Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Cirkus Kellner uvádí: MTT SnG pro 45 hráčů

video k článku

Dlouho nám chyběla speciální sekce plná komentovaných videí, rozborů hand history, blogů z turnajů a speciálních turnajů. Situace se mění a Pokerman.cz vám představuje sekci Pavla "Taška85" Kellnera s retro názvem Taška pátrá, radí, informuje. Pavel Kellner se po Jardovi Vajglovi stává druhým ambassadorem Jetbull Pokeru v ČR a bude hájit jeho barvy na live turnajích a měřit síly s ním budete moci i při online speciálech.


Na úvod pro vás "Cirkus Kellner" nachystal komentované video věnované MTT SnG pro 45 hráčů. Jeho počin můžete stahovat zde.

Další překvapením pro naše čtenáře je turnaj, který jsme pro vás připravili a jehož vítěz získá možnost rozbor své hand history z MTT turnaje nebo MTT SnG právě od Pavla.

Taska85 HH analysis

6. 4. 20:00

NLHE
Herna: Jetbull Poker
Buy-in: $3+$0,30
Starting stack: 1.500
Levels: 10 minut
Prizepool: standard payouts
Heslo: křestní jméno pana Kellnera, malými písmeny

Vítěz turnaje ať kontaktuje admina interní zprávou na Pokerman.cz.

Tímto turnajem vše jen začíná. V budoucnu přibudou speciální bounty turnaje nebo turnaje o live coaching od Tašky.

Pokud máte nějaké nápady, čemu by se Pavel ve svých videích, blozích a článcích měl věnovat, pište do komentářů. Mějte na paměti, že vše se bude točit kolem MTT a MTT SnG, protože cash games Pavel online originál nemůže hrát.

A nešetřete ho, je za to královsky placený :D.

Sdílet tento článek na Facebooku
5.4.2011 | Autor: Jaroslav Vajgl

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 139
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
LoXX
05.04.2011 11:33:57
já bych uvítal video o SnG 18max...
LoXX
hrbec
05.04.2011 11:47:30
::U ::U
hrbec
Stranger
05.04.2011 12:04:05
gratuluji panu Taškovi, k dílčímu PRO úspěchu ::U
Stranger
pepoun
05.04.2011 12:12:17
::U ::U ::U Taška je můj nejvíc nejoblíbenější český MTT online hráč, takže pro mě je to velký svátek
pepoun
admin
05.04.2011 12:21:14
PEPOUN 05.04.2011 12:12:17: Tasko prestan si zakladat ty novy nicky, diky
admin
FISHonFORK
05.04.2011 12:23:22
PEPOUN 05.04.2011 12:12:17: Jo Pavle je to fakt trapný ::D
FISHonFORK
Tasche
05.04.2011 12:26:22
uz se to nebude opakovat sry ::; ::D
Tasche
Istral
05.04.2011 12:41:39
45sng1.zip: Archiv má buďto neznámý formát nebo je poškozen
Istral
Stranger
05.04.2011 12:43:29
ISTRAL 05.04.2011 12:41:39: mně to jede
Stranger
hrbec
05.04.2011 12:44:41
ISTRAL 05.04.2011 12:41:39: Zkus to stáhnout znovu ::; Mě to jede bez problemu..
hrbec
Dendelin
05.04.2011 13:58:40
TASCHE 05.04.2011 12:26:22: Pane Taško, ono s těma 33 a tím <1 bb jste to nevytočil do toho K9s.. takže proto se tam v další handě dívíte, že máte zase takovej micro stack. ae tak přehlídnout se může každý ::) jinak video parádní! těším se na další ::R
Dendelin
Tasche
05.04.2011 14:02:28
DENDELIN 05.04.2011 13:58:40: jj bohuzel se mi jeste nepodarilo to ze bych se aspon jednou ve videu neprehlid nebo neprerekl.. ::;
Tasche
pepoun
05.04.2011 14:14:49
ADMIN 05.04.2011 12:21:14: ::D ::D ::D za toto prohlášení jsem od Tašky nedostal zaplaceno, pravda je taková že nemá navyhráváno tolik jako třeba Vinklárek nebo Růžička (což jim samozřejmě přeju a s radostí o jejich úspěších čtu) ale na mou hru nemají takový vliv jako Tasche, jeho videa mám rád a myslím že jsou pro nás amatérské hráče velkým přínosem. Takže Pavle díky ::U
pepoun
Stranger
05.04.2011 14:28:05
Taška, dlužíš mi 9,75 dolarů, nechal sem se inspirovat a místo cashky pustil tři vokna těhle 45manů a vůbec se mi nedařilo. :)
Stranger
Zizen
05.04.2011 14:30:14
Nic proti tobe Pavle, ani tobe Admine, ale jak se tak divam na pokerprolabs a davam si vytrackovat sitka pro 45 lidi za 3.25-12usd, tak od Taska85 mi to naslo jen cca 190 sitek do 7usd a 280 sitek za 12sud. Neni mi uplne jasne, proc dela coachovaci video hrac, ktery toho nema na 45man SNG moc nahrano. Pokud to video udela a postne na web, kde mu k tomu mistni hraci poradi, tak to beru. Ale jako coache bych si te Pavle nevzal ani omylem. Az budes mit nahrano 1000+ sitek na vsech trech limitech, tak nereknu ani prdel. Plus ono i tech 1000sng je orientacnich, alkaatch rikal, ze jsou i nekolikamesicni breakeven obdobi na SNG-9, tim spis na MTT SNG.
O tvych MTT kvalitach nepochybuju, mas nahrano docela dost, 3 tisice turnaju a mas zavidenihodny profit kolem 7usd na turnaj. Jeste jsem to SNG nevidel, ted si ho poustim, jsem zvedavy co mi to da. Mam za sebou serie SNG z deucescracked, tak muzu srovnat, jak se mi video zdalo. Tvoji cilovou skupinou (viz komentare na zacatku videa) jsou tedy hlavne hraci, kteri buduji bankroll (takze zacatecnici) a pak MTT zkusenejsi hraci, pro nez je to doplnek k session? Prijde mi, ze tyto dve skupiny maji jine uvazovani u turnaje, takze tvoje video se jednem muze libit a pro druhe bude asi k nicemu.
Zizen
Jooker1988
05.04.2011 14:39:27
výmaz a odchod a konec ::D ::U
Jooker1988
bejzbolka777
05.04.2011 14:41:00
ZIZEN 05.04.2011 14:30:14: Pokud máš placenej deucescracked tak ti obv video toho cirkusáka z Vejprnic nic nedá ::) ::; . standart good video pro low stakes hráče. GJ pane šapitoooo ::A
bejzbolka777
chiczken
05.04.2011 14:43:11
ZIZEN 05.04.2011 14:30:14: nikdo neočekává, že se z toho kompetentní hráči budou učit, a pro ty začínající, lowstakes hráče, to stačí bohatě, a je jedno jestli jich má odehráno sto nebo milion sitek... Všechno v tom videu je dobře vysvětlený,a těšim se na další díly... gj Pavle ::S
chiczken
chiczken
05.04.2011 14:44:07
CHICZKEN 05.04.2011 14:43:11: missclick smajl :D mělo to bejt ::U
chiczken
DarkBrother
05.04.2011 14:56:35
Pavel je opravdu z Vejprnic ? :-)
DarkBrother
Tasche
05.04.2011 15:11:40
ZIZEN 05.04.2011 14:30:14: hlavne nechci zase tady rozpoutat nejakou vlnu flamu s tim ze nemam odehranou tech sitek moc mluvim nazacatku videa i o tom co rikas o alkacovi..a myslim si ze i zkusenejsi mtt online hraci si z toho muzou neco vzit pro svou hru..a 45 sou i ve formatu 27 38 60 a vic dolaru takze si myslim ze rozhodne by to nemela bejt ev minus zalezitost..jen mi prijde ze je u nas spousta lidi co mluvi a nic sami neudelali tim ted nemyslim tebe ale proste je potreba si rict ze na cesky pomery tezko bude nekdo delat neco lepsi nez dela abanana,alkac a pokerman
Tasche
Istral
05.04.2011 15:20:04
Ty karty tam jsou a budou tam čekat :))
Istral
ender
05.04.2011 15:47:22
cely video je naprosto hrozny, na sestkach s touhle hrou a uvazovanim bude clovek breakeven, na 12tkach prohravat

Ta handa o ktere hodinu basnis jak souper zahral superspatne s A9, tak je standard a to A8s raise/fold? Kdyz uz planujes collusion tak to aspon nedelej verejne, ostatni nebudu komentovat, protoze sem spokojenej kdyz to takhle spatne budou hrat vsichni:)
ender
cupak
05.04.2011 15:52:30
výmaz odchod a konec ::D ::D ale u vsech techlech videi se vsichni shodujete "zase nikdy nic" "dvouautak a je to doma-> i*iot!!! ::D
jinak super videjko diky za nej ::U
cupak
p1kes
05.04.2011 15:57:05
no myslím že nemusím být u všeho.. ::)
p1kes
Tasche
05.04.2011 15:58:46
ENDER 05.04.2011 15:47:22: hlavně že sou všichni spokojený ::D
Tasche
ManikCZ
05.04.2011 16:04:46
ENDER 05.04.2011 15:47:22: s A9 bych souhlasil taky ...ten push mi extra hroznej neprijde

ale

porad lepsi kdyz se nekdo bude snazit neco delat nez nedelat nic ::U ...reknes cely video hrozny ale vyjmenujes 2 handy ...to mi rekni jake chyby jsi shledl dal v tom celem hroznem videu ?
ManikCZ
ender
05.04.2011 16:09:10
ManikCZ @ RE 05.04.2011 16:04:46
vypousteni ATC pushu, zahoz A8 s6bb proti buttonu pushi? totalni spew na zacatku s TT, proste si nedovedu predstavit jak to timhle stylem de porazet
ender
Zizen
05.04.2011 16:15:09
TASCHE 05.04.2011 15:11:40: Ok np, neni proc flamovat. Jestli bych si mohl do pristich videi neco objednat, tak bych rad videl neco na zpusob ababany, kde jelly s kvickem komentovali spolecne goetzuv warmup. Kdybys teda ty se s nekym domluvil a udelali komentare spelecne, ze ty reknes proc co hrajes a kolega ti to budto odkyvne a nebo bude oponovat, ze s jeho indiciemi by handu zahral jinak.

Placnu: obcas rikals neco o fold equity, mas svuj cit pro to, jestli to uz musi souper callnout nebo foldnout. Kolega komentator by mel svuj nazor, prootze jeho zkusenost muze byt jina a muze napr. prijit s myslenkou, proc se v jedne situaci fold hodi a ve druhe by to nepokoousel.

Jo a rozhodne netoc hru vic nez 4 sitek, ze to neprijemne ke sledovani. Vyukove weby delaji realtime/zpetne komentovana videa se 2 stoly a obcas se 4, ale vic se rozhodne nevyskytuje.
Zizen
Tasche
05.04.2011 16:15:59
ENDER 05.04.2011 16:09:10: lol priste udelam teda supr dokonaly video bez jediny chyby kde zahraju totalne vsechno skvele pozvu si te aby sis to sam okomentoval nahral a usetril mi spoustu casu..tvl probud se nevim jestli si aspon ze tretiny poslouchal o cem tam mluvim..pokud ti prijde ze je lepsi delat naprosto dokonaly,bezchybny videa,kde clovek nedokaze uznat svoji chybu tak fajn,zrejme na tebe cekaj na deucescracked,cardrunners nebo tak nekde..myslis ze se da vsechno vypichnout v jednom konrektnim videu?ja dokazu uznat ze neco zahraju spatne ze to se dalo udelat jinak..dal to nehodlam komentovat
Tasche
Zizen
05.04.2011 16:17:00
edit:
...proc se v jedne situaci push hodi ale ve druhe by to nepokoousel.
Zizen
Tasche
05.04.2011 16:18:13
ZIZEN 05.04.2011 16:15:09: j dik za nazor neco takovyho co delal Jelly s Kvickem mam pripravenyho s nekym kdo podle me MTT,sitkam a online hre rozumi,takze doufam ze to klapne ::;
Tasche
omglol
05.04.2011 16:27:37
TASCHE 05.04.2011 16:15:59: Dam ti jednu pratelskou radu, online cash game s touhle hrou radsi ani nezkousej... Jinak s tim tvym dlouhodobym "downswingem" v MTT, nenapadlo te, ze to vsechno neni jen nejaka bezna variance, ale ze je to dost ovlivneny tvoji nekdy az skandalni hrou a premyslenim?
omglol
Tasche
05.04.2011 16:31:02
TASCHE 05.04.2011 16:15:59: doporucuju ti podivat se na nektery videa od panu z deucescracked a prekvapive tam uvidis ze i oni ne jednou zahrajou neco uplne jinak nez by zahrali treba ted tj ta tvoje "collusion" o ktery mluvis,nemluve o pushovani ATC musis vedet zase do koho a jeste tam jeste je FE,pokud budes totiz do vsechno posilat any two tak zrejme na tom v plusu moc nebudes s tim nezbyva nez souhlasit..protoze regove ti rozhodne nic moc zahazovat nebudou pokud parkrat ty svoje parady ukazes v SD..
Tasche
Tasche
05.04.2011 16:31:54
OMGLOL 05.04.2011 16:27:37: uvazoval sem ze pudu skocit z nusalaku pak sem si rikal ze bych to mohl prezit..FML
Tasche
Zizen
05.04.2011 16:33:09
super, tesim se.

A jeste bych mel jednu vec, ktera mne docela zarazela. Tvuj betsizing.
1- Treba minraisovani ze SB na BB. To jsem nikdy nezkousel a jestli se ti zda, ze to funguje proti multitablerum, tak to rozhodne vyzkousim.
2- Nekolikrat jsi s dobrou handou udelal past, v situaci push/fold jsi dal minraise s AQ myslim. Jindy jen call s KK na BB v HU. Pak jeste minraise s AA ve 4handed proti disconected SB a shortstacku na BB.
Nerikam, ze na techto stakes je to chyba, ale myslim si ze regular s HM podle tvych stats vidi, ze umis poznat push/fold situaci, a tudiz jakykoliv jiny raise nez AI by mu mel prijit podezrely. Jakou mas s timto zkusenost? Zda se ti, ze kdyz minraisnes z BTN do dvou rozumnych stacku (6-12bb), tak te pushuji s sirsi range nez, kdyz bys zrovna pushnul zrovna a oni callnuli z blindu? (rekneme v pushovaci fazi turnaje 200/400+Ante) Nemam s tim zkusenosti ale zajimalo by mne to, protoze jsem dycky daval push/fold s 14- blindy. Minraise/call (jako indukovani restealu) delam az zhruba od zhruba 15+bb.
Zizen
ender
05.04.2011 16:36:56
TASCHE 05.04.2011 16:15:59:
ok, takze natocim vyukovy video z 2-7 lowball coz sem hral 1x v zivote a az me to budou lidi kritizovat tak jen reknu "omg tak tam mam chyby noaco"
kdyby tam byly maly chyby tak nereknu, ale tohle je proste naprosta neznalost hry...
ender
domin47
05.04.2011 16:39:28
pěkné video pro lowstakes hráče " ::U ::U ::U
domin47
Tasche
05.04.2011 16:40:22
ZIZEN 05.04.2011 16:33:09: ad 1,urcite za ostestovani nic nedas,zalezi proti komu to delas
2,prave zalezi na tom proti komu to delas,chce to mixovat nekdy me ty lidi posilaj na minraisy fakt jako dost light,nekdy to rovnou jamnu a dostanu call od handy ktera by me asi jinak necallnula je to fakt ruzny..u techle konkretnich sitek si myslim ze se da min raisovat jeste easy se stackem 10bb ale vetsinou s handou s kterou callnes allin spis de o to ty lidi vyprovokovat,tady je fakt tech chipu malo a zalezi ciste na tobe jestli zvolis to nebo ono,podle me je nejlepsi to porad menit aby te regove nemohli tolik zaskatulkovat
Tasche
Tasche
05.04.2011 16:43:53
ENDER 05.04.2011 16:36:56: dycky sem chtel hrat 2 7 lowball tesim se ::D porad nechapes to ze sem tohle video fakt vybral schvalne protoze sou to ty z podle me jedny z nejvetsich chyb ktery tam lidi muzou nasekat a priznavam ze to hraju kratce a nehodlam se dohadovat ze sem v tom lepsi nebo horsi nez ty,zrejme ne a to rikam uprimne,jde o to ceho by se lidi meli vyvarovat tecka
Tasche
lovecaty
05.04.2011 16:47:51
ty vado, chlapi, proberte se!!! nenapadlo vás, že taška netočí to video pro TOP reguláry, ale pro lidi, kteří ze sitkama začínaj?! imo pro ně je to cca přínosný..tak proč tolik kritiky? buďte rádi, že se aspoň někdo něco snaží udělat, sakra!
lovecaty
omglol
05.04.2011 16:48:04
TASCHE 05.04.2011 16:31:54: To nedelej, jeste potrebuju nejaky prachy...
omglol
p1kes
05.04.2011 16:49:36
haha, tak po shlédnutí videa sem si už jistej že nemusím být u všeho! ::D nechci se nějak dotknout, ale nabízet s takovou hrou coaching mě přijde docela troufalý.. Upřímně mě ta play přijde skandální..
A taky bych doporučil menší stěžování si na "smůlu", pač po shlédnutí tvýho MTT profitu mě je jasný, že musíš být víc lucky než kdokoliv z nás.. ::)
p1kes
Tasche
05.04.2011 16:49:49
OMGLOL 05.04.2011 16:48:04: rekni mamce o kapesny..ja uz nepucuju sry
Tasche
omglol
05.04.2011 16:52:20
TASCHE 05.04.2011 16:49:49: To jsme na tom podobne, ale zase rozdavas plnyma hrstma:-)
omglol
Tasche
05.04.2011 16:52:28
P1KES 05.04.2011 16:49:36: sem obv ten nejvetsi luckbox na svete..prosim jen smele do me,"fakt preju kazdymu to aby se mu tak darilo jako me":) lolz
Tasche
Tasche
05.04.2011 16:53:31
OMGLOL 05.04.2011 16:52:20: ::; doraz do banca na cg,neco ti 100% dam a rad te poznam konecne osobne kamarade
Tasche
oldrich88
05.04.2011 16:53:53
Gratulace k Pro smlouvě!!!Jinak každej kdo jde z kůží na trh je odvaha,hlavně se nenechat otrávit od těch co všechno ví a nedělají nic!Video jsem zkouk a určitě sem tím nic nezkazil.Poznatky ok a pro začínající hráče super a profíkům radit nechceš ne?!Tak se nenech nas..t!Ještě jednou GJ Taše!
oldrich88
omglol
05.04.2011 17:06:14
TASCHE 05.04.2011 16:53:31: Uvidim co se s tim da delat:-) Hele jinak proti tobe nic nemam, osobne te ani neznam, jen mi proste prijde, ze jelikoz se o tobe nikde v souvislosti s nejakejma trefama nepise a nechces, aby se na tebe zapomnelo, tak tocis tahle "zoufala" videa, ktera daji neco max. tak uplnymu zacatecnikovi, kterej se dozvi, ze nema limpovat AK na buttonu...:-)
omglol
omglol
05.04.2011 17:08:12
OMGLOL 05.04.2011 17:06:14: Jeste jsem zapomnel dodat, ze clovek, kterej tomu aspon trochu rozumi, se musi tvym myslenkovym pochodum a nazorum behem hry jen zasmat...
omglol
Tasche
05.04.2011 17:11:02
OMGLOL 05.04.2011 17:06:14: ja zasadne AK jen limpuju a na allin zahazuju face up
Tasche
Tasche
05.04.2011 17:12:07
TASCHE 05.04.2011 17:11:02: zapomnel sem dodat..sem cirgusak sem zvyklej ze se mi lidi smejou a rikaj mi klaune
Tasche
omglol
05.04.2011 17:16:16
TASCHE 05.04.2011 17:12:07: Tim se toho dost vysvetluje
omglol
SvenMat
05.04.2011 17:34:20
Diskuse by byla plodnější, kdyby kritika byla konkrétnější. My ostatní bychom to uvítali. Když někdo řekne, že ta hra nebo komentář byl skandální, tak by bylo vynikající taky říct proč. Díky.
SvenMat
Radekparek
05.04.2011 17:46:37
TASCHE 05.04.2011 17:12:07: 15:11...snad tady nebude zbytečnej flame...few minutes later..... ::D ::D ::D ::D ...život není peříčko a nikomu se nezavděčíš....w/e

Ale měl bych pro tebe typ na další házení perel sviním (video)..... zkus nějakej, 1R1A...nejlíp 22 1R1A ::;
Radekparek
fishboy
05.04.2011 17:53:51
Co si myslíte o tý handa s TT? Call či fold? Já bych šel nejspíš allin hned, ale pokud by se to takhle vyvrbilo tak bych to foldnul.
fishboy
samko
05.04.2011 17:55:10
Já jako začatečník ti za toto video děkuji a jsem rád, že se aspon nekdo snazi neco udelat. To, že je tam třeba nějaká chyba, to bych absolutně nehrotil, protože nevěřim tomu, že při 45lidech + jde zahrát absolutně bezchybná hra a často je nutno zapojit i nějakej ten feeling atp. Třeba se mýlím ale klidně jeste jednou podekuji. Přeju hodně štestí do dalších her a další tvorby videí bez pitomců. gl
samko
omglol
05.04.2011 17:58:08
SVENMAT 05.04.2011 17:34:20: V tomhle mas urcite pravdu, ale kdyz budu mluvit za sebe, tak zrovna ja nejsem ten typ, kterej by ucil ostatni jak to maji hrat, zvlast kdyz za to nic nemam a spis bych na tom v konecnym dusledku jeste prodelal. Proto taky nechapu, proc nekteri toci videa, kdyz za to nic nemaji... Nevim kolik z toho maji ti na pokerstrategy ap., ale urcite to v konecnym souctu nevyjadri tu sumu, kterou by byvali mohli vyhrat bez toho, aby radili ostatnim. Jak jednou rekl Doyle Brunson, diky Super Systemu prisel o mnohonasobne vic penez, nez kolik dostal za jeho vydani...
omglol
Stranger
05.04.2011 18:03:16
FISHBOY 05.04.2011 17:53:51: taky bych to tam poslal hned, protože ty ryby těch 250 docallujou a na flopu kolikrát nebudem vědět na čem sme s TT, můj názor :)
Stranger
maroscz
05.04.2011 18:06:12
Nejlepší je shlédnout video o 45man turbo SnG a napsat do komentářů, že s takovouhle hrou by jsi na CG neuspěl ::R Jinak co se výukových videí v češtině týká, brzy se objeví nový velký hráč a třeba zrovna 45maxům se bude věnovat VojtaR. Bude zajímavé srovnávat ::;
maroscz
SvenMat
05.04.2011 18:08:40
OMGLOL 05.04.2011 17:58:08:
Je jasný, že ne každý má potřebu pouštět něco, k čemu sám pracně dospěl. Já jsem měl na mysli to, že když se do někoho pustím, že je něco skandální, tak už v tom jedu a řeknu proč. Přišlo by mi to férovější, protože bych mohl svůj názor podpořit nějakým upřesňujícím, konkrétnějším tvrzením. Samozřejmě respektuju, že to není tvoje povinnost, to tady nějak veřejně rozpitvávat, ale bylo by to určitě korektnější.
SvenMat
Ceasears
05.04.2011 18:16:35
Velka gratulacia k tej zmluve s Jetbullom ,vedel som,ze je to len otazka casu :) ::U
Ceasears
Haklbery
05.04.2011 18:19:39
Jako nechci moc rejpat :D ale hned na začátku Taška zahlasí Vvybral jsem toto video protože je tam nejvíc chyb !! a vy pak wtf lama ma tam chyby :D?! kde to sme
Haklbery
Tasche
05.04.2011 18:48:41
cíl videa je přiblížit tento formát širšímu hráčskému spektru a začínajícím hráčům..pan omglol si mě všímá už od začátku není blog,video kde by nenapsal něco vůči mojí hře,už si na to pomálu začínám zvykat,je dobré mít svého osobního trolla a nehodlám to pořád dokola omílat,opakovat se,myslím že ten kdo fakt poslouchal,si možná z toho něco vzal..rozhodně nikomu nic nevnucuju a už vůbec né online regularum..video si můžete ale nemusíte stahovat,v 1 třídě je volně dostupné a v češtině narozdíl od jiných webů které si člověk musí platit,navíc se této tématice věnují jen zřídka a najdete jich vážně málo,samozřejmě taky doporučuji,ve směs sem se snažil zkombinovat to co můžete vidět právě v těchto videích od zahraničních profíku plus svoje poznatky toť vše TY ALL
Tasche
pepamrdapepu
05.04.2011 19:22:16
Pár 33 mě rozesmál,no zřejmě chyba softwaru ::D . Jinak moc naučné to není ::N . Prostě dám nebo nedám all-in. Nejvíc byly cally preflop, ty hráči no tragédie. Jinak vytočit TT vs QQ, pak přežít další 2 točky a nakonec dvakrát dostat AA na final tablu easy. Ten call s A4s no fuj.
pepamrdapepu
Planer19
05.04.2011 20:14:35
Nehledě na kvalitu nebo nekvalitu videa se tady projevuje že každej akorát umí kritizovat, klasickej českej tlučhuba,pochválit asi těžko ale zkritizovat to každému jde mistrovsky!
Prostě pořádně člověka shodit! ! tady i když se objeví video z Iveym tak většina komentu je negatvních a kritických!GL Pavle
Planer19
Dendelin
05.04.2011 20:46:50
PLANER19 05.04.2011 20:14:35: přesně tak ::U tašky prostě rule! já sem zato video rád. jak bylo řečeno, kritizovat umí každej. ještě jednou díky za /alespoň teda pro mě/naučné video, budu rád, když budu moct´ shlédnout další. a gl do dalších turnajů atp.. ::U ::U ::U
Dendelin
omglol
05.04.2011 20:49:23
PLANER19 05.04.2011 20:14:35: S tou klasickou ceskou kritikou mas urcite pravdu, ale na tomhle videu opravdu neni nic k pochvaleni, jenom snaha nejakym zpusobem se zviditelnit, kdyz uz to nejde nejakou vetsi MTT trefou... Jinak kdyz se podivas k tomu Iveymu, tak jsem tam nenapsal jediny kriticky slovo. Neco jinyho jsou perfektni videa od suna, kde je videt, ze ten borec ma neco v hlave a vi o cem mluvi a to samy alkaatch, kterej to ma skvele matematicky vsechno spocitany...
omglol
xtxt
05.04.2011 21:24:02
Proc tolik i.d.i.o.t.ovani ohledne souperu? Oproti videu jelly/quick z abanany je todle 5 cenova...
xtxt
Faky
05.04.2011 21:30:37
Díky za tohle video! Poker hraju dlouho ale vetsinou freerolly a homegames:) az nedavno sem usetril na deposit a depositnul sem na PS.. hral sem cash sem tam i MMT a SNG proste hledam co mi sedne.. je jasný že to nemůžu posoudit za takovou chvíli, že potřebuju pořádnej vzorek ale zahrál sem si hnedka 4 a jednou prvni jednou sedmej.. a snad ne luck a ne karty ale řídil sem se tvejma radama ::D Takže díky! ::U
Faky
Tasche
05.04.2011 22:50:17
XTXT 05.04.2011 21:24:02: j mas pravdu zkusim to vypustit ..sila zvyku
Tasche
bluff79
05.04.2011 23:04:37
Ohledně kvality hry pana Tašky se rozjela diskuze na Pokergaming , kde se mimochodem vyjadřuje i pán s A9 i ze screenem ze SnG Wizardu, který ukazuje, že je jeho push je na hraně, ale správný, tudíž ne skandální a příšerný nebo jak to pak Taška okomentoval.
bluff79
KO88
06.04.2011 00:01:21
Taska sry ale to je moc! To je jako kdybych zacal delat video na CG NL50 pro zacatecniky... Proc se nedrzis svejch MTT?? Ja vim, kritizovat je strasne jednoduchy, ale par chybek se tam vloudilo ::D . Kazdopadne dik se za snahu, ale vic az tak za 2 mesice a po dalsich 5k sitkach! Hodnotim ::W
KO88
KO88
06.04.2011 00:06:34
Btw ja sem to teda tak jen projel, ale jestli to bylo pro zacatecniky tak tam treba chybel jakej BR dodrzovat (za me osobnim konzervativnich 200bi teda na tech vyssich) ::;
KO88
Tasche
06.04.2011 00:31:17
KO88 06.04.2011 00:01:21: souhlas..nicmene format je hodne podobny jako u jinych turbo MTT,ktery uz sem treba zminoval,takze to neni uplne neco ze bych hral omahu a pritom vedel ani ze se to hraje se 4ma kartama..k poctu BI rozhodne souhlasim s tim ze je lepsi mit vetsi roll 200 bi plus kdyz clovek chce hrat vetsi volume
Tasche
stardust76
06.04.2011 01:03:10
musím říct že je mi z toho tady špatně.
někdo udělá nějákou práci pro lidi aby si mohli porovnat svojí hru s někým kdo hraje na nějaké úrovni( neříkám nejlepší , střední , špatné) - ale na nějaké úrovni a místo toho aby se mu za to poděkovalo , tak tady pár nicků co se objevují jen aby něco kritizovali, začne říkat že je vše špatně, atd..
já si to video ještě nestáhl , ale jsem docela zvědavý , ten formát docela hraju.
pánům chytrým doporučuji , aby se věnovali svým dokonalým hrám a užívali si svých astronomických výher a nechali diskuzi těm pro které má nějakou cenu a smysl.
stardust76
bluff79
06.04.2011 01:43:26
Pochválil bys taky někoho, kdo by ti postavil barák a ten ti pak spadnul na hlavu? Já proti panu Taškovi vůbec nic nemám, spíše naopak, je mi velmi sympatický, ale na druhou stranu tohle coach video je opravdu špatné. Že vytvořil něco pro Pokerman komunitu je hezké, ale pokud tento formát moc nehraje, měl ho alespoň nechat okomentovat nějakého regulára a použít spíše jako leak finder než coach video.
bluff79
KO88
06.04.2011 01:53:18
Jinak ja spis hraju 180tky a jen obcas do toho pinknu 45... Kazdopadne, abych byl trochu konstruktivni,tak co je obecne jeste dulezity nenechat se vyblindovat a radsi udelat spatnej push (tim se ridim ja ::) )
Jinak sehnat dobry info o tehlech turnajich neni zrovna jednoduchy, protoze vsechny fora sou plny chytraku, ktery sou radi BE. Takze kazda snaha o solidni inf se bere!! Jen by to chtelo jeste zapracovat a mozna ani nedelat video nebo zaznam ze hry, ale napsat neco jako psal uz daaavno shaundeep na 180ty nebo furo na 2+2 a trochu to poupravit do dnesni doby. Rict nejaky zasady (NEDELEJ picoviny na zacatku a nestackni se na AJ/AQ pre atp), rozepsat levely s optimalnima stackama a podle toho rozepsat optimalni startvni kombinace (kdy, co zahodit pre co raisnout, kdy limpnout malej par, suited conectory atd), nejaky pushovaci range na regy, na loose fishe, jak hrat, kdyz se ti podari udelat v pozdejsi fazy 30BB stack, mozna to podporit nejakou matematikou ::; neco rict o bubline, HU atd atd atd je toho fakt hodne a asi by to bylo mnohem vic vypovidajici nez nejaky video s par handama...
A urite by to pomohlo i tobe si to nejak srovnat...
Na tyhle 45 nejsem expert, ale urcite, pokud by si mel zajem, se rad budu angazovat.
Jeste me napadlo, kdyz si nekdo bude verit a bude mit nejakej zajimavej vzorek, tak at se zapoji...
KO88
pokerman7
06.04.2011 01:59:55
Video je vynikající. Plné podstatných informací a na nic si nehraje. Pokud někomu připadá hloupé, tím lépe, takového rád potkám u stolu. Z mé strany jen jediná výtka: označovat nezkušené hráče za "i.dioty" je prostě leak - tady vám tečou prachy, pane Kellnere... Ale jinak smekám.
pokerman7
1luv
06.04.2011 03:03:05
boring ::W
1luv
chefdejeu
06.04.2011 03:36:44
Výuková videa a RNG na PokerStars- to je opravdu legrační kombinace ::D ::D
chefdejeu
WampirA4
06.04.2011 06:03:50
Mě se video líbí...Pana z cirkusu znam, myslim že velice dobře...gj...Spíš je mi zle z těch nechutnejch chytráků...kteří nedokáží ocenit snahu o nějaké SNG video...Samozřejmně, že video nějaké chybky má...od kašlání,funění až zívání do mikrofonu...lol:DDCo se týče hry...myslim si že na nějakou kritiku od nýmandů, který v životě žádný video nenatočili a furt jenom žvatlaj, zde není místo...Jinak těšim se na další video...nenech se odradit:)Jinak best hláška-,,Je jedno jestli to rozdávaj Stáry nebo dealeři z Cardu,,...:DD
WampirA4
mkdp
06.04.2011 08:09:17
video jsem stahl v pohode ale kdyz jsem ho chtel rozbalit tak mi to napsalo neuplny a nebo poskozeny soubor. Nevite v cem muze byt chyba?? dik ::;
mkdp
admin
06.04.2011 09:02:17
KO88 06.04.2011 01:53:18: ozvu se ti do zpravy
admin
Sedrick
06.04.2011 09:19:23
k veskere kritice kritiky... bylo tu receno, ze video ma byt nenarocne a pro opravdove zacatecniky a sam jsem to odkyval... stejne tak vypadala i Taskova serie MTT...
ale tohle je opravdu v vetsine spotech spatne premysleni nad situacemi a tohle opravdu ani zadneho zacatecnika nemuze naucit dobre hre a co je dulezitejsi dobremu premysleni nad hrou...
Sedrick
Fencer
06.04.2011 10:11:16
MKDP 06.04.2011 08:09:17: Pravdepodobne mas neuplny nebo poskozeny soubor. Zkus stahnout znovu. ::D
Fencer
Istral
06.04.2011 10:23:26
Tady je evidentně spoustu kompetentních kritiků. To je fajn. Tak ať dotyčné video přetočí s vlastním komentem. Zároveň je vhodné zveřenit jejich nick na online herně, ať se dozvíme, jak jsou na tom.
Istral
Fearless003
06.04.2011 11:14:23
KO88 06.04.2011 01:53:18: natoc nejaky video ze 180m, me se bude hodit ::;
Fearless003
omglol
06.04.2011 11:14:56
ISTRAL 06.04.2011 10:23:26: Asi vetsina zde pritomnych nema zapotrebi pretacet video a opravovat chyby a ja uz vubec ne, stejne tak nemam zapotrebi zverejnovat svuj nick. Moje staty jsou takove, minuly rok + tento -- 624 odehranych MTT, profit 31 472 usd, ale MTT hraju jen prilezitostne, moji hlavni disciplinou je HU CG nl400, kde mam avg. profit cca 40 BI/mesic, ale opravdu nemam zapotrebi to tady nekomu dokazovat a obhajovat se... Jinak pokerem se zivim cca 2,5 roku, takze asi takova fish nejsem...
omglol
qwertzzz
06.04.2011 11:20:02
OMGLOL 06.04.2011 11:14:56: OMFG co maj tyhle cisla za relevanci?? to sem fakt musis hodit svuj nickname heled se !! takovy reci muze rict kde kdo.. takze dokud nick nebude neuverim tomu.. navic kecy typu "pokerem se zivim tolik a tolik let" fakt miluju.. aby to nebyly jen silacky recicky tak ten nick prosim.
qwertzzz
qwertzzz
06.04.2011 11:21:53
SEDRICK 06.04.2011 09:19:23: tvl zase vsechno vis nejlip co? je mi z vas vsech co vi vsechno nejlip uz na ::S treba kdyz ty jsi tak myslenkove vyspelej mtt hrac tak natoc neco ty.. vicero lidi k jedny express zprave napsalo jak te "maji radi"
qwertzzz
omglol
06.04.2011 11:25:31
QWERTZZZ 06.04.2011 11:20:02: ::D Reakce tohoto typu jsem presne cekal, proc si myslis, ze tady mam anonymni nick? Vubec nepotrebuju aby se o mne vedelo, natoz aby se o mne tady nebo kdekoliv jinde psalo... Kazdej nepotrebuje publicitu nebo neco nekomu dokazovat... Zkus se nad tim zamyslet...
omglol
Istral
06.04.2011 11:36:14
OMGLOL 06.04.2011 11:14:56: Well done, ale tyhle disciplíny se přeci jen trochu liší od SnG, ni?
Istral
Sedrick
06.04.2011 11:36:42
QWERTZZZ 06.04.2011 11:21:53:
ale ja nehodlam vyhravat zadnou Miss... kdyz se podivas pod ostatni Taskova videa, konstruktivne jsem dve z nich uplne cele prosel a vysvetlil... na pokergaming jsem pozadal podle mne nej 45man sng hrace, ktery je u nas a kdyz se k tomu on nevyjadri, tak to video vemu a klidne ho okomentuju... navic ja uz jsem video natocil a svuj um tak hodil k diskuzi a nebranim se ani dalsim konfrontacim ohledne jakychkoliv spotu...
A proc utocis na mou osobu, zeptej se kohokoliv, kdo muze trochu hrat MTT, MTT SNG a ten ti rekne, ze tohle je cele missplayed... :) nemam problem si tohle i matematicky obhajit...
Sedrick
Sedrick
06.04.2011 11:39:25
ad. a k komentum me osoby jsem se jasne vyjadril tady :
http://www.pokergaming.cz/PokerHand/Detail/15619#comment-60

ale byt druhy dogmeat nasi sceny je lakava nabidka :D
Sedrick
qwertzzz
06.04.2011 11:51:07
SEDRICK 06.04.2011 11:36:42: Na pokergaming tady na pokermanovi neni nikdo zvedavej..
qwertzzz
qwertzzz
06.04.2011 11:52:05
OMGLOL 06.04.2011 11:25:31: ty se zkus zamyslet nad tim proc jsi tady tedy vyblil ty cisla, kdyz neni pro ne zadnej dukaz ....
qwertzzz
Sedrick
06.04.2011 11:55:13
QWERTZZZ 06.04.2011 11:51:07:
LOL, to je dobrej argument... ::U
Sedrick
inf
06.04.2011 11:59:16
Jardo, jasne jsem rikal, ze aprilovy videa budeme davat prvniho! ::D

QWERTZZZ 06.04.2011 11:52:05: zklidni to trochu, prosim
inf
qwertzzz
06.04.2011 12:02:43
SEDRICK 06.04.2011 11:36:42: a kdo je u nas ten nej 45 men hrac?
qwertzzz
Tasche
06.04.2011 12:05:10
OMGLOL 08.11.2010 17:47:38: deja vu..posledne to bylo 200 turnaju s profitem 14k ted za 600 pres 30k..je dobre ze se ti dari.. ::U ::D
Tasche
omglol
06.04.2011 12:35:35
TASCHE 06.04.2011 12:05:10: jj za tu dobu jsem neco odehral, mozna to bude tim, proc to cislo o neco narostlo...
omglol
Tasche
06.04.2011 12:44:18
OMGLOL 06.04.2011 12:35:35: dyt jasny v pohode.. ::;
Tasche
brusyvo
06.04.2011 13:00:56
OMGLOL: ty mě bavíš.. ty nechceš nikdy nic zveřejňovat, ale při každý možný příležitosti se nezapomeneš zmínit co hraješ a jakej máš profit.. :) pohoň si to ego ještě :)
brusyvo
omglol
06.04.2011 13:03:18
BRUSYVO 06.04.2011 13:00:56: Jetsli sis nevsiml, tak to byla jen reakce na nejakej prispevek, kde jsem byl oznacen za fish...
omglol
villnius
06.04.2011 13:07:19
OMGLOL 06.04.2011 13:03:18: potřebu hájit se před nějakým pro tebe určitě podřadným pokerman.cz fish uživatelem máš ale dokazovat svoje profity a skilly ne viď? ::)
villnius
chiczken
06.04.2011 13:12:32
SEDRICK 06.04.2011 11:39:25:
OMGLOL 06.04.2011 12:35:35:
QWERTZZZ 06.04.2011 12:02:43: fakt nevim o co vam jde, vaše diskuze už se ubírá trochu jinym směrem ::W
chiczken
brusyvo
06.04.2011 13:15:41
OMGLOL 06.04.2011 13:03:18: Já ti ten profit neberu jen mi to přijde vtipný, že se vždycky musíš zmínit, ale jméno top secret :) pak to ztrácí trošku smysl.)
brusyvo
SvenMat
06.04.2011 13:16:22
U těchto turnajů by to chtělo spíše kompletní video celeho turnaje, které se průběžně komentuje nebo se zastaví situace udělá se komentář. Když se udělá jen výběr hand, tak to působí trochu trhaně a necelistvě. Podle mě je na těchto turnajích nejdůležitější "nebláznění" při nízkých blindech a rozsah a časování pushů v pozdní fázi v závislosti na stacku vs. blindy.
SvenMat
omglol
06.04.2011 13:16:57
UZ to tady fakt nebudu dal komentovat
omglol
chiczken
06.04.2011 13:21:37
OMGLOL 06.04.2011 13:16:57: první tvůj rozumnej příspěvek
chiczken
SvenMat
06.04.2011 13:25:51
OMGLOL 06.04.2011 13:16:57:
Chtělo by to více klidu na všech stranách. Z místních hádek jsme se toho my ostatní moc nedozvěděli k danému tématu MTT Sng45. Taska udělal nějaké video, dal si s tím práci, nabízí své zkušenosti. Kdo si myslí, že je lepší hráč nez Taska, měl by mu v diskusi věcně a konkrétně oponovat.
SvenMat
Doudak
06.04.2011 13:50:08
OMGLOL 06.04.2011 11:14:56: No offence, ale 40 buy-inů za měsíc je kravina. To znamená např. udělat za měsíc 40k hand s průměrem 10 BB/ 100 hand. Když k tomu vezmu to, že multi-tabling má při HU trochu jiný limity, kolik je toho člověk schopnej hrát naráz, než při SH nebo FL, a to, že dle pokertableratings.com má NEJLEPŠÍ týpek na nl400 za tenhle rok profit cca 106k USD, tak myslím, že každýmu, kdo těm číslům trochu rozumí (např. dobrej hráč bude mít 2 BB / 100 hand), je jasný, že kecáš. Jestli mi dokážeš opak, tak se rád poníženě omluvím, ale pro mě si prostě lhář a machírek.
Doudak
villnius
06.04.2011 13:57:01
villnius
maaaarty
06.04.2011 14:18:55
ja se na to stihnu podivat az nekdy pristi tejden, ale kdybych se mel vzit do tvy kuze, tak bych si rek ze tohle nemam za potrebi. takze doufam, ze te to neodradi, tahle diskuze....

jen bych dodal, pro kazdyho hrace, by melo bejt poucny jakkoliv spatny video. i kdyz budes nejlepsi regular na svych limitech, tak si z toho neco muzes vzit. jestli povazujes soupere za spatneho, tak se dozvis detailni informace z myslenkovych pochodu souperu ruzne kvality, kteri jsou potom tyvmi souperi, a muzes z toho cerpat. proste ucit se muzes z dobre hry i ze spatne hry, tak to v pokeru je.
maaaarty
maaaarty
06.04.2011 14:21:57
oprava:
tech souperu se mi tam objevilo trochu moc, chci rict, kdyz povazujes autora videa, za spatneho hrace
maaaarty
Iamnotfish
06.04.2011 14:22:33
90 a 180ky už jsem hrál x krát a pokaždý vylítnu na nějakou parádu jako AJ do KJ a AA do 98 a podobný parády... takže si tak řikam, jak bylo vidět i na tom videu , že jsou tyhle turnaje (bez prostoru pro hru) z 80% o štestí.... že pan Taška dokáže zahodit AJ na UTG atd atd.. je myslim uplně normální a , že vyhrál tenhle turnaj byla fakt jedna velká náhoda...
Iamnotfish
samko
06.04.2011 14:29:50
IAMNOTFISH 06.04.2011 14:22:33: pokud vidim spravně, tak tohle je 45max ::B
samko
omglol
06.04.2011 14:32:35
DOUDAK 06.04.2011 13:50:08: Vubec nevis co rikas, kdyz hrajes 4 stoly HU najednou, odehrajes cca 1000hand/hodinu a ja nahraju mesicne kolem 80k hand a da se relativne v pohode zvladat i 5-6 hodin denne, samozrejme s prestavkama... Hraju na 4 sitach, kde mam 2 ruzny nicky, ptze HU se na jednom situ hrat neda. A jestli ty mas na nejakejch microlimitech profit jen 2BB/100 hand,tak ti uprimne gratuluju.
omglol
FISHonFORK
06.04.2011 14:37:10
ENDER 05.04.2011 16:36:56: Ukaž mi jediné video, kde aktér neudělá minimálně jeden move, který by jiný "stejně" dobrý hráč označil za chybu :-). Názorný příklad - Royalplyaor hraje standartně v 9maxu z UTG v STTčku 9man AQ z UTG v EF - což by mu spousta lepších hráčů než je on, hodila na hlavu, naopak na SNGgrinders najdeš videa ,kde na pohodu raisujou v EF v UTG AT - nepoučený by to označil za chybu...
FISHonFORK
Iamnotfish
06.04.2011 14:49:22
SAMKO 06.04.2011 14:29:50: jo 45 max jsem myslel taky
Iamnotfish
bejzbolka777
06.04.2011 14:55:01
Už je to tady docela přísný. Možná nebudu připadat někomu kompetentní se k tomu vyjadřovat,ale zkusim. tyhle 45-ky sem poslední dobou bez jakýkoliv přípravy zapojil taky, pohybuju se na nějakým zoufalým zhruba 7% ROI. A jako kamarád jsem Pavlovi taky řekl že spousta lidí tady má pravdu. Nelze ve videu označit hraniční spot (a9) za špatnej když sám udělám školáckou chybu. Pavel to ví a celej problém je že zůstal trochu nepochopenej s tím, že to video tam s těmi chybami dal zcela záměrně a trochu i s touhle kritikou počítal, což je docela obdivuhodný. Myslím že už se to opakovat nebude.
bejzbolka777
Tasche
06.04.2011 14:58:16
IAMNOTFISH 06.04.2011 14:22:33: naprosto souhlasim ze to byla haluz,ale jde o to ze clovek by mel delat tech velkych chyb co nejmin protoze v techle turnajich moc na comebacky neni prostoru..clovek musi mit dobrou vytoc a vedet co pushovat callovat,protikomu v jaky situaci atd..do priste se tomu hodlam venovat podrobnejs ve dvou jak uz sem zminoval
Tasche
Tasche
06.04.2011 14:59:28
BEJZBOLKA777 06.04.2011 14:55:01: ::A ::U
Tasche
Maddmaxx010
06.04.2011 15:17:52
A mě se to video líbí. Na začátku je jasně řečeno, že je v něm spousta herních chyb a právě proto je vybrané. A mě to přijde jako dobrý nápad. Tohle video si nechce hrát na Alkatchova videa s propracovanou matematikou a každým movem, který je podložený právě počty. Btw Alkaatchova videa miluju :))) Tady jde především o to, upozornit na chyby a Taska se z nich nevykrucuje, sám je přiznává a to si myslím, že dá začínajícím hráčům hodně. Teda já si spíš v hlavě uložim, co bych neměl dělat, když tu chybu tam vidim, než to že takhle to bylo správně. Co si myslím, že u nás se nezapře česká nátura. Každý v hospodě je ten nejlepší trenér a ví jak to mělo být, ale nikdo nešel s tou kůží na trh a ty svoje názory neprojevil. Já to cenim a díky za video.
Maddmaxx010
WampirA4
06.04.2011 15:20:22
omglol @ RE 06.04.2011 13:03:18 Online 14:51:48
Jdi se zakopat a tam si mezi červy můžeš honit péro,ponevadž to bude mít stejný efekt---je jim to taky u pr...::S ::S ::S
WampirA4
Doudak
06.04.2011 15:33:56
OMGLOL 06.04.2011 14:32:35: OK, ne, že bych těm číslům věřil, ale to vysvětlení zní rozumně. Aspoň je vidět, že víš, o čem mluvíš... když už kecáš... ::)
Doudak
cupak
06.04.2011 15:45:03
prosimte jeste sem se chtel zeptat na ktery strance se muzu kouknout na profity tech hracu?
cupak
Zizen
06.04.2011 16:17:36
INF 06.04.2011 11:59:16: +1, jsem si i cvrknul do gati
Zizen
qwertz
06.04.2011 17:16:50
Tak pridam i ja svuj nazor - pan Taska je mi sympaticky a natocil dost lepsich videii (MTT) a za tohle jsem mu vdecny, naopak tohle video bych si dovolil zaradit mezi jedno z nejhorsich z jeho produkce. Moc dobre nechapu vysvetleni typu "dal jsem ho sem ptze je tam hodne chyb na ktere chci upozornit" myslim, ze pokud nekdo hraje tenhle format, tak bude chyb ve vsech turnajich stejne. Spis bych rekl, ze ho okomentoval protoze to sitko vyhral nehlede na pocet chyb a vytocenych flipu. Ale i presto ma mou uctu za praci a cas ktery tomu venuje.

A ke komentum pana omglol neni moc co dodat - jen to ze je to osoba trosku dusevne slabsi, ktera si zde snazi svymi komenty ( ja sem vyhral to co vy vsichni nikdy dohromady ) kompenzovat nejaky komplex. Bohuzel o sve hre ( chapej "svych vyhrach" ) neposkytl sebemensi dukaz a jen tady o tom porad zvani, takze to nelze brat jinak nez spoustu dalsich ukecanych zvanilu schovanych za monitorem.
qwertz
maaaarty
06.04.2011 17:30:04
QWERTZ 06.04.2011 17:16:50:
je nejakej rozdil mezi "quertzzz" a "quertz"?
maaaarty
M0RGAN
06.04.2011 17:31:03
QWERTZ 06.04.2011 17:16:50: To se jen Phil Hellmuth naučil česky ;-)
M0RGAN
hyhlajs
06.04.2011 18:30:50
taska taky hraje dnes?
hyhlajs
qwertz
06.04.2011 18:32:07
MAAAARTY 06.04.2011 17:30:04: ano 2x z, jinak nwm kdo je qwertzzz, ale vidim ze ma dost ostre nazory
qwertz
AAsatryan
06.04.2011 18:34:00
AAsatryan
FISHonFORK
06.04.2011 18:52:48
FISHonFORK
Dendelin
06.04.2011 20:01:44
AASATRYAN 06.04.2011 18:34:00: pecka! ::D ::D
Dendelin
CARTER
06.04.2011 21:45:45
AASATRYAN 06.04.2011 18:34:00: krutý ::D ::D ::U
CARTER
CZDonkey
28.06.2011 10:38:18
kdy bude part 2 ? PS: fuck haters ::)
CZDonkey
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino