x

 Cash Games (7)

King’s Casino RozvadovNLH1/2 €Ikonka pokerový stůl 2
King’s Casino RozvadovPLO2/2 € 8/8
Ambassador CasinoNLH25/50 KčIkonka pokerový stůl 3
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8
King’s Casino RozvadovPLO5/5 € 8/8
Showdown Poker ChodovNLH10/30 Kč 6
Card Casino ŠamorínNLH1/2 € 6/8


 Turnaje (9)

23.5. 18:00
1 100+100 Kč
100 000 Kč
23.5. 21:00
53+7 €
2 000 €
25.5. 19:00
500+100 Kč
60 000 Kč
27.5. 19:00
1 000+100 Kč
70 000 Kč
28.5. 18:00
4 700+300 Kč
1 000 000 Kč
29.5. 19:00
2 200+200 Kč
300 000 Kč
30.5. 19:00
700+100 Kč
50 000 Kč
5.6. 17:00
45+40+15 €
20 000 €
10.6. 18:00
40+20+10 €
10 000 €
11.6. 18:00
60+40+20 €
25 000 €
12.6. 18:00
70+10 €
10 000 €
13.6. 17:00
85+15 €
15 000 €
16.7. 18:00
50+40+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Velký diplomatický úspěch AČP. Ve svém boji získala silného spojence!

Ikonka datum zveřejnění11. 04. 2012
Ikonka komentáře19

"Ukončeme období sporů, legislativní diskriminace a chaosu! Pouze jasně rozdané karty zaručí prosperitu a dlouhodobý rozvoj. Začněme dialog, dohodněme pravidla a dodržujme je. Prospějeme tak hráčům a celému českému pokeru."

Vzhledem k nepřehledné situaci chce Asociace českého pokeru jasně formulovat svá stanoviska a vyzvat k dialogu, členství a spolupodílení se na činnosti asociace všechny subjekty působící v pokerovém odvětví. Od začátku roku totiž dochází k dezinterpretacím a různým výkladům, které do oblasti pokeru, jako celku, vnáší mnohdy nevraživé postoje mezi jednotlivými subjekty působícími v tomto odvětví. Vyzýváme všechny, kterým stávající období nesouladu, sporů, různých výkladů a legislativního chaosu nevyhovuje, aby s námi začali spolupracovat. Jsme otevřeni každému, kdo chce pomáhat rozvoji pokeru v ČR, nastolit a dodržovat jasná pravidla. Hned v úvodu považujeme za nezbytné prohlásit, že Asociace českého pokeru zastupuje zájmy celého odvětví a nikoliv zájmy jednotlivých skupin, ať jde o kluby, kasina, online pokerové herny či oborová média. Naším prvořadým cílem je, aby se poker rozvíjel v českém prostředí, jako prosperující a populární odvětví s jasnou legislativou, která bude dodržována, avšak nebude diskriminační. Jsme zásadně proti jakýmkoliv snahám o ohýbání legislativy ve prospěch či na úkor jakýchkoli subjektů v našem oboru, ať tuzemským či zahraničním. Chceme být asociací všech, kteří chtějí poker rozvíjet a dodržovat jasná pravidla. Našim prvořadým zájmem je chránit zájmy hráčů i provozovatelů, dobré jméno českého pokeru ve světě a nastavit jasná pravidla pro seriozní subjekty našeho odvětví.

Chceme dosáhnout jasné legislativy a jasných podmínek. Stav kdy hráči nevědí, zda tím, že se věnují své hře, neporušují zákony rodné země, je neudržitelný a poškozuje rozvoj pokeru. Jsme kategoricky proti zákazu turnajového pokeru mimo kasina. Vnímáme ovšem i obavu kasin z divokého provozování cash game, která neoddiskutovatelně spadá pod loterijní licenci. Stejně tak je absurdní, když hráči nemohou legálně deklarovat své příjmy především z online pokeru, neboť se dík diskriminačnímu charakteru českého loterijního zákona, který je v přímém rozporu s primárním právem EU, dopouštějí hrou online pokeru u tradičních zahraničních provozovatelů ilegálního jednání. Toto je jasným důkazem, jak je právní systém v ČR ohýbán ve prospěch některých, bez ohledu na to, že stát tak přichází o zdroj daňových příjmů a rozvoj pokeru je handicapován tím, že tradiční a renomované evropské subjekty v oblasti pokeru, nemají oporu v českém zákoně jen proto, že nejsou českými firmami.

Stejně tak chceme aktivně chránit hráče, před v současnosti se stále množícími případy jasného klamání či neetického jednání ze strany některých provozovatelů pokeru, které kazí dobré jméno naší hry nejen mezi místními hráči, ale kazí renomé českého pokeru i na mezinárodním poli. Máme tím na mysli především rušení, nedodržování či podmiňování garancí turnajů, umělé navyšování účastníků turnaje neidentifikovanými house playery kasina či herny, divoké pronájmy licencí a další nešvary, které poškozují hráče a dobré jméno českého pokeru.

V neposlední řadě chceme jasně deklarovat své stanovisko k problematice pokerových klubů, které mají v oblasti pokeru své nezastupitelné místo, protože jsou pro mnoho hráčů branou k živé hře a místem, kde se poker učí. Pokud Asociace českého pokeru brání dovednostní podstatu pokeru a soutěží v něm, má na mysli turnajovou hru, jejíž provozování nelze, vzhledem k jejímu charakteru, podmiňovat neadekvátními finančními podmínkami klasické loterijní licence. Turnaje v pokeru mají dovednostní charakter, jako jakékoliv jiné turnaje. Možnost organizovat pokerové turnaje a právo na existenci pokerových klubů, bude AČP bránit všemi prostředky. Jejich absence na mapě českého pokeru, by totiž zcela jistě znamenala útlum celého odvětví. Je však mylné se domnívat, že je tento postoj asociace paušálním souhlasem i s provozováním cash game. Naopak jsme přesvědčeni, že cash game, vzhledem k jejímu charakteru, mohou provozovat pouze subjekty s loterijní licencí. Neříkáme tím samozřejmě, že by poker v cash game nebyl o dovednostech. Říkáme pouze, že charakter cash game není na rozdíl od turnaje o soutěžení, ale koncepčně je založen na principu živých hotovostních her v kasinu. I v novém lot. zákoně, který bude zanedlouho v procesu schvalování, a na kterém se AČP také částečně podílela a považuje jej za přijatelný kompromis pro existenci pokerových klubů, se nová definice tzv. "Turnaje malého rozsahu" týká pouze turnajové hry a nikoliv cash game. Cash game byla, je a bude výsadou kasin a žádný provozovatel bez kasinové licence tuto hru nemůže provozovat. I na dodržování této zásady se chce AČP zaměřit.

Asociace českého pokeru také plně podporuje jasné zdanění výnosů z pokeru jak pro kasina, tak i pro kluby a to ve stejné výši. I toto je v novém loterijním zákoně zakotveno. Tím jednou pro vždy vznikne prostředí, ve kterém budou mít všechny subjekty provozující poker stejné podmínky.

Věříme, že všechny subjekty, kasina, kluby, online pokerové herny i oborová média, které chtějí poker jako odvětví v ČR rozvíjet, se s naším stanoviskem ztotožní, vstoupí do AČP a budou se podílet na činnosti asociace jako oborové organizace všech. Všem nabízíme spolurozhodování, ochranu a spoluvytváření transparentního prostředí, které jediné může dlouhodobě zajistit rozvoj našeho odvětví. Jsme otevřeni všem, kteří souhlasí s tím, že pouze karty rozdané za jasných pravidel, jejichž dodržování je vymáháno, zabezpečí kvalitní budoucnost pokeru hráčům i provozovatelům. Výkonná rada Asociace českého pokeru

Výkonná rada Asociace českého pokeru

Reakce Leona Tsoukernika, majitele Kings Casino, největšího kasina provozujícího poker v ČR na prohlášení Asociace českého pokeru.

Za prvé musím říci, že jsem poprvé zaznamenal ze strany AČP konstatování, že chce zastupovat zájmy celého odvětví a nikoliv zájmy jednotlivých skupin. Toto mě velmi potěšilo, neboť i já tvrdím, že pokerová asociace zde má být pro všechny, kteří chtějí dělat poker legálně. Dále mě potěšilo ujištění, ve kterém se AČP staví do role organizace, která si dává za hlavní cíl rozvíjet poker jako průmysl s jasně danými pravidly, která budou dodržována a s jasnou legislativou. Toto zde v minulosti velmi chybělo.

Co se týká připravovaného nového loterijního zákona a zejména části, která se nazývá "Turnaje malého rozsahu", je můj názor takový, že pokud budou dodržena všechna jasně daná pravidla, zejména maximální buy-in 3.000 Kč a počet účastníků maximálně 90, jsem pro, aby tyto turnaje mohly být pořádány i v pokerových klubech.

Rád bych uvedl na pravou míru to, že já v zásadě nejsem proti existenci pokerových klubů a chápu jejich platnost, zejména v obcích s malým množstvím obyvatel, popřípadě značně vzdálených od větších měst, kde jsou kasina. Zásadně však nesouhlasím s tím, aby se v těchto klubech mohla hrát cash game a aby provozovatelé těchto klubů neplatili daně, jak tomu dosud ve většině případů bylo.

Nyní je ve schvalovacím řízení nový loterijní zákon a AČP zde veřejně deklaruje svůj jasný cíl a to jednak zorganizovat legální klubový poker, dohlédnout na dodržování předem daných a v zákoně zakotvených pravidel a zajistit zdanění výnosů z této hry. Dále garantuje chránit hráče, před v současnosti se stále množícím případům jasného klamání či neetického jednání ze strany některých provozovatelů, které kazí dobré jméno pokeru. 

V takovémto případě je Kings Casino připraveno přijmout výzvu AČP, vstoupit jako další člen do asociace a spolupodílet se v jejím boji za schválení nového loterijního zákona a odstranění všech nešvarů, které se objevují v souvislosti s organizováním tak krásné hry jako je poker.

Leon Tsoukernik

"Toto je to průlomové gesto. Je to vůbec poprvé, kdy se někdo z majitelů kasin otevřeně a aktivně přihlásil k podpoře AČP a chce se spolupodílet na její činnosti. To má v době platnosti nesmyslného paskvilu v podobě novely loterijního zákona, dík kterému se množí udání na činnost pokerových klubů, velký význam a vzbuzuje to naději do budoucna. Je zde reálná možnost, že spolupráce při rozvoji pokeru, převáží nad krátkozrakou snahou zakázat klubové turnaje a současné členění na kasina a kluby. Naděje, že v budoucnu jej nahradí členění na dobré provozovatele pokeru, kteří posunují obor kupředu a ty ostatní," komentoval prohlášení Leona Tsoukernika předseda Asociace českého pokeru Milan Sláma.


« Zpět
Diskuse k článku
bran9k
12. 04. 2012 / 02:07
souhlas
Odpovědět »
CZDonkey
12. 04. 2012 / 00:59
tak pokrovy kluby jsou v pasti stejne. takze lepsi nez dratem do oka :) Akarot bych to vynechal to cesky "okecavani" a napsal bych na ferovku, ze kasina budou lobovat i za poker kluby vymenou za "cashku". nic jinyho v tom neni .. nerikam ze to je spatne. jenom jak to je ::D
Odpovědět »
Wojtyla184
11. 04. 2012 / 23:08
zajímavá diskuze, myslím, že jde Asociaci a statu vadí především o RAKE (který je standartně 5%). Kdyby se možná zavedl "button charge", který se zkoušel i v showdownu, může se jednat o klasický turnajový poker se specifickými pravidly. Unlimited rebuy turnaj, kdy by se cash out mohl provést vždy po orbitu. Jednotlivý turnaj by trval vždy 1 orbit a hráči by si po orbitu mohli dokoupit, či vystoupit ze hry. Při blindech 5/10 by musel být charge 20,- při 10/20 40,- . Každý hráč si umí spočítat, že je tohle pro hráče mnohem výhodnější, než 5% z výtězného potu do výše 300,- Kč. Nevýhoda: platím i když nehraju/nevyhraju, ale když vyhraju pot 800,- (což při dnešních relacích na CG není big pot) zaplatím 20,- než-li 40,-. Je přece mnohem lepší a mírnější něž turnaj typu 10% /ITM v případě 1 stolového sitka winner takes all. Mnohem lepší než levelové zvyšování blindů. Myslím, že obě disciplíny plně splňují podmínku dovednostní soutěže a nelze přece cash game řadit do her, kdy hraje casino proti hráčům - nesmysl...
Odpovědět »
Pic
12. 04. 2012 / 14:17
WOJTYLA184:: Psychologicky vzato je lepší hráče nenápadně obírat z potů, než je přímo drze nutit platit peníze za to, že jsou ve hře. Ledaže by button charge byla zcela symbolická částka (menší než BB). To by ale pro změnu radikálně ohrozilo existenci menších cash games než 50/100czk. K poslední větě: casino "vyhrává" mnohem víc, než nejlepší hráči. Možná vás překvapí, že princip rakované cash game (nebo turnaje s feečkem!) je stejný jako u jakékoliv jiné casinové hry se záporným součtem. Získatelné edge vůči jiným hráčům v cash game s rakem je ve srovnání s tím, kolik sežere kasička, spíše symbolické. (i když pořád umožní mnoho lidem se pohodlně uživit na vyšších hrách) Bohužel tedy nelze než tento humbuk tak trochu chápat, jde o peníze... Kritériem pro rozhodnutí o jakou hru jde, by ale mělo být vybírání raku. Takhle do toho sletí i cashovka v každé druhé hospodě. ::W
Odpovědět »
M0RGAN
12. 04. 2012 / 18:47
PIC:: To nemění nic na tom, že kluby pořádají nižší cashovku, než kasina.
Odpovědět »
koulish
11. 04. 2012 / 21:36
to Headis: co navrhujes by imo bylo obchazeni zakona... to ACP: nejak nechapu, jak jste teda ty kluby a turnajovy poker v klubech zachranili... jak tady nekdo rikal, kluby se prece z turnajovych fee nikdy nemohou uzivit
Odpovědět »
radulf
11. 04. 2012 / 21:08
Kdo mi vysvětlí proč cash game je hazardní hrou a turnajové hry nejsou? V cash game stejně jako v turnajích rozhodují o skillu podobné matematické a psychologické algoritmy, cash game nejsou automaty !!! Je to regulérní skill game stejně jako turnaje, tak která **** tohle vymýšlí ?
Odpovědět »
7fialek
11. 04. 2012 / 18:50
Cash game je jediný typ pokeru, na kterém může kasíno vydělat, turnaje jsou povětšinou dotované a dělají se jenom proto, aby tam pak hráči zůstali na cashku. Kasíno je pouze továrna na peníze, nikdo tam nedělá charitu. Nějaké řeči o jiném charakteru cashky v porovnání s turnaji nemají žádnou hodnotu. Je to pořád to samé, karetní hra o peníze. Každé kasino se chová jako pan Krabs ze Spongeboba, jediným cílem je vytáhnout z lidí peníze. A jakákoliv podpora majitele kasína organizaci, která bojuje za legalizaci pokeru, resp. za legalizaci malých klubových turnajů, je jenom marketingový tah, kterým nic neriskuje a navíc jasně definuje, že hlavní dojná kráva pokeru má zůstat stále exkluzivně kasínům.
Odpovědět »
Stranger
11. 04. 2012 / 17:39
Když ACP pomůže pořešit online poker budu křičet hurá. Jestli pudu naživo do klubu nebo do casina je mi jedno.
Odpovědět »
dogmeat
11. 04. 2012 / 16:39
demence acp dosahla nove urovne akorat me zajima jak tucna byla ta obalka pro predsedu
Odpovědět »
M0RGAN
11. 04. 2012 / 16:24
Já sice CG pinknu jenom svátečně, ale nějak nerozumím tomu, proč by k jejímu provozování měla být potřebná loterijní licence a tedy například kapitál v desítkách milionů. Pořád se pouze přerozdělují peníze, se kterými hráči sednou ke stolu, k tomu provozovatel vůbec žádný kapitál nepotřebuje, stačí mu žetony a stůl, ideálně nějaké vlastní peníze s sebou taky kvůli snazšímu vracení, ale to je asi tak vše :-)
Odpovědět »
Duckerr
11. 04. 2012 / 12:41
Byl bych rád, kdyby se někdo z ACP vyjádřil k tomu, proč by měla cash game spadat pod loterijní zákon ..
Odpovědět »
Headis
11. 04. 2012 / 12:40
Klasicky rozjedeš rebuyák s neomezeným dokupem a možností částečného cashoutu a kde je problém? ::; Naroubovat cashovku na turnaj je to nejmenší ::V
Odpovědět »
Courier83
11. 04. 2012 / 12:20
Je však mylné se domnívat, že je tento postoj asociace paušálním souhlasem i s provozováním cash game. Naopak jsme přesvědčeni, že cash game, vzhledem k jejímu charakteru, mohou provozovat pouze subjekty s loterijní licencí.
Odpovědět »
bluff79
11. 04. 2012 / 12:18
TAk tam jde o to, ze by cashku měli dále, ale platili by daně, ne?
Odpovědět »
G-6
11. 04. 2012 / 12:12
moc nechápu co se na tom líbí showdownu. Jak chcete bez cashky přežít ? Jak někdo vypadne z donkamentu za 300kč tak pujde pryč. Leda byste všechno dělali s rebuyema a během vypadávání hráčů pouštěli 6max a 9max turbo sitka :)
Odpovědět »
proTroll
11. 04. 2012 / 11:58
jojo, respekt za přístup. nicméně chci vidět klub, který se dobrovolně vzdá cg a přežije pouze z fees a přiměřených cen občerstvení...
Odpovědět »
Sedrick
11. 04. 2012 / 11:53
velky respekt
Odpovědět »
Showdown
11. 04. 2012 / 10:54
::U
Odpovědět »

Video

Je stále reálné živit se pokerem profesionálně?
Play Button
"Těhotnej kuchař" Jarda Vajgl: Jak se od Pokermana dostal ke 420.000 followers?
Play Button
Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
www.pokerman.cz
www.pokerman.cz