x

 Cash Games (9)

King’s Casino RozvadovNLH1/2 €Ikonka pokerový stůl 7
King’s Casino RozvadovPLO2/2 €Ikonka pokerový stůl 2
King’s Casino RozvadovNLH2/4 € 8/8
King’s Casino RozvadovPLO5/5 €Ikonka pokerový stůl 2
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 8
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 8
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8
Grand Casino AšNLH1/2 €Ikonka pokerový stůl 1
Showdown Poker ChodovNLH10/30 Kč 8


 Turnaje (12)

25.5. 19:00
500+100 Kč
60 000 Kč
27.5. 19:00
1 000+100 Kč
70 000 Kč
28.5. 18:00
4 700+300 Kč
1 000 000 Kč
29.5. 19:00
2 200+200 Kč
300 000 Kč
30.5. 19:00
700+100 Kč
50 000 Kč
5.6. 17:00
45+40+15 €
20 000 €
10.6. 18:00
40+20+10 €
10 000 €
11.6. 18:00
60+40+20 €
25 000 €
12.6. 18:00
70+10 €
10 000 €
13.6. 17:00
85+15 €
15 000 €
16.7. 18:00
50+40+10 €
10 000 €
12.8. 18:00
60+20+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Přemluv bábu, dědu. A zachraň poker!!!

Ikonka datum zveřejnění30. 09. 2010
Ikonka komentáře92


« Zpět
Diskuse k článku
Nuuufi
02. 10. 2010 / 17:45
"Poker není o náhodě" .. ale ano, i náhoda má vliv, samozřejmě že menší než 50% a to je jisté ... ale jsem proti zákonu o pokeru!
Odpovědět »
Gorre
02. 10. 2010 / 14:41
Já nevim, co v tom pořád vidíte za záhadu. Kluby jsou v podstatě kasina, který jen obcházejí daňový systém. Což obv ofic. kasina sere, pže to pro ně znamená jen odliv klientů. Tak si tuhle změnu u Kalouska vylobbovaly(obv za nějakou tu malou domů). Tot vše. S axissem 100% souhlas...
Odpovědět »
BLAXX
02. 10. 2010 / 19:51
GORRE:: Ano máš pravdu, ale nechci jednou platit daně nebo dokonce hrát nelegálně na internetových hernách.
Odpovědět »
Gorre
02. 10. 2010 / 21:08
BLAXX:: To zatím nehrozí, můžeš být v klidu. Ne že by o tom lidi z MF nepřemýšleli. Co se týče poker. heren typu bwin, unibet, bet 365(kurz. sázky/poker) apod, tak Kalousek dostal "geniální" myšlenku, že by měly povinnost založit si v ČR kamennou pobočku, čímž by se musely tyto herny u nás zaregistrovat a tím pádem odvádět státu daně. Jenže valná část těchto společností již získala licenci na území EU(nejčastěji daňové ráje typu Malta, Gibraltar apod), kde také daně řádně odvádí. Čili na inter. herny mimo ČR nemá vláda páky.(na PS, FT apod už tuplem ne). Společnosti provozující inter. hazard v EU mají navíc podporu od evr. soudního dvoru, který již několikrát zvrátil represivní kroky jednotlivých států vůči těmto společnostem. A kdyby se naše MF rozhodlo pro zákaz(KDU-ČSL), hrozila by Česku arbitráž, ve které by stát následně dostal takovou pálku, že by se Kalouskovi 8krát protočily panenky. ::)
Odpovědět »
p1kes
02. 10. 2010 / 21:55
GORRE:: a na čem teda stojí zákaz internetovýho pokeru v Itálii a ve Francii?
Odpovědět »
Gorre
02. 10. 2010 / 22:08
P1KES:: A jak si an přišel? Kdyžtak hod link. Francie coby jeden z architektů EU má zřejmě silnější pravomoce, ale pokud vím, tak poslední rozhodnutí Evropské komise posvětilo hazard na netu... http://www.ct24.cz/ekonomika/96308-evropska-komise-dala-zelenou-internetovemu-sazeni/
Odpovědět »
p1kes
02. 10. 2010 / 22:23
GORRE:: např. tady, v Itálii to samý.. http://www.pokerman.cz/expres-zpravy/herna-pokerstars-blokuje-hrace-z-francie/
Odpovědět »
Gorre
02. 10. 2010 / 22:34
P1KES:: no tak obv je snahou prakticky každé vlády dostat inter. poker a jeho zdanění pod svou kontrolu. Jenže tady je právě zase ten kámen úrazu, pže by měly platit stejné podmínky pro všechny členské státy. To co zkoušela Francie je de facto porušení zákona EU o principu rovných příležitostí. A tohle rozhodnutí se datuje k červnu, rozhodnutí evropské komise z července tenhle pokus zvrátilo.
Odpovědět »
BLAXX
02. 10. 2010 / 21:37
GORRE:: To by sice protočil, ale my bysme to platili.
Odpovědět »
Gorre
02. 10. 2010 / 21:53
BLAXX:: "zaplatíme to my všichni"....to je přesně taková ta důchodcovská retorika ::D Tak to bylo myšleno jenom jako sci-fi varianta. Je to obv nesmysl, do zákazu inter. hazardu se žádná vláda nepustí...Naši politici se tak max. zmůžou na to, že se budou vozit po nějakých zaplivaných ilegálních klubech... ::)
Odpovědět »
BLAXX
03. 10. 2010 / 00:57
GORRE:: Tak pokud by ČR měla zaplatit velkou pokutu tak to zaplatí daňový poplatníci a tim pádem my všichni. Je mi líto žes nepochopil ::)
Odpovědět »
Gorre
03. 10. 2010 / 08:58
BLAXX:: bud bez obav, tohle chápu docela dobře. Řeč byla o zákazu inter. pokeru, což je i vzhledem k polskému případu u nás zatím velkou utopií. Tže je úplně mimo mísu spekulovat, že budeme platit případné arbitráže...Krom toho, co jsem včera zjištovat ten zákaz ve Francii, tak se to týkalo zejména PS,kde vláda zmrazila účty, další poker. herny jako bwin a další normálně fungujou jako předtím, tže ono to asi zase až tak horké nebude...
Odpovědět »
JerryDark
02. 10. 2010 / 14:31
29.9.2010.Návrh zákona, kterým se mění zákon č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, V neposlední řadě novela výslovně podřazuje turnaje v karetních hrách, při nichž účastníci platí vklad (startovné) a úspěšní účastníci získávají výhry, pod režim sázkových her v kasinu. Turnaje v karetních hrách se zpravidla vyznačují vysokými finanční vklady i výhrami a vedle dovednosti v sobě nesou i jistý prvek náhody a proto je třeba je jednoznačně zařadit, podobně jako jiné „stolní“ či „živé“ hry, k sázkovým hrám v kasinu.
Odpovědět »
Sarid
02. 10. 2010 / 14:17
přidejte se do skupiny na FB :-) http://zkracene.cz/c7Jn
Odpovědět »
papen13
02. 10. 2010 / 13:57
axiss to je asi pravda provozuji kluby pro radost rano do tovarny a s prace hned do klubu at muzou kluci hrat a komisi urcite neberou a piti bude taky zdarma ses zblaznil nechapu jak muže byt nekdo tak naivni
Odpovědět »
BLAXX
02. 10. 2010 / 00:45
Musím upozornit na jednu velkou "nesrovnalost". V Royal Flushi je rozhovor s celebritami z Celebrity Poker Tour a když se ptali A. Hanychové, jestli je poker hazard odpověděla: "Hazard to určitě je, ale pro inteligentního je to hazard pouze na jeden večer." CO SI MÁM O TOM MYSLET?????
Odpovědět »
mariSVK
01. 10. 2010 / 23:22
papen13: No super. Tak teraz neviem, kto si tu s kym rozumie a kto vlastne nie. Ty pises, ze suhlasis s MORGANEM. Ale zaroven pises, ze sa tesis na dobu, kedy budu kluby platit dane, aby to neotviral kazdy lojza. No ale Morgan nechce, aby sa platilo, aby klub platil nejake dane a tym padom to vytahoval navyse od hracov, resp. aby klub ponizil vyhry. Tak teraz neviem, ci nerozumiem ja vam dvom, alebo kto komu rozumie. Ak sa mylim, sorry. ::R
Odpovědět »
papen13
01. 10. 2010 / 19:11
marisvk naprosto souhlasim s morganem delam do pokru 7let a jenom cekam kdy budou kluby platit nejake dane on si totiž posl dobou otvira klub kde jaký lojza za vidinou snadneho zisku a uroven vetsiny je hrozna a az budeš hrat nekdy v klubu cash game tak se podivej kolik penez je v komisi ::V
Odpovědět »
Axiss
02. 10. 2010 / 00:57
PAPEN13:: Kluby to nedělají pro zisk. Chtějí jen šířit tenhle krásný sport dál, dělají to z nadšení a o pěníze jim vůbec nejde. To je jasné jak facka, jsou to dobráci od kosti. Coubertin by zářil štěstím, kdyby viděl, jak zdejším pokerovým hráčů nejde o peníze, jak jim jde jen o to si večer zasportovat v zakouřeným klubu nebo na internetu. A pokud někdo myslí, že nějakou demonstrací ovlivní politiky, kteří už dávno mají v kapsách peníze z druhé strany, potom hodně štěstí.
Odpovědět »
Gorre
02. 10. 2010 / 08:59
AXISS:: Coubertin by měl největší radost ze sportovců, kteří takhle v pátek vyrazej sportovat se 120.000 kč a přivezou si domů cca 1.500.. ::) Přesně podle známého hesla: "Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se" ::) ::( PS: šance, že byste s tímhle komiksovým videem, příp. demonstrací uspěli u Kalouska je asi stejně velká jako že Josef A. Náhlovský vyhraje WSOP 2011. ::)
Odpovědět »
Bilescu
01. 10. 2010 / 17:31
Admin: video šířím a členem dávno jsem.....viděl bych to na hromadnou demonstraci
Odpovědět »
Ic3g3org3
01. 10. 2010 / 18:50
BILESCU:: Taky šířím, taky jsem člen, a taky bych demonstroval ::R
Odpovědět »
mariSVK
01. 10. 2010 / 15:14
MORGAN: Kamo, nic v zlom, ale vazne ma uz stves. Ja tu nepisem o zdaneni vyhier z pokru !!! Ja tu pisem o daneni hry poker, to je rozdiel. Nerozumies mi, alebo nechces !!! Vyhru si odnes aku chces, kolko len chces a rob si s nou co len chces. Ziadnu dan po tebe nikto neche a uz vobec nie ja. Ja hovorim, o zdaneni hry poker. To znamena, ze to chcu dat na kluby. A je uz len na nich, ako. Ci to zahrnu do rake turnaja, ci fee, ci podobne. DO toho sa uz nestaraj, ty si zober vyhru a urob si s nou, co len chces. A dalsia vec. Citas ty vobec, co ja pisem??? Pisal som niekde, ze sa ma danit kazdy pot z cashky??? Za prve ako??? Ved som o tom pisal, ze to urobia pausalne, za cely stol. Stat nebude riesit, ci to hrajes na kuchynskom stole, ci podobne a ze ci mas rake 1% alebo 90%. P a u s a l !!! Vies co to je??? A za tretie, ake reciprocne naklady??? Ty si kuva akoze davas do nakladov utratu za chleba, ci mleko?? Alebo to co hodis do automatu, to si tez davas do dani??? Alebo vyhulis si niekde cigo a v trafike povies, ze nech ti vrati 20%dane, ze to chces tak nejak reciprocne! Sa zobud a uz tolko nehul !!! A posledna poznamka je k tvojej prvej vete. Ak pises, ze kasina zisky dania, tak je to ok. Ale stat ma zaujem, aby aj kluby zdanili pokrove hry. A to ja teda nepoznam ani jeden pokrovy klub v CR, ktori dani svoje zisky. A prave to chce stat dosiahnut, aby aj kluby platili. Tak vazne popremyslaj nabuduce, co pises. Vazne nehul ::R
Odpovědět »
mariSVK
01. 10. 2010 / 14:56
MORGAN: Prosim Ta Morgane, neviem, ci ti je 10 alebo 15let, ale uz sa prosim o daniach nebav so mnou. Mne je jasne, ze do pokru davas zdanene prachy, to iste davas aj do automatu, na chleba a alkohol. A predstav si, ze na chleba ide statu tiez nejaka dan (DPH) z automatu tiez ide dan (z prijmu) a z alkoholu ide tiez dan(spotrebna). Takze je jedno, ci hraje pokra za prachy legalne alebo oprate v mycke na pradlo, ale proste stat chce tento obrat penazi v pokru zdanit !! Takze nie tych hracov, co hraju poker, ale tych, co tie pokre organizuju, tych chcu zdanit !!! Chapes, alebo zase napises, ze ti to neni jasne a budes si trepat svoje !!! JOHNHORAK: A je to presne ako pises. Stat moze asi tazko kontrolovat kto a ake vyhry dava, to by bolo tolko byrokracie, ze viac skody ako uzitku a v reale asi dost nepredstavtelne, ale staci mala klauzula v zakone, ze pokr bude zdaneny pausalne, treba za jeden stol 30000Czk za rok a je to. A este aby to prikraslili, tak daju parametre, ze minimalny pocet stolov musi byt 3 a ... mame po kluboch a velke kasina si tru ruky, ako dobry zakon sa urobil. Tych 30000 sa im za stol vrati behom jednej noci na cash. A dalsich 360dni mozu ryzovat :)))) Ake lahke, domyselne a ... sikovne. A este aj stat dostane svoje. Sakra, nemali by sme byt vsetci spokojni ?? ::D
Odpovědět »
M0RGAN
01. 10. 2010 / 15:03
MARISVK:: Organizátoři daní své zisky už teď (nebo nedaní, ale v tom případě porušují stávající zákony). Já mluvím o zdanění pokeru jako takového a ne zdanění zisků kasin/klubů. A to zdanění, o kterém mluvím já, zavedla třeba Francie na online pokeru, kde hráč navíc nad rake ještě platí daň z každého potu = daň z obratu. A ty přímo mluvíš o zdanění výher z pokeru = zdanění každého potu v cash game a zdanění každé výhry v turnaji. A když já namítám, že jestli něco danit, tak leda zisky, ale recipročně si ztráty musí lidé dávat do nákladů a snižovat si o ně základ daně z příjmu, tak se ti to nezdá.
Odpovědět »
papen13
01. 10. 2010 / 14:24
jedine dobre at uz se ty kluby zrusi nechapu proc by meli mit stejne podminky jako kasino kdyz na komisi pri cash game videlaji ranec nerikam ze kazdy klub ale par jich znam a ti lide se tim docela dobře zivi
Odpovědět »
johnhorak
01. 10. 2010 / 13:46
teda vynosy... zisky a vynosy jsou jiny veci :) kazdopadne pohyby penez v pokeru tezko vyjadris, na to nejsou nikde zadny doklady a smysl by to melo u hrsky hracu a u zivejch turnaju, kde se vyplaci vyhra rovnou na pokladne v hotovosti, jinak to je nesmysl... jen dalsi kravina, ktera bude zrat vic penez nez generovat
Odpovědět »
winc
01. 10. 2010 / 13:39
cluby končí..casína a stát vydělají..nikdo s tím nic nezmůže, když chodí desetitisíce lidí demonstrovat proti snížení platů a stejně to je na nic...jinak už to je jasný http://domaci.ihned.cz/c1-46719960-stat-dostane-miliony-z-turnaju-v-pokeru
Odpovědět »
Capy
01. 10. 2010 / 12:53
poker je obycajny gambling.. kto si chce zahrat len tak, nech ide do krcmy..
Odpovědět »
Jakemckean
01. 10. 2010 / 12:50
Myslím, že kdyby se udělala nějaká demonstrace nebo nějaká protestní akce před poslaneckou sněmovnou nebo úřadem vlády, tak by to mělo svůj hlas. Ala bylo by třeba, aby se toho zúčastnili mimo jiné i známí hráči a osobnosti.
Odpovědět »
Ic3g3org3
01. 10. 2010 / 12:17
Jestli se mají výhry danit, tak pak by se ale měli dát buyiny do nákladů a snižovat tim zisky.
Odpovědět »
nesto
01. 10. 2010 / 11:07
mozna to bude mit sve vyhody, stat zavede na poker nejaky vernostni program za hrani nebo speciLni DPHback. ::;
Odpovědět »
webasto1999
01. 10. 2010 / 10:47
No a co se divíte že kasína tlačí na převod pokeru jen k nim. Teď jsem se o víkendu díval na PS Open v Praze. O jedné přestávce tam byl rozhovor s nějakým borcem, jméno už si nepamatuju, co provozuje pokerový klub. Redaktorka se ptala a co cash game hrajete v klubu. A borec: "Ne u nás v klubu cash games nehrajeme" a redaktorka na to "Jenom umlimited rebuy turnaje kdy můžeš rebuy udělat kdykoliv, že? A borec: "Jo tak nějak" A redaktorka a borec oba chlamec asi minutu jaká je to sranda. A pak se všichni diví, že pokerovým klubům jdou kasina po krku.
Odpovědět »
88poker
01. 10. 2010 / 12:35
WEBASTO1999:: dej sem proím odkaz na to video
Odpovědět »
webasto1999
01. 10. 2010 / 19:44
88POKER:: byl to live stream na TN CZ
Odpovědět »
hatatitla
01. 10. 2010 / 08:50
Video je super! ::U
Odpovědět »
mariSVK
01. 10. 2010 / 01:28
HEADIS: Sakra, nechcem aby to vyzeralo, ako ze suhlasim s tym, aby sa za poker platilo, ale ... ak stat ma zaujem nieco dostat z pokru, tak ma jedinu sancu a to, aby sa to stalo hazardom. A tym padom zadnit poker, ako ruletu,ci vyherni automat. Inak s tymi danami. Inak s tymi danami si ma pobavil. Akoze spotrebna DAN a DAN z pridanej hodnoty sa u vas platia rocne ??? Dufam, ze to bola sranda alebo tvoja neznalost. Platia mesacne alebo stvrtrocne, takze s tymi rocnymi danami ma neskusaj :) MORGAN: A co sa tyka tvojho nazoru, ze vyhry z pokeru su uz zdanene, tak to mi je novinka. Pokial viem, tak maju z toho svoj rake herne, ci kasina a zbytok ide na vyhry. A kde je dan??? No nie je. A ako to chcu spravit? No jednoducho tak, ze sa asi tazko sa bude registrovat kazdy turnaj na ministerstve financii, ale spriavia pausal za prevadzkovanie pokru a je to. Neviem aky, neviem v akje vyske, neviem ako definovany, ale pausal. A maju to vyriesene. BTW: Na slovensku to vyriesili tak, ze pomenovali, ze pausalom sa ma platit za kazdy jeden stol, kde sa hraju kartove hry pokroveho typu. A cuduj sa svete, ked to budes hrat treba na kuchynskem stole, alebo na stole niekde na terase, tak sa to jednoducho obist neda. To asi musel niekto dlho premyslat, ako to pomenovat. A plati sa tzv. licencia. Proste stat vie, ako na to. Len treba hladat cestu, ako to obist. Zatial neviem o nikom, komu sa to podarilo, ale robia len dve veci. Bud klub zatvoria a nic platit nebud, ale to hraju nacierno. A to sice stat nechcel, ale ... to je vysledok trhu. Inak si osobne myslim, ze turnaje by sa mali vynechat z zpoplatnenia a logika veci hovori, ze zdanit by sa mali len cash hry. To je sem tam dost dost velky gamble, to asi uzna kazdy. Hovorim sem tam, ale niekedy casto ::R
Odpovědět »
Headis
01. 10. 2010 / 13:02
MARISVK:: Daním příliš nerozumím to máš pravdu, ale tady se spíš bavíme o dani z příjmu ne? Pokud mluvíme o hráči. A ta se samozřejmě platí jednou za rok, když podáš daňové přiznání.Nevím jak to máte u vás :-) Můžeš platit nějkaé zálohy atp, ale o tom se nebavíme.
Odpovědět »
M0RGAN
01. 10. 2010 / 10:28
MARISVK:: Peníze v pokeru jsou zdaněné, takže jestli chce stát danit výhry, tak prohry si lidé budou dávat do nákladů a snižovat si o ně základ daně. Navíc zdanit úplně všechny jednotlivé výhry je extrémní prasárna, to je jako zdanit třeba obchodu obrat a ne zisk.
Odpovědět »
johnhorak
01. 10. 2010 / 13:44
M0RGAN:: morgane, koukal jsem nekde jak si postoval handu z mikrolimitu, kde si na 7 high boardu vyhral proti me na bubline JJ v TT... to byla asi tva zivotni hra ze? :D :D
Odpovědět »
xtxt
01. 10. 2010 / 00:25
Dat si do petice jako hlavni hvezdu pana NOVOTNEHO A HANYCHOVOU jejichz medialni obraz je jeden z nejhorsich v CR tak to smekam pred demenci autorou. OPRAVDU genialni PR reseni. Co na to asi normalni prumernej obcan v CR rekne kdyz uvidi spojeni HANYCHOVA + NOVOTNY + POKER... To je opravdu dosti kontraproduktivni tento pocin. Napad dobrej ale provedeni a zastoupeni silene...
Odpovědět »
webasto1999
01. 10. 2010 / 10:50
XTXT:: Jo přesně. Už vidím jak Hanychová přesvěďčuje poslance o prospěšnosti pokeru vrtěním kozama ::D Můj názor je, že každá lidská činnost je dneska zdaněná tak proč by poker měl být vyjímkou? Ostatně někdo musí přispívat na naše nepracující spoluobčany ::D
Odpovědět »
johnhorak
01. 10. 2010 / 13:45
WEBASTO1999:: otazka za zlatyho bludistaka, jak chces danit poker??? jak vypises zisky a ztraty???? nejaky zisky, ktery by melo smysl danit tu ma tolik hracu, ze by se to dalo spocitat na prstech dvou paru rukou...
Odpovědět »
Gorre
30. 09. 2010 / 23:42
wtf? co to je zase za hovna? ::S Hraju poker a nejsem gambler ::3 Tak u Agáty se to dá pochopit, to jen taková reklamní figurka, ale co dál? Ty voe co to je za klauny? ::( HRAJU POKER A JSEM GAMBLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POKER NEMÁ SE SPORTEM NIC SPOLEČNÝHO ::D
Odpovědět »
oxeerz
01. 10. 2010 / 00:18
GORRE:: Gorre dej si facku ty vypatlanče. ::S
Odpovědět »
Gorre
01. 10. 2010 / 00:30
OXEERZ:: dám...až mi vysvětlíš co tahle změna(poker na hazard) přinese negativního pro samotné hráče... ::)
Odpovědět »
Nuuufi
30. 09. 2010 / 21:47
Popravdě Pavla nemam moc rád, ale tohle bylo mistrovký ::U asi to je tim že ho znam jen z TV a myslim si o něm že je hrozně namyšlenej a takovej ... no nevim jak to říct. Nevim jak se chová v realu ale sranda s nim asi musí bejt!!! ::D Hodně dobrý video! ::R
Odpovědět »
MAF
30. 09. 2010 / 21:41
APoK se snaží jednat, dnes jsem požádal o osobní schůzku s ministrem financí, jsem toho názoru, že se má nejprve jednat a pak bojovat. Jednáním s MF ČR se celý problém podařilo už odsunout o cca 3 roky a celou dobu se jednalo a korigovalo. Martin
Odpovědět »
BLAXX
30. 09. 2010 / 20:26
Je pěkný, že se snažíte něco udělat, ale myslit že to nebude mít velký úpěch. Ne že bych Vám to nepřál, ale přeci je v naší republice málo lidí co opravdu co to je poker. Kdyby to hrálo aspon 10% obyvatelstva, mělo by to jiný dopad.
Odpovědět »
M0RGAN
30. 09. 2010 / 21:33
BLAXX:: romů tu rozhodně není 10% a jaké mají zastání a jsou ještě pozitivně diskriminováni ...
Odpovědět »
maXX
30. 09. 2010 / 19:35
Chvalim, pekna vec, slogan je jasny. Problem bych videl ve zbytecne delce, nezaujaty clovek nevim jestli se na to bude koukat pet minut. Ale predevcsim, pokud to nedostanete vsude kde se da, zustane to jen na pokermanu, je to (bohuzel) k nicemu. GL ps: ten argument se 300k hraci je asi pritazeny za vlasy ze? Ale ono i 100k volicu je 100k :)
Odpovědět »
mariSVK
30. 09. 2010 / 19:24
PRO smetakcz, RiggedLooser Obchodovani na burze a podnikani neni hazard, ale ... je to zdaneno !! A to je to, oc tu jde. Ne o hazard, ale jak to zdanit a dostat prachy do statniho rozpoctu. Kapito????
Odpovědět »
Headis
30. 09. 2010 / 21:47
MARISVK:: O tech danich by to bylo ok, pokud by se danili např. roční výnosy, nikoliv každá výhra, jak by to chtěl nejlépe stát. Ale pokud vyhraješ peníze v kasinu, tak nic nedaníš, již je to zdaněno viz. MORGAN. Nevím přesně jak je to s burzou, ale předpokládám, že obchodníci daní svoje zisky taky až za kalendářní rok a ne každý uzavřený obchod. Bez toho aniž by si mohli odepsat nepovedené obchody (obchod lze nahradit slovem turnaj:-)
Odpovědět »
M0RGAN
30. 09. 2010 / 19:35
MARISVK:: Ale v pokeru se hraje o už zdaněné peníze. Bude stát danit i kapesné dětem, ač dostávají peníze od rodičů, kteří mají výplaty zdaněny ?
Odpovědět »
kumarviky
30. 09. 2010 / 19:09
před necelým týdnem, když sem sledoval nova sport mě tak trochuzaujala upoutávka na EPT ve který zaznělo: " A PRO MILOVNÍKY HAZARDNÍCH HER tu tu máme evropskou pokerovou tour" :-) že mě to nepřekvapilo....
Odpovědět »
serpencia
30. 09. 2010 / 18:44
Připojte se k petici za Poker jako dovednostní hru : http://tinyurl.com/petice Facebook: http://www.facebook.com/pages/Petice-za-poker/158837807468447
Odpovědět »
RiggedLooser
30. 09. 2010 / 18:18
jinak podnikani je taky hazard ne? měli by to všechno zakázat :D:D
Odpovědět »
RiggedLooser
30. 09. 2010 / 18:17
myslím ,že obchodování na burze je na stejne urovni jako sportovní sázení a že je to snad větší hazard než poker.... Moc se v obchodování na burzách nevyznám ,tak mě kdyžtak vyliskejte :-)
Odpovědět »
smetakcz
30. 09. 2010 / 17:20
takže obchodování na burze je taky hazard???? stejně jako u pokeru tam můžu přijít o vše...
Odpovědět »
Many
30. 09. 2010 / 16:50
tak jsem dal sdílet ! ::U
Odpovědět »
gesho
30. 09. 2010 / 15:40
je to paradox no, na netu muze hrat 5ti lete dite, prohravat $1k denne, zatimco freezout za 3kila/tedy v hodnote podrpumerne vecerni pitky si nebude moct dat dospely clovek, pro ktereho to dnes muze byt jedna z nejlevnejsich volnocasovych aktivit (kolik dnes date za pronajem kurtu...) ale jako byste to neznali z jinych trhlinek zakona a s tim gamblem je to vubec osemetne, onehda jsem se o tom tak pohadal s pritelkyni, ze se mnou dva dny nemluvila, pac jsem skvely diskuter a pouzival jsem neadekvatni vyrazivo (; definice hazardni hry je, jako tomu u naseho omezeneho jazykoveho aparatu, nedostacujici. nic naplat v pokeru muzes prohrat veskery majetek i s trenclema za par minut (pokud nejsi abramovic), ale to neznamena, ze vysedavani v hospode (cesky narodni sport), hrani countra nebo sledovani nova sportu nepatri do sirsi definice hazardni hry, kde investici je cas, ktery ma vzdy financi potencial...vsemi temito aktivitami take muzete prijit do dluhove pasti a uz se z toho nevyskrabat...tj. prijit o vsechno...ale fakt, ze je to vec moralky, sebeovladani a inteligence proste prumernemu obcanovi nevysvetlis, no a jelikoz poslanec vi, ze vox populi vox dei, vidim tenhle zapas jako marny, ale cnostny
Odpovědět »
hardonesCZE
30. 09. 2010 / 15:28
vcera ve zpravach na CT1 bylo ze zakon uz je platny, co je na tom pravdy?
Odpovědět »
johnhorak
30. 09. 2010 / 14:57
heeej toho Thompsona 1928 chci, za kolik mi ho Pavle prodáš?
Odpovědět »
mariSVK
30. 09. 2010 / 14:48
No problem nie je v tom, co je gambl a co nie. Ale problem je v tom, ze je vseobecna kriza, male prijmy do statnej pokladnice a tak sa hladaju cesticky. Jedna cesticka je v znizeni platoch, druha v daniach, tretia v tom, ci onom a jdnou z nich je aj poker. Dost hracov, zväcsujuci sa ich pocet a tak ako na fajciarov, tak treba vytiahnut aj nejake prachy z hracov pokra. A ... to dovod. Nic ine, nic neobstoji, ze ci je to gambl, ci nie. Proste stat chce svoje. !! Smutne, ale realne. U nas na slovensku uz rok realne !!!
Odpovědět »
Zizen
30. 09. 2010 / 14:29
Pripojuju se s iniciativou a poslal jsem par mailu do TV NOVA, novinek.cz a idnesu.cz, s odkazem na toto Pavlovo video. Snad se nekdo chytne a objevi se to i na jinych zpravodajskych portalech. GJ Pavle
Odpovědět »
admin
30. 09. 2010 / 14:29
ZIZEN:: ::U ::A
Odpovědět »
Istral
30. 09. 2010 / 14:15
By tam pod tím mohl bejt link, na ACP, ni?
Odpovědět »
admin
30. 09. 2010 / 14:17
ISTRAL:: je na konci videa ta URL
Odpovědět »
Valleyman
30. 09. 2010 / 13:56
Já se přestal soustředit poté, co pavel vyšel v trenýrkách
Odpovědět »
kamera
30. 09. 2010 / 13:56
jsem kameramanem pokeru a současně rybář, rybaření je taky sport, i když asi ne hazard (alespoň prozatím). Příklad šíření tohoto videa: http://www.vydry.cz/
Odpovědět »
CZDonkey
30. 09. 2010 / 13:50
nejsem moc velky zastance toho, ze poker musi byt nutne povazovan za sport. vlastne je mi to i jedno. Ale kdyz jsem ted videl to video, tak mi doslo, ze automaty jsou mnohem vetsi hazard a daji se hrat prakticky vsude. videl jsem je i v kamenny trafice! ::D a poker jen do kasina? to je dost ujety... ted budu mozna mlzit, ale myslim, ze u matu pokazdy tocite "flip" min. 35 na 65 ::D zalezi jak je to nastaveny, ale tech 35 pro vas je snad ze zakona. ... gemblerska odbocka ::D
Odpovědět »
N3CR0S
30. 09. 2010 / 13:42
moc povedeny video
Odpovědět »
cortezzz
30. 09. 2010 / 13:33
můj osobní názor na celou věc je, že tady "někdo" trochu zaspal.. pokud je APOK tak silná, mělo se lobovat mnohem dřív a silněji. je mi jasné, že na peníze lobbistů z Asociace provozovatelů kursového sázení či dalších provozovatelů různých druhů hazardních her kluby nemají, ale pokud je klubových hráčů dost, měli prostřednictvím APOKu nabídnout řešení, které by někdo prezentoval a lobboval za něj.. situace s kluby nebyla udržitelná, ale řešení s převodem veškerých pokerových her do casin je pro spoustu hráčů opravdu likvidací jejich hobby.
Odpovědět »
admin
30. 09. 2010 / 14:08
CORTEZZZ:: APOK posledni dobou envyviji zadnou cinnost, proto vznikla Asociace ceskeho pokeru, ktera vyviji aktivity
Odpovědět »
wanzus
30. 09. 2010 / 13:24
Njn... Chtělo by to nějakej veřejnej a hlavně viditelnej protest proti zasahování státu do volnočasových aktivit občana.... Nicméně se obávám(rád bych se mýlil),že by účast nebyla masová a většina místních diskuterů by radši šla na pivo,než že by někam jeli protestovat....
Odpovědět »
Fearless003
30. 09. 2010 / 13:12
myslim, že by pomohlo šíření videa kdyby bylo i na youtube jinak teda ::U
Odpovědět »
admin
30. 09. 2010 / 13:18
FEARLESS003:: tady je odkaz - http://www.youtube.com/watch?v=dIZtfN_OQTY
Odpovědět »
pepamrdapepu
30. 09. 2010 / 13:11
Hraju poker, ruletu, automaty nebo kostky. Jsem gambler. ::R
Odpovědět »
Istral
30. 09. 2010 / 13:07
Novotňák s tenisovou raketou je krutej ::D
Odpovědět »
Bilescu
30. 09. 2010 / 13:01
Super video. Je pravdou že je za 5 minut dvanáct v této věci. Ale co může řadový hráč pro to udělat?
Odpovědět »
admin
30. 09. 2010 / 13:04
BILESCU:: Sirit video a stat se clenem asociace!
Odpovědět »
Proletar
30. 09. 2010 / 13:00
Pavel aká Marty na záchodě ? :-D
Odpovědět »
Istral
30. 09. 2010 / 12:58
::U je před volbami, poslovte svého oslance ...
Odpovědět »
Jooker1988
30. 09. 2010 / 13:05
ISTRAL:: právě, že je před volbami a většina našich milých spoluobčanů poker vidí jako gamble a ti nahoře se jim budou chtít zalíbit, imho u je teď pozdě něco nahánět (bohužel)..... ::(
Odpovědět »
Istral
30. 09. 2010 / 13:06
JOOKER1988:: Prdlačky, líná huba, holý neštěstí.
Odpovědět »
Jooker1988
30. 09. 2010 / 13:13
ISTRAL:: nvm nooo, já sem pro to, aby to neprošlo už udělal maximum, co můžu udělat jako řadový hráč pokeru, jesti ty máš kontakty do poslanecké sněmovny, tak tě prosím, využij jich, jinak imho je těch, co si myslí, že poker je gamble mnohem víc než hráčů pokeru a navíc vidina dalších peněz do státního rozpočtu podle mě defacto dává zelenou tomuto zákonu.....
Odpovědět »
Istral
30. 09. 2010 / 13:25
JOOKER1988:: Nee, každý, kdo hraje poker musí napsat svému poslanci, proč poker není gembl. Asociace pak musí s poslanci jednat osobně. Ale bez podpory to nejde. Hráči pokeru zkrátka musejí ukázat, že pozorují, co poslanci dělají a že se jim to nelíbí.
Odpovědět »
admin
30. 09. 2010 / 13:29
ISTRAL:: WANZUS:: uz se pripravuji nasledne kroky, toto video je predvoj
Odpovědět »
Istral
30. 09. 2010 / 13:42
ADMIN:: A tohle by mohl být závoj ... http://www.alliancze.cz/exec/ShowImage.aspx?img=http://www.alliancze.cz/fotocache/bigorig/hp2_dillon_all.JPG&title=sluch%26%23225%3Btka%20st%C5%99eleck%26%23225%3B%20DILLON%20HP-2%20modr%26%23233%3B
Odpovědět »
Dendelin
30. 09. 2010 / 13:40
ADMIN:: jsem zvědav ::A
Odpovědět »
wanzus
30. 09. 2010 / 13:33
ADMIN:: ::U Jen doufám,že tyto kroky budou razantnější,než pouhopouhá předávka petice do PS ČR o které se běžný občan ani nedověděl....
Odpovědět »
Proletar
30. 09. 2010 / 13:01
ISTRAL:: oslance nebo spíš osla?
Odpovědět »

Video

Je stále reálné živit se pokerem profesionálně?
Play Button
"Těhotnej kuchař" Jarda Vajgl: Jak se od Pokermana dostal ke 420.000 followers?
Play Button
Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
www.pokerman.cz
www.pokerman.cz