x

 Cash Games (4)

Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 7
King’s Casino RozvadovNLH2/4 € 5/8
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 Kč 4
Ambassador CasinoPLO50/50 Kč 4


 Turnaje (16)

27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Martin Hrubý o Vídni

Ikonka datum zveřejnění04. 11. 2010
Ikonka komentáře165

Celý týden strávený v rakouské metropoli byl velice příjemný, díky příznivému počasí vynikly krásy města, výborně jsem zvolil i hotel, organizace byla vynikající, nemám si zkrátka na co stěžovat.  Ale teď k tomu co všechny zajímá, a to tolik diskutovan handa s Danielem.  

Myslím, že ani nemusím říkat, že jsem rozhodně nechtěl Daniela slowrollnout a jakkoli ho v tom vykoupat, stejně tak netřeba zdůrazňovat, že jsem věděl, že mi dorazil jeden z mých outů a došla mi postupka, a vážně jsem nepotřeboval počítat do pěti karet. Kdyby se po Italově all inu od Daniela ozvalo fold, tak jsem předvedl nejkratší call v historii pokeru. Místo toho pushnul i Daniel a najednou jsem při callu čelil vyřazení, jeden z nich nebo oba mohli mít set, jeden mohl mít i flush draw a najedou moje nuts není zas taková hitparáda. 

Těch 15 vteřin čekání jsem se zaobíral velikostí stacků soupeřů, kolikátý vypadnu, když nás Daniel vyřadí oba, protože mohl mít klidně stejnou handu jako já ale v barvě, takže by jemu došlo nuts a já bych byl out… Nehledě na to, že šlo o můj životní úspěch, o velké peníze, a i když hraju poker nějaký pátek, tak to byly nervy. Jsem přesvědčený, že 99 % českých hráčů by přemýšlelo ještě o mnoho déle než 15 vteřin. Danielovi ujely nervy, což chápu, protože jsem ho v podstate připravil o zisk trojkoruny.

 Druhý bod, ke kterému bych se chtěl vyjádřit je pokerman. Komentáře uživatelů neřeším, to už na pm patří mezi standard, co mě ale zaráží je bulvární a senzacechtivá politika celé redakce, jejíž osazenstvo se neváhá snížit k polopravdám, aby iniciovali vodopád gustovní diskuze a dosáhli onoho tolik žádoucího klikání.

Jak jinak si mám vysvětlit, že autor skrytý pod označením redakce napsal do „reportu“ z finálového stolu naprosto jednoznačně, že jsem Negreana slowrollnul, aniž by byl na místě přítomen nebo se mě nebo Daniela alespoň zeptal. Považuju to za naprosté porušení novinářské etiky (jedna handa tam navíc byla popsána špatně), každopádně dílko se podařilo a komentáře uživatelů patří mezi to nejlepší, čeho jsme se na našem pokerovém blesku dočkali. Padlo i nějaké to vulgární slovíčko, jak se na seriózní portál sluší a patří. Jen pro inspiraci pánům z pm: Na pokernews situaci popsali tak, že „…Hruby po pauze dorovnal, což Negreanu později označil za slowroll…“. Nic víc, nic míň. A to u toho jejich zástupci byli přítomní.

Na druhou stranu jsem zaznamenal i spoustu pozitivních ohlasů, za které bych všem chtěl moc poděkovat, podpora fanoušků pro mě opravdu hodně znamená. Na konci každého dne jsem si vzkazy vždycky rád přečetl a dodávaly mi sílu do dalších bojů.

Vyjádření Pokerman.cz:

Ještě jednou gratulujeme Martinovi Hrubému k jeho vynikajícímu 2. místu na EPT ve Vídni. V tomto duchu se nesl i článek, ve kterém jsme se zmínili v souvislosti s diskutovanou handou o slowrollu. Nemyslíme si, že by kvůli tomu musel Pokermana označovat za "pokerový blesk" nebo dokonce psát o "bulvární a senzacechtivé politice" redakce. Ke sportovní žurnalistice - a my poker za sport považujeme - komentování výkonů zkrátka patří. Tím hlavním 'komentářem' však v tomto případě byla radost z úspěchu 'českých barev' a to bylo také vyzněním celého článku, jehož cílem určitě nebylo vyvolat senzaci.


« Zpět
Diskuse k článku
andrejlintner
26. 11. 2010 / 17:42
dufam ze som napisal fajn perly na pobavenie ::D
Odpovědět »
andrejlintner
26. 11. 2010 / 17:41
jedno velke plus za to, ze poker predstavuje ako skill game a nie ako hazard, a mozno je dobre ze sa z neho stava celebrita v klobucku, pretoze tym lepsie potom moze cez media predstavovat poker v dobrom svetle...
Odpovědět »
andrejlintner
26. 11. 2010 / 17:37
tak fajn, priznam, ze urcite vie hrat poker, ale ten turnaj co hral som pozorne sledoval, a bolo to fakt v 95% fold, mal jeden z najmensich stackov..ale jedno by som sa chcel naucit jak on...ked hram turnaj tak vacsinou som v prvej pulke medzi top, ale ku koncu to vzdy pos.rem...moj naj turnaj bol czech free na full tilt, kde som skoncil 1. z 444, a to nehravam kazdy den, mozno tak 2x do tyzdna..ale to sa nechcem chvalit:-))druhy naj turnaj 17 miesto z 874..tam bol vstup vyse 1USD...marthy hraj poker, a ne.er sa tam kde z teba urobia blbca..
Odpovědět »
andrejlintner
25. 11. 2010 / 22:04
to hopsalek, mas pravdu, ale ked sa podivas na jeho rok 2008 tak bol na tom o hodne horsie ako ja, ale vidno ze sa zlepsil..vcera som pozeral jak hral na pokerstars online turnaj, nechcem ho moc podcenovat, ale hral hrozne...fold,fold,fold..a este 20x fold, potom konecne raise, zase 20x fold a jeho posledny raise znamenal jeho koniec v turnaji..skoncil okolo 700 miesta z 1200 lidi...pripadal mi ze ma stiahnutu prdel, a caka len na AA, zlozil by aj KK keby dvaja ludia pred nim lacne navysia..proste pre mna to nie je opravdovy poker hrac, to nie som ani ja, ale aspon na sebe pracujem, a nepromenadujem sa v buzna klobucku...
Odpovědět »
zubb83
25. 11. 2010 / 22:38
ANDREJLINTNER:: Ty ses fakt vtipalek ::D Opravdu jsi me pobavil... napis jeste neco, protoze tohle jsou opravdu perly ::D Jen mi staci si predstavit martyho jak si s lahvacem single tabluje ten vcerejsi turnaj a ceka na rakety, aby ostatnim vytrel zrak ::D ::D
Odpovědět »
andrejlintner
24. 11. 2010 / 15:37
Martin Kabrhel = skutocny poker profik, Hruby = klobuckova "hviezda"
Odpovědět »
andrejlintner
24. 11. 2010 / 15:32
ked bude pan Martin Hruby v zelenych cislach, tak verim ze nielen mna presvedci o tom, preco sa objavuje na titulnych stranach...
Odpovědět »
andrejlintner
24. 11. 2010 / 15:30
http://www.pokertableratings.com AAbenjaminAA, profit = -500 000Kc = bez komentara
Odpovědět »
Hopsalek
24. 11. 2010 / 18:45
ANDREJLINTNER:: hmmmm Hruby me nijak extra nezajima, ale vybrat u turnajoveho hrace statistiky zahrnujici jenom CG je trosku lacine, tak snad abychom to trosku napravili:]]] http://www.playerscope.com/AABenjaminAA/PokerStars?pid=46042&pnid=1
Odpovědět »
JoseSyk
11. 11. 2010 / 08:52
To video je asi sestřihaný že? Protože to přemýšlení trvalo sotva 15 vteřin a to jsem ještě přehna a přitom píšou že trval 20 vteřin. Navíc když měli ukázat karty tak je záběr jak vstávají to jsou tak 3-4 sec a pak je záběr na otočené kartý všech tří. Takže z toho videa nelze soudit a pokud jo tak se mi nezdá nic nepochopitelného na tom jak to proběhlo.navíc tam už nešlo nic dál ovlnivnit. Průběh handy už tím neovlivnil. A podle mě snad zamyslet se nad tahem který znamená vyřazení od FT je naprosto normální. Na showdonu jsem teda NEZAZNAMENAL žádné zdržení jak tady někdo píše. Je to ohromný úspěch. Samozřejmě že Martin udělal chyby. Ale většina z nás ani netuší jaké. A rozedbírat jaké je jeho práce ne naše. Navíc když se dostal až na druhé místo tak asi udělal chyb méně než ostatní. To že Martin reaguje rozhořčeně na útoky proti jeho osobě v diskuzi se nedivím. Je to něco proti čemu se nedá bránit. Navíc na portálu který by měl mít snahu ho spíš podržet než potopit. O to je to ubožejší. Škoda že si to Daniel a Martin nevysvětlili hned na místě. Oba jsou skvělí hráči. Takže pane Martine Hrubý gratuluji a přeji mnoho úspěchů v další kariéře.
Odpovědět »
JoeKnott
08. 11. 2010 / 13:50
a když se proti bezchybnýmu hrubýmu někdo ohradí, tak leda proto že mu ujely nervy, že se nedokázal ovládnout... classy
Odpovědět »
JoeKnott
08. 11. 2010 / 13:43
http://www.youtube.com/watch?v=vMMZSRtbNZ8 ne to neni slowroll, hrubý řekl, že to neni slowroll, tak to slowroll neni hrubý se bál setu a flush draw a plánoval foldnout samozřejmě posraný vymrdlo s kloboučkem
Odpovědět »
samyfarha
08. 11. 2010 / 00:17
http://www.youtube.com/watch?v=TkajWS65VwY&feature=related toto je slowroll :-)
Odpovědět »
Zelik007
07. 11. 2010 / 21:58
Mimochodem, v tomhle videu se Daniel Negrenau přímo účastní slowrollu na Grospeliera: http://www.youtube.com/watch?v=QG_ci4bi4A4&feature=related Situaci, v které byl Martin, bych si rozhodně promýšlel ještě déle, nevidím v tom slowroll.
Odpovědět »
p1kes
24. 11. 2010 / 17:24
ZELIK007:: možná sem úplně blbej, ale kde v tom videu proboha vidíš Negreana slowrollovat???????
Odpovědět »
cortezzz
06. 11. 2010 / 10:32
připojuji se ke gratulaci! ::U
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 20:02
Pro mě je N1 Škapma (tak nějak správně agrasivní)............2. Kabrhel (ultra agresivní)........3. Hrubý (takovej nijakej)
Odpovědět »
SouLful
05. 11. 2010 / 19:33
Zdravim Martine ... chci se take pripojit urcite k mnoha gratulacim a sam Ti tedy chci pogratulovat k famozni jizde v Tve profesionalni kariere.Nejsem vlezdoprdelka a priznam se ,ze i zdrave trochu zavidim ... nicmene jsi bomber a preji Ti hodne stesti a uspechu v Tve nadchazejici kariere ... jsi opravdu N1.
Odpovědět »
Whocares
05. 11. 2010 / 15:33
Hh, už to zase frčí .) Jen by me zajimalo, co by říkali ti, kteří tak urputně obhajujou jeho profoldování 24bb->6bb, kdyby nevytocil to AT do AQ a šel by ven... bylo by to pořád super zahraný? Dve hodiny se odhazovat na total short a pak to tam poslat s tříoutakem a jít ven...? .) To mě na tom celém rozesmívá nejvíc, že bych se skoro vsadil, že ti co ho tu ted vynašejí do nebes za super hru by prskali jak hrozne to zahrál... stačilo aby nepřišla ta desítka .) Upozornuji, ze bych to rozhodne nezahrál jinak, taky bych chtěl každý euro navíc a čekal si na svoje monster... jenže já na to mám coby extra fish nárok .) Tak či tak at si to zahrál jak chtěl, me to je šumák (jsou to jeho peníze), takže proti tomu nemám ani žbla (kdyby me tu chtel nekdo napadat ze ho kritizuju kdyz mi to může být šumák)... vadí mi na něm jiné věci - viz výše .)
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 15:06
Ok, já bych to dohadování ukončil tak, že začátek FT hrál ultra tight.........po doublupu se osmělil k akci, vytáhnul to na 2 místo v chipech a pak udělal diskutabilní call se 67off preflop (diskutabilní hlavně kvůli jeho dosavadní rangi) a byl na tom na štíru s angličtinou..............jednoduše gratulace k výsledku a hodně štěstí do dalších bojů. ::)
Odpovědět »
juahele999
05. 11. 2010 / 13:38
::D všechny závistivce můžu uklidnit tím,že Martin měl rozprodaných 60%, ale i tak 200K evropskejch very goood ::U
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 13:35
zubb..............za Mrtinovo Buttonem seděli na SB a BB tyk shortstaci...
Odpovědět »
zubb83
05. 11. 2010 / 13:41
EIFI:: Evidentně jsi to sledoval pozorněji než já ::) (já se u toho staral o mimino, takže mi mohlo něco utéct ::;). Je mi jasné, že celkově se snažíš naznačit, že to Martin hrál hodně tight (což je pravda), ale měl k tomu určitě své důvody a ve finále to skončilo, jak to skončilo. Já kdybych věděl, že za pár orbitů foldování všeho kromě KK+ dostanu 2 roční výplaty místo jedné, tak bych taky nedělal nic jiného (pokud mám teda zkusit naznačit nějakou paralelu a necházet tady ICMkem).
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 13:33
Ne neni já to vim
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 13:21
btw na PPL nick Eifi vůbec neni
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 13:19
Fish.................ty si dobrej demagog...................postup z 9. do 3. hráčů byl ultra dílem náhody.............tříoutovej double up a pak preflop call reraisnutýho flopu s 67off (po předešlý preflop tight hře.................ani sem se nedivil Danielovi, že se divil, co tam dělal před flopem se 67..............
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 13:29
EIFI:: Mno to tak v pokeru to tak bývá, nikdo ještě nevyhrál velkej turnaj bez pořádnýho kousku štěstí...
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 13:16
Fish........bohužel nick Eifi neni můj...
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 13:15
zubb.......já tu nemluvim o hřed před finalem........tam celkem dominoval, ale pokud říkáš, že je v pořádku nechat se sežrat blindama z 24BB na 6BB a pak to tam poslat a děj se vůle boží, tak to asi fakt nemůžeš hrát................nebavíme se o Martinovo hře jako celku, ale jenom o hře na finalu, kde byl lucky asi jako Cada na finalu WSOP...........a to že před ním vždycky byla akce, když měl hratelný karty?....................ale vždyť to neni pravda.............koukal jsem na celej FT a několikrát tomu taky nebylo................jako příklad uvedu, když byl na Buttonu, před nim žádná akce, měl asi 10-12 BB a foldnul...............to samý se opakovalo na SB a BB...................byla to ultra tight hra................prostě já říkám...............je to jeden z nejlepších českých hráčů, ale na finalu to tak rozhodně nevypadalo..................a pokud mi někdo tvrdí, že to zahrál na FT super dobře, tak asi koukal na jinej přenos.
Odpovědět »
bocoSmada
05. 11. 2010 / 13:01
Marty to dotiahol do heads up maint eventu EPT (ktory z tychto "chytrejch hosiiikuuu" uz bol ITM na EPT?), svoju pomerne vyrovnanu online hru teda vyzdobil skvelym live vysledkom, dlhodobo patri k top ceskym hracom nielen slusnou hrou,ale aj vystupovanim a vy riesite slowroll? Riesite 30sekund? ...koho z vasich hracov ste vlastne ochotni respektovat? Seba? Mozno mal Marty dierave ponozky, "Kartibuh" a "Axiss" by mohli dramaticky rozobrat aj tento neuveritelny prehresok..... A Negreanu? Mam ho rad uz len koli tej neskutocnej smole v TV tables,ale teraz uletel...
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 13:09
BOCOSMADA:: Když se podíváš na PPL tak ten EIFI na to má docela našlápnuto, takže by jsme zase jeho komentář o tom, že Martin hrál FT příšerně a celé to druhé místo na EPT vlastně bylo dílem štestěny, brát vážně!
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 13:11
FISHONFORK:: měli brát vážně
Odpovědět »
zubb83
05. 11. 2010 / 13:27
FISHONFORK:: Sorry, ale tvůj příspěvek mi moc nedává smysl, zkus příště používat míň teček a normální větné konstrukce. K tomu, co jsem pochopil: Card dead je card dead - jestli tomu výrazu nerozumíš, tak si to najdi na googlu. Openpushovat z buttonu ATC s 12BB je možná přijatelné v nějakém freerollu, ale ne na FT EPT. Nastuduj si ICM a zjisti si jak ti to to ovlivni pushing range do big stacku, kdyz s kazdym vyrazenym hracem mas velky skok ve výhře.
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 13:31
ZUBB83:: Zube přestaň házet perly sviním:-),
Odpovědět »
zubb83
05. 11. 2010 / 13:28
ZUBB83:: adresováno eifimu samozřejmě....
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 11:50
Nehledě ne to, že to co předvedl první dvě hodiny FT, byla hrůza..............za celé dvě hodiny nebyl na jediném flopu.............potom štastně vytočil tříouťáka na doubleupu...................potom se normální hrou vypracoval na 2. místo v chipech a pak si vleze do reraisnutýho flopu s 67....that´s all
Odpovědět »
zubb83
05. 11. 2010 / 12:59
EIFI:: To, co tobě (a mnoha ostatním) připadá jako hrůza, mě připadlo jako ukázka pokerového umu. Je mi jasné, že ty by ses jako shortstack tak dlouho díval na flopy až by ses neměl za co dívat. Podle mě Martina k té hře vedlo pár důvodů: - byl docela card dead a když už něco slušného dostal, tak před ním byla akce, po které se to nedalo hrát (podle jeho znechuceného výrazu to tak prostě vypadalo) - měl moc dobře spočítáno jaký rozdíl dělají výhry mezi jednotlivými umístěními (jen pro inspiraci - rozdíl mezi 5. a 7. místem byl dvojnásobek), takže icm hovoří jasně - stůl byl docela dost loose, takže místo hloupého koukání flop (fakt nevím kdes na to přišel) logicky párkrat repushnul dost evidentní steal Z mého pohledu velice trpělivá a dobrá shortstack hra, která nakonec (s troškou nezbytného štěstí) přinesla své ovoce.
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 13:06
MnZUBB83:: Mno tomu oni nerozumí, hezky jsi to vysvětli, ale je to jako házet perly sviním. Oni prostě potřebujou prudit.
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 12:36
EIFI:: Tve mě z vás zas trefí. Proč jsi na tom finaltablu nebyl ty?
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 11:48
Zjednodušil bych to................tahle diskuze je spíš připomenutí mr. Hrubému, jak se nemá mluvit o soupeřích.........fishky, donkové a pod...............aspoň vidí, jak je to přijemný.
Odpovědět »
Whocares
05. 11. 2010 / 08:49
Nevím, prostě některé lidi tady naprosto nestíhám .) A nejvíc zabíjí Fishhonfork, který tu na začátku demonstrativne oznámil jak odchází na pokergaming, ze uz ho tu nikdo neuvidi, ze je to tu hrozny etc.... a nakonec tu má nejvíc příspěvku... popřípadě tu chvílema píše jak by se měl úspěch respektovat a tyto lidi oslavovat než pomlouvat, načež napíše o Danielovi neco o emocionalnich vylevech a jak chtel hrdinsky ukazovat K9... nádherná ukázka respektu .) A do toho si tu hřeje ego občasným výkřikem typu "Internet je super věc - dovolil hloupým lidem rozšiřovat své výblitky, které jsoou často způsobeny psychsomatickou poruchou..." kdy se asi všem snaží dokázat, jak je hrozně nad věcí a cool... přitom ho evidentně tahle celá diskuze trápí asi nejvíc .) Každopádně obv nic proti němu, jen me trochu nadzvedlo ze zidle jak se ve svém posledním postu navezl úplně zbytečně do DN... A abych nezapomnel, samozrejme gratulace Martymu k obrovskému úspěchu... ::V
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 09:21
WHOCARES:: Neřekl jsem o Danielovi nic špatného, jen že to v tu chvíli neunesl což je evidentní, když ho za to, že se Martin rozhodl dorovnat až po 30 sekundách označil za slowrollistu. Daniela mám rád, ale dle mě je ten kdo to v tu chvíli přestřelil... A to že je Martin neumí anglicky, nesnižuje úroveň jeho pokerové profesionality. Je vidět, že ty se jako správný profesionál chováš. Nicméně bych tě chtěl vidět v situaci, kdy neumíš anglicky, zrovna sis vyhrál pár milionů a Daniel by na tebe něco blekotal. Určitě bys rychle běžel hledat někoho kdo by Vám zprostředkoval rozhovor...
Odpovědět »
Whocares
05. 11. 2010 / 09:32
FISHONFORK:: Tak jsme asi každý viděl nějaký jiný záznam nebo nevím, každopdně mě prostě nepřijde, že by to DN vzal jakkoli neadekvátně.. To s tou anj je imho docela spekulativní... faktem prostě je, že díky tomu zbytečně vznikají situace, které Márty následně není schopen řešit, protože jim jednoduše nerozumí.. Jako profesionál se nechovám, jelikož profesionál nejsem... nějak nechápem tuhle poznámku, ale ok, asi bylo třeba rýpnout si do více věcí, aby to nevypadalo, že vlastně nemáš moc co psát .) Kazdopadne jak jsem uz psal, nic proti tobě nemám, ale faktem je, že šance abychom jeden z nás změnili názor je takřka nulová, protože to hold každý vidíme trochu jinak, tudíž veškerá následující diskuze by byla hodně -EV pro nás pro oba a nic by nám nepřinesla, takže bych se na to radši vykašlal, ok? Svoje názory jsme napsali, tak pojdme dál... .)
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 09:36
WHOCARES:: s tímto s tebou absolutně souhlasím. Hlevně mě mrzí že tato aféra, náležitě nafouknutá zdejším osazenstvem (včetně mě, jako insta komentátora), malinko zastínila Martinův úspěch.
Odpovědět »
Whocares
05. 11. 2010 / 08:48
Zdravím, víceméně se tu do diskuzí nijak nezapojuji, takže mě nejspíš nikdo neznáte, přesto po přečtení tohoto vlákna bych se taky trochu vyjádřil .) Naprosto nechápu co tu někteří z vás děláte... nevím kdo to napsal ani kde přesně to bylo, jestli tady nebo na PG, ale psal o tom, že v pokeru chybí jakýkoli respekt k soupeřům... jakmile je někdo horší, méně úspěšný a nebo se nám prostě jen nelíbí, tak je to hned donk, fish, nemůže to hrát etc etc...bohužel tuhle slovní produkci používá i náš Martin Hrubý. Nechci se toho člověka nijak dotknout, samozřejmě úspěch mu přeji (i když je třeba si sportovně uznat - když už se ten poker coby sport prosazuje - že měl na FT pěknou dávku štěstí a nezahrál tam všechno úplně ideálně a stacilo aby mu nedochcala ta desítka proti Danielovo AQ a místní smetánka by tu pokračovala v házení sraček na jeho hlavu v podobě jaká je to fish, jak zahral ten FT hrozne, jakou nám dělá ostudu etc.), co mi na něm však ale vadí, že coby reprezentant největší pokerová stáje, velký pokerový hráč a vzor spousty lidí, nepůsobí vůbec dojmem profesionála. Když už tedy pomineme tu neznalost angličtiny (ze které vlastně takovéto situace vznikají), tak minimalne prehnana arogance v jeho postech, nyní neschopnost udělat si nadhled nad zdejsima komentarema plus hodit si do blogu crying odstavec jak ošklivý pokerman napsal ze slowrollowal.. jako wtf? Tohle ze je profesionální chování? Nechápu... Nemluve o tom, ze at uz to slowroll byl nebo ne (a čert už to vem, prostě stalo se co se stalo), tak Marty mohl mít trochu slušnosti a Danielovi se po hře omluvit nebo mu aspon vysvetlit, že to neudelal naschval... alespoň já bych tu situaci nechtěl na jeho místě nechat uzavřenou a působit jak arogantní hráč jen proto, že neumím plácnout ani slovo anglicky... i kdybych si tam měl přitáhnout někoho na překlad .) Čímž se tak trochu dostávám k tomu, jak tu začínají někteří házet špínu na Daniela a mluví tu o nějakém emocionálním výlevu.. proboha, ten chlapík to vzal naprosto sportovně.. na videu je vidět jak se při tom slavném podání ruky usmíval a bral to relativne s nadhledem - alespon tak, jak se dalo... 99% lidí by to ustávala podstatně hůř...
Odpovědět »
Apsarin
05. 11. 2010 / 08:55
WHOCARES:: WHOCARES:: ::U ::U ::U ::U ::U ::U ::U HOWGH
Odpovědět »
danielboone
05. 11. 2010 / 08:35
Pozeral som ako podobne situacie riesil Negreanu ked mal nuts pri allinoch, na rozdiel od Martina to komentoval ale tiez si to nechal prejst hlavou, takze problem bol skor v tej jazykovej bariere a zbytocne sa tu Martin Hruby rozculuje, treba zapracovat aj na svojom vystupovani inak Negreanu to nebral az tak vazne ako niektori tu diskutujuci a Martin.
Odpovědět »
Apsarin
05. 11. 2010 / 08:40
DANIELBOONE:: ::U ::U ::U ::R
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 07:32
Internet je super věc - dovolil hloupým lidem rozšiřovat své výblitky, které jsoou často způsobeny psychsomatickou poruchou...
Odpovědět »
Eifi
05. 11. 2010 / 01:57
poky.............www.pokerstars.tv
Odpovědět »
Sedrick
05. 11. 2010 / 01:23
OBROVSKA GRATULACE K SKORO ZDVOJNASOBENI LIFETIME BANKROLLU !!! VELKE GRATZ ! A NERES TU CESKOU ZAVIST... SICE BYT NA DANIELOVE MISTE, NADAVAM STEJNE, ZE TO BYL SLOWROLL... ALE BYT NA TVEM MISTE, TAK PREMYSLIM JAKO TY :-D KAZDOPADNE NADALE POKRACOVAT V TOMTO USPECHU :)
Odpovědět »
p0ky
04. 11. 2010 / 22:47
Velká gratulace! :) Btw. dají se někde najít videa/záznamy z toho EPT? Na Youtube nic není...
Odpovědět »
inf
04. 11. 2010 / 22:46
ne :)
Odpovědět »
Mart
04. 11. 2010 / 22:38
Docela bžunda otírat se o PM v BLOGU MARTINA HRUBÉHO NA POKERMAN.CZ... Si tak představuju, jak Ivetka Bartošová pošle do Blesku svojeí story a fotky z dovolený a na konci článku z titulní strany si čtenář přečte citaci Ivetky: Blesk je špinavej bulvár, ale stejně jsem vás nemohla o svoje fotky a moudra ochudit! Článku chybí anketa: Vymíní si M. Hrubý pro příští blogpost, že pod ním budou zakázány komentáře? ANO / NE
Odpovědět »
FISHonFORK
05. 11. 2010 / 07:39
MART:: Pochybuji že Martin poslal své fotky na kterých s úsměvem slowrolluje Daniela. Tvé přirovnání je trochu mimo mísu. Jen se vyjádřil k něčemu co tady nalilo benzín do mozků našich dementních profíků. I kdyby to ten hrozný slowroll byl, nic to nemění na tom, že se Martinovi podařila životní trefa... Bohužel jí zastínil emocionální výlev Daniela, který se chtěl stát hrdninou co ukáže slavně K9 a na hlavně bude mít tři korunky...
Odpovědět »
Endzeit
04. 11. 2010 / 21:53
fucking unreal. nebudu se opakovat ale argumenty typu "hrubý byl v showdownu poslední na řadě" to je opravdu lahůdka. A řeči o tom co kdo moh držet a payouty a kdesi cosi nemění nic na tom že Hrubý tady skládá v 0 procentech případů. Popojedem, už se těším na rozepsání o jednotlivých hendách, debata nad nima by mohla bejt plodnější. Asi nebude.
Odpovědět »
kawamen
04. 11. 2010 / 21:38
Axxis: Tys reagoval na můj příspěvek a já zase na tvůj, pokud se to nesmí, musíš to tam napsat!! ::R
Odpovědět »
kawamen
04. 11. 2010 / 21:23
Axiss 04.11.2010 20:17:11 Tohle je opravdu logika - já blahopřál Martymu, nevím, že bych psal něco o tobě, ale v tomto případě patrně platí pořekadlo " že potrefená husa se vždycky ozve" Takže znovu velká gratulace k výsledku MÁRTYMU. ::U a Axxisovi k vlastnímu názoru ::U podpořenému zahraničními pokerovými servery ::A
Odpovědět »
Axiss
04. 11. 2010 / 21:29
KAWAMEN:: Já taky nikde netvrdím, že si o mně něco psal. Možná bys měl reagovat pouze na příspěvky, které 100% pochopíš.
Odpovědět »
Rounder
04. 11. 2010 / 21:23
Mohol mat aj iba 30% sancu na vyhru.
Odpovědět »
ZungWirth
04. 11. 2010 / 20:24
Moc pěkný článek. Jsem rád že se k tom i vyjádřil mistr Hrubý. Mě ani nepřišlo že by se Daniel hodně hněval, přece jenom FT a jde o velký lowe. Pěkná práce Martine. Už se těšim až tento díl bude v TV.
Odpovědět »
kawamen
04. 11. 2010 / 19:59
Za Martina mluví výsledky a je škoda, že se tady projevuje naše česká závistivá povaha ::N Myslím že na místě je gratulace a závidět si můžeme každej potichu doma. ::T Takže Martine ::V velká gratulace a jen tak dál. Češi GOUUUU! vidle ::R
Odpovědět »
Axiss
04. 11. 2010 / 20:17
KAWAMEN:: Tahle logika, že jak někoho nechválím, že mu automaticky závidím, to je taky perla. Tak mají lidi i vlastní názor, to je toho. Stačí si pročíst zahraniční pokerové servery a zjistíš, že to nemá s touhle zemí nic společného.
Odpovědět »
culibrk1
04. 11. 2010 / 19:56
Předně velká gratulace Marty.Klasické komenty grataulace i vám ::S.Dlouho jsem se odhodlával zda to vůbec mám blogovat,ale nedá mi.Ve Vídni jsem byl a Martinovu hru sledoval po celý turnaj.U každého stolu kde seděl vždy dominoval až do posledních 18hráčů kde svoji taktiku upravil a podřídil FT.Na FT hrál dle chipů a peněz přesně co mohl.A slowroll?Jakej?Na thurnu kde ještě jak všichni víme ještě žádna nuts neni a od Danilelova All-inu uběhlo přesně 10sekund.Rozdíl v penězích 10mg.No pardon já bych po tom druhém All-in přemejšlel ještě dnes. ::;
Odpovědět »
bejzbolka777
04. 11. 2010 / 19:49
to je hovno, já jel tramvají a někdo tam říkal že prej prodal 170 procent ::N
Odpovědět »
BTBAM
04. 11. 2010 / 19:51
Odpovědět »
pr0f1
04. 11. 2010 / 18:07
Pinkam si ve forbesu 300 FO a najednou slysim jak se bavi o martinovi jak to trefil a druhej na to: Ale nejhorší bylo že to slowplayoval :D sick total fish:D
Odpovědět »
maxo
04. 11. 2010 / 17:26
mate odkaz nekde na video z FT??
Odpovědět »
fcslovacko
04. 11. 2010 / 16:45
gratulace ::) uzivej si penize a gl v dalsich turnajich ::B budu fandit ::)
Odpovědět »
Capy
04. 11. 2010 / 16:42
banda x noname diskuterov sa tu hada o nicom.. a niekde to sleduje so 400 papiermi na ucte martin hruby a musi sa sakramentsky dobre zabavat:)
Odpovědět »
sssebas
04. 11. 2010 / 16:21
Martine super !!! Vyjádřil ses k tomu suprově ... přeju hodně štěstí a zase nějakou pořádnou trefu ::U
Odpovědět »
Apsarin
04. 11. 2010 / 16:26
SSSEBAS:: Druhý bod, ke kterému bych se chtěl vyjádřit je pokerman. Komentáře uživatelů neřeším, to už na pm patří mezi standard, co mě ale zaráží je bulvární a senzacechtivá politika celé redakce, jejíž osazenstvo se neváhá snížit k polopravdám, aby iniciovali vodopád gustovní diskuze a dosáhli onoho tolik žádoucího klikání.SEBECHVÁLA SMRDÍ ::D ::D ::D ::D SSSEBAS::
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 16:31
APSARIN:: Když na to člověk má ::R
Odpovědět »
sandiCzech
04. 11. 2010 / 16:55
kolik z vas borci si pravidelne chodi pohonit ego na novinky.cz? tady to totiz tak vypada... FISHONFORK:: a ty se na ne vykasli a zustan, jsi jeden z mala, jehoz handy me zajimaj...
Odpovědět »
zubb83
04. 11. 2010 / 16:17
Další skvělá vlastnost: Když jsem za vola a nemám argumenty, tak aspoň začnu druhou stranu urážet. Známé firmy mě opět začínají bavit ::D
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 16:20
ZUBB83:: je mi líto že jsem se k tomu snížil, ale jak říkám jsem cholerik...chodíš na pokergaming?
Odpovědět »
BTBAM
04. 11. 2010 / 19:53
FISHONFORK:: Na Pokergamingu se to rozebíralo úplně stejně ::;
Odpovědět »
zubb83
04. 11. 2010 / 16:24
FISHONFORK:: Adresát mého posledního postu jsi nebyl ty, ale je vidět, že máš oproti kolegům aspoň nějakou sebereflexi :) Na pokergaming.cz nechodím, ale určitě zkusím omrknout...
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 16:28
ZUBB83:: Jj pokud budeš mít jiný nick, tak mi tam napiš post...
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 16:17
Mě to tady opravdu nebaví. Nemám čas na to ztrácet tady čas kravinama. Uvidíme se na pokergamingu.cz.
Odpovědět »
johnhorak
04. 11. 2010 / 16:04
nevim jestli to byl slowroll, ale ok to taky nebylo, martine hruby
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 15:59
Mno i případě že by měli soupeři KK, a a high flushdraw, má 15% na výhru, odds jsou cca 1/3,5 takže spíše nepříznivé, ale dle mého to vyvažuje šance na to vzít velkej pot a zajistit headsup...
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 15:59
FISHONFORK:: Jee to diskutabilní move,
Odpovědět »
kartibuh
04. 11. 2010 / 15:47
víš jak, mě jde o tohle, že se tenhle portál prioritně zaměřuje na rady začínajícím hráčům a pak člověk, který mluví o ostatních hráčích jako fishkách provede podle mě špatný move, který má hodnotu několika milionů korun, kdy podle jeho vlastních slov může stát proti setu a FD. Místo absolutně nezajímavých keců o slowrollu a napadání redakce bych velmi uvítal, kdyby nám Martin odtajnil trochu svojí strategie a vysvětlil to.
Odpovědět »
maroscz
04. 11. 2010 / 17:48
KARTIBUH:: Celou dobu hrál tight, protože mu nic jinéhov podstatě nezbývalo, teď se dostal na 2.místo na chipech. Hráli v pěti. Hráč UTG raisne, Daniel na MP call. UTG je tak tight, že na nějaký squeeze hráči na blindech nemůžoiu mít ani pomyšlení. Jsi na buttonu. Máš poslední šanci zahrát nějakou spekulativní handu, kterou jsi za celý den ještě nepředvedl. Číhneš do hole a najdeš tam konektory, i když ne suited. Callem ztrestáš chipleadera za to, že ti nabídl takovouhle příležitost. ::V
Odpovědět »
zubb83
04. 11. 2010 / 15:51
KARTIBUH:: Az ti martin odpovi, tak se zeptej durra proc 5betuje s 86s ::D
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 15:52
ZUBB83:: ::D
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 15:16
JE MI Z VÁS NA ::S , chudák Martin místo toho, aby tady viděl hromadu gratulací, uvidí zde hromadu shitu. ani bych se nedivil kdyby se na celej pokerman vybodnul.
Odpovědět »
Radekparek
04. 11. 2010 / 15:44
FISHONFORK:: asi jsi si nevšiml že i tak Martinovi až na pár lidí všichni gratulují
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 15:26
FISHONFORK:: Gratulaci uz bylo pomerne dost, takze neustale oslavne choraly mohou pomalu ustavat. Mne na Martinovi mrzi jeho oznaceni pokermana za bulvar. To je evidentni prestreleni.
Odpovědět »
zubb83
04. 11. 2010 / 15:22
FISHONFORK:: V tomhle státě se prostě úspěch neodpouští (pro příklad nemusíš chodit daleko - viz. OShark).
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 15:26
ZUBB83:: Ano asi tak nějak, s buřtem a lahváčem u TV, jako páni světa - plnou prdel keců a výsledky žádné...:-D
Odpovědět »
michalsi
04. 11. 2010 / 16:06
FISHONFORK:: rybicko, martin ti ale zadny $ za lezeni do prdele nejspis neposle.
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 16:13
MICHALSI:: Já mu do prdele nelezu, ani to nepotřebuji, nefrčim v pokeru jako ty, abych svoje dolary dostal lezením onomu či tamtomu do prdele. ::D ::U .
Odpovědět »
kartibuh
04. 11. 2010 / 15:11
mě by spíš místo řešení kravin zajímalo, co to bylo za move do UTG raisu a callu z buttonu callnout 67o a následně na K-high boardu po silném betu a callu callnout s OESD. Kdybych tam neposlal tu 9 na turn, tak by ses gratulačně a zbytečně odházel na nesmysl. Díky za vysvětlení.
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 15:22
KARTIBUH:: Preflop sel zrejme kvuli tomu, ze pred nim call Daniel a Martin byl na buttonu. Pak se rozhodl doplatit 750.000 kvuli velikosti potu po druhem Danielove callu. Pokud by neprisla 9 na turn, mel by stale neco pres 2mil. tedy stejne jako Rek a Nemec. Bylo to odvazne, diskutabilni, ale porad jeste stravitelne.
Odpovědět »
kartibuh
04. 11. 2010 / 15:34
SVENMAT:: Rikas pres 2 miliony za carou a milion investovanej. TJ. cca 1/3 stacku ve hre, kde muze mit klidne i 15% na vyhru (proti setu+FD).
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 15:52
KARTIBUH:: Souhlasím, že to bylo spíše za hranou. Mozna nějake vnuknuti od Kartiboha ::)
Odpovědět »
zubb83
04. 11. 2010 / 14:48
Opravdu idnes hadr tady ::D fakta: - Martin premyslel cca. 15s pred callem - nuts na turnu jeste neznamena nuts na riveru - slo o obrovske penize - v allinu byli dva hraci - s showdownem byl Martin posledni na rade - slowroll = ZAMERNE zdrzovani hry Kazdy racionalne premyslejici clovek si tyhle fakta normalne interpretuje. Kazdy blbec, ktery hre nerozumi a nechape, co se vlastne stalo, logicky prevezme nazor, ktery si nekde precte a pak ho jenom papouskuje.
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 14:56
ZUBB83:: ::U ::U ::U ::U
Odpovědět »
Doudak
04. 11. 2010 / 14:56
ZUBB83:: ::U ::U
Odpovědět »
Many
04. 11. 2010 / 14:41
FISHonFORK @ RE 04.11.2010 14:38:16 Online 14:38:22 : vůbec nic nemám proti Danielovi je v pohodě veselej le já říkáš šlo o triple crowd a šel by na prvni misto MTT hráču v historii takže proto ty emoce to stim vysmáním to snad profíci nedělaj jen mě serou ty keci tady odvšech kdyby se dostali na ft EPT na turnu jim přišlo nuts tak se jim rozklepou ruce a načuraj si do plenek ::S
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 15:04
MANY:: Mno jen se těším až nám tady naši borci sestaví TRIPLE DONK TEAM - HRUBÝ, KABRHEL a pravděpodobně Škampa po tom co při EPT Praha na shortstacku nepošle all in z CO a pak se před callem s nuts flush podrbe na zadku a callne až za 15 sekund. "Místo chvály hov.a na Vás vy profíci, vaše úspěchy jsou nám u p.dele, my jsme si přečetli knižku Jak hrají profesionálove a hned jak se vyhrabem z -112 dolarů dáme Vám nazadekl"... ::D
Odpovědět »
Many
04. 11. 2010 / 14:30
někdo to psal že chtěl mit tight image proto ze začatku skoro nic nehral a vy dementi furt neserte stim slowrollem i kdyby tam byl tak co vemou mu prachy nebo škrtnou mu jeho životni uspěch a nebo nebudou s danielem super kamoši jakože určitě nikdy nebyli ste trapní stím
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 14:38
MANY:: Navíc bych pochopil ty kecy, kdyby to po 5 minutách otočil začal se smát hrdelním smíchem stáhl si kalhoty a ukázal jim nahej zadek. Ale on to dorovná po 40 sekundách....hroznej slowroll úplně hroznej. Myslim že by mu měli výhru zabavit. Vše je to o tom, že Daniel to neunesl - ztratil životní šanci na mega úspěch... Za tejden se z toho vylíže a zas to bude veselej chlapík.
Odpovědět »
ondrejik
04. 11. 2010 / 14:26
Martynu kazdopadne velka gratulace.. ::U
Odpovědět »
kaze
04. 11. 2010 / 14:22
márty, můžeš prosím v těch dalších příspěvcích vysvětlit proč jsi zvolil v úvodu ft ten beton, ač ti chodili karty? nechápal jsem ty foldy se stackem kolem 10 bb z cutoffu, btn a sb bez předchozí akce.
Odpovědět »
kaze
04. 11. 2010 / 14:22
KAZE:: chodily
Odpovědět »
uglygame
04. 11. 2010 / 14:10
Opakovaná gratulace Martymu.. Nevíte někdo o záznamu z final table včetně ukazovaných karet? :O
Odpovědět »
vojta88
04. 11. 2010 / 13:52
Co člověk to názor a tady je z toho taková show. Já sem u toho sice nebyl, ale viděl sem to jak při live přenosu, tak potom několikrát ze záznamu a klidně se všichni zblázněte a nadávejte jak sem závistivej a pitomej čecháček, ale podle mě to prostě slowroll byl, i když doufám že neumyslnej. A pochopitelně to Daniela nasralo a na tom, že je to jeden z nejsympatičtějších "poker celebrit" to pro mě nic nemění. To jak se zachoval nebylo nic hroznýho a už vubec ne nepochopitelnýho. Jinak by mě spíš zajímalo vyjádření k otočení karet při showdownu. To že 20 sec. přemejšlel nad dorovnanim s nuts se dá pochopit (i když si při tom pěkně podepřel bradu), ale že insta neukázal svoje nuts (ano, měl prostě nezahoditelnou kombinaci a to že moh bejt poraženej na riveru nic nemění na faktu že měl instacallnout, už když calloval na flopu musel mít představu proti čemu může stát a jaký má outs) a nechal ostatní spekulovat o tom, co že to teda asi má, to mi nepřipadá fair (to že podle pravidel měl ukazovat jako poslední je celkem irelevaní a nepodstatný v daný situaci, to by mělo každýmu kdo hraje aspoň trochu live být jasný). Možná je to tim že neumí anglicky (což mu asi jako jedninej nevyčítám, sice je to ostuda, ale neni to přece nikoho povinnost mluvit anglicky), ale těžko říct. Každopádně gratuluju a nerad bych aby to vyznělo nějak negativně, jenom mi nedalo nenapsat co si o tom myslim, když tu každej bleje to svoje...
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 14:21
VOJTA88:: Panebože instacall na final table EPT ? ... to už se fakt ty návyky z 5 dolarovzch turbo turnaju zaryly hluboko pod kuzi ::) Instacall není povinnost. Důležité je udělat dobré rozhodnutí. Opakuji, že Michal neměl neporazitelnou kartu. Měl ji nejlepší v daný okamžik, ale ne 100p nuts. Takže 15vt v takove situaci naprosto regulerni. Kam všichni tak spěcháte ? Proč pořád instacally ? Na co, k čemu ?
Odpovědět »
Radekparek
04. 11. 2010 / 14:27
SVENMAT:: v daný okamžik měl stopro nuts...vidíš tam něco jiného?
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 14:41
RADEKPAREK:: Negreanu mohl mít 7s6s resp. 7h6h, takže buď split nebo prohra. Martin také mohl být ve hře AhKh, KdKc, a jeho 76, kde by mel 59p na vyhru. To není jen o instacallech. V takové situaci, kdy pred vamiDaniel callne Italuv allin, kdyz pred tim nikdy takova velka situace nenastala, se prote musite 2x nadechnout. 15 sekud je v takove situaci nic.
Odpovědět »
Radekparek
04. 11. 2010 / 14:50
SVENMAT:: no a co? stejně na tom turnu máš nuts....a i kdyby měl 6h7h...foldneš?OMG....
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 15:15
RADEKPAREK:: Mluvil jsem o foldu ? Kde ? Jen jsem psal, že to byla mimořádná situace. Takže nádech, výdech, nádech, výdech a jde se na to s přáním ať nuts vydrží i river.
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 14:57
RADEKPAREK:: No ale určitě není to, že mám momentální nuts dát insta sekundovej call a začít tančit kolem stolu
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 15:04
FISHONFORK:: důvod
Odpovědět »
CZDonkey
04. 11. 2010 / 20:10
FISHONFORK:: vsichni tady vime, ze stejne budes na pokermana chodit porad ::D na idioty nasad ignoraci a vsechno bude v pohode. docela to funguje i v beznym zivote ::;
Odpovědět »
Apsarin
04. 11. 2010 / 14:54
RADEKPAREK:: ::U ::U ::U
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 14:14
VOJTA88:: A 40 sekund ti přijde moc? Já si myslim, že to Martin už dostatečně vysvětlil...
Odpovědět »
Radekparek
04. 11. 2010 / 14:26
FISHONFORK:: to jsi trochu mimo,daniel to vzal kromě prvního momentu v poklidu....co člověk to názor...podle mě to byl slowroll...neříkám že úmyslný,to určitě ne...ale tohle trvalo moc dlouho, hlavně to čekání na showdown, jinak Martymu samozřejmě GRATULUJI, takový úspěch si zasloužil
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 13:37
Mě už to tady na pokermanu opravdu neabaví. Je zbytečný sem chodit, místo toho, aby zde byla hromada gratulací, snažíte se pitvat v kravinách. Nevidím žádný problém v tom, že dorovnal až po 40 sekundách, na stole leželi dvě flush draw, čelil možnému setu a spárování na boardu s následnou možností fullh. Stalo za to si v hlavě trochu sesumírovat co se dál může dít, minimálně se zamyslet čemu čelím a jaké budou důsledky když dojde flush - budu mít o pár set tisíc méně. Neřeknu kdyby čekal 2 minuty apod. Myslim, že nám to Martin dostatečně vysvětlil. Jsem z atmosféry zde, do které jsem bohužel přispíval i já, absolutně znechucen. Náhazeli jste do pytle donků Kabrhela, Hrubého, na řadě Škampa, tak Honzíku snaž se... Jelikož mi ten hate co se tady šíří kazí radost ze života, bojkotuji to tady. Pro lidi, kteří semnou komunikujou jsem k zastižení na mailu - schafy@seznam.cz, nebo na pokergaming.cz, pokerzone.cz. Přeji Vám hodně zdaru při šíření hate ::U
Odpovědět »
Apsarin
04. 11. 2010 / 14:34
FISHONFORK:: nikdo není nenahraditelný ::D ::D ::D ::D ::D ::D ::D ::D ::D
Odpovědět »
ondrejik
04. 11. 2010 / 14:23
FISHONFORK:: jn, neblbni.. jsi jeden z par hracu, ktereho tu beru vazne.-)
Odpovědět »
Istral
04. 11. 2010 / 13:56
FISHONFORK:: Neser voe, chyběl bys mi tu ;)
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 14:16
ISTRAL:: Jestli ti můžu poradit, začni navštěvovat pokergaming.cz, tam máš šanci se něco přiučit.
Odpovědět »
Istral
04. 11. 2010 / 13:31
Minuta? Doboha, to jsou zase kecy. I na onlinu si kolikrát při daleko méně náročném rozhodování vyberu celý timebank, abych si spočítal odds, svoje outy, předpokládané outy soupeřů a pravděpodobnost výhry nebo prohry, a to vše v souvislosti s velikostí blindů, fází turnaje, stacků atd, atd. Mám jako hrát dvě hodiny a pak to na bublině projet kvůli pár vteřinám?
Odpovědět »
Padas
04. 11. 2010 / 13:24
Velká gratulace především, závidím ti stejně jako všichni zde diskutující /i ti co ostatní osočují z tupé závisti/, ale v dobrém, v tom smyslu, že bych někdy něco podobného také chtěl zažít a moc ti to přeju a nenapadá mne žádný cz hráč, kterému bych to nepřál. Jen by to chtělo víc pokory, v tvých blozích a reportech se to hemží výrazy ryba vlevo, nitka vpravo apod. a přitom velkou část ft jsi tak mohl ostatním připadat ty. Útočit na PKM, že do článku zařadí asi nejdůležitější a nejzajímavější moment z ft s komentářem, že jde o slowroll, když to tak pojmenoval i Negreanu, který byl sakra blízko, je zcestné. Nemyslím, že to byl slowroll, ale v pořádku to určitě nebylo, hned jak se turn otočil, víš že to nikdy nemůžeš zahodit, klidně si 20 s popřemýšlej, proti čemu asi stojíš, ale pak po callu bych karty otočil a omluvně řekl, že mám sice nuts, ale je to pro mně obrovskej pot a nečekaný 2 all-iny apod... Nevěřím, že 99% českých hráčů by přemýšlelo déle, spíš naopak, ale je fakt, že 99% českých hráčů se do takové fáze v takovém turnaji nikdy nedostane.
Odpovědět »
Etistuta
04. 11. 2010 / 13:06
Gratulace a pár mých názorů: 1. Dan to prostě neunesl a trapně prskal,víceméně se jenom ztrapnil,protože od profíka jeho kalibru,bych čekal více nadhledu,než takové ufňukané osočování! 2.mne velice pobavilo,že se tu našli takoví borci,kteťí označili Mártyho za nejslabšího hráče FT :-D ,ono jde totiž velice těžko být agresivní a diktovat tempo hry,když je člověk short a nezbývámu mu nic jiného než si počkat na handu;-)
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 13:02
Tak a už tu zase začíná válení kuliček z hovínek ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S
Odpovědět »
Axiss
04. 11. 2010 / 12:56
20s přemýšlení nad handou co nejde položit, dalších 20s než se ji uráčím konečně otočit. Pak pomluvím všechny kdo to viděli stejně jako ta nicka Negreanu a kauza nehty má své druhé volné pokračování.
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 13:16
AXISS:: Víš na co se těším? Zejména na to, až si budeš své narcistické ego utěšovat někde jinde.... ::U. Mě už ty tvé kometáře zde lezou krkem... ::S
Odpovědět »
michalsi
04. 11. 2010 / 13:25
FISHONFORK:: Mě zas ty tvoje. Vím že neúmyslný, ale slowroll to byl. Uběhla bezmála minuta od toho, kdy daniel řekl all in a toho, kdy martin hodil na stul svoje 67. Je potřeba se tomu pak postavit celem a přiznat si to.
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 13:39
MICHALSI:: Minutu od Daniealova allinu ? Kolik chipů navíc je za instacall ? Tam jde o velký prachy ty chytrej, mohl stát proti 6s7s .. mohl byt proti AsKs, KK atd. .. mohl tu hru projet a ty mu tu vycitas 15vt na rozmyslenou a klasicky showdown, ktery neni u live tak rychlý jako v online ?
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 13:14
AXISS:: 1. neměl nuts ... dva alliny pred znamenaji dve monstra a existovaly 2 lepsi handy nez mel on .. rozhodně nemel neporazitelnou handu, jak to tu vsichni prezentuji ... to neznamena zahoz, ale solidni duvod, proc se 2x nenadechnout 2. 15 až 20 vterin je v live pokeru zanedbatelnz cas 3. to, že si něco myslí Negreanu, je irelevantní .. to jsou jeho subjetivni pocity, ktere nejsou nijak smerodatne .. on to citil jako slowroll, to ale automaticky neznamena, ze to byl slowroll .. to je jak s tou rukou na konci, co nechtel podat Martinovi .. Martin to mohl subjetivně vnímat jako urážku, Daniel to třeba nijak zle nemyslel A můj názor na reakci Martina vůči pokermanovi ? Je to podobná hysterie jakou převedl .Daniel.
Odpovědět »
sharik
04. 11. 2010 / 12:37
Pridavam se ke gratulacim. Turnaj jsem nesledoval, ale zaznamenal jsem spoustu reakci v diskusi na PM o katastrofalni hre, kdyz jsi byl jeste short ... jak jsem si pral, abys to nakonec dotah daleko a vsem zavrel usta :) Stalo se! ::U Hodne stesti dal!
Odpovědět »
Hladky
04. 11. 2010 / 12:36
Martin vcera ve zpravach prohlasil, ze Daniel neunesl vyhru. Ja mam tady z toho crying blogu pocit, ze nam Martin neunesl vyhru ::R. Pokerman dela pro poker vic nez Martin ve Snidani s Novou. Trocha pokory by neskodila...
Odpovědět »
juahele999
04. 11. 2010 / 12:53
HLADKY:: Souhlas!! Při těch dvou allinech, ses tam naparoval jako kdyby si mel low set!!! a pak otočíš NUTS!!! , sedět tam labilnější jedinec, tak ho máš na zádech!!!,........ jinak samozřejmě gratulace k tomuto úspěchu, je to sen, který se ti vyplnil!! ::U
Odpovědět »
Etistuta
04. 11. 2010 / 13:09
JUAHELE999:: co je špatného na tom,že si nechal nejdříve otočit karty hráčô,kteří je dle pravidel měli otočit první?!
Odpovědět »
michalsi
04. 11. 2010 / 13:27
ETISTUTA:: Tohle se dela na 300kc freezoutech vis... ze si pockas co maj a pak se jim vysmejes s nuts. Kdyby mel treba set osmicek, nereknu nic, ale s 67 tj vysmech.
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 13:33
MICHALSI:: Pokud se ty vysmíváš na 300Kc freezoutech, ještě neznamená, že to dělají jiní na final table EPT. Tam si nikdo honit triko nepotřebuje.
Odpovědět »
juahele999
04. 11. 2010 / 13:19
ETISTUTA:: to asi nebylo na mě, já jsem o showdownu nic nepsal ::;
Odpovědět »
Etistuta
04. 11. 2010 / 13:21
JUAHELE999:: nene ;-) to bylo na Axisse
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 13:29
ETISTUTA:: Kdyby se chytrák Axiss podíval na záznam, zjistil by, že Martin otočil karty dřív, než je dealer přisunul k vyloženým kartám. Ať si poslechne, kdy a jak hvězdný Daniel říká "you have seven six" a za jak dlouho poté jsou karty posunuté k vyloženým.
Odpovědět »
Istral
04. 11. 2010 / 12:33
Gratz ::U skvělá hra na shortstacku, imho :)
Odpovědět »
juahele999
04. 11. 2010 / 12:32
wtf!!!????to, že zástupci pokernews byli na místě, neznamená, že viděli něco jiného než ostatní,ne?? Na to, že si PS Pro, a hraješ to nejdéle v cz, tak moc dobře víš, že ať stojíš proti čemukoliv, tak to nikdy, ale nikdy nezahodíš!!! ::N
Odpovědět »
palo1973
04. 11. 2010 / 12:22
marty mna zaujala tato,vec,ktora trochu zanikla vo vire tejto "kauzy" -akurat citam na jednej rakuskej sajte toto: Der erst 20jährige Deutsche Michael Eiler, der sich für dieses Turnier per Satellite qualifiziert hatte, gewann das Heads-Up gegen den Tschechen Martin Hruby. Vorher hatten sich die beiden zusammen mit dem drittplatzierten Griechen Konstantinos Nanos das Preisgeld größtenteils aufgeteilt. -kto nevie nemecky,udajne tam bol deal v trojici
Odpovědět »
LordLobo
04. 11. 2010 / 12:21
SvenMat:Souhlas!Myslím si, že Martin nepsal tento blog s chladnou hlavou...To, že někdo napíše, že si handu slowrollnull považuješ Martine"za naprosté porušení novinářské etiky"???To nemůžeš myslet vážně!Snad ti to druhé místo tak rychle nestouplo do hlavy... Jinak moc gratuluju a jen tak dál....
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 12:21
Martine, nabízím Ti na výměnu: "Kurz angličtiny pro pokerového profesionála" za kurz "Jak se dostat na final table EPT (a být aspon druhý)". Těším se na spolupráci a blahopřeji k úspěchu ::)
Odpovědět »
agregus
04. 11. 2010 / 12:15
KASLAT NA OSTATNYCH. JE TO KRASNY VYSLEDOK A ZAROBOK A TO JE DOLEZITE. To ako sa bude ktokolvek cudzy vyjadrovat je UPLNE bezpredmetne. Cital som aj na 2p2 k tejto zalezitosti cele vlakno a niektore reakcie su fakt trapne a neprofesionalne. Jedine co ma na tejto celej veci FAKT mrzi je Danielovo chovanie... ma dost rokov a skusenosti na to, aby to v sebe podrzal.
Odpovědět »
agregus
04. 11. 2010 / 12:16
AGREGUS:: omg cudzI, nie cudzy... :((
Odpovědět »
SvenMat
04. 11. 2010 / 12:15
Řeči o slorollování byly od začátku nesmysl, což jsem psal už v příslušné diskusi. Nesmysl je ale také komentář Martina vůči pokermanovi jako "senzacechtivá politika". Každý má právo vyjádřit svůj názor a tohle byl jenom názor, nic víc. Nebyla to zpráva o nemanželském dítěti nebo o tom, jestli Martinovi slušel klobouk nebo ne. Takže pokud někdo napsal, že to vypadalo jako slowroll, pak stačí z pozice hráče řici to, co bylo řečeno a je to. Rozumní čtenáři to pochopí a instablázni si budou dál myslet své.Takový už je svět ::)
Odpovědět »
H5Q
05. 11. 2010 / 09:04
SVENMAT:: Ale ten klobouk mu slusi :) btw aji me ho bylo lito jak z toho byl vyklepanej...uplnej uzlicek nervu :) ja bych tam hodil savli a zkolaboval :)))))))))) gl Mr. Hrubý a zavistivce kaslete :)
Odpovědět »
Krataman
04. 11. 2010 / 12:11
divim se mu, ze ma takovou urazenou a hysterickou reakci vubec zapotrebi....resit komentare lidi pod clankem? K cemu? Nemel by se snizovat a resit podobne chujoviny, zvlast po tom uspechu, ktereho dosahl....povznest se nad podobne veci, doucit se angl. a budeme mit plnohodnotneho profika na svetove urovni. ::U
Odpovědět »
pilda
04. 11. 2010 / 12:08
Ještě jednou gratulace, ten obrázek s bondem je mooc ::D jinak imho negreanu na tiltu, akorát mě mrzí, že na všech portálech se řeší slowroll a už ne jeho špatná hra - pf call proti nejvíc týpkovi na finalu, spekulativní call na flopu, turn už musel dát, ale imho to nezahrál nejšťastněji - názor total fishky, ale couž. Dost v tom asi sehrála jazyková bariéra, kdybys mu anglicky řekl to, co si napsal tady, tak je trochu klidnější. Holt mu šlo stejně jako všem o hodně. Taky mě celkem překvapuje, že v půlce článků na zahraničních serverech tě označují za Hungarian Pokerstars Pro :) hodně štěstí v dalších bojích a ještě jednou ::U
Odpovědět »
Jooker1988
04. 11. 2010 / 12:13
PILDA:: přesně tak všude se řeší slowroll, ae že to zahrál jak ...., to už nevidí nikdo ( je to přece daniel ::W ), jinak samozřejmě gratulace martinovi a gl do dalších bojů ::;
Odpovědět »
maroscz
04. 11. 2010 / 11:55
Už to sem píšu asi popáté a zatím bez jediné reakce, ale opravdu by mě zajímalo, jak si reagoval na fakt, že se profesionální hráč na final table EPT po flopu znovu podívá na karty. Pro mne osobně již toto byl okamžik, který mi nedovolil do konce handy ani mrknout, abych nepropásl něco důležitého a zajímavého.
Odpovědět »
colossus
04. 11. 2010 / 11:50
zdravím...nejdřív musim Martinovi pogratulovat, vážně skvělý úspěch na mezinárodní scéně. Mám jeden dotaz. Je možné někde najít video z finálového stolu nebo alespoň nějaký sestřih? Díky za odpověď
Odpovědět »
jirinho
04. 11. 2010 / 11:43
Gratulace, Martine. A otazka: resil si potom tu situaci s Danielem s uz vystydlou hlavou? :)
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 11:39
CONGRATZ ::U , myslim že 98% ( ten zbytek má kecy na všechny a většina z nich umí leda tak koulet z hovínka kuličku) lidí ti zde držela palce a už tím, že jsi se dostal na FT jsi spoustě lidí zde udělal obrovskou radost. To, že jsi nakonec skončil na 2. místě bylo třešničkou na dortu, škoda že z Tvé jízdy nebylo 1. místo, už jsem si připravoval žádost panu Prezidentovi, aby tě navrhl na státní vyznamenání ::D . To, že se ti dostalo takového úspěchu, beru jako poděkování Tobě od Kartiboha, za to co pro poker děláš. ::D. Doufám že tě ta výhra pořádně nakopne a budeš nám rybičkám ještě víc pomáhat k tomu, aby jsme někdy taky zažili to co ty minulý týden:-). Tak pokud si todle přečteš, tak ještě jednou congratz ::U ::U ::U ::U
Odpovědět »
CZDonkey
04. 11. 2010 / 11:36
jasny, navic se ten board nakonec sparoval, takze stesti ze ten set nikdo nemel. Daniel je v pohode hrac, akorat si ho poresil na dva rezy ... no vlastne na 3 :D to by asi vytiltovalo kazdyho, kdo by mel skoro jistej headsup
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 11:43
CZDONKEY:: Co by asi dělal v Danielovo situaci Helmuth, ten by si zas v pláči lehl na zem, pak by se zvedl rozkousal karty a nacpal je Martinovi za klobouk:-D
Odpovědět »
FISHonFORK
04. 11. 2010 / 11:42
CZDONKEY:: No chudák Daniel, myslim že za pár měsíců se z toho vylíže a bude z něj zas veselej chlapík:-)
Odpovědět »
Hladky
04. 11. 2010 / 11:20
img:http://img72.imageshack.us/img72/3033/totalf2.jpg
Odpovědět »
MegaHousenka
04. 11. 2010 / 11:19
Doufám že co nejdřív uděláš zase nějakou moc pěknou trefu. Aby závistivci pukli závistí a nebylo tu tolik na blito jako začalo být zvykem. Gl Hf ::U
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz