNG sa neda hrat tight alebo loose podla toho ako sa pred nim rozhodneme, to je nonsens. Treba hrat vzdy tight early a rozumne ICM neskor. TT – nice, ja radim skor 4bb ale fold na RR je good. JJ – no je to moznost, ale bez readu je to dost nerozumne. Aky je plan na AI supera? Call? Raiser je UTG, ak nevieme ze to je donk tak default je urcite call a rozumna de facto set value/pot control hra post flop. A8s – ten raise je divny ale defacto dal AI, a AI s 11bb s A8s s HJ, je mozno tesny ale urcite nie zly. To ze je 3. v chipoch je uplne irelevantne. Chyba info ake ruky su dobre na AI podla OP. A5o – ak je super donk tak reshove je OK, ale povedat ze super zahrat dobre je dost mimo, ty mas 8BB takze to je easy AI z jeho strany, minraise je uplne zly. Nechapem ako mozes robit video ked nevies taku fundamentalnu vec ze pod 10BB proste pushujeme a nie raisujeme az na uplne extremne vynimky. 88 – easy AI, je to 10BB effective naco to raisujes? V zasade je to jedno, ale ked Anssimu prepne (moze to byt donk) a len ta zavola PF, aky mas plan na QTx flope? J6o – easy shove, sme 12BB effective su tam 2ja shorti, ty mas dobry stack, easy allin. Annsi je 3. v chipoch, presne takych musis bvb tlacit. KQo – nekomplikuj si zivot a pushuj tieto ruky, aky mas plan ak ta Annsi reshovne? J5o – sranda ze ta ani nenapadne to pushnut  Zase easy AI, pod 10BB bvb je proste defaultne AI, das a pustit spodnych 15% ak je super regular, ale J5o je no brainer. ATo – dobry raise, len by som cakal nejaky komentar ze aky je plan ked super limp/reraisuje, a aky je plan na flope, kedze super je CL a zahravat sa s CL nie je na bubble idealne. QTo – moj default je push kedze je tam ten short, ale r/f moze byt ak mame read ze super nereshovuje light A8o – vypocet je fajn, fold je dobry, ale podla mna je open fold urcite lepsi. Kazdopadne je dobre uz pred raisom vediet koho AI volas, a ak bol plan foldnut aj tomuto shortovi tak potom je vlastne uplne jedno ci raisujes 23o alebo A8o, kedze foldnes na kazdy push (jediny rozdiel je ze mas trochu vacsiu showdown value ak ta len callne BB). Inak ten range co si dal je dost nepravdepodobny, malokto tat u reshovne s 22-55, vratane donkov (reg ta tu reshovne s TT, AQs btw). Z toho vlastne vyplyva ze raise je OK ak si myslis ze su vsetci fakt tight, ak si myslis z eta reshovuju takto light tak potom je raise nezmyselny.
Odpovědět »
7castle
03. 11. 2009 / 23:58
Porazi ma :( Hodinu a pol som to cele komentoval, a ked to odosle tak mi to napise ze nie som prihlaseny, hoci inak by som to predsa nemal kam pisat :( Cize cela robota v keli. Anyway, pozrel som cele video, a som strasne sklamany, v zasade vsetky co len trochu tazsie ruky su zahrate zle, a to neprehanam. Este na zaciatku ako tak, ale pri vyssich planoch nema OP bohuzial potuchu co ako a kedy robi. Miestami som mal pocit ze toto je video ako sa to NEMA hrat. Neda sa nic robit, kedze to nemozem nechat pri tomto komentari idem to napisat este raz :(
Odpovědět »
Pokerisbingo
04. 11. 2009 / 01:38
7CASTLE:: Ocen snahu a čas věnovaný videu! Nemůže být všechno to pravé ořechové . Rozhodně nechci ,aby kvůly kritice přestal dělat Trudoy videa,jeden z nejlepších Don hráčů v Čr.Asi i nejlepší ,ale neznám žádný statistiky Čr hráčů:-) Jeho video v Donu mělo pro mě minimálně cenu 100 dolarů ,který jsem si vydělal. Aspon tady člověk vidí ,jak se hraje na buy inu 60 dolarů a i to má svojí cenu.
Odpovědět »
7castle
04. 11. 2009 / 01:56
POKERISBINGO:: V tom nie je problem, jasne ze snaha&cas su zasluzne veci, ja sa len snazim upozornit hracov ze to video nie je dobry priklad ako hrat 9man turba na Stars. Ja verim ze Trudoy je dobry DON hrac ale potom by mal robit DON videa, ja tiez nerobim cashove videa :) A bohuzial z toho videa nevidis z $60 hry nic, 60tky su dnes plne regov a v tomto bol jeden co som poznal, ostatni boli dost zli hraci. V normalnej 60tke je hra ovela kvalitnejsia.
Odpovědět »
Pokerisbingo
04. 11. 2009 / 02:07
7CASTLE:: Chápu tvoje komentáře, ale je to moc tvrdý na to ,jak je dobrý v Donu. Mohl si to říct jemněji. Proč si myslíš,že 67o je dobrý push v heads upu? Dle mě to je špatný push. Jedině snad, kvůly tight image ,jakou měll,ale i tak slabá handa. Ty děláš videa,nebo to byla sranda? Jaký sng limity hraješ?
Odpovědět »
G8s
03. 11. 2009 / 18:49
vyborna prace, myslim, ze pro zacatecniky luxus aby pochopili jaky levely hrat i s jakyma kartama
Odpovědět »
Oready
03. 11. 2009 / 17:48
Konečně jsem to zkouknul celé a moc se mě to líbilo :) pěkná práce, jen tak dál...
Odpovědět »
Meiffert
03. 11. 2009 / 17:22
Jeste jedna vec: V HU chipEV = $EV. Neni potreba tam neco pocitat v ICM calculatoru, staci spocitat pot odds vs. equity. U te K2 handy je potreba callnout necele 2k a vysledny pot bude pres 5.6k. Proto potrebujem jen asi 35 % equity. Aby ten nebyl vyhodny, musel by souper pushovat jen 20 % hand nebo mene a jeho range je samozrejme mnohem sirsi (mozna ne any 2, ale tak 80 % to podle me bude). Je pekne, ze ztracime tim foldem oproti callu jen 6 dolaru a ty moznosti "nejsou tak rozdilny". Ale kdyz takhle udelame takhle "ne tak rozdilne" rozhodnuti 1x v SNG, tak tim snizujeme sve ROI o 10 % (protoze 6 dolaru je 10 % BI u $60 SNG). 10 takovych hand je cely BI a v SNG hrajeme hand treba 100.
Odpovědět »
Xabi
03. 11. 2009 / 13:13
Trudoy: Prosimtě kde jsi vzal ten prográmek na Equity??? To jsi vyrobil, nb je to někde volně ke stažení, moc díky za radu.
Odpovědět »
Crane
03. 11. 2009 / 13:19
XABI:: http://www.chillin411.com/icmcalc.php
Odpovědět »
Xabi
03. 11. 2009 / 13:26
CRANE:: Dík moc :-)
Odpovědět »
Zizen
03. 11. 2009 / 13:07
No jako Troduyu, moc sa mne to teda nelubilo. To si ta budu moset v suited odchytit a trosku se o tech handach pobavit. Fakt bych polovinu hand zahral jinak a taky bych dane situace jinak komentoval. Treba ty minraisy, to mas urcite z DoN sitek, ze? Nebo tvoje raise/(possible)fold situace za zhruba 10bb, nebo neochota k leadnuti na dry flopu. Ale ocenuju tvoje pravidlo, ze King je vzdycky dobry, to mas urcite ode mne, co? A k te hande K2o, cos foldnul, tak tos to vysvetlil urcite dobre, ale hned dalsi handa, kdy te callnul s 76o ukazuje, ze byl ochotny raisovat hodne sirokou range, vzhledem k tomu, ze byl ochotny callnout se 7-high. Calling range je prece vzdycky uzsi nez pushing range, ne? Tolik jen k tvemu readu, casto read ze zacatku a stredu turnaje nejde uplatnit v HU nebo 3-way hre.
Odpovědět »
Cesny
03. 11. 2009 / 13:03
Pokornák stáhni si Winzip
Odpovědět »
Cesny
03. 11. 2009 / 12:57
Díky..:-)
Odpovědět »
Pokornak
03. 11. 2009 / 12:12
Kdyz to rozbaluju (jak v raru, tak v zipu), hodi mi to vzdycky nakou chybu a nejde to prehrat. Vsem to tady jde, tak bude problem asi nekde u me, i kdyz teda nechapu jakej. Mohl by to prosim nekdo hodit nezabalene na czshare,rapidshare nebo neco podobnyho? Mockrat dekuju.
Odpovědět »
pilda
03. 11. 2009 / 15:11
POKORNAK:: http://rapidshare.com/files/301849345/SNG_60FR.wmv
Odpovědět »
Dubas
03. 11. 2009 / 13:43
POKORNAK:: asi se ti to jen nestáhlo celý (chyba crc nebo tak nějak) zkontroluj jak ti sedi velikosti
Odpovědět »
panvlacek
03. 11. 2009 / 10:19
Dekuji za vynikajici a podnetne video.Zajimalo by me, jake mate ROI v single table SnG ( nebo jake by mel hrac s Vasimi zkusenostmi ocekavat v SnG), neb jsem prekvapen jak casto se v danem typu hry clovek dostane do coinflipu. Diky predem za odpoved a preji co nejmin smuly u stolu.
Odpovědět »
jszelwa
03. 11. 2009 / 10:07
super jen tak dal
Odpovědět »
elinn
03. 11. 2009 / 08:39
výborný video...čím víc takových, tím líp :) a teď trochu offtopic: už je to tu minimálně druhej post, kde někdo zmiňuje 59 jako "slavnou brněnskou kombinaci". Coby brňáka mě trochu znervózňuje, že netuším proč (ano, pana googla jsem se už ptal) Nemohl by mi to někdo vysvětlit? díky... gl všem
Odpovědět »
Pokerisbingo
03. 11. 2009 / 04:01
Dík za video Hra výborná,vždy se mi líbí rozbory s icm calculatorem.I range jsem typoval podobné jako ty. By mě zajímalo proč nehraješ ten heads up Push/fold,když je mín než 10 BB? Já používám Sage na tohle. http://sage.webportail.fr/Welcome.php To K2 call . To 67 Push mě hodně překvapilo. Škoda,že si to nerozebral.To my příjde jako jasný fold preflop,já bych ty konektory tolik nevyzdvihoval. S tím A 10 all in preflop ,přece jenom potom nastávají velmi težký situace na flopu. Já bych to tam asi stejně na tom flopu narval:-) ,ale bylo to hraniční. Pro mě třeba nový ta hláška na první bet fold,to mi přijde dost konzervativní. Dle mě se dá občas check/reraisovat raise .Nebo se mýlim? Ty minraise preflop na tomto limitu jsou pro mě nové .Jsem myslel ,že vyjadřuj věšinou slabost a dají se dobře napadat. Do budoucna budu rád za další videa s co nejvíce různýma složitýma propočtama.
Odpovědět »
lokomelo
03. 11. 2009 / 00:55
supr...:-)
Odpovědět »
Horsey
03. 11. 2009 / 00:09
vyborne video ako vzdy, ale jedna ruka by si ziadala vysvetlit 31:14 8bb stack na BTN JQo raise 2bb? preco toto nie je push aj s 10bb stackom? dik
Odpovědět »
skarel
02. 11. 2009 / 23:35
Skvělá práce, díky za to!!
Odpovědět »
majky666
02. 11. 2009 / 22:33
Sqělý video, díky
Odpovědět »
Xabi
02. 11. 2009 / 21:46
hmm.....výborně zahraný handy i pěkná výhra :-). Gratuluju
Odpovědět »
Cesny
02. 11. 2009 / 21:40
Může mi někdo vysvětlit proč mi to nejde přehrát v ničem???
Odpovědět »
Anti52
02. 11. 2009 / 20:23
tak video super, vsechno zahrany spravne, taky bych to ve vetsi zahral jako ty, nicmene u handy s K2 bych rekl, ze je jeho range nejakych 90% a vyplati se ti to callnout
Odpovědět »
dareba
02. 11. 2009 / 18:20
skoda ze tu neni bodovy system, dal bych ti hned plny pocet bodu... doufam ze takovych videi (hlavne ze sit n go) bude vice... gl...
Odpovědět »
Mf404
02. 11. 2009 / 18:04
Super video. Kolik hrajes stolu a zapinas vsechny ve stejnou dobu?
Odpovědět »
Anti52
02. 11. 2009 / 17:51
super, tesim se...cim vic takovych videi, tim lip:)
Odpovědět »
dzakup
02. 11. 2009 / 17:50
Konecne dobry zvuk a da se to v klidu poslouchat na sluchatka.. n1
Odpovědět »
Vixa
02. 11. 2009 / 17:38
diky za video a tesim se brzy na dalsi ;)
Odpovědět »
hownorez
02. 11. 2009 / 17:33
Phase89 - ja osobne bych to praveze nefoldnul :)) Pisu, ze PREDPOKLADAM, ze TRUDOY by to foldnul
Odpovědět »
phasE89
02. 11. 2009 / 17:45
HOWNOREZ:: jo tak, ono to vyznelo jinak :) osobne si nedokazu predstavit situaci kdy by se to dalo raise/foldnout... musim si udelat vecer cas a podivat se na tu handu, abych byl v obraze
Odpovědět »
Rizyk
02. 11. 2009 / 16:54
No nevím..podívat se na karty a říct co přišlo umím taky. Začínajícím hráčům to může připadat úžasné.. škoda, že to moc neřekne těm hry znalejším.. snad příště.
Odpovědět »
mirekdonutil
02. 11. 2009 / 17:11
RIZYK:: soudě podle komentaře nevypadaš že bys patřil k tem znalejšim
Odpovědět »
maXX
02. 11. 2009 / 17:00
RIZYK:: Tak tohle jsem nepochopil :) Jinak pekna prace ;)
Odpovědět »
Rizyk
02. 11. 2009 / 17:08
MAXX:: Tak z první poloviny akorát předčítá ze stolu co přišly za karty. Pak jo, vytasil i nějaké tabulky atd. Ale během hry na tohle stejně nemáš čas. Když si pročítám hand history tak si to taky můžu projet nevím čím, ale během hry na to prostě nemyslíš..
Odpovědět »
speed
02. 11. 2009 / 17:21
RIZYK:: to má podle tebe analyzovat, proč foldnul 3,4 off apod?
Odpovědět »
fghacko
02. 11. 2009 / 16:51
supr video, díky za něj .-)
Odpovědět »
pilda
02. 11. 2009 / 15:57
Tak video super, big up. Škoda, že na pstars tyhle turba jsou právě až od 60bucks. Nebo se pletu?
Odpovědět »
admin
02. 11. 2009 / 16:02
PILDA:: pletes, jsou i za nizke buyiny
Odpovědět »
pilda
02. 11. 2009 / 16:32
ADMIN:: špatný filtr :/ dement...
Odpovědět »
glide4ever
02. 11. 2009 / 15:35
krásná práce, dík!
Odpovědět »
BLAXX
02. 11. 2009 / 15:32
čau lidi, mám problém. Po stažení to nejde otevřít. Vlastně se to celé nějak divně stáhne. Dík za radu
Odpovědět »
Pokerisbingo
03. 11. 2009 / 04:13
BLAXX:: CESNY:: Musíte si to winzipem rozbalit nejdřív.
Odpovědět »
oKi
02. 11. 2009 / 15:29
kazde nove video potesi,thnx
Odpovědět »
mrduhanson
02. 11. 2009 / 15:02
souhlasim se sevou....paradni video....taky si myslim ze k2 bylo lepsi foldnout...tesim se na dalsi...
Odpovědět »
hownorez
02. 11. 2009 / 15:02
GJ :) # handa v 00:17:30 blindy 100/200 KQo na buttonu raisujes 3BB (600), SB ma 2315(100) a BB 645(200) Predpokladam ze bys necallnul AI od Anssi A, neni pak lepsi raisovat jak v klasickym MTT 2.5BB nebo dokonce minrase,abys usetril chipy ?
Odpovědět »
phasE89
02. 11. 2009 / 15:52
HOWNOREZ:: wat?? video jsem jeste nevidel, ale ty chces raise/foldnout proti 11BB stacku??
Odpovědět »
Meiffert
03. 11. 2009 / 17:06
PHASE89:: Ja urcite raise/foldnout 10 bb effective stack nechci, ale Trudoy to behem toho videa udelal nekolikrat, asi 2x i na bubline (klasicka situace, ze kdo to prvni posle, tak vyhraje, protoze souper musi fold). Jeden ze souperu pushuje asi 8 bb effective a Trudoy to komentuje jako chybu, protoze souper "asi nezna minraise". :/ O chvili pozdeji hrac callne s odds lepsimi, nez 2:1 uz ITM (a nemel nejakou strasnou 62, ale nejaky middle 2gabber nebo co) a podle Trudoye to slo "bez problemu zahodit" a mylil se v tom hraci, kdyz si myslel, ze hraje dobre. ZIZEN:: Souhlas. Jestli Trudoy hodne hrava DoNy, tak to trochu vysvetluje nektere handy (obecne overtight hra na vyssich blind levelech).
Odpovědět »
agregus
02. 11. 2009 / 14:55
super video. Velmi poucne. Co sa tyka 29o resp. K2o myslim ze to bol lepsi fold nez call. Rozhodol by som sa tak isto.
Odpovědět »
Seva98
02. 11. 2009 / 14:54
Za dnesek snad nejlepe stravenych 56 minut, dobre video :)
Odpovědět »
wertadlo
02. 11. 2009 / 14:53
Velice mě to potěšilo. Hlavně ta pozdní část, protože se přiznám, že ke konci jsem hrozně tight a nevím, jaký ruce hrát.
Odpovědět »
Trudoy
02. 11. 2009 / 14:33
Omlouvám se za zvuk, ale mam novy notas a Visty si se zvukem delaji co chteji, priste se polepsim :)
Odpovědět »
pilda
02. 11. 2009 / 14:30
škoda toho zvuku :( hlas na videa máš výborný, tak když už si s tím dáš tolik práce, tak si zkus vypůjčit nějaký kvalitnější mikrofon a bude to na 1*. Rozumět tomu samozřejmě jde dobře, ale mohlo by to být ještě lepší :) Zatím jsem teda viděl jenom začátek, ale zvukově se mi to zdá nejhorší ze všech tvých videií. Každopádně informačně to bude určitě supr, takže díky!
Odpovědět »
maXX
02. 11. 2009 / 14:04
*predci :)
Odpovědět »
maXX
02. 11. 2009 / 14:03
Doufam ze kvalita nepredci ocekavani (nicmene moje prosba byla vyslysena, super :) ).
Odpovědět »
pavelNek
02. 11. 2009 / 14:02
Teprve to stahuju a uz vim,ze to bude paradni video...konecne dalsi..jednou tydne by to bylo super :-)...Klidne poslu 10 korun za kazdy video :-)))))
Odpovědět »
Snuk
02. 11. 2009 / 13:42
hodně dobré.....jako vždy
Odpovědět »

Video

Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Neskutečná chyba dealera na Bahamách?!
Play Button
Je nejlepší poker blogerka zvíře?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games