x

 Cash Games (3)

Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 Kč 5
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 7
King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 2


 Turnaje (26)

27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
3.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
7.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
10.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
15.5. 18:00
1 300+100 Kč
250 000 Kč
24.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
28.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
29.5. 19:00
30+20+5 €
10 000 €
31.5. 18:00
1 500 Kč
200 000 Kč
Zobrazit více »

Aktuálně

Finále červencové ČPT očima "luckboxu"

Ikonka datum zveřejnění10. 07. 2009
Ikonka komentáře83

Finále ČPT očima vítěze Oldy Trávníčka


Jelikož mi trochu vadí přezdívka luckbox, tak bych rád popsal průběh druhého dne svýma očima.

Do druhého dne vstupuji se 171.100 v žetonech jako druhý na chipech. Vynikající výchozí pozice pro to, aby s tím mohl člověk trochu pracovat. Navíc se na druhý den snižují blindy, tak není ani kam spěchat. Po počátečním oťukávání stolu začínám být aktivnější a z počátečního stacku se raisy a reraisy dostávám na stack cca 270-280 tisíc. Všechny chipy jsem udělat bez showdownu, takže občas hráčům ukážu své karty, aby věděli, že karty většinou mám a hraju hodně tight.

Poté přichází mé luckbox období! Pán z první na shortstacku dává all in cca 50000 a já na big blindu nacházím Q-Q. Jasný call. Pán ukazuje 10,10, ovšem na flopu 10 a hru šťastně prohrávám. Hráči, kteří hře rozumí, tak vědí, pro ostatní čtenáře - před flopem jsem měl procenta na výhru cca 81 na 19.
Velice šťastné. Po této hře padám na cca 210 tisíc, protože v předchozích hrách jsem po reraisu musel zahodit karty (v případě výhry mám stack cca 310-320 tisíc). Po pár dalších hrách jiný hráč, který je na tom s chipama hůře než já, posílá all in 103 tisíc při blindech 5-10 tisíc a já najdu na ruce 10, 10.

Protože můj call je polovina mého stacku, tak chvíli přemýšlím, zda se vůbec této hry zúčastním. Potom ale zvážím situaci, říkám si, že kdyby pán byl hodně silný, tak to mohl ještě raisnout, průměrný stack byl něco nad sto tisíc a pokud chci turnaj vyhrát, jako že jsem chtěl, tak se musím podobných her zúčastnit. V horším případě spadnu na 103 tisíc při průměru cca 130 a pořád se s tím dá něco dělat. Pán k mé radosti ukazuje slabé eso A-2 a tudíž jsou procenta jasná. 71 na 29 s tím, že vyšší procenta jsou opět na mé straně.

Samozřejmě jsem  šťastný a hned na flopu přichází eso a opět hru prohrávám. Padám na 103 tisíc, bohužel se potvrdila horší možnost, se kterou jsem hru calloval. Pokud bych vyhrál jednu z těch šťastných her, tak bych měl cca 210, respektive 330 tisíc. První all in se s povinnými sázkami točil o 105
tisíc, druhý all in se hrál o cca 220. Vyhrát obě hry, což by pro trochu průměrný luckbox mělo platit, měl bych přes přepychových 400 tisíc v chipech. Ale to jsou jen pohádky a já se musím hrabat zpátky na pozice ze 104 tisíc. Po těchto dvou hrách se dostávám na chvilku do herní krize, ale byla skutečně jen chvilková, protože na finálový stůl jdu se stackem 166 tisíc. Mé další hry na stole už proběhly bez showdownu a tudíž jsem je nemohl šťastně prohrát.

Protože na finálovém stole neznám některé hráče, tak opět několik her jen sleduji hru. Potom se začínám účastnit a raisy bez showdownu si postupně svůj stack opět navyšuji.

KONEČNĚ PŘICHÁZÍ HRA, kdy jsem  trochu šťastný a vyhrávám klasický flip. Jediná paní na finálovém stole dává all in a já nacházím na BB A-Js. Povinný call na shortstacka, můžu přijít maximálně o třetinu stacku. Už jsem byl dnes v horší pozici. Já call, paní hlásí, že je určitě horší, ale ukazuje 2-2. Je to padesát na padesát a já konečně vyhrávám svůj první showdown, kdy mina flopu přichází eso i jack.

Poté se pohybuji kolem stacku přes tři statisíc, sbírám nějaké blindy a ante raisy bez odezvy, až dojde k jedné velké hře. To už mám stack hodně přes tři sta tisíc a chipleader na stole, pan Barták, mi raisuje můj BB. Blindy jsou myslím 10/20 tisíc, ante 2000 a pan Barták raise na 51 tisíc. Je tedy o co hrát, já nacházím na BB K-9s a protože jsme víceméně chipleadeři na stole, dovolím si handu callnout.

Otáčí se flop K-8-4r. Myslím si, že král je v tuto chvíli nuts, a proto betuji 50 tisíc. Pan Barták mě po nějaké chvilce reraisne na 150k a já mám trošičku problém. Ale protože si pan Barták před reraisem neodpustil jednu hlášku, tak po zdlouhavé úvaze se přikláním k variantě, že král je stále nuts a posílám all-in 328 tisíc. Pan Barták strašně dlouho přemýšlí a já už skoro chci, aby mi to doplatil, protože vím, že jsem lepší. Pan Barták nakonec fold a já se stávám až do celé příští hry chipleaderem stolu. Hned v
následné hře pan Barták opět raise a já nacházím na SB J-J. Po předchozí produkci mi je jasné, že pan Barták je trochu na tiltu, tak po spočítání chipcountu pana Bartáka posílám all-in. Pan Barták rychlý call a já vím, že je nějaký problém. Pan Barták otáčí QQ a má chvilka na výsluní prozatím končí. Pan Barták vyhrává hru, ve které je lepší, a já si nemůžu na nic stěžovat (snad jen, proč nejsem jednou správný luckbox, abych vyhrál hru v showdownu na 20 procent - potom už by byl stůl můj). Padám na nějakých 260 tisíc. Poté opět začínám být aktivní a raisy a reraisy se bez showdownu dostávám na takřka 400 tisíc v chipech (showdowny mi zatím dnes moc nešly, tři jsem prohrál a jeden vyhrál, a proto se jim snažím vyhnout). Poté už vypadává pan Barták, který párkrát z pozice chipleadera docalloval vždy s
horší kartou shortstacky a ve svém posledním all-inu také prohrává a končí pátý.

Abych zrekapituloval současnou situaci: jsem v posledních čtyřech lidech v turnaji a jsem nesmírně šťastný, protože dnes večer jsem byl zatím ve čtyřech showdownech s poměrem tři prohrané a jeden vyhraný. Pravda, taky jsem mohl prohrát všechny čtyři, aby moji "obdivovatelé" měli vetší radost.

Blindy jsou 20/40k, ante 4k a všichni zbylý hráči mají okolo 400 tisíc. V této chvíli dělám největší a z mého pohledu jedinou chybu v průběhu večera. Pan Macháček z první raise 100 tisíc a já na BB vidím K-Qs.

Chvíli přemýšlím o all-inu, ale ještě se mi to nechce točit, tak dávám jenom call. Na flopu se otočí A-Q-2, já mluvím první a nevím co s tím. Pan Macháček může mít samozřejmě eso, takže se mi nechce dávat plná, ale pokud to jenom checknu, tak vím, že dostanu na 100% all-in a budu muset zahodit. Ale bez boje se mi to dávat nechce, a proto po dlouhém přemýšlení nahazuji 100k. Zřejmě jsem ale přemýšlel až moc dlouho, aby mi pan Macháček eso uvěřil, a posílá mi přes můj bet all-in 270 tisíc. Já mu to eso uvěřím a možná zahazuji lepší kartu. Přicházím v této hře o polovinu svých chipů a při vysokých blindech mám jen 5 BB a vím, že už není na co čekat (proč jsem si to jen neuvědomil v poslední hře?).

Hned v další hře využívám situace, kdy UTG a button fold, a posílám zbylých 171 k all-in s 10-5. Myslím si, že pan Macháček na BB, kterému jsem dal minulou hru dárek 160 tisíc, to může ještě zahodit. Ke své smůle tam nachází A-J a musí to dát. Před flopem mám jen 32 procent na vítězství, ale konečně si vybírám kousek ze svého luckboxu a v této hře se dubluju.

Mám přes tři sta tisíc. Ve čtyřech teď hra probíhá rychle a nejsem schopný zaregistrovat svůj přesný chipcount. O pár her později nacházím na první pozici Ad-Qx, posílám z první all-in a pan Macháček, který mě před chvílí šťastně zdubloval, po chvilce přemýšlení call. Blindy fold a točím další showdown. Pan Macháček ukáže A-J a jsem 68 na 27 procent favorit. Na boardu se objevují tři káry a dáma, takže mám skoro vyhráno. Turn a river už jen potvrzují mou roli preflop favorita. Macháčkovi už moc chipů nezbylo a já mám téměř 700k.

V jedné z dalších her, kterých se neúčastním, vypadává. Jsme ve třech. Matrin se stackem 500 tisíc mi při blindech 20k/40k stále posílá all-in ze SB na můj BB. Já tam nacházím 8-8 a nějak se mi jeho all-in nezdá. Myslím, že kdyby byl hodně dobrý, bude mě chtít vtáhnout do hry, hrajeme v posledních třech a dvě osmičky můžou být super. Mám přes 700, zase nemůžu vypadnout, a tak mu to calluju. Matrim ukazuje K-7 a hlásí mi, že to nemůže prohrát. Procenta preflop jsou jasně daná. 71 na 29 ve prospěch mých osmiček. Bohužel hned na flopu se objevuje král a já opět prohrávám.

Pan Liška je shortstack se sto tisíci a dává all-in z butonu. Matrim správně call a já jsem na BB (30k/60k), tak doplácím 40 tisíc s 2-4. S Matrimem checkujeme až do riveru a bohužel Matrim má podobnou plívu jako já a pan Liška triple up na A high. Ob jednu hru posílám all-in z butonu 330 tisíc na K-4. Ve třech lidech s těmito blindy není na co čekat a K high může být nuts. Ke smůle pana Lišky nachází na SB A-8 a calluje mě, přestože se vystavuje vyřazení. Procenta jsou 37 na 63 ve prospěch pana Lišky, ale já dnes mám obzvláště štěstí a vyhrávám svou druhou hru, kdy jsem před flopem horší.

Pan Liška vypadává a hrajeme s Matrimem heads-up. Do heads-upu nastapuje jako mírný favorit Matrim, poté co mě sestřelil z pozice chipleadera s neporazitelnou K-7. Dochází k pár hrám, kdy se po raisech, případně jednom reraisu Matrima zahazují karty, až dojde na závěrečné dvě hry.

Já double raise s A-9, Matrim po chvilce přemýšlení all-in a já rychlý call. Matrim ukazuje K-9 a já jsem se svým A-9 zase favorit v poměru 73 na 25. Tuto hru vyhrávám, přestože se Matrimovi na flopu ukazuje král. Já dostávám na riveru eso a mí obdivovatelé jsou zase na koni, jak že jsem šťastný. Ano, po flopu jsem měl jen mizivé procento na vítězství, ale proč bych také někdy neměl vyhrát preflop lepší handu? A protože se hra v showdownu vyhodnocuje až po riveru, na který mi přichází eso, dělám double up a mám více chipů. Poslední hra přichází zanedlouho, kdy mě Matrim raisuje ze SB na BB. Já tam nacházím 10-10 a po chvilce posílám all-in.

Rychlý call od Matrima a ukazuje "neporazitelnou" handu K-7. Preflop procenta jsou opět na mé straně, 72 na 28. Na flopu se naštěstí neukazuje K, navíc mi tam přichází 10 a "neporazitelná" K-7 je téměř drawing dead. Na river mi přichází další desítka, kterou už samozřejmě nepotřebuji, ale zakončení turnaje quadsen v heads-upu je přeci pěkné, ne?

Vy soudní si můžete přebrat sami, jak moc velký luck jsem v průběhu druhého dne měl a svým příznivcům slibuji, že příště se budu snažit být ještě šťastnější, aby měli radost a já abych díky svému lucku byl zase co nejdál na penězích.

Na přilepšenou bych chtěl ještě připomenout vyřazení mého "luckboxu" na 5. místě z finálového stolu CSPT, který se hrál minulý týden. Vypadl jsem preflop all-in s A-A do 8-8 pana Horáka, který hrál velice dobře a celý turnaj vyhrál.


« Zpět
Diskuse k článku
bejzbolka777
12. 07. 2009 / 05:00
doufám že si to vezmou osobně jen ti, kteří mě tady začali urážet jako první, do týhle chvíle jsem neměl nikoho v plánu urazit, ale ted už sem fakt nasranej. Píše sem skupina lidí který zřejmě v životě neřekli sprostý slovo OMG! tak pište dětem na pionýrský tábory a nehrajte poker, každej je prostě jinej a vy asi pláčete doma do polštáře a pak píšete tyhle srdceryvný slohový práce na téma slušné chování. Seru Vám na slušný chování!!! A jedééééééééééééééééém
Odpovědět »
bejzbolka777
12. 07. 2009 / 04:53
to quaranta- další chytráku z řady, seděl si u toho stolu? pokud jo tak bys asi jistě věděl že tenhle bombardák na mě během jednoho handu v asi 15 minutě turnaje měl hodně drzou poznámku, tak jsem mu řekl at na mě laskavě nemluví, ano, jsem nervák a řekl jsem at si mě nevšímá nebo se neudržím, a co? on si mě všimnul první, pokud jste tady všichni splachovací jehnátka tak já ne, jsem stříkačka a nestydím se za to. Nevím jak ty,ale sere když si ze mě 18 letej chlapeček dělá prdelky, přiznám to. A navíc to patří ke hře, pokud si všichni myslíte že u pokeru se musí za každou cenu mlčet tak hrajte v kostele. Pokud jsem arogantní, ok. Ale děkuju, jsem rád že aspon něčím na sebe upozorním, většina lidí který mi sem dneska napsali svoje moudra o nabubřelosti, zapšklosti, aroganci apod.Jste banda zakomplexovanejch nýmandů, který si uměj vyzvracet svůj věčně prohranej žaludek pouze tady v těch komentářích. Všichni umíte jen blejt po lidech který se vybočej z vašeho "normálního tzn kostelního" chování u pokerovýho stolu. Nikdo z Vás nikdy neřekl protihráči že je zoufalec nebo něco podobnýho? furt tady všude kolem můžeme číst kecy o tom jakej je ten poker sport? Hovno sport, žádnej sport to není! A jestli podle některých z Vás je? Jsou sportovci k sobě tak strašně mírumilovní jak tady všichni kážete? Tak se vy utrápenci podívejte na televizi. Ok, sem arogantní blb a kdovíco ještě, ale když mě něco nasere tak to prostě vždycky bude slyšet. A je mi jedno co tady mele parta pokerovejch funebráků kteří si dali za úkol vozit se po hráčích kteří už několikrát dokázali že poker hrát umí. pro blbečky typu karatekid apod mám na mysli pana Dydka, Němce, Goetze, Hrubého apod a ne SEBE!
Odpovědět »
Safracz
12. 07. 2009 / 03:47
STOP BLOGGING ON POKERMAN
Odpovědět »
quaranta
12. 07. 2009 / 03:38
Bejzbolka alias pan Kvapil pokud to tak je tak jsi Kvapile arogantní koko.....,nedávno na čstp byl u stolu s tebou mladej kluk jménem Šíma a ten tě tak sral ze svoji agresivní hrou že sis stěžoval Rychtařikovi jak mu ji napálíš a takový ty kecy,je jesný když někdo nehraje jak se ti to líbí tak jsi na něj agresivní,arogantní(a když má chlapec 50ks i s postelí) a tvoje kecy u stolu poslouchat jsou horří jak kecy kluka z plakátu.Nevím mě říct ještě jednou bude mít poznámky a nakouřím mu ji tak ti ji vysmahnu asi u stolu,byť by to pro mě znamenlo konec v Card Casinu.Prostě ty Bejzbolko jsi arogantní namyšlený blb.
Odpovědět »
Pavel44
11. 07. 2009 / 21:27
SUKA: ne, jsem hrdej pražák původem z Vinohrad.:) V Brně pokud vím jsou dva hodně profitový hráči - Joe a Petr Svoboda alias Blonďák. Joe podle mě vyhrál v pokeru v součtu víc než Paštika a hlavně většinu v posledních dvou letech. Ale kolik kdo zhruba vyhrál ví jen oni sami.
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 20:59
nemám tušení ale jelikož mám smysl pro humor a umím si ho dělat i sám ze sebe tak i kdyby byla tak"šílená" jako je luckbox tak bych se jí zřejmě nesnažil mediálně potírat...
Odpovědět »
Micak
11. 07. 2009 / 20:54
to bejzbolka: dvě otázky............kdo ti vymyslel přezdívku a jak ses s tím vyrovnal?
Odpovědět »
suka
11. 07. 2009 / 20:44
to vole, tady uz je to jak detektivka :-) Za chvili si to precte Brown a udela z toho novou knizku "Sifra Videnskeho Luckboxu" aneb jak si Bejzbolka namazal Pastiku na chleba a sel hrat s Imersetem do concordu :-)
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 20:27
bohužel jsem u té situace byl osobně, ještě Olaf a samotný aktér Mára, bráním se na tvůj výpad že jsem mistr světa apod. Nikdy jsem ti na stole nic neřekl ani nevytknul, proto nechápu proč jsi mě nazval tímhle způsobem. navíc tě určitě nepovažuju za špatnýho hráče jak si tady někteří myslí, prostě jsem jen vysvětloval přezdívku. A že tě ta přezdívka sere? To je život, každopádně ti nezávidím, je mi jasný že budeš mít taky špatný období, který ti samozřejmě nepřeju, pže vím jaký to je. Ale pro některý z nás seš prostě luckbox, a je to hlavně důvod k zasmání a ne nějakým debatám o tom kdo je lepší a kdo ne. každopádně máš tu hodně příznivců, tak gl na příštím wsop, prej trefíš náramek. Přeju ti ho jako komukoli jinýmu
Odpovědět »
Matrim
11. 07. 2009 / 20:21
Rad bych poopravil Oldu ve svem clanku.. K7 do 88 nebo TT je vzdy lepsi karta..do 88 to ma 156% pre-flop a do TT dokonce 178% ! o))) Takze finalni hand HU mel obrovske stesti Olda..muj "konik sedmy" byl totiz "hercovy" a to je nejvic..! o))))
Odpovědět »
admin
11. 07. 2009 / 20:45
MATRIM:: podepisuju v plnem rozsahu :-)
Odpovědět »
suka
11. 07. 2009 / 19:54
to Pavel44 : nebudes ty z Brna ? :-) Je jasne, ze Joeik patri k lepsim ceskym hracum, ale zapomen na to, ze je ceska 1 :-) pokud mereno ciste jen vyhrami z pokeru, tak je hodne daleko za pastikou a Martym (pastika jen v online zatim tusim kolem +400k, marthy tak +350k), co vim, tak Joeik ma nejakych 250k (pokud se nepletu), a pak je uz pomerne dost ceskych hracu, kteri jsou +100k a vice (vse samozrejme mereno v USD - cisty PROFIT) - navic joeik hraje hlavne cash game, zatimco napr. Marthy hlavne turnaje = i toto se dost tezko porovnava... = navic to jsou tak "relativne male" castky, ze staci, aby nekdo trefil prvni misto v sunday million a uz je skoro pred nimi... ale mozna by to bylo na samostatny clanek, kdo je ceska pokerova jednicka :-) (Pastika nedavno sliboval Pastika Challenge po vzoru durr challenge - ale nejak to vyprchalo - ze by se lekl ? :-) Tim nechci rici, ze Joeik je spatny hrac - naopak - co posledni dobou sleduji jeho vysledky, tak rozhodne patri do ceske TOP10, ale ze by byl nejlepsi to bych si tvrdit neodvazil...
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 19:32
ty Headis, mě by hlavně od pánů zajímalo čím jsem tady ze sebe udělal mistra světa a "profíka". Asi tím že jsem napsal svůj názor směřovaný výhradně k panu Trávníčkovi..., a ozvala se hlavně skupina lidí kteří mají nějaký problém s Prahou...viz karatekid -)
Odpovědět »
Headis
11. 07. 2009 / 19:17
Profik je kazdej kdo se zivi pokerem a je jedno jestli ma BR 10 mega nebo 100k Kč. Za druhy bych panove karatekid a anytwo rad znal vase jmena. Bejzbolku spousta lidi zna a vy jako nejvetsi vesmirni odbornici na poker se tady do nej navazite, tak by nebylo od veci hodit sem aspon jmena a vase uspechy - predpokladam ze vam taky k zivobyti staci hrat pouze poker...
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 19:15
-), internet discussions are like paralympics,even if u win you are still retarded -), big true.
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 18:44
Jednoduše bychom se měli semknout, a třeba po vzoru pana Němce společně sdílet obrázky a verše vesmírných lidí.
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 18:41
nechápu proč sem neustále tahá nějakou zcestnou polemiku kdo je a není dobrej hráč, opakuju naposledy, že jsem měl potřebu jako výrobce přezdívky Luckbox reagovat na Oldův článek. Zmínil jsem i osobní nesympatie a to z nějakého důvodu. Je k smíchu jak mě nějaká parta "pokerových odborníků", neustále napadá a obvinuje z urážek.
Odpovědět »
anetas1
11. 07. 2009 / 20:06
BEJZBOLKA777:: Tomáši, pravděpodobně myslím, že vím o čem mluvíš. Nevím jestli je správné dělat si názor na člověka podle jedné životní situace, do které se člověk dostal poprvé v životě. Myslím, že ty jsi u té situace nebyl a znáš ji jen z doslechu. Takže mě to samozřejmě mrzí, že kvůli této životní situaci jsi si mě zařadil do lidí špatných, já už s tím nic neudělám a doufám, že do podobné další situaci se už v životě nedostanu. Nehledě na to, že jsi se dostal úplně někam jinam a tohle není o pokeru a o tom, proč mám přezdívku luckbox.
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 18:32
je smutné jak si spousta hráčů hraje na velmistry a jak je media prezentují jako českou pokerovou špičku, hodně těchto pánů umí akorát vyslovit tak vy to pane nemužete hrát, a podobné výrazy...to jsou profíci??? pro mě ne!! myslím si také, že spousta hráčů nemá ani o jejich případné rady zájem (pokud by se chteli změnit a dělat něco prospěšného).
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 18:28
no právě že jsme odborníci..a dosti velcí
Odpovědět »
BarvyMAN
11. 07. 2009 / 18:26
Karatekid a Anytwo : rofl, vy jste mi ale odbornici
Odpovědět »
anytwo
11. 07. 2009 / 18:32
BARVYMAN:: já rozhodně odborník nejsem, ani se za něj nepovažuji...
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 18:26
kdo si na co hraje? co to tady plácáte vy odborníci? já mu vysvětlil proč jsem mu dal takovou přezdívku a taky proč ho nemám rád jako člověka. o tom že je to šlušnej hráč není pochyb, ale taky snad mám nárok na svůj osobní názor a krom toho byl směřovanej Oldovi! Co sem furt taháte že je někdo uraženej? a pane Pavel44, pana Trávníčka jsem neurazil, pište alespon pravdu když už máte potřebu se realizovat.
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 18:20
Přesně tak Pavle44. Souhlasím s tebou ve všech bodech. Pánové z Prahy si hrají na velké profesionály, přitom je zde spousta ožralů, nechutných sprostáků a nagelovaných frajírků s bankrolem tak max. na ČPT, píší blogy kde se urážejí, urážejí ostatní hráče jak to nemohou hrát atd...přitom jejich hra je spíše k pláči.
Odpovědět »
Pavel44
11. 07. 2009 / 18:02
Je k smíchu jak se tady česká pokrová "špička" a některé pseudohvězdy uráží. Líbí se mi reakce pana Trávníčka. Jen se brání a nikoho neuráží a k protihráčům se nechová nabubřele. V ČR je jen jediná pokrová superstar a bezkonkurenční jednička a to je Joe Šamánek. Nikdo nehraje na netu tak vysoké kešovky a s takovým ziskem jako on. A teď ukázal ve státech i v Barceloně, že je zkrátka nejlepší. Vystupuje skromně, dokáže ostatním poradit. Vyhrát už v životě obrovskou sumu peněz, ale nejezdí v luxusním autě a na nic si nehraje. Určitě by tady spousta hráčů uvítala nějakou školu pokeru a rady od tohoto českého velmistra. Také Marty alias MH dosáhl řady výrazných úspěchů a je tak za Joem českou dvojkou. Ostatní čeští hráči jen více či méně pravidelně vyhrají pár set tisíc Kč a dokážou i slušnou částku prohrát. Někteří hráči udělají pár výsledků na netu, párkrát vyhrají některý z českých turnajů a dostanou se do plusu jeden, dva miliony a už jsou z nich supernovy a píší sem svoje blogy, kde se navzájem uráží. Uráží neznámé cizince na mezinárodních turnajích, obdivují sami sebe a chválí se do nebes. Dokonce tvrdí o jiných, že to nemůžou hrát.:) Velmistr a komentátor Bejzbolka tady uráží jednoho z kvalitních hráčů Trávníčka dost nevybíravým způsobem. A ten se jen brání a nereflektuje útok. Kdysi jsem se tady zastal nicku Petrpetr. Bejzbolka na něj pak zaútočil a vyzval ho k HU. A jak píše pan Trávníček, on udělal z Bejzbolky malého kluka. Z Bejzbolky vylezlo, že ač je profesionálním pokrovým hráčem ( to tvrdí on ) z klubu Abanana, tak nemá po sedmi letech hraní pokeru bankroll ani jeden milion Kč a nemůže tak do hry jít. Ale dost nesmyslů. Všem přeju dobrou kartu a nervy ve hře. A českým "profi" hráčům více skromnosti.
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 17:09
jsem přesvědčen že Olda bude jednou držitelem náramku z wsop.
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 17:07
přesně! už ráno se probouzím v šoku ze snu ve kterým byl Olda na finálovým stole, šílený rána, nikomu bych to nepřál...
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 17:04
Olda Trávníček je prostě špička a dost lidí to neunese..tak už to holt bývá češi no.
Odpovědět »
ondik
11. 07. 2009 / 16:43
lolol, to jsou hrozný cinty. "má štěstí víc než ostatní" "nám to nikdy nepřijde, jemu vždycky".. :D
Odpovědět »
anytwo
11. 07. 2009 / 16:08
začínají urážky? tak to bývá, když dojdou argumenty...
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 16:04
nic sem nerozjel ty tupče, psal jsem to konkrétně panu Oldovi, začal ses vměšovat do něčeho o čem nevíš nic a nikdo se tě o to neprosil, nevzpomínám si že bych tě oslovil ...
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 16:01
LOL- jak je libo, no comment
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 15:52
co to meleš? za prvé mě tvoje jméno nezajímá a za druhý se pan Trávníček veřejně! oplakává a mezi řádky si stěžuje na to proč mu lidé říkají jak říkají. tak jsem se mu to veřejně snažil jako původce té přezdívky vysvětlit! Tak mě laskavě nepoučuj co bych měl a neměl!
Odpovědět »
anytwo
11. 07. 2009 / 15:56
BEJZBOLKA777:: pan Trávníček popisoval handy z tohohle turnaje a nepřijde mi, že by byl moc šťastný... ty si tu rozjel jeho dehonestaci za něco, co nikdo nevíme.. tak se ti to vrátilo... tvoje přezdívka bejzbolka asi nebude jenom kvůli čepici, ale i o způsobu řešení tvých problémů...
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 15:42
chtěl sem jen vysvětlit proč Oldovi přezdíváme Luckbox a koukám že se do toho vmísila celá řada pokerových odborníků, která má zapotřebí zcela zcestně okomentovat mě. LOL, je mi fuk co si myslí nick anytwo a jemu podobní anonymové. Reakce byla na Oldův "crying" post, a moje osobní reakce na jeho výtky vůči mému chování, odpověd byla také jen jemu a týkala se také jeho chování. Proto jsou některé komentáře out of problem....very sorry
Odpovědět »
anytwo
11. 07. 2009 / 15:46
BEJZBOLKA777:: tak mu zkus třeba zavolat a neřešit to na diskusi... k čemu ti pomůže mé jméno? nechápu...
Odpovědět »
xtxt
11. 07. 2009 / 15:21
Vypada to ze Bejzbolka je takovej obhajce pokerove spravedlnosti ale uz trosku zabsklejsiho charakteru :]
Odpovědět »
anytwo
11. 07. 2009 / 15:19
utáhl si tě na vařené nudli jak malého parchanta... no a nějaké zážitky z vídně? pamatuj si číslo 112, je mezinárodní a univerzální a pak už jen stačí call:-)))
Odpovědět »
anytwo
11. 07. 2009 / 15:18
heh to je super, není nad to, když se rozjede flame... moje k tomu, k pokeru patří výhry i prohry imho, v každém turnaji potřebujete trochu štěstí, protože bez něj to jde hodně těžko... pane Trávníčku, nemusíte se obhajovat, alespoň ne pro mě, špatná je totiž struktura našeho ČPT, kdy tam každej sedíte s 10BB a doufáte, že A8 bude lepší než K4... jako dobrý trénink na ČPT doporučuju turnaje v Bohemii, kde jste average shortstack už po první pauze:-))) to bejzbolka: ještě si pamatuju, jak si tu vyhrožoval petrpetrovi a
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 15:14
já sem nikdy nezpochybnil pokerový kvality pan Trávníčka, jen se vyjadřuju k přezdívce luckbox a to proč vznikla! vytknul mi chování mistra světa, nedostatek respektu apod. Já sem mu vytknul jeho chování které se také týkalo pokeru, pže se u pokeru stalo...
Odpovědět »
anytwo
11. 07. 2009 / 15:20
BEJZBOLKA777:: pan trávníček ti vytkl to, co tady předvádíš... no a má pravdu
Odpovědět »
xtxt
11. 07. 2009 / 15:07
CHceme vedet co se stalo ve vidni !!!
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 15:06
tak u pana Horáka no coment-)))
Odpovědět »
johnhorak
11. 07. 2009 / 15:06
koukam, ze hosi si tu umi pomerovat dicky i beze me :P
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 15:04
Bejzbolka je profesionální hráč pokeru udajně špička v čr, většina lidí ho ale nezná
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 15:03
ostatní jsou průmerný hráči kteří občas něco trefí , pak je další řada podprůměrných kteří trefí turnaj malokdy a pak je skupinak Travníček,Jelínek,Škampa kteří trefují pravidelně
Odpovědět »
chiczken
11. 07. 2009 / 15:02
Bejzbolko,asi sem tupej že sem to nepochopil z původních příspěvků ale kdo si ty?
Odpovědět »
Micak
11. 07. 2009 / 15:04
CHICZKEN:: http://www.pokerman.cz/rozhovor-s-tomasem-bejzbolka-kvapilem-1204/
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 15:01
Škampa a Jelínek umějí hrát dobře ostatní nikoli
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 14:59
já to tady aspon umím na rovinu říct a ne se pouštět do anonymních urážek lidí jako je pastika apod. Poslední komentář, pan Trávníček nehraje poker špatně, pro mě osobně má kliku víc než kdo jiný, nezávidím mu jí pže vím že přejde.Přeju mu gl a nemám ho rád, tot vše!
Odpovědět »
chiczken
11. 07. 2009 / 14:59
Aha ty řadíš do špičky hráče,kteří mají peníze na to aby jely na WSOP,a tím se stanou špičkou že? Ne,Dydek,Škampa,Hrubý,Jelínek a Němec sou prostě v Česku nejlepší
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 14:56
česká pokerová špička není Dydek,Kvapil,Hrubý,Koleno a spol.. to jsou uplně jiní hráči
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 14:56
přezdívka luckbox je jen úsměvná forma toho jak se ti odvděčit za tvoje chování který většina lidí neviděla. Nazývej mě jak chceš,mysli si o mě co chceš, ale pro mě zůstaneš jen člověk kterýho znám jako člověk kterej se mi v jednom okamžiku nadobro zhnusil.
Odpovědět »
karatekid
11. 07. 2009 / 14:55
Oldo vubec se s takovýma lidma jako je Kvapil, Dydek a spol. nezatěžuj.
Odpovědět »
chiczken
11. 07. 2009 / 14:52
Ježiš lidi,seděl sem s panem Trávníčkem 6 hodin u stolu na poslední ČPT,hrál výborně,měl sem z něj respekt a do her sem se s nim radši moc nepouštěl,umí přetočit ve správnou chvíli..to že strefil 3x set,a vyhrál cca 75% her co hrál,k pokeru patří.Hráč je výbornej,stejně jako pan Dydek,Goetz a vlastně celá česká špička..Tím chci zároveň říct,že tyto řádky nemá Olda zapotřebí,ti co ho znají vědí jak hraje,ostatní snad o tom nemusí přesvědčovat takovýmto článkem.Přezdívka luckbox,prostě byla je a bude,a nic s tim neudělá,ostatně hodně lidí má přezdívku,kterou určitě nemá rád(Pan Kabrhel by mohl povídat).GL u dalších dílů ČPT.
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 14:51
tak hele ty uplakánku! vytknul jsem ti snad na stole někdy tvojí hru? já tě komentuju jen jako štastlivce tot vše.A že tě nemám v oblibě? to se mýlíš. Já tě nemůžu vystát chlapče!! A víš proč? Proto jak ses choval nedávno ve Vídni. Nebudu sem zatahovat konkrétní situaci pže kdybych jí zveřejnil tak se spoustě lidem zvedne žaludek. Bohužel na to pár očitých svědků je. Radši se budu chovat jako mistr světa, ale když bude kamarád potřebovat třeba životně důležitou pomoc tak se ze slušnosti budu snažit jí alespon sehnat a ne si dál "debužírovat" a starat se maximálně o to jestli se už náhodou nehraje a nežerou mě blindy. proto mi tvoje klika připadá nespravedlivá. Hraj si poker jak chceš, budu ti dál psát na netu polib si a dávat ti allin když budu chtít. Ale když tě naživo uvidím že ti je blbě, tak se ti budu snažit pomoct a ne se jakoby se nechumelilo starat o moje blindy!
Odpovědět »
Mrkew
11. 07. 2009 / 14:01
co řekl za hlášku ten pán že ho pak callnul ??
Odpovědět »
anetas1
11. 07. 2009 / 14:17
MRKEW:: Já jsem pana Bartáka necalloval, ale dal jsem mu reraise all in. Už si přesnou formulaci nepamatuji, ale vyvolalo to ve mě pocit, že pan Barták není tak silný. Třeba bude ta hláška za pár týdnů v sestřihu v televizi.
Odpovědět »
bejzbolka777
11. 07. 2009 / 13:37
OMG Oldo! - přezdívku luckbox jsem ti vymyslel já s pastikou a zřejmě víme proč. Od samýho začátku co hraješ turnaje prostě patříš mezi ty hráče kterým přeje štěstí o něco víc a dokážou zužitkovat procenta v konkrétních důležitých hrách v max míře. Nido ti nezávidí (alespon já s pastikou ne) že se necháš ve spoustě turnajů sežrat až třeba na pár bb a pak se dočkáš karty a uděláš v suchým dresu doble nebo třeba tripla jako na CSPT. my to takhle prostě nehrajeme, jelikož máme dlouhodobě tu zkušenost že se tý karty prostě nedočkáme! Tobě to vychází, tak si to užívej. Ale přezdívka luckbox ti prostě zůstane. A jestli si zoufáš že si na ft CSPT rupnul AA do 88 tak to je mi opradvu velmi líto. Ale na druhou stranu tady prosímte uved seznam turnajů a finálovejch stolů kdy se ti to naposledy stalo. A pro ostatní- nejde o závist, každej štěstí potřebuje, jen si děláme legraci z toho že u pana Oldy Trávníčka ty procenta fungujou témeř jako u pokerstovu, a to dlouhodobě. GL Oldo, a už neplakej a bud rád že ti to ještě nějakou chvíli bude šlapat, pže až budeš obden lítat z turnajů na 80-20 před flopem tak se s tím asi budeš srovnávat hůř než ostatní. GL Oldo, lol
Odpovědět »
anetas1
11. 07. 2009 / 14:12
BEJZBOLKA777:: Ahoj Tomáši, přesně ty jsi ten člověk, hráč " profesionál"o kterých mluvím a který mě nemá moc v oblibě. Já se každopádně za žádného pokerového profesionála nepovažuju ( zatím se živím jinou prací) . Poker nehraju tak dlouho jako ty, paštika a spol. a nemám to štěstí, že by mě v mých začátcích zaučoval samotný pan Lisandro. Jsem samouk a poker se stále učím. Já, naopak od vás, každého svého protihráče u stolu respektuji, protože sám vím, jak jsem hrál poker na svém začátku. Bohužel už podobný respekt nevidím u tebe a podobných hráčů, protože vy jste mistři světa. Když už mluvíš o dalších případech, můžu ti uvést namátkou dva. 300 eurový turnaj s jedním rebai, finálový stůl v posledních pěti, už je to na penězích já na BB K,K a SB Olda Hanton mě pushuje s A, 10. Hru prohrávám a končím pátý. Jiný turnaj ČPT , poslední tři stoly, já raise z první K,K , za mnou ze třetí pozize reraise s J,J a pán na blindech se neumí pustit s A,Q s a jsme tři v all inu. Flop je plonkový a pánovi s A,Q přichází runner runner flash a já končím. A to se samozřejmě bavím jen o živých turnajích. Teď mě tak napadlo, jak jsme byli spolu jednou na netu v turnaji a já tě podruhé za sebou reraisoval a už to neuneslo tvoje ego a dáváš mi plnou. Já ti to s lepší kartou dám, ty tu hru šťastně vyhráváš a do chatu mi napíšeš " vyliž si " nebo něco podobného. To myslím mluví za vše. Takže až dlouhá budoucnost ukáže to, jesti má hra pokeru je a nebo není dobrá. Každopádně já budu stále pracovat na tom, aby se zlepšovala, protože vím, že mám ještě mezery.
Odpovědět »
StrasidelnyStin
11. 07. 2009 / 09:18
No tak se tu nehádejte. Pročet jsem článek a všechny příspěvky. To že někdo napíše kritiku je správně, protože jinak se těžko autor může dovědět o svých chybách (těd myslím u příspěvku). V první řadě gratulace panu Trávníčkovi. A k článku, jestli chtěl Olda Trávníček ukázat, že neměl zas tak moc štěští, tak asi ten článěk je správně napsanej. Akorát by ho mohl trošku okořenit obecnějším hodnocením. Asi není problém, aby tu takovej článek byl, ale němělo by jich být víc.
Odpovědět »
machrhoumr
11. 07. 2009 / 01:03
Krásná jízda, velká gratulace.
Odpovědět »
BarvyMAN
10. 07. 2009 / 22:40
Nevim proc to vsichni resite omg... Urcite neni prvni a ani posledni, kdo vyhral CPT s nejakym luckem... proste v takovem velkem poli hracu musi trefit nejaky 2-3 outer a ze jich trefi za jeden turnaj vic, no holt se stalo... Urcite pak zase bude mit radu turnaju za sebou, kdy proste netrefi vubec nic, ptz bude unlucky... Navic predpokladam, ze vzdy vedel, co dela a vyuzival stacku, tak jak je to z pozice CHL standartni
Odpovědět »
BukajAktobos
10. 07. 2009 / 21:24
7fialek - nějaký hlubší koment by nebyl proč si to myslíš? Pokud ne, tak mluvím s puberťákem co má pocit že je středem světa a tvůj příspěvek je tak zcela bezvýznamný.
Odpovědět »
phasE89
10. 07. 2009 / 20:59
yegon: poslední cca dvě hodiny prvního dne a asi i většina druhýho dne to bylo docela lotto... když jsem vypadnul někde kolem 25. místa, byl průměrnej stack při blindech 2k/4k tuším 45k a zvyšovalo se na 3k/6k... co na tom, že se druhý den snižovalo na 600/1200, když byl ten závěr prvního dne tak podělanej zas na druhou stranu, nejde očekávat od 3k trny nějakou deep strukturu.. ale ostatní turnaje CPT by imo měly být 3 denní.
Odpovědět »
7fialek
10. 07. 2009 / 20:52
BukajAktobos. Je videt, ze mas ve vsem jasno. Tys bys mohl lidstvu prednaset. Vis co me napadlo, jak jsem docetl tvuj prispevek? "To je ale vul.."
Odpovědět »
yegon
10. 07. 2009 / 20:49
celkom fit report i ked je pravda ze je pisany z mierne ublizeneho pohladu ale rad si precitam o zivych turnajoch z pohladu hraca a v idealnom pripade vitaza ako tu :) co ma ale zarazilo je ze vacsina ruk ktore sa v clanky vyskytli boli v situacii ked hraci mali 10xBB stacky - to je co preboha? v na turnaji ako je CPT by som ocakaval ze sa bude hrat poker a nie hadzat mincou.
Odpovědět »
BukajAktobos
10. 07. 2009 / 19:55
Upřímně mě se tento report také nelíbí. A to hlavně svým stylem. Jak tu zaznělo, tak profesionál by se měl nad urážky protihráčů (kteří často byli na procenta navíc výrazně horší a tak se nemohou divit že vypadli) povznést a vůbec na ně nereagovat. Tato dost emotivní reakce pana Trávníčka snižuje na úroveň těchto remcálků. Nemyslím že potřebuje někomu něco vysvětlovat, či snad obhajovat svou hru. On vítězí, tak proč se starat o nějaké závistivé hlasy? Ať se na mě autor nezlobí, ale pokud se nechá vyprovokovat k takovéto odpovědi, která je plná sarkasmu, jízlivých narážek atd., vlastně se to skutečně tváří jako taková trochu samoreklama, tak je na úplně stejné úrovni jako ti co ho osočují a za tohle ať je jeho hra jakkoli dobrá si nemůže zasloužit uznání. Naopak, urážky protihráčů to jen přiživí. Takže pane Trávníčku, napříště bude lepší zcela ignorovat podobné hlasy, chovat se jako profesionál a mluvit(psát) bez emocí. V pokeru rozhoduje kvalita hry, vy jste evidentně lepší než většina vašich soupeřů, tak je o svých schopnostech přesvěčtě dobrou hrou, ne takto laciným článkem. Hře zdar...
Odpovědět »
Micak
11. 07. 2009 / 14:56
BUKAJAKTOBOS:: vidím to podobně.... - víc by se asi hodilo umístit tento článek semhle http://pokergamers.cz/view_topic.php?id=14222&first_item=20
Odpovědět »
Olin123
10. 07. 2009 / 21:27
BUKAJAKTOBOS:: Naprostý souhlas. Za hráče mluví výsledky. A tahle reakce (článek) jako od uraženého dítěte je celkem zbytečná. Ale je to volba pana Trávníčka.
Odpovědět »
Safracz
10. 07. 2009 / 18:08
Oldo, za hrace hovori vysledky a historie se nepta jak...
Odpovědět »
ProkopMC
10. 07. 2009 / 18:08
pointa toho co sem napsal byla stejna jako to co napsal Luq... Clovek kterej hraje poker profesionalne by se nad tyhle kecy mel povznest a ne si je brat takhle k srdci a a timto zpusobem se prezentovat. Thats all
Odpovědět »
LuQ
10. 07. 2009 / 17:49
že to máš vůbec potřebu komentovat Oldo, ja bych se jim z tveho úhlu pohledu snad leda smál - česká ignorance&závist jsou strašný věci (-_ - )
Odpovědět »
pedro1pedro
10. 07. 2009 / 17:40
Proč víc klidu a objektivty ? Napsal to jak to viděl a já panu Trávničkovi gratuluju k výhře. V tom jak popisuje handy má jednoznačně pravdu a neschopnost někteých hráčů unést porážku se bohužel často na stolech v česku projevuje tím, že soupeře ztrapním jaká je fish, lucker atd. (mluvím o případech, kdy je vítěz preflop lepší poměrově aspoň 65:35). pamatuju si jasně jednu hru kdy dorovnávám soupeřův AI pre-flop když mám AA na ruce a soupeř ukáž KK na flop přijde K i A a všichni mluví o tom jaký jsem lucker (asi sem to měl složit nebo co já nevím). Takže pro mě ososbně dobrej report a jediný co bych možná rozšířil jsou trochu ty handy kdy nejde o AI, ale výhru bez showdown
Odpovědět »
ProkopMC
10. 07. 2009 / 17:40
no vidis tak treba ja zas nemyslim ze cilem je aby vsichni autora vychvalili. pokud podle me pise spatne tak to napisu, rika se tomu kritika. Z clanek sem rad taky protoze jinak bych ho vubec necetl. Jestůli si myslis ze sem chodim lidi urazet tak se mylis.
Odpovědět »
Mart
10. 07. 2009 / 17:44
PROKOPMC:: podívej, tihle lidi sem psát nemusí a ani nebudou, když se tu do nich bude stále někdo opírat... navazuje to na předchozí reportáž, VÍTĚZ ČPT se s námi podělil o názor, dost lidí si ho rádo přečte a tvoje řeči o uraženým dítěti jsou celkem mimo...
Odpovědět »
skarel
10. 07. 2009 / 17:37
Připojuju se ke gratulaci a taky bych chtěl říct, že je hrozný jak to některý lidi nedokážou pochopit, když třeba potřetí vyhraju na svých 40 procent. Prostě k agresivnímu stylu hry patří, že se někdy podaří ukrást jen blindy, někdy i celej pot bez showdownu třeba na flopu. Pak když zrovna kradu například s J9s a někdo mě srovná s AK a nedokáže potom vystát to, že na svejch skoro 40 procent vyhraju. Nemá hrát tolik tight a čekat, až ho někdo vykoupe s podle jeho odhadu monster neporazitelnou handou a nebo když má rád tenhle styl hry (proč ne, že jo), tak to aspoň dokázat pochopit a nerozčilovat se.
Odpovědět »
ProkopMC
10. 07. 2009 / 17:21
no nevim ale o takovyhle reporty moc nestojim. informaci z hry sice hodny ale spis nez neco zajimavyho taksouhrn allin hand coz nikoho nezajima. Navic report vypada spis jak od urazeneho ditete kteremu se vsichni smeji ze ma stesti a on jim za kazdou cenu musi ukazat ze je proste dobry. Mozna trochu vic klidu a objektivity by neskodilo.
Odpovědět »
TheBeastCZ
10. 07. 2009 / 17:55
PROKOPMC:: OMG Podle mě to sem napsal kvůli komentářům jak je šťastnej atd.. Proto je to možná pro tebe "neobjektivní" jak píšeš...Prostě napsal průběh hry aby si každej mohl posoudit jestli je tak "lucky"
Odpovědět »
Mart
10. 07. 2009 / 17:37
PROKOPMC:: já jsem za každý podobný "insight" od profíků rád... co mě fakt s**e jsou příspěvky jako ten tvůj
Odpovědět »
MistrTom
10. 07. 2009 / 17:06
Já jsem rád, že když už jsem vypadl na bubble tak alespoň právě s vítězem=o) Podle reportu to vypadá, že štěstí prvního dne se otočilo ve finále proti. Nakonec to ale vyšlo a každopádně gratulace.
Odpovědět »
Thor85
10. 07. 2009 / 17:02
chtel sem napsat good luck, ale asi se to moc nehodi :) Peknej report a vic takovych vysledku do budoucna, pokud nebudu u stejneho stolu :)
Odpovědět »
7fialek
10. 07. 2009 / 16:56
No, je to tak, jak jsem jiz psal. Ty zoufale pokriky neberte pane Travnicek vubec v potaz. To nejsou jenom hraci "co to opravdu hrat nemuzou", oni tomu ani moc nerozumeji. Interpretace hry A9 proti K9 jako "Olda mel zas extremni stesti" hovori za vse. Nedej boze, aby se vam na dalsim turnaji stal nejaky runnner-runner hit, to vas pak sezerou zaziva a dosmrti s vami nebude chtit nikdo hrat :) Inu, ti kteri neumi, si casto musi vypomahat konceptem stesti, aby ty sve neuspechy dokazali nejak vyradit z pameti.
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz