x

 Cash Games (2)

Ambassador CasinoNLH10/20 Kč 9
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/20 Kč 3


 Turnaje (13)

28.3. 18:00
70+10 €
10 000 €
30.3. 14:00
135+15 €
30 000 €
31.3. 18:00
70+10 €
10 000 €
3.4. 18:00
33+20+7 €
5 000 €
7.4. 12:00
70+40+10 €
10 000 €
11.4. 19:00
105+15 €
10 000 €
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Past sklapla: De Korver odhalil dalšího podvodníka

Ikonka datum zveřejnění05. 02. 2011
Ikonka komentáře39

Tekintamgacův prohřešek na WPT Barcelona přitom nebyl zdaleka jeho prvním. Za známou firmu platil i v rozvadovském King's Casinu, kde kradl žetony z levných turnajů a následně si s nimi pomáhal v těch větších. V King´s Casinu na Rozvadově jej odhalili, zabanovali a informovali evropská kasina, ale bez úspěchu. Poprvé byl Tekintamgac při komunikaci s reportérem přistižen v srpnu minulého roku na EPT Tallin, ale tenkrát se vše obešlo bez jakéhokoliv postihu a německý Turek se dokonce probojoval až na vyplácené pozice.

Jedním z Tekintamgacových falešných reportérů byl i další pravidelný účastník rozvadovských turnajů Kadir Karabulut. Ten se rozhodl pokračovat ve šlépějích svého učitele a minulý týden ho napodobil během €1.500 Main Eventu nizozemského turnaje Holland Casino Dom Classic.

Celý incident se odehrál v sobotní části turnaje ve chvíli, kdy za stoly seděla poslední zhruba třicítka hráčů. Nizozemský PokerStars Pro Pieter de Korver si všiml, že Karabulut, sedící u jeho stolu, velice podezřelým způsobem komunikuje s fotografem, který kroužil okolo hráčů. De Korver vše nejprve mlčky pozoroval a poté o své domněnce informoval ředitele turnaje. V té chvíli pojali podezření i další hráči účastnící se turnaje a situace se rychle vyhrotila.

Pořadatelé turnaj okamžitě přerušili a začali celou situaci řešit. Mnoho hráčů včetně Korvera odmítlo ve hře pokračovat a trvalo na úplném vyloučení Karabuluta z turnaje. Organizátoři posléze shledali Korverovo podezření oprávněným a kromě Karabuluta a fotografa z kasina vyvedli také několik dalších přihlížejících.

"Z Holland Casina byly okamžitě vykázány tři osoby. Karabulutův stack byl z turnaje odstraněn. Celá situace nás velice mrzí, vše bylo z pohledu Holland Casina absolutně neakceptovatelné," řekl pro portál PokerCity.nl mluvčí kasina Mark Woldberg.

Zároveň dodal, že se kasino bude snažit těmto problémům v budoucnu vyhnout zpřísněním podmínek pro vstup novinářů na půdu kasina.

V následné dohrávce se na finálový stůl probojoval nizozemský veterán, vítěz WSOP, EPT Monte Carlo 2005, Master Classics of Poker 2005 nebo lasvegaského Fourth Annual Five-Star World Poker Classic Rob Hollink. Nakonec si za šesté místo odnesl €13.590. Vítěz M. de Gier inkasoval částku €63.420.

PokerStars Pro Pieter de Korver.

Kdo je Pieter de Korver?

Počátek profesionální kariéry sedmadvacetiletého de Korvera se datuje k roku 2007, kdy opustil své původní povolání a rozhodl se věnovat naplno pouze pokeru. V roce 2008 se dostal do povědomí nizozemských diváků vítězstvím TV show Poker Champion Of Holland a již o rok později si přivlastnil titulní stránky pokerových portálů titulem z grand finále EPT Monte Carlo, kde překonal pole 934 soupeřů a přišel si na pohádkových $3.024.167. Dalším velkým výsledkem de Korvera je první místo z $1.000 NLH 6max eventu na PokerStars Caribbean Adventure 2010. To mělo hodnotu $110.050.


« Zpět
Diskuse k článku
winger1984
07. 02. 2011 / 08:45
zmr***d jeden. doživotní zákaz na jakykoliv ofiko turnaj
Odpovědět »
NextE
06. 02. 2011 / 14:22
Ruku useknout....
Odpovědět »
DICKPOKER22
06. 02. 2011 / 09:31
Je to Z*RD ::S
Odpovědět »
palo1973
06. 02. 2011 / 08:44
Top 5 Artikel Der Skandal von Utrecht: Exklusiv-Interview mit Kadir Karabulut und Ali Tekintamgac Utrecht: Kadir Karabulut und Ali Tekintamgac aus Casino geworfen Pieter de Korver im Interview: “Ali ist gebrandmarkt fürs Leben!” Klage gegen Partouche: Ali Tekintamgac holt zum Gegenschlag aus
Odpovědět »
palo1973
06. 02. 2011 / 08:42
na nemeckych sajtach su tieto kauzy dokladne zmapovane,su tam dokonca aj telefonicke rozhovory s obvinenymi,a aj okruhly stol za ucasti viacerych kompetentnych ako napriklad Thomas Kremser;co sa tyka momentalneho stavu,Alimu nic nedokazali,udajne zazaloval spolocnost Partouche,takze az buducnost ukaze http://pokerfirma.at/ http://www.hochgepokert.com/
Odpovědět »
all13
05. 02. 2011 / 21:28
Kdo viděl film Casíno,tak tam na to měli jednoduché řešení kterému každy podvodník ihned porozuměl.
Odpovědět »
pepamrdapepu
05. 02. 2011 / 20:42
Ban na 2 roky poté doživotně, jako ve sportu.
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 02. 2011 / 17:42
Možná by mohli i zakázat používání sluchátek, mobilů atd. při turnajích - nechci být extra paranoidní, ale možná jsou tyto zařízení také používána ke komunikaci s nastrčenými osobami. Docela mě překvapuje, že používají takový směšný způsob ke komunikaci, když se hraje o milióny a už se vyplatí používat drahou techniku
Odpovědět »
rytmus23
05. 02. 2011 / 23:22
FISHONFORK:: za pár šupek si ten turoslav moh pořídit alespoň toto: http://www.youtube.com/watch?v=LLGWuWt8wfY ::R
Odpovědět »
Dendelin
05. 02. 2011 / 16:24
mno každopádně těm Turkům bych demonstrativně odsekl 3 any prsty na každé ruce ať nemůžou dělat shuffle s chipama::E
Odpovědět »
Gorre
05. 02. 2011 / 22:44
Co to tady zase melete o trestních oznámeních? ::3 Jakej by byl jako důkazní materiál? Podezřelá komunikace s reportéry, jo? Proč teda vůbec casino pouští tuhle havěť ke stolům? Museli o tom turkovi přeci vědět. Imo trap ze strany casina, prostě to na ně jednoduše nastražili, aby jim pak vzali chipy a s ostudou je vykopali...A zpopularizovali svýho hráče. Sherlock de Korver wow ::S DENDELIN:: Tebe bych demonstrativně rozpustil v sudu s kyselinou a vylil do kanálu... ::)
Odpovědět »
Radekparek
06. 02. 2011 / 02:28
GORRE:: některým lidem by měli zakázat se veřejně vyjadřovat jinde než na novinky.cz...když o nečem nemáš absolutně žádný ponětí,radši mlč
Odpovědět »
Gorre
06. 02. 2011 / 10:41
RADEKPAREK:: Můžeš mi tedy, když jseš chytrej jak radio, vysvětlit, na základě čeho kasina udělují akreditace různým těm reportérům, fotografům atd? Vždyt po tom skandálu s Alim se mluvilo o zpřísnění vstupu těmto lidem ke stolům, s tím, že oprávnění budou dostávat už jen prověřené osoby. A za pár měsíců, ti stejní lidé znovu "úřadujou"...Není trochu pochybení i na straně kasina, proč nemají sestavený black list? A ty plky o novinkách.cz si nech od cesty,dík
Odpovědět »
Radekparek
06. 02. 2011 / 13:02
GORRE:: tak když se jako právník zamyslím nad tím co jsi napsal, tak se chytám za hlavu a koukám do stropu....pokud by to casino vědělo, a dělalo to samo bez účasti policie jako past, tak je dle mého skromného názoru spolupachatelem pokud by se mělo jednat o jakýsi trestný čin..... a akreditace budeou nespíše udělovat na základě toho, že chtějí jak sebe, tak turnaj a samotnou hru popularizovat a přiblížit široké veřejnosti, za selhání jedince nikdo nemůže, jen on sám
Odpovědět »
Gorre
06. 02. 2011 / 20:14
RADEKPAREK:: Nač do toho motat Policii s trestným činem? Je prostě můžou sestřelit podle vlastních,vnitřních pravidel...A k tomu selhání jednotlivce... Ok, ale jak k tomu pak přijdou ti, které tahle "partička" sucknula ještě před jejich "odhalením"? Proč třeba toho Aliho nechali dojít tak daleko(4. místo - min €110.300)?? A kde pak skončilo těch 110K? Obv, že v kasinu. Prostě levá na leváky, ovšem v konečném důsledku je to levá hlavně na obyčejný, nicnetušící hráče. Podle toho, že tohle NL kasino je vykoplo až po naléhání vícero lidí, to vypadá, že měli podobný plán. Dalo by se i spekulovat, jestli v tom nejeli spolu...Každopádně, kdo věří pohádkám, že se to podnik dozví až po apelu jiných hráčů je blázen...
Odpovědět »
Radekparek
06. 02. 2011 / 20:33
GORRE:: myslíš že tohle riziko bude casion podstupovat kvůli takové sumě, to jsi moc paranoidní, ono prokázat tohle není lehké a troufám si říct že zaměstnanci casina mají na práci jiné věci n ež koukat detailně na každého hráče jestli nějak podezřele nekomunikuje s reportérem
Odpovědět »
Gorre
06. 02. 2011 / 21:59
RADEKPAREK:: no, možná by ses ani nestačil divit, jak má lepší casino zmapovaný pohyb u stolů, když jde o větší peníze...Jinak z mého pohledu všichni tihle různí "reportéři", co se neustále motaj kolem stolů jsou největší svinstvo v pokeru, bez ohledu ke komu patří...A tihle turci to podle všeho rozjeli ve velkým. Máš pravdu v tom, že dokázat jestli si je casina najímaj je prakticky nemožný. Ale to je jako ve všem-jsou solidní podniky a méně solidní. Věřím tomu, že řada pořadatelů live turnajů přemýšlí, jak by se přiživili a tohle je jednou z možností - najmout si za provizi profesionální podvodníky...Dá se to zhrnout asi tak, že v dnešní době, kdy vznikají různé partičky, které kooperují a spřátelení "reportéři" neustále čumí do karet, jsou turnaje v podstatě už o ničem. Jedna velká stoka a špína Toť můj paranoidní pohled na věc... ::) GL
Odpovědět »
CenterDo16ky
05. 02. 2011 / 14:01
...možno mi to ušlo ale nevie niekto náhodou ako sa to s tým prvým turkom Alim Tekintagamacom riešilo po právnej stránke? Nechce sa mi veriť, žeby na neho nikto nepodal žalobu a prešlo mu to len tak... išlo tam o veľké peniaze a dobré meno súťaže...napriek tomu som nepostrehol žiadne správy o tom, že by mal ísť sedieť alebo čo...
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 02. 2011 / 17:48
CENTERDO16KY:: Bohužel asi není žádná cesta jak s ním takovou věc řešit právně. On defakto neporušil žádný zákon, porušil jen pravidla casina, takže je v kompetenci kasína ho potrestat - vyloučením z kasína, zákazem vstupu.
Odpovědět »
CenterDo16ky
05. 02. 2011 / 18:43
FISHONFORK:: ... nevidím principiálny rozdiel v porušení pravidiel tým, že na futbale niekto podplatí rozhodcu, alebo tým, že mu pri pokeri pomáha fotograf, čo sleduje hráčom karty...takže po právnej stránke by tam rozdiel byť takisto nemusel... ja len dúfam, že títo "odborníci" pôjdu sedieť alebo budú aspoň platiť, lebo keď je legálne podvodom získavať výhodu v turnajoch o státisíce eur, potom sa obávam, aby to niekto podnikavý nezačal robiť "profesionálne"...
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 02. 2011 / 20:46
CENTERDO16KY:: Mno jenomže zde jsou očividné důkazy a jedná se o trestný čin, který je jasně definován zákonem. Dokázat (právně) to že ten hráč podváděl je prakticky nemožné. Navíc si myslím, že kasína vůbec nebudou chtít aby kolem nich pobíhala policie jsou rádi, že do praček na peníze nikdo neleze..:-)
Odpovědět »
Radekparek
05. 02. 2011 / 19:55
CENTERDO16KY:: věř tomu že mezi tím co píšeš je obrovský rozdíl...za prvé to s tím rozhodčím je podplácení....zcela evidentní a jasný Kdežto do skutkové podstaty podvodu to jeho počínání pořád nemužu nějak dostat ::)
Odpovědět »
Kvartus
05. 02. 2011 / 18:26
FISHONFORK:: tak to bych si nebyl jisty, ze se nedopustil trestneho cinu, vzdyt to je podvod jak vysitej, se chtel obohatit na ukor jinych... podle me to spis nechtej rozmazavat, aby nesnizili duveryhodnost takovych turnaju a radsi to v klidu ututlat ::W
Odpovědět »
Radekparek
05. 02. 2011 / 18:32
KVARTUS:: to si nemyslím, tohle špiní pověst celé serie, natož jednoho turnaje... a tou právní postižitelností si zrovna nejsem moc jistý, vyčíslením škody už vůbe ne...
Odpovědět »
Rasty
05. 02. 2011 / 13:37
jauhelle999 - Ty budeš asi taky pěknej podvodníček co? :D Bavit se na urovni je pro tebe asi hodně těžký! Jestli náhodou nemlátili tebe....
Odpovědět »
juahele999
05. 02. 2011 / 14:01
RASTY:: nevím jestli debata na úrovni je mlácení lidí....., mě možná mlátili doma ,ale tebe asi znásilňoval tvůj pedofilní otec ::D
Odpovědět »
xxmikixx
05. 02. 2011 / 14:11
JUAHELE999:: skoda ze nikdy na turnaji takovyhleho z*mrda nepotkam kterej tady na vsechny keca jen pres net a pismena protoze bych vzal a prastil s tebou o zem...
Odpovědět »
juahele999
05. 02. 2011 / 14:28
XXMIKIXX:: jo to je škoda,já bych si tě namazal na chleba... ::D
Odpovědět »
Potuza
05. 02. 2011 / 15:37
JUAHELE999:: To bys koukal co teprve já bych mu udělal :-D ::U ::U ::U
Odpovědět »
Dendelin
05. 02. 2011 / 15:19
JUAHELE999:: další skvělý k r e t é n, jehož nejsilnější zbraní je v internetové diskuzi se navážet do rodiny ::S ::S ::O
Odpovědět »
Virusszz
05. 02. 2011 / 12:56
tasche :D orlik xD
Odpovědět »
provim
05. 02. 2011 / 12:56
už od pohledu je to supr levej frajer, stejne jako ten zasranej turek... ::S ::S ::S
Odpovědět »
Nuuufi
05. 02. 2011 / 12:55
s tim zmlácením souhlasím .. ::U
Odpovědět »
Tasche
05. 02. 2011 / 12:51
"Praděda byl u husarů proti Turkům válčíval šavličku měl nabroušenou u boku jí nosíval" obv byla levá ::D
Odpovědět »
KoWy99
05. 02. 2011 / 12:50
ovsem tady nejsi na divokem zapade,ze?
Odpovědět »
M0RGAN
05. 02. 2011 / 12:54
KOWY99:: ne, proto by mělo být trestní oznámení pro pokus o podvod (a škodu dát prize money za první místo). Nebo minimálně zmlátit, no :-)
Odpovědět »
juahele999
05. 02. 2011 / 13:01
M0RGAN:: takovy i d i o ty jako ty by meli mlatit uz od malicka. Sel tomu stesticku jenom trochu naproti ::U
Odpovědět »
M0RGAN
05. 02. 2011 / 12:40
Vyloučit z turnaje je málo, podvodníky by měli aspoň zmlátit. Na divokém západě za to byl trest smrti...
Odpovědět »
BukajAktobos
05. 02. 2011 / 13:05
M0RGAN:: Nemusel by to být přímo divoký západ. Jak čtu Kmotra pokeru, tak i v 50. letech to při pokerových seancích stálo v Texasu za to ::E
Odpovědět »

Video

Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Neskutečná chyba dealera na Bahamách?!
Play Button
Je nejlepší poker blogerka zvíře?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games