x

 Cash Games (7)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 8
Ambassador CasinoNLH10/20 Kč 8
King’s Casino RozvadovPLO2/2 €Ikonka pokerový stůl 3
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/20 KčIkonka pokerový stůl 2
King’s Casino RozvadovPLO5/5 € 6/8
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 7
Ambassador CasinoNLH10/20 Kč 8


 Turnaje (25)

30.3. 14:00
135+15 €
30 000 €
31.3. 18:00
70+10 €
10 000 €
3.4. 18:00
33+20+7 €
5 000 €
7.4. 12:00
70+40+10 €
10 000 €
11.4. 19:00
105+15 €
10 000 €
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Tisková zpráva z valné hromady AČP

Ikonka datum zveřejnění06. 12. 2010
Ikonka komentáře42

Mezi ty nejdůležitější cíle patří zastavení snah státu zařadit poker mezi hazardní hry, posílení pozice Asociace českého pokeru jako národního sportovního svazu v daném odvětví, rozšíření členské základny a nastartování systému oficiálních ligových a mistrovských soutěží v České republice. Účastníci valné hromady jasně deklarovali, že se nesmíří s případným zařazením pokerových turnajů mezi hazardní hry a jsou připraveni bránit se proti podobným krokům všemi právními prostředky, včetně ústavní žaloby.

Jako velké nebezpečí vnímají to, že případná prohibiční novela bude nutit hráče pokeru věnovat se turnajům pouze v kasinech, tedy ve skutečně hazardním prostředí, což představuje značné riziko především pro mladé příznivce této hry. Novela navíc ve svém důsledku může v České republice nastartovat rozvoj ilegálních heren bez možnosti dohledu nad pravidly a s dalšími značnými společenskými riziky. 

Velký důraz chce Asociace českého pokeru v budoucnu klást na budování dobrého jména pokeru jako odvětví. Mimo komunitu hráčů je ve společnosti totiž jen velmi malé a mnohdy zkreslené povědomí o podobě moderního pokeru a turnajů v něm. Asociace českého pokeru na své valné hromadě rovněž zvolila novou výkonnou radu ve složení Radoslav Průcha, Jaroslav Vajgl, Milan Sláma, Martin Fraško a Jiří Kauc. Předsedou Asociace českého pokeru byl zvolen Milan Sláma.


« Zpět
Diskuse k článku
cmelik
09. 12. 2010 / 01:36
poker sice neni gambl, ale u nas se neda nazvat ani sportem, pac se hraje v zaplivanych klubech i zaplivanych kasinech!! ::W vetsina klubu jsou 4. cenove a jeste neplati dane z cash games pac se shovavaji za sdruzeni, tos v tom jeste jsou ta kasina lepsi..... ale treba v bratislave se neda najit jediny klub ani kasino kde neni zahuleno....takze at si zakonodarci delaji co chteji, vzdy si najdu moznost hrat v zahranici nebo online, protoze na EPT, WPT a podobne nemam a do zaplivanych pajzlu chodit tez neminim....vsem bych stejne doporucil zajet do vegas, atlantic city at vidi jak ma pokerove misto vypadat!!!
Odpovědět »
ShadowXR
08. 12. 2010 / 22:19
V každém sportu jde o peníze, v dnešní době ne malé. Kdo chce tvrdit že se na sportu dá vidělat je trouba. Proč sportovní kluby, stáje F1, atd vlastní jen bohatí? Protože mají na to je dotovat. Proč slavoj houslice může fungovat, protože ho dotuje pan Matějka. Kasína vlastní také bohatí lidé, kteří bohatnou ještě více, narozdíl od klubů kde se na jejich provoz skládá celá členská základna potažmo hráči a nijak na tom nebohatnou. V každém sportu stejně jako v pokeru je určitý prvek náhody, vítr, momentální forma hráče, jestli střela sedne, je li mokrá silnice nebo tráva, odskok míče a je toho mnohem víc. Stejně tak je tomu v pokeru. Je to stejné i v tom že jen hráči s největšími zkušenostmi sedávají u finálových stolů a hrají jako placení profesionálové dotovaní různými společnostmi. Stejně jako se opakují jména hvězd ve sportovních novinách a jen málokdy zaslechneme o nově se rodící hvězdě. Poker nehraju nijak dlouho ale z vlastní zkušenosti musím říct že čím déle a více hraju tím jsem lepší. Poznám to velmi jednoduše, hraju stále stejné turnaje a měsíc co měsíc se umistuji o několik příček víš než předtím a to stabilně. Je to stejné jako když jsem hrál šipky, ze začátku nic moc, pak jeden z nej hráčů a dnes zase amatér protože už hóóódně dlouho nehraju, coš znamená že netrénuju. A s pokerem je to stejné. Závěrem by jsme rád podotkl že by si všichni měli novelu zákona přečíst a zamyslet se nad ní a třeba jim potom dojde že až si doma zahrají pexeso se svou ratolestí o bombóny budou páchat trestnou činnost a poruší několik paragrafů ne jen ten loterijní zákon. Neboť pexeso je také karetní hra stejně jako černý petr, kvarteto a jiné dětské hry. Nezbývá než doufat že to snad někomu dojde že tento konkrétní paragraf který se zde i jinde řeší nadělé víc škody než užitku v jinak chválihodné snaze omezit hazard. Na závěr: HRAJU POKER, NEJSEM GAMBLER!!! ::N
Odpovědět »
ShadowXR
08. 12. 2010 / 22:18
Omlouvám se ale nedá mi to a i já se musím přidat se svým komentářem. Předem upozorňuji že poker hraju pro zábavu a ne pro peníze, a nijak na něm do dnešního dne neprofituji. Je to stejné jako má trenérská činnost ve fotbalovém klubu. Dělám jí rád protože mě baví a zcela zdarma! Podle některých komentářů co zde čtu, zjišťuji že mezi námi hráči pokeru se najdou i úplní ignoranti. Budí to ve mě dojem že jsou to přesně ti lidé které mezi sebou nechceme a nehodláme se mezi ně nechat úředně zařadit. Tito lidé však za to nemohou neboť jsou nemocní, stejně jako alkoholici či narkomani a je mi jich dokonce i líto i když si za to v podstatě mohou sami. Mluvím o pravích a nefalšovaných gamblrech. Ti totiž jediní mohou mít tak hloupé názory které jsem zde četl. Zastávat se kasín a kritizovat kluby může jen gambler, nikoliv však pokerový nadšenec který bere poker jako svého koníčka a sport. I v jiných sportech najdeme kluby které jsou tzv. na špičkové úrovni a ty které jsou out. Příklad AC Sparta Praha (kasíno) vs. Slavoj Houslice (klub). Čím je ten rozdíl asi tak dán, že by peníze?! A jsme u jádra věci. Ve Spartě hrají draze zaplacení profesionálové na kterých klub(majitel) vydělává nemalé peníze z kterých platí další tým profesionálů kteří se starají o technické a jiné zabezpečení. V kasínech je to podobné, ta také vydělávají nemalé peníze na svých hráčích s tí rozdílem že jim ale nic neplatí jen berou. V Huoslicích hrají amatéři kteří si platí příspěvky aby měli vůbec kde hrát a s těží dají dohromady potřebné peníze na chod klubu ve kterém chtějí provozovat svůj koníček. Stejné je to i v pokerových klubech. Ten kdo tvrdí něco jiného si sám ještě nezkusil něco podobného realizovat. Samozřejmě že jsou i vyjímky jako všude, kdy klub potažmo jednotlivec profituje na úkor hráčů ale myslím že těch již moc není. Spíš naopak, většina klubů se musí hodně otáčet aby vůbec mohla fungovat a pokud provoz klubu někdo za členů nespojí se svým podnikáním z kterého chod klubu dotuje jsou na pokraji zaniknutí. Tím podnikáním myslím pohostinství, z prodeje občerstvení hráčům se dotuje provoz klubu. To na jaké úrovni jsou dealeři v klubech nemá cenu řešit. Jsou to nadšenci nebo brigádníci ne moc dobře placení a dělají to ve svém volném čase po splněni svých každodenních povinností (zaměstnání, škola). Narozdíl od kasín kde jsou za tuto práci placeni a ta je také živí. Doufám že pro ty méně vnímavé je rozdíl nyní patrný. Pořádání turnajů v pokeru nerovná se zisk ale spíš spousta práce a času. Narozdíl od pořádání turnaje ve fotbale kde je zisk opravdu velký. Stačí si spočítat jednoduchý příklad. Pokerový turnaj (PT) buy-in 200,-+100,- proti fotbalový turnaj (FT) startovné 1500,-. PT 12 hráčů - 12*200=2400 prizepool, 12*100=1200 na pokrití nákladů turnaje ( pronájem, stoli, karty, chipy, dealeři). FT 12 týmů 12*1500=18000,- z tohoto balíku odečtu částku na ceny pro vítěze a účastníky což nadsazeně dělá 3*800=2400 poháry+medajle +asi 1000,- na sladkosti pro všechny za účast. To je dohromady 3400, z čehož vyjde že na náklady spojené s turnajem my zbývá 14600,- (míč, rozhodčí). Když si to srovnáte nevím kdo na čem vydělává. A to je příklad z mládežnického fotbalu, nemluvě o tom že kluby jsou sponzorované z peněz ČSTV. Ať vláda z pokeru udělá sport, který bude také dotovaný a kluby nebudou muset nic vybírat, i když proč ne když ostatní mohou. Startovné jako takové se platí ve všech sportech a kdo si myslí že ne tak se plete. Ať jsou to tenis, golf, fotbal, automobilový sport, hokej, adt...
Odpovědět »
casinoroma
09. 12. 2010 / 00:28
SHADOWXR:: tak ty si se úplně zbláznil ::S
Odpovědět »
H5Q
09. 12. 2010 / 02:08
CASINOROMA:: argumenty? nemas ? Sice to pojal hodne emotivne a mozna moc tlaci na pilu ale ma pravdu.
Odpovědět »
ShadowXR
09. 12. 2010 / 19:45
H5Q:: Nemůže mít protože mu ti nemocní co jsem o nich psal přispívají na výplatu a nebo je to rovnou jeden z majitelů "jako" kasín pod kterými najdete jen vyfintěnou hernu. Tito hlupáci si myslí že když se nebude moct hrát v klubech tak se bude hrát v hernách které si budou říkat kasína tak jako dnes. Stroje už jim nejdou tak myslej že narejžujou na pokeru.Jenže to je velká mýlka, protože ti ubožáci s hernama nebudou mít na licenci a hlavně už je nikde nechtěj, proto dělaj ten zákon.Každopádně jeho nick hovoří za vše a zjistit zbytek není problém že.
Odpovědět »
SouLful
11. 12. 2010 / 14:20
SHADOWXR:: co je u tebe nafintena herna nebo kasino ... pokud si radsi rad chodis sednou a zahrat do nejake hospudky s prateli neni problem ... ale co mas proti jak ty rikas nafintenymu casinu nebo herne ... ??? ... asi nemas uroven podle toho co jsem cetl ... a neprecetl jsem to cely radeji ... jsi usama zfanatizovanej ... xDDDDD
Odpovědět »
ShadowXR
09. 01. 2011 / 16:25
SOULFUL:: Proti kasínům nebo tedy spíš prostředí v nich pokud je vkusně uděláno nemám nic, ovšem je li místo pro hraní pokeru odděleno od ostatního hnusu kterým kasína okrádají nemocné chudáky. A proti ubožákům co maj herny plný strojů, zavedou elektronickou ruletu a přidaj jeden pokerovej stůl a začnou si říkat kasíno proti těm mám úplně všechno. Jsou to holoprdelníci kteří nemají peníze na otevření plnohodnotného kasína se všemi poplatky co k tomu patří, proto mají obyčejné nonstop herny a tváří se že jsou kasíno. Nesnáším přetvářku. To je mi milejší pokerovej klub ve sklepě činžáku kterej si na nic nehraje.
Odpovědět »
CARTER
08. 12. 2010 / 19:58
tady ale nejde jenom o zavření pokerovejch klubů .. je výborný jak sami hráči chtěj aby ten zákon prošel ::S a vy co tady píšete že poker je čistej gambl, jste fishky co si furt myslej, že poker je akorát o tom čekat na dvě hodiny esa a pak poslat ty 3bb co vám zbyli imo nebo nevim jak si to mám vysvětlit ::A http://www.asociacepoker.cz/clanek/26/co-dostane-cesky-poker-pod-stromecek-zastance-zarazeni-pokeru-mezi-hazard-potesi-snemovna-mozna-uz-15-prosince/
Odpovědět »
CARTER
08. 12. 2010 / 20:01
CARTER:: *... čekat dvě hodiny na esa a ..*
Odpovědět »
Isildur17
08. 12. 2010 / 13:56
Poker je gambl a to zejmena cash games. To ze by se mel poker provozovat pouze v casinu vidim velmi pozitivne. Tim ze se zrusi poker cluby jejichz uroven je mnohdy velmi znepokojiva (znalost pravidel a dealovani somotne mnoha dealeru v clubech je na bodu mrazu!) tak tim padem se bude vice hracu schazet prave po casinech a tzn. vetsi hracske pole = vetsi prize pool! Poker je seriozni hra a tak nechme provozovat turnaje a cash games kompetentni lidi (Casina) ktery rozumi sve praci a poskytuji sluzby na profesionalni urovni. ::R
Odpovědět »
H5Q
08. 12. 2010 / 18:24
ISILDUR17:: Souhlas - podminky pro kluby by meli byt prisne. Personal kvalifikovany. herny kontrolovane. Problem je ze v casinech budou hry proste moc drahe a ja urcite nepudu hrat turnaj za 4 litry....A to nemluvim o lakadle jinych skutecne hazardnich her (rul,bj atd....) ktere v pok. klubu fakt nejsou...
Odpovědět »
ACP
08. 12. 2010 / 11:49
Myslím že tento citát to velmi dobře vystihuje: Život je jako hra v karty: Co vám přijde, je předurčeno, jak to zahrajete, je otázkou vaší svobodné vůle. - Džavaharlár Nehru
Odpovědět »
SouLful
08. 12. 2010 / 02:25
jen si třeba vzpomente na to ,když sem poker přišel ... a nebyl na každým rohu jako je ted ... jak jsem tady četl v nějaký zakouřený místnosti jen kvůli tomu ,aby jsem náhodou nepřišel o svůj business ,protože jooo poker byl ve svých dobách hodně IN ... a tam kde poker nebyl jakoby to tam neexistovalo ... jj ... a tohle je ten důvod toho všeho co se kolem toho děje ... protože úroven pokru klesla na bod mrazu ... běžte se podívat dnes jak jsou zaplněný pokrový kluby nebo casina hráči ... uvidíte ani nohu ... proč proč proč ,protože najednou chtěli na pokru vydělat lidi co mu vůbec nerozumí a z počátku ani nerozuměli ... jsem velice rád ,že si spousta těhlech přiblblých klubů nabili držky ... protože to byli oni ,kteří úroven pokru dostali tam kde je ted tzn. do hoven ... no ,ale abych se vrátil k tématu tohoto článku ... ten kdo si myslí ,že je poker sport je totál blázen ... je to gemb jako jsou forbesi ,ruleta nebo black jack atd. ... žádný hráč nemůže ovlivnit flop - turn nebo dokonce u mnohých oblíbený river ... je to hazard o peníze a nikdo nemůže ovlivnit průběh hry ... vše je o štěstí u pokru přezdívaném (forma) haha ... hráč pokru sám musí dobře vědět ,že to není hra rozumu nebo inteligence ... může přijít navátej frajer po 10 pivech ,kterej na to ani nevidí jen mu to dochcává ...
Odpovědět »
juahele999
08. 12. 2010 / 13:12
SOULFUL:: souhlas s tebou ::U , přesně jak píšeš, někteří podnikavci,kteří zjistili,že se dá při provozování a organizování pokeru na tom celkem slušně profitovat, se schovali pod hlavičku jakéhosi sportovního klubu a prachy z komise si cpou do kapsy. Přitom úroveň pokeru v klubech je zoufalá...rychlost dealerů,technika rozdávání karet,počítání žetonů(tzv. cutování)......vždyť z toho bolej oči,z těch zoufalců ::S .......ať už je konečně omezej a zavřou nebo ať se zavřou do zadních místností zaplivanejch hospod,tam kam patřej!!! ::R
Odpovědět »
casinoroma
08. 12. 2010 / 19:39
JUAHELE999:: naprostý souhlas!!!! ::U
Odpovědět »
H5Q
08. 12. 2010 / 03:42
SOULFUL:: btw malo si seres do huby... na pokru vydělat lidi co mu vůbec nerozumí a nasledne tvrdis ze je to vse o nahode...tak cemu bys pak chtel rozumet ?
Odpovědět »
H5Q
08. 12. 2010 / 03:40
SOULFUL:: Tohle clovek jako y nemuze pochopit...a proto tu meles zmatky :) http://cs.wikipedia.org/wiki/Nashova_rovnov%C3%A1ha
Odpovědět »
SouLful
08. 12. 2010 / 13:12
H5Q:: prosim te pane dokonaly co znamena to btw ??? ... asi jsem pro tebe hnup ... no ty pro me nevim neznam te a ani nechci mit tu cest ... jen ti chci rict ,ze pokud patris k tem hracum ,kteri na pokru udelaj nekdy super nesmysl na high stacku kesce ... a k tomu si 14 dni nevidel hreben a nove obleceni min. mesic je to ostuda az nechutarna ... chapu ,ze kazdy clovek ma jinde sve prednosti ,ale myslim si ,ze zaklad je tam prijid do spolecnosti lidi ciste a slusne oblecen ... takze asi tak nejak ...
Odpovědět »
H5Q
08. 12. 2010 / 18:21
SOULFUL:: google zkratka btw a mas vysledek A jako co to meles o slusnem obleceni..A nejakejch 14ti dnech...??????? Patris mezi jedince co se usilovne snazi misto komunikace zesmesnit a natlacit cloveka do urcite skatulky.
Odpovědět »
winger1984
08. 12. 2010 / 11:41
H5Q:: forall i,x_iin S_i, x_i neq x^*_{i} : f_i(x^*_{i}, x^*_{-i}) geq f_i(x_{i},x^*_{-i}). mě je špatně ..... :D hele kámo nad takovýma pablba jako je ten nad tebou se ani nepozastavuj :)) . mě spíš zaraží jiná (o t ovíc srandovější) věc. po pokerovém boomu se jednotlivá fóra a diskuze zaplnují (díky anonymitě) blbečkama, kteří pišou "pokerem se živím xxxx let) apod... ztoho se mi chce dycky jenom chcát smíchy. zvlášt když to píše čech a kolik čechů je v rámci čr známých jako profi poker player. navštěvuju x stranek z x odvětví (protože pracuju jako analytik) a tobyste čuměli jak na stránkach seznamek,pc her,sport debat apod. existuje plno hrdinů kteří všichni SHODNĚ začínají svou větu "pokerem se živím, takže ...." :D jelikož ja jsem pokerový fanda a hraju to na urovni (doma za 50 kč / online freerolly apod.. ) tak bych rád napsal svůj názor. někdo tady něco psal o předvídání flopu apod. když to řeknu hodně zlehčeně - ví snad tenista kam jeho protihrač pikne míček ? ví snad fotbalista jakym směrem udělá hráč kličku ? poker je hazard ale s využitím svých skills v realném čase, díky kterým mužeš ovlivnit hru. poker není vůbec to samé jako štastných 10, automaty apod. hazard jako poker je pouze pro hrače kteří poker neumí a jsou kasínem zlákáni finanční odměnou. Hráč muže kdykoliv foldnout a omezit riziko, hráč muže používat lest, můž používat "zastrašování" apod. ke svému profitu. samozřejmě nemůže ovlivnit community karty ale může ovlivnit průběh po nich... kdyby byl poker OBYČEJNY HAZARD jak hateři tvrdí, na vrchol by se mohl dostat jakýkoliv hráč a profitovat z pokeru by mohl jakykoliv pokerová sráč který ani nezná moc pravidla ale měl by kliku na AAčka a flopy by třeba uměl řešit ke svuj prospěch, ale v jiných situacích by stal za prd.. apod... a nikoho takového neznám. (kromě Cady ::D )
Odpovědět »
H5Q
08. 12. 2010 / 18:28
WINGER1984:: jj proto tu obcas pisu ze sme vsichni High statkes profici a Ivey ma z nas strach... Znam lidi co tvrdej ze se zivej pokrem, ja se nim nezivim bavi me , bankroll buduju z nuly a mam tu hru rad podobne jak sachy. Protoze kdyz hrajes s nekym koho hodne znas tak je to fakt parada...jak rikal Laak BITVA MOZKU V POLI PRAVDEPODOBNOSTI..... No a s tim tenisem...ani Federer nevybere prasatko :)) i kdyz podle me poker neni sport ani sachy mozna nejsou pac tam neni fyz. namaha....Ale je to dusevni disciplina Cada je proti Duhamelovi sráč :) Nejsem rad ze Me trefil takovej typek...Nejvic se me libil Affleck
Odpovědět »
dufi
07. 12. 2010 / 16:07
O tom, jak se širší veřejnost u nás na poker dívá, svědčí i to, že pokerový film Deal (mimochodem neuvěřitelně blbý) se u nás distribuoval pod názvem Gambler... ::(
Odpovědět »
maaaarty
07. 12. 2010 / 20:01
DUFI:: hmmm, zajimava dedukce.... ::W
Odpovědět »
Axiss
07. 12. 2010 / 08:37
Jsem nevěděl, že je dneska 1. dubna. Jestli si někdo myslí, že když zapne Pokerstars, že v tu chvíli začíná sportovat, potom se svět asi zbláznil. Dokud se nezakáže kešovka, dokud poker nezmizí z internetu, z kasin nebo zakouřených klubů, dokud se nenajde někdo, komu jde opravdu o poker jako hru a ne pouze o vlastní zájmy ze strachu, že přijde o business, do té doby je to debata o ničem.
Odpovědět »
Pepino83
07. 12. 2010 / 03:30
A jakym zpusobem chce AČP bojovat proti prosazeni tohoto "ANTI kluboveho" zakona? Uvazuje se i o nejake demonstraci?
Odpovědět »
TheBeastCZ
07. 12. 2010 / 02:51
http://www.youtube.com/watch?gl=CZ&v=-XjP3nSE2r0 ::D
Odpovědět »
H5Q
07. 12. 2010 / 02:38
online nic nedokazou...
Odpovědět »
ZungWirth
07. 12. 2010 / 00:24
At klidně pokerový kluby zrušej, ty sou mi u prdele ale at nešahaj na online a daně
Odpovědět »
juahele999
07. 12. 2010 / 18:24
ZUNGWIRTH:: ::U ::R
Odpovědět »
ACP
06. 12. 2010 / 23:01
Jen na okraj. Poker patří do rozsáhlé skupiny sportů anticipačních, někdy nazývaných též heuristické. To jsou sporty, jejichž psychologickým základem je předvídání (anticipace) následných dějů a tvořivé řešení vyskytujících se problémových úloh (heuristika). Mimochodem je mnoho sportu kde je tvorba prize-money velmi podobná.
Odpovědět »
Capy
06. 12. 2010 / 22:53
ale ostatne sporty nefunguju klasickym pokrovym systemom prizepoolu.. su tam nejake vstupne poplatky, ale vyhra sa od toho neodvodzuje.. v tom je poker rozdielny
Odpovědět »
looser
06. 12. 2010 / 23:11
CAPY:: Tenis,golf,šachy atd. mají úplně stejný systém rozdělení prizepoolu jako poker.Turnaj má garantovaný prizepool a vítěz bere nejvíc..Peníze,ale vybere pořadatel od sponzorů,diváků a popřípadně televizních práv. I v pokeru mají ale někteří profesionálové hrazený BI od sponzora.
Odpovědět »
CARTER
06. 12. 2010 / 23:17
LOOSER:: I v těch šachách a golfu např. účastníci taky platí nějaký to startovný a poplatky ze svýho, pokud to za ně nezacvákne nějakej sponzor . Takže je to pokeru dost podobný
Odpovědět »
CARTER
06. 12. 2010 / 23:21
CARTER:: + peníze od pořadatelů, sponzorů atd do '' prizepoolu'' .. . Je to něco jako pokerovej turnaj s pěknym overlayem doplácenym kasínem ::)
Odpovědět »
looser
06. 12. 2010 / 23:27
CARTER:: ::U.Přesně..Jen v klasických sportech je v turnaji drtivá většina profesionálů.A v pokeru je to opačně a v turnajích je víc amatérů..
Odpovědět »
CARTER
06. 12. 2010 / 23:03
CAPY:: jak funguje rozdělování výher třeba u šachových turnajů netušim, ale taky se platí '' buyin a fee '' ::) to ale neznamená, že všechno kde se hraje o peníze je hazard .. hazard má jasně určenou definici a do tý poker nespadá viz. looser ..
Odpovědět »
JerryDark
07. 12. 2010 / 05:30
CARTER:: V šachu to funguje tak ,že jsou předem dány ceny.Např.Czech Open E -Pardubice ceny 10 000,- startovné 1000,- účastníků 170 Budte rádi,že hrajete poker.
Odpovědět »
juahele999
06. 12. 2010 / 22:11
Už aby Vás smetli po bolševicku,všecky ::R , je to hra o prachy??? JE!!!.........takže je to HAZARD ..........hošíci NAZDAR ::D
Odpovědět »
CARTER
06. 12. 2010 / 22:36
JUAHELE999:: je golf hra o prachy ? JE ! .. Jsou šachy hra o prachy ? Jsou ! atd atd .. Jsou golf nebo šachy hazard ??? nazdárek hošíku lol
Odpovědět »
looser
06. 12. 2010 / 22:32
JUAHELE999:: Poker je sport a peníze sloučí jen jako prostředek ke hře.. Charakteristika HAZARDU je,že člověk nemůže ovlivnit výsledek a vše je dílem štěstí (ruleta,automaty atd.) Charakteristika SPORTU je ,že člověk (tým) zásadně ovlivňuje výsledek.Ale i ve sportu má štěstí určitý vliv.Někdy i nejlepší sportovec prohraje zápas nebo se nějakému týmu dlouhodobě nedaří.
Odpovědět »
Atomic182
06. 12. 2010 / 22:20
JUAHELE999:: Co ty jsi? ::W
Odpovědět »

Video

Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Neskutečná chyba dealera na Bahamách?!
Play Button
Je nejlepší poker blogerka zvíře?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games