Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Mým cílem není vyhrát WSOP nebo Sportku, říká Supernova Elite Dogmeat

Možná jej znáte pouze jako nenapravitelného provokatéra z všemožných diskusních fór. Na spoustě z nich si dokonce svými příspěvky vysloužil ban. Skutečnost je ale taková, že se Dogmeat v roce 2010 stal po Petru "Hurloon" Jarošovi a Filipu "Drateks" Nechanském teprve třetím Čechem v historii, který dosáhl na nejprestižnější status Supernova Elite v herně PokerStars (zde hraje pod nickem "justDgmt").


Jakékoliv publicitě se tento grinder dlouho vyhýbal, ale pro Pokerman.cz udělal výjimku a rozpovídal se o své cestě k titulu SNE, přidal názor na turnajový poker, dotkl se i otázky danění pokerových příjmů a hoden své pověsti si samozřejmě nemohl nerýpnout do několika "kolegů".

Pamatujeme si na tvé blogy z dob PokerGamers.cz a tvůj velice rychlý progres. Co za ním stálo?

Těžko říct, nadšení?

Můžeš stručně zmapovat svoji pokerovou kariéru, od samotného začátku až po dosažení Supernovy Elite?

Začal jsem na konci února 2008, na konci května NL50, přes léto jsem zkoušel jiný herny, v září rebuild na NL25, na konci roku NL100 a v první půlce 2009 jsem zkoušel NL200. Dosáhnout v roce 2010 SNE jsem se rozhodl pár dní před koncem roku 2009.

Jaký jsi měl k dosažení SNE plán?

Původní plán byl mít hotovo už v září, ale nadšení postupně odpadlo. Chystal jsem se hrát půl roku NL200 a potom NL400, ale od toho jsem upustil kvůli problémům s tiltem a nakonec odehrál většinu na NL200.

S další českou SNE Petrem Jarošem tě spojuje stejný formát a stakes. Jste spolu nějakým způsobem v kontaktu?

Občas mu napíšu, že je nit a podobně. Jinak handy a věci okolo našich stakes jsme spolu nikdy nerozebírali, myslím, že by pak bylo divné spolu pravidelně sedávat u stolů. Jinak spolu hrajeme docela často a vždycky to má :).

Součástí SNE jsou také balíčky do živých turnajů - kde tě v roce 2011 uvidíme?

Vzal jsem si dolary, takže pravděpodobně nikde.

Jaký je vlastně tvůj vztah k turnajům? Občas si pustíš nějaký ten turnaj na PokerStars, například speciální výroční Sunday Milliony, ale třeba na sérii Malta Madness jsi turnaje úplně vynechal.

Tenhle Sunday Million (rozhovor vznikal pár dnů před speciálním výročním turnajem Sunday Million, pozn. red.) si zahraju, ale obecně turnaje nehraju. Flipování preflop není poker a navíc i cash game má neskutečnou varianci a život je krátký, můj sen není jednou vyhrát WSOP nebo sportku. S tím, že naživo nemají hráči šanci dát relevantní vzorek, souvisí další věci - profíci, co trefili za život 2 turnaje, busto moroni na obálkách časopisů, pro teamy plné lidí, kteří náhodou šli kolem kasina, a vůbec celá ta pokrytecká bublina kolem turnajů, kdy se prezentuje, že tito lidé hrajou "poker" a jsou jakkoliv dobří. Vyhrávat turnaje nic neznamená.

Co považuješ za zlomový moment své kariéry? Je to právě zisk SNE?

Spíše 200k hands heater v prosinci 2009, který mi přinesl UGL (Ultimate Grinder Leaderboard, žebříček nejlepších hráčů na daných stakes) titul, a já se rozhodl jít pro SNE a začít hrat full-time.

Jaké jsou tvé pokerové cíle na rok 2011? Budeš se znovu pokoušet o SNE, nebo se tvojí prioritou stane posun na vyšší limity, coaching atd.?

O SNE se určitě znova pokusím, zbytek se uvidí. NL600 jsou v podstatě nejvyšší pravidelně jedoucí stakes.

Jaké máš pokerové plány do budoucna? Kde vidíš sám sebe za 2, 5, nebo 10 let?

Těžko říct, jak to bude s legislativou, jaky budou games atd. Budu se snažit ještě pár let hrát a pak se třeba vrátit do školy. Tohle zatím není třeba řešit.

Neuvažoval jsi někdy nad hrou vyšších live cash games?

Jak jsem psal o té varianci, tak z toho důvodu mě neláká nahrát 50 hand za večer. Navíc nemám rád to prostředí kasín, slotů, rulety a divných existencí.

Co vše se u tebe co se týče pokeru v minulém roce změnilo?

Konečně jsem pochopil, že je to „game of luck“, že být 200 buy-inů pod EV je standard a že s tím nemůžu nic dělat. Hraní full-time pro mě paradoxně znamenalo víc volného času. Letos už hraju jen $2/$4 a vyšší, což je velká změna po roce a půl na $1/$2.

Jsi proslulý svým specifickým chováním a vysupováním na internetových fórech. Jak bys ho ty sám popsal?

Myslím, že v tomhle jsem hodně dospěl od doby, kdy jsem všude dostával bany :). Každopádně si nemyslím, že bych byl arogantní nebo nepřátelský, akorát nemůžu vystát $1 SNG heroes. Ačkoliv se nepovažuju za výjimečného hráče nebo cokoliv na tenhle způsob, při čtení výplodů těchto lidí si rázem připadám jako génius a mám potřebu uvádět věci na pravou míru.

Existuje na české pokerové scéně člověk, kterého uznáváš? Koho naopak v lásce nemáš? Jaký je vůbec tvůj názor na českou scénu jako takovou?

Respektuju Joeika, Puldu nebo Škampu. Nikdo další mě nenapadá, takže to asi bude všechno. Jestli mi někdo vyloženě vadí, tak je to s***bag Drateks (další Supernova Elite Filip Nechanský, pozn. red.). Nevím, co přesně znamená česká scéna, moc se nezapojuji a nemyslím, že o něco přicházím.

Proč ta nenávist vůči Filipovi?

Jako shortstacker vydělal peníze exploitovaním matematické výhody, se kterou nejde nic dělat. Když se na jednom stole sejde 2 a více těchto dementů, stává se prakticky nehratelným. Nejspíš si řekl něco jako "Hej, jsem moc velkej retard na to, abych hrál se 100 BB stackem, takže budu shortstackovat, znechutím hru všem u stolu a vydělám na rakebacku." Teď bude nějakou dobu flipovat svůj smallstack na cap stolech a časem doufejme bustne.

Kdybys měl vybrat jednu pokerovou událost, která se u nás udála v minulém roce, a donutila tě k nechápavému kroucení hlavou, co by to bylo?

Nepamatuju jedinou událost, co se u nás udála :). Pro mě to byly 20-50bb stoly na PS.

Kdo je podle tebe největší "šašek" na tuzemské scéně?

Docela úsměvné bylo, když se propbet fish, NL25 rakeback pro & pokergayming hero rozhodl udělat SNE za 3 měsíce, rozdal přibližně 32 rozhovorů pro weby, o kterých nikdo nikdy neslyšel, a potom během pár dnů bustnul. Až skončím s pokerem, hodlám se dát dohromady s dalšími umělci, cestovat po Evropě a provozovat svobodné umění. O obsazení klauna už mám jasno.

Zašel jsi v komentářích někdy tak daleko, že jsi toho později sám litoval?

Pokud klaun v neděli trefí Sunday Million, tak budu litovat toho nahoře, protože budu muset shánět někoho jiného.

Jsi bezesporu velice kvalitním hráčem, jenž ve své disciplíně patří mezi absolutní špičku a ostatní hráči by byli určitě rádi za tvé postřehy nebo rady. Nestojí tohle za zvážení? I ty jsi ve svých začátcích pomoc zkušenějších uvítal.

Pokud myslíš disciplínou zapnout stoly a hrát, tak to zvládne každý, druhá věc je hrát A-game. Pokud myslíš fullring, tak se nepovažuju za dobrého hráče, jsem spíše grinder/tilt monkey, tím pádem můžu svůj čas využít líp, než pomáhat lidem, který jsem nikdy neviděl. Samozřejmě mi v začátcích pomohli lidi jako Joe, Pulda, Nihil, i Dante a ostatní z Pokergamers.cz a patří jim dík, nicméně si nemyslím, že bez nich bych dnes neporážel NL2, navíc doba se změnila, poker je serious business, hry jsou tough atd. Poslední dobou se celkem rozmáhá názor, že dobří hráči to začátečníkům dluží. Nikdo nikomu nic nedluží! Měli by se přestat vymlouvat na to, že se jim zlomila tužka a ztratili ořezávátko a víc se snažit.

Co říkáš na komunitní projekt Pokergaming.cz, který prakticky znemožnil vznik české mutace webu Liquidpoker?

Tehdy jsem konec Pokergamers nesl docela těžce a stále nesouhlasím s tím, jakým stylem si Dante přetáhl lidi na svůj web atd., ale teď už je mi to jedno. Dante se spokojeně válí v penězích z rakeback dealů a každý, kdo za něco stojí, stejně postuje jinam, takže je všechno v pořádku, akorát jsem si zcela neuváženě nechal loni v lednu natisknout vizitky 'pokergaming hero'.

Jaké jsou tvé záliby kromě pokeru?

Obvyklé věci jako hudba, filmy, seriály (ty jsem vypustil v posledni době) nebo sport. Teď se učím hrát na kytaru, tak doufám, že  mě to nepřestane bavit. Jestli se mě někdo za pul roku zeptá a já řeknu, že jsem toho nechal, pošlu mu na PS $500. :)

Víme, že žiješ v Ostravě. Neplánuješ se, stejně jako další Ostravák Dan Havlík, v budoucnu přestěhovat do Prahy?

Pravděpodobně ne, byl jsem v Praze 2 roky a je to hnusné město plné divných lidí. A teď je tam ještě o jednoho navíc. Zvažuju ovšem přestěhování mimo ČR.

Rozepiš se trochu o případném stěhování mimo ČR. Kdy jsi o tom začal reálně uvažovat, jaké destinace přicházejí v úvahu, s kým by ses stěhoval a jakou formu bydlení bys zvolil (pronájem bytu, domu, koupě domu...)?

Napadá mě Malta, Kanada, možná UK. Je to velký krok a je lepší to neuspěchat, pronájem/koupě záleží podle doby, na jakou bych tam jel a v tom teď nemám moc jasno. Každopádně o tom začnu reálně uvažovat, pokud socialisti ve vládě zvednou pro přístí rok daň z příjmu.

Opakovaně se na různých diskusních fórech řeší otázka zdanění příjmů z pokeru. Jak k tomu přistupuješ ty?

Daním asi jako jediný u nás :). Už předloni jsem příjmy po naléhání rodičů zdanil. Teď, když to mám potvrzené (viz fotografie pod textem), to beru jako samozřejmost. Myslím, že vyhýbat se daním by do budoucna nebyla chytrá volba.

Chtěl bys na závěr našim čtenářům něco vzkázat?

Asi tohle.

Sdílet tento článek na Facebooku
15.3.2011 | Autor: Redakce

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 147
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Etistuta
15.03.2011 08:54:49
hmm...dá se čekat,že tu vypukne velice plodná diskuse ::D
Etistuta
admin
15.03.2011 09:00:00
admin
Stranger
15.03.2011 09:05:09
jeden z nej rozhovorů co sem tu čet ale to sem čekal už když sem viděl že je to s Dogmetem :)
Stranger
chefdejeu
15.03.2011 09:09:48
Miluji lidi s myšlenkovým obloukem Sportka- Praha hnusné město- PokerStars-daně chytrá volba. Určitě zajímavý rozhovor ::U
chefdejeu
alaingr
15.03.2011 09:17:25
Klasická ukázka kritickýho myšlení. Co je na tom? :-)
alaingr
hardonesCZE
15.03.2011 09:23:10
docela vtipny
::U ::U
hardonesCZE
Trickman
15.03.2011 09:24:00
Konečně rozhovor, který má koule a nehraje si na klišé kamarádíčkování se všemi nebo alibistické výmluv :))) spoustě lidí bude ležet v žaludku a ještě bude zajímavé počtení :D
Trickman
Communist
15.03.2011 09:33:01
konecne po dlhej dobe na cz/sk cosi normalne kdosi vyplul, inac (negativ+tilt) x besny pes = FE vs nit, weak tag v 3bet pote, gl dog ::8
Communist
leecooper
15.03.2011 09:45:41
Mám rád lidi, co se toho nebojí. Pobavil jsem se ::U ::D
leecooper
XmQ8s
15.03.2011 09:45:43
Zajímavej týpek. Aspon to ma v hlave srovnany
XmQ8s
Anti-Jetbull
15.03.2011 09:56:00
Jen trochu soudnosti by nezaškodilo, říct že Praha je hnusné město a žít v Ostravě? Pokus o vtip? Že vyhrávat turnaje nic neznemená? Asi možná tak v Casinu Kartáč a jemu podobných, ne každej chcet hrát 24 okének naráz i s 200bb... Jinak respekt cos dokázal. ::U
Anti-Jetbull
Machala
15.03.2011 09:56:54
hej borca neznám, ale super rozhovor, konečně něco bez pořád se dokola opakující osnovy, vostrej jako břitva
RESPEKT ::U
Machala
Capy
15.03.2011 09:59:40
poker je len o stasti..
Capy
Many
15.03.2011 10:02:21
::U
Many
Proletar
15.03.2011 10:03:27
Buran vesnickej ... kdo se stará o Ostravu, zlatá Praha! :-D
Proletar
maXX
15.03.2011 10:09:01
Expected...
Asi nejvic me tiltuje, ze s pulkou veci souhlasim ::)
maXX
Mf404
15.03.2011 10:15:36
Kolik hodin denne hravas?
Rozhovor super. GL ::B
Mf404
Valleyman
15.03.2011 10:24:18
PROLETAR 15.03.2011 10:03:27: Baník pyčo
Valleyman
Axiss
15.03.2011 10:27:10
Ostrava, ta je na sever nebo na jih od Pardubic? A nebo si to pletu s tou Prahou?
Axiss
NextE
15.03.2011 10:27:16
Jo jo podivná individua, existence v kasinech ::D ::D ::U
NextE
Proletar
15.03.2011 10:28:52
VALLEYMAN 15.03.2011 10:24:18: Naplavenino ::S
Proletar
villnius
15.03.2011 10:36:32
rozhovor dost zajímavej, to určitě.. jen teda nesouhlasím s nerespektováním kvalitních turnajových hráčů a s tím, že Praha je hnusnější než Ostrava.. (jsem z Brna)
villnius
bojim
15.03.2011 10:43:30
Celkem odvážné odpovědi. ::R Ale rozhodne souhlasim s jeho pohledem na turnaje, kde pachtit se s 10-ti nebo i 20-ti BB stackem(navic ve FR) clovek nemuze mit zadnou vyhodu oproti ostatnim i kdyz ma 10 naramku
bojim
kavalier
15.03.2011 11:19:24
BOJIM 15.03.2011 10:43:30:
samozřejmě turnaje jsou hlavně o štěstí. v ČPT ten turnaj může vyhát 290 lidí z 300.
Takový turnaj tu ještě nikdo nevyhrál alespon dvakrát.Prostě jednou ti to kurva chcije a podruhé je to jako vždycky.
a lidi zkouší pořád a pořád a pořád a třeba se někdy usmejě štěstí i na ně. ::(
kavalier
lubo
15.03.2011 11:38:23
Ako je to s daňami?

Ak vyhrám v pokri, rulete alebo kurzových stávkach cez internet v spoločnosti sídliacej v Gibraltari, Anglicku ... proste v EÚ, je nutné z výhry platiť daň?

S Anglickom je, predpokladám, dohoda o zabránení dvojitého zdanenia.

Ide mi o to, že ak si pošlem nejakú výhru na bankový účet, aby som o nejaký čas nemal s tým problémy, že som nezaplatil daň (ako Isildur1) ::) .
lubo
acslom
15.03.2011 11:43:08
ostrava ::S ::S ::S
acslom
Ivori
15.03.2011 11:53:52
Asi nejlepší rozhovor co tu zatím byl :) ale Dogmeate, neuškodilo by, kdyby ses trochu angažoval. Neříkám že máš učit ryby jak hrát NL2 ale alespoň obnov nějaký ty blogy :p Pár kámošů se teďka taky stěhuje na Maltu do penthousu, což pro hraní může být ideální.
Ivori
No98
15.03.2011 12:01:24
Docela sranda, samo az na tu Prahu. Jinak kdo ma bejt ten "NL25 rakeback pro" co chtel dat tu sne za 3 mesice?
No98
Nex99
15.03.2011 12:01:58
LUBO 15.03.2011 11:38:23: to by me taky zajimalo, muze se k tomu pls nekdo vyjadrit ? chystam se na prvni vyber a nvm jestli mam teda neco odvadet ci nikoliv ... dekuji ::)
Nex99
hahaufail
15.03.2011 12:06:46
GL dogu !
hahaufail
SvenMat
15.03.2011 12:09:35
Tenhle sebestřednej týpek asi měkteré lidí baví, někoho dokonce imponuje, ale pro mě je to poloblázen co žvaní a možná proto je tento rozhovor tak "osvěžující". Možná přitom žvanění občas řekne něco zajímavého ale celkově pošuk jak vyšitej ::)
SvenMat
stachan005
15.03.2011 12:10:55
je to moravskej namyšlenej balík kterej má v mozku asi jako veverka
stachan005
Stepa
15.03.2011 12:11:42
#epic
Stepa
palo42
15.03.2011 12:20:00
NO98 15.03.2011 12:01:24: phase89 obv.
palo42
Haklbery
15.03.2011 12:33:29
SVENMAT 15.03.2011 12:09:35: nevím co tě žere :D. Jako klidně bych řek že je 3x menší pošuk než ty.. no offence
Haklbery
Radekparek
15.03.2011 12:34:52
HAKLBERY 15.03.2011 12:33:29: pod tohle bych se podepsal
Radekparek
dvoriak
15.03.2011 12:37:39
::U
dvoriak
CPTMaster
15.03.2011 12:52:15
Co se týče porovnání Ostravy a Prahy, tak nelze než souhlasit ::U
CPTMaster
bluff79
15.03.2011 12:53:47
Ale rodiče poslouchá mazánek na slovo:)
bluff79
AldoRaine22
15.03.2011 12:56:32
::U
AldoRaine22
Saerd
15.03.2011 12:56:37
Nechápu jak si zrovna ostravák může brát do huby Prahu..Prej hnusný město s divnejma lidma ::N
Saerd
Stranger
15.03.2011 12:58:01
LUBO 15.03.2011 11:38:23: S Anglií jo ale s Gibraltarem ne, i kdyby byl součástí Anglie (což nevim), to máš to stejný jako Man (součást Anglie) a viz Dogmetův dopis. Hraj na sajtě co sídlí na Maltě a si OK
Stranger
Machala
15.03.2011 13:02:03
PALO42 15.03.2011 12:20:00: je myslím phase69 :)
Machala
Machala
15.03.2011 13:02:28
MACHALA 15.03.2011 13:02:03: Ale ten hral "high stakes" DoNy, tak to asi on nebude
Machala
remos
15.03.2011 13:11:30
DogMeat hlavne nerekl ze Ostrava je hezci nez Praha, ale jen ze Praha je hnusna....s tim lze jen souhlasit, v porovnani s Maltou atd ::U
Jinak ten sasek je ten Phase69 ,ano hral nejake Dony ale jeho skill je na urovni NL25 i s rakebackem.
Myslel si ze udela SNE za 3 mesice, je to Propbet monkey ::S
remos
Doudak
15.03.2011 13:13:11
Hmm... v některých věcech týpek nesmyslně vidlácky paušalizuje (viz např. že v Praze sou samý divný lidi), ale celkově se mi jeho přímost líbí... Díky za tenhle rozhovor. Sem taky rád, že někdo kompetentní řekne naplno, že poker je game of luck. Já bych to jen trochu poupravil - řek bych, že je to z větší části game of luck a z menší části game of skill. Jinak si totiž nedokážu vysvětlit, že třeba i jeden z nejlepších českých pro Škampa je (aspoň podle pokertableratings.com) v mínusu...
Doudak
krtek22
15.03.2011 13:15:53
::B
krtek22
Stranger
15.03.2011 13:16:50
DOUDAK 15.03.2011 13:13:11: Třeba tím že Škampa si prachy vydělal na jiných - evropských sajtách a na fulltiltu má mini vzorek 30K hand, ještě k tomu na vysokých stakes kdy to jeho minus znamená tak pět buy inů?
Stranger
Doudak
15.03.2011 13:21:09
STRANGER 15.03.2011 13:16:50: Já rozhodně naprosto uznávám hráčský kvality Honzy Škampy. Právě proto mám čím dál víc pocit, že poker je víc o štěstí jak o skillu, když i takovej hráč má mírnej mínus (btw 30k hand podle mě není sice žádnej zázrak, na druhou stranu to není zas úplně málo). Vůbec se pak nebavím o grafu např. Mikyho Kabrhela, kterej je určitě taky top hráč...
Doudak
palo42
15.03.2011 13:24:18
MACHALA 15.03.2011 13:02:03: Ako myslis.... ::N
palo42
phasE89
15.03.2011 13:33:46
REMOS 15.03.2011 13:11:30: first of all, nevim co si me beres do huby, kdyz o me nic nevis, neznam te a jen papouskujes slova dogmeata.

na CG nejsem BE, v roce 2009 jsem hraval NL25-NL50 FR, asi $3k+ bez rb, ale ze mam vubec potrebu se pred tebou obhajovat, kdyz jsi ocividne nejaky noname retard :)
/pro rejpaly - PTR trackuje NL50 a niz az od podzimu 2009/

CG me ale nebavila, tak jsem presel na MTTs a nasledne na DoNy, kde se mi velice darilo, tak jsem vyhlasil propbet, ze stihnu nahrat urcite volume za 3 mesice, ktere by mi zajistilo SNE. Vsadil jsem sve penize proti penezum ostatnich lidi. Nechapu, ze z toho maji urciti lide vyrazku, nikdo jim nebranil, aby si vsadili proti me :)

Propbet jsem nezvladnul, precenil jsem sve sily, k tomu se pridal obrovsky downswing a tak jsem to radsi vzdal. To, ze muj propbet zaujal 2 pokerove weby, aby se mnou udelaly rozhovor, lezi koukam taky par lidem u zaludku.

===========

jinak, rozhovor se celkem povedl, s necim souhlasim, s necim ne, ale musim uznat, je to zajimavy pocteni.

GL s obhajobou SNE...
phasE89
SvenMat
15.03.2011 13:39:08
HAKLBERY 15.03.2011 12:33:29:
Mě nic nežere. Jen jsem řekl, že je to podle mě takovej namistrovanej sebestřednej týpek. Je to můj názor, který jsem si udělal z jeho zmateného rozhovoru. S některými věcmi, které říká, souhlasím, ale celkově mi přijde jako splašený poloblázen, který si dělá na všechno názory až příliš rychle a až příliš snadno. V tom jste si podobní. Např. ty mě vůbec neznáš a přesto o mně tvrdíš, že dotyčný je 3x menší pošuk než já. Kam chodíš na takové závěry ? Cucáš si je taky z palce ? ::)
SvenMat
Radekparek
15.03.2011 13:44:37
SVENMAT 15.03.2011 13:39:08: závěry bych řekl že jsou učiněny z tvojích komentářu tady...ty naprosto stačí
Radekparek
SvenMat
15.03.2011 13:49:43
RADEKPAREK 15.03.2011 13:44:37:
Radku, to mě překvapuješ. Tak přízemní úsudek, to je skutečně unikátní. ::) Vypadá to, že někteří diskutující pro své napadání nepotřebují žádné důkazy, jen nutkavou potřebu si odplivnout. Nezdá se ti to při tvé inteligenci ubohé ? ::)
SvenMat
CARTER
15.03.2011 13:53:42
::U zajímavej rozhovor .. vždycky sem o dogmeatovi slyšel že je to hroznej magor :) ale podle rozhovoru v pohodě člověk, který řekne svůj názor narovinu a v některých věcech s nim souhlasim.. třeba co se týče turnajovýho pokeru a některejch těch ''pros'..
akorát teda Praha neni hnusný město ::N .. plný divnejch lidí to jo
CARTER
chefdejeu
15.03.2011 14:10:58
Tedy skrytá myšlenka, že když je někdo dlouhodobě v plusu v online cash hře 2/4, tak že hraje poker bez uvozovek, mě náramně pobavila:):)
chefdejeu
M0RGAN
15.03.2011 14:25:53
Osobnost jako Tony G: urazit kdekoho a cítit se pak jak mistr světa.
M0RGAN
Haklbery
15.03.2011 14:26:32
SVENMAT 15.03.2011 13:39:08: ja nevim proč to tak hrotíš... dobře tvůj nazor - ze že dogmeat je sebestředny pošuk klidně si ho měj...
Jen sem ti chtěl naznačit že jestli tohle vyvodíš z tohodle článku tak si mimo :D

Ja nevim proč máte nutkání zobecňovat jako kdyby někdo nemohl říct že praha je hnusný město porotože společnost ho má za hezké (jak skandální!!) a to bydlim pár kroků od prhy.
Na mě působí dogmeat jako člověk co se nestydí za svůj názor a nepostřehl sem tam žádnou sebestřednost...
Haklbery
omglol
15.03.2011 14:34:19
DOUDAK 15.03.2011 13:21:09: Kabrhel je top hrac???? Toho jsem si nikdy nevsiml... ::N
omglol
LoXX
15.03.2011 14:44:54
Dogmeat ::S ::S
LoXX
SvenMat
15.03.2011 14:46:54
HAKLBERY 15.03.2011 14:26:32:
Já to nehrotím. Pro mě dělá Dogmeat v rozhovoru takové laciné závěry. Např. že Praha je hnusný město (jen proto, že tam potkal pár divných lidí ? co teprve hnusná Paříž, Londýn, New York ? :), že se odstěhuje (pokud příští rok socialisti zvýší daně z příjmu ? ... socialisti tu ve vládě nejsou a přesto je potřeba být zajímavý), že jsou pro něj někteří hráči šašci (klasické mistrování ve stylu kdo to může hrát a kdo ne ... a kdo to nehraje jako já, je šašek) ....
Ten rozhovor je upřímný a to je na něm docela zajímavé. Nicméně nádech pokerové nadřazenosti dotyčného se jím prolíná od začátku do konce ::)
SvenMat
chiczken
15.03.2011 14:59:53
::U nice avatar... s řim čpt se proberte EPTčko taky nevyhral nikdo dvakrát ale doby kdy Doyle Brunson a Johny Chan se dostávali minimálně do HU na WSOP který hrálo pár desítek lidí jsou už taky pryč. Koukněte se na konci roku na žebříček čptčka po 12ti turnajích a to vám aspoň vzdáleně ukáže jak se komu dařilo.... Honza Škampa rozhodně neni minus, hodně nahrál na jinejch sajtách, PS měl taky velký trefy, live trefy (EPT Prague, EPT Vilmoura, Betfair Prague, Rozvadov HR). Nemůžete snad posuzovat jeho profit podle jednoho gráfku na sharkscope. K domgetovi, gratulace, ale Praha je nejhezčí město na světě, to ta Vaše zasmraděná havířská Ostrava je pěkně hnusná. GL
chiczken
CPTMaster
15.03.2011 15:08:41
CHICZKEN 15.03.2011 14:59:53:
Mně by zajímalo, jestli jsi někdy v Ostravě byl. Podle mých zkušeností, každý, kdo říká jak je Ostrava hnusná, v Ostravě nikdy nebyl.
CPTMaster
chefdejeu
15.03.2011 15:10:40
M0RGAN 15.03.2011 14:25:53: jak ti mohlo vůbec vlézt do mozku jméno nějakého špičkového pokerového profesionála v souvislosti s tímto rozhovorem?
chefdejeu
chiczken
15.03.2011 15:12:34
CPTMASTER 15.03.2011 15:08:41: Byl
chiczken
CPTMaster
15.03.2011 15:20:11
CHICZKEN 15.03.2011 15:12:34:
Tak to se divím, že o ní takhle mluvíš. Samozřejmě tam nejsou památky jako v Praze nebo v Paříži, ale prostě Ostrava má svoje kouzlo a spoustu věcí k vidění a říct o ní, že "ta Vaše zasmraděná havířská Ostrava je pěkně hnusná" je trošku moc.
CPTMaster
Stranger
15.03.2011 15:22:23
Všem kdo nadávaj na Ostravu (jediný skutečně hnusný město je Mladá Boleslav)

http://www.youtube.com/watch?v=L4lV10wQ4s8

Ruda z Ostravy
Stranger
chiczken
15.03.2011 15:41:10
STRANGER 15.03.2011 15:22:23: nejhnusnější jsou Teplice, Ústí, Most ::;
chiczken
KafeSmlikem
15.03.2011 15:45:06
CPTMASTER 15.03.2011 15:20:11:
Trvale bydliste mam kousek od Ostravy (cca 30km) a pomerne hodne krat jsem tam byl. Kazde mesto ma urcite sve kouzlo, o tom zadna, ale zrovna Ostrava mi nikdy moc neucaroval. Takove depresivni prumyslove mesto....
KafeSmlikem
CARTER
15.03.2011 15:45:44
CHICZKEN 15.03.2011 15:41:10: souhlas ::U
CARTER
Eifi
15.03.2011 15:48:34
Označování jakéhokoliv města jako vyloženě hnusnýho vypovídá dost o tom kdo to říká..............říct o lázeňském městě Teplice, že je hnusný.........to už je trochu moc.
Eifi
Krax
15.03.2011 15:48:51
Ty dane me zajimaji.... Hraju na ftp, ale prachy si posilam pres moneybookers. Muj ucet bude prisne kontrolovsn az pozadam o ceske obcanstvi. Muzu se tvarit ze ty penize pochazeji z evropskych heren... Ale nvmjestli musim priznavat i ty vyhry
Krax
chiczken
15.03.2011 16:13:57
EIFI 15.03.2011 15:48:34: nebudem tady na pokerovym webu nějak hluboce řešit kvalitu českejch měst ne? kdyžtak tady je zajímavej článek http://byznys.lidovky.cz/kde-se-zije-nejlepe-v-zebricku-zvitezil-hradec-dominovaly-mu-vsak-jizni-cechy-18p-/moje-penize.asp?c=A100915_104530_moje-penize_nev
chiczken
Potuza
15.03.2011 16:41:54
Tak hlavně dál poslouchej co ti říká maminka a tatínek ::S
Potuza
NoOne
15.03.2011 16:44:18
Rozhovor pojat moc hezky. Jak tady někdo poznamenal "má koule". Jen by trochu šlo ubrat. Odpovědi alá "Robert Rossenberg mluví o sociálních jistotách" -->mele sra*ky ale umí je hezky zabalit a prodat ostatním.
Jinak gratuluju k SNE. Označovat ale ostatní hráče za retardy a šašky není to pravé ořechové.
Vyjadřovat se k porovnávání Prahy a Ostravy se vyjadřovat nebudu (tím myslím komenty níže ne dogmeatův). Každé město má své,kromě Ostravy. Post bolševické město plné panelu,špíny,svrabu a neštovic,samá šeď a smrad o tom oblaku co se nad ní vznáší ani nemluvím.....a to proti Ostravákům jako takovým vážně nic nemám. Jediné pozitivum tohoto města vidím na Stodolní
::U ::U
Jinak GL do dalšího počínání a ať má tvá hra a názory "koule" stále dál ::R
NoOne
Many
15.03.2011 16:54:49
NOONE 15.03.2011 16:44:18: co je na stoolni tak in ještě ted? že tam maj shopy s "sběratelskými" drogami ?
Many
johnhorak
15.03.2011 17:09:34
rozhovor neni spatnej, nektery hlasky docela i vtipny, ale napsat, ze v cely praze jsou divny lidi, to muze vazne jen no lifor z ostravy bez kamaradu pripevnenej dratama k pocitaci jak v matrixu a grindici celej rok supernovu elite, kdyby se totiz prosel, nebo treba jen projel MHD v praze, tak potka behem pul hodiny minimalne 10 tak velkejch kundicek, ze si ho bude muset urvat, kor takovej pripad... a jeste mi v rozhovoru chybi nejakej stupidni gif, dogmeatova specialita :)
johnhorak
kaze
15.03.2011 17:16:57
jak sis určil základ daně?
kaze
Doudak
15.03.2011 17:36:11
KAZE 15.03.2011 17:16:57: Šel bych na to jednoduše - prostě čistej zisk, ne?
Doudak
Stranger
15.03.2011 17:41:12
DOUDAK 15.03.2011 17:36:11: spíš komplet co vybere na účet ne?
Stranger
M0RGAN
15.03.2011 18:14:50
KAZE 15.03.2011 17:16:57: To je právě ten důvod, proč prakticky nikdo neodvádí daň z příjmu z pokeru, protože by to dopadlo jako Isildur (stát by chtěl zdanit úplně každý vyhraný pot respektive úplně veškeré příjmy z turnajů, bez ohledu na prohrané poty a turnaje). Takže radši se s finančákem vůbec nebavit. Pokud chce někdo přispívat společnosti i jinak, než jen přinášením peněz do ekonomiky a placením DPH, tak může dávat peníze na charitu. Nevidím smysl v dobrovolném přispívání tomuto státu, když ten tak plýtvá penězi.
M0RGAN
Rakos777
15.03.2011 18:18:40
Skvělý rozhovor, chcal jsem Maggi v kostkách...
Rakos777
Doudak
15.03.2011 18:18:43
STRANGER 15.03.2011 17:41:12: Podle mě spíš komplet o co se v daném kalendářním roce zvýší jeho majetek. I když ty peníze na účet nepřevede, tak to neznamená (tzn. nechá si je na účtu u PS), že je v daným kalendářním roce nevydělal. Můj názor - nijak jsem to blíž nezkoumal.
M0RGAN 15.03.2011 18:14:50: Zajímavý zdůvodnění - ale to by si mohl říct každej a daně by pak neplatil nikdo.
Doudak
Eifi
15.03.2011 18:26:48
Doudak:
Dani ty příjmy z pokeru podléhaji až v okamžiku, kdy si je převede ze zahraničí na tuzemskej účet.
Eifi
M0RGAN
15.03.2011 18:27:27
DOUDAK 15.03.2011 18:18:43: Opravdu si myslíš, že by ti stát uznal i náklady jako Internetové připojení, programy, coachingy, poplatky, cestovné a hotely na turnaje atd..? Stát nechápe poker jako podnikání a tedy v něm žádné náklady neuznává. Takže ne, dokud nenapíše civilizovaný zákon, kde bude poker pro chápat jako normální podnikání, tak nevidím důvod danit. A kdyby bez toho chtěl jenom pokerové hráče odrbávat, tak se prostě odstěhují třeba na Maltu nebo jinam (aspoň tak to vidím já). Co tím stát získá? Nic. Přijde o naše DPH a spotřební daně, přijde o peníze, které přinášíme do ekonomiky. Zůstanou mu tu jen fishky, které budou prohrávat.
M0RGAN
Many
15.03.2011 18:45:29
M0RGAN 15.03.2011 18:27:27: v usa jo cestování hotel atd si odečteš ::;
Many
Many
15.03.2011 18:46:18
M0RGAN 15.03.2011 18:27:27: jj malta ;) teplo tam je moře tam je kasina tam jsou net maj taky neni co řešit a nepotřebuješ na život na maltě mít 300k měsíčně
Many
Axiss
15.03.2011 18:50:30
M0RGAN 15.03.2011 18:27:27: To bude asi jako s doktorama - všichni toho strasně moc umí, v zahraničí se o ně můžou podle jejich slov poprat, ale jak zjistí, že druhá strana neustoupí, hned brečí, že jim nemocnice nechce vzít výpovědi zpátky. S pokerovými hráči z ČR to bude podobné; všichni melou pusou jako mistři světa, ale tím to většinou končí. Státu je těch pět a půl lidí, kteří opravdu někam odejdou, úplně ukradených.
Axiss
michello
15.03.2011 19:42:43
Lol, jak Prazakum nekdo rekl na tvrdo pravdu tak jsou nepricetni ::D Praha jako mesto je samozrejme ok, ale Prazaci jsou vesmes fakt divny nafoukany existence : ::N
michello
SvenMat
15.03.2011 19:54:44
MICHELLO 15.03.2011 19:42:43:
Nejblbější jsou ale ti, co tu vedou takové řeči jako ty. Dlouho jsem žil na Moravě a dlouho žiji v Praze nebo jeho okolí a můžu ti říct, že se pleteš. Lidi jsou tu normální, stejně jako na Moravě. Takže nechte těch klišé o nafoukaných Pražácích a vidlácích z Moravy, protože je už stokrát omletá blbost.
SvenMat
Stranger
15.03.2011 19:57:05
SVENMAT 15.03.2011 19:54:44: nejlepší sou lidi z Aše, tečka.
Stranger
Anti52
15.03.2011 20:06:00
fajn rozhovor
jinak co se tyce tech mest, tak to berte s nadhledem(treba jako tady ::D)

Anti52
omglol
15.03.2011 20:11:53
Co to tady melete? Vsude jsou dementi a vsude jsou i normalni lidi, je jedno jestli v Praze, Brne nebo Ostrave... timto bych to tady asi uzavrel...
omglol
ACSeRwin
15.03.2011 20:40:03
obyvatel jizniho Polska rika, ze Praha je hnusne mesto ::3
ACSeRwin
Dendelin
15.03.2011 21:00:59
lol, to je asi nejubožejší off topic diskuze, která se tady kdy odehrála, a to jich tady bylo už dost ::W jak můžete řešit takové hlouposti.. prostě celá Česká republika je krásná a tečka.. a s tím Jížním Polskem běž někam.. Jsem z 3nce, a věř mi, že ať už to tady média komentují jakkoliv, tak ta polská "menšina" je tady jako osina v zadku každému ..
Dendelin
Doudak
15.03.2011 21:30:28
M0RGAN 15.03.2011 18:27:27: Můj závěr o tom základu daně byl hodně zjednodušenej. Souhlasím v podstatě naprosto s tím, co jsi napsal. Můj názor je danit ano, ale za naprosto stejných podmínek (s případnými specifiky) jako každé podnikání.
Doudak
maroscz
15.03.2011 22:26:30
CHICZKEN 15.03.2011 15:41:10: Je zajímavé, že lidé, kteří se narodili těsně před pádem komunismu a začali vnímat svět po odsíření hnědouhelných elektráren a plynofikaci drtivé většiny domácností v severních čechách stále ještě zastávají podobné názory. Teplice jsou lázeňské město, jehož krásy si mimojiné oblíbil i jistý pan Goethe. Ústí nad Labem je vnímáno lidmi nezatíženými obrázky z minulosti (např. zahraničními manažery) jako skvělé místo k životu, kde se odkudkoli dá během 15 minut chůze dostat do volné přírody.
maroscz
johnhorak
15.03.2011 22:29:22
AXISS 15.03.2011 18:50:30: a proto to nema smysl resit, pokerem si tu vydelalo neco solidniho tech pet a pul lidi a tezko rict, jestli jeste nekdy nejakej turnaj vubec hitnou... a verim tomu, ze by se ale odstehovalo i vic lidi, nejaky NL 100 a 200 grinderi, kdyby museli danit, tak uz tezko budou schopny zit nejak lehce nadstandardne
johnhorak
omglol
15.03.2011 23:03:00
JOHNHORAK 15.03.2011 22:29:22: I na NL100 se da pomerne v klidu delat 7-10k usd mesicne, takze na nejakej ten nadstandart je tady prostoru asi dost...
omglol
martinino
15.03.2011 23:41:43
no ja teda nevim, samozrejme respekt pred tim co dokazal v online pokeru, ale uprimne nesnasim kdyz nekdo hraje jednu variantu a mysli si ze je to jedina spravna varianta. asi by se divil, ze na tomhle svete sou lidi ktery poker bavi i jinak nez doucko z matiky. poker je spolecnej zaklad pro spoustu her ve spouste forem. to ze nekdo zmakne online CG jeste neznamena ze je to jedinej opravdovej poker. a pokud mi tu chcete nekdo zacit povidat o vzorku hand, jak na zivo nebudu nikdy vedet co je profitabilni atd, tak setrete klavesnici, o tom totiz live poker je. je to o tom co se deje prave ted a ne co bude profitabilni kdyz to udelam milionkrat
martinino
strachu
16.03.2011 00:04:01
http://resize.like.cz/images/178_72_192_1_16-03-11-12-02-46_1300230166doyjtozna.jpg
strachu
Glum1980
16.03.2011 01:32:49
No ono ja bych to taky nerozlišoval jestli z Prahy,Brna či Ostravy.My od toho pokeru to máme jaksi všichni v hlavách vymrdaný ::;
Glum1980
casinoroma
16.03.2011 03:57:40
::U ,
casinoroma
LucaVanRose
16.03.2011 08:04:44
STRANGER 15.03.2011 19:57:05: Byl si někdy u nás chlapče??? ::D ::D
LucaVanRose
donkarel
16.03.2011 08:55:52
jett-bull: Praha je opravdu ale strašné město... a to se fakt nebavíme o tom, jaké to je město, ale jací tam jsou lidé
donkarel
Nohyhovina
16.03.2011 09:55:57
DONKAREL 16.03.2011 08:55:52:
upřímně jestli tomuhle sám věříš, tak by ses nad sebou měl zamyslet....
Nohyhovina
hardonesCZE
16.03.2011 12:27:06
PHASE89 15.03.2011 13:33:46: ty rybo, trikrat mi krades muj BB a 3x ti polozim eso a kdyz to udelas i po 4 a ja mam AQ a jsem po tobe 2. na chipech tak ti s J7o prijde na river flush.. push s J7o pres pul stolu? ani se nedivim ze downswingujes ::S
hardonesCZE
bojim
16.03.2011 12:27:36
NOHYHOVINA 16.03.2011 09:55:57: omg, bavite se o hovně. "Fandovi z lesa" kde žije s polu dvěma stovkama lidí se Praha nebude zamlouvat nikdy, má svůj les.
bojim
cMooN
16.03.2011 12:54:45
MARTININO 15.03.2011 23:41:43: říkáš nesmysly, když mě 5x sucknou za buyin v live cashce a právě teď budu v mínusu tak to snad neznamená že hraju špatně. je to právě to tom vzorku hand, kterej se live nahrává těžko. i nejlepší ráči na světě můžou mít několika desítkovej buyin downswing
cMooN
hahaufail
16.03.2011 13:12:07
HARDONESCZE 16.03.2011 12:27:06: ......
hahaufail
bluff79
16.03.2011 13:37:06
Už někdo dogmeata viděl nebo je to jeden z mistrů, co se nebojí říct svůj názor pouze za klávesnicí?
bluff79
p1kes
16.03.2011 16:57:35
HARDONESCZE 16.03.2011 12:27:06:
to je příspěvek trochu mimo teda.. ::D ale je fakt že když sem s phasem hrál, tak mě rozhodně jako kompetentí grinder nepříšel.. A už vůbec ne Jellycz, kterej jesi se nepletu to hraje dokonce pro.. Ale to je dobře, aspoň mě to ukázalo, že v pokeru může něco dokázat skoro každý z nás! ::U
p1kes
Radekparek
16.03.2011 17:37:15
HARDONESCZE 16.03.2011 12:27:06: LOL,ROFL, made my day...etc.

P1KES 16.03.2011 16:57:35: WTF? to samý co nahoře k tý první části
Radekparek
elduff
16.03.2011 17:42:12
HARDONESCZE 16.03.2011 12:27:06: lol, ryba budeš zřejmě ty, když tam 3x folduješ Ax a pak tu brečíš ::;
elduff
p1kes
16.03.2011 17:56:12
RADEKPAREK 16.03.2011 17:37:15:
nevím co tě tak rozrušilo? Samozřejmě se nepodepisuju pod názor hardonese, pač vyčítat někomu že mu pushne 3x blind a pak ho napočtvrtý při callu suckne je trochu (hodně) ubohý!!
Já jenom komentuju podle mýho nejlepšího svědomí celkovou hru dotyčných lidí, a takto si prostě profi poker fakt nepředstavuju! Nevím jesi si s něma někdy hrál, já už párkrát jo, a co tam předváděl například Jelly v několika spotech, tak nad tím mě opravdu zůstaval rozum stát..
p1kes
ACSeRwin
16.03.2011 17:57:40
ANTI52 15.03.2011 20:06:00:
opravdu velka traparna.. nechapu ty lidi co tam sedej ..

STRACHU 16.03.2011 00:04:01:
what the.... ::D ::D ::U

DONKAREL 16.03.2011 08:55:52:
solidni komplex, jen tak dal ::U
ACSeRwin
Radekparek
16.03.2011 18:14:03
P1KES 16.03.2011 17:56:12: nic mě nerozrušilo, jen se směju, a když se tady takový hovadiny objeví vícekrát tak nevím jestli mám ve smíchu pokračovat nebo přestat
Radekparek
oxeerz
16.03.2011 18:14:20
oxeerz
dogmeat
16.03.2011 19:55:47
lol morgane ty jsi mi velky sportovec kdyz uz x let hrajes 2$ donkamenty co? obv ze poker neni sport kdyz je to zalozeny na obirani slabsich/rekreacnich hracu. proto taky hrajes uz x let ty micros, ztratil jsi sportovniho ducha nebo je to tam moc tezky? chodis taky sportovat na paralympiadu? mas nejaky papir na hlavu predpokladam?

a kdyz nekdo kdo x let flipuje svych 20bb rekne o nekom ze je jednostranne zamereny tak to je vazne joke

vazne myslis ze lidi co hrajou 100bb deep nezvladnou zahrat 70, 50, 30 ... bbs? takze se vrat na pokergayming a pak se poplacavej po zadech s dalsimi clueless morony o tom jak wp bylo kdyz jsi openpushnul sb s 5bbs

sportu zdar! ::R
dogmeat
omglol
16.03.2011 20:04:03
DOGMEAT 16.03.2011 19:55:47: Ty ses frajer podle myho gusta ::U
omglol
Axiss
16.03.2011 20:33:31
DOGMEAT 16.03.2011 19:55:47: Když si půjdeš jednou týdně zaběhat, potom asi taky budeš těžko ve výkonech soupeřit s těma, kteří tomu věnují x hodin denně.
Axiss
FISHonFORK
16.03.2011 21:59:44
Trochu slušnosti by neškodilo...:-). Kolik je vůbec naší supernově?
FISHonFORK
rza
16.03.2011 22:25:07
já myslim že poker neni sport. v pokeru může i ten nejhorší hráč porazit v heads upu durrra nebo iveyho, ale v tenise nikdo znás neporazí federera.. ::; ::D
rza
SvenMat
16.03.2011 22:37:01
DOGMEAT 16.03.2011 19:55:47:
Vypadáš jako mistr osobních invektiv. Takovej českej Hellmuth kříženej s Tonym G. A možná jseš ještě lepší. Možná tu mezi nás vtrhneš s bombou přivázanou k tělu a pěkně nás tu rozprášíš, protože jen ty víš, co je to poker a jak se hraje nebo má hrát.
Každopádně je s tebou zábava. ::) Hodně štěstí v tom, co děláš. ::U
SvenMat
Eifi
17.03.2011 00:22:08
rza:
jako jestli si myslíš, že z třeba 20 Headsupů s Durrem bys celkově vyšel jako vítěz, tak to klobouk dolu ::D
Eifi
Doudak
17.03.2011 00:40:08
RZA 16.03.2011 22:25:07: To je podle mě relativní, i ve sportu občas vyhraje naprostej outsider nad jasným favoritem. Ale určitě souhlasím, že v poker je o štěstí daleko víc, než kterejkoliv sport (btw osobně poker za sport rozhodně nepovažuju, spíš za dovednostní disciplínu, ve který ale hraje štěstí velkou roli, nikoliv však jedinou).
Doudak
Hopsalek
17.03.2011 00:50:51
SVENMAT 16.03.2011 22:37:01: no mistr:]]]]] takovych najdes po internetu bambilion:]]]
Hopsalek
Hopsalek
17.03.2011 00:51:31
RZA 16.03.2011 22:25:07: jenze jeden HUv pokeru nemuzes brat jako jeden zapas v tenise...:]]]
Hopsalek
CZechRaise
17.03.2011 01:46:12
"Busto moroni z obálek časopisů" ::U ::U

*hug*
CZechRaise
FISHonFORK
17.03.2011 05:26:54
FISHonFORK
hardonesCZE
17.03.2011 08:32:25
ELDUFF 16.03.2011 17:42:12: pokud mas sng wizard tak si zkus zjistit s jakou range muzes callovat all in pres pul stolu v 8 lidech a pak si najdi s jakou range je ev+ pushovat J7o kuli blindum 120/60 se stackem 3000 kdyz dva lidi za tebou maj 2500
grinder jako on by mel sypat pushing range rchlejc nez wizard proto tento move od regulara (jak se on sam nazyva) je super moronskej
hardonesCZE
shv
17.03.2011 08:53:40
pokud se mi nekdo bude snazit tvrdit, ze v pze nejsou divnejsi lidi nez v ove, tak v Ostrave nikdy nebyl, protoze me staci jedna cesta od miraku na katerinskou a ty zjevy co potkam okolo pavlaku, to nepotkam v Ostrave za rok..
shv
phasE89
17.03.2011 08:58:40
HARDONESCZE 17.03.2011 08:32:25:
blindy byly 150/300/a40, 7 hracu u stolu, ja na CO (3.3k), prede mnou 1.2k, 1.3k, ty s 2.3k === push ATC

nejdriv spolkni hořkou pilulku, over si fakta a potom brec na forech a pomlouvej ostatni, diky.
phasE89
Hopsalek
17.03.2011 09:01:29
SHV 17.03.2011 08:53:40: ja ti to klidne tvrdit budu...a nez se ztrapnis tim ze mi budes tvrdit kde jsem byl nebo nebyl, tak bych te rad upozornil, ze jsem na ostravsku stravil pulku zivota, dodnes tam bydli rodice, mam tam spoustu kamaradu a vcelku pravidelne se tam vracim:]]]] Ale chapu, kdyz jsem tady byl prvni roky taky jsem mel pocit ze bych tady nevydrzel dyl nez do promoci:]]]]
Hopsalek
hardonesCZE
17.03.2011 09:20:36
PHASE89 17.03.2011 08:58:40: atc? rofl
ze si me sucknul je mi celkem sumak, jednou suck dostanes, podruhy das, v zbyly tretine hand vyhrajes s lepsi kartou ale spis se pozastavuju nad tim pushem
poker me nezivi a ani takovy ambice nemam narozdil od tebe a to predvadis takovouhle hru ::S
hardonesCZE
FISHonFORK
17.03.2011 09:25:18
SHV 17.03.2011 08:53:40: Tydle diskuse miluju, 15 let jsem bydlel na Plzeňsku, 4 roky na Mostecku, 4 roky na Lounsku a teď poslední rok a půl bydlím v Praze, všude dají potkat divný lidi. Navíc dělám interního inspektora na čerpacích stanicích a zastupuji čerpací stanice při jednání s úřady, takže jezdím po celé ČR i do Ostravy, Aše, LItvínova, Mníšku pod Brdy, Brna, Krnova, Stodu, a další hromady měst. Všude potkávám lidi, kteří jsou normální a lidi exotický, kteří by si zasloužili kopnout do zadku. Každé město má své plusy a mínusy...
FISHonFORK
Istral
17.03.2011 10:15:21
SHV 17.03.2011 08:53:40: Ty zjevy jsou většinou nějaká náplava z Ostravy :p
Istral
elduff
17.03.2011 10:38:07
HARDONESCZE 17.03.2011 09:20:36: "ze si me sucknul je mi celkem sumak" LOL to vidím no...
elduff
maroscz
18.03.2011 03:38:17
Posledních pár let jsem se živil jako řidič nákladního automobilu a z tohoto pohledu nemá chování pražáků v celé Evropě obdoby. Když se mi vloni v únoru nepodařilo v IKEMu přemluvit řidiče osobáku, aby 10 metrů couvnul, protože jsme se potřebovali minout s dalším náklaďákem, to zůstává rozum stát. A podobných příběhů jsem zažil tolik, že mě to prostě nutí paušalizovat ::;
maroscz
gesho
18.03.2011 11:33:46
ovsem prazsky ridic nerovna se prazak...a to ze nekteri jsou opravdu uberkokoti, nicmene to same, pokud jde o pausalizaci muzu ja s klidem tvrdit o kamijonacich, znam jich nekolik, kteri vklidu usedaji kazdy druhy den za volant tak s 2%o, blokuji provoz etc.

lepsi se tehle soudu vzniklych na nerelevantnim vzorku vyvarovat...
gesho
gesho
18.03.2011 11:38:04
btw, nedivim se, ze ten chlapec (dgmt) kolem sebe plive tolik zel, mit takovej downswing behem jednoho dne, taky se proti me vzbouril cely svet a poker je jen "game of luck"
gesho
vojta88
18.03.2011 12:50:21
rofl, plodná diskuze, ale to se dalo čekat ::D Každopádně hodně zajímavej rozhovor, dogmeat se s tim moc ne*ere. To co řiká má většinou hlavu a patu (kromě pár failů o Praze, etc.) a neni to jenom bezduchý plivání jako u většiny flamerů.
Jinak diskuze o městech je super ubohá. Říkat něco o divnejch existencích, když město ve kterym žiju reprezentuje Ruda z Ostravy (asi to nejubožejší a nejtrapnější co se na internetu a v mediích objevilo od dob Evy a Vaška) je super gratulační. Obecně to přece nejde paušalizovat, protože všude jsou divný lidi a Praha jich logicky musí mít víc, když má nejvíc obyvatel.
A vyjadřovat se k pražákům jako kamioňák to už je vrchol omezenosti ::S
vojta88
Stranger
18.03.2011 13:02:09
VOJTA88 18.03.2011 12:50:21: Ruda z Ostravy samozřejmě není trapnej, problém je že většinou lidi s odlišným tzv. přímočarým smyslem pro humor nemají šanci pochopit ironický nebo sarkastický vtipy.
Stranger
vojta88
18.03.2011 13:54:09
STRANGER 18.03.2011 13:02:09: ::D Ruda z Ostravy neni trapnej?? Ok, jak myslíš, tvůj názor ti brát nebudu. Opravdu nemám přímočarý smysl pro humor, ale to co předvádí Míša Kavalčík je podle mě všechno možný od ubohýho po trapný, ale rozhodně ne vtipný. Nevim jakej je, ale to jak se prezentuje je fakt zly. "Proslavit" se diky X-Factoru jako tragicky oblečenej Ruda z Ostravy a pak parodovat co se dá, na tom mi nepřipadá nic zábavnýho (stejně jako Těžkej Pokondr etc.)

vtip: http://www.youtube.com/watch?v=e_RMvR4Mdoc HAHAHAHAHAHA!
vojta88
titanek
18.03.2011 15:59:22
jo dobry cteni!jen trosku prisne nazory mimo poker......
titanek
thraser
18.03.2011 22:07:36
VOJTA88 18.03.2011 13:54:09: Je videt ze jsi nebyl na zadnem z jeho predstaveni. Na netu je sice znamy hlavne diky tem svym vice ci mene povedenym parodiim, v realu je ale predevsim perfektni stand up komik. Kdybys sedel v nejakem klubu u pivecka pri jeho vystoupeni a nepobavil by te, tak to te uprimne lituju. O tom, ze by mel Ruda reprezentovat Ostravu nevim, ja vzdycky myslel, ze jde predevsim o zabavu. Kazdopadne mas pravdu v tom, ze diskuze o městech je uboha - tys to tomu akorat nasadil korunu ::)
thraser
HelliAA
16.09.2011 11:10:56
Jak to de na kytaru? ::;
HelliAA
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino