x

 Cash Games (8)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 3
King’s Casino RozvadovPLO2/2 € 8/8
Showdown Poker Club MuzeumPLO20/20 Kč 6
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 Kč 8
King’s Casino RozvadovPLO10/25 € 6/8
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 6
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8
Ambassador CasinoPLO50/50 Kč 4


 Turnaje (25)

23.4. 18:00
1 000 Kč
200 000 Kč
27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Spot mezi bparisem a Dominikem Pankou očima (nejenom) Vanessy Selbst I.

Ikonka datum zveřejnění14. 03. 2014
Ikonka komentáře14

Bryan "bparis" Paris: Dneska jsem hrál high roller na EPT Deauville a dostal se do zajímavého spotu.

Po mé pravici sedí Dominik Panka (to je ten kluk, co nedávno vyhrál PCA). Turnaj je ještě v poměrně brzké fázi, ale vypadá to, že hraje solidně. Vím, že před svojí bahamskou trefou grindil hlavně mid-stakes, takže si nejsem jistý, jestli je zvyklý na podobný typ pole. Rozhodně se ale zdá kompetentní.

Hráč na big blindu je zjevně regulár, ale připadá mi jako pěknej douchebag (sorry, jestli je to někdo odsud :p ). Prohrál už pár potů a soudě podle řeči jeho těla je z průběhu turnaje poměrně znechucený. Netváří se moc nadšeně, i když má ještě 42.000 na 150/300/a50 (starting stack byl 50k). Rozhodně to nebude špatný hráč, ale není úplně v nejlepší pohodě.

Blindy jsou 150/300/a25. Panka otevírá z cutoffu na 700 a já mám na buttonu T , 8 . Už jsme spolu jeden pot hráli. Cbetnul jsem v něm flop, checknul turn a musel zahodit na riveru, pokud je to pro vás nějak relevantní. Rozhodl jsem se flatnout, ale chápu, že to nebyla ani špatná situace na 3bet. Dorovnal také big blind (v potu je něco jako 2,5k)

J , 8 , 8 

Big blind check, Panka bet 1.400, já call a big blind dává x/r na 4.000. Panka call, já call. (S touhle streetou žádné problémy nemám, ale rád si vyslechnu i jiný názor)

Q 

BB checkuje (a z mého pohledu vypadá poraženě, jako kdyby jeho move nevyšel a on teď musí handu vzdát)

Panka sází 7.500 (do potu něco jako 14-15k). Efektivní stacky jsou v tuhle chvíli pořád okolo 45 tisíc. Jaká je naše akce na turnu a plán na riveru?

Poznámka: Myslím si, že zná můj online nick, protože mě jeden reportér v railu krátce předtím provařil.

Mad1Lee

Pořád jenom flatuj. V raisu nevidím žádnou value, protože by to vypadalo jako trips+ a vyfoldoval bys věci jako Q-J nebo KK+ a dostal akci jen od fullhousů, straight nebo vyšších trips. Pokud big blind znovu check/raisne, tak to bude jednoduchý fold. Pokud akce půjde: ty call, bb fold, river x, re-evaluate, vsadit, pokud checkne a pravděpodobně fold, pakliže vsadí více, než 50% potu (nemyslím si, že by tu takhle tahal value z QJ nebo KK+).

Pak se mi trochu nezdá, proč jako údajně solidní grinder otevírá jen 2,3bb, když jste 150bb effective deep?

A ještě další poznámka, proč jsi mu nedal 3bet? v tomhle spotu se to krásně nabízí.

Bryan "bparis" Paris

Jo, 3bet je v pohodě, ale flat podle mě taky, dá se to tady imo zahrát tak i tak. Za diskuzi to stojí, ale asi není třeba se v tom nějak přehnaně pitvat.

Mad1Lee

Myslím si, že tohle je přesně část hry, kdy si lze levně udělat LAG image - neustále 3betovat v pozici, otravovat tím lidem život a "připravit" si je, aby v budoucnu udělali nějakou chybu. Prostě bych z buttonu 3betoval tak dlouho, dokud by se někdo nezačal bránit. A zrovna tohle je krásnej spot na 3bet.

Ben "NeverScaredB" Wilinofsky

Bluffuje nebo value-betuje?

Mad1Lee

"Bluffuje nebo value-betuje? - NeverScaredB

Naše handa není po akci na flopu ještě zdaleka face up, protože hráč na BB je trošku na tiltu, dal malý raise a rozhodně není nemožné, že bychom tady callnuli i horší handu, než trips. Zvláště, když jsme dostali 5:1. Takže by Panka mohl barrelovat něco jako QcXc (jmenovitě Q , 9 /Q , T  nebo dokonce K , Q ), KK+, A , T , protože pokud nás putne na handu obsahující jacka či 99, TT a hráče na BB na nějakej random spew, tak je to pro něj dobrej spot na 2nd barrel (my musíme zahodit jacka nebo 99, TT a spewy pán na BB musí foldnout pravděpodobně nějakou handu bez osmičky nebo draw, která se mu na turnu neotočila).

Ben "NeverScaredB" Wilinofsky

Přehlídl jsem tu flush na flopu, turn bych nezahodil.

Pratyush "Shane Gamble" Budiga

Call. Co na riveru?

pablito_2121

"Bluffuje nebo value-betuje?" - NeverScaredB

Záleží na tom, do jaké míry je na flopu schopný se pustit (s kolika Qt/Q9/JT/Qxcc se dostane na turn?) a nakolik preferuje sázet s kombinacemi, které se dají stejně dobře/lépe zahrát checkem (QJ, Q , T , Q , 9 , AJ, random Qx/Jx, flushdraw, KK+).

Jestliže chceme udělat na turnu profitabilní call a zároveň si myslíme, že stejně zahraje i value handy (JJ/QQ/T9/A8/K8), tak potřebujeme, aby vsadil i ZNAČNÉ množství těch hand, které jsem vypsal v odstavci výše.

Vanessa "fslexcduck" Selbst

Hele, tohle je podle mě vcelku jednoduchý fold. Nevím sice, co má, ale myslím, že v podstatě celou range by měl v tomhle spotu checknout.

Neumím si představit, že jsme v tuhle chvíli vůbec někdy napřed.

Mnohem zajímavější spot by to byl v případě, pokud by Panka turn checknul. Můžeme na chvíli předstírat, že se to stalo? Zajímá mě, jestli byste všichni vsadili nebo by někdo dokázal checknout.

Ben "NeverScaredB" Wilinofsky

"Tohle je podle mě vcelku jednoduchý fold. Nevím sice, co má, ale myslím, že v podstatě všechno by měl v tomhle spotu checknout.

Neumím si představit, že jsme v tuhle chvíli někdy vůbec napřed.

Mnohem zajímavější spot by to byl v případě, pokud by Panka turn checknul. Můžeme na chvíli předstírat, že se to stalo? Zajímá mě, jestli byste všichni vsadili nebo by někdo dokázal checknout" - Vanessa "fslexcduck" Selbst

Meh, taky mě to nejdříve napadlo, ale Panka tu může value/betovat i horší za účelem nás vyfoldovat z flush draw a nebo může sázet komba, aby nás zkusil vyfoldovat z Jx. Předpokládám, že přesně neví, proti komu hraje a má v range hodně Jx/flushdraw hand (vzhledem k tomu, že flatoval flop a turn).

Black Thought

"Meh, taky mě to nejdříve napadlo, ale Panka tu může value/betovat i horší za účelem vás vyfoldovat z flush draw a nebo může sázet komba, aby vás zkusil vyfoldovat z Jx. Předpokládám, že přesně neví, proti komu hraje a má v range hodně Jx/flushdraw hand. (Vzhledem k tomu, že flatoval flop a turn)." - NeverScaredB

Turn Panka vsadil. Asi bych zahodil, ačkoliv si myslím, že pokud na river dorazí club nebo spárovačka (což se stane v 36 procentech případů), tak vsadí jen s fullhousem a lepším, takže budeme na druhou stranu často zavírat akci po celý průběh handy.

Tudor "aseHigh" Purice

3bet pre je proti Pankovi asi lepší, ale měl bys vědět, že na ně nerad zahazuje. Za druhé, souhlasím s názorem Vanessy, že je to na turnu easy fold. Nechce se mi věřit, že tam po tom tvém overcallu na flopu bude sázet něco horšího, třeba nějaké flushdraw.

Vanesso, můžeš prosím vysvětlit, proč si myslíš, že by měl Panka na turnu checknout CELOU svoji range?

Vanessa Selbst

No, prostě dávám obecně lidem dost velký kredit a myslím si, že sázka na takovém turnu vypadá tak strašně silně, že mi tu slabé trips prostě zahodí (i když se to často nestane). Taky jde o to, že do téhle akce bych checknula/vzdala většinu své slabší range (vytiltovanýmu pánovi na BB callnu check/raise s VELKÝM množstvím hand, ale jakmile je pořád v handě nitball mcParis, tak už tak nadšená nejsem), takže abych dostala akci i od hand, které by mi na sázku zahodily, checknu i tu silnější část range. A taky abych to v podobných situacích balancovala. A vzhledem k průběhu handy očekávám, že po checku ve velkém procentu případů bparis vsadí, takže zjistím, jak na to bude reagovat hráč na BB - to mi dává value v případě, že mám silnou handu a více informací, pokud držím něco průměrného.

A právě proto si myslím, že by ta handa byla mnohem zajímavější, kdyby oba checknuli. Zatímco po Pankově sázce se mi situace jeví jako jasný fold, tak jeho případný check ji dělá mnohem zajímavější. Najednou totiž porážíme více hand, ale nejsem si jistá, zda od těch horších dostaneme akci (jasně, jakmile pot dosáhne určité výše, tak má naše sázka i nějakou protection value).

Osobně si myslím, že spousta lidí by se rozhodla pro bet, ale nejsem přesvědčená o tom, že je to správné řešení... ale může být, opravdu nevím. Tak či onak, byl by to mnohem zajímavější spot. Akci, kterou nám bparis předkládá, bych vyřešila jednoduchým myšlenkovým pochodem "V handě bylo hodně akce, tudíž pravděpodobně nebluffuje. Porážíme jen málo jeho value betů, tudíž bychom měli zahodit."

Další průběh diskuze a výsledek inkriminované hry si přiblížíme v druhém díle.


« Zpět
Diskuse k článku
majky666
15. 03. 2014 / 11:28
nechápu, proč teda to T8s na Buttonu hrát, když už flopnou monster, chtějí to zahodit? nerozumím tomu.
Odpovědět »
milans
15. 03. 2014 / 18:41
MAJKY666:: to myslíš vážně nebo to tu jen trolíš? Mě teda T8 na boardu QJ88 jako monster vůbec nepřipadá, když jde akce na flopu cbet a za mnou x/r a call od OR a na turnu jeho druhej barel do dvou lidí, kde jeden z nich má většinou tu osmičku. Souhlasím s Vanessou, že je to fold, protože co budeme dělat na riveru, když callneme a nedorazí osmička nebo desítka (případně neclubová devítka) a Panka nás narve příp. valuebetne kolem 15k (pot bude cca 30k a ef.stack 33k)? Už chápu, proč Vanessa crushuje všechny turnaje, když čtu tu diskuzi a komentáře od "profíku" nahoře, kteří jsou v tomhle spotu naprosto v lese a nevědí, jak to zahrát, případně rovnou neodpoví a začnou omílat, jak je to dobrý spot na 3bet preflop (imo ani ne).
Odpovědět »
majky666
16. 03. 2014 / 11:12
MILANS:: netrolim milane, jen jsem ryba, co se ptá ::;
Odpovědět »
milans
16. 03. 2014 / 18:49
MAJKY666:: no právě že nejsi, proto jsem to bral jako trol :)
Odpovědět »
Dendelin
15. 03. 2014 / 17:24
MAJKY666:: je jedno, jak "velký" monster trefiš, pokud pravděpodobně neexistuje moc horších hand, které ti něco callnou, tak to ti to je k ničemu, viz. pokračování tohohle vlákna na 2+2
Odpovědět »
Vlcis
15. 03. 2014 / 08:03
Sledoval jsem FT PCA a jedna handa Panky s Timexem mě přesvědčila o tom, že tenhle kluk je schopnej 3x barrelovat i s ničím takže bych vzal v potaz i tuto varinatu. ::D
Odpovědět »
Dendelin
14. 03. 2014 / 21:51
*příspěvek odstraněn*
Odpovědět »
PRT
14. 03. 2014 / 23:07
DENDELIN:: ::D ...já tam s nima neseděl voe, pouze tip ::B
Odpovědět »
inf
14. 03. 2014 / 23:19
PRT:: ten příspěvek jsem trochu nešikovně zeditoval já DENDELIN:: bez spoilerů, prosím
Odpovědět »
PRT
15. 03. 2014 / 10:27
INF:: stále nechápu co je myšleno "spoilerem", tenhle spot jsem neviděl a ani nevim jestli se dá někde najít, takže opakuju: POUZE TIPUJU ::8 ...myslel jsem, že diskuze je od toho, že můžu diskutovat svůj názor ::;
Odpovědět »
inf
15. 03. 2014 / 10:32
PRT:: odkazoval jsem na Dendelinův původní post, ve kterém zveřejnil Pankovu handu, ten tvůj je samozřejmě v naprostém pořádku ;)
Odpovědět »
Dendelin
15. 03. 2014 / 17:21
INF:: omlouvá se, nechtěl jsem to někomu pokazit ::D
Odpovědět »
PRT
15. 03. 2014 / 11:23
INF:: OK, tak teď už chápu ::D ...
Odpovědět »
PRT
14. 03. 2014 / 19:46
Njn, Vanesse to holt pálí, líbí se mi její hra až na ty občasný nesmyslný odpaly ::U . Přesto tipuju, že Panka bude horší s flushdraw, něco jako KQ, K10, Q10 ::8
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz