x

 Cash Games (11)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 5
King’s Casino RozvadovPLO5/5 € 8/8
King’s Casino RozvadovPLO2/2 €Ikonka pokerový stůl 2
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 9
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 9
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 9
Ambassador CasinoPLO50/50 Kč 7
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 6
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 KčIkonka pokerový stůl 3
Showdown Poker Club MuzeumPLO20/20 Kč 7
King’s Casino RozvadovPLO10/10 € 8/8


 Turnaje (25)

23.4. 18:00
1 000 Kč
200 000 Kč
27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Pokerový SnG kvíz

Ikonka datum zveřejnění09. 10. 2009
Ikonka komentáře103

Pokerman.cz mě požádal o vytvoření SnG kvízu, tak jsem se o něco pokusil. Kvíz je o klasických 50/30/20 jednostolových turnajích. Není ale dělaný na konkrétní výšku buy-inu, hernu nebo turbo/slow SnG.. U některých otázek je těžké najít nejlepší odpověď (navíc chybí poznámky, ready, historie akcí u stolu...), snažil jsem se proto dát u některých otázek více správných odpovědí a různě je obodovat. V některých situacích volím nestandardní zahrání, je to hlavně tím, že hraju na vyšších stakes a musím proto občas trochu „mlžit“, na nižších stakes často vede k cíli přímočařejší hra, body jsou většinou za více odpovědí. Berte tedy bodování spíš orientačně.

***QUIZ1***


« Zpět
Diskuse k článku
michval
17. 09. 2013 / 14:39
to je o nicom:-)
Odpovědět »
lukason8604
23. 03. 2013 / 22:38
::W ::W ::W ::W ::W
Odpovědět »
leckov
13. 05. 2012 / 21:38
::O
Odpovědět »
Istral
15. 11. 2010 / 13:27
Fajn quiz, ale odpovědi se budou dost lišit podle BI. Tam kde je hodně nekompetentních loose hráčů, který mají malý respekt k raisu, tam se nevyplatí udržovat si shorta, pushovat příliš často z malého na velký, naopak se vyplatí s AK raisnout na 3 BB a ne na 4, bo je to zcela jedno, vilaini limpnou tak jako tak. Ale musím říct, že otázka 6, ta je good. To jsem nedomyslel. Dikes.
Odpovědět »
dinheaR
15. 11. 2010 / 12:20
38 ::R ::D
Odpovědět »
FISHonFORK
13. 10. 2010 / 22:05
Hm tak 32, ale s tou otázkou 6 úlně nesouhlasim, myslim že zde je lepší fold, ale to je jen můj názor
Odpovědět »
Hany1ty
13. 10. 2010 / 21:47
::U
Odpovědět »
BeyondGodlike
30. 08. 2010 / 20:38
Muhaha 27 bodu :D Ale porad to jeste neni dost :) Treba ja osobne AKs tady folduju :) Ale byl jsem dost ovlivnenej DoN strategii, takze asi to bdue tim :)
Odpovědět »
DafliCZ
05. 08. 2010 / 12:52
31 bodu bodu s tim ze otazku 5 sem vubec nevyplnoval
Odpovědět »
usarny
27. 05. 2010 / 16:28
31. ALe fakt peknej kviz. Spolu s komentovanyma videama je to nejzajimavejsi cteni/sledovani ::)
Odpovědět »
JamieChrisCz
24. 04. 2010 / 23:13
Jediný co mam za 0 bodů je Otázka 6 a vůbec se tomu nedivim, protože sice by byl správnej call, ale kombinace TT je pro mě nejhorší co můžu dostat,.. za poslední měsíc sem jí dostal 100x a ani jednou sem jí neuhrál jak bych chtěl,.. :DDD Takže moje osobní pravidlo - TT fold. :D
Odpovědět »
vnerad
09. 03. 2010 / 00:27
hodne zajimave a poucne, palec nahoru
Odpovědět »
M3rl1n
14. 02. 2010 / 20:14
26 potíků. Jsem nový hráč, takže jsem spokojen :)
Odpovědět »
Beznoh87
21. 12. 2009 / 02:31
Hustej kvíz, sice jsem totálně vybouchl a to jsem si říkal, že tohloe bych měl zvládnout, ale aspoň sjem se přiučil:-D
Odpovědět »
Rexas
20. 12. 2009 / 10:50
Víc víc my chcem víc !
Odpovědět »
pathok
18. 11. 2009 / 22:50
blby kviz..=DD
Odpovědět »
bubak
15. 11. 2009 / 02:52
v potu je jeste tvuj SB takze je to 225 do 375 potu
Odpovědět »
chali
11. 11. 2009 / 11:23
ahoj, nechapu odpoved k ot c. 3, konkretne pot odds 1.7:1, jestlize jsou blindy 75/150, BB ma celkem 300 (150+150 za posunuty blind) a ja jsem SB 2.200 a je jasne, ze kdyz raisenu tak BB dorovna s cimkoliv, to mi dava pot odds 225:300, coz je 1:1.33, muzete mi to nekdo prosim nak polapaticky objasnit, predem diky.
Odpovědět »
hendy9
28. 10. 2009 / 00:16
Nevnim nevim, ale u otázky č.4 ,když sou všichni fold a já na malym dostanu třeba nákej vyší pár, tak si ho často s klidem callnu a dvakrát se mi stalo, že mi někdo napral reise a což tu máš jako chybu, ale na můj all in to položil a oba sme byly štastný. Včera na turnaji si ze smallu limpnu borecl krále a velkej s 64s zkušeně all in a šel ani nevěděl jak....No prostě prcat tam all iny, kdy to de mi nepříde nejlepší
Odpovědět »
RaDeoon
21. 10. 2009 / 15:45
Ty kráso. Tak to je úplně nový směr uvažování. Nikdy by mě nenapadlo zahodit AA. No 21 bodů... Otázky 678 jsou fakt zajímavý.
Odpovědět »
Torphantom
17. 10. 2009 / 19:25
33, ale totální KO u poslední otázky
Odpovědět »
supi55
16. 10. 2009 / 13:48
29 bodů, a to sem úplnej začátečník mám radost
Odpovědět »
deafapple
13. 10. 2009 / 15:50
+1
Odpovědět »
Hrstic
12. 10. 2009 / 17:54
link na pdfko toho moshamana je na foru, je tam uz nejaky patek, ale mel by byt stale funkcni... kdyby to nekomu nejelo, tak mi poslete pmko, dam to aji nekam jinam
Odpovědět »
Thor85
12. 10. 2009 / 17:43
K 8ce: Jen mě napadla taková věc, když tedy chceme,aby short zůstal ve hře, není lepší callnout any two. za 1. buď tedy dostaneme value, kterou foldem + následnými stealy nezískáme viz. Joe, čili ho vyřadíme a navýšime trochu stack a nebo mu dáme šanci s naší hroznou kartou se zdablovat a tím pádem i získáme u něj vyšší fold equity při následujících stealech a terorizování. Pak by stacky byli 7500, 2000,2000,1000 a middle stacky na blindech. Jen mě to tak napadlo :)
Odpovědět »
Hrstic
12. 10. 2009 / 15:04
moshmana v pdfku poslu v pripade zajmu
Odpovědět »
Thor85
12. 10. 2009 / 17:52
HRSTIC:: taky bych prosil moshmana, jestli muzes :)
Odpovědět »
pietro665
12. 10. 2009 / 17:26
HRSTIC:: ahoj, aj ja mam zaujem o Sng strategy od Moshmana, posli mi prosim PM s linkom ak mozes. thx
Odpovědět »
bone
12. 10. 2009 / 13:04
Dosahl jsem dost spatneho vysledku, pritom SnG uz rok hraji (nutno rict, ze jsem zacinal na nejnizim buyinu, kde byla hra priserna). Kde lze nacerpat informace tykajici se primo SnG? Clanky, knihy.. Nejsem zacatecnik, proto nechci nejake ABC tutorialy, ale teorii podlozenou matikou atp.. Ocenim nazor autora kvizu, je znat ze problematice rozumi.Dik
Odpovědět »
Kimi
12. 10. 2009 / 13:12
BONE:: dan harrington on hold'em.
Odpovědět »
alkaatch
12. 10. 2009 / 13:24
KIMI:: Harrington je moje oblibena knizka ale na SnG je naprosto otresna.Vetsina SnG prikladu z ty knizky je spatna,Harrington to bere moc jako "normalni MTT jenom na jednom stole" Jediny co je dobry sou buble situace ve tretim dilu. Treba M a zony na SnG neni moc dobry pouzivat,je tam uplne jina hranice co je shortstack atd BONE:: Dobra kniha je Collin Moshman SnG strategy,urcite jde vygooglovat i pdf.Potom prace s ICM kalkulackou - http://pokergamers.cz/view_topic.php?id=34824 A na netu je hafo clanku a diskuzi o sng:)
Odpovědět »
Donald
12. 10. 2009 / 10:50
ahoj, chtěl bych se zeptat k otázce 4. Hraju to takto prakticky celou dobu, ale čím dál víc se mi zdá, že to není správná hra. Lidi ten all-in stále častěji callnou. Je to jenom můj pocit, nebo je to trend. Hraju málo, tak ot může být zkreslené
Odpovědět »
Kimi
12. 10. 2009 / 11:15
DONALD:: 4 je pycovina, (sorry alkaci), k sebrani by stacila raise na 700 a mozna i ta 600...podle soupere. Nehlede na fakt, ze raise ma vetsi silu nez all-in, ktery spise vyzni jako slabost (all-in protoze nechces se souperem hrat, raise protoze ho chces v potu). Pokud ho tvoje raise nedokaze chasnout away, pak ho ani all-in nevychasuje (pac investice do pripadneho callu/raisu je znacna vzhledem k jeho stacku). Nejspis protoze ma silnou hand. Na flopu budes mit pozici a moznost se rozhodnout co dal. (po raise bys byl porad s M3 a to se da este uhrat)... all-inem zrusis svou pozicni vyhodu a budes v horsi pozici vs lower pair, vs higher card/s, velky underdog vs vyssi par a jenom maly favorit vs 2 ruzne lower cards. Zalezi hodne na hraci, jakym SB je. Pokud je loose, tak call/raise ne tvoji raise a callne i tvuj allin...pokud je tight tak to pri raise zahodi. Zadna science v tom neni.
Odpovědět »
Kimi
12. 10. 2009 / 10:02
L.O.L! hlavne to 7 a 8.
Odpovědět »
Cesik
11. 10. 2009 / 09:41
37-na microstakes hráče to není zlý:-) Jinak kvíz je pěkně udělanej a třeba ta 8 doopravdy dává smysl. Nevím jestli přesně matematicky, ale rozhodně ta odpověď má svoji logiku..
Odpovědět »
hanes
11. 10. 2009 / 06:58
Velice dobry test, skore 32. Travim hodne casu hranim SNG's na malych sitech. Jedny z nejvice vydelecnych za posleni 2 mesice pro me byli SNG na Cakepoker. Hodne slabych hracu. A maji 33% rakeback, ktery me da kolem 200$ tydne. Sign up kod je AK. Nevim proc, ale je tam strasne moc Rusaku lol.
Odpovědět »
Zemedelec
11. 10. 2009 / 01:09
To není kvíz pro SaG za 1$, co?
Odpovědět »
StrasidelnyStin
10. 10. 2009 / 18:50
32, škoda že to při tej hře není vidět. Jinak ten kvíz je skvělá záležitost, díky
Odpovědět »
7castle
10. 10. 2009 / 12:52
H1 neverim ze mas limp ziskovejsi ako raise. Ano ak mas stastie mozes stacknut donka s AT na T high flope, ale ak limpnes casto sa dostavas do katastrofalnych situacii 4handed limpnuteho potu na Q73 flope. Limp je velka strata value imo. H4 strasne zavisi na superovi, dobry hrac ak tu limpne ma iba monster (ak ta poklada za nekompetetneho), zly hrac ma zas spravidla mimoriadne siroky prave limp/call range. Aby bol tento push good potrebujes aby povedzme limpoval cca 70% a nasledne calloval menej ako 20%, co je uplne nerealisticke podla mna. Toto je easy check behind. H8 som pochopil ako snahu ukazat ze aj AA sa da foldnut, resp. ze na bubble moze byt vyhodne udrzat shorta nasilu v hre, ale toto nie je ten pripad. Uz to popisal Joe, podla mna to ma zmysel od t400 levelu, kde pocas najlizsieho orbitu mozes ziskat brutal equity, tu je velmi otazne ci vobec zoberies aspon raz tie male blindy, cize je velmi pochybne ci ti ten fold v buducnosti vobec nejaku equity vygeneruje, nehovoriac uz o tej co si stratil. Inak H3, H5-H7 su velmi pekne ruky, menej skuseni hraci sa z nich mozu vela naucit, good job.
Odpovědět »
Hrstic
11. 10. 2009 / 01:23
7CASTLE:: muj nazor k tomu limpu v prvni hande... sng se hraje jinak nez cash game a chipy v turnaji nejsou penize... takze +cEV (chipy) neznamena nutne jeste +EV (penize)... je to tusim popsany treba hned na zacatku knizky od c. moshaman. Takze priklad: na zacatku turnaje muj par je jasny fold na allin od dvou overkaret, i kdyz mam rekneme 52% na vyhru coin flipu. Call by byl +cEV, ale -EV. Takze pokud je raise pocket jacku vice +cEV nez limp, neznamena to jeste ze je vice +EV. Obecne na zacatku turnaje se snazim vyvarovat velkym investicim a marginalnim situacim. Limp stoji malo a rozhodovani na flopu je snadne (flopnu set nebo fold) VS. raise preflop+cbet na flopu a stejne nevim s jistotou kde jsem.
Odpovědět »
7castle
11. 10. 2009 / 23:19
HRSTIC:: Haha neboj ja viem co cEV, $EV, par som uz tych SNG odohral :) To co pises sa ale na tuto situaciu vobec nehodi imo. Ty chces hrat JJ ako 88 ktore na EP nema inu ako setvalue ale JJ je prilis silne na obycajny setmine. JJ nie je ruka s ktorou mas po flope problemy, naopak tam je dost lahke zistit ci si good alebo nie. Podla mna je limp proste strasna strata value. Napadlo by ti limpovat QQ z dovodou ktore uvadzas? Urcite nie a JJ je velmi podobny pripad. Ja uznavam ze JJ je mozne limpovat na velmi vysokych stakes, ale LEN preto, ze tam je strasne vela regov ktori su schopni vsimat si ako hraju superi, a preto si nemozes dovolit limpovat len 22-99 povedzme, ale musis aj AK ci JJ+, aby bola nejaka deception. Ale pod $100 je to je to zbytocne, str8forward raise je urcite lepsi.
Odpovědět »
alkaatch
11. 10. 2009 / 23:57
7CASTLE::souhlas, cim nizsi stakes tim primocareji se to hraje - to sem psal i v uvodu.Navic ti to treba doplatej nejak nesmyslne,vejs uz dostanes blindy nebo 3bet:)
Odpovědět »
alkaatch
10. 10. 2009 / 14:54
7CASTLE:: zdar! Za ten limp a raise s JJ sem dasl stejne bodu. Dokud sem hral pod 50$ tak sem to prakticky pokazdy raisoval klasicky,pak sem okoukal tohle limpovani od nekterejch hracu na 100$+ zacale sem to obcas delat taky a celkem sem si to oblibil,myslim ze poprve sem to videl nekde na SnGIcons videich.Ale dal sem za to stejne bodu limp jako raise... S tim push po limpu SB - jasne ze proti dobrymu hraci to neni dobry,ale proti vetsine IMHO jo,lidi proste limpujou sracky.Musis to brat tak ze treba nelimpnou zadnou top20% handu,maji neco mezi top20-70% range a callujou z toho fakt malo.V HEMu sem mel uspesnost tohodle stealu obrovskou. U 8ky uz sem nahore psal ze mi z toho vypadlo ze se v dalsi hande zvedaji blindy na 200/400 coz to trochu pokazilo:(
Odpovědět »
7castle
10. 10. 2009 / 11:52
Haha, mam 30 bodov, celkom som sa zabavil. V 4 a 8 asi dost nesuhlasime, skusim k tomu napisat nieco neskor ked budem mat cas. Inak pekny kviz.
Odpovědět »
joe
10. 10. 2009 / 11:41
alkaatch: No udelal jsem v SNG calculatoru takovej rychlej test a fakt se to nevyplati zahodit ani kdyz bys se 100% pravdepodobnosti pobral pristi 3 hry blindy. Vyplatilo by se to leda opravdu v pripade, ze by se v pristi nebo prespristi hre zvysily blindy. A nebo leda ze bys pocital s value udrzeni shortstacka ve hre mnoho her dopredu, ale to uz je imo moc odvazny, protoze tam uz se to hrozne rozplyva v tech dalsich moznych vetvich vyvoje. Jo a podle sng calculatoru je to call s 99.1% hands (~ any two). Asi to teda nebere v uvahu tu value udrzeni shorta ve hre moc nebo nevim, ale kazdopadne nejakej vyznam to ma...
Odpovědět »
Tonni
10. 10. 2009 / 04:58
gj!
Odpovědět »
eecko
10. 10. 2009 / 01:23
hey tak to jo... dobrý ))
Odpovědět »
Hrstic
10. 10. 2009 / 01:15
pekne... zase jsem se nenasilnou formou neco priucil, nech shorta zit :)
Odpovědět »
Enkefalos
10. 10. 2009 / 00:25
33pts, 8. otázka upozorňuje na zajímavou teorii, keep it up!
Odpovědět »
SirIndy72
09. 10. 2009 / 23:40
Otazka 7 raise na 1100 a pak fold kdyz se vyallinuji - pocita se s procenty kdy skonci jejich all iny split potem a mi jsme v haji? Jen me to tak napadlo, ze to by zrejme nepotesilo :D
Odpovědět »
joe
09. 10. 2009 / 21:45
37 pts :/ Ale s odpovedi na 8. otazku nesouhlasim. Sice jsem to zatim nepropocital, ale prijde mi dost nerealny aby value udrzeni shortstacka ve hre prevysila chip value callu s AA napr. Nevim jaky sis kladl predpoklady, ale hned dalsi handa utg ma 10bb, takze shipuje urcite aspon treba top 20% hands nebo kolik (guess, nemam to spoctene), takze ten any two steal mas jen v treba 80% pripadu, navic na sb shorta, takze ta chip value toho shipu neni zdaleka cele ty ukradene blindy. Dalsi handa budiz, to mas utg steal, ale pak uz zase bb a z toho nic neni a dal uz tezko soudit, jak moc to udrzeni shorta ve hre ovlivni naslednou hru. Takze vpodstate zjednodussene se spolehas na to, ze nasledujici 2 handy ziskas vic value nez bys ziskal callem s AA? To mi neprijde jako realny, ale pokud tu predlozis nakej peknej dukaz, tak samozrejme rad uznam, ze se mylim :) Jinak nice quiz.
Odpovědět »
oxeerz
09. 10. 2009 / 21:45
No tak to je parada, O2 prave spadla konektivita do zahranici. 20Euro v prdeli. Takhle me jeste nenasrali, ze ja radsi nesel chlastat.... Na Technickou podporu ani nevolejte, uz cekam ve fronte pul hodiny a porad jenom slysim tu jejich debilni hudbu....
Odpovědět »
eeexpert
09. 10. 2009 / 21:31
Sakra, u 8 jsem tankoval asi 5 min a pak se rozhod pro call s AT:). Jinak super dobry, zas jsem se něco přiučil.
Odpovědět »
Memphissss
09. 10. 2009 / 21:26
Sice moc nechapu tu otazku 6, ale asi Alkaatch vi co napsal.
Odpovědět »
alkaatch
09. 10. 2009 / 22:21
MEMPHISSSS:: no 6ka je o tom ze malokdy vypadnes jako ctvrtej - vetsinou bud vyhrajes celej pot nebo alespon sidepot,nebo prohrajes soucasne se shortem a budes tim treti JOE:: ja jsem to nepocital,snazil sem se celej kviz udelat z hlavy aby sem tam necpal nejaky neresitelny ICM situace z wizarda.... ted sem v knajpe,dival sem se na to doma.ten short ma tusim 8% equity a kdyz ho porazim tak z toho dostanu 1,2 a ostatni po 3,4(takze ta value AA je tady asi 6x mensi nez normalne v mtt?). takze otazka je jestli tech 1,2 naberu pozdeji.urcite to naberu pokud bublina vydrzi do 200-400 levelu nebo kdyz ten short nevypadne v dalsim orbitu.
Odpovědět »
Crane
09. 10. 2009 / 21:22
chtel bych se zeptat, zda nekdo nevite o rakebacku na fulltiltu? nemam vubec zkusenosti, myslel jsem, ze to jde jen u cashky... PM me please jinak super test s hroznym vysledkem pro me, natoze hraju jen stt...jen houst takovychto!
Odpovědět »
Greg
09. 10. 2009 / 20:25
26...na zacatecnika..to jde
Odpovědět »
b0dicek
09. 10. 2009 / 20:21
Dobrej kviz. Pochopil jsem urcite situace ve kterych bych foldoval a spis bych mel jit allin... Vic takovejch :)
Odpovědět »
Rakos777
09. 10. 2009 / 20:14
Tak tohle je hodně dobrý kvíz... Super práce, super komentáře... Díky a těším se na další
Odpovědět »
phasE89
09. 10. 2009 / 19:24
diky za paradni a hlavne prinosnej clanek, cloveku to "otevre oci" v jistych situacich... tesim se na dalsi prispevky Alkaatchi, nebo bys mohl napsat rovnou knizku, co rikas :))
Odpovědět »
Zizen
09. 10. 2009 / 19:06
ALKAATCHu, k te 6ce bych se zeptal, jak by s hral ve stejne situaci handy jako 99-66, pripadne AK, AQ? Mam za to, ze jeste i 88 je dobre na call, ale AK neni dobre, protoze casto tocis proti aspon jednomu paru a tedy riskujes vypadnuti na bubline. zatimco s 88 obcas tocis proti slabsim parum, a to jak od shortstacka tak i od bigstacka izolujiciho allinem. . A jeste jedna vec, totiz nekdo mne rikal, ze na BB callujes push ze SB s Q6+, tak bych chtel vedet s cim pushujes ze SB, BB, CO a HJ dejme tomu za 8-12bb, kdyz k tobe bylo foldnute samozrejme, a treba 2-3 mista od bubliny level 100/200+A25? Ja hraju SNG pro 18lidi, takze mozna jsem to netrefil presne, protoze nemam predstavu o prubehu SNG-9. Toto je muj leak urcite, ale zatim jsem to neprochazel v SNG-Wiz. Pls rozepis neco k teto pred-bubble fazi push/fold situacim, klidne v samostatnem clanku. . Dik
Odpovědět »
alkaatch
09. 10. 2009 / 21:21
ZIZEN:: taky bych rekl 88+ a s AK o tom budu aspon uvazovat,nechce se mi o tom ted premejslet sorry:) s wizardem na to prijdes,nebo si vem pokerstove dej si tam treba to AK a souperum ruzny range a koukej kolik vyhrajes ty,kolik bigstack,kolik short a z toho dostanes nejakej odhad na to jak tohle hrat S tim callovanim s Q6+ je to tezky....castecnou odpoved mas v otazce5,pokud me nekdo pushuje takhle hodne a me staci conflip(treba sem short a daleko od bubble) tak ho proste musis callnout taky s velkou rangi. SB vs BB se pod 10bb snazim pushovat aspon pulku vsech hand coz je asi tak ta range z otazky5 a vsechny lepsi,z BTN za 10 muzes tak A2,22,facekarty ale fakt to zalezi jak moc ti toho souperi dovolej.zase nejlepsi wizard:)
Odpovědět »
TottoOtto
09. 10. 2009 / 18:59
otázka 8 - mám pocit, že když bych ho nedal, tak vlastně nechám jeho chipy těm druhejm, protože on jim to tam taky hodí. Buď prohraje a oni maj víc chipů nebo vyhraje a mám u stolu shortstacky dva, kteří mi to tam budou zase furt házet.. tak nevím. Nechápu, takže mám dojem, že to prostě nemůžu hrát:(
Odpovědět »
Sikok
09. 10. 2009 / 18:38
Po tom kvízu bych si asi měl o pokeru něco přečíst...
Odpovědět »
romaniak
09. 10. 2009 / 18:37
GJ. bodu jsem mel lehce nad prumer ale delal jsem ho pod vlivem pod tlakem cau a jako SNG turbo takze asi kazdopadne.hodne inspirativni:)
Odpovědět »
Dollysz
09. 10. 2009 / 18:32
Hoši tohle fšecko je moc pjekný, ale pokud chcete znát naprosto neprůstřelnou strategii na SnG zkoukněte tento link. http://www.youtube.com/watch?v=6rnwVFn2Zl4&feature=related
Odpovědět »
oxeerz
09. 10. 2009 / 18:30
Velkej respekt autorovi za 8. otázku ... very, very good job!
Odpovědět »
speed
09. 10. 2009 / 17:41
U té otázky 8 jsem zdůvodněním lehce zmaten... O tom, kdy nechám shortstacka takhle přežít a kdy ho radši zlikviduju, se v budoucnu chci ještě rozepsat. Takže někdy any 2 a někdy ne a přesto 0b? Takle to asi myšleno nebylo, tak mě to zajímá a hodně :)
Odpovědět »
sharkeytom
09. 10. 2009 / 17:35
Mg, no jasně těch 1100 v 7 otazce...dik, stydim se že mě to nenapadlo:) A osmička fail, jsem zvykly na short turbo, tam k tomu terorizovani většinoui neni moc prostoru, ale když bereš jako jednoznačně nejlepši možnost Ačko tak bych asi nedaval B 4 body oproti D - 0. Jinak moc pěkny kviz, jen tak dal!
Odpovědět »
ZdeKoc
09. 10. 2009 / 17:34
Masakr diky.. Myslim, ze to ze kvuli tomuhle testu sem se tu regoval jest Ti dostatecnym dukazem jak si ho vazim.. :)
Odpovědět »
maXX
09. 10. 2009 / 17:32
Tak tohle hodnotim jako jeden z nejzajimavejsich clanku minimalne za posledni dva mesice. SnG nehraju, takze se score nedivim :)
Odpovědět »
cvjenka
09. 10. 2009 / 17:30
Jsem začátečník, ale foldnout AA short stacku, kterej je zoufalej ,za 300 na call????????!! Jinak ja zvolil odpověď B
Odpovědět »
Pokerisbingo
09. 10. 2009 / 17:29
Super quiz,6,8-jsem propadl a hodně se poučil.1,2 -já dávám většinou raise na 100-Tak jsem to teda zaokrouhlil na 120 -ve výsledku -10 bodů a potupný vyhodnocení,aspon už budu dávat raise na 80 s těmahle handama.
Odpovědět »
MrThack
09. 10. 2009 / 17:23
33 bodu... ale ta otazka 8 mi neda spat, minimalne QQ+ a AT+ bych nikdy nefoldnul a radsi bych ho rachnul abych mel jistotu... precejen pak se muze stat ze prohraju allin s jednim se strednich stacku a razem by mi bylo lito ze riskuju vypadnuti na bubline...
Odpovědět »
majky666
09. 10. 2009 / 17:20
fishkou jsem myslel sebe, takže se ostatní hned nenasírejte :-)
Odpovědět »
Meiffert
09. 10. 2009 / 17:20
Hm, kdyz jsem koukal na 8. otazku, tak jsem chvili premyslel nad tim, jestli ma cenu nechat shorta zit kvuli abusu bubble, ale nakonec jsem se rozhodl pro call (s any 2 popravde, takze jsem dal posledni moznost). Moc nechapu zduvodneni "Vyřazení shortstack hráče pomáhá spíš oběma středním stackům než nám". Je to samozrejme pravda, ale my s nimi mame nejake osobni nevyrizene spory? Sice nam to pomuzem min, nez midstackum, ale porad nam to pomuze. On ten short stejne zustane s 3 bb a pravdepodobne behem nasledujicich 2 hand vypadne nebo se o nas zdubluje, protoze nebude chtit projit dalsimi blindy a posle to tam temer s cimkoliv. Navic fakt, ze na nej mame pozici, hraje proti nam, protoze 3x ze 4 pripadu hraje pred nami a pushne jako prvni. Jen tak btw. ICM tvrdi, ze fold nam dava 41.977 equity, call a win 43.559 a call a zdublovani shortastacka nam da 41.286 equity. (Zvetsil jsem nas stack na 9k, aby byl soucet 9x1500, kdyz jsem to pocital.) Z toho mame, ze je call vyhodny, kdyz mame proti soupereove range kolem 30 % equity, coz mame s any 2. Uvedomuji si, ze ICM neni vzdy uplne presne, protoze nebere v uvahu nasledny terror bubble atd., ale jak jsem napsal vyse, tak nase pozice na shortstacka nam situaci hodne stezuje a nejsem si jisty, jestli z toho opravdu vytezime tolik. A jeste jedna otazka: jaka je nase calling range v 6. priklade?
Odpovědět »
alkaatch
09. 10. 2009 / 19:01
MEIFFERT:: jo jinak me jeste napadlo - kdyz ho necham zit tak neco ztracim a ziskavam nejakou fold equity.Kdyz ho callnu any two a vyhraju tak ztracim fold equtiy v dalsich handach ale vyhravam hned.Kdyz ho callnu anytwo tak neco ztracim hned+ztracim i trochu ty fold equity protoze tim ze doubluje short maji ty stredni stacky mensi tendenci foldovat v dalsich handach.Tohle vsechno by chtelo hodit do rovnice a videlo by se kolik ty fold equity vlastne potrebuju mit a jestli je to realny.Ale porad se toho bude hodne odhadovat...
Odpovědět »
alkaatch
09. 10. 2009 / 18:49
nazdar lidi! ted sem napsal superdlouhej post s odpovedma na otazky hlavne kolem 8ky a zrovna mi spadla wifi takze se tady neobjevil:( MEIFFERT:: strasne to zalezi jak moc jsou ochotny ty middle stacky foldovat a jestli z nich vytriskam tu obetovanou equity(pamatuju jeden thread na 2+2 kde se doslo k tomu ze tolik equity se z ty fold equity vytriskat neda,ale osobni zkusenost mi rika neco jineho...)...puvodne sem tam mel ze se jeste v dalsi hande zvedaji blindy na 200/400 cim to dalsi stealovani ziskava na sile,ale pak sem to smazal aby se to dal nekomplikovalo,mel sem to nechat no:) a mozna dat body za fold vsechno/call vsechno a min za ty prostredni moznosti(i kdyz treba call jenom kdyz sem jasnej favorit s range B a jinak fold a terror je taky pekna moznost).Kazdopadne sem asi mel trochu vic rovnomerne rozlozit body u tyhle moznosti,protoze vylozene chyba neni ani jedna z odpovedi - nejak moc sem to bodovani neresil.MAAAARTY:: plnou preflop abych mel maximalni fold equity.Pokud jsou ty stacky jako u tebe tak spis callnu protoze me ty stredni stacky porad ohrozujou.V otazce je to tak ze kdyz prohrajes tak budou 6k,4k,2k,1k cca takze mas porad chiplead a slusny sance na prvni.proste cim vetsi chiplead mam a cim je ten short mensi tim vic ho nechavam zit,jnak ho likvidujuHOWNOREZ:: ten jeden bod je detail,sem premejslel jestli to vubec resit ale opravdu je v prvnim levelu 80 lepsi,lidi ten 4bb raise vic respektujou i kdyz je to jenom 20 chipu.Treba s tim JJ kdyz dam 80 tak me casteji callnou nez 3-betnou i s necim dobrym protoze hodne lidi dava 80 s AA/KK a trochu se toho bojej.je to fakt detail PAOLOSEDLONE:: tusim ze vsude kde bylo dobre limp tak bylo stejne bodu i za raise.... SPEED:: viz co sem psal nahore - muze to bejt tak i tak i jinak podle situace:)
Odpovědět »
majky666
09. 10. 2009 / 17:17
to alkaatch: díky za kvíz,GJ. Člověk (čti fish) se zabaví a i něco přiučí 25 bodů... čekal jsem, že to bude horší :-)
Odpovědět »
Stranger
09. 10. 2009 / 17:16
DOTAZ - myslíte si že je rakeback hodně důležitej? Dá se to hrát i bez něho? Když si vemu že třeba na Pokerstars není vůbec - je to velká nevýhoda?
Odpovědět »
Meiffert
09. 10. 2009 / 17:23
STRANGER:: Na Stars samozrejme je rakeback. Je ve forme VIP programu. Cim vic hrajes, tim vetsi mas VIP level, tim vic ziskavas fpp a ty pak muzes vymenit za penize. Platinum Star ma cca 16.25 % rakeback, Supernova uz skoro 30 % a Supernova Elite jeste o hodne vetsi (zalezi na ostatnich akcich jako milestony apod.)
Odpovědět »
Nefoo
09. 10. 2009 / 17:14
a já myslel že to hraju dobře :-D jak vidím tak chybičky se vyskytly. Jinak super kvíz doufám že se dočkáme dalších.
Odpovědět »
hownorez
09. 10. 2009 / 17:10
31 - prvni otazka - ztrata jednoho bodu za raise 60.. posledni otazka - za kterou slo dostat nejvic bodu - jsem uplne posral protoze jsem to bral jako MTT hrac a ne jako SNG :) Super test
Odpovědět »
Spilner
09. 10. 2009 / 17:09
a máme to za 33 bodiku :ú .. u te osme otazky jsem to necekal :-/
Odpovědět »
midz
09. 10. 2009 / 17:04
supr kviz.. dik
Odpovědět »
gappo
09. 10. 2009 / 17:02
hezke, dobraprace. 34 bodíků
Odpovědět »
PaoloSedlone
09. 10. 2009 / 16:53
no nevim ja nelimpuju vubec a podle toho to asi dopadlo
Odpovědět »
sharik
09. 10. 2009 / 16:49
26 neni slavny :) ale s SNG jsem zacinal na nejnizsich limitech a pak hral jenom DoNy. Nejvic jsem samozrejme poztracel na otazkach 6 a 8 ... nikdy me nenapadlo takhle uvazovat, ale po precteni vysvetleni jsem se hodne poucil :) Diky za takove testy!
Odpovědět »
hajnej
09. 10. 2009 / 16:45
každopádně dobře, že máme nějaký dobrýho čecha co se specializuje na STT, GL
Odpovědět »
hajnej
09. 10. 2009 / 16:43
hmm 45 ale u tý 7 si nejsem jistej že je o tolik lepší dát 1100, chápů tu logiku že to a) může zmást multitabblera kterej si neuvědom,í že to je vlastně allin od shorta a bude si mylně myslet, že jde o normální raise a foldne b) může se to tvářit jako silnější handa, s tím že je nechceš úplně vyplaši (ikdyž to by spíš platilo v případě raisu na 800, tady zbejvá jenom 100 behind) ale dneska už to dost hráčů prokoukne a můžou považovat takovejdle raise za o něco slabší než allin a přiklonit se ke callu
Odpovědět »
KJuubAK
16. 04. 2010 / 10:13
HAJNEJ:: Souhlasím, myslím si, že all-in bude lepší varianta. Jinak kvíz suprovej ;), GJ (31b)
Odpovědět »
nicKo
09. 10. 2009 / 20:07
HAJNEJ:: Tys to asi vůbec nepochopil, že jo? A nebo sis vůbec nepřečetl to, co je pod tím
Odpovědět »
hajnej
10. 10. 2009 / 13:38
NICKO:: máš pravdu u vyhodnocení sem přehlídnul to odůvodnění :) každopádně to co sem napsal platí
Odpovědět »
fenic11
09. 10. 2009 / 17:02
HAJNEJ:: maximum je 41
Odpovědět »
hajnej
09. 10. 2009 / 18:19
FENIC11:: tak to sem docela týpek co ? :)
Odpovědět »
maaaarty
09. 10. 2009 / 16:42
super good job Alkaatch, myslim, ze tenhle kviz muze hodne hracum poskytnout kvalitni material, me osobne urcite potesil moc! Mel bych jednu otazecku, jesli muzu: Na tej bubline, kdyz "terorizujes" ty avarage stacky, posilas casto preflop plnou? Kdyby ta situace dejme tomu nebyla 8k,2k,2K,500, ale bylo by to treba 6k,3k,3k,500 a ty bys nechal prezit shortstacka, tak bys jim nasledne poslal preflop plnou? Na nizsich stakes je to casto k videni, ale obcas se to miji ucinkem, protoze nekterejm hracum je to jedno, ze se hraje o bublinu, ale zajimalo by me jak to hrajes v tyhle situaci. Kdyz jenom raisnes se slabou handou, tak se zas na druhou stranu vystavujes "plny" od nich, ale nekdy mi ten risk prijde zbytecnej. Diky za super clanek a jen tak dal! :) a good luck!!!
Odpovědět »
dedap
09. 10. 2009 / 16:39
"špatný den, nebo špatný hráč?" Vyšlo to, tak jak mělo. Jde vidět, že má "filozofie" je/byla špatná. Jak ty 1010 nebo call shorta s any two na big stacku. A nelimpuji, tak jupci také lol :-)
Odpovědět »
Stranger
09. 10. 2009 / 16:36
jj super kvíz, i když sem dopad hrozivě :D
Odpovědět »
fenic11
09. 10. 2009 / 16:36
26 nejvíc mě dostala ta 8 otázka-takhle jsem nikdy nepřemejšlel výbornej tip já bych callnul any two
Odpovědět »
Thor85
09. 10. 2009 / 16:34
velmi pekne, gj. hlavne ta otazka 8 se mi libi.
Odpovědět »
PHW12
09. 10. 2009 / 16:29
Singletable hraju jen DoN, takže bych tady byl spíš fish. :)
Odpovědět »
Maddmaxx010
09. 10. 2009 / 16:28
30bodíků, ale zhlavně jsem se přiučil důležité věci, které mi např u otázek 6 a 8 nedocházeli.U 6 jsem foldnul a u 8 bych dorovnal s any 2 v odmnění, že shortstack jde taky s any 2 a call za 300 do 700 je proti jeho range hratelný i když je to vlastně gembl....Díky moc za test.Jen tak dál
Odpovědět »
torture666
09. 10. 2009 / 16:15
dobrej kvíz
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz