Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Těžké je pojistit hořící dům

Těžko vymahatelný zákonný paskvil, který se pokouší vyvolat zahraniční pokerovou prohibici v ČR, nastolil takovou míru právního chaosu v naší zemi, že se dá pokerové odvětví současnosti přirovnat k divokému západu bez pravidel. Každý hráč by se měl mít v současnosti velmi na pozoru kde a za jakých podmínek hraje. Pokud totiž není opora v místním zákoně, je dodržování pravidel odkázáno jen na spolehlivost a férovost herny kde hrajete a právo se v místech, které zákon neupravuje, či zakazuje, jen těžko vymáhá. Zde jeden příběh, který ilustruje celou situaci. Aktéry prozatím nebudeme jmenovat.


Emailem se na nás obrátil jeden z hráčů s následující prosbou:

Zúčastnil jsem se freebuy pokerového turnaje v herně X.  Povedlo se mi dostat se na final-table. Pak jsme u stolu zůstali jen tři. Já, hráč xxx a hráč herny a pravděpodobně administrátor herny X. Ve vypjaté chvilce jsem použil hrubší výraz na adresu hráče administrátora. On jen odvětil, cituji: „Být tebou vážil bych slova“, ale jen v poli pro chat. Tudíž toto nelze brát jako oficiální napomenutí stran herny nebo jakéhokoli správce turnaje. Pak mi sám tento hráč napsal, protože jsem měl jasnou převahu počtu žetonů a to cca 5ti násobnou, cituji: „Ty si tu výhru neužiješ!“

Poté tento hráč vyřadil třetího v pořadí hráče xxx a zůstali jsme heads-up. Já na malém on na velkém blindu. Já z malého raisoval na cca 4 násobek bb a v tuto chvíli mě hráč a zároveň administrátor vyhodil z turnaje a ukradl mi tak více než pravděpodobné vítězství v turnaji.

Když jsem se znovu připojil, našel jsem jen výsledkovou listinu, kde jsem na druhém místě. Na můj okamžitý rozhořčený, ale slušný email mi pravděpodobně tento administrátor napsal, že hrubé urážky se trestají napomenutím a pak vyhazovem z turnaje. Já jsem však žádné oficiální napomenutí nedostal a bylo mi ukradeno vítězství a tím i částka 1.600 Kč. Navíc mi druhý den můj účet tato herna zablokovala a můj aktuální zůstatek ve výší 1.616,76Kč mi nevyplatila. Tudíž mě poškodila o cca 3.200 Kč. Pokud vím provozovatel či zaměstnanec poskytovatele loterijních her a sázek má ze zákona zakázáno se jich sám zúčastnit. Není to tak? Tudíž došlo i k poškození všech hráčů, kteří s uvedeným hráčem prohráli své žetony. Celý týden se snažím kontaktovat podporu tohoto webu, ale nikdo mi neodpisuje. Mám nafocenu výsledkovou listinu turnaje, zůstatek svého účtu i oznámení o blokaci mého účtu. Na uvedené události mám důkazy i očitého svědka. Vše vám mohu dát k dispozici, pokud budete chtít. Připravuji i trestní oznámení na tento web.

V emailu uvedený hráč dodal, že se teprve po tomto incidentu zaregistroval do Asociace Českého Pokeru.  A tady bych se na chvilku pozastavil. Když jsem v minulém roce použil přirovnání, že je pozdě uzavírat pojistku až ve chvíli, kdy vám shoří dům, měl jsem na mysli právě takovéto případy. Dovolávat se asociace až ve chvíli kdy mám problém, je pozdě. Ano jsme připraveni pomáhat s problémy našim členům a také jim v mnoha případech pomáháme. Ovšem nikoliv těm, kteří se členy stanou až potom, co se do problému dostanou, neboť to by bylo dle našeho názoru velmi nefér vůči našim stálým členům, kteří na principu solidarity pravidelně platí příspěvky a tím přispívají do tohoto celkového systému ochrany hráčů. Podobné je to i s hráči, kteří se sice do AČP registrovali, ale neuhradili členský příspěvek. Na registračních formulářích je jasně řečeno, že členem asociace se hráč stane až po uhrazení registračního poplatku. Neberte toto na lehkou váhu. Řešili jsme a i v současné době řešíme problémy několika našich členů, jak z online, tak i z live pokeru a to s velmi vysokým procentem úspěšnosti a zcela zdarma v rámci jejich členství. Nečlenům můžeme pouze poradit, na kterou právní kancelář se mohou obrátit.

S politováním jsme proto danému hráči museli odpovědět, že jsme hernu kontaktovali a dostali obsah chatu, který potvrzuje jeho vysoce neetické invektivy a dále informaci, že takovéto chování bylo u něho zaznamenáno opakovaně. Zároveň jsme potvrdili, že vyhození z turnaje adminem/hráčem se kterým byl v heads-up je velmi nestandardní forma trestu, ale bohužel nemůžeme pokračovat v dalších právních krocích z důvodu, že není členem AČP a celý problém musí řešit sám. Rovněž jsme museli poukázat na to, že dovolávat se porušení loterijního zákona, ve chvíli kdy zahraniční online firmy nemohou být provozovány v souladu s českým lot. zákonem, bude rovněž problematické.

Poslední informace od hráče je taková že podal na uvedenou hernu trestní oznámení. Situaci teď musí řešit sám bez naší právní pomoci. Chtěl totiž pojistit dům, který již lehl popelem a to je pozdě. Logicky se teď zřejmě ptáte: Na jaké herně k tomuto incidentu došlo? Vzhledem k tomu že věc je ve fázi tvrzení proti tvrzení, nebudeme zatím její jméno zveřejňovat a poškozovat jí. Pokud však zjistíme nějaké další nestandardní situace v jejím provozu, budeme nuceni její identitu odhalit.

Na závěr přijměte jednu dobrou radu. Online hrajte na velkých, mnohokrát prověřených světových hernách a nenechte se zlákat rádoby výhodnými bonusy začínajících či nedůvěryhodných heren. Live hrajte v licencovaných kasinech nebo v klubech pod záštitou AČP a nikoliv v různých špeluňkách či tam, kde je organizátor restaurace nebo dokonce fyzická osoba, kteří kolikrát ani dokonale neznají všechna pravidla a při složitějších situacích neumí správně reagovat. Při dodržení těchto zásad velmi omezíte možnost toho, že budete někde uvedeni v omyl, či dokonce přijdete o peníze. A pokud vstoupíte do AČP budete mít jistotu, že máte v zádech silného partnera s týmem právníků, který se vás za všech okolností zastane.

Věřte, že to stojí za to.

Sdílet tento článek na Facebooku
24.4.2012 | Autor: AČP

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 51
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Tadoch
24.04.2012 12:37:58
BUGSMONNEY 24.04.2012 12:29:30: zatim je to ve fazi tvrzeni proti tvrzeni, kdy samotny hrac neukazal jediny sceenshot ani zadny dukaz, ze by se neco takoveho stalo. jen poslal na par for, ze se tohle stalo. jestli uz zverejnil screeny, tak se omlouvam, zas tak bedlive to nesleduju, ale co si tak pamatuju, tak nic nebylo. nerikam, ze se to nestalo, ale zase bych uplne neobvinoval okamzite z jednoho prispevku hrace, ktery nadaval v chatu jinym hracum do de*ilu... pockal bych si, az uvidime nejaky dukaz a pak se na hernu muzeme vrhnout jako srsani
Tadoch
baru
24.04.2012 12:40:41
Je tajemstvím, co do toho chatu "opakovaně" psal?
baru
KoryX
24.04.2012 12:42:24
šér rapid poker freerolly o gigabajty rulezz ::V
KoryX
pink
24.04.2012 12:49:41
tak já si hlavně myslim, že je dost velká drzost přijít za AČP a říct: hele nejsem váš člen, žádný prachy jsem vám nedal, ale mám problém a chci abyste mi pomohli. To je fakt hustý!
pink
netusim
24.04.2012 12:49:46
Hned jak jsem se dostal k tomu, že hrál admin herny, bylo mi jasný, o jakou hernu se jedná :D. Taky bych mohl popsat moje testovací zkušenosti kdy jsem si dobil účet 50 Kč :D
netusim
Mizushirazu
24.04.2012 12:54:03
BUGSMONNEY 24.04.2012 12:29:30: vidím to podobně, moc se to zamaskovat nepodařilo ::D ::D
Mizushirazu
ruzena
24.04.2012 12:56:43
Někteří lidé jsou doopravdy šílení ::3 Takže jedu si to svoje, nikdo mě nezajímá, vlezte mi všichni na záda. Ale když se mi něco stane - bůůůů, pomoc zachraňte mě někdoooo. Dobře mu tak a nejvíc mě pobavilo, že se registroval ten den, co šel do AČP brečet. Já být jima, tak ho rovnou vyhodím.
ruzena
ruzena
24.04.2012 12:56:45
Někteří lidé jsou doopravdy šílení ::3 Takže jedu si to svoje, nikdo mě nezajímá, vlezte mi všichni na záda. Ale když se mi něco stane - bůůůů, pomoc zachraňte mě někdoooo. Dobře mu tak a nejvíc mě pobavilo, že se registroval ten den, co šel do AČP brečet. Já být jima, tak ho rovnou vyhodím.
ruzena
merklik
24.04.2012 13:00:04
RUZENA 24.04.2012 12:56:45: ty jsi tak rozpálená, že jsi to postnula 2x??? ::D Ale jinak s tebou naprosto souhlasím, někteří lidé jsou totiž tak vyčůraný, že kolikrát přečůrají sami sebe. ::W
merklik
Radekparek
24.04.2012 13:00:08
to je nějaká náborová kampaň do AČP?
Radekparek
netusim
24.04.2012 13:01:49
ta kse teda rozepíšu :D Dobil jsem si tam 50 kč přes sms a během víkendu jsem měl na účtě 6000 kč, chat mi byl zablokovaný okamžitě jak jsem byl s adminem u stolu a slušně poděkoval za pot asi 500 kč co jsem nad ním vyhrál :D a pak někdy v neděli večer jsem hrál cashku, kde opět seděl admin, měl jsem na stole asi 2000 a on asi 1800 dostali jsem se do all inu a já vyhrál. Pan admin byl sprostej jak dlaždič. Během chvilky jsem byl vyhozen odstolu. Klienta jsem vypnul a šel hrát klasicky na PS protože ten jejich klient se s PS na mým kompu nesnesl, protože jsem to měl pak zabržděný, a když jsem se chtěl pak přihlásit do této "jediné" české herny, tak už jsem se nepřihlásil, protože mi blokli účet ::S samozřejmě podpora nereagovala na maily, na facebooku negativní komentáře mažou a uživatele blokujou, aby tam nemohli psát. Jinak jsem tu hernu přesně odhadl, že takhle fungovat nemůže, proto jsem to testoval jenom za těch 50 kč a počítal s tím, že je tam nechám, al nečekal jsem způsob, jak o ně přijdu :D
netusim
lubo
24.04.2012 13:03:54
Nie je na škodu pri online hrách (nie len poker) si hru nahrávať. Stačí si nastaviť nahrávanie napr. 1-2 snímky za sekundu. Taktiež si nahrávať výbery depozitu/výhry a pod.
lubo
Jesuslives
24.04.2012 13:04:01
jako klučina se tak v sobotu chovalo několik desítek tisíc lidí, asi místo toho, abychom se sami pokusili cokoliv zlepšit (nejdřív u sebe, potom v okolí), tak raději brečíme a celý svět okolo nás je ten zlej!!

Nicméně jedna připomínka k AČP. Pořád mi nepřišla členská kartička, přestože jsem se registroval už nadvakrát (poprvé, ještě než se změnil web a nic jsem neplatil, podruhé i se zaplacením příspěvku jsem se registroval na začátku ledna v Showdownu během protestního turnaje). Nicméně stále mi nedorazila členská kartička a na webu AČP se sice přihlásit můžu, ale třeba si nemůžu zobrazil profil.. WTF??
Jesuslives
RadekACP
24.04.2012 13:12:49
JESUSLIVES 24.04.2012 13:04:01: Chyba se mohla stát, že nám to ze SD nepředali. Kontaktuj prosím sekretariat@pokerczech.cz a tam to s tebou vyřeší. Dik
RadekACP
Duckerr
24.04.2012 13:32:09
Dokud tady nebudou screeny tak je to z mojí strany jenom báchorka AČP k zastrašení rekreačních hráčů a jejich následnému náboru ..
Duckerr
G-6
24.04.2012 13:53:48
Hlavně že vymýšlej zákonodárci kraviny ale takovejhle jasnej scam si jede v pohodě, má 5 tisíc fandů na facebooku...
A nejhorší je, že by se to dalo použít proti pokeru. Jako ukázka toho jak nebezpečnej poker může být, ale nebojte se občané, my vás před tím ochráníme, všechen radši zablokujeme a necháme jen prověřenej fortuna poker s trafficem 5k lidí , shit softwarem a dvakrát vyššim rakem než na stárech.
G-6
gesho
24.04.2012 14:31:08
clanek opravdu tendencni, ale ok, chapu to. kazdopadne tech svini je ve svete pokeru tolik, ze je z toho jednomu smutno. oo, jak by pomohl prehledny zakon ):

opravdu, pri prvni vetsi prilezitosti opoustim tento stat...
gesho
Nohyhovina
24.04.2012 14:39:57
Čekal jsem ještě že mu explodoval monitor a ochrnul na dolní část těla. Od pojišťovny nedostal nic protože nebyl registrován v AČP, která by se o všechno postarala, tak se tam všichni hned raději regněte.
Bez důkazů se tyhle pohádky strčte někam.
Nohyhovina
p1kes
24.04.2012 15:19:12
NETUSIM 24.04.2012 13:01:49:
tak hlavně ale zmiň i jméno té herny, ne? Docela rád bych věděl ke které ta recenze patří!
p1kes
netusim
24.04.2012 15:26:20
P1KES 24.04.2012 15:19:12:

tak já myslel, že je to všem jasný a všichni se tu bavíme o herně sharerapid pokerpoker
netusim
po1ntMaK3R
24.04.2012 15:38:06
ACP je rakovina ceskeho pokeru
po1ntMaK3R
Capy
24.04.2012 15:50:05
nehrajte na malých sajtách, hrajte na pokerstars ::D myslím že to chcel autor článku povedať, čomu nasvedčuje aj výstižné foto
Capy
p1kes
24.04.2012 15:58:03
NETUSIM 24.04.2012 15:26:20:
tak o tom slyším poprvé, každopádně gratuluju majiteli k pohřbení herny hned v zárodku ::D pokud teda nešlo hned z počátku o řízenej scam.. ::W
p1kes
JohnyT
24.04.2012 17:20:39
Požiadavka sharerapid že výber po 90 dnoch od depositu hovorí za všetko... ::S
JohnyT
Jesuslives
24.04.2012 17:26:06
NETUSIM 24.04.2012 15:26:20:
Tak o téhle herně slyším poprvé a jejich internetové stránky jsou fajn. Třeba takovej ten klasickej obrázek s modelkou na pokerovém stole. Jejich grafik ani není schopnej použít něco lepšího, než co si stáhne z Google.
Vysokými garancemi nazývat šestidolarový freeroll (nevím, proč se jim teď říká freebuy turnaje, holt nová doba..). Ale tak tohle bych ještě přežil, taky nehraju Sunday Million nebo kilový rebuye, chápu, že ne každý má na hru bankroll.

Ale SUPER ve mě budí nedůvěru, že minimální výběr je 2.000 CZK (což je vzhledem k buy-inům do turnaje astronomická částka (gratuluju "netusim", že udělal z padíka šest litrů), ale hlavně výběr je povolen nejdřív za 90 dní od registrace. V lepším případě mají problém s cash flow, v horším je to levý...
Jesuslives
Jesuslives
24.04.2012 17:31:41
Na stránkách ani není uveden žádný kontakt, což je velice prazvláštní. Třeba se mýlím a ta herna je fajn, ale zatím mi to příjde asi tak jako kupovat parfémy od cikánů před Teskem...
Jesuslives
netusim
24.04.2012 18:15:16
JESUSLIVES 24.04.2012 17:31:41: 6000 jsem udělal ale nikdy z nich nic neuvidím protože mě zablokovali :D a pochybuju, že vůbec kdy někdo něco dostal ::D
netusim
proTroll
24.04.2012 18:54:44
NETUSIM 24.04.2012 18:15:16: ale jo, kdyz ten cirkus otevreli, tak jsem tam binknul freeroll za dvacku, vytocil to na 3k, pockal 90 dnu:D a cashout probehnul. nadaval jsem tem rybam naprosto standardne, ale nastesti asi nikdo z nich nebyl admin a nereportnuli me. je to ale samozrejme znacne neduveryhodna entita, svoje penize bych tam nikdy neposlal. software sux, hraci sux, management sux
proTroll
7fialek
24.04.2012 19:26:18
Nelíbí se mi forma, jakou AČP vyvolává atmosféru strachu a styl, jakým se snaží získat platící členy. Tenhle článek je hodně podřadný a zoufalý.
7fialek
casinoroma
24.04.2012 19:28:12
PO1NTMAK3R 24.04.2012 15:38:06: ::U
casinoroma
7fialek
24.04.2012 19:29:51
Bububu, už se na vás chystají, vaše jediná šance je platit řádně příspěvky a mít za sebou tým profesionálních právníků, kteří mají obrovskou úspěšnost. Ale jestli nebudete platit (dostatečně dlouho), tak nečekejte pomoc, ne, ne, ne. Tedy odkážeme vás (za odměnu) na naši zpřátelenou advokátní kancelář, ale to je všechno. Neberte toto na lehkou váhu. Na registračních formulářích je jasně řečeno, že členem asociace se hráč stane až po uhrazení registračního poplatku. Je to jasný? Tak je vám to jasný, že potřebujeme prachy??? Na ten tým právníků?
7fialek
Krataman
24.04.2012 19:50:18
v mych ocich se ACP timto pristupen naprosto zdisgreditovala ::W jedna se preci o asociaci, a ty ve valne vetsine bojuji nejen za sve cleny, ale ve prospech celeho odvetvi ci skupiny lidi. Jeste bych to dokazal pochopit, kdyby se jednalo o pravnickou osobu - kasino ci pokerovy klub, ale pro odmitnuti jednotliveho hrace pochopeni nemam. Nejde tu preci o nej a jeho konkretni pripad, ale o princip a predevsim o poukazani na podvodne jednani herny, coz by mohlo napomoct tomu, ze uz se podobna situace nebude opakovat. Dle logiky ACP se tomuto konkretnimu jednani budou venovat az se stane clenovi ACP, ale to uz pak bude haseni horiciho domu, ze? Tohle je tezce nezvladnute jednani ACP, velmi spatne PR, az to zavani natlakem na hrace, aby se stali cleny. Takze o co vam vlastne jde? O to, aby pokerovy trh fungoval a hraci nebyli podvadeni anebo o prospevky? Z tohoto clanku jsem vyvodil, ze spis o to druhe. Jste si meli zalozit pravnickou kancelar Poker&syn a vybirat tezky prachy za zastupovani profesionalu... hnus velebnosti
Krataman
Krataman
24.04.2012 19:53:45
kdyz se obratim na Sdruzeni obrany spotrebitelu, ze me nekde podvedli, tak me nevyhodi, protoze nejsem clenem, ale narozdil od ACP mi pomuzou...
Krataman
baru
24.04.2012 20:00:56
"Děkujeme za podporu naší činnosti: Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR, Evropské unii v rámci programu Transition Facility administrovaném Nadací rozvoje občanské společnosti, Generálnímu ředitelství pro zdraví a ochranu spotřebitele Evropské unie."

Kontrolní otázka - je to okopírováno z webu AČP nebo SOS?

Podle mě by o tom, koho zastupovat, měli rozhodovat stávající členové.
baru
pilatomos
24.04.2012 20:38:34
7FIALEK 24.04.2012 19:29:51: KRATAMAN 24.04.2012 19:50:18: Milí pánové, chce se mi z vás blejt. Přesně takhle se vyjadřují pitomci, kteří nemají vůbec pojem. Já v AČP jsem, vstoupil jsem tam hned na začátku a nikdy mi nevadilo na jejich činnost přispět. Hrozně by mě však vadilo, kdyby vychcánci jako je pán z příběhu, nebo vy dva měli využívat jejich služeb, aniž by je to cokoliv stálo. Místo toho abyste byli rádi, že je tady někdo, kdo se i za vás pere máte plné huby přiblblých keců. Styďte se...
pilatomos
mazy
24.04.2012 20:44:31
nic proti ACP, ani jsem nechtel byt negativni hnedka v lednu
ale podle mne ACP zatim nepredvedla vubec nic kloubneho ... jejich nekolika mesicni vyhodnocovani situace noveho zakona zverejnene tusim na zacatku roku bylo bez jakekoliv pridane hodnoty, kupa kecu stejnejch co na zacatku ... vymyslena akce s provokativnim turnajem dle meho taky nic neresi ani neposune ...

a ted tahle antireklama ... souhlas s KRATAMANEM ... od ACP jsem cekal asociaci ktera hlavne vyjasni obecne dopady atd ne resit problemy clenu. takova asociace me nezajima ... sorry ...

PS: snad nezaplati poplatky do ACP lobisti/kasina co by radi rozjeli vlastni herny to pak muzeme dat zahranicnim hernam rovnou zbohem a uznani hry jako dovednostni také :)
nakonec jeste prosadi zakon, ze kdo hraje bude muset byt clenem ACP a platit :)
mazy
7fialek
24.04.2012 20:54:17
pilatomos Mně je AČP ukradené, ale nelíbí se mi styl, jakým je tento článek napsaný. Ten kritizuji A je mi úplně jedno, koho si AČP zvolí, že bude zastupovat, nebo nebude. Nepamatuji, kdy jsem naposledy viděl nějakou organizaci takto tvrdě "jít po příspěvcích", něco takového vidím jen u podomních prodejců.
7fialek
megaskyr
24.04.2012 22:02:57
ShareRapid herna patří Chomutovskému podnikateli Jaroslavu Urbanovi,
který celkem pravidelně hraje / hrál velké live eventy (5 místo Eureka Prag). Každý jej tedy může vyhledat a oslovit (má cca 2 metry a 130 kg) ::)
Nechápu jak někdo může na této herně hrát = společné session v baru Cassidy jsou pro Chomutovské hráče známou skutečností. ::S
PS: Kdo nevěří ať tam běží ::W ::W ::W
megaskyr
casinoroma
25.04.2012 00:05:11
AČP by mohla začít vyřizovat Bad Beaty na hernách...to by bylo registrací najednou ::U ::D
casinoroma
SvenMat
25.04.2012 00:45:48
Hráč, který byl podveden nejmenovanou firmou, se obrátil na AČP a ta z toho udělá podprůměrný PR článek, který mě osobně zní spíše jako křečovitá agitka na úrovni reklamy na prací prášek. Za mě, mínus bod pro asociaci ::W
SvenMat
GianniLuke
25.04.2012 03:27:18
AČP ::N ::W ::W ::W
GianniLuke
Krataman
25.04.2012 08:46:17
PILATOMOS 24.04.2012 20:38:34: obavam se mily pane, ze jste se jako pitomec vyjadril Vy. Ja jsem pouze vyjadril svuj nazor a to slusnou formou. Jestli mne za to musite urazet, tak to o necem vypovida...ze jste clenem ACP? Zrejme povedena sebranka, kdyz jejich oficialni predstavitele potupuji takto ohavne ke svym neclenum - ale porad hracum pokeru - a jejich clenove urazeni ostatni za opravnenou kritiku. ::W a k Vasi posledni vete o tom, ze mame byt radi, ze se za nas nekdo pere jasne znaci, ze nemate vsech 5 pohromade, protoze jak je videt z clanku oni za nas prave NEPEROU! Perou se jen za sve cleny, kteri plati prispeveky....tomu rikam povedena asociace.... ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S
Krataman
TedG82
25.04.2012 09:33:04
Nevím z čeho je mi víc zle, jestli z přístupu lidí na oné nejmenované handě, nebo z přístup Asociace. V každém případě "výborný" informativní PR článek. Aspoň teď vím, se kterýma lidma teda určitě nidky nic mít nebudu.
TedG82
TedG82
25.04.2012 09:33:43
TEDG82 25.04.2012 09:33:04: *herně, kua ::D
TedG82
klikoprd
25.04.2012 10:01:58
ACP ::W ::S tohle je fakt spatny. Slusne se odkopali... ::N
klikoprd
klikoprd
25.04.2012 10:14:10
RADEKACP 24.04.2012 13:12:49: Vase asociace ma velmi kratkozraky pristup k problematice a takovymto postupem nikdy niceho nedosahne, akorat si znepratelite cast pokerove komunity - normalni rekreacni hrace, protoze kazdy z nich se muze ocitnout v podobne situaci. Clenstvi by nemelo byt podminkou k poskytnuti pomoci a podpory. Ostudny pristup ::N
klikoprd
martinino
25.04.2012 10:16:29
tím trestním oznámením si nejsem moc jistej, protože škoda 3200 je jen přestupek a nikdo to s nim nebude řešit. nemá hrát na pochybnejch sajtách s adminem :D proto jestli chcete hrát na podobnejch hernach, neni clenstvi v ACP vubec spatnej napad.
martinino
SvenMat
25.04.2012 11:38:38
Možná by bylo lepší, kdybyste napsali o někom, komu jste pomohli a jak, protože tenhle článek je vážně jen hloupá bububu reklamní slátanina.
SvenMat
Tadoch
25.04.2012 11:40:13
a co presne je na pristupu ACPtak spatnyho? ano, asi by pro ni nebyl takovy problem se ojedinele postarat o nejakyho hrace, ale ono by se rozkriklo, ze se staci regnout a poplatek zaplatit az po tom, co se problem stane, vsichni by okamzive vystoupili a pak by za 4 kila chteli zastupce, az by se neco stalo. jde spis o princip, ze takhle by to fungovat dlouhodobe nemohlo, spis, nez ze by zrovna presne tenhle pripad by byl pro ACP bankrotujici. ten system, co maji nastaveny, je proste zavisly na tom, ze je tam hodne platicich lidi, kteri sluzby nikdy primo nevyuziji, a za jejich penize se potom resi vetsi veci, ktere se dotykaji jednoho hrace nebo taky uplne vsech. funguje to stejne, jako je titulek tohohle clanku. proste se clenstvim hrac jaksi pojisti a ma tak nejak klid. rozhodne ACP chapu, ze se rozhodla nepomoci. kdyby pomohla, bylo by to fajn, ale uprimne, z rise snu...
Tadoch
CZDonkey
25.04.2012 11:58:32
TADOCH 25.04.2012 11:40:13: ::U

konecne taky nekdo vyjasnil, jak je to s touhle hernou. nechapu poker arenu a ty jejich vecny PR clanky. ::S

A od kdy se banujou ucty na hernach za nadavani? chapu ban do chatu, ale pristup k penezum? ::D
CZDonkey
JohnyT
26.04.2012 18:53:39
Ako pochopím že niekoho odbyli s tým že nieje ich členom ale urobiť s toho reklamný článok a naivne dufať že teraz sa peniaze pohrnu...fakt naivné... ::)
JohnyT
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino