Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Showdown chce do Guinnessovky - druhý pokus

Víte, jaký je světový rekord v nepřerušené cashgame hře u jednoho stolu? Jak by se vám líbilo, kdyby světový rekord držela Česká republika? A co kdybyste se stali spolutvůrcem rekordu přímo vy?  Po nuceném ukončení pokusu na Vinohradech to Showdown zkusí znovu na Václaváku a to 28. března.


Jaký je tedy současný světový rekord? Počítejme nonstop cashovku u jednoho stolu, tzn. že hráči se v průběhu hry mohou střídat, ale stůl nesmí přestat hrát. Pravda je překvapivá. O takový rekord se doposud ještě nikdo nepokoušel.

V Guinnessovce je zatím pouze nepřerušená živá hra jednotlivce, která činí neuvěřitelných 115 hodin, neboli 4 dny a 19 hodin navrch. Na tento rekord dosáhl Phil Laak v roce 2010 v Las Vegas.

Showdown na Muzeu se o zápis rekordu pokusí znovu od čtvrtka 28. března, kdy se zároveň hraje VI. CardCasino.com Poker Cup s garancí 100.000 Kč. První hráči v pokusu o světový rekord to odpálí ve 21:00 hodin. Půjde o cashgame 10/20 Kč a očekává se překonání alespoň těch 115 hodin. Milým překvapením by bylo dosažení jednoho týdne nepřerušené hry. O rekord ve hře jednotlivce se organizátoři raději nepokouší, nechtějí aby jim na stole někdo umřel uprostřed handy. V Showdownu je takových šílenců dost.

Chcete-li se stát spolutvůrcem světového rekordu, přijďte se zapojit do hry alespoň na pár hodin. Je jedno, kdo bude hrát jak dlouho, jde o účast. Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost a zastavte se kdykoli ve dne či v noci.

Showdown Poker Club

Parkování zdarma
Showdown navíc odstranil svůj největší nedostatek - parkování. Všichni hosté Showdownu mohou nyní zdarma zaparkovat v krytých a hlídaných garážích Slovan. Garáže Slovan se nachází 300 metrů od Showdownu.

Krátce v bodech
• Rekord: Nejdelší cashgame stůl bez přerušení
• Místo: Showdown Poker Club , Václavské nám. 66, Praha 1
• Čas: od čtvrtka 28 března od 21:00 hodin do ???

• Kontakt
www.showdownpoker.cz
facebook.com/ShowdownPoker
rezervace na tel.: +420 739 880 066

Sdílet tento článek na Facebooku
18.3.2013 | Autor: Showdown

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 30
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
vuml
18.03.2013 13:16:39
a jak vlastne dopadl ten prvni pokus? co znamena, ze byl nucene ukoncen?
vuml
omglol
18.03.2013 13:19:08
trapny, trapny, trapny... uz jsem to psal pri prvnim ohlaseni a napisu to znovu, ve Vegas nebo i v jinych mestech ve velkych casinech bezi nonstop stul na nizsich blindech treba pul roku... prijde mi to jako kdyz Jan Zelezny hodil ostepem skoro 98,5m, ale v Guinnessovce by to nebylo zaznamenano, ptze na to maji nejaky pravidla, ze u toho musi nekdo z nich byt atd. a tahla disciplina tam jeste nebyla a pokousel se oficialne poprve o zapis nekdo, kdo hodi 20 metru, ale hlavne ze tam aspon chvilku bude:)))))))) vsichni sice budou vedet, ze je to nesmysl, ale aspon tam chvilku je, teda do te doby, nez se o to kdokoliv jinej pokusi:D
omglol
michalsi
18.03.2013 14:11:55
stále máte 5% rake a cap 300kc?
michalsi
vasekr
18.03.2013 14:12:35
takže Showdown zavírá 29.3. v 15:00 hod ???
vasekr
Mizushirazu
18.03.2013 14:34:26
s deb*lníma rekordama se roztrhl pytel, tak proč ne v pokeru ::;
Mizushirazu
omglol
18.03.2013 15:27:10
MIZUSHIRAZU 18.03.2013 14:34:26: jenze tady nejde o rekord, nybrz o prvni oficialni mereni, ktery se zapise do knihy:D to je ten nejvetsi problem, tezko se da respektovat jako rekord neco, co se bezne jeste v mnohem vetsim deje a nikdo se nad tim ani nepozastavi... je to jen trapna snaha o zviditelneni:)))) uz vidim ty reklamy a poutace, "Showdown, prvni poker club v Guinessove knize rekordu":DDDD
omglol
skandaal
18.03.2013 17:40:12
OMGLOL 18.03.2013 15:27:10: jezis no a? proc na to koukas jako na problem? vidis tady snad nejakej jinej klub, kterej se o něco snaží a je zastiňovanej Showdownem?
skandaal
Mizushirazu
18.03.2013 18:41:05
OMGLOL 18.03.2013 15:27:10: je to celý megalol, jsme prostě malá zaplivaná banánová republika a i poker, stejně jako všechno ostatní, je tady postavený na kebuli ::D
Mizushirazu
731roudna
18.03.2013 18:53:53
supr blbost, navic jeste v zaplivanym osklivym neprehlednym casinu...
showdown mi pride jako spatnej vtip,prostredi-hnus, jidlo- pockej jidlo? to bych ten nazev urazel.. turnaje?...de+bi+lni,lidi a dealeri?arogance+neumeni + dalsich x nevyhod...
SD podle me bude trpet diky reklame,cim vetsi bude,tim min lidi tam bude casem chodit :D (si to vyzkousej,a reknou si ze uz never more)
731roudna
captain2323
18.03.2013 19:18:53
731ROUDNA 18.03.2013 18:53:53: Máš recht.. rekord je zbytečná blbost... prostředí hnus protože je v celym klubu akorát nechutně zakouřeno a nedá se tam dejchat... a lidi? největší gumy,ryby,másla a retardovaný "so called pokerplayers"... jediny čeho se musim zastat je to že mam mezi dealerama celkem hodně kamarádů a standartně je to jedinej člověk u stolu se kterym se dá během hry bavit... btw uroven cash game je horší ne 0,01/0,02 a bude vám tam z toho spíš k zblití nemluvě o nechutnejch dědcích a ztrozkotalejch existencích co tam denně vysedávaj který vám budou kouřit pod nos a řikat a jak sou oni smolný,dobrý,chytrý a bohatý hráči... škoda.. původní showdown v ulici u kanálky/polská byl o něčem jinym... je mi líto ale už tam asi nevlezu ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S
captain2323
Fini55
18.03.2013 19:41:41
jako ten rake 5% v capu 300kč je šílenej + ješte vybírají tu blbost do jackpotu..
Fini55
M0RGAN
18.03.2013 22:44:25
CAPTAIN2323 18.03.2013 19:18:53: v Showdownu jsem byl jen kdysi na Žižkově ještě, tak nebudu hodnotit prostředí, ale psát jako chybu klubu, že tam hrají ryby .. To mi přijde superstupidní; asi bys radši hrál proti regům, co vás budou oškubávat, že ? ::D Já teda nevím, jak ty, ale já proti rybám hraju radši, než proti regům :-))
M0RGAN
captain2323
19.03.2013 00:35:49
M0RGAN 18.03.2013 22:44:25: Ano radši budu hrát s regama POKER než s rybama pexeso... věř mi že mužou ty lide bejt tak gumový že si nezahraješ ani jednu handu... ale jestli tě baví čekat 2hodiny na value handu abys mohl preflop vstoupit do hry protože std openraise je něco jako 7xbb tak si zahrát běž ale já chci hrát s normálníma lidma ne s dědkama co maj volume 15turnaju a sotva uměj pravidla...
captain2323
Loco
19.03.2013 01:31:09
V Guinnessovce je zatím pouze nepřerušená živá hra jednotlivce, která činí neuvěřitelných 115 hodin, neboli 4 dny a 19 hodin navrch. Na tento rekord dosáhl Phil Laak v roce 2010 v Las Vegas. ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 ::3 Asi blbost myslet si že to zvládl ehm střízliv ::)
Loco
hunaczech
19.03.2013 02:47:48
LOCO 19.03.2013 01:31:09: ja bych do toho zadny podpurny prostredky netahal ... cca 5let zpatky se taky hralo nonstop 100 hodin v kuse na PC ... byl o tom kdysi clanek ve Score ... nicmene vsichni vime, ze k dlouhym sessions v pokeru patri neco lepsiho nez redbull/kafe
hunaczech
milans
19.03.2013 05:15:16
MICHALSI 18.03.2013 14:11:55: jj Michale, pořád stejný rake + navíc z každé handy něco do jackpotu, o který musíš hrát, i kdybys nechtěl :)
Jinak rozhodně nesouhlasím s tím, že by tam byl deb1lní personál, spíš naopak v porovnání s ostatními kasíny. Co se týká hráčů - stěžovat si na to, že tam chodí ryby leccos vypovídá o něčí inteligenci.
Bohužel všude propagované "Showdown je tu pro hráče" neplatí vůbec, s ničím Vám nevyjdou vstříc, stížnosti a nápady se zametou, zvlášť když by měli špatný vliv na tržby. Ale žijeme v kapitalismu, takže nemůžu říct ani popel. Kdybych se tím chtěl živit, určitě najdou lepší místo, než 10/20 CG s rakem 7% (5% normální + cca 2% zmizí do jackpotu), ale jelikož tam chodím za zábavou a fajn lidma, tak to tak beru. Každá zábava něco stojí!
Fini55: Dejve, online/live mtt regy přece nějaký cg rake nezajímá, ne? ;-) Čekal bych spíš, že řekneš, že některý turnaje mají šílený fee. Proč mají všechny turnaje fee 100 a některý 200-300Kč (cardcasino cup aj.), přižemž za navýšené fee nedostanete žádnou přidanou hodnotu? Navíc z každého prizepoolu mizí další neviditelná procenta do nějakého freerolu (takže vlastně každé fee je o ještě 10% vyšší). Bohužel, většina lidí jsou ovce, které tam budou chodit, i kdyby nevím co, když se jim něco nelíbí, budou o tom brečet tady nebo u piva, ale aby to řekli personálu nebo majitelům, to ne. Na druhou stranu, já to zkusill, nestalo se nic... ale to se dá chápat, jelikož jsem jediný.
Sportu zdar, businessu obzvlášť.
PS: Pokud by to mělo vyznít, že showdown nemám rád, tak je to přesně naopak, jen je poker tam potřeba brát jako zábavu - každá něco stojí.
milans
hunaczech
19.03.2013 05:19:41
ad showdown a fee ... to mi prijde taky nevyhodny pro me jako hrace ... card casino cup s fee 200 - 300 a added value zadna ... platim si piti, raut/jidlo nic moc ... cili vyhodim 300 Kc za moznost si zahrat ... pekny ...
hunaczech
Mizushirazu
19.03.2013 10:13:36
M0RGAN 18.03.2013 22:44:25: tohle je klasická hláška každýho poker chytráka... souhlasim s Captainem, hrát s totálníma rybama v zaplivaným casinu je totálně největší hovadina, co jsem kdy slyšel... já chci mít požitek ze hry, pokud je někde open 5 - 10BB u sedmi hráčů z devíti, tak na to *eru, protože čekání na 2 value hadny za celej večer, který mě v 90% po*erou, protože budu stát minimálně proti 5 rybám, tak to mě za to fakt nestojí :)
Mizushirazu
milans
19.03.2013 13:43:26
MIZUSHIRAZU 19.03.2013 10:13:36: tak jestli chodíš nitovat živou cg, tak GL. Určitě budeš vykazovat mnohem větší profit mezi regama, kteří ti value handy nezaplatí nikdy a ve většině jiných tě přehrají, než s rybama, který tě sice často říznou, ale protože je všude jinde přehraješ, tak si to mnohonásobně vynahradíš. Samozřejmě jen za předpokladu, že dokážeš zahrát i jiné než jen top "value" handy. Jinak nezbývá než se vrátit k rush/zoom/fast forward pokeru, hrát top ten kombinace a držet si palce, že budeš mít častěji esa proti koňům, než naopak, a live cg ze svého repertoáru úplně vyškrtnout. Pokud se nedokážeš přizpůsobit rybám a porážet je, jsi větší ryba než oni a je jedno, že oni mají 7bb open, VPIP 90 a myslí si, že 3bet znamená raisnout 3x BB. Nezapomeň, že live je největší nepřítel rake a malé volume hand, proto je ryba největší kámoš, protože špatnou hrou pokryje rake, který bys jinak platil ty, a většinou zbyde i na nějaký ten profit pro tebe. Jen se to někdy projeví až po několika "smolných" session, kdy tě ryby sežerou.
Samozřejmě chápu, že si člověk neodnese požitek ze hry, ale zase si (většinou) odnese peníze, které pak může odevzdat regům jinde a za ty si ten požitek "koupit". Klasický koloběh v pokeru: obrat rybu -> odevzdat žralokům a furt dokola. Jediní stále ziskoví "hráči" na live cg jsou kasína, pro opravdový grind je určen online nebo highstakes cg, ne "dětská" 10/20 ::8 I když i tam se může stát, že se sejde stůl plný lidí, kteří tomu super rozumí, sám jsem to zažil nespočetněkrát, že se slezl "přeregovaný" stoleček i na 5/10 ve starém showdownu... Rudziankov, Cibi, Orličan, Hurta, Paštika, Schuh, Maryška... a všichni to pinkali se vší vážností (samo občas ze srandy nějaká ta "točka za kilčo všichni preflop" ale to jen pro zpěstření) ::R
milans
HutaGalung
19.03.2013 22:34:00
Dobrý večer, ráno či den,
prosím vás zkušené pražáky o informaci jake rakes jsou na cashgames v casinech po praze. Treba tohle Showdown 5+jackpot cap 300 je drsny, ale treba v kajotu je to snad 5+5, coz uz je dost zabijejici. Hraji nekdy v Londyne a tady taky 10 neni vyjimka. Docela by me zajimalo jak jsou na tom v cardcasinu, ambasadoru, bancu apod. Dekuji za odpoved
HutaGalung
Zizu
20.03.2013 00:47:06
K jackpotu - pokud nechcete platit jackpot nemusite, nicmene nemate sancinho vyhrat, rake je vicemene standartni na CR nebudem li pocitat king kde je rake 5-10% v capu 20e... Co lidi nevidi je napriklad absence HP v SD, coz je velky plus! Napriklad v ambiku jsou HP regove, kteri maji 200kc na hodinu, takze 20.000 za 100 odsezenych hodin vime? A takovym se logicky musi hrat daleko lepe, kdyz vi, ze dostanou rakeback 20 taliru ;) samozrejme ne vse je tu idealni, ale komentare ktere tu jsou, jsou fakt zcestne! ;)
Zizu
maaaarty
20.03.2013 11:35:04
ZIZU 20.03.2013 00:47:06:

s tím jsi se už někdy setkal, že by někdo řekl, že nechce zaplatit polatek do jackpotu a prošlo to? to se mi nějak nezdá...
maaaarty
milans
20.03.2013 18:27:16
ZIZU 20.03.2013 00:47:06: schválně zkus říct, že nechceš platit jackpot, jaká bude reakce ::D Dost dobře to ani nejde, aby jeden hráč u stolu neplatil a zbytek ano, respektive tvoje žetony stejně v jackpotu skončí z potů, které nevyhraješ a naopak cizí tam nepůjdou z potů, které vyhraješ, pokud by to prošlo. Takže logicky se musí dohodnout celý stůl, že nechce, jinak to jede.Škoda, že je to logika postavená na hlavu a není to naopak, že celý stůl musí souhlasit, že chce hrát o jackpot a pak to jede - prostě o něj povinně hrají všichni a komu se to nelíbí, má smůlu. Ono by to totiž pak dopadlo tak, že by se stoly rozdělili na stůl plný luckbox fishek, co si myslí, že se jim vyplatí čas od času ten jackpot trefit, a stůl lidí, kteří vědí, že ta šance je tak minimální, že by se to nevyplatilo, i kdyby se brala jen 1 Kč z každého potu.
milans
maaaarty
20.03.2013 18:34:19
MILANS 20.03.2013 18:27:16:

milane jsi to ty, nebo ne? :D

teoreticky by to šlo, v postatě když už jsi yhrál ten pot, tak ty peníze už nejsou soueřů, i když je tam předtim vložili, ale tvoje.Tudíž se to bere z tvých peněz, z tvého potu. Takže teoreticky by měli jít jednotliví hráči z toho vyjmout. Ale ještě jsem se nesetkal s tim, že by se o to někdo pokusil a nevěřim tomu, že by to prošlo.
maaaarty
milans
20.03.2013 23:12:47
MAAAARTY 20.03.2013 18:34:19: zkusil jsem to, neprošlo to... překvapivě :) A ještě jedna sranda, když si dva lidi dají preflop allin a nakonec se dohodnou na chopu rovným dealem bez toho, aby se vůbec otáčeli nějaké karty, tak jsou zrejkováni jakoby se točilo (rake preflop A DROP DO JACKPOTU.. funny, jak mám trefit jackpot, když neuvidím ani board?!). Myslel jsem, že se jede dle systému "no flop, no drop", ale jak jsem zjistil, tak nikde v pravidlech na stránkách showdownu nenajdete jediné slovo o tom, jaká je výše raku apod. Zvláštní, čekal bych, že tohle by mělo být ze zákona uvedeno, podobně jako je třeba vstupné v kině či u některých hotelů povinné spropitné apod., ale očividně ne. A dočetl jsem se, že kouřit se smí jen ve vyhrazených prostorách - škoda, že ty prostory jsou každý čtvereční metr showdownu :( Po desáté hodině se tam většinou už nedá dýchat, člověka pálí oči (ať je kuřák či nikoliv) a nemusí ani sedět na cashovce, kouř se samozřejmě dostane i nad turnajové stoly, ať se klimatizace snaží sebevíc. Bylo by hezké moci hrát poker bez toho, abych musel dýchat splodiny kouře někoho, kdo se dobrovolně zabíjí... ale toho se v Čechách nedočkáme, to jen takové povzdechnutí. Aspoň, že marijuanu už chodí kouřit ven ::U
milans
M0RGAN
21.03.2013 03:00:56
MILANS 20.03.2013 23:12:47: Tak poker si můžeš zahrát i bez toho jedovatého smogu, ale jen online. To je taky hlavní důvod, proč skoro vůbec nehraju live poker.
M0RGAN
Zizu
22.03.2013 17:12:34
Vim, ze to s tim jackpotem jde ;) nechces o nej hrat, tak nemusis ;)
Zizu
majky666
24.03.2013 10:23:24
MILANS 20.03.2013 23:12:47: co za exoty tam kouřilo marijánku na sále? ::3
majky666
Dredro
24.03.2013 16:16:46
Ambassador (Ambik) rake: 10/20 - 5% do 200Kc; 25/50 - 5% do 300Kc - dale pokud vytocite J5 dostavate bonus 10/20 - 100Kc a 25/50 - 200Kc. Jackpot se nebere. K jidlu mate raut a mozna nejaky piti zdarma a na 25/50 i alkohol... ::V
Dredro
pokervipclub
26.03.2013 15:07:15
to HutaGalung : My v Ambíku máme rake na 10/20 5% max 200 CZK, na 25/50 5% max 300 CZK. S tím, že tu mají hráči nealko, pivo a víno zdarma. Taky každý den večeře a snídaně, a masérka. Stálý hráči mají i další výhody jako Mojita, zmrzliny, a další věci dle přání.
pokervipclub
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino