x

 Cash Games (8)

King’s Casino RozvadovNLH1/2 €Ikonka pokerový stůl 2
King’s Casino RozvadovPLO2/2 € 8/8
King’s Casino RozvadovNLH2/4 € 7/8
ALL INN CASINONLH25/50 Kč 3
King’s Casino RozvadovPLO5/5 € 4/8
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 8
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 8
Card Casino ŠamorínPLO2/2 € 4/8


 Turnaje (11)

17.7. 18:00
50+40+10 €
10 000 €
18.7. 16:00
50+40+10 €
10 000 €
18.7. 19:00
70+10 €
10 000 €
13.8. 18:00
60+20+10 €
10 000 €
16.8. 13:00
50+30+10 €
5 000 €
4.9. 19:00
50+40+10 €
10 000 €
17.9. 19:00
60+10 €
5 000 €
18.9. 18:00
60+10 €
8 000 €
20.9. 14:00
130+20 €
30 000 €
25.9. 13:00
53+7 €
2 000 €
26.9. 13:00
53+7 €
2 000 €
1.10. 18:00
70+10 €
10 000 €
4.10. 17:00
90+10 €
15 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Daně November Niners: Žádný velký šlágr

Ikonka datum zveřejnění10. 11. 2010
Ikonka komentáře96

PR materiály největšího pokerového svátku World Series of Poker bombardují veřejnost čísly, které mohou ohromovat zvláště v položkách, jež se týkají výplat určených pro nejúspěšnější hráče. V tomto směru byly letos samozřejmě bezkonkurenční údaje týkající se milionářské skupiny November Niners, která si ve druhém největším turnaji pokerové historie rozdělila částku 29.032.996 dolarů. To je pro devět hráčů jistě astronomická částka, profesionální pokeroví hráči jsou ale stejní smrtelníci jako ostatní plátci daní, a proto i pro ně samozřejmě platí legendární věta, že nic není jistějšího než smrt a daně. S daňovými odvody je sice možné často udělat různá kouzla, ale ta asi s velkou pravděpodobností nebudou aplikovatelná na aktuální příjmy nejlepších hráčů právě skončeného Main Eventu WSOP, neboť ty jsou až příliš na očích a navíc je z větší části budou vymáhat daňové subjekty, které patří mezi nejvýkonnější na světě.

Podle amerických zdrojů tedy nový světový šampión Jonathan Duhamel zřejmě zaplatí na daních částku 4.293.560 dolarů, což je téměř polovina výdělku (kanadským daňovým úřadům by Duhamel měl údajně zaplatit $1.610.297, zbytek by měl jít do americké IRS). Z vyhrané částky mu tak zůstane „jen“ 4.650.750 dolarů. Poněkud lépe by na tom měl být druhý kanadský finalista Matthew Jarvis, který obsadil 8. místo. Jarvis bude zřejmě považován za amatérského hráče, takže z vyhrané částky $1.045.743 mu údajně zůstane $732.020, protože doma nebude platit žádné daně.

Druhý amatérský hráč Američan Cuong Nguyen, který bral za poslední, deváté finálové místo částku 811.823 dolarů, by měl zaplatit americké federální daňové agentuře Internal Revenue Service (IRS) částku 270.119 dolarů a dalších 77.624 dolarů mu vezme kalifornský daňový úřad Franchise Tax Board (FTB). Nguyenovi tak zůstane z výhry $464.080.

Pátý hráč v pořadí Michael Mizrachi dostal za své umístění částku 2.332.992 dolarů, a protože na Floridě nemusí nic platit, strhne mu daně ve výši 868.970 dolarů pouze federální IRS.

Ze všech daňových subjektů, které si přijdou u November Niners na peníze, by měla být šampiónem federální americká IRS, která by údajně měla vybrat celkovou částku 8.957.422 dolarů. Za ní jsou s obrovským odstupem kanadské daňové úřady ($1.610.267), následuje italská daňová agentura Agenzia delle Entrate ($1.298.685), kalifornská FTB ($509.771) a minnesotská daňová agentura ($103.826).

Finalisté letošního ME WSOP by tedy měly brát za svá umístění tyto částky po zdanění:

1. Jonathan Duhamel $4.650.750 (oficiálně $8.944.310)
2. John Racener $3.440.695 (oficiálně $5.545.855)
3. Joseph Cheong $2.119.556 (oficiálně $4.130.049)
4.  Filippo Candio $1.793.860 (oficiálně $3.092.545)
5.  Michael Mizrachi $1.464.022 (oficiálně $2.232.992)
6. John Dolan $1.121.529 (oficiálně $1.772.952)
7. Jason Senti $766.513 (oficiálně $1.356.420)
8. Matthew Jarvis $732.020 (oficiálně $1.045.743)
9. Cuong Nguyen $464.080 (oficiálně $811.823)


« Zpět
Diskuse k článku
Eifi
13. 11. 2010 / 02:28
Morgan.......dyť já sem psal, že si to nejspíš myslel dobře.........ale názval si to špatně.......už je to sice deset let co sem z toho maturoval, ale jmenuje se to pořád stejně
Odpovědět »
M0RGAN
13. 11. 2010 / 01:44
Poněkud si odporuješ, napsal jsi, že "daň z příjmu a ta se vypočítá ze všech příjmů mínus náklady", to je de facto daň ze zisku, protože nedaníš příjem, ale zisk. A jak se to "úředně" jmenuje je irelevantní. A ten příklad je přesně o tom, že příjem není zisk a danit příjem je prasárna. A proto jsem uvedl jako příklad onen obchod, kde suma příjmů=obrat. A daň z příjmu by tedy znamenala daň z obratu.
Odpovědět »
Eifi
13. 11. 2010 / 01:15
Kdy už si konečně uvědomíte, že příjmy nerovná se zisk ? Daň z příjmu = daň z obratu. Modelový příklad: obchod má tržby 1 miliardu korun ročně, marže 5%. Daň z příjmu je daň z jedné miliardy korun, tedy mnohem víc, než zisk samotný. Daň ze zisku je daň z 50 milionů. Morgan: jako promiň, ale to co si napsal je pěkná blbost. Asi si to myslel dobře ale napsal úplně špatně. Příjmy se nerovnají zisk.........to je samozřejmě správně. Daň z příjmu=daň z obratu..........co to je proboha za kravinu ?!..........jaká daň z obratu, nic takového neexistuje, stejně jako neexistuje daň ze zisku....................formálně existuje jenom název daň z příjmu a ta se vypočítá ze všech příjmů mínus náklady, z toho odečtete sociální a zdravotní pojištění a odečitatelné položky a z toho se teprve vypočte daň z příjmu...............a ten příklad je totálně mimo..........daň ze zisku neexistuje.
Odpovědět »
Many
11. 11. 2010 / 13:33
BiBB24 @ RE 11.11.2010 12:21:56 : no za vodou bych tomu neříkal ale určitě si nežijou zlej život
Odpovědět »
BiBB24
11. 11. 2010 / 12:21
Daně ne daně, ale nezapomentě že výhra neni jejich jedinej přijem. Jako November niners určitě dostali nějaké smlouvy od PS a FT už jen za ty blbý nálepky co měli na sobě. A neřekl bych, že to budou krátkodobé kontrakty. Si všimněte, že na každém turnaji se občas mihnou před kamerama bývalý november nine a vítěz je k zahlednuti vždy. Takže podle mě jsou stejně za vodou
Odpovědět »
Many
11. 11. 2010 / 10:38
SvenMat: nikoho jsem nechtěl pošpinit je jasné že určitě někdo tady tomu rozumí ale já to nejsem takže se nezapojim do debaty a nebudu ze sebe dělat blbce lidi co píšou že se nma nic danit jsou většinou děti co chodi školaci a z kapesneho si posilaji na poker ti ještě nepracuji jinač nechtěl jsem narážet na všechny ale sám určitě víš jak to ve všech debatach je 2 lidi co tomu rozumi a 30 co má rozumy z doslechu ::W
Odpovědět »
Pocrok
11. 11. 2010 / 10:14
Když má pokerový profesionál vyšší zdanění než amatér, tak mi napadá jestli si může buy in dávat do nákladů... jinak to zdanění vůbec nechápu...
Odpovědět »
SvenMat
11. 11. 2010 / 10:27
POCROK:: Nevím, jak je to v USA se saybama daně, ale protože je tam progresivní daň, tak se platí velký procenta z milionovych vyher (zisků) a menší procenta ze zisku v řádu stovek dolarů. Jinak US player si vede takové pokerové účetnictví. Dá se to vyguglovat "poker taxes", kde je třeba článek. http://www.pokernewsdaily.com/introduction-to-poker-taxes-13846/ Píše se tam, že live hráči si můžou do nákladů zahrnovat nejen buyiny, ale také hotely, letenky a ostatní náklady (live players would include hotels, taxis, entertainment and business meals (per diem if you are working out of town), cell phone, airfare, and mileage to/from the airport for gambling trips)
Odpovědět »
Pocrok
11. 11. 2010 / 14:17
SVENMAT:: díky za info... To si ty co tě vídávám na stárech na EPT Pokerman?
Odpovědět »
Ribeiro88
11. 11. 2010 / 09:20
kdyz ci ale pujdu sednout na ruletu a vyhraju tam treba 200 000,- tak to nikde danit nebudu nemylim-li se, tak proc by to u pokeru melo byt jinak?
Odpovědět »
SvenMat
11. 11. 2010 / 09:53
RIBEIRO88:: Protože ruleta je hazard a poker je vědomostní sport.
Odpovědět »
Many
11. 11. 2010 / 09:00
často je to tu plné "high stakes hráčů" a od včera je tohle stránká "ekenomů" fakt maras jak všichni všechno ví
Odpovědět »
SvenMat
11. 11. 2010 / 09:58
MANY:: Tak já třeba účetnictví rozumím. Mám za sebou už několik účetních uzávěrek. Osobně se tedy cítím víc ekonomem než high stakes hráčem ::)
Odpovědět »
buschle
11. 11. 2010 / 08:58
dan sa plati krajne kde bol turnaj , alebo krajne kde ma hrac obcianstvo. Ak je to ten druhy pripad , tak ja by som si pred zahajenim FT zmenil obcianstvo trebars na Monaco :-)
Odpovědět »
M0RGAN
11. 11. 2010 / 02:58
Veškeré zdanění pokeru je prasárna, protože by stát danil jen příjem (=obrat !) a ne zisk. Dovedu si představit ROZUMNÉ zdanění pokeru, že by si člověk mohl založit něco jako licenci na "poker pro" (tedy člověk bez jiného zaměstnání, jehož příjmem je hraní pokeru), na základě které by mu finanční úřad vyměřil daň (a obdobně i SZP) jakoby měl průměrnou mzdu. A žádné danění výher. S takovýmto zdaněním pokeru by se dalo lehce souhlasit.
Odpovědět »
shv
11. 11. 2010 / 08:43
M0RGAN:: presne tak, vedl by sis klasicke ucto jako OSVC, kdy naklady do turnaju bys dokladoval "uctenkama" z kasin a od pripadnych vyher by byly odcitany, pricemz by se danil jen rozdil (tj. zisk).. takhle to nedava smysl. A k nam to zdaneni pokeru driv nebo pozdeji prijde taky.. btw. uz tak mam za to ze napr. pan Hruby si musi dat vyhru do danoveho priznani a zdani se mu klasickymi 15%..pokud mu z toho strhnou jeste neco v miste konani, da se to resit dle smlouvy o dvojitem zdaneni uzavrenou s danym statem.
Odpovědět »
Doudak
11. 11. 2010 / 09:57
SHV:: ::U Přesně tak, příjmy z pokeru by se měly danit jako každej normální příjem. Tzn. jednou za rok udělat daňový přiznání, odvíst 15% ze zisku (když to zjednoduším) a nazdar... Celej daňovej systém funguje víceméně na tom, že se daňový subjekty k daním dobrovolně přiznávají a jednou za čas prostě na někoho přijde šťára a když podvádí, napaří mu pokutu... určitě by se to nějak rozumně uzákonit dalo...
Odpovědět »
Istral
11. 11. 2010 / 10:47
DOUDAK:: Problém, je že pokud bys to měl danit jako každý normální příjem, tak bys z toho měl platit zdravotní, sociální atd. :o)
Odpovědět »
Doudak
11. 11. 2010 / 14:25
ISTRAL:: Koneckonců proč ne? Pro mě v příjmech z pokeru a z jakýkoliv jiný výdělečný činnosti není rozdíl.
Odpovědět »
M0RGAN
11. 11. 2010 / 15:09
DOUDAK:: Kdy už si konečně uvědomíte, že příjmy nerovná se zisk ? Daň z příjmu = daň z obratu. Modelový příklad: obchod má tržby 1 miliardu korun ročně, marže 5%. Daň z příjmu je daň z jedné miliardy korun, tedy mnohem víc, než zisk samotný. Daň ze zisku je daň z 50 milionů.
Odpovědět »
Pokerisbingo
10. 11. 2010 / 22:25
Když už daně , tak bych prostě danil roční příjmy. Každý pokrový hráč by sepsal všechny turnaje,kde byl kolik zaplatil,náklady na cesty a čistý zisk za rok by si zdanil.
Odpovědět »
BiBB24
10. 11. 2010 / 22:55
POKERISBINGO:: Hmm a když bude mít třeba nějakej downswing a ten rok bude neziskovej? nebo jak chceš třeba kontrolovat přijmy z CG?
Odpovědět »
BiBB24
10. 11. 2010 / 22:21
Lol :D tady melete něco o 2x zdaněnejch penězích a tak, ale uvědomte si, že peníze se mnohdy daněj i víckrát.
Odpovědět »
nesto
10. 11. 2010 / 21:46
Kdyby to wsop bylo v česku a vyhrál ho, tak mohl říct, že mu všechno před kasinem šlohli cikáni..
Odpovědět »
webasto1999
10. 11. 2010 / 20:55
Vůbec nechápu jedince co se tady diví, že daně se platit musí. Neplaťte daně, ale pak nechoďte zadarmo k doktorovi, postarejte se o Vaše rodiče v důchodu atd.
Odpovědět »
b1z
10. 11. 2010 / 21:49
WEBASTO1999:: ano daně se platit musí, ale ne tak vysoké. ::N A nevim co do toho tahas zdravotnictvi, ktere je v USA soukrome, a kdyz se nekomu stane neco vaznyho, tak lidi prodavaj auta a domy...
Odpovědět »
webasto1999
10. 11. 2010 / 23:07
B1Z:: pokud půjde 65% státního rozpočtu na mandatorní výdaje tak budou daně takhle vysoké nebo vyšší. Jo to souhlasím že prodávaj auta, nebo žádají znovu o české občanství když se jim blíží důchodový věk.
Odpovědět »
SvenMat
10. 11. 2010 / 20:07
Až teď přišli na to, že TH není Texas Hold'em ale Taxes Hold'em ::)
Odpovědět »
SvenMat
10. 11. 2010 / 19:50
U amerických hráčů jsou výhry a náklady (včetně buyinů) součástí daňového přiznání, takže je to tak, si hráč od příjmů odečte výdaje a rozdíl, je-li kladný, zdaní podle platných sazeb daně.
Odpovědět »
samr
10. 11. 2010 / 19:40
se mi hrozně jinak líbí, jak všichni umí počítat +ev moves ve hře - a tohle zdanění nikdo neřeší ... příští rok se WSOP bude hrát zas ::D
Odpovědět »
tomczech
10. 11. 2010 / 19:13
Pánové,bohužel i u nás platí daňový zákon, tzn., že z každé výhry musíte odvést 15% daň. Jedná se o jiný příjem, který nespadá pod osvobození od daně z příjmu. Nemusíte odvádět soc. a zdravotní pojištění. Pokud by jste si chtěli odpočíst vklad do hry, museli by jste vlastnit příslušný živ.list. Daně se platí ze všeho, akorát nevím, jestli už vymysleli ty tachometry pro prostitutky, aby jim mohli naměřit kolik mají najeto ::) . Z dlouhodobého hlediska je stát EV+.
Odpovědět »
cvpepino
10. 11. 2010 / 18:47
kdyz zaplatim buy-in tak by mel bejt pak taky zdanenej ne. ::) ale jeto kolotoc jak u rulety nebo black jacku.zadnej rozdil panove bez penes si zivej turnaj nezahrajes proste hazard.
Odpovědět »
Stepa
10. 11. 2010 / 18:08
so much for +EV live poker.
Odpovědět »
ondik
10. 11. 2010 / 18:02
proboha vzpamatujte se, danit výhry z pokeru je samozřejmě správné - nekomentuji tuto konkrétní výši, imho by ta procenta měla být menší, ale nevím jak je přesně nastaven americký daňový systém. Poker by měl být u nás uznán jako povolání (v USA to jde) a podle toho by měli být daněni pokeroví profíci. Jak sakra chcete docílit toho, aby začal být brán poker seriózně a nebyl stavěn na úroveň rulety a automatů? Jsou cestou nejmenování hráči pobírající invalidní důchod/podporu, kteří ji vyplácnou na jeden BI a ještě se tím chlubí? Podle mě ne. A ještě pro ty, kteří operují argumentem o dvojím zdanění - nakupovali jste někdy v obchodě?
Odpovědět »
samr
10. 11. 2010 / 19:08
ONDIK:: OK, ty chytrolíne, tak jinak: určitě jsi někdy hrál sitengoučko - 10 lidí, každej dá 100usd...1bere 50; 2bere30; 3bere 20. TZN, že po zdanění by měl mít první 27usd, druhej 16usd a třetí 11usd (JE TO PŘECE TO SAMÉ) jenom dement tohle bude hrát, stejně jako jenom dement si zaplatí buy-in do turnaje, který je takhle zdaněný.
Odpovědět »
Frei
10. 11. 2010 / 19:55
SAMR:: ja bych nikdy do sitka s BI 100 a vyhrou 50 teda nesel... ale nechcu rejpat .)
Odpovědět »
samr
10. 11. 2010 / 20:40
FREI:: jasný no a s výhrou 127 předpokládám taky ne ::;
Odpovědět »
ondik
10. 11. 2010 / 19:48
SAMR:: to, jestli někdo bude hrát nebo ne nijak nesouvisí s tím, co jsem napsal. Podle stejné logiky může vypadat nereálně, že podnikatel vyrobí za 6, prodá za 10 a státu musí 2 odevzdat... přesto to nikomu nereálné nepřipadá, protože je to zavedený systém. Také jsem napsal, že se 43 % nesouhlasím. O tom, že poker musí být nějakým způsobem zdaněn, ale není pochyb. Jinak jako ekonom jsem pro co nejmenší daňovou zátěž, bohužel je u nás systém nastaven tak, jak je nastaven.
Odpovědět »
Istral
10. 11. 2010 / 20:55
ONDIK:: Ať se to daní těm, co na pokeru vydělávají - kasína, herny atd. Ale státu může bejt fuk, co si dělám se svými zdaněnými penězi.
Odpovědět »
SvenMat
10. 11. 2010 / 21:06
ISTRAL:: Kasína zdaňují svůj zisk, hráči v plusu zase zdaňují svůj zisk. To je naprosto normální. Takové řeči, ať platí daně ostatní jen já ne, to je pěkný alibismus.
Odpovědět »
Istral
10. 11. 2010 / 21:14
SVENMAT:: Kasína to mají jako podnikání. Já jim platím za to, že mi zajišťují prostor pro hru, dealera atd. Ale já hraju za svoje vyděaný a zdaněný peníze.
Odpovědět »
SvenMat
10. 11. 2010 / 21:19
ISTRAL:: Když na pokeru nevyděláváš, daně platit nemusíš. To platí pro kasina i pro hráče. Princip je ten, že pokud nějakou činností vyděláváš, pak zisk se zdaňuje. To je jasný a jednoduchý princip. Takže, pokud jakýkoli subjekt na pokeru vydělává tj. casino, herna, hráč, pak každý z uvedených by měl platit ze zisku daně.
Odpovědět »
Istral
10. 11. 2010 / 21:31
SVENMAT:: To je bohužel vžitá, ale velmi hloupá představa. Stát by vůbec měl vybírat jen nezbytné množství daní, ale ne 50 % z mého příjmu. Navíc by se jednou zdaněné peníze již danit neměly. Tedy žádné DPH, žádné zdanění výher.
Odpovědět »
SvenMat
11. 11. 2010 / 00:09
ISTRAL:: Vůbec nediskutuji o výši daně. Mluvím o principu. Výhra je příjem, takže logicky po odpočtu nákladů jako jsou buyiny a prokazané náklady na cestování za turnajemi pak američtí hráči podávají daňové přiznání a zisk daní. Progresivní zdanění a sazby vyšší než 30p já osobně považuji za zlodějinu. Pokud daně, tak rovná daň procentuálně pro všechny stejná. Naštěstí žijeme v ČR, kde rovná daň je a úspěšný člověk nemusí sypat statisíce do nenasytné držky státu.
Odpovědět »
M0RGAN
11. 11. 2010 / 02:59
SVENMAT:: V Česku žádná rovná daň není, tady je tak možná rovná daňová sazba a ani ta ve skutečnosti ne, "díky" odpočtům. Prostě tu i tak máme progresivní zdanění.
Odpovědět »
samr
10. 11. 2010 / 20:38
ONDIK:: OK, já jsem jen vždycky hrozně rozčílenej, když někdo napíše, že by se to mělo zdaňovat, .....no je to jednoduché, jakákoliv daň se pro mě rovná konec. ::| Leda že bych mohl předkládat náklady, pak bych jim zpětně poslal hned 10k usd jako náklad za zaškolení ::D ::R
Odpovědět »
samr
10. 11. 2010 / 19:10
SAMR:: už ty fee(čka) na online jsou přehnané ::S
Odpovědět »
samr
10. 11. 2010 / 17:44
Tak nějak nechápu, proč to všichni hrajou - přece pokud je to takle zdaněno, nedá se potom mluvit o žádném předpokládaném výnosu díky skill(u) - všichni jsou přece z dlouhodobého hlediska mínusový (jakmile zaplatíš BI a jseš o deset procent lepší než všichni ostatní, tak jsi vyhodil 40% ::D ) ...............potom poker v tomto podání nemá ani nic společného se sportem, TOHLE JE UŽ POTOM OPRAVDU GAMBLE !!!! V tom případě je u mě každý, kdo si zaplatí BI obrovský hlupák ::N
Odpovědět »
agregus
10. 11. 2010 / 17:39
ale ono to nie je dvojite zdanenie. Z pravneho a danoveho hladiska nie su vyhry zlozene z Buyinov. Ty si za BI kupujes sluzbu/produkt - vstup do turnaja. Na toto Ti herna/kasino da doklad o zaplateni. Vyherca ziska financnu vyhru, ktoru vyplaca kasino = je nutne ju zdanit. Kasino je pravny subjekt, ktory inkasuje peniaze za moznost hrat. To ze velkost vyhier zavisi od prizepoolu danovy urad nemusi zaujimat... samozrejme je to svinstvo, ale je to tak.
Odpovědět »
Istral
10. 11. 2010 / 16:44
Když to čtu, tak bych poslance insta pushnul z vokna. ::W
Odpovědět »
Hopsalek
10. 11. 2010 / 16:31
To je dusledek klasickehoproblemu, kdy ej poker povazovan za hazard, takze se vyhry dani stejne jako random loterie... na druhou stranu, ono je dost tezke zdanit vyhry v turnajich normalne, protoze za kazdou vyhranou korunou je koruna kterou nekdo prohral a mel by si ji tudiz odecist jako naklad, takze penize tocici se v pokeru je v podstate mozno nejak lidsky zdanit jenom na strane kasin/online heren...
Odpovědět »
nesto
10. 11. 2010 / 16:28
Ty vole .... ja bych jim dal tak maximalne ty fake money co se tam vzdycky povalujou a on se o ne na ty fotce opira.
Odpovědět »
Crane
10. 11. 2010 / 16:26
je to retarded...ale hlavne pochybuju, ze bude tak blbej aby si nenajal pravniky, ktery mu usetrej dardel...proste neverim tomu, ze kdokoliv z nich da nekomu cizimu (rozumej uradu) skoro pulku (krom prodanych % obv)
Odpovědět »
Apsarin
10. 11. 2010 / 16:55
CRANE:: milý zlatý, IRS rozhodně není český finančák ::D
Odpovědět »
Hotwax
10. 11. 2010 / 16:22
Pokud si vzpomínám,tak za poslední Main Event ITM bylo něco kolem 19K dolarů.Jestli teda i jim zdanili nějakejch těch 50% tak si tam vlastně hráli zadarmo. ::S
Odpovědět »
Romanicco
10. 11. 2010 / 16:17
dan z vyhry by se platit nemela zadna...prijem x vyhra...prijem je stalej a vyhra jen nahodna...spravne bych nemel platit dan ani z toho co vydelam v praci...je to mr*ka...celej system...
Odpovědět »
JerryDark
10. 11. 2010 / 16:02
Takže,když si doma v USA uděláš sng pro 10 lidí tak 50% z vybraných peněz pošleš finančáku???Vtf? no máme se co učit... ::W
Odpovědět »
bojim
10. 11. 2010 / 15:51
Daň za osvobození od daní ::V
Odpovědět »
Many
10. 11. 2010 / 15:50
V EU to nejsou daně marty to řikal ve snidani z novou to už kasina plati statu a stat EU nebo jak to je hold USA země neomezených možnosti je i dost profiku co žiji v Anglii tam se neplati
Odpovědět »
Many
10. 11. 2010 / 15:50
V EU to nejsou daně marty to řikal ve snidani z novou to už kasina plati statu a stat EU nebo jak to je hold USA země neomezených možnosti je i dost profiku co žiji v Anglii tam se neplati
Odpovědět »
TheMouth
10. 11. 2010 / 15:47
Šokujíc ízpráva !!! Poté co Duhamel zaplatil daně a % z výhry které dlužil, byl nucen prodat Main Event bracelet na e-bay, aby měl na buy in na příští rok
Odpovědět »
milda69
10. 11. 2010 / 15:44
Platil neco treba Skampa nebo Marty z vyher na EPT?
Odpovědět »
majky666
10. 11. 2010 / 15:43
Prosím vás, měl u vlády prodaný % a teď lže že jsou to daně ::D
Odpovědět »
Pokerisbingo
10. 11. 2010 / 15:42
A hlavně u pokerovýho hráče výhra nerovná se mzda. Musí mít spoustu výdajů než něco trefí. Takže to danění je naprosto šílený a nefér ::S
Odpovědět »
Pokerisbingo
10. 11. 2010 / 15:45
POKERISBINGO:: A hlavně beatovat turanje s -50% roi je šílený. Takže stát nakonec docílí toho ,že poker je hazard.
Odpovědět »
FISHonFORK
10. 11. 2010 / 15:27
To bych chtěl zaplatit na daních 50 mega:-D, zvlášť kdyby to byla u nás. vařila by se mi krev kdybych následně vyděl socky před sámoškou jak za moje milióny cucaj pivečko:-D. Něco se s tím musí začít dělat protože mě už nebaví vstávat ve 4:45 vracet se z práce v 18:00 a potom čumět na ty dementní ksichty s ulízlejma vlasama a zlatejma řetězama kolem krku ::S ::S ::S hurá pokermane na Kramářovo vilu, vyházíme je tam všechny z oken ::R ::R a začně nadvláda hazardu
Odpovědět »
FISHonFORK
10. 11. 2010 / 16:03
FISHONFORK:: Všimněte si slova "vyděl" v mém příspěvku - nevim co chci dělit, ale jedno je jisté - z toho 18 -20 hodinového denního zápřahu jsem už po půl roce dost unavenej, tak to, prosím, tolerujte
Odpovědět »
Gorre
10. 11. 2010 / 16:35
FISHONFORK:: V poho...to že si retard už dávno víme... ::D ::D http://www.youtube.com/watch?v=MBvnA6c3HT0&feature=player_embedded#! ::R
Odpovědět »
zubb83
10. 11. 2010 / 16:41
GORRE:: Už začínám chápat tvoji slabost pro turecké podvodníčky ::D
Odpovědět »
stumby
10. 11. 2010 / 15:55
FISHONFORK:: ::U Defenestrace is calling :)
Odpovědět »
Nohyhovina
10. 11. 2010 / 15:24
hmmm tak to se mi vubec nezda, a uz vubec ne do toho motat superhrubou mzdu, to je uplne mimo..... ::W
Odpovědět »
wesley
10. 11. 2010 / 15:19
Takze pri teoreticke ucasti 10k lidi, 5,2k lidi to proste odevzda danovemu uradu a o ten zbytek se hraje. :) To je brutal mall fold. Se nedivim, ze statu poker v USA nevadi.
Odpovědět »
wesley
10. 11. 2010 / 15:15
Se podivejte na svoje vyplatni pasky. A zjistite, ze Vase cista mzda je priblizne 48%, ze superhrube mzdy (coz je vlastne skutecny naklad zamestnavatele na Vas a tudiz Vas prijem). Zbytek jde statu, ktery z toho zivi jiste privilegovane socialni skupiny, ktere do systemu vubec neprispivaji a jeste jsou za to odmenovany ruznymi vyhodami.
Odpovědět »
Axiss
10. 11. 2010 / 15:08
To je hnus, pokeroví hráči musí platit daně jako všichni ostatní lidi, co si to ten stát dovoluje. Přitom si každý ten buyin zaplatil ze svých poctivě zdaněných online příjmů, fakt síla tohle. S tím se musí něco udělat.
Odpovědět »
Desuric
10. 11. 2010 / 15:07
Mě by spíš zajímalo, jestli Duhamel těch 48% co prodal, vyplácí z těch 8 mega nebo 4. Kvůli němu doufám, že jenom z těch 4. ::D
Odpovědět »
kaze
10. 11. 2010 / 15:06
chudáci Kanaďani platí daň i IRS, co to je? ::3
Odpovědět »
majki19
10. 11. 2010 / 15:05
ved tak to je tak to maju aj iny sportovci napr hraci v NHL sa vam moze zdat ze 9 milionov Ovechkina je vela ale pritom ma necelych 5 milionov na rok :P
Odpovědět »
HAL5000
10. 11. 2010 / 15:00
to snad ani neni mozny ::S
Odpovědět »
looser
10. 11. 2010 / 14:59
Jako to je pěkný hnus..Člověk si zaplatí BI ze svých příjmů které jsou zdaněny.Zaplatí i poplatek (rake) nějakému subjektu.Zisky subjektu jsou pochopitelně zdaněny.90% lídí BI samozdřejmě prohraje a určitě tuhle investovanou částku nemůžou odepsat z daní.A zbylých 10% lidí zaplatí 50% daň z výhry..Takže celkově na WSOP nejvíce vydělala vláda a početná skupina sociálních parazitů ::S ::S
Odpovědět »
Pokerisbingo
10. 11. 2010 / 15:07
LOOSER:: +1 Mají zdanit buy iny ,ne výhry.Je spoustu profíku,kteří mají ten turnaj jako součást profese a nic neplatili,takhle oškubou jen ty nejlepší. Danit peníze několikrát je šílený a k tomu on má jen 55% z té zdaněné výhry vzhledem k prodaným %. Je čas si uspořádat wsop na severním polu.
Odpovědět »
BigRehy
10. 11. 2010 / 14:57
to je total suck out !! bych se posral nejdriv z viteztvi a pak z daní.. ::3 ::3
Odpovědět »
gesho
10. 11. 2010 / 14:53
zlatej online poker...
Odpovědět »
Nex99
10. 11. 2010 / 14:58
GESHO:: ::U ::U
Odpovědět »
mrduhanson
10. 11. 2010 / 14:49
kurva na buy iny jim nikdo nedava tak proc by nekomu meli davat neco z vyhry?...to je na hlavu
Odpovědět »
Many
10. 11. 2010 / 14:42
ty jo maras ::S
Odpovědět »
looserSR
10. 11. 2010 / 14:41
hnus tie dane ::S
Odpovědět »
Fazuke
10. 11. 2010 / 14:35
tohle se mi nezdá ani trochu ..
Odpovědět »
sandiCzech
10. 11. 2010 / 14:34
i tak to je sumicka...ale polovina vyhry pryc...co to kua je???? ::S
Odpovědět »
Gorre
10. 11. 2010 / 14:39
SANDICZECH:: zřejmě důsledek vládnutí americké levice a jejího progresivního zdanění ::S ::S
Odpovědět »
bojim
10. 11. 2010 / 14:31
wtf? Co to je za daň, že jde téměř pulka výhry pryč?
Odpovědět »
ribon
10. 11. 2010 / 14:29
humus
Odpovědět »
wanzus
10. 11. 2010 / 14:27
Při pohledu na článek mne napadá jednoduchá otázka... Kdyby vyhrál nějaký čech,kolik by zaplatil na daních a jak je ošetřeno případné dvojí zdanění s USA...
Odpovědět »
kaze
10. 11. 2010 / 15:33
WANZUS:: ital podle článku v usa nic nenechává, takže čekám, že v případě čr by to mohlo být stejné. čili pak v česku 15% a tím by to mělo končit. pokud někdo ví víc, rád se nechám vyvézt z omylu...
Odpovědět »
Apsarin
10. 11. 2010 / 14:44
WANZUS:: mě ta otázka jistě napadne, až to bude pro mne aktuální ::D ::D
Odpovědět »

Video

Kauza Martina Kabrhela, náramkový CZ šampion a česká pokerová rekordní výhra. WSOPE je tu!
Play Button
Je stále reálné živit se pokerem profesionálně?
Play Button
"Těhotnej kuchař" Jarda Vajgl: Jak se od Pokermana dostal ke 420.000 followers?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
www.pokerman.cz
Go 4 Games
www.pokerman.cz