Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Češi byli v průběhu vánoční online neděle opět vidět

První svátek vánoční v největší světové online herně PokerStars přinesl celé řadě českých hráčů opožděnou nadílku. Skvělého úspěchu dosáhl především hráč vystupující pod nickem JackobFish. Stal se totiž dalším naším zástupcem, kterému se podařilo probojovat na finálový stůl Sunday Million. Jeho cesta turnajem se zastavila na druhém místě, za které díky dealu v heads-upu obdržel příjemnou částku $167.071.


Největšího pravidelného online turnaje se tentokrát zúčastnilo 6.982 hráčů a výsledný prizepool se tak při standardním buy-inu $215 vyšplhal až na $1.396.400. Čech JackobFish nastoupil na finálový stůl jako chipleader s 18.536.494 při blindech 150k/300k/a30k a výbornou výchozí pozici nakonec dokázal proměnit v účast ve finálovém heads-upu. Oba finalisté se nakonec domluvili na dealu podle počtu žetonů (JackobFish $167.071,74, ||Burkeeee! $176.513,32), ve hře však bylo stále ještě $20.000 pro celkového vítěze. Ty po dalších 45 minutách hry připadly tureckému soupeři.

Na atraktivní pokerovou dovolenou v luxusním bahamském resortu Atlantis se v lednu vypraví Robert "kokynho" Kokoška. Ten si svoji účast na netrpělivě očekávaném PokerStars Caribbean Adventure 2012 zajistil v nedělní kvalifikaci s buy-inem $530 a garancí jednoho balíčku v hodnotě $15.780. Za sebou nechal 43 soupeřů.

Ve freezoutu s buy-inem $55 se dařilo Tomáši "tpleta" Pletichovi. Dokráčel si v něm pro 2. příčku ohodnocenou  částkou $10.477, na záda se mu dívalo 1.331 hráčů.

Zkrátka nepřišel ani český PokerStars Pro Martin Hrubý. Ve $109 turbu nestačil pouze na Maria "pokerccini" Pucciniho a inkasoval $8.302.

Česko-slovenské zastoupení měl finálový stůl $109 rebuye s garancí $50.000. Na třetí příčce ohodnocené částkou $7.943 se umístil Lukáš "sukin12" Souček, Slovák David "Dajvey" Hrdlička skončil čtvrtý a obdržel $5.915. Do turnaje se přihlásilo 211 hráčů.

Turbo FO s buy-inem $16,5 a garancí $27.000 se stal kořistí Jiřího "Desmoplakin" Horáka. Spát odcházel bohatší o $7.032.

Celou řadu výsledků Češi zaznamenali v turnajích The Bigger. Ve velkém poli The Bigger $5,5 čítajícím 9.856 nadšenců se prosadil hráč s přezdívkou ertepla, jenž dokráčel na 2. místo a v pokladně mu přibylo $3.917. Totožný výsledek se povedl i hráči mates322 v The Bigger $8,8. Tam na něj čekalo $5.449. Vítězslav "Vitana" Baroš obsadil 6. místo v The Bigger $22 ($3.293) a blízko finálovému stolu byl v The Bigger $109 nanuko14. Spokojit se ale nakonec musel s 12. pozicí a $1.907.

Finalista jednoho z prosincových Sunday Warm-upů Luboš "lubos1980cz" Dvořák byl i tuto neděli velice blízko dalšímu velkému výsledku. V Sunday $109 Rebuy  se ale poroučel na dosah finálovému stolu dvanáctý s částkou $2.671.

Českého vítěze měl i sobotní Saturday Duel. HU turnaj s buy-inem $11 a garancí $20.000 opanoval hráč AArturidze, jemuž deal v závěrečném souboji vynesl $3.285.

Finálové stoly zaznamenali také elitní čeští MTT hráči Vojtěch "Vojta_R" Růžička s Ondřejem "Vinkyy" Vinklárkem. První jmenovaný skončil třetí v $51 turbo FO za $2.688 (5. za $1.423 byl Artur "jaggalo1231" Rudziankov), Vinklárek si připsal 4. místo v $75 turbo FO -  $2.691.

Nemáte ještě svůj hráčský účet v herně PokerStars a chcete se zapojit do kolotoče jejích pravidelných garantovaných turnajů? Zaregistrujte se zde.

Sdílet tento článek na Facebooku
26.12.2011 | Autor: Filip Novák

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 72
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
samko
26.12.2011 12:04:35
nasud 11
2954 hands
$-230,799
nasud se vcera taky predvedl ::W , ale jinak gratz vsem co vcera neco trefili. ::R
samko
Greg
26.12.2011 12:04:38
Na PCA se kvalifikoval také nějaký Slovák ::U
Greg
davmus13
26.12.2011 14:08:00
SAMKO 26.12.2011 12:04:35: ze toho Valentu uz nenechate bejt ::;

je to tady kazda druha diskuse... nedavno, jakej mel strasnej downswing a ted zase, ze se predvedl... ja bych chtel panove videt vas ::;
davmus13
Tasche
26.12.2011 14:12:44
tak hlavně je potřeba napsat že prohrál 230k ale že 3 dny předtim vyhrál za den z desítky 220k to už není potřeba psát a že kolikrát udělal z talíře 100k...tak jako že tiltuje a sedá si proti těm nejlepším hráčům je věc druhá, ale sám sem od něj slyšel že za drobný ho to nebaví hrát a vůbec je snad každýho věc co a za kolik hraje...nalijme si čistého vína - českej národ je holt banda utrápenejch závistivců, pomlouvačů a zlodějů tak to bylo je a bude..
Tasche
Johny02
26.12.2011 14:33:55
TASCHE 26.12.2011 14:12:44:
jedinej normalni bracho:))
Johny02
Hunter
26.12.2011 15:44:07
Hlavne nasud je strasna fish, ze ho to bavi prohravat statisice dolaru. ::W
Hunter
samko
26.12.2011 16:09:19
TASCHE 26.12.2011 14:12:44: rad bych to naspal kdybych to videl, bohuzel jsem byl pryc a dneska jsem se kouknul a na highstdb byl nejvic prohravajicim.Me je jedno ze hraje obrovsky stakes kdyz nato ma a jsem asi jeden z mala, kterej jeho seassion sleduje a fandi.
samko
romaniak
26.12.2011 16:19:26
HUNTER 26.12.2011 15:44:07: Prid si sednout za panem na PLO na CPT treba..kdyz je takova fish
romaniak
Hunter
26.12.2011 16:44:06
ROMANIAK 26.12.2011 16:19:26: za a) PLO hehraju
za b) se staci kouknou na jeho vysledky a hned zjistis ze to je fish ve vsech disciplinach prohravajici
::N
Hunter
Krataman
26.12.2011 16:57:56
HUNTER 26.12.2011 16:44:06: Ted jsem koukal na jeho stats a celkove je v PLO -877.151$ v průběhu 65069 hand. to mi přijde celkem hustý. To už není ani o kvalitě hry, ani o koulích, to je čistej gamble. Neznám ho, ale podle výsledku to vypadá, ze hraje stakes, na který evidentne nemá. Jsou ty stats vůbec reálný? Nechce se mi věřit, ze by tady byl někdo takovem magor, aby prohrál skoro 20mega v online pokeru.....
Krataman
Hunter
26.12.2011 17:20:22
KRATAMAN 26.12.2011 16:57:56: je to tak, rozhodne to neni zadnej reg
Hunter
Krataman
26.12.2011 17:23:33
HUNTER 26.12.2011 17:20:22:

http://www.highstakesdb.com/profiles/pokerstars/nasud%2011.aspx?show=all#graph

::3 ::3 ::3
Krataman
Hunter
26.12.2011 17:27:13
KRATAMAN 26.12.2011 17:23:33: to je graf ::T
Hunter
Krataman
26.12.2011 17:29:17
HUNTER 26.12.2011 17:27:13: to voe to uz ani neni graf, to je spatnej vtip ::D
Krataman
Hunter
26.12.2011 17:50:52
KRATAMAN 26.12.2011 17:29:17: Holt nekoho to bavi prohravat miliony korun ::D
Hunter
phasE89
26.12.2011 17:51:02
no panove vy mate dost, misto toho, abyste byli radi za lidi jako je Valenta, kteri ozivuji pokerovou ekonomiku a diky kterym si v konecnem dusledku i vy vydelate nejaky ten dolar, tak mu tu nadavate do magoru, jako by to snad hral za vase penize...

fwiw reg = regular player
phasE89
Krataman
26.12.2011 18:03:35
PHASE89 26.12.2011 17:51:02: 1/ nikdo mu nenadaval do magoru, precti si to jeste jednou.
2/ Mame byt radi za to, ze nekdo prohrava mega $ v high stakes? Co to je za blbost? Rad bych byl v pripade, ze bych hral stejne stakes, protoze producer se vzdycky hodi, ale low stakes hracum (naprosta vetsina) jeho prohry opravdu nic neprinesou....krome duvodu ke krouceni hlavy.

btw...jestli je nekdo schopen tect mega $ na cashce a hrat to dal, tak je oznaceni magor pouze neznym pohlazenim ::;
Krataman
Hunter
26.12.2011 18:22:35
PHASE89 26.12.2011 17:51:02: my se jenom divime
Hunter
marekheinz
26.12.2011 18:25:00
jste fakt ubohy hovada, kez bych se nekdy dostal do situace kdy si muzu dovolit takhle zagemblit a neresit $

ale kdybych musel vstavat v 6 rano do fabriky, tak bych byl asi taky zahorklej
marekheinz
Hunter
26.12.2011 18:28:44
MAREKHEINZ 26.12.2011 18:25:00: No, ja nevim, kdo je tady ubohej zavistivak ::)
a minochodem fakt nevstavam v 6 a ani nechodim do fabriky ::)
Hunter
kavalier
26.12.2011 18:40:47
tady jsou dvě sorty lidí,ta první úmyslně zesměšnujicí komentátoři a ta druhá nudný vlezdoprdelky
ta první skupiná je aspon zabávná ::U
kavalier
Krataman
26.12.2011 18:55:24
MAREKHEINZ 26.12.2011 18:25:00: tak takhle: o dosudovi jsem dnes slysel poprve, nijak bliz to nesleduju. Urcite jsem ho nechtel zesmesnovat ani urazet, jen jsem proste totalne paf z toho, ze nekdo v cr je minus mega $ na online cg. Kecy o zahorklosti si nech od cesty, ja se ne to divam optikou cloveka, co ma 2 deti, za ktere zodpovida. Tohle ubohy klise o typech z tovarny co zavidi pokerovym profikum je smesne a spis to vypovida neco o tobe....pozitivni to vsak nebude. ::N
Krataman
dvoriak
26.12.2011 18:57:55
HUNTER 26.12.2011 18:28:44: KRATAMAN 26.12.2011 18:55:24: panove, panove, vy asi moc nevite, s kym se tu bavite:D kazdopadne jsem se pobavil

jinak komentovat porad Valentu je ubohost, budte radi, ze mate koho z ceske sceny sledovat na nosebleeds
dvoriak
Krataman
26.12.2011 19:00:50
DVORIAK 26.12.2011 18:57:55: to vim moc dobre a na veci to vubec nic nemeni. Takze koukat a nekecat jo? Ok.
Krataman
JerryDark
26.12.2011 19:02:26
PHASE89 26.12.2011 17:51:02: souhlas někdo musí dodávat peníze do systému.
JerryDark
marekheinz
26.12.2011 19:16:47
Vetsina lidi to hraje pro radost a nestoji o tuhle publicitu...kazdej normalni pokerovy hrac to chape, ale tady jich bohuzel moc neni
marekheinz
mikedexter
26.12.2011 19:40:12
MAREKHEINZ 26.12.2011 19:16:47: Nezastavam nazor vetsiny rejpalu tady, ale myslim si, ze nikdo nikoho nenuti, aby zverejnoval svoji identitu - a pokud tak ucini , musi pocitat s urcitymi nasledky a odpovednosti a publicitou s tim spojenou ;)
mikedexter
Jouzef
26.12.2011 19:58:56
Pokud mel pan Valenta tak spatny den, tak mu preju, aby to dalsi den vyhral zpatky :) go go go :) ::R ::R ::R ::U ::U ::U ::U
Jouzef
raniery
26.12.2011 22:25:59
ať si hraje co chce kdo chce, je to jeho věc, můj otec je taky milionář, poker však nehraje, kdyby ale takhle hrál, řeknu mu tati ty vole, prober se a hraj něco....
raniery
Dreamw0rks
26.12.2011 22:34:24
všichni jste tu jako mistři světa, každej je v internetových diskuzích nejchytřejší..jak psal pan kellner na konci příspěvku))
Dreamw0rks
raniery
26.12.2011 22:35:51
napsal jsem to schválně pač tuhle diskuzi nechápu....
raniery
M0RGAN
26.12.2011 22:48:45
RANIERY 26.12.2011 22:25:59: Milionář je dneska kde kdo :-)
M0RGAN
maaaarty
27.12.2011 00:00:32
MAREKHEINZ 26.12.2011 19:16:47: nemas pravdu, je jich tu dost, jen jsou to ti co jed nevidis protoze se neprojevujou.

btw. moltna me nekdo opravi ale jestli je -1mil USd a hraje stylem takovym, ze ma sessions od - 300k az po plus 300k, tak to muze byt uplne klidne jen swing. Nevim jaky hraje presne stakes, ale ty cisla ktery vidim tomuj napovidaj. zamyslete se
maaaarty
skarel
27.12.2011 01:26:41
K nasudovi jsem se ještě nevyjadřoval. Že je to online cash game ryba, je bez debat. -10BB/100 po 350k hrách a ztrátovej ve skoro úplně všech variantách a limitech mluví za vše. Že jsme za takový hráče rádi, to je taky fakt. Co si dělá se svýma penězma může bejt taky každýmu u pr.... Kdyby ho to nebavilo, tak to nedělá. Některý názory jsou tu dost ubohý, ale moc nechápu, proč by se tu o něm a jeho prohrách nemohlo psát? Lidi mají rádi senzace a akci na highstakes.
Panu Valentovi přeju hodně štěstí, ať se mu graf otočí směrem nahoru a gratulace českejm trefám.
skarel
romaniak
27.12.2011 04:05:00
KRATAMAN 26.12.2011 18:03:35: Lol proste ma rad poker a rad gembli a bavi se pokrem pro nas socky to jsou neskutecny prachy pro Dusana V. to je drobny kapesny, takze se zkus dostat na tento level pak tvoje oznaceni dement je synonymem slova Grant a my uboziacci socky na NL 10 ::D
By me zajima kdo by vydrzel grat 3dny v kuse PLO 100/100 up to 250/500 /1K s Nasudem a 2-3 nejmenovanyma mafiankama a 1-2 pseudo regama z čobolova. Tady z teto skvadry PokérmanPro Trash talk teamu ??? NIKDO pičo
::D edge az na mesic ale money talk je money talk xD
romaniak
romaniak
27.12.2011 04:06:17
MAREKHEINZ 26.12.2011 19:16:47: Tady na pokermanu je Pro akorad Jarec ::D
romaniak
FISHonFORK
27.12.2011 09:06:25
Mám se zapojovat do diskuse, nebo si raději mám uvařit další kafe a jít se koukat na Krteček a hrouda?
FISHonFORK
Krataman
27.12.2011 09:36:41
MAAAARTY 27.12.2011 00:00:32: "jen" downswing? Zamyslete se?

http://www.highstakesdb.com/profiles/pokerstars/nasud%2011.aspx?show=all#graph

zamysli se nad timhle ty downswingu. Aby doslo k downswingu, musi take dojit k upswingu, vidis tam nejakej? Hajis to jenom protoze hraje o randal penez. Kdyby to byl graf nekoho kdo hraje low stakes tak je to pro tebe uboha ryba.
Krataman
kufamar
27.12.2011 11:52:15
Krataman: Komu ty odkazy a svoje nazory porad cpes? Kazdemu je to u kadele, ty prachy nejsou stejne tak tvoje jako jejich, tak uz drz pysk a bez prohrat nejaky ten dolar...
kufamar
Radekparek
27.12.2011 11:52:24
KRATAMAN 27.12.2011 09:36:41: ty jsi vážně blbec....prohrává, no a co? myslím že je věcí každého co dělá se svými penězi, nechápu proč máš potřebu se nad tím pozastavovat a veřejně to řešit
Radekparek
SvenMat
27.12.2011 12:01:24
Mluvit o panu Valentovi smí kdokoliv, stejně jako smí pan Valenta utrácet své peníze gamblováním. O tom žádná. Pár místních tu ale má problém respektovat základy diskuse a když si někdo oprávněně dovolí kritizovat mizerné výsledky českého high stakes hráče, jiní mají plná ústa řečí o sockách a fabrikách.
Není důvod obdivovat někoho, kdo háže statistíce do pokeru jako do hracího automatu. Z pohledu pokerového hráče nad tím nelze než kroutit hlavou a popřát ostatním high stakes hráčům úspěšný lov. Taková, ačkoli česká, fish je pro ně požehnání z nebes.
SvenMat
sandiCzech
27.12.2011 12:58:44
FISHONFORK 27.12.2011 09:06:25: hlasuju pro krtecka...
sandiCzech
Krataman
27.12.2011 13:02:53
RADEKPAREK 27.12.2011 11:52:24: ty toho asi nechapes trosku vic. Jako treba fakt, ze jsme na verejnem webu, kde je verejny clanek s otevrenou diskuzi. Nechapu tedy, proc se pozastavjes nad tim, ze tu nekdo komentuje. Jsi jak malej smard, kteremu pomlouvaji tatu... mam potrebu komentovat veci, ktere me zaujmou. Napriklad fakt, ze nekdo tece mega na cg. Ty a tobe podobni fanboys jsou mi u p*dele! Kritizovat nekoho za to, ze projevi nazor tam, kde je na to prostor je ubohost hodna k*etena s IQ 25.
Krataman
FISHonFORK
27.12.2011 13:10:55
Měl by do diskuse vstoupit Johnyhorak a srovnat to tu ::D
FISHonFORK
Krataman
27.12.2011 13:11:05
SVENMAT 27.12.2011 12:01:24: pozor na mistni wannabes a fanboys. Kritickou diskuzi nepripousti! Jedine co se tu zrejme smi je infatilne komentovat cizi uspechy. Kdyz nekdo protece mega v rybim stylu, tak se pietne mlci, pripadne se kritizuji kritici. Velmi intelektualni prostredi. ::D
Krataman
Radekparek
27.12.2011 13:11:26
KRATAMAN 27.12.2011 13:02:53: asi by si měl rozlišovat kritiku a ty výplody co tady píšeš ty...

prostě jen nesneseš že si někdo může dovolit prohrát pro sebe do jisté míry přiměřené sumy....to že tady napíšeš svůj názor, že je to fish je asi stejné jako ako když já o tobě napíšu že jsi blbec (což jseš)

btw. když už tady vedeš řeči o tom kdo je fish, zkus hodit do placu svoje staty....třeba se lidi jako ty taky rádi pobaví
Radekparek
Krataman
27.12.2011 13:26:53
RADEKPAREK 27.12.2011 13:11:26: Jake vypady mas konkretne na mysli? To ze se divim, ze nekdo takhle tece a nazval jsem ho rybou? To neni vypad, jen podiveni a osobni nazor. Za to se nikomu omlouvat nebudu. Nazor, ze nesnesu, ze si nekdo muze dovolit prohrat mega $ uz je za hranou ubohosti ... je mi to sumak, nekomentuju, protoze zavidim (coz je evidentne motivace mistnich obhajcu a ochranitelu vcetne tebe), komentuju, protoze se divim a nechapu. Ve finale me urazis kvuli tomu, ze jsem si dovolil projevit vlastni nazor a kriticky komentovat jeho vysledky. Jsi absolutne neobjektivni ::W
Krataman
SvenMat
27.12.2011 13:31:36
RADEKPAREK 27.12.2011 13:11:26:
Nerozumím, proč by nemohl Krataman vyslovit svůj názor. Copak je někde v pravidlech této diskuse napsáno, že má osoba, která přispívá, nejpve hodit před svůj příspěvek své statistiky a pak teprve smí něco říct.
Máme stát s otevřenou pusou před každým, kdo si koupí seat u high stakes stolů a dosahuje z pokerového pohledu skutečně mizerných výsledků ?
Já osobně beru za špičkové pokerové hráče lidi jako Vinklárek, Růžička, Stazsko apod., kteří svými výsledky ukazují, že to umí. Ti mohou být pro nás ostatní, bezvýznamné hráče pokeru, inspirací.
Pan Valenta, ať jsou to pro něj jakolii bezvýznamné částky, je pouhý pokerový gambler a je jedno jestli hraje low nebo high stakes.
SvenMat
Krataman
27.12.2011 13:40:20
SVENMAT 27.12.2011 13:31:36: to neres, wannabes stejne nepochopi.

pro zasmani posliam svoje staty za posledni 3 mesice, coz je obdobi, kdy jsem to zacal hrat trosku seriozneji a s nejakym planem. Jasne, ze jsem lowstakes ryba, to ovsem na cele veci vubec nic nemeni. Diky SvenMatovi za ostruvek racionality v mori zaslepencu.


Game * Prizes Profit ROI ABI AFS R/A ITM ITM
Hold'em NL $945 $283 43% $4.84 3031 7% 21/137 15%
Krataman
raizin
27.12.2011 13:48:19
KRATAMAN 27.12.2011 13:40:20: No nechce se mi verit, ze by nekdo byl takovy magor, aby hral pokerove turnaje s hodinovou mzdou 1 dolar. To je naprosta ztrata casu.
raizin
Krataman
27.12.2011 13:58:11
RAIZIN 27.12.2011 13:48:19: no vidis a presto je hraju ::; Me to totiz bavi a nemam ambice, abych si tim vydelaval na zivobiti. Ja to narozdil o mistru nehraju 12 hodin denne, ale dam si 2-4 turnaje vecer u pivka. Pro me je to zabava a ne gamble nebo prace. To neni tak tezky k pochopeni ::;
Krataman
FISHonFORK
27.12.2011 14:02:53
KRATAMAN 27.12.2011 13:58:11: Nasud hraje u pivka pro zábavu nosebleeds :-D.

Jste silně off topic. Na druhou stranu mne velice baví číst ty rybo-rybí války :-D.
FISHonFORK
raizin
27.12.2011 14:04:58
KRATAMAN 27.12.2011 13:58:11: proc pro tebe hrani tech tvych micro turnaju pro zabavu gamble (dle tvych slov) neni a pro Valentu hrani jeho stakes pro zabavu gamble (dle tvych slov) je?
raizin
Mizushirazu
27.12.2011 14:05:01
::D Tak místní komunita rádoby Pros a regů se opět projevila, klobouk dolů pánové... možná máte vyvinuté myšlení směrem k pokeru, ale evidentně jste chyběli ve frontě na myšlení v rámci diskuze a objektivní kritiky ::U to jestli je pan nasud ryba nebo ne, to ať si v hlavě každý srovná sám, ale to, že se veřejně přihlásil ke svému nicku, tak tímto samozřejmě musel počítat s publicitou a díky jeho výsledkům především negativní... ve veřejné diskuzi se můžeme pozastavovat nad jeho výsledky jak chceme a jak často chceme a budeme chtít... stejně tak jako se jeho kamarádi a fanoušci (Tasche, Phase, Radekparek, apod.) mohou snažit o jeho obhajobu a vymýšlení dalších a dalších důvodů, proč bychom měli pana Valentu obdivovat... to je svoboda pánové, vzhledem k nedávnému úmrtí pana Havla bychom to měli mít pořád na paměti... takže já tady teď svobodně prohlašuji, že mým názorem je to, že pan nasud je pro mě obyčejná highstakes ryba, stejně jako já jsem microstakes ryba... jeho graf nevyjadřuje ani náznak vzrůstající tendence, proto nelze považovat jeho výsledky za downswing... a tenhle názor mi, místní mistři pokerových her všech variant, nikdo vzít nemůže ::R až vylezete panu nasudovi ze zadnice a budete schopni objektivní diskuze, rád si popovídám ;)
Mizushirazu
FISHonFORK
27.12.2011 14:11:38
Koukali jste asi před 14 dny na to...jak se to jmenuje. Vaříme s pokličkou nebo jak...to jak si 5 lidí vaří navzájem večeře. Byla tam nějaká blondýna, což byla total ryba na vaření. Nepoznala ani kde má kachna nohy a křídla :-D. Pak dala půlmetrový knedlík do hrnečku s průměrem asi 30cm :-D. Jsem u toho jel na rotopedu a nevěděl jsem jestli se potím z toho, že jedu nebo z toho, jak jsem se smál :-D.
FISHonFORK
snx
27.12.2011 14:12:26
MIZUSHIRAZU 27.12.2011 14:05:01:

PRAVDA-PRAVDOUCI +100
snx
Krataman
27.12.2011 14:15:06
RAIZIN 27.12.2011 14:04:58: ja uz ani nevim, jestli si muzu dovolit odpovedet, protoze me tady zase narknou z toho, ze neco komentuju.....

...ale neda mi to... kdyz se podivas na tu jeho krivku, tak je prece jasny, ze tece konstantne od zacatku az do ted. Z toho prece jasne vyplyva, ze na ty stakes ani hru nema a ciste to gambli nebo se snad pletu? Ma na to, je dobrej, jenom ma holt smulu a rocni downsing vhodnote 1mil.? Rekni mi jak to teda je.

U me o gamble nejde ze dvou duvodu. Hraju low stakes a moje byuiny vetsinou nejsou vyssi nez 5% myho BR - pokud tak muzes nazyvat ubohych 800$, ktery jsem vykroutil z vlozenych 50$.
Krataman
Krataman
27.12.2011 14:16:56
MIZUSHIRAZU 27.12.2011 14:05:01: krasne receno ::D
Krataman
raizin
27.12.2011 14:30:20
KRATAMAN 27.12.2011 14:15:06: muzes si dovolit odpovedet, jen prosimte ze same ublizenosti nezacni brecet.

hazard to je, pokud investujes do hry prostredky, jejichz ztrata te jakkoliv omezi v realnem zivote.
je uplne irelevantni, jestli momentalne vyhravas, prohravas nebo jsi breakeven, to na "gambling" nema vliv, pokud tedy splnujes vyse zminou vetu.
pokud nehrajes o zivotni prostredky, hrajes porad o zabavu.

tzn pokud ma treba Valenta celkovy liferoll 1.5M, tak to nejspise gamble je, jenze on ma zrejme k dispozici XYkrat vic penez...
kazdym padem neni na tobe ho soudit a rikat, ze je to magor, kdyz prohral takovou castku, ktera ti prijde enormni, ale pro V. to je relativne mala suma.

rada: zkus nebrat vsechno absolutnimi cisly tvym lehce omezenym pohledem
raizin
Mizushirazu
27.12.2011 14:39:11
RAIZIN 27.12.2011 14:30:20: omg, co to je prosím tě za definici hazardu? Proč si proboha vymýšlíš svoje vlastní definice, pokud je hazard již jasně nadefinovaná věc, stačí sáhnout po prvním slovníku cizích slov - činnost, jejíž výsledek závisí na náhodě. Také se dá nalézt definice v rámci her a to - Hazardu se dopouští hráč, který hraje s vědomím určité nevýhody a doufá, že bude mít štěstí, které dokáže zmíněnou nevýhodu překonat. Absolutně nechápu tvojí argumentaci, to co jsi zmínil, je tak maximálně hazard s jeho vlastním životem, ale ne v rámci pokeru nebo jiné karetní hry... To jenom pro ujasnění toho, o čem vlastně mluvíme, nemám rád, pokud se překrucují jasně dané definice a pojmy.
Mizushirazu
Mizushirazu
27.12.2011 14:41:21
MIZUSHIRAZU 27.12.2011 14:39:11: takže můžeme snadno hovořit ve spojení se hrou o gamblu, neboť pan nasud na to skill dle jeho výsledků nemá a snaží se to vyrovnat faktorem štěstí, které danou nevýhodu překoná... pokud ale někdo hraje dle bankrollu, využívá svých schopností, tak také jisté ví, že takový hráč se snaží faktor štěstí eliminovat a dosadit místo něho faktor pravděpodobnosti...
Mizushirazu
Krataman
27.12.2011 14:41:56
RAIZIN 27.12.2011 14:30:20: 3 veci.

1/ Urcite jsem ho nesoudil, to ani omylem. Odsouzeni by vypadalo uplne jinak.
2/ prohravat 1mil. na cg bez naznaku upswingu nebo aspon nejakeho zlepseni je gamble pro kazdeho, pokud ovsem nejsi Guy La Liberte nebo podobny producer, co pousti drobky pokerovym profikum. Pokud ma nasud 100mil. usd na konte, tak se omlouvam a doufam, ze ho uvidim v pristi sezone HSP ::; uz slysim Kaplana ... and Mr. Valenta goes all in with 2nd pair and no kicker! Hes got balls of steel!
3/ ::T ::D
Krataman
Krataman
27.12.2011 14:43:34
MIZUSHIRAZU 27.12.2011 14:41:21: ownage ::R
Krataman
sandiCzech
27.12.2011 14:52:04
FISHONFORK 27.12.2011 14:11:38: ja si pri slapani na rotopedu ctu zdejsi diskuze, to je vetsi sranda...
sandiCzech
FISHonFORK
27.12.2011 15:20:01
SANDICZECH 27.12.2011 14:52:04: O hodně přicházíš. Dělala kachní prsa, tak koupila dvě kachny :-D prostě zbytečný overbet. Když z té kachny ty prsa dostala tak si nebyla jistá jestli to nejsou třeba játra :-D.
FISHonFORK
Mat
27.12.2011 15:26:23
FISHONFORK 27.12.2011 15:20:01: To jsem viděl a směju se tomu ještě teď ::D Jak tu kachnu rozmrazovala pomocí rychlovarky ::D
Mat
FISHonFORK
27.12.2011 15:36:42
MAT 27.12.2011 15:26:23: :-D jo jo a prej "to maso se nám trochu uvařilo". Ale jak píšu top byly ty knedlíky do účka :-D, jak od babičky, jak od babičky. Na to má snad jen Jolanda z ezo tv :-D
FISHonFORK
phasE89
27.12.2011 17:05:56
MIZUSHIRAZU 27.12.2011 14:05:01: "stejně tak jako se jeho kamarádi a fanoušci (Tasche, Phase, Radekparek, apod.) mohou snažit o jeho obhajobu a vymýšlení dalších a dalších důvodů"

Nikdy jsem s Valentou nemluvil online, ani live, za fanouska se taky zrovna nepovazuju, kdyz se o jeho vysledcich dozvidam jen ze zdejsich diskuzi. Muj vcerejsi post navic vubec nekoreluje s tim, co jsi psal ty, tak si me neber na paskal, diky
phasE89
vlsd
27.12.2011 19:38:14
lol - super flame pod clankem, ktery se venuje uplne necemu jinemu :)
1) grats jakubu janu rybovi za super vanocni ulovek :-)
2) prohlasit o nekom ze je fish, jen na zaklade toho, ze prohraje za 1 den "pouhou" petinu sveho celkove ztraty bych si opravdu nedovolil
2b) me se libi jak kazdy velebi isildura jaky je to svetovy hrac a pritom jeho stats se od nasuda moc nelisi
2c) i vsemi uctivany vinkyy mel tusim -50k za 2 dny na CG :-) - kdyby se tu postnul jeho graf za ty dny tak by byl take oznacovan za neskutecnou fish ?
2d) nejse zadnym obdivovatelem Dusana (zname se jen od videni), ale nemam rad takove nepratelske kecy
2e) mozna se mylim, ale dusan nikdy neodhalil svoji identitu (jak tu nekde bylo napsano) - nikde jsem nevidel clanek/prispevek typu ano nasud 11 jsem ja dusan valenta, to ze to udelal nekdo za nej je uz jina
2f) ano i ja mel -20k za tyden na CG aby byly informace uplne (na druhou stranu i +20k za 3dny na CG) - proste kazdy hrac si tim projde
2g) pokud chcete nekoho oznacit jako fish udelejte to rozborem jeho hry nikoliv grafem :-)
vlsd
Mizushirazu
27.12.2011 20:32:06
VLSD 27.12.2011 19:38:14: ehm ehm, graf pana isildura http://www.highstakesdb.com/profiles/pokerstars/Isildur1.aspx#graph... nebudu hodnoti jestli je Isildur fish nebo ne, ale proboha ho nesrovnávej s nasudem, ježiš, to už je uplne za vlasy pritazeny :D dostáváš se na tenký led, pokud nemůžeme hodnotit hráče podle jeho stats, podle čeho ho máme proboha posuzovat? Kdo je dostatečně kompetentní na rozbor jeho hry? Navíc nikdo ho nehodnotí dle jedné prohry, ale dle prohry 1,5 milionu dollarů za 350k hand a je v mínusu na každou hru, na kterou šáhnul... OK, vidím, že tady se bohužel konstruktivní kritiky nedobereme, proto si počkáme na dalších 350k hand, nebo možná nám vlsd poskytne rozbor jeho hry, na to si rád počkám ::;
Mizushirazu
Istral
27.12.2011 20:46:09
No ty voe, to je zase diskuse. :o) Tak já zase jdu.
Istral
xxmartin33
28.12.2011 08:07:49
VLSD 27.12.2011 19:38:14: no nevím ale třeba zrovna isildur má graf trochu jiným směrem ::N
xxmartin33
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino