x

 Cash Games (1)

Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 6


 Turnaje (19)

20.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

FTOPS XIX startuje již tuto neděli

Ikonka datum zveřejnění04. 02. 2011
Ikonka komentáře48

Oproti FTOPS XVIII se vedení Full Tilt Pokeru rozhodlo k radosti hráčů poměrně znatelně navýšit počet turnajů - místo listopadových 34 na nás čeká rovnou 45 eventů. Celková garantovaná částka je stanovena na 22 milionů dolarů a s nejvyšší pravděpodobností bude toto číslo i díky *multi-entry formátu některých turnajů překonáno. Těšit nás může to, že to s jejich počtem FTP nijak nepřehánělo a v rozpisu série jich nalezneme rozumných devět. Jedním z nich bude i vyvrcholení v podobě Main Evenru s buy-inem $600+$40 a garantovaným prizepoolem $3.000.000.

*do Multi-entry turnajů se můžete zaregistrovat hned několikrát a poté hrát více stolů totožného turnaje najednou

Seznam multientry turnajů
Event #3: $300 + $22 NLH Rush Multi-Entry Tournament, garantováno $250.000
Event #10: $100 + $9 NLH – 6-Max Rebuy Multi-Entry Tournament, garantováno $500.000
Event #15: $310 + $12 NLH Super Turbo Multi-Entry Tournament, garantováno $350.000
Event #22: $120 + $9 NLH Knockout Multi-Entry Tournament, garantován $1 milion
Event #24: $300 + $22 NLH Multi-Entry Tournament, garantováno $1.5 milionu
Event #27: $1,000 + $60 NLH Multi-Entry Tournament, garantováno $750.000
Event #30: $500 + $35 9-Game, 6-Max Multi-Entry Tournament, garantováno $200.000
Event #37: $200 + $16 NLH – 6-Max Multi-Entry Tournament, garantováno $500.000
Main Event: $600 + $40 NLH Multi-Entry Tournament, garantovány $3 miliony

Kolem uvedení multientry turnajů se na pokerových fórech celkem logicky strhla bouřlivá diskuze. Nový formát se nepozdává především některým MTT profesionálům, podle kterých se kvůli jeho zavedení stane endgame turnajů mnohem obtížnější než doposud. "Hned po vzniku výukových webů je to ta nejhorší věc, jaká se mohla online pokeru stát. Tenhle formát je mi absolutně proti srsti a ve Full Tiltu jsou štěstím bez sebe, protože si na raku přišli na pěkný peníze. Každej turnaj bude akorát přehlídkou cold decku/flipů. Jestli se tohle stane standardem, tak s online pokerem končím," uvedl například vítěz EPT Berlín Kevin "ImaLuckSac" McPhee.

Velkou novinkou je představení dvoudenního $10.300 NLH Heads-up eventu, který se uskuteční 12.-13. února a nabídne garanci $500.000. Mezi nejatraktivnější turnaje bude jako tradičně patřit dvoudenní No Limit Holdem event s buy-inem $2.100 a dvoumilionovou garancí, $1.060 NLH 6max (1M TGD) nebo samozřejmě již zmíněný Main Event, jenž celý maraton v neděli 20. února uzavře.

Start oblíbené MiniFTOPS je pak naplánován na 6. březen. Věnovat se jí budeme později v samostatném článku.

Nemáte ještě účet na Full Tilt Pokeru a chcete získat 27% rakeback a vstupní bonus 600 USD? Zaregistrujte se zde!

Kompletní rozpis eventů FTOPS XIX

neděle, 6. února od 22:00 hodin
Event #1: $200 + $16 NL Hold'em
$1.000.000 GTD

pondělí, 7. února od 20:00
Event #2: $200 + $16 PL Omaha Hi/Lo / $200.000 GTD
pondělí, 7. února od 23:00
Event #3:
$300 + $22 NL Hold 'em Rush Multi-Entry Tournament / $250.000 GTD  

úterý, 8. února od 3:00
Event #4: $1.000 + $60 NL Hold'em 6-Max / $1.000.000 GTD
úterý, 8.února od 20:00
Event #5: $200 + $16 PL 5 Card Draw 6-Max / $75.000 GTD
úterý, 8. února od 23:00
Event #6: $300 + $22 NL Hold'em4xShootout 6-Max Turbo / $300.000

středa, 9. února od 3:00
Event #7:  $200 + $16 HORSE  / $100.000 GTD
středa, 9. února od 20:00
Event #8: $500 + $35 NL 2-7 Single Draw 6-Max / $100.000 GTD
středa, 9. února od 23:00
Event #9:  $240 + $16 PL Omaha Hi Rush Knockout / $250.000 GTD

čtvrtek, 10. února od 3:00
Event #10:  $100 + $9 NL Hold 'em 6max Rebuy Multi-Entry Tournament / $500.000 GTD
čtvrtek, 10. února od 20:00
Event #11: $300 + $22 7-Game  / $150.000 GTD
čtvrtek, 10. února od 23:00
Event #12:  $207 + $9 NL Hold'em Rush Super Turbo / $300.000

pátek, 11. února od 3:00
Event #13: $200 + $16 7-Stud Hi/Lo / $100.000 GTD
pátek, 11. února od 20:00
Event #14: $200 + $16 NL Hold'em 1 Rebuy + 1 Add-On / $500.000 GTD
pátek, 11 února od 23:00
Event #15: $310 + $12 NL Hold 'em Super Turbo Multi-Entry Tournament / $350.000 GTD

sobota, 12. února od 3:00
Event #16: $300 + $22 Razz / $100.000 GTD
sobota, 12. února od 20:00
Event #17: $500 + $35 PL Omaha Hi 6-Max / $350.000 GTD
sobota, 12. února od 22:00
Event #18: $100 + $9 NL Hold'em Rebuy / $500.000 GTD
sobota, 12. února od 23:00
Event #19: $10.000 + $300 NL Hold'em Heads Up Two-Day Event / $500.000 GTD

neděle, 13. února od 00:00
Event #20: $200 + $16 NL Hold'em Rush / $400.000 GTD
neděle, 13. února od 3:00
Event #21: $300 + $22 2-7 Triple Draw Limit 6-Max / $100.000 GTD
neděle, 13. února od 20:00
Event #22: $120 + $9 NL Hold 'em Knockout Multi-Entry Tournament / $1.000.000 GTD
neděle, 13. února od 22:00
Event #23: $150 + $13 NL Hold'em Rebuy / $800.000 GTD
neděle, 13. února od 23:00
Event #24: $300 + $22 NL Hold 'em Multi-Entry Tournament / $1.500.000 GTD

pondělí, 14. února od 20:00
Event #25: $200 + $16 PL HA 6-Max / $150.000 GTD
pondělí, 14. února od 23:00
Event #26: $200 + $16 NL Hold'em Rush Turbo / $350.000 GTD

úterý, 15. února od 3:00
Event #27: $1.000 + $60 NL Hold 'em Multi-Entry Tournament / $750.000 GTD
úterý, 15. února od 20:00
Event #28: $100 + $9 PL Omaha Hi Rebuy / $300.000 GTD
úterý, 15. února od 23:00
Event #29: $200 + $16 NL Hold'em Cashout Turbo / $100.000 GTD

středa, 16. února od 3:00
Event #30: $500 + $35 9-Game 6max Multi-Entry Tournament / $200.000 GTD
středa, 16. února od 20:00
Event #31: $500 + $35 NL Hold'em 3xShootout / $350.000 GTD
středa, 16. února od 23:00
Event #32: $200 + $16 Hold'em Limit Rush / $150.000 GTD

čtvrtek, 17. února od 3:00
Event #33: $300 + $22 NL Hold'em 6-Max Rebuy / $1.000.000 GTD
čtvrtek, 17. února od 20:00
Event #34: $1.000 + $60 10-Game 6-Max / $200.000 GTD
čtvrtek, 17. února od 23:00
Event #35: $300 + $22 PL Omaha Hi Heads Up / $150.000 GTD

pátek, 18. února od 3:00
Event #36: $200 + $16 7-Stud / $100.000 GTD
pátek, 18. února od 20:00
Event #37:  $200 + $16 NL Hold 'em 6max Multi-Entry Tournament :/ $500.000 GTD
pátek, 18. února od 23:00
Event #38: $515 + $20 NL Hold'em Super Turbo Knockout / $400.000 GTD

sobota, 19. února od 3:00
Event #39: $200 + $16 Omaha Hi/Lo Limit / $150.000 GTD
sobota, 19. února od 20:00
Event #40: $2.000 + $100 NL Hold'em 6max Ante From Start Two-Day Event / $2.000.000 GTD
sobota, 19. února od 23:00
Event #41: $100 + $9 NL Hold'em Rush Rebuy / $600.000 GTD
sobota, 19. února od 23:00
Event #42: $500 + $35 NL Hold'em Heads Up / $400.000 GTD

neděle, 20. února od 3:00
Event #43:   $200 + $16 Badugi / $50.000 GTD
neděle, 20. února od 20:00
Event #44: $240 + $16 NL Hold'em 6-Max Knockout / 1.000.000 GTD
neděle, 20. února od 23:00
Main Event: $600 + $40 NL Hold 'em Multi-Entry Tournament / $3.000.000 GTD


« Zpět
Diskuse k článku
jenikcholensky
07. 02. 2011 / 13:08
To co tu napsal panvlacek dává největší smysl. Bohužel jsem si za ftp body jako idiXt nakoupil vstup do main eventu a až pak zjistil, že je tam multientry snad 6x!!! Rozhodně to neni rebuy Na týhle úrovni už je tam ted tuna hráčů s vyčerpaným multientry a obávám se, že se celý to pole ale podstatně zlepší. Navíc ten multivstup profíků vystraší někoho, kdo tam chce darovat peníze za jeden vstup o životní prachy.Protože si prostě řekne, že profíka by porazil jednou náhodou, ale rozhodně ne třeba 6x a když uvidí, kolik jic tam je. Navíc to rapdině ubírá ten faktor pokeru, že velký turnaje mohla vahrát i nějaká naprostá lama, což táhlo dost lidí. Věc druhá je, že když přišel novej formát Rush poker, tak jsem se strašně bál, že to budou cpát všude a to se naštěstí nestalo. Chvíli to byl hit a ted joim na to každej sXre. Doufám, že si plno těch profíků po čase uvědomí, že to je prostě nevýhodný, ty multi entry a tak jako já, s bolavým srdcem přejde ke konkurenci. Lobby má ftp totiž dle mýho názoru nejpřehlednější a uživatelský rozhraní nejpříjemnější.
Odpovědět »
Proletar
07. 02. 2011 / 11:20
to je ale strašný !
Odpovědět »
Proletar
07. 02. 2011 / 10:41
Hele lidi , viděli jste co za morouše bylo na FT eventu 1 ? když to můžou vyhrát oni proč né já ? :-D ! - 1/2 FT neměla do té doby větší hit než za 1K bucků, popřípadě jeden shot za 2-3 talíře
Odpovědět »
FISHonFORK
07. 02. 2011 / 10:59
PROLETAR:: Je pravda, že startovní pole moc těžký nebylo, když se MTT moron, jako Já mohl dostat do ITM.-D. na mém prvním stole mělo 5 týpků rank z PPL do 7:-D, takže ještě horší něž Já a to na FT nemam skoro žádnou trefu:-D
Odpovědět »
johnhorak
07. 02. 2011 / 10:41
multientry je zajimava novinka, ale zacali to cpat vsude coz je na skodu, napriklad muj oblibenej poledni 11 dolarovej trny 6k gtd nemel snad nikdy pres 1000 lidi... a ted jich bylo 1200 - jo sice jsem tam byl 4x a prizepool byl vic jak dvakrat vetsi, ale k cemu to je? radsi si zahraju o tu garanci s min lidma, proto jsem to hral...
Odpovědět »
maroscz
07. 02. 2011 / 10:33
Navíc Multientry není v žádném případě povinné. Pokud by bylo nevýhodné, nikdo by je nevyužil
Odpovědět »
panvlacek
06. 02. 2011 / 19:20
kopiruju to z jineho postu: Multi entry turnaje jsou v prve rade vyhodne pro hernu. Garance bude dosazena nebo prekrocena u 99% turnaju, ne-li opravdu u kazdeho, tudiz herne skonci doplaceni. Ale prinos pro hrace je jiz znacne diskutabilni - regularum snizi varianci, ale zaroven hry se stanou tezsimi, diky vetsimu poctu regu - namatkou jsem kontroloval nektere multi entry turnaje a v zadnem z nich se nestalo, ze by vsichni vyuzili plny pocet vstupu - tedy regove koupi vsechny, kdezto prilezitostni hraci signifikantne mene - vysledkem bude vice regu v pozdejsich fazich a tim padem tezsi hra. Dalsim kritizovanym faktem (na 2plus2 forech) je povinne slouceni pri nizsim poctu stolu nez poctu vstupu jednoho hrace versus vyplatni struktura - diky tomu je velky rozdil v potencialnich vyhrach v pripadech, ze dojdete se dvema svymi vstupy do poslednich deseti hracu v multi-entry turnaji nebo kdyz se dostanete 2x do poslednich 10 v klasickem turnaji, ale naklady jsou pritom stejne. No a vyhody pro rekreacni hrace nejsou nejen dle meho nazoru vubec zadne. a chci zduraznit hlavne to poivnne slouceni - v diskuzi se objevilo prirovnain, ze multi entry je totez jako jako hrat 4x stejny turnaj, coz ale neni pravda a je strasne dulezity si to uvedomit, v MTT jde o to skoncit na final table, idealne na prvni pozici, ale to v multi entry nelze, je sakra rozdil dostat se ve dvou ruznych turnajich do 10 lidi, protoze v freezoutech mate sanci na dve vyborny umisteni, ale v multi entry vas druhy vstup vzdy povinne skonci na devatem miste ( a preda cipy te zbyvajici, ale to neni tak dulezity)
Odpovědět »
maroscz
07. 02. 2011 / 10:32
PANVLACEK:: Tohle opět nezohledňuje vyšší prizepoool
Odpovědět »
FISHonFORK
06. 02. 2011 / 16:51
Právě jsem si trefil event 1 za 3 dolary pánové ::;
Odpovědět »
antenorCZ
06. 02. 2011 / 17:51
FISHONFORK:: Tak to je paráda, jakej máš nick na ftp, že bych na tebe po očku koukal ::A
Odpovědět »
FISHonFORK
06. 02. 2011 / 19:10
ANTENORCZ:: Isildur
Odpovědět »
Sedrick
06. 02. 2011 / 14:20
cele tohle je smesne... obv, ze multientry je nevyhodne pro vsechny grindery, protoze zatimco grinder zapne 4krat event, tak fish ho zapne jednou s tim, ze muze trefit velkej prizepool... ale jinak od ftp superstrategickej tah... ::S
Odpovědět »
dvoriak
06. 02. 2011 / 15:46
SEDRICK:: tohle je comment fakt na urovni.. grinder zapne jeden turnaj 4* a fish jednou s tim, ze to muze trefit :D:D jestli u tebe plati grinder=kvalitni hrac, tak ikdyby ten turnaj zapnul jenom jednou, tak ma samozrejme mnohem vesi sanci to trefit nez nekdo, kdo nevi, co dela. Tim ze si da 4 entries se jeho sance jeste znasobi..
Odpovědět »
antenorCZ
06. 02. 2011 / 16:05
DVORIAK:: Myslím, žes nepochopil co Sedrick psal. Tím že si to grinder=dobrý hráč zapne 4x a fish 1x tak tam bude daleko větší poměr grinderů=dobrých hráčů v porovnání k fishým, tudíž to pak i pro toho grindera bude těžší ačkoli tam bude 4x.
Odpovědět »
mike43
05. 02. 2011 / 12:46
Main Event - Multi Entry rofl.. ::W ::W ::W
Odpovědět »
cinda
04. 02. 2011 / 16:04
dobry den zajimalo by me proc by mela byt endgame tezsi a proc vlastne regular z clanku multientry kritizuje? taky by me co to je endgame cold deck/flip atd...+nazor nejakeho mtt regulara na multientry jejich vyhody, nevyhody pro regy,fishe apod...dekuji za odpoved
Odpovědět »
dvoriak
04. 02. 2011 / 15:31
bych se taky s dovolenim vyjadril :) kdyz se multientry objevilo, tak jsem na to strasne nadaval, kritizoval fulltilt, ze je to v podstate rebuy, akroat za kazdej tento "rebuy", clovek musi platit rake.. kdyz se na to ale podivate objektivne, tak to vubec neni pravda.. kdyz zacinas session a registrujes se du turnaju, tak nehrajes jenom jeden, ale chces jich hrat vic.. tohle ti nabizi uplne idealni podminky pro to, abys hral v podstate 4 turnaje s uplne stejnou strukturou a buyinem.. ze zacatku je to urcite vic loose, ale presne toho by se melo vyuzit a proste to proti hracum, kteri si to hrajou vesele jako rebuy, mit.. jediny, co me na tom stve, je to, ze tam nemam HUD.. coz me stve hodne, ale tak co nadelam.. (btw mozna jsem trosku ovlivnen tim, ze jsem mel v 5-dolarovym multientry zatim druhou nejvetsi zivotni trefu :D)
Odpovědět »
Doudak
04. 02. 2011 / 16:06
DVORIAK:: Zajímavá věc s tím HUDem, už jsem na tu připomínku tady na fórech taky někdy narazil. Zajímavější ale je, že já používám poměrně pralesní verzi PokerTrackeru, se kterou mi HUD i na multi-entry turnajích běhá... Toho musím využít, dokud to nebudou mít i ostatní v cajku!!!!! ::D ::D
Odpovědět »
KafeSmlikem
04. 02. 2011 / 15:35
DVORIAK:: uplne stejne to vidim taky. amen ::)
Odpovědět »
KafeSmlikem
04. 02. 2011 / 13:53
me to prijde celkem OK. kdyz mam sem tam cas si zahrat MTT, tak abych se nenudil rozehraju si idealne 4 turnaje. pokud se chce clovek drzet urciteho limitu a hrat turnaje alespon s nejakou zajimavou garanci musi na vhodne turnaje cekat i nekolik hodin... s tohodle hlediska jsou multi-entry idealni. samozrejme je treba zvolit trosku jiny pristup nez u klasickeho FO, pac jak uz tady nekdo zminil jedna se spise o takovy hybridni re-buy. ale porad si myslim, ze to nikoho neznevyhodnuje. v re-buy vas taky nikdo nenuti si ty re-buy´s a add-on´s platit, zalezi jenom na vas jestli jste ochotni si priplatit za vyhodu a nebo zkusite stesti a budete se snazit vyhrat "nafouknuty" prizepool "za levno"
Odpovědět »
SvenMat
04. 02. 2011 / 13:21
Mutlientry je super pro grindery, kteří tak nemusí hrát více turajů s různým buyinem. Z celkového úhu pohledu je to ale něco mezi freezoutem a rebuy. Část hráčů v takovém turnaji zvolí strategii, že svá entry prostě zahraje v prvni fázi jako rebuy s vědomím, že pokud s některými entry vypadne, pak se zbývajícími bude dále hrát strategii, kterou používá na freezouty. Podle mě je to takový hybrid. Nemám nic proti. Pro reguláry je to nová možnost, ale každopádně se jedná o turnaj, ve kterém se mísí rebuy a freezout dohromady.
Odpovědět »
Doudak
04. 02. 2011 / 14:05
SVENMAT:: V tom se naše názory zřejmě liší, podle mě to nemá s rebuyem nic společného - hrát jeden turnaj čtyřikrát je podle mě úplně stejný, jako hrát čtyři stejný turnaje po sobě. Ano, v tom jednom turnaji ti 4x regnutí zvýší 4x šanci na výhru, ale ve výsledku úplně stejným způsobem, jako když budeš hrát čtyři turnaje po sobě namísto jednoho.
Odpovědět »
SvenMat
04. 02. 2011 / 14:33
DOUDAK:: Čím nižší buy-in, tím blíže má multientry k rebuy. Takový 5USD multientry je plný hráčů, kteří to budou hrát jako rebuy, samozřejmě 200USD multientry je v tomto zase bližší freezoutu. Ostatně 5USD rebuy je také něco jiného, jako 200USD rebuy (pokud jde prměrný počet rebuy na 1hrače). Když to shrnu, podle mě multientry je skutečně něco mezi freezoutem a rebuy (rozsekaným na 2 až 6 multientrů). Tím nemyslím strategii každého jednotlivého hráče. Někdo s průměrným buy in 10USD, to může hrát jako 4 freezouty po 10 USD, někdo jiný s průměrným buyin 50USD to ale může hrát jako jako hybridní 10+3RUSD rebuy.
Odpovědět »
KafeSmlikem
04. 02. 2011 / 14:20
DOUDAK:: to neni tak uplne pravda rozdil je v tom, ze nemas neomezene mnozstvi dokupu, chybi add-on a pokazde platis rake. v tomhle to je stejne jako bys hral 4 ruzne turnaje. podobnost s re-buy turnajem je v pristupu hracu. vzdycky se najde urcite procento (a myslim si, ze ne nezanedbatelne), ktere v prvnich fazich turnaje zvoli re-buy strategii "bud se nachipuju nebo vypadnu" a diky tomu je ze zacatku turnaj vice loose. takze jak rikal svenmat je to hybrid a je treba najit si optimalni strategii... a jen takova otazka pro odpurce tohoto formatu. Vsichni ucastnici maji stejne startovni podminky, stejne moznosti (ne)vyuziti vyhod a nikdo neni do niceho nucen. tak KDO je presne znevyhodnen?
Odpovědět »
Doudak
04. 02. 2011 / 15:11
KAFESMLIKEM:: SVENMAT:: V tomhle s váma nějak nedokážu úplně souhlasit - přestože tam, stejně jako vy, s rebuy turnajema jistou paralelu cítím, myslím, že stejně tak může hrát člověk loose i v případě, že se do turnaje regne jen jednou. Ale zřejmě máte pravdu v tom, že u hráčů, kteří se nad tím, co multi-entry vlastně znamená, moc nezamyslí, může 4x regnutí vyvolat subjektivní pocit, že narozdíl od jednoho regnutí by měli hrát víc loose - dobře pro reguláry. :)
Odpovědět »
Proletar
04. 02. 2011 / 12:50
co znamená regular na badugi?
Odpovědět »
ondik
04. 02. 2011 / 21:35
PROLETAR:: to znamená že mám za hodinu průměrně neuvěřitelných 5 dolarů ::V
Odpovědět »
ondik
04. 02. 2011 / 12:45
hledám zájemce, kteří by byli ochotni mě staknout na event 43: 200+16 BADUGI, jsem regulár na FL20 ::D a bude monster overlay.. prodám 90 % ::D
Odpovědět »
Dendelin
05. 02. 2011 / 23:37
ONDIK:: pokud to myslíš vážně a máš dobré výsledky v badugi někde k doložení tak klidně .. koupil bych 20%
Odpovědět »
Denee
04. 02. 2011 / 12:32
Prostě já hlavně nechápu ME(mein event) jak ve FTOPS tak miniFTOPS je m-e(multi-entry) .. Prostě FT největší židárna 4xrake platit...
Odpovědět »
forestikcz
04. 02. 2011 / 12:29
Já tomu teda nerozumim. Nehraju na FTP, takže jsem ty turnaje nezkoušel, ale nenahrává to spíš nějakýmu All-in festivalu ze začátku? Když je místo freezeoutu taková čtverná šance? A taky proč by někdo po pár levelech, když už jsou blindy vysoký se tam registroval znova se startovním stackem? Prostě mi to halava nebere. Freezout má bejt freezeout a hotovo ::N
Odpovědět »
mike43
05. 02. 2011 / 12:50
FORESTIKCZ:: V tomhle máš pravdu, dělá to z pokeru dost gamble.. Proč freezouty ze začátku netočit, když mám ještě 3 šance žejo :) a když se zdoublím - super.
Odpovědět »
Tommyczech
04. 02. 2011 / 11:52
doudak: jenom tě opravím, že pokud zbejvaj třeba už jen 2 stoly a ty máš ve hře 3 vstupy, tak se 2 sloučí a ty tak budeš mít furt jen 1 vstup na 1 stůl nikdy víc jinak to nepovažuju za nějaký zásadní ovlivnění hry, spíš naopak.....člověk většinou nehraje 1 turnaj, ale hledá si další a často jich ve stejný čas, na stejným buyinu, s podobnou strukturou moc neni, takže tohle je ideální řešení
Odpovědět »
Proletar
04. 02. 2011 / 11:48
já proti multi entry taky nic nemám , jenomže průser byl jak byl double garance týden tak mě to stálo roll :)
Odpovědět »
EarthShaker1
04. 02. 2011 / 11:44
My chudší si počkáme na miniftops ::B
Odpovědět »
Doudak
04. 02. 2011 / 11:39
Ale teď vážně, co si o těch multi-entry formátech myslíte? Podle mě to pokeru v zásadě nijak neškodí, když se podíváte na jejich podmínky. Regnout se do turnaje můžete max 4x, přičemž vás to nikdy nehodí na stejnej stůl 2x (s výjimkou, kdy zůstane počet stolů rovnající se počtu "žijících" vstupů - což je podle mě hodně nepravděpodobná situace, stát se může). Takže v podstatě šance jednoho hráče na výhru v turnaji se zvyšuje asi tak, jak když někdo hraje ten stejný typ turnaje 4x po sobě, což podle mě ve výsledku není nic proti ničemu.
Odpovědět »
Radekparek
04. 02. 2011 / 12:24
DOUDAK:: souhlasím s tím že zezačátku je to jedno...nicméně na tom co je uvedeno výše o late a hlavně end fázi něco je, protože tě to může docela hodně znevýhodnit.....samozřejmě v závislosti na náhodě sesedání hráčům ke stolů...osobně jsem spíše proti, v některých bodech mi to přijde jako prolomení zákazu multiaccountingu Na obyčejné turnaje je taky potřeba mít až 4krát větší roll, protože když nevezmeš 4 vstupy tak tě to logicky znevýhodní....na 10 dol. turnaje by jsi pak měl mýt roll tak 4k....což mi přijde ujetý
Odpovědět »
Doudak
04. 02. 2011 / 13:03
RADEKPAREK:: Souhlasím s marosczem. Na roll by to nemělo mít vliv - je jedno, jestli hraju 10USD turnaj 4x po sobě nebo jednou multi-entry. Ale souhlasím s Manym, že to zřejmě zvýší podíl regů v turnaji, což zřejmě bude mít negativní dopad na ROI - to je dobrej point proti hraní multi-entry turnajů.
Odpovědět »
Many
04. 02. 2011 / 13:10
DOUDAK:: pár lidi psalo jakože profíci že jim to vyhovuje protože bude hrát 4 stejne turnaje a nebudou hrat rozdilné BI a do toho např. sitka stepy atd. takhle nebudou muset hrát vše co je ale vybere si 2-4 turnaje a jede
Odpovědět »
maroscz
04. 02. 2011 / 12:40
RADEKPAREK:: Myslím, že s tím rollem nemáš pravdu. Je to v podstatě jako by jsi hrál 4 různé turnaje. Tvé ITM% by mělo být stejné a to, že dáš míň FT, by mělo být vykompenzováno vyšším prizepoolem. Roll by tedy v konečném důsledku měl být přibližně stejný, jako při single entry.
Odpovědět »
Proletar
04. 02. 2011 / 12:43
MAROSCZ:: tady ssouhlasís s marosem, pořád je to desetidolarový freez .. a jej edno jestli si v něm jednou nebo 4*
Odpovědět »
Many
04. 02. 2011 / 11:51
DOUDAK:: taky proti tomu nic nemam ale zas v turnaji s 2k lidma bude 200regu a 1800 nýmandů a ted tam bude 700regu a 2000nýmandů to pujde poznat jen že turnaje budou kvalitnější
Odpovědět »
Proletar
04. 02. 2011 / 10:37
12,15,26 a 38 idelane pro me :-D
Odpovědět »
Many
04. 02. 2011 / 10:33
tak jako mě to nevadí nehraji tam a nejsem moc na MTT ale tak hlavně že se plati 4x rake by mě sralo
Odpovědět »
Glum1980
04. 02. 2011 / 10:09
Tak jsem rád že to není jen můj názor na ty dementní Multi Entry.Ale jak tak koukám tak i někteří profici to nemužou překousnout! Je to od FTP hrozná vychcanost a uplně tim zmrvili FTOPS i miniFTOPS. Díky tomuhle nenažranému tahu stojí za zmínku snad jen EventT1
Odpovědět »
Many
04. 02. 2011 / 09:57
tam budou šílené prizepooly díky multi-entry
Odpovědět »
Fearless003
04. 02. 2011 / 09:47
ja sice na to taky br nemám, ale event 22 si dám, protože to bude určitě luxusnií donkáč, aspoň zezačátku
Odpovědět »
rEEEBik
04. 02. 2011 / 09:40
tak na to asi bankroll nemám :D
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz