Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Daniel Negreanu znovu rozvířil pokerové vody

V lednovém vydání britského magazínu Poker Player UK se objevil zajímavý rozhovor s kanadským profesionálem Danielem Negreanem. V něm se člen PokerStars Pro týmu dotkl několika citlivých témat a jeho vyjádření týkající se situace kolem Full Tilt Pokeru, celkového stavu pokerového světa nebo hráčovy kariéry ihned rozbouřila vody pokerových fór. Okamžitě po zveřejnění článku ovšem Negreanu prohlásil, že většina jeho odpovědí v něm je překroucených a špatně citovaných.


Hned v úvodu rozhovoru Negreanu uvedl, že současný poker je ve "velkých problémech".

"Myslím si, že se ubíráme špatným směrem. World Series of Poker byla letos strašně nudná, vše se bralo až moc vážně. Mnohem větší sranda byla, když tam ze sebe dělali šašky lidé převlečení za kuřata," myslí si Negreanu.

"Jakmile začal být poker populární, měli jsme tu osobnosti jako je David "Devilfish" Ulliot, Sammy Farha, Doyle Brunson a Phil Ivey," pokračuje. "V současné době máme: "Odešel jsem ze školy, grindil 20 stolů a vybudoval bankroll." Ten příběh není zajímavej... nikdo nechce poslouchat "Raisuje z UTG+1 a polarizuje svoji range s 31bb effective stackem."

V průběhu rozhovoru Negreanu údajně přispěchal také s řešením situace.

"Mělo by to být úkolem televizního pokeru. Pokud chcete udělat nejlepší pokerovou show, musíte vytvářet pokerové osobnosti. Milují diváci Phila Laaka a Antonia Esfandiariho? Dobře, tak je oslovte. Daniel Cates? Ok, jseš skvělej hráč, ale na to ti každej s*re. Jsi možná lepší než oni, ale koho to zajímá?"

Poker Player UK se dotkl také otázky Full Tilt Poker a ani tady si Negreanu neodpustil pár jízlivých poznámek. "Tu společnost vedli jako naprostí šašci." Na otázku, zda stále udržuje kontakt s bývalými členy Full Tilt týmu včetně svého dobrého kamaráda Phila Iveyho, odpověděl: " Mluvil jsem se všemi. Stydí se a svým bývalým vedením opovrhují. Howardovi věřili... Já ne. Týhle rodině jsem nevěřil. Je to banda podlých lidí."

"Nemyslím si, že je zlý, ale zcela určitě arogantní. S lidmi mluví, jaky by to byli hlupáci. Podle mě nechtěl nikoho záměrně podvést, vše způsobila jen jeho nedbalost, arogantnost a neschopnost," reagoval konkrétně na Howarda Lederera

Řeč přišla také na Negreanovo zlepšení v online hře, které přičítá využíváni pokerového softwaru a diskuzemi s ostatními hráči. Nejzajímavější odpověď však přišla ve chvíli, kdy se Howden zeptal na sponzorskou smlouvu s hernou PokerStars.

"Pokud bych nepodepsal s PokerStars, byl bych v současnosti mnohem lepším hráčem," řekl údajně Negreanu. "Neporovnatelně lepším. Zní to sice hodně divně a práce pro PokerStars mě opravdu baví, ale podívejte se na moji kariéru a kariéru Phila Iveyho. Byli jsme na stejné úrovni - on pokračoval v non-stop hraní, já se začal mnohem více věnovat médiím. Není proto žádnou náhodou, že se stal nejlepším hráčem na světě a já začal trochu zaostávat. Myslím si, že stále patřím mezi nejlepší hráče na světě, ale musím teď na své hře mnohem více pracovat."

Negreanova vyjádření v rozhovoru působila na hráče jako kopnutí do vosího hnízda a četné diskuze přiživil i on sám, když na svém Twitteru ve středu uvedl: "Právě jsem si přečetl svůj článek v magazínu Poker Player a mám dojem, že vytvořili nový rekord v počtu pozměněných citací. Dobrá práce! Překroutili úplně všechno."

Na nejznámějším pokerovém fóru Two Plus Two se poté do diskuze s Negreanem zapojil také autor článku Alun Bowden, který narčení Kanaďana popírá.

"Pojďme to zarazit hned v úvodu, než se to rozjede v něco většího," reagoval Bowden. "V tom článku není překrouceno vůbec nic. Pokud by měl nějaké specifické připomínky, vše je zaznamenáno v audio podobě."

Po několika dalších příspěvcích Negreanu s Bowdenem dospěli k jakési formě příměří, zatímco pokerová komunita má ještě dlouho o čem mluvit...

Sdílet tento článek na Facebooku
10.2.2012 | Autor: Filip Novák, zdroj: Pokernewsdaily.com

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 23
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Hopsalek
10.02.2012 12:17:07
marne uvazuju, ktera z uvedenych odpovedi je kontroverzni...maximalne tak ta, ze bylo letosni WSOP nudne, coz my cesi samozrejme vnimame jinak...
Hopsalek
LoXX
10.02.2012 12:26:17
WSOP byla nudná ::;
LoXX
Mizushirazu
10.02.2012 12:37:20
naprosto s ním souhlasím, současnej poker jde s boomem online hraní do kopru a nedá se na něj dívat... stačila mi nejnovější série HSP nebo Big game, koho do pr** zajímá Selbst, Nanonoko + další online reguláři? Negreanu a spol. dělají z pokeru zábavu, stejně jako u nás Lubor Dědič a spol. Pokud nebude poker zábava, můžou na ESPN dávat přímý přenosy ze Sunday Million a jsme na tom úplně stejně. Howgh
Mizushirazu
Hopsalek
10.02.2012 12:43:27
MIZUSHIRAZU 10.02.2012 12:37:20: tak posledni serie HSP zcela jednoznacne doplatila na bojkot ze strany FT...
Hopsalek
Pocrok
10.02.2012 13:45:07
MIZUSHIRAZU 10.02.2012 12:37:20: souhlas ::U
Pocrok
TrueRedivius
10.02.2012 14:28:49
MIZUSHIRAZU 10.02.2012 12:37:20: me to napriklad bavi.. ja na kdyz na neco takovyho koukam tak na to chci koukat kvuli pokeru ne kvuli nejakejm hadkam devifish vs tony g a pod.. sure pobavi to ale koukat na to kvuli tomu? Ne to si rovnou muzu poustet politicky debaty a vyjde mi to na stejno... pokud se nechces koukat na poker ale na nejakou show tak si asi budes muset najit neco jinyho...
TrueRedivius
skarel
10.02.2012 14:48:44
Jo, já taky nemám nic proti Nanonokovi apod. Koukal jsem na to rád, ale asi ideál mi přijde dát tam třeba dva online profíky a 4 šoumeny, ostatně jak to často bejvá.
skarel
Haklbery
10.02.2012 15:02:34
mě s v shou líbí mix vyhrocenejch osobností, profíků, noobíku... the big game byla hooodně dobrá show s loose canonem
Haklbery
raniery
10.02.2012 15:54:46
Je to můj oblíbený hráč a mám ho rád, výsledky v turnajích má jedny z nej ale cash game je už jiný kafe, viděl jsem ho x krát a většinou hodně prohrával.... Takže trvzení, že patří k nějlepším na světě je hodně opovážlivé... Ale jinak gl Dane ::U
raniery
wladin0
10.02.2012 16:41:51
BRal by som tychto typkov pri jednom stole v telke. Sahamies, Blom, Dwan, Galfond + este nejakych dvoch ::D ::D to by som si urcite pozrel.
wladin0
klauniq
10.02.2012 17:25:32
live poker suxlive pros sux ::B
klauniq
JerryDark
10.02.2012 18:28:05
TRUEREDIVIUS 10.02.2012 14:28:49: ne,v tv musí být zajímavá podívaná,tam nejde až tak o poker.Nějaké legendy,nějací začátečníci,kteří dělají chyby.
Nějací hráči co se předvádějí,provokují,hádají se,rozhazují žetony po stole.To diváky zajímá.
JerryDark
TrueRedivius
10.02.2012 19:01:12
JERRYDARK 10.02.2012 18:28:05: ale samozrejme ze v tv musi byt zajimava podivana.. ted je ale otazka pro koho... pro pokerovyho hrace neni dlouhodobe zajimava podivana na hnupy co se u toho hadaji ( tony g devilfish atd ) a nehrajou az tak kvalitni poker

nebo kvalitni hrace co u toho budou vetsinu casu zticha ale budou hrat spickovy poker, jak uz tu napriklad byl zmineny dream table : galfond, blom, dwan etc. co si budem povidat ty zrovna ukecany nejsou za to jejich poker je spickovej....


prirovnam ti to napriklad k fotbalu... budes koukat radsi na prvni ligu nebo na fotbal z nejaky vychodo slovensky vesnice kde se cas od casu zasmejes, ale ve vysledku to neni vubec fotbal?

tohle je muj nazor ( btw slovaci neberte si to osobne :D )...
TrueRedivius
TrueRedivius
10.02.2012 19:03:16
TRUEREDIVIUS 10.02.2012 19:01:12: a pak je tu jeste treti varianta a to napriklad posledni sezona HSP : zadna pokerova uroven a nulova zabava :)
TrueRedivius
MadMax
11.02.2012 00:47:06
Nejlepsi show byal PAD- PLO!!! Libova sestava a hra... ::V
A pak samozrejme HSP krom posledni serie...
MadMax
JerryDark
11.02.2012 02:51:49
TRUEREDIVIUS 10.02.2012 19:01:12: pokrový hráč si raději pustí naučné video,normální člověk chce vidět show.
JerryDark
Mizushirazu
11.02.2012 10:03:39
JERRYDARK 11.02.2012 02:51:49: asi tak, ty pořád nechápeš, že ty tv show mají přitáhnout nový ryby do rybníka... nemyslím si, že seš až tak dobrej hráč, abys mohl soudit, jestli je hra daniela, tony g nebo někoho z týhle party lepší než online hráčů... nepouštěl bych se na tenkej led vševěde ::; v tv chtějí lidi vidět show, sorry, ale jestli chceš vidět v televizi Martina Stazska, tak to seš asi jedinej ::D
Mizushirazu
TrueRedivius
11.02.2012 10:43:55
JERRYDARK 11.02.2012 02:51:49: imho tak ja na to nebudu koukat kvuli tomu abych se ucil ale abych se bavil hrou... na naucny video budu koukat abych se ucil a ne abych se bavil hrou..

rikam muj nazor a co se mizu tyce... nemusis bejt nijak dobrej pokerovej hrac aby si mohl posoudit hru tony g a pod ...
TrueRedivius
Mizushirazu
11.02.2012 11:46:03
TRUEREDIVIUS 11.02.2012 10:43:55: tak to nesouhlasím hochu, musíš mít určitý znalosti tý hry, abys ji mohl posoudit, jednotlivý moves apod. Nehledě na to, že live poker je "ten pravej" poker a ne nějaký zběsilý online klikání na 24 stolech najednou (to už je matika a statistika). Live poker by měli hrát zábavný a lidibavící hráčí a ne online reguláři, tohle chápe každej, proto jsou tváří heren právě tito hráči (Daniel, Hellmuth, Phil Laak, Ivey, Dwan, Esfandiari...)... a právě proto, že na to budeš koukat, aby ses bavil, tak nevím, čím se jako budeš bavit, když bude hrát Haxton se Sahamiesem (a teď dal soupeř light 4 bet, vidíme, že statistiky se mu změnily na 45/5 ::D ::D ) enjoy!
Mizushirazu
TrueRedivius
11.02.2012 12:10:10
MIZUSHIRAZU 11.02.2012 11:46:03: jak myslis ja nemam potrebu te nadale presvedcovat o svym nazoru ja proste rekl svoje, oduvodnil jsem to a dal nemam potrebu to resit obv to stejnak nema zadny reseni :)
TrueRedivius
frostp
11.02.2012 18:52:55
MIZUSHIRAZU 11.02.2012 10:03:39: souhlasim a chci v televizi lubora ědiče ::R ::)
frostp
frostp
11.02.2012 18:54:00
FROSTP 11.02.2012 18:52:55: dědiče
frostp
aikido
12.02.2012 08:01:13
negre mal na WsOpecku tazke stavy cely cas si myslel ze je to proti nemu prednastavene a plus ho checkovala ta madarecka tak sa chcel predviest ale tak sa poker podla mna hrat neda...lepsie bolo ked prehraval na high stakes 7kil a rehotal sa na tom jak keby prehral 5korun ::O
aikido
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino