Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Isildura1 obralo duo Antonius & Ivey

Švédský hráč Isildur1 zaznamenal v uplynulém týdnu na high stakes pokeru opravdu těžké ztráty. Za posledních 7 dní tento hráč prohrál cca 4,7 miliónů dolarů, takže se spekuluje, zda tento výsledek není příliš těžkou ranou pro jeho bankroll. Největší ztráty utrpěl Isildur1 21. listopadu, kdy se dostal do konfrontace s duem Patrik Antonius a Phil Ivey.


Nejvíce pustil Isildurovi1 žilou Patrik Antonius, který ho v této seanci připravil o 2,1 miliónů dolarů. Celkem Isildur1 s touto dvojicí prohrál cca 3,3 miliónů dolarů. Jednalo se o souboje na PLO, přičemž v rámci seance byl vytvořen i rekordní pot online historie, který měl hodnotu 1.356.946,50 dolarů. Tuto sumu získal ve hře s Isildurem1 Patrik Antonius.

V posledním týdnu se Isildurovi1 opravdu nedařilo, na Omaze prohrál cca 3,3 miliónů dolarů a v holdemu 1,4 miliónů dolarů. Celkem odehrál Isildur1 v Omaze a holdemu 25.410 her a měl tedy průměrnou ztrátu na jednu hru více než 185 dolarů.

Zhruba v polovině listopadu byl Isildur1 na Full Tilt Pokeru v asi pětimiliónovém celkovém profitu, takže ztráta, kterou utrpěl v posledním týdnu, mohla vážně poškodit jeho bankroll. Isildur1 na tom mohl být v konečné bilanci minulého týdne ještě hůře, kdyby se mu nepodařilo získat asi milión ze Illari Sahamiese a další stovky tisíc z Toma Dwana.

K rekordní výhře Antoniuse došlo ani ne týden poté, co byl v konfrontaci stejných hráčů ustanoven minulý rekord. Patrick Antonus získal v minulém týdnu bezmála 5 miliónů dolarů. Druhým nejúspěšnějším hráčem byl Phil Ivey se ziskem přes 2,8 miliónů dolarů.

 

 

 

 

 

Sdílet tento článek na Facebooku
23.11.2009 | Autor: Jaroslav Tuček

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 73
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Krotitel
23.11.2009 10:26:14
tak poked nema Isildur dalsi miliony v zaloze tak to z nej dwan asi z nevymackne:D
Krotitel
Acheulean
23.11.2009 10:27:06
To si švédská honorace totiž vzala velké sousto. Ale není se čemu divit! Oni už to mají v povaze:D
Acheulean
agregus
23.11.2009 10:44:12
kks, tak toto je uz iny level hrat takto online... skoda, ze nie su dokumentovane cash games z Ruskych kasin. Tam sa tocia trosku ine poty. Tony G by sa z tychto Isildurovych potov len smial... btw - myslim si, ze Isildur1 ma este celkom slusny bankroll. Ved by mal byt celkovo este aj v pluse 200K podla tychto udajov, nie? A s niecim zacinat musel.
agregus
Maestro
23.11.2009 10:49:49
Nemá hrát omahu.
Maestro
Crane
23.11.2009 10:59:22
za poslednich 24 h je v plusu Isildur 615 000,-USD
na FTP account by mel mit stale pres 2 mil. USD
agregus: Tony G ze by se smal, no to by me vazne zajimalo...je fakt ze nazivo netusim jak a kde hraje, ale online obcas zkusi neco na FTP, ale nehraje s nikym silnym...
Isildur je magor ze hraje PLO proti tem co na nej maj v ty hre uberedge, btw. PI jel brutal nad EV udajne...ale kdo vi
Isildur je proste gambling degen:))
Crane
Glum1980
23.11.2009 11:29:12
Ja tedy Omahu nehraju vubec ale trochu se ztracim v te mega handě.Pokud se divam tak Isildur1 chytl pěknej stright a Antonius snad jen dva pary ne?
Glum1980
johnhorak
23.11.2009 11:30:58
jen jsem cekal, kdy to blbec rozda a skonci na mizine :D kdyby se jim na to vysra, mohl zit do konce zivota bez hnuti prstem :D pico za tejden pustit penez jako si vydela lepsi hollywoodska hvezda za film, to uz chce skill
johnhorak
Crane
23.11.2009 11:45:20
GLUM1980 23.11.2009 11:29:12: PA flopnul wheel A2345 Isildur OESD
Crane
Krotitel
23.11.2009 11:46:47
GLUM1980 23.11.2009 11:29:12:
PA ma dva pary KK a 55, Isildur ma 99 viz pravidla omahy, musis pouzit prave dve karty
Krotitel
Krotitel
23.11.2009 11:48:00
KROTITEL 23.11.2009 11:46:47:
pardon ma tam A2345 ne dva pary
Krotitel
Glum1980
23.11.2009 11:54:04
Jak jen prave dvě karty.OMG tak na co se tu rozdava tolik karet? Zaplať panbuh za jednoduchej Holdem :-)
Glum1980
Glum1980
23.11.2009 11:56:39
Isildur nemohl použít tu 6 co měl na ruce jo?
Glum1980
Crane
23.11.2009 11:57:38
GLUM1980 23.11.2009 11:54:04: musis pouzit presne 2 z ruky a 3 z boardu
Crane
Glum1980
23.11.2009 12:07:28
JJ už chapu.Právě jsem dočetl pravidla.Hm tak to měl Isildur docela pech že ho netrefil ani turn ani river.Čekal vlastně po flopu na karty hodnoty 3,6,7,8 a měl by to v kapse:-).smula no a o megač chudší
Glum1980
Axiss
23.11.2009 12:08:13
JOHNHORAK 23.11.2009 11:30:58: Johne, jsi asi jediný na světě, který si myslí, že tyhle stakes hrajou lidi pro to, aby si vydělali dolary, přestali s pokerem a už nemuseli do konce života pracovat. Pokud je Isildur1 blbec, potom si kladu otázku, co jsi ty.
Axiss
premozitel
23.11.2009 12:49:52
Osobně si myslím, že Isildurovi jsou ty peníze tak nějak ukradené, určitě má důvod, proč je v anonymitě, bude to nějaký majoritní vlastník IKEI a nechce, aby jeho zaměstanci věděli, že po nocích hraje poker a vyhazuje prachy, které mu vydělali;)
premozitel
M0RGAN
23.11.2009 15:18:51
PREMOZITEL 23.11.2009 12:49:52: zaměstnanci, že zaměstnavateli vydělali peníze ?? Nejsi ty odborář ? Zaměstnavatel vydělává svými schopnostmi (investovat, najít vhodný obor, odběratele, kvalitní zaměstnance.. Že by zaměstnanci vydělávali zaměstnavateli je blbost. Protože kdyby opravdu byli tak schopní, tak by si založili vlastní bussiness a vydělávali by na sebe. Nikdo, kdo na to má, není takový idiot, aby se nechal "vykořisťovat".
Sorry za OT, ale tahle fráze mě neskutečně sere. A to jsem sám byl několik let zaměstnancem (na brigádách a v práci), jinak OSVČ a teď poker - čili nikdy zaměstnavatelem. Nějak moc nápadně mi připomíná "argumentaci" odborářů a levičáků obecně.
M0RGAN
crupier
23.11.2009 15:28:08
M0RGAN 23.11.2009 15:18:51: myslím si, že kolega chtěl utrousit jenom úsměvný komentář, takže ho zcela zbytečně chytáš za slovo. Jinak ale souhlasím s tím, co si napsal. Vstříc lepším zítřkům!
crupier
BLAXX
23.11.2009 15:33:49
Isildur se furt muze vratit na nizsi stakes a neco nahrabat. Jinak Johnhorak ma asi velky ego kdyz narazi na tydle hrace
BLAXX
M0RGAN
23.11.2009 15:53:25
BLAXX 23.11.2009 15:33:49: No kdo ví, co má velkého, ale bankroll to asi nebude. Jinak bychom ho vídali v těch týdenních přehledech mezi těmi, co něco většího trefili :-)
M0RGAN
M0RGAN
23.11.2009 15:53:26
BLAXX 23.11.2009 15:33:49: No kdo ví, co má velkého, ale bankroll to asi nebude. Jinak bychom ho vídali v těch týdenních přehledech mezi těmi, co něco většího trefili :-)
M0RGAN
Apsarin
23.11.2009 16:06:10
2MORGAN:mě zas neskutečně sere, když někdo někoho chytá za slovíčka a přitom sám píše kraviny, které jsou lehce napadnutelné.Je milión případů, kdy nějaký čas zaměstnavateli vydělávali peníze velmi schopní zaměstnanci, kteří si pak udělali vlastní byznys ve stejném oboru...
Apsarin
Apsarin
23.11.2009 16:08:53
2MORGAN:samozřejmě, že vím, jak jsi to myslel, ale napsal jsi to dost nešikovně)
Apsarin
Oready
23.11.2009 16:17:46
Haha :D Pěkně Ivey :)
Oready
Crane
23.11.2009 16:27:30
APSARIN 23.11.2009 16:06:10:
napr. v pravnickych firmach je to docela bezne...a pro puvodniho "zamestnavatele" dost velky strasak:)...
Crane
Crane
23.11.2009 16:33:51
ovsem Durrrr online tento rok lahuuudka

http://www.highstakesdb.com/profiles/statistics/this-year/durrrr.aspx
Crane
M0RGAN
23.11.2009 16:40:41
CRANE 23.11.2009 16:27:30: Jenže to rozhodně neplatí o dělnických profesích, limitně blízko 100% dělníků nemá schopnosti na to, aby rozjeli vlastní prosperující bussiness. A pokud to chcete rozebírat, tak pojďte na chat, nebo nám tu zase smažou celou diskusi :D
M0RGAN
M0RGAN
23.11.2009 16:41:41
CRANE 23.11.2009 16:33:51: No na tom grafu jen vidím, že celý rok se plácal kolem nuly, až poslední měsíc - co je Full Tilt Pro, tak zamířil strmě dolů.
M0RGAN
Crane
23.11.2009 17:45:50
M0RGAN 23.11.2009 16:41:41: lol, ted nevim jestli se pletu...ale kazdej red pro mel downswing jako krava kdyz podepsal:))
Crane
Potuza
23.11.2009 18:31:38
Muj nazor je ze o to ani nehrajou a jen bavej lidi nakonec sou v minusu jen co narakujou :-)
Isildur1 nahodou prisel kdyz uz high stakes upadali.Podle me na 99% domluvena zalezitost.
Potuza
Potuza
23.11.2009 18:34:51
A pokad se mejlim tak mu rozhodne ztrata 5 milionu nic neudela pac tyhle lidi si vetsinou neberou ke stolu svoje zivotni jmeni.A taky to nemusi bejt profik jen bohatej clovek.A o tom ze durrrr pude do minusu sem presvedcenej odjakziva :-D.
Potuza
Crane
23.11.2009 18:37:15
respektive jsem to cetl nekde na 2+2 NVG:), podle me to je trochu blbost..ale ale dropnout takhle 6mil musi byt proste na psychiku masakr at si kdo chce rika kolik ma jeste penez...prave se pul roku potacel ve swingu, pak to vytahl a za 1 mesic nahle -6, z toho naprosta vetsina jednomu cloveku...proste neprijemny
Crane
johnhorak
23.11.2009 21:21:23
AXISS 23.11.2009 12:08:13: nebyla by to poradna diskuze, aby se neozval nekdo ze ctverice internetovych smalldicku... jj prohrat za tyden 5 mega dolaru, to tyhle hrace urcite nevykoleji... vsichni jsou totiz bohati jako bill gates a jsou to prro ne drobaky - PROBER SE, prohrat 100 mega ZA PAR DNI - to uz psychicky trosku pochrouma ego i top byznysmenoj a rada slusnejsich mensich firem by takovou nahlou ztratu neprezila.... to uz nejsou nezanedbatelny prachy i pro opravdu bohaty lidi, natoz pro nejakyho 20-30 letyho usmrkance co gembluje poker - buhvi jaky je ale pozadi techhle "vymen"

chapu, ze pro naivniho cloveka z internetoveho sveta je to uplne normal vymena a pro kazdeho top poker hrace je 5 mega ztrata behem tydne sranda, ktery se jen pousmeje... mel by ses ale z te pohadky vzbudit :) 5 mega uz je druhej flek ve WCOOP - a myslis si, ze pro demidova byla pred rokem takova vyhra jen takovy mensi vylepseni bankrollu? :D ty ses fakt naivnejsi nez jsem si myslel :D vlastne ja zapomnel ze ty jsi ten multimiliardar ze sydney....
johnhorak
johnhorak
23.11.2009 21:21:37
oprava - WSOP
johnhorak
johnhorak
23.11.2009 21:27:37
kazdoppadne taky si myslim, ze pozadi techto vymen je trosicku jinde, nez si vetsina naivek mysli - podivejte jak se o tech frajerech ted vsude pise, vi o nich i clovek, co hraje poker tyden a to prosim PO CELEM SVETE - tedka si vemte, Isildur pojede na nejakej live event a bude se o tom vsude psat a ten live event vsichni sledovat - o tom co se deje po vecerh po fulltiltu se vedou sahodlouhy diskuze i na ceskym pokermanovi (prominte :D) - za ty prachy solid reklama
johnhorak
M0RGAN
23.11.2009 23:50:08
JOHNHORAK 23.11.2009 21:27:37: Já si taky myslím, že je to někde jinde. Je to příprava na invazi mimozemšťanů, kteří si takto předávají šifrované zprávy :P A zachránit nás může jedině Aštar Jermak, nebo jak se ten magor jmenuje :D
M0RGAN
majky666
23.11.2009 23:57:51
M0RGAN 23.11.2009 23:50:08:
Myslíš Aštar Šerana? Vesmírní lidé?
majky666
Hopsalek
24.11.2009 00:21:56
JOHNHORAK 23.11.2009 21:21:23: zkus si precist Axissuv prispevek jeste jednou...mozna zjistis ze opet odpovidas na neco co nenapsal:]]]]]
Hopsalek
M0RGAN
24.11.2009 01:35:14
MAJKY666 23.11.2009 23:57:51: Ano, myslel jsem nějakou takovou sektu, mluvící o zániku světa. Víc o nich nevím a vědět nechci ;-)
M0RGAN
Crane
24.11.2009 08:03:35
Isildur si vzal mega od PA zpatky
Crane
johnhorak
24.11.2009 10:10:24
CRANE 24.11.2009 08:03:35: tak kdyz mezi sebou hraje na takovy urovni pet kvalitnich

hracu, tak je jasny, ze jeden den vyhraje mega tenhle, druhej den tamten, uz me to ani nebavi sledovat :)RE[[HOPSALEK:1662:39238:24112009 00:21:56]]: odpovidam uplne presne na to co napsal, tvrdi mi, ze na techto stakes nehrajou lidi pro prachy, ale asi aby se ukazali, to nepopiram, ale zas na druhou stranu prijit nebo ziskat 5 mega dolaru, sorry - to by potesilo mezi hornima desetitisici snad i Petra Kellnera...
johnhorak
Crane
24.11.2009 10:39:31
PA uz stahuje Isildur nevi kdy prestat:)

http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx
Crane
Hopsalek
24.11.2009 12:36:20
JOHNHORAK 24.11.2009 10:10:24: omyl...pise o tom, ze vzit milion, vyhrat 5 milionu zmizet a uzvat si vyhrane miliony, takhle to na tehle urovni z nejruznejsich duvodu nefunguje...

nikde nepise o tom jestli tech 5 mega nekoho z tech hracu vykoleji nebo nevykoleji...dokonce ani nepise o tom jestli to lidi hrajou nebo nehrajou pro prachy...hjeho prispevek se tykal ciste toho ze tvuj plan prijit, zobrat kacky a odejit, je na tehle urovni absurdni...
Hopsalek
Crane
24.11.2009 12:57:12
lol, to je zas epic session

byl +1,5 mil vs PA
ted je -200k vs PA
Crane
Kimi
24.11.2009 13:58:44
HOPSALEK 24.11.2009 12:36:20:

protoze? Nechapu proc by mel byt absurdni. Naprosto legit.
Kimi
Hopsalek
24.11.2009 14:28:45
KIMI 24.11.2009 13:58:44: absurdní a legitimni nejsou protiklady...

Vsichni o kterych je rec, to prozatim hrajou nezavisle na tom jestli jsou 6M plus nebo 3M minus...nepamatuju se ze by nekdo z nich prisel, vyhral si svych X mega a zase sel..
Hopsalek
biggycz
24.11.2009 15:37:44
Ale jo, celkem jednoduchý praní peněz od full tiltu ...
biggycz
johnhorak
24.11.2009 15:44:31
HOPSALEK 24.11.2009 12:36:20: cituji Axisse:
Johne, jsi asi jediný na světě, který si myslí, že tyhle stakes hrajou lidi pro to, aby si vydělali dolary, přestali s pokerem a už nemuseli do konce života pracovat.

upozornuji hlavne na vetu, ze jsem jediny na svete, kdo si mysli, ze ty stakes hrajou lidi, aby si vydelali dolary (proc by je jinak hrali? aby si ukojili nejakou zvracenou uchylku?)

Odpovim mu neslusnym zpusobem neco jako toto: Prijit o pet mega dolaru za par dni neni ranou jen pro cloveka, kterej si tim vydelava, ale i pro opravdu bohaty byznysmeny a pokerovy hrace, co tocej prachy, protoze trpej nejakou tou zvracenou uchylkou (vzdyt si takovou castku proboha vydelavaj lepsi hollywoodsti herci za hlavni roli v nejakej letnim blockbusteru) - moje odpoved je tedy dost spravna a adekvatni

Cituji tebe:
pise o tom, ze vzit milion, vyhrat 5 milionu zmizet a uzvat si vyhrane miliony, takhle to na tehle urovni z nejruznejsich duvodu nefunguje... to teda nevim co ctes ty, ja cetl jen blabol o tom, ze high stakes poker nehrajou hraci pro penize, coz je bullshit

To je jako kdybyste s axissem napsali, ze hollywoodsti herci delaj filmy pro radost divakum

To, ze axiss napsal "vydelat pokerem a zmizet" a ty mu pritakas - na to jsem ani nereagoval a ani jsem to predtim nikde nenapsal - tudiz oba dokonce reagujete na neco, co ani nebylo nikdy vyrceno:

"pise o tom, ze vzit milion, vyhrat 5 milionu zmizet a uzvat si vyhrane miliony, takhle to na tehle urovni z nejruznejsich duvodu nefunguje..."

Ja jsem nerekl, ze to tak funguje, samozrejme ze nejakej stabilne dobrej player jako je Phil Ivey se tam muze placat a obirat nahodny kolemjdouci jako je ten Isildur1

Jenze by se tady bavime o jednom konkretnim hraci, kterej je na fulltiltu na divacky nejsledovanejsich High Stakes Cashkach novackem - tezko rict kdo to je, ale podle me by udelal lip, kdyby sbalil pet mega a zmizel, navic vazne pochybuju, ze na svete existuje jedinej pokerovej hrac, pro kteryho by byla ztrata 5 mega dolaru za tyden pro bankroll zanedbatelna - takze podle meho nazoru - i na techto limitech - by bylo tech 5 mega lepsi mozna sbalit a uzivat si je, nez je z "nejruznejsich" duvodu tocit mezi hrstkou vyvolenejch... Kolik myslis ze maj ti hraci roll??? 50 mega? Don't be naive...
johnhorak
biggycz
24.11.2009 15:47:00
JOHNHORAK 24.11.2009 15:44:31: Nemyslíš si, že kdyby hráči měli bankroll někde kolem 10 milionů, tak hrát s půl mega na stole by byla totální volovina ?
biggycz
johnhorak
24.11.2009 15:50:22
HOPSALEK 24.11.2009 14:28:45: mas to jako bussiness, kdyz uz se tam jednou dostanes, chces vic, vic, vic a vic... kor v pokeru, kterej je, vzdycky byl a vzdycky bude dost navykova hazardni hra - proto tam obcas nekdo ma 3 mega minus, 5 mega plus... blbe je, ze pro me jako pro nezavisleho pozorovatele je jejich uroven uz jakymsi stropem, ze ktereho se nelze posunout vejs, leda si mezi sebou pujcovat penize, cehoz jsme svedky koneckoncu vsichni... oni se ale posunout chtej, nemaj asi danou hranici, kdy s tim skoncit, chtej proste nahrabat co nejvic to jde

to mas jako s dobrym byznysmenem - rozjede podnik, kterej mu bere 5 hodin cas... zacne mu to vynaset 100k mesicne.... rikas si, 100k mesicne? ty vole, 5 hodin denne? to uz bych nedelal nic jinyho - omyl - rozjel bys neco dalsiho a makal 10 hodin denne, protoze proste vydelavas :)

uvidis, ze az si nekdo z nich nejakym luckem nahrabe tech 50 mega, uz to na tech stolech nebude hrotit kazdy den, uvidis ho jednou za mesic for fun protocit nejaky to mega a jednou za rok na WSOP, kde si projde par eventu...

a nebo je tu i druha moznost - uvidis, ze nejakej frajer dostane poradne na frak a bude se patlat na nizsich stakes, aby se aspon dostal tam kde byl... v lepsim pripade se spokoji s tim co mu zustalo a necha toho :)
johnhorak
Kimi
24.11.2009 15:51:37
HOPSALEK 24.11.2009 14:28:45:

k cemu tu motas protiklady? Proste tvoje myslenka ze to tak nejde nebo ze kdyz uz se na tak high stakes dostanes tak to neudelas, je absurdni.
Kimi
Crane
24.11.2009 15:53:24
BIGGYCZ 24.11.2009 15:47:00: ??
nikdo nema BR 50 mega, mozna Ivey a i ten asi ne...
Ten kluk chce proste akorat dokazat, ze je nejlepsi, EU sajty vyplenil a ted chce bustnout FT Pros...zatim bustnul (asi urcite ne doslova) jenom Dwana....ale ten kluk je proste retard gambler:)...proste bud bustne on nebo oni, takhle to podle toho co predvadi bere. Jo a na FT si depositnul udajne kolem 2mil., coz by melo byt cca vetsina z EU sajt...
Crane
johnhorak
24.11.2009 15:57:14
BIGGYCZ 24.11.2009 15:47:00: nemyslim si... podle me maji roll tak 10-20mega - ti nejlepsi... otazkou pak je, kolik treba dostavaji za reklamu a jake maji vedlejsi prijmy, aby si mohli dovolit zustavat na techto stakes (podivej se kolik ma na facebooku ivey fanousku, ten musi jen z te jeho popularity tezit neuveritelny prachy)... jinak co si budem povidat, na tom jejich levelu, kde hraje hrstka lidi, tam uz jde asi bankroll management trochu stranou - tam jde o to, ze lidi proste koukaj na ty vyvoleny jak mezi sebou souperej - jde o jistou slavu, reklamu atd... je to cistej management :) pochybuju ze se najde nekdo (snad krom toho Isildura1), kdo na techto stakes prijde o celej roll, i kdyz treba neni safe... je to nemozne... Ti hraci vi kdy prestat a kdyz prijdou o jeden velkej pot, podle me ho vedlejsimi prijmi a treba zivou hrou nekde v casinu, nebo na nizsich stakes, dostanou pomerne rychle zpet... a navic, kdyz prijdou o milionoej pot, pise se o tom po celym svete - o tom to je
johnhorak
biggycz
24.11.2009 15:59:21
CRANE 24.11.2009 15:53:24: By mě zajímalo, jak vůbec někdo může vědět kolik má kdo peněz. Zrovna Ivey nemá všechny příjmy jen z pokeru, mnohem víc si vydělá nějakýma side-betama s jinýma hráčema, než samotným hraním apod.. Taky bych teď mohl jít, hodit si na full tilt milion, udělat z toho 10x tolik, pak všechno prohrát ... a už by se o mně psalo, že jsem rychle skončil a že nemám peníze na další hraní ? xD
biggycz
johnhorak
24.11.2009 16:00:10
KIMI 24.11.2009 15:51:37: http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png

A o tom to je :D
johnhorak
Kimi
24.11.2009 16:00:44
BIGGYCZ 24.11.2009 15:59:21:

uz si dneska hulil koukam...
Kimi
Kimi
24.11.2009 16:03:23
JOHNHORAK 24.11.2009 16:00:10:

lol =)
Kimi
Crane
24.11.2009 16:05:44
BIGGYCZ 24.11.2009 15:59:21:
jasny, presne to nevi nikdo a nebude vedet, nicmene je docela prehled o tom kolik si z nich kdo vydela v pokru...at uz live (to muze dost haprovat) nebo online (tam to bude dost presny)...a a je jasny, ze maj kotel penez kolem, nikdo presne nevi jakej maj br...ale k realnym cislum (+- cca) se da dojit, ty lidi zijou kurva nakladnej zivot...mas pravdu v tom, ze presne to nevi nikdo, ale zase neblazni, ze maji (krom Iveyho) desitky (mysleno treba 25+) milionu dollaru...tomu bych moc neveril
Crane
biggycz
24.11.2009 16:12:19
CRANE 24.11.2009 16:05:44: No prvně by to chtělo vědět, jak moc jsou dotovaný od full tiltu a v čem všem přesně. Blbci to určitě nejsou, takže umí pravděpodobně každej z nich řídit i business mimo tenhle obor. Nic, spekulace tady není na místě :). Podstatný je, že se Isildur1 ještě určitě ukáže, až to budem nejmíň čekat...
biggycz
Kimi
24.11.2009 16:15:06
BIGGYCZ 24.11.2009 16:12:19:
'az to budem nejmin cekat' ja bych to treba nejmin cekal pri srani na hajzlu...kdo vi, treba se i na mem wc ukaze.. ;o lol
Kimi
Crane
24.11.2009 16:15:08
BIGGYCZ 24.11.2009 16:12:19:
ten se ukazal v dnesni 13h session v PLO vs. PA
Isildur nejdriv vedl asi 1,5 meruny, pak to PA vytahl na tusim +300k (z -1,5 mil) a nakonec Isildur cca 650k v plusu.
A stalo se neco co se zatim jeste nestalo-Isildur odesel jako prvni, zatim vzdycky hral nez ten druhej padnul (mysleno odesel-at uz s vyhrou nebo prohrou)...takze mozna i nakonec neni az takovej retard:)))
Crane
Crane
24.11.2009 16:15:48
KIMI 24.11.2009 16:15:06: lol, +1...
divna predstava
Crane
biggycz
24.11.2009 16:17:49
CRANE 24.11.2009 16:15:08: Taky to může být určitý druh taktiky :D. Prohraje spoustu peněz a pak bude postupně všechno zase získávat zpátky, až se dostane do ještě většího plusu. Fakt by mě zajímalo, kdo se za ním skrývá a jestli se někdy ukáže :).
biggycz
Crane
24.11.2009 16:22:32
zatím na tom klucina neni vubec zle:)

http://www.highstakesdb.com/profiles/statistics/this-year/Isildur1.aspx
Crane
IQLimited
25.11.2009 00:24:55
http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx

tak ze by nakonec vytek?
IQLimited
Hopsalek
25.11.2009 02:34:01
JOHNHORAK 24.11.2009 15:44:31: jako obvykle jsi komentoval jenom polovinu vety...:]]] To "prestali s pokerem..."tam ma svuj vyznam:]]RE[[KIMI:1662:39276:24112009 15:51:37]]: ja jsem nerekl ze to fyzicky nejde...ale oni z ruznych duvodu potrebujou ty stakes hrat at jsou nahore nebo dole...a rada tech duvodu tady byla zminena...je absurdni predpoklad ze nekdo nasetri mega, vyhraje pet a vypadne s tim ze si tech 5M pojede uzit...
Hopsalek
maroscz
25.11.2009 09:24:38
Mě ta session, která je tady vyobrazená, vůbec nepřipadá jako něco, po čem by se dalo říkat, že to nemůže hrát. Jeho wrapy byly většinou nutový, a že mu to nedošlo při vyšších stacích a došlo při nižších, to je už smůla
maroscz
johnhorak
25.11.2009 10:31:12
HOPSALEK 25.11.2009 02:34:01: someone is WRONG on the internet... a ne komentoval jsem to doslova, celou vetu... to jako si myslis, ze borci vydelali z 50 dolaru 10 milionu a ted jim je jedno co s tema deseti milionama bude? :D
johnhorak
biggycz
25.11.2009 19:32:36
JOHNHORAK 25.11.2009 10:31:12: To, že jsi četl, že "durrrr" udělal tolik z $50 nutně neznamená, že to tak doopravdy je. Přece jenom je jeho celá rodina velmi dobře finančně zajistěná :-).
biggycz
Hopsalek
25.11.2009 19:37:59
JOHNHORAK 25.11.2009 10:31:12: myslim ze ti lide to dost mozna vnimaji jinak nez my zvenku:]]]]
Hopsalek
biggycz
25.11.2009 20:12:52
Isildur1 je na tom právě přesně takto: +345 806 dolarů. Takže je na tom ještě relativně dobře a může se zvednout.
biggycz
johnhorak
25.11.2009 20:58:19
HOPSALEK 25.11.2009 19:37:59: i to je mozny, ale kdyz se jednou vydrapes z mikrolimitu na takovou uroven, zrejme ji nechces jen tak ztratit, ti hraci podle me nejsou uplne v klidu kdyz prohrajou milionovej pot, pokud to neni vykalkulovana situace a hrajou opravdovej poker :)
johnhorak
Pokerisbingo
25.11.2009 22:51:18
JOHNHORAK 25.11.2009 20:58:19:
Oni neztratí tu úroven s dobrým bankroll managementem,prostě ,když vytěčou ,tak jdou na nížší stakes ,kde to v klídku poráží.Tady jde o prestiž víc na takovýhlech stakes než o prachy a o tom kdo je nejlepší.
Všichni co tam jsou ,tak jsou většinou z hlediska skillu v pokru zajištěný a kdykoliv můžou vydělat prachy na slabších hráčích.
Pokerisbingo
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino