x

 Cash Games (5)

King’s Casino RozvadovNLH2/4 € 5/8
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8
Ambassador CasinoPLO100/100 Kč 6
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 Kč 8
Showdown Poker Club MuzeumPLO20/20 Kč 6


 Turnaje (14)

10.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
24.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
28.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
31.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
26.6. 16:00
12 500 Kč
2 000 000 Kč
Zobrazit více »

Aktuálně

Jan Škampa: Analýza ruky z ČPT

Ikonka datum zveřejnění12. 05. 2011
Ikonka komentáře24

V analýze hand se budou střídat po měsíci a v květnu se můžete těšit na čtyři zajímavé partie od EPT šampiona Honzy Škampy, který tento akcí nabitý týden tráví v Madridu na Grand Finále EPT, kde má za sebou Main Event, €5k side event, €1.100 turbo a ještě ho čeká zejména prestižní turnaj EPT šampionů.

Jeho první handa pochází z posledního turnaje ČPT.

Hand 1:
J , J , level 3, 75/150, effective stack 18.000;

Soupeř CO raise 550, já na buttonu re-raise na 1.700, soupeř re-re-raise 3.750. U stolu jsem byl poměrně aktivní, byl to můj několikátý 3bet, ale soupeř se nezdál dost agresivní, aby byl atraktivní 5bet all-in. Zároveň se mi nechce zahodit tak silnou ruku, navíc za docela dobrou cenu a v pozici, proto jsem se rozhodnul pro call.
  

Flop A , J , 9 , soupeř check, já check. Jako jeho nejpravděpodobnější ruce mi připadají KK a QQ, čas od času možná nějaké slabé eso nebo QJ. Čili ruce, se kterými mi do riveru zaplatí skoro jistě max jednu sázku. Silné Ax a flush draw by zřejmě sázel sám. Usoudil jsem, ze větší šanci na zaplacení dvou sázek budu mít pří checku.  
  

Turn Q , soupeř sází 4.400 do potu 7.725, já call. Akční karta, poráží mě QQ, na druhou stranu někdy může mít soupeř i AQ. Když dám all-in, soupeř dorovná snad jen s QQ, AA, AQ. Od každého setu může mít 3 kombinace, od AQ 9, za takových podmínek by byl all-in výhodný. Ovšem AQ nebude vždy 4betovat před flopem a checkovat na flopu. Navíc nechávám prostor pro river bluff a zároveň můžu předstírat slabší ruku. Když přijde blank river, těžko se soupeři bude zahazovat případné AK apod.
 

River 4 , soupeř check, já check, třetí club, scare karta. Soupeře může přibrzdit i s lepší rukou, než mám já, all-in (8.700 do potu 16.525) mi moc horších rukou nezaplatí. Zřejmě jsem ale přehlédl možnost získat trochu value, ideální by byla malá sázka kolem 2 tisíc, někoho by i vybudila k bluffu. Výsledek: soupeř KK, prý by na riveru ani to málo nemohl dat.

Aktuální promo Full Tilt Pokeru

Nenechte si ujít aktuálně probíhající sérii miniFTOPS, kde už Češi dosáhli zajímavých úspěchů – český hráč Denny919 skončil druhý v Eventu #1 a odnesl si krásných $61.500.

Full Tilt Poker také zvětšil nabídku freerollů: každý den od 19:05 probíhá freeroll pouze pro české hráče s prizepoolem $100 a vaší pozornosti by neměly uniknout ani freerolly pro fanoušky FTP na facebooku: každý den v 3:00, 18:00 a 22:00 se můžete těšit na freerolly o $50, každých 14 dní  (nejbližší 17. 5. ve 20:00) se pak uskuteční $200 Czech Facebook Freeroll (heslo se dozvíte v 19:00 na stránce Full Tiltu na facebooku).

Nemáte ještě účet na Full Tilt Pokeru? Zaregistrujte se zde, získejte vstupní bonus $600 a 27% rakeback!


« Zpět
Diskuse k článku
Kecinpulach
17. 05. 2011 / 14:02
Není lepší si jít pro two streets of value betem na flopu a na riveru?
Odpovědět »
Pippo
15. 05. 2011 / 15:08
Záleží samozřejmě na protihráči,pokud takhle ra-reaisuje často tak bych mu to před flopem callnul pokud by to bylo něco málo z jeho vyjmečné agresivity tak bych zahodil.A určitě správně,když už bych to teda callnul tak ten check na flopu dost možná špatnej move už jen kuli tomu flashdraw kerý by si snad bránila i spousta slabších hráčů.Na flopu bych dal minimálně pot ale spíš all-in stím že mě callne AK,KK,QQ,...což je určitě dost pravděpodobná range protihráče....
Odpovědět »
Pauleta
13. 05. 2011 / 12:41
Myslím, že bych se zde měl zde taky vyjádřit, neboť daná handa byla odehrána se mnou. Ani bych o sobě neřekl, že sem pasivní hráč, ale vzhledem k osazenstvu stolu, které se tam sešlo, to ani jinak nešlo. Potom co se Yavor s Kabrhelem odebrali na soukromou kešku, sem viděl jasnou snahu Honzy přebrat velení na stole. Myslim, že jsme oba byli na čipech nejlíp na stole, takže jsem ho nechal krást, navíc blindy ještě nebyly dost velké na nějaké větší konfrontace. Až do již uvedené handy. Můj 4bet na 3750 byl podlě mě naprosto správný, chtěl jsem tam nechat Honzovi ještě místo na nějaký 5bet na 8500k vzhledem k jeho stacku a předchozí hře, možnost byla, já bych samozřejmě insta pushnul (jedině dobře, že to tak nebylo, jinak bych mě to stálo skoro všechno). Jedinou svojí chybu považuji sázku na turnu, nevím co to do mě vjelo, ale najednou sem dostal potřebu tu hru urvat, ale po checku na flopu,a přestřelce pre flop mi mohlo bejt jasný, že past sklapla. Ale i když mě tahle handa stála bezmála půlku stacku, oklepal sem se a dokázal ještě dojít do ITM pozic.
Odpovědět »
CZDonkey
13. 05. 2011 / 13:47
PAULETA:: well played. suckoutne te a pak si jeste chodi honit triko na pokermana ::D
Odpovědět »
Melloun
13. 05. 2011 / 01:08
co to je za blbost? all in by samozrejme callnul, ale jak to souvisi s checkem behind? Ze si ochotnej neco udelat, neznamena, ze je jedno, jestli to udelas nebo ne.. :D priklad: Rozbehnes se proti me na ulici s nozem a ja te zastrelim pistoli x pudes kolem me na ulici a ja te zastrelim, protoze vim, ze kdybys na me sel s nozem, tak te zastrelim.. check behind je celkem good.. to uz pre za 1/5 stacku je diskutabilni.. (coz je vlastne smyslem tyhle rubriky ;) )
Odpovědět »
pokermann
13. 05. 2011 / 09:14
MELLOUN:: No dal si k tomu parádní příklad ::U zase tak jedno to právě neni jestli to uděláš, když si věříš že bys calnul plnou, určitě si to říká o bet for value.. ona to de facto neni 1/9 stacku protože 1700 už raisnul, takže musíš počítat to co zbejvá do callu..ale stejnak, jestli neni prostě lepší fold, když víš že si behind, akorát se pak stackneš na nizkym boardu, protože se ti nebude chtít zahazovat případnej overpair. S tim checkem behind nesouhlasim, tam mu dáš prostě levnej showdown a utiká value..
Odpovědět »
JanSkampa
13. 05. 2011 / 22:46
POKERMANN:: Obecne urcite neplati, ze kdyz callnu allin, mam sazet pro value proti checku. Souper by tu hypoteticky mohl pushovat bluffy (neco jako TT), check/callovat QQ a check foldovat KK. Nezavisle na tom ale souhlasim, ze river check behind je drobna chyba, vsak to pisu uz v textu. DOUDAK:: Nepsal jsem, ze je souper pasivni, jen ze neni dost agresivni, aby byl zajimavy 5bet allin. Vzhledem k velikosti 4betu celim odds dobrym skoro na set mining, navic mam pozici. Dulezity je i dojem, ze me souper na nizkych boardech nebude 2x bluffovat treba s AK, takze budu mit po flopu relativne jenoduche rozhodovani. Cili verim, ze pot i bez setu vyhraju v dostatecne mnoha pripadech, aby byl call lepsi nez zahoz.
Odpovědět »
maroscz
12. 05. 2011 / 23:32
Jak říká Norman Chad. Jsou čtyři způsoby jak zahrát pocket jacks a žádný není správný.
Odpovědět »
pokermann
12. 05. 2011 / 23:21
Mno zvláštní koment, je to jistě vynikající hráč cash game a dobrý turnajový hráč, ale tahle rubrika mě o tom teda zrovna nepřsvědčuje-ne, že by mi musel něco dokazovat, patří mu můj obdiv-ale tahle henda mi přijde teda fakt špatně vymyšlená od začátku do konce...pasivní hráč 4 bet na hráče, kterýho jistě respektuje-tak hraješ jen na set odds zřejmě, chytíš set a mineš všechnu value...nebetneš flop aby si dostal vic value, tzn, že fd tě netrápí moc, pak dojde a nazveš ji scare kartou, na kterou nevsadíš, taky se mi to nelíbí. Hodnota daný hendy a zahrání je podle mě nulová. Obv špatně pf a když tě to šťastně trefí za pětinu stacku, tak to z něj stejně nedostaneš... neivm co je tohle za rozbor ani za sekci
Odpovědět »
SrdcoveEso
12. 05. 2011 / 22:56
jojo sice je to fulltilt pro ale neumi to hrat žejo ::|
Odpovědět »
H5Q
23. 05. 2011 / 09:31
SRDCOVEESO:: TO NEZNAMENA ZE JE NEOMYLNEJ........
Odpovědět »
Doudak
12. 05. 2011 / 18:56
Je to normální callovat 4bet s JJ v pozici za pětinu efektivního stacku, zvlášť proti neagresivnímu soupeři, kterej hraje z cut-offu? Takovej call je podle mě úplně špatně a dává člověku snad jen dvě možnosti - modlit se za set a nebo za to, aby soupeř necbetoval víc jak jednu street..
Odpovědět »
michalsi
12. 05. 2011 / 20:03
DOUDAK:: jj tj very bad play
Odpovědět »
strachu
12. 05. 2011 / 14:21
chybí zde výukové video http://www.youtube.com/watch?v=kP9CBtSW0kA
Odpovědět »
Nohyhovina
12. 05. 2011 / 23:10
STRACHU:: moje oblíbeny :D, dlouho uz sem nevidel, diky za nej.. :D, nicmene taky doporucuji tohle, scam pokerstars :D epic http://www.youtube.com/watch?v=LjBlhWRgTIc
Odpovědět »
kajacharlie
12. 05. 2011 / 22:46
STRACHU:: ::D ::D
Odpovědět »
Neff86
12. 05. 2011 / 20:09
STRACHU:: Ježiš co to je? :D
Odpovědět »
DarkBrother
12. 05. 2011 / 17:29
Odpovědět »
leecooper
12. 05. 2011 / 14:16
Honza patrně přehlédl můj odborný článek o JJ v Royal Flushi, kdyby si jej pozorně prostudoval, věděl by, že má JJ preflop foldovat a nedostal by se do tak nebezpečné situace na turnu i riveru... hrozný, Honzo polepši se, vsadím se, že s JJ máš celkově pasivní bilnaci ::D
Odpovědět »
TROLL
12. 05. 2011 / 11:30
Flopovat sety ve 4betlejch potech a pak jeste bragovat o missnuty value. ->TRUE CHAMPION
Odpovědět »
nowys
12. 05. 2011 / 11:13
good job. Jak by jsi to zahrál na místě CO proti sobě na BTN ? Zahrál to soupeř dobře / kde udělal chybu ?
Odpovědět »
JanSkampa
13. 05. 2011 / 00:07
NOWYS:: Na miste soupere bych jen zvolil mensi velikost openraisu (400) a as played o trochu vetsi 4betu, treba 4050. DOUDAK:: Mozna je to v textu matouci, ale slo o 4bet NA 3750, cili calluju 2k navic, asi 1/9 eff. stacku. Nejsem z toho u vytrzeni, ale porad jde verim o nejlepsi ze tri moznosti. A muj dojem byl, ze po flopu bude hrat souper vetsinou docela primocare, obecne se me nebude snazit dvojbarelovat. POKERMANN:: Poznamka o scare karte je myslena na soupere, na tomhle riveru zahodi vetsi cast rukou horsich nez JJ nez na blanku, cili je allin pro value min atraktivni. A sekce ma dat moznost nahlednout do myslenkovych pochodu v nejakych zajimavych rukach a rozproudit diskuzi, to se zda se docela dari.
Odpovědět »
Doudak
13. 05. 2011 / 09:23
JANSKAMPA:: Díky moc za vysvětlení a samozřejmě velkej respekt k Tvým úspěchům. Ale stejně mi ten call 4bet přijde EV-. Chci říct - když netrefíš na flopu J a flop bude prakticky jakejkoliv od 7-T-A rainbow po 3s-7s-8x a dostaneš cbet (což se podle mě dá předpokládat), tak uděláš co? Call s tím, že na 2nd barel složíš? Nebo reraise / push? Ani jeden z těchdle moves mě nepřijde proti pasivnímu hráči dobrej (když už se rozhodl to tam tlačit).
Odpovědět »
pokermann
13. 05. 2011 / 00:38
JANSKAMPA:: No kdyby soupeř river pushnul, jak bys reagoval-callem nebo foldem. Pokud callem, neni ten check behind divnej? Na druhou stranu mi přijde, že je tam spousta hend, ze kterejch dostaneš value, protože v tomhle spotu tě on těžko bude taky tipovat na fd.., ten river se mi moc nelíbí, přijde mi to hrozně scared..protože kdyby original pushoval, stejnak to skoro asi nemužeš zahodit-nebo?
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz