x

 Cash Games (2)

Ambassador CasinoPLO100/100 Kč 4
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 7


 Turnaje (15)

17.7. 18:00
50+40+10 €
10 000 €
18.7. 16:00
50+40+10 €
10 000 €
18.7. 19:00
70+10 €
10 000 €
13.8. 18:00
60+20+10 €
10 000 €
16.8. 13:00
50+30+10 €
5 000 €
4.9. 19:00
50+40+10 €
10 000 €
17.9. 19:00
60+10 €
5 000 €
18.9. 18:00
60+10 €
8 000 €
20.9. 14:00
130+20 €
30 000 €
25.9. 13:00
53+7 €
2 000 €
26.9. 13:00
53+7 €
2 000 €
1.10. 18:00
70+10 €
10 000 €
4.10. 17:00
90+10 €
15 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Černé úterý českého pokeru?

Ikonka datum zveřejnění07. 09. 2011
Ikonka komentáře179

Co to znamená pro hráče pokeru? Především to, že se mimo zákon ocitnou jak turnaje v pokeru mimo kasina, tak především stávající on-line poker, včetně reklamy na něj. Český poker čeká jedna z nejtěžších zkoušek a musí se připravit na soudní tahanice, které jej s novelou logicky čekají.

Co by tedy vlastně novela od 1. Ledna 2012 měla upravit? Vzhledem k tomu že se většina lidí z oboru jen těžko orientuje v dopadech novely, o čemž svědčí nedávné naivní nadšení z toho, že vypuštěním odstavců o regulaci internetu se novela on-line pokeru nedotkne, pokusíme se shrnout podstatu bodů, které chtějí poker v ČR regulovat. Jádrem pudla je v § 2 nově doplněné písmeno m) a jeho dva podbody. V tomto písmeně se novela pokouší upravit turnaje v karetních hrách hrané live i on-line jako sázkovou hru podléhající loterijnímu zákonu, pro jejíž provozování je nezbytné povolení Ministerstva financí. Nově vkládané písmeno zní:

V § 2 se doplňuje písmeno m) které zní:

m) turnajové nebo hotovostní sázkové hry provozované za pomoci karet, při nichž není předem určen počet účastníků a ani není známa výše vsazených částek, kdy účastníci platí vklad (sázku) nebo startovné, jehož návratnost se účastníkovi nezaručuje. Výhra se vypočítává podle podmínek stanovených herním plánem. Sázkové hry podle tohoto ustanovení nelze provozovat v mobilních hernách (kasinech).

Tyto hry jsou uskutečňovány

ma) jako stolní hry, při nichž sázející hrají jeden proti druhému na hracích stolech na základě povolení podle písm. i), nebo

mb) prostřednictvím zařízení obsluhovaných přímo sázejícím (např. prostřednictvím sítě internet, interaktivních videoloterních terminálů, lokálních loterních systémů, výherních hracích přístrojů);

Vložením tohoto nového písmena do loterijního zákona chce stát zabezpečit, aby každý, kdo bude chtít provozovat turnajový poker live či on-line, splnil zákonem definované podmínky které jsou:

Povolení k provozování loterií a jiných podobných her může být vydáno pouze právnické osobě, která má sídlo na území České republiky. Povolení nelze vydat tuzemské právnické osobě se zahraniční majetkovou účastí ani právnické osobě, ve které má tato společnost majetkovou účast.

Právnickou osobou musí být akciová společnost se sídlem na území České republiky, která má jako předmět podnikání provozování loterií a jiných podobných her, jejíž veškeré akcie znějí na jméno; je-li akcionářem této akciové společnosti jiná akciová společnost, musí i její veškeré akcie znít na jméno. Základní kapitál této akciové společnosti musí činit nejméně 100 000 000 Kč a nesmí být snížen pod tuto minimální výši po celou dobu platnosti povolení. Základní kapitál ve stanovené výši musí být splacen pouze peněžitými vklady. Původ finančních prostředků použitých na splacení základního kapitálu je žadatel v řízení o povolení loterie a jiné podobné hry povinen prokázat (např. souborem daňových přiznání, a to jak z České republiky, tak ze zahraničí). Základní kapitál musí být splacen před podáním žádosti o povolení, jinak se povolení nevydá.

Kromě těchto podmínek musí uvedená právnická osoba složit u ČNB jistinu, která pro subjekty provozující on-line poker činí 50mil. Kč a pro subjekty které by organizovaly live pokerové turnaje činí 20mil. Kč.

O tom že stát nebude brát případné provozovatele bez povolení na milost, svědčí nově vložená pokuta 10mil. Kč, která tyto případy zohledňuje. Citujme z novely:

10 000 000 Kč uloží finanční úřad uvedený v § 46 odst. 1 písm. c) právnické nebo fyzické osobě, která bez povolení, které by bylo oprávněno vydat ministerstvo financí, provozuje nebo organizuje loterii, tombolu nebo jinou podobnou hru, nebo ji provozuje v rozporu s tímto zákonem nebo poruší zákaz stanovený v § 1 odst. 5 nebo § 4 odst. 14...

Pro doplnění oba body, na které se odkazuje předchozí odstavec:

§ 1 odst. 5 - Provozovatelem loterie nebo jiné podobné hry může být jen právnická osoba se sídlem na území České republiky, které oprávněný orgán vydal povolení k provozování loterie nebo jiné podobné hry.

§ 4 odst. 14 - Provozování cizozemských loterií včetně prodeje cizozemských losů, účast na sázkách v zahraničí, při nichž jsou sázky placeny do zahraničí, a sbírka sázek pro sázkové hry provozované v zahraničí nebo zprostředkování sázek na sázkové hry provozované v zahraničí je zakázáno. Provozování tuzemských loterií a jiných podobných her, při nichž jsou sázky placeny v zahraničí, je zakázáno. Ministerstvo může k zajištění vzájemnosti povolit z tohoto zákazu výjimku.

Jen pro upřesnění, pokud budeme brát zákon doslova, 10mil. pokutu můžete dostat i vy jako hráč za to, že hrajete poker na zahraničním serveru. Novela jde však v potírání zahraničních on-line heren ještě dál. Pod sankcí zakazuje veškerou jejich propagaci a reklamu na ně. V § 1 se doplňuje odstavec 9, který zní:

(9) Propagace, reklama a podpora prodeje loterií a jiných podobných her nepovolených nebo neoznámených podle tohoto zákona je zakázána. Porušení tohoto ustanovení podléhá sankci ve výši stanovené jiným právním předpisem1).

Odstavec se odkazuje na zákon o regulaci reklamy, který na případy zakázané reklamy pamatuje sankcí 2mil. Kč.

Z uvedených úprav loterijního zákona je patrné, že pro stávající on-line herny i pokerové kluby je splnění uvedených podmínek prakticky nemožné. Loterijní trh se jednoznačně snaží tyto subjekty z České republiky odstranit. Kdo na tyto snahy doplatí je poker jako celek a především hráči. Řada příkladů v Evropě i za oceánem jasně ukazuje, jak devastující účinky mají podobné zákonné regulace.

Asociace českého pokeru se ve spolupráci s renomovanými právníky připravuje na soudní řešení celé záležitosti. O jejím náhledu na situaci se více dozvíte zde. Zároveň také jednáme s Ministerstvem financí o zcela nové podobě Loterijního zákona, která by ještě letos měla vstoupit do legislativního procesu. Více než roční úsilí o svobodu a prestiž pokeru jako dovednostního odvětví tak vstupuje do další fáze. Řečeno pokerovou terminologií, ocitáme se na riveru a co si budeme namlouvat, vypadá to na all-in...


« Zpět
Diskuse k článku
Christiansen
19. 09. 2011 / 18:47
Dnes 20:10 Farský v Hyde parku! http://www.ceskatelevize.cz/porady/10252839638-hyde-park/211411058080919/ .. podpořte nebo přidejte otázky o pokeru, ať se na něj co nejvíce dostane!! Takových mediálních šancí do ledna, kdy ta novela vstoupí v platnost, už moc nebude ::U ::R
Odpovědět »
netusim
10. 09. 2011 / 14:25
Jak je to s online pokrem na Slovensku?
Odpovědět »
joeyloey
10. 09. 2011 / 19:47
NETUSIM:: zatial bez podobnych problemov, aspon som nic take nepostrehol ::A
Odpovědět »
TrueRedivius
10. 09. 2011 / 19:56
JOEYLOEY:: no zacina to u vas taky... momentalne pokud se nepletu vma tam bude vstupovat v platnost ten zakaz reklamy a to je jen par kroku od toho kde jsme ted my.... co si budeme povidat... politika v nasich " krasnych " zemich je prakticky stejna...
Odpovědět »
joeyloey
11. 09. 2011 / 11:22
TRUEREDIVIUS:: to, ze nasi politici takový uzasny krok budou následovat se dá ocekavat....udelaj pro prachy cokoliv a tvari se, ze maj nad hlavou svatozaru ::S
Odpovědět »
looser
10. 09. 2011 / 18:19
NETUSIM:: NETUSIM ::D
Odpovědět »
Krtag
09. 09. 2011 / 09:10
bdy32167 08.09.2011 22:25:11: ...jaký vhráli?? Zákon prošel sněmovnou a kromě VV pro něj zvedli ruku všichni, včetně Farskýho (VV chtěly ještě přísnější restrikce...), tak co to mele??? Nevolit ani jednu z těch pseudostran, který jsou ochotný za bakšiš třeba i zavést cenzuru!
Odpovědět »
JirkaK
09. 09. 2011 / 06:08
No jo ale co kdyz to jsou jen reci 250.000 potencionalnich volicu aby se nam dostal do podvedomi. Ja bych to rad spolecne s mariasem videl dopsane v zakone. Jinak jestli to mysli vazne tak se mu samozrejme omlouvam, ale prave politici me naucili ze dokud to neni schvalene na papire zadny zasluhyjim nedavej. Ale tezko kdyz to bude takhle schaleno budu rikat, ale on rikal ze to je dovednosti hra a ze muzu, on me z toho kdyby neco nevystipe.
Odpovědět »
bdy32167
08. 09. 2011 / 22:25
VYHRALI SME !!!! http://www.online-poker-zdarma.cz/rubriky/aktuality/jan-farsky-poker-je-dovednostni-hra_3026.html !!!!!!!!!
Odpovědět »
Dendelin
08. 09. 2011 / 22:35
BDY32167:: byl to dlouhý boj.. bojovali jsme všichni vskutku statečně ::B
Odpovědět »
vrca4
08. 09. 2011 / 22:00
A okomentujetro konečně někdo z pppokermanu nebo jsou všichni na dovolené.Máme se všichni přehlásit třeba na Pokerživě?
Odpovědět »
Axiss
08. 09. 2011 / 22:07
VRCA4:: Tady to komentuje Jarda - http://www.pokerman.cz/ceska-pokerova-tour-zari-prvni-den-3666/ Jinak nechápu, proč by to musel někdo z Pokermana komentovat. Co bys asi tak chtěl slyšet?
Odpovědět »
vrca4
08. 09. 2011 / 21:58
Souhlas.Radikální nřešení.
Odpovědět »
-FeNiXxx-
08. 09. 2011 / 20:11
M0RGAN @ RE 08.09.2011 17:46:52 Mas pravdu to je k smiechu,radsej tie prachy dajme nejakym ranarum az jim daji vsem pres drzku ::D
Odpovědět »
Fory08
08. 09. 2011 / 19:35
Máme jedinečnou šanci dokázat že si nenecháme sr.t na hlavu. Stačí vymyslet jak!
Odpovědět »
cheero84
08. 09. 2011 / 18:54
vyjádření předkladatele zákona: http://www.online-poker-zdarma.cz/rubriky/aktuality/jan-farsky-poker-je-dovednostni-hra_3026.html
Odpovědět »
TrueRedivius
08. 09. 2011 / 17:57
jinak je pravda, že jako hráčí samotný toho moc nenaděláte, ale minimum co udělat můžete je, že se o tom budete bavit, můžete posílat náměty do různých diskuzních pořadů ( i když tam to vždycky nějakej ten čas trvá než se to dostane do vysílání ) a prostě tak nějak šiřte tohle do podvědomí lidí, který o tom zatim neví a taky se jich to týka... + určitě podporujte a zveřejňujte třeba na FCB odkazy na různý diskuzní fóra / informativní portály kde se tahle problematika probírá... podle mě je tohle prostě nejjednodušší cesta " odboje " ... medializace....
Odpovědět »
TrueRedivius
08. 09. 2011 / 17:58
TRUEREDIVIUS:: *povědomí ne podvědomí :)
Odpovědět »
TrueRedivius
08. 09. 2011 / 17:45
nepanikařte zbytečně... pokud to ze stolu nesmete Venca tak příde na řadu EU, která tohle nikdy nemůže nechat projít....bude to stát ČR zase kotel, kterej zaplatí daňový poplatníci samozřejmě... pokud to Venca nepodepíše bude mít pokerová komunita dostatek času na to na sebe upozornit... už každopádně minimálně ze strany Pokerstrategy jsou kroky k tomu aby se tohle alespoň medializovalo a pokud se to úspěšně povede dostatečně medializovat pochybuju, že je i minimální šance, že by to prošlo podruhý, protože 250k pokerovejch hráčů v čechách +/- x dalších lidí, který budou proti při úspešnej medializaci je dostatečná masa potenciálních " nevoličů " který si nemůže vláda dovolit naštvat.. a samozřejme u tich 250k to neskončí protože ten zákon se obv týká i jiných věcí než jen pokeru...
Odpovědět »
kyzacek
08. 09. 2011 / 17:49
TRUEREDIVIUS:: V zemi s normalnimi politiky by to davalo smysl, ale u nas 250M na stole v ceskejch pro predsedu klubu od mistniho lobbysty ma asi vetsi vahu, nez 250.000 volicu.
Odpovědět »
TrueRedivius
08. 09. 2011 / 17:53
KYZACEK:: nevim... co se tohohle týče jsem optimista, nemyslím si, že by naši politici byli rozumní lidé, každopádně na " úbytek voličů " slyší víc než dobře a tak určitě při nějaký větší medializaci nikdy nebudou mít šanci tohle protlačit... strhne se zase nějaká populistická bitva o to kdo příjde s lepším řešením situace a ta potrvá dostatečně dlouho na to aby se to zase standartně všechno zametlo pod stůl... to je samozřejmě idealistická vidina situace, ale i tak si nemyslím, že bude tak vzdálená od toho jak to nakonec dopadne... přece jen, to že je to proti legislativě EU je prostě fakt, že jsou tam protiústavní věci je taky fakt... takže podle mě tohle nikdy při dostatečný medializaci nemůže projít....
Odpovědět »
kyzacek
08. 09. 2011 / 17:42
Par komentaru: 1) Nevidim duvod, proc by se na pravnika meli skladat hraci, to bych nechal na provozovatelich, tem jde o vic a rozhodne do toho pujdou 2) Diskuse o platnosti a ucinnosti super, Trappy, nechces si se mnou dat par heads-upu? 3) Vymahatelnost je skutecne pochybna, ale dovedu si predstavit, ze zakon muze byt pouzit selektivne na vybrane uspesne hrace s cilem jim vyhry znarodnit 4) Hraju poker pro zabavu a jeho zakazem bych usetril, ale nepochybuju, ze si najdu cestu jak hrat dal 5) Pamatujte u voleb, kdo zved pracku pro
Odpovědět »
samr
08. 09. 2011 / 18:01
KYZACEK:: ok, proto jsem tu sumu vynásobil jenom 10.000, protože je spoustu postujících, kteří by nedali ani korunu. Jiní za svobodu obětovali mnohem víc, než jenom peníze. A toto téma mě opravdu tolik namíchlo, že už si myslím, že je opravdu potřeba jednat - jak se můžeš přesvědčit moc na zdejší různé příspěvky nereaguji, už mě ty prasata nahoře ale nebaví a ještě něco pro Jardu Vajgla o fortunopoker opravdu nestojím, protože to bude vypadat stejně jako se sázkama 1,8-1,8 hladina kurzu při 10%ním poplatku při vkladu ve vyrovnaném zápasu bez remízy, tomu říkám teprve lichva. - to by pak ten buy-in do turnaje mohl vypadat třeba jako (100+45) ne?
Odpovědět »
kyzacek
08. 09. 2011 / 18:10
SAMR:: No ja se chystam v sobotu mluvit se svym pravnikem ohledne trestniho oznameni na romea.cz, zeptam se ho i na to, co doporucuje v tyhle zalezitosti. Kazdopadne jsem presvedcenej, ze libovolnej provozovatel z EU rad vyvola arbitraz, protoze to jsou penize na zemi a ani stovky hracu nemaj takovou silu jako nekdo z nich.
Odpovědět »
Christiansen
08. 09. 2011 / 18:21
KYZACEK:: to jest pravda...třeba takový betfair má jedny z nejlepších právníků, jde jen o to, aby jim to za to stálo...a jelikož obrat ze sázení u nich taky není malý (zejména na burze), tak si myslím, že se do toho taky vloží...a možná i ignoranti a vydřiduši z bwinu ::D
Odpovědět »
samr
08. 09. 2011 / 18:39
CHRISTIANSEN:: ::N vy furt budete hoši zřejmě spoléhat na mezinárodní společnosti, že nám pomůžou - myslím, že je potřeba, aby se ozvali sami hráči, sázkaři, kluby, hráči mariáše o halíře a další - aby se nám do toho přestali sráát a zvedali ruce jenom podle výše úplatku. Morálně nás asi nikdo z ACP a z různých portálů nevyzve, abychom s nějaké sbírce začali přemýšlet, proto to chci zkusit já jakožto pouze hráč pokeru, který není v žádný asociaci, ani v ničem jiném. Protože i když se sejdeme, tak budeme asi potřebovat nějaké představitele, i když nejraději bych nevyjednával, ale jenom nadával ::; napsal jsem to jenom jako průzkum, když už tady začali uživatelé psát, že by to chtělo právníka, tak jenom nepíšu ale jednám = 4 hráči z vesnice - každý 5.000,- na právníka, připojí se i města?
Odpovědět »
KoryX
08. 09. 2011 / 17:50
KYZACEK:: ad 1..já si myslím si, že do toho poskytovatelé (jestli myslíš online herny) nepůjdou..řekl bych, že je to tady moc malý trh..ale jsem jenom zmatený čtenář ::)
Odpovědět »
samr
08. 09. 2011 / 17:38
myslím, že na srandu není čas, doufám, že je 10.000 takových hráčů s 50-ti mega už by se snad dalo něco vymyslet ne?
Odpovědět »
M0RGAN
08. 09. 2011 / 17:46
SAMR:: 50 milionů děleno 200 poslanci .. to je pouhých 250 000 korun na jednoho; s tím se ti vysmějou ;-)
Odpovědět »
samr
08. 09. 2011 / 16:52
nevím kolik má ACP peněz, ale schálně kdyby byla sbírka na právníka, napište kolik by každej dal, ať s tím může někdo přibližně počítat: já za sebe 5.000+dalších minimálně15.000 přátelé v mém okolí - do boje jako Wiliam Wallace ::R S-V-O-B-O-D-AÁÁÁ !!!!
Odpovědět »
KoryX
08. 09. 2011 / 17:29
SAMR:: nekecáš? ::)
Odpovědět »
hujers
08. 09. 2011 / 16:43
Bohužel omezení hraní online pokru je jen záminkou ale tímhle zákonem dostávají fakticky možnost cenzurovat internet ::| ,nastává čas se spojit tohle není o pravici a levici,a zničit ten plebs napříč stranami,Islandská cesta je možnost jak s nimi zatočit.Hledejte na internetu a jednejme dokud je čas si svobodně napsat.
Odpovědět »
hloupyhonza
08. 09. 2011 / 16:21
sam: viz to video
Odpovědět »
samr
08. 09. 2011 / 15:52
Žádnej komentář od správců těchto stránek? Můžu se zeptat na Váš postoj k této věci? Týká se Vás to přeci jenom stejně tak jako samotných hráčů s tím rozdílem, že máte větší kompetence něco proti této stupiditě vymyslet. My samotní jedinci tady můžeme jenom brečet a bavit se o najmutí právníků, vy můžete jednat! Pro každého jste určitě důvěryhodnější, než nějakej Pepík Nováků, který by se třeba i rád pokoušel o nějakej odpor.
Odpovědět »
samr
08. 09. 2011 / 15:53
SAMR:: čárky v souvětí jsem neřešil, aby tu zase někdo nebyl chytrej .... a spisovně nepíšu
Odpovědět »
mikedexter
08. 09. 2011 / 15:57
SAMR:: http://www.pokerman.cz/ceska-pokerova-tour-zari-prvni-den-3666/
Odpovědět »
samr
08. 09. 2011 / 16:01
Odpovědět »
mikedexter
08. 09. 2011 / 16:31
SAMR:: pust si to video ;)
Odpovědět »
JerryDark
08. 09. 2011 / 14:46
Co se stalo s tou petici proti tomu zákonu?Kolik lidi to tehdy podepsalo?resp.kolika lidem se tímto politici vysmáli? Ono tedy skončí i mariašové turnaje? a co ty tomboly?
Odpovědět »
Glum1980
08. 09. 2011 / 14:38
Já bych to začal pálit jako Palach.Tentokráte ale ne naše těla,ale jejich.Takže spíše než jako Palach,tak něco jako církev čarodejnice.A na hranici!A na hranici postavené z balíčku karet ::D
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 14:36
Jestli jsem s tim mimo, tak se všem omlouvám za spam. Jen mi přislo rozumnější hledat alternativu jak moci u onlinu zůstat a nebrečet tu jak je všechno sick ::;
Odpovědět »
Christiansen
08. 09. 2011 / 13:59
Stejně mě ze všeho nejvíc naštvali, že o ničem takovém nebyla ani diskuze, pěkně vklidu po pěšině to propasovali do sněmovny a schválili aniž by o tom kdokoliv věděl... vyjma te diskuze o cenzuře netu... ale že se vlastně ta nejdůležitější část týkající se pokeru a sázení do zákonu propasovala, o tom veřejnost neměla ani páru... asi jak s tím přílepkem ohledně utajení výše platů úředníků, který sice neprošel, ale jen díky tomu, že se to objevilo v novinách, jináč by to bylo to samé v bledě modrém... sou to borci ti naši budulínkové v parlamentu.... ::S ::S ::S ::U
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 13:15
očividně to víte oba lépe než moje učitelka na právo a kniha o vzniku zákonů v ČR ::U
Odpovědět »
Radekparek
08. 09. 2011 / 13:31
TRAPPY56:: platnost - den který je v zákoně stanoven účinnost - buďto 15 den po vyhlášení ve sbírce zákonů nebo jiný den stanovený přímo v zákoně Platnost nerovná se účinnost, ale i přes to můžou být obě data stejné
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 12:27
mám pocit že zákon nabývá učinnosti až rok po jeho zavedení, takže se zatím není čeho obávat ::;
Odpovědět »
Stepa
08. 09. 2011 / 19:11
TRAPPY56:: ty studuješ v Plzni, viď.
Odpovědět »
Christiansen
08. 09. 2011 / 12:50
TRAPPY56:: no to je pěkná hovadina ::D . Samozřejmě že zákon platí od doby jeho vstupu v platnost, tzn, 1.1.2012 ... neočekávám tu nějaký výlevy inteligence, ale aspoň selskej rozum by někteří mohli používat ::U ::D
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 13:12
CHRISTIANSEN:: shodou okolností jsem zrovna na praxi v právnické knihovně a vyhledal jsem že vyhlášený zákon nabývá platnosti 1.ledna následujícího roku pokud není určeno jiné datum ::; je to tak ::U
Odpovědět »
Axiss
08. 09. 2011 / 13:19
TRAPPY56:: A proč si radši nepřečteš článek, který komentuješ? Tam to máš hned v prvním odstavci napsané, mohl sis ušetřit hledání.
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 13:21
AXISS:: jenže kdy zákon vstupuje v platnost a kdy nabývá účinnosti jsou dvě rozdílné věci jak už jsem napsal ::;
Odpovědět »
Axiss
08. 09. 2011 / 13:38
TRAPPY56:: To víme taky, že platnost a účinnost jsou dvě různé věci. Ty si psal, že sis našel, že zákon nabývá platnosti 1. ledna 2012 a já ti jenom říkám, že to máš napsané v prvním odstavci tady v článku.
Odpovědět »
Christiansen
08. 09. 2011 / 13:28
TRAPPY56:: právník nejsem, no pokud to je skutečně tak jak říkáš (moc se mi to nezdá), tak se omlouvám a budu jen rád za rok grindění navíc... Mohl by se k tomu vyjádřit i někdo jiný sběhlý v oboru?
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 13:41
CHRISTIANSEN:: Cituji z knihy Teorie a praxe tvorby práva od Aleše Gerlocha: "Pevné datum nabytí účinnosti předpokládá realistický odhad průběhu zákonodárného procesu; je proto poněkud pošetilé, pokud jsou vládní návrhy zákonů poparlamentních prázdninách podávány s pevným datem nabytí účinnosti k 1.ledne následujícího roku." V knize je sice napsáno že datum nabytí účinnosti může být již v den vstupu zákona v platnost, ale stává se to výjimečně, protože zákon by nabyl účinnosti již v 00:00, kdybž ještě nebyl rozeslán v novém sborníku, což by se pravděpodobně stávat nemělo.
Odpovědět »
Radekparek
08. 09. 2011 / 13:45
TRAPPY56:: tuhle knížku spal.... ::) btw. reálně se to v praxi děje. Zákon vyjde ve sbírce zákonů např. v říjnu s platností od 1.1....tudíž je v poho když nabude účinnosti ve stejný den....přemýšlej když něco čteš::;
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 13:50
RADEKPAREK:: tohle sem jen citoval,jinak jsme to brali v právní nauce, že by starý a nový zákon měli běžet souběžně po dobu cca. 1 roku, po kterou by ptatil starý zákon a veřejnost by se měla seznámit s novým. A v platnost by tedy měl nový vstoupit až 1.1.2013.
Odpovědět »
Istral
08. 09. 2011 / 14:16
TRAPPY56:: Jéžiš. Vítej do reality. Ono taky bejvá běžné, že nový zákon nabude nejen platnosti, ale i účinnosti, ale zdaleka nejsou hotové prováděcí předpisy, na které se odvolává. A to už po minu fakt, že úplně ten poslední, kdo se o novém zákonu doví, je úředník, který podle něj má jednat :o)
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 12:57
CHRISTIANSEN:: ::D je to tak, každý zákon nejdříve prochází zkušebním obdobím, aby veřejnost měla možnost se s ním seznámit a po tu dobu je stále v platnost starý zákon. Obvykle jde o dobu 1 roku ::;
Odpovědět »
Istral
08. 09. 2011 / 13:35
TRAPPY56:: Studuj, studuj hochu :o) Právní předpisy nabývají platnosti dnem jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů. Platný předpis ale ještě není aplikovatelný ani vynutitelný. Účinnost právní normy označuje, od které doby je nutno podle právního předpisu postupovat. Takže pokud novelu podepíše prezident a následně vyjde ve sbírce, tak nabude na platnosti. Nabytí účinnosti bude zřejmě upraveno v té novele. Takže je celkem možné, že po Silvestru.
Odpovědět »
Axiss
08. 09. 2011 / 13:11
TRAPPY56:: Měl bys omezit to hulení, ty zkušební dobo.
Odpovědět »
Trappy56
08. 09. 2011 / 13:13
AXISS:: lol,najdi si to,je to tak ::D
Odpovědět »
hloupyhonza
08. 09. 2011 / 12:03
franzimoore: Vidis, to je taky velmi, ale velmi trefne. Online poker opravdu neni provozovany pomoci karet, ale pomoci klienta, ve kterem jsou obrazky, ktere vypadaji jako karty... Neni tu nejaky pravnik ktery by si na tomhle chtel udelat karieru? Vypada to celkem jednoduse :)
Odpovědět »
hloupyhonza
08. 09. 2011 / 11:54
Radekparek: Konecne rozumny nazor. Ten zakone je protiustavni, proti listine zakladnich prav a svobod, zcela nevymahatelny a zaroven odporujici EU, kde se momentalne resi takzvany Green Paper. Pokud by nejaky obcan pokutu dostal a odoval se k ustavnimu soudu nebo EU, musi vysoudit neskutecny majlant, takze bych rad tim obcanem byl ja, protoze to je super moznost, jak vydelat na demnci nasich politiku. Pro zajemce linky na Green Paper zde: EU: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2011:0128:FIN:en:PDF EGBA: http://www.egba.eu/pdf/EGBA-FINAL-green-paper-contribution-110801.pdf Jinak tenhle paskvil pry nebyl ani na EU nahlaseny, a to byt musi, jako kazdy zakon zasahujici do svobody internetu... Osobne nejsem pravnik, ale definice je strasne derava: turnajové nebo hotovostní sázkové hry provozované za pomoci karet, při nichž není předem určen počet účastníků a ani není známa výše vsazených částek, kdy účastníci platí vklad (sázku) nebo startovné, jehož návratnost se účastníkovi nezaručuje. Výhra se vypočítává podle podmínek stanovených herním plánem. Sázkové hry podle tohoto ustanovení nelze provozovat v mobilních hernách (kasinech). Pisou tam pri nichz neni predem urcen pocet ucastniku, ale nepisou tam dulezite sluvko, a to PRESNY. Staci tedy mit na kazdem turnaji cap horni hranice a rict, ze turnaj bude hrat 1 - 10.000 hracu. Potom to dle meho sleskeho rozumu uz je v pohode, protoze pocet ucastniku zname, a to 1- 10.000. Nikdo po me nechtel znat presny pocet ucastniku, zakonu vyhoveno. I velikost sazky je znama, muze byt 0 - all in, opet nikdo nechce vedet presnou sazku... Snad jen ta posledni vec s placenim buyinu, asi by musel kazdy pri registraci turnaje odskrtnout tlacitko, ze si je vedomy toho, ze muze prohrat nebo ja nevim...
Odpovědět »
JirkaK
08. 09. 2011 / 09:55
A ještě jedna věc mě napadla i v ČR už jsou hráči, které ,,platí,, velké herny nevím jaký význam kromě reklamy tam mají, ale nedalo by se vymyslet něco jako, že pokuta pro ČR a povinná úprava zákona kvůli nařízení z EU nazákladě žaloby združení on-line heren ono by nejspíš stačilo PS a bwin a žalovat ČR z důvody zvýhodňování jedněch proti druhým nebo něco takovýho?
Odpovědět »
SvenMat
08. 09. 2011 / 09:49
http://poker.nova.cz/clanek/novinky/francouzsky-soud-poker-je-dovednostni-hra.html Cesta ze tmy je naznačena v tomto článku. Na poker musí přestat být nahlíženo jako na hazard. Je to dovednostní hra.
Odpovědět »
Radekparek
08. 09. 2011 / 10:25
SVENMAT:: to je nesmysl...poker je v určité míře hazard a tím i zustane..... myslím že tahle novela bude mít v důsledku uplně opačné důsledky než jsou zamýšleny....hrát se bude dál a nevymahatelné pokuty budou všem k smíchu, teda kromě těch sankcí které budou ukládány ČR pro rozpor tohoto právního předpisu s komunitárním právem...kdo se chce zajímat o tom jak si věc stojí si najde rozsudky evr. soudního dvoru o regulaci hazardu....kdo chce panikařit at panikaří...
Odpovědět »
FISHonFORK
08. 09. 2011 / 10:54
RADEKPAREK:: ".hrát se bude dál a nevymahatelné pokuty budou všem k smíchu" taky si myslím, že o finále dopadne takhle s onlinem, alespoň se furt nebudeme zamýšlet nad tím jestli máme platit daně nebo ne. Osobně si nedokážu jak chtějí v praxi omezit online - blokování serverů?, sledování jednotlivých osob - obrovské finanční náklady. Ve finále na to doopravdy doplatí jen live pokerové kluby.
Odpovědět »
wesley
08. 09. 2011 / 11:17
FISHONFORK:: Jak tu uz nekdo psal, prikazou hernam blokovat IP adresy z CR. A je to, nebo znemozni moznost pripojeni z CR na tyto portaly. To je technicky taky proveditelne, pokud clovek vyuziva klasicke pripojeni k internetu. Trafik jde pres nekolik uzlovych bodu, kde se to proste zakaze.
Odpovědět »
FISHonFORK
08. 09. 2011 / 10:55
FISHONFORK:: *nedokážu představit
Odpovědět »
JirkaK
08. 09. 2011 / 09:24
ROZEBRÁNÍ PÍSMENE M: turnajové nebo hotovostní sázkové hry provozované za pomoci karet, při nichž není předem určen počet účastníků a ani není známa výše vsazených částek, kdy účastníci platí vklad (sázku) nebo startovné, jehož návratnost se účastníkovi nezaručuje. Výhra se vypočítává podle podmínek stanovených herním plánem. Sázkové hry podle tohoto ustanovení nelze provozovat v mobilních hernách (kasinech). Prakticky jde říci že pokud vypíšu turnaj pro přesný počet lidí SnG tak to není protiprávní protože budu dopředu znát přesný počet hráčů a tím pádem nesplňuji všechny podmínky pro zařazení pokeru do hazardních her... tak co myslíte?
Odpovědět »
JirkaK
08. 09. 2011 / 09:14
Pojďme sestavit nějaký prosebný ,,dopis a dejme jen na FB stránku Klause a zaplcujme to aby věděl kolik lídí s tím nesouhlasí třeba to nepodpoří. Za pokus to stojí.
Odpovědět »
GfLion
08. 09. 2011 / 08:47
Prosíme posledního občana, který opustí tuto republiku, aby zhasnul.
Odpovědět »
omglol
08. 09. 2011 / 09:55
GFLION:: Lip to snad ani napsat nejde:-DDDDDDDD Jinak porad doufam, ze to nebude tak hrozny, zdejsi panika mi pripada stejna jako pri cernym patku, kdy vsichni hromadne delali cashouty a skoro mi pripadalo, ze jedinej ja jsem v klidu a nakonec se ukazalo, ze se pro nas nic nedeje, o ftp o par tydnu dele uz ale nemluvim. No a pokud se online, kde hraju 99,9% casu, opravdu zakaze, tak se pro nas co se tim zivime, porad nabizi nekolik variant jak to resit, ptze do prace rozhodne nepujdu:-) Takze asi nema cenu ted nejak spekulovat, ale jednoduse zustat v klidu a cas ukaze jak to bude...
Odpovědět »
SvenMat
08. 09. 2011 / 08:42
Co takhle zamyslet se nad bodem m, který se snaží definovat poker: m) turnajové nebo hotovostní sázkové hry provozované za pomoci karet, při nichž není předem určen počet účastníků a ani není známa výše vsazených částek, kdy účastníci platí vklad (sázku) nebo startovné, jehož návratnost se účastníkovi nezaručuje. Zásadní sporná firmulace je "při nichž není předem určen počet účastníků ... nebo startovné" .. v online turnajích je znám limitní počet zúčastněných a v každý okamžik je znám také počet účastníků stejně jako výše startovného. Mně z toho vychází, že on-line poker do bodu m nespadá.
Odpovědět »
franzimoore
08. 09. 2011 / 10:22
SVENMAT:: hmm ná bych viděl i problém ve formulaci hraje se pomocí karet - online poker se nehraje pomocí karet, ale pomocí PC ... jinak asi by nebylo uplně od věci, dát celá poker komunita hlavy dohromady a složit se na dobrého právníka a dát dohromady ústavní stížnost, jak už bylo řečeno někým, eventuálně napadat kolizi s evropským právem ... rozhodně to nemůže dopadnout tak, že online poker u nás skončí
Odpovědět »
Radekparek
08. 09. 2011 / 10:26
FRANZIMOORE:: proboha co to je za slovíčkaření, účel té novely je uplně jasný a podle toho se i bude vykládat, žádné slovíčkaření nepomůže
Odpovědět »
Radekparek
08. 09. 2011 / 08:50
SVENMAT:: v tomhle problém nevidím....dopředu nedokážeš počet účastníku nikdy řict...ten víš až když turnaj začne nebo skončí latereg
Odpovědět »
SvenMat
08. 09. 2011 / 09:27
RADEKPAREK:: Loterie má tu zásadní vlastnost, že nikdy není zúčastněné osobě známo, kolik lidí se hry účastní. Pokerové turnaje mají tyto parametry známé a nejedná se o loterii ani o sázkovou hru. Účastník nečeká na vylosovaná čísla nebo výsledek zápasu, ale hraje se dovednostní hra.
Odpovědět »
Radekparek
08. 09. 2011 / 08:10
ta panika co tady vypukla je docela úsměvná....platnost zákona neznamená automaticky jeho účinnost, myslím že ta se bude posouvat dál a dál....celý zákon je sice hezký ale jaksi neproveditelný v praxi, zajímalo by mě jak budou vymáhat pokuty uložené subjektum působícím v zahraničí, kde je jejich činnost naprosto legální..a zákon je podle mého skromného názoru v rozporu s komunitárním právem (EU), které je našemu národnímu právu nadřazeno...
Odpovědět »
MadmanCZ
08. 09. 2011 / 02:41
Z bezpečného domova se podle nich má přesunout poker do kasin? To abych si začal dělat zbrojní průkaz. To bude jak na divokým západě tady. Měli si uvědomit, že česká pokerová sít je už tak rozsáhlá, že takový manévr prostě udělat nejde. Před třemi lety možná... Teď ne.
Odpovědět »
vrca4
08. 09. 2011 / 02:04
No,Manjeliman rikal:"Nevim,jestli je to dobré nápad,ale co gdyby zme udelali zbirku treba pres pokrovó asociacu a zapalatili ńakyho echt dobryho právnika,kterej by to napadl treba z pohledu svobody nakladani s vlastnima uz jednou zdaněnyma prachama nebo nejaky jiny duvod a az do Štrasburku.Jinak by mne zajimal nazor nasi HS pokerové špičky.Ale ten,co si řikajó mezi sebó.Ozve se z nich někdo?Howgh.
Odpovědět »
ACSeRwin
07. 09. 2011 / 22:06
asi si to tam snima pujdu vyridit rucne ::S
Odpovědět »
ACSeRwin
07. 09. 2011 / 22:05
to jako kdyz hraju z cesky ip na zahranicni herne, tak mi hrozi pokuta 10mil ? ::3
Odpovědět »
weeds
07. 09. 2011 / 21:57
Takže stát bude opět chránit firmy, které jsou příliš zaostalé a neschopné, aby uspěly v zahraniční konkurenci...my se tady snad toho kapitalismu nedočkáme ::( Ale chápu jejich strach, představte si, že by s online pokerem přišla třeba taková Sazka (potopený nepotopitelný Titanic)...peníze by tam mohl vložit jen úplný blázen ::D Snad se už po milion šesté ukáže Klaus jako jeden z mála myslících politiků a zákon smete ze stolu - aspoň tím získá čas...btw. i když jsem tuhle vládu volil a s většinou jejich kroků souhlasím, příští volby určitě nebudu za patriota a upřednostním své zájmy před zájmy ČR ::S
Odpovědět »
Schnirega
07. 09. 2011 / 21:31
hm, tak začínám uvažovat o tom že v příštích volbách volim Českou pirátskou stranu, sice s nima ve všem tak úplně nesouhlasim, ale poker je pro mně tak zásadní součást života že mi to za to stojí...kdyby se náhodou dostali do parlamentu a volby dopadly dostatečně šikovně (tzn. těsně) mohlo by se blýskat na lepší časy...bohužel do voleb ještě (asi) daleko:-(
Odpovědět »
weeds
07. 09. 2011 / 22:04
SCHNIREGA:: ne že bych nesdílel tvůj optimismus, ale je celkem naivní si myslet, že by ve finále byla Česká pirátská strana jiná...všichni politici jsou lidé a všichni lidé, kterým jde především o blaho ostatních, jsou už dávno ve vypolstrovaných celách
Odpovědět »
Schnirega
07. 09. 2011 / 22:35
WEEDS:: no já se tu uplně nechci pouštět do politický agitky, ale nemyslím si že by strana hájící absolutní svobodu internetu toto podpořila, už jen proto že by věděli že si to nemůžou dovolit, pokud se do toho parlamentu chtěj ještě někdy dostat
Odpovědět »
MadmanCZ
08. 09. 2011 / 02:35
SCHNIREGA:: Mám stejný názor... :-)
Odpovědět »
exse
07. 09. 2011 / 21:26
Panebože, klidně ať poker zdaní, ale tohle je porušení svobody, navíc pro SR to nebude mít žádnej přínos, čili to uplně postrádá nějaký smysluplný význam. ::| ::| ::|
Odpovědět »
Axiss
07. 09. 2011 / 21:12
Já tomu pořád nerozumím. Konečně po dlouhé době pořádný zákon, který myslí hlavně na vás, na hráče, a snaží se většině z vás ušetřit peníze, a vám se to zase nelíbí.
Odpovědět »
tomczech
07. 09. 2011 / 21:14
AXISS:: si z toho děláš prdel, ale tady jde o princip. Každý si může dělat co chce, ale nesmí tím zasáhnout do práva na svobodu druhého. Tady nám stát diktuje, co si mužem pustit, jak si utřít prdel a na co se můžeme koukat. To už tady jednou bylo, akorát se to nejmenovalo kapitalismus.
Odpovědět »
CZDonkey
07. 09. 2011 / 20:24
no mimimalne Koudelka ma dneska klidny spani ::D
Odpovědět »
hakon
07. 09. 2011 / 20:23
na kazdy prase se vari voda! lex farsky ::;
Odpovědět »
cheero84
07. 09. 2011 / 20:17
ono je to celkem jedno, jestli podepíše nebo ne, když nepodepíše, tak bude aspoň nějaký čas se pokusit s tím něco dělat než to jeho veto přehlasuje sněmovna:-/
Odpovědět »
ribon
07. 09. 2011 / 20:12
muzou podplatit ty sasky ale klaus by mohl mit rozum a nepodepsat to
Odpovědět »
EarthShaker1
07. 09. 2011 / 20:05
Pepíček: "Tati, je pravda, že internet degeneruje lidi?" Táta: "Lol,omg jdi spát GN."
Odpovědět »
Pokroj
07. 09. 2011 / 20:06
Odpovědět »
Haklbery
07. 09. 2011 / 20:04
Kdy to má podepisovat? Já si myslím že je tu šance že to tu bude jako v Estonsku. EU povolila francouzum a Italum hrat nevidim duvod proc by ne cechum. Jen je otázka za jakých podmínek a dokdy se to vyřeší. P.s. V nejhorším bych se přesídlil do Bratislavy (do doby než se to vyřeší). Někdo zájem do bytu 2-3 kousky?
Odpovědět »
alaingr
07. 09. 2011 / 20:04
Co zakázou příště? Kupovat knihy na Amazonu.com? Nebo koukat na youtube.com? Takový "zákon" odmítám respektovat a udělám maximu pro to, abych ho obešel.
Odpovědět »
jeseer
07. 09. 2011 / 20:00
Že je to jenom sranda, že jo? ::T ::T ::T
Odpovědět »
tarantule666
07. 09. 2011 / 19:45
Nadávky na vládu (jakkoli je mizerná) jsou mimo, celá ta pitomá sebranka to odhlasovala společně, muselo to stát asi pěkný balík prachů
Odpovědět »
ribon
07. 09. 2011 / 19:27
uz jenom cekam jak nekomu rupne v hlave a vystrili celej parlament jak ten nor na tom ostrove nedavno
Odpovědět »
majky666
07. 09. 2011 / 20:23
RIBON:: ten Nor vystřílel levičáky,v parlamentu by jsi to musel vzít napříč politickým spektrem. P.S. znám spolehlivou metodu ochrany před tímhle dementním paskvilem,kterému říkají zákon. Zájemci posílejte PM
Odpovědět »
majky666
07. 09. 2011 / 20:24
MAJKY666:: a stejně by to bylo prd platný,protože nově nasazení do politiky by beztak zparchantěli. ::S
Odpovědět »
KoryX
07. 09. 2011 / 19:45
RIBON:: myslím si, že by si pak zasloužil sochu místa sv. Václava ::U ::)
Odpovědět »
WampirA4
07. 09. 2011 / 19:15
:DDDDDDD
Odpovědět »
tomczech
07. 09. 2011 / 19:08
Tato "regulace" pokeru je jedním z dalších imbecilních zákonů, kterých máme plné sbírky zákonů. V souvislosti s pakáží, která již léta vede tento stát do úpadku jak finančního tak morálního, nemůže tento zaplacený a prolobovaný zákon přeci nikoho překvapit. Jedninou otázkou, kterou nám však nikdo neodpoví zůstává, kolik stála tato vůle napříč politickým spektrem české sázkové kanceláře, při předávání úplatků našim bezostyšným prasáckým politikům. U pana Vondry, byla cena okolo 370MioKč přijatelná pro tento národ a velevážený pan poctivý ministr, zůstal ve funkci. 20 let v demokracii, chcete-li pseudodemokracii, kde se jen blázen může domnívat, že existuje jakýkoliv náznak spravedlnosti či dokonce demokracie. Pánové a můžeme za to všichni. Našim letitým přehlížením roztahování se té mrzké lůzy státních zlodějů, jsme se dopracovali k důchodu v 70 letech, který stěží pokryje náklady na umístění v LDN. Zakázání pokeru v ČR a vytvoření prostoru pro vybrané společnosti, je pro tuto zlodějskou partu naprosto marginální rozhodnutí. Nedělejme si naděje, že tuto lůzu přesvědčíme na základě slušnosti či rozumného argumentu. Na tyto duševní mrzáky platí jedině otevřená peněženka. Udělejte si sbírku na tu pakáž a třeba se vysbírá tolik, aby jim to stačilo. Pokud se nepletu pan Dolejš si řekl o dva melouny, tak máte vodítko.
Odpovědět »
ribon
07. 09. 2011 / 19:16
TOMCZECH:: Politiky uz radsi ani neresim, asi se odstehuju nekam na severni pol, kdyz tam bude net
Odpovědět »
holaskala
07. 09. 2011 / 18:31
stát kope rudu na stavbu další Aurory
Odpovědět »
Pokroj
07. 09. 2011 / 18:26
omg to sou buzny
Odpovědět »
ribon
07. 09. 2011 / 18:13
nemam radsi rovnou cashoutovat..ani bych se nedivil kdybych se zitra probudil a ani uz se nelogl
Odpovědět »
martinino
07. 09. 2011 / 18:06
::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S ::S
Odpovědět »
martinino
07. 09. 2011 / 18:06
yessssss, soudruhum se to povedlo, vratime poker do mist kde nikdo nema jistotu zda se hraje fair. gratulace
Odpovědět »
ribon
07. 09. 2011 / 17:57
chlapi ted jsem prisel domu unavenej a nechce se mi to procitat vsechno tak mi to prosim nekdo shrnte .. tzn pokud to prezident nevetuje tak 1.1.2012 je konec online pokeru v CR ? a s zivym pokerem tu bude jak ?
Odpovědět »
GfLion
07. 09. 2011 / 18:02
RIBON:: mimo kasína zakázán ;)
Odpovědět »
ZouZou
07. 09. 2011 / 17:31
Taky by mě zajímalo, zda-li povolí vstup zahraničních společností na český trh. Protože podle znění toho zákona mi přijde, že ani nepovolí to, aby např. PS koupila českou licenci. Nejlíp to vyřešili v Estonsku, kde PS licenci koupila a normálně přes pokerstars.ee se napojíte na pokerstars.com, takže estonci hrajou se zbytkem světa a všechno je v pořádku.
Odpovědět »
GfLion
07. 09. 2011 / 17:50
ZOUZOU:: jak to tehdy vyřešili vůbec francouzi s pokerstars.fr, Ti mají svojí sajtu?
Odpovědět »
ZouZou
07. 09. 2011 / 18:01
GFLION:: Francouzi a italové mají svoje sajty .ft a .it, ale mohou hrát pouze v rámci svých hranic. Nepřipoji se na .com a nebudou hrát se zbytkem světa. Dokonce si teď vzpomínám, že tam zahraniční společnosti zakázali úplně, ale EU komise a žaloby je donutili změnit názor. Bohužel už ale nezměnili to, že .it a .fr nejsou cross-border network, neboli vlády itálie a francie provozují takovou malou železnou oponu.
Odpovědět »
davmus13
07. 09. 2011 / 17:30
Přesně, nejdřív si přečtu, jak ty telátka v parlamentu zase odhlasovali nějakou blbost a pak ještě ty hokejisti... to jsou zprávičky, jak z nosu...
Odpovědět »
GfLion
07. 09. 2011 / 17:26
každý národ má jen takovou vládu, jakou si zaslouží a a jakou si zvolil.
Odpovědět »
DonkIsBackAgain
07. 09. 2011 / 17:38
GFLION:: ::U Jinak nejde napsat nic jiného než ::S
Odpovědět »
raniery
07. 09. 2011 / 16:45
To je den dneska, samé špatné zprávy, nejdřív tohle a pak ta tragédie s hokejisty v Rusku ::T ach jo....
Odpovědět »
auchan
07. 09. 2011 / 16:38
kdyby to bylo lobby v posl. snem., tak snad prezident by nemel byt ovlivnenej ne?
Odpovědět »
eminems76
07. 09. 2011 / 16:54
AUCHAN:: no v to jedine doufam,ale nevim nevim... no a kdyby to poravdu vetoval,tak je jen vic casu neco zorganizovat proti coz samozrejme neni jednoduche... kazdopadne to uz zachazi daleko a emigrace se zmnou obcanstvi vypada jako jedine reseni... a to jsem mel tak rad Cesko ....
Odpovědět »
vrca4
07. 09. 2011 / 16:29
Jenze,pokud se ten narod nezvedne,budou jako za komancu lidi kvuli praci (pokeru),co maji radi a kterou nebudou tady moct delat,odchazet do sveta.A to by byla myslim celkem skoda.Kvuli nejakym smjdum,co si rikaji posranci.Ze to nezajde tak daleko?Poker nemusi byt konecna.
Odpovědět »
panpapanda
07. 09. 2011 / 16:28
m) turnajové nebo hotovostní sázkové hry provozované za pomoci karet, při nichž není předem určen počet účastníků a ani není známa výše vsazených částek, kdy účastníci platí vklad (sázku) nebo startovné, jehož návratnost se účastníkovi nezaručuje. Výhra se vypočítává podle podmínek stanovených herním plánem. Sázkové hry podle tohoto ustanovení nelze provozovat v mobilních hernách (kasinech). tak jako todle se urcite neda vztahovat na sitngo(je znam pocet ucastniku) a na guaranteed turnaje (je znama vyse) teda za predpokladu ze herna stopne registraci v momente naplneni garance, a ja bych to interpretoval tak ze to je aplikovatelny jen na otevreny rebuy turnaje :> nazor skoro pravnika
Odpovědět »
eminems76
07. 09. 2011 / 16:48
PANPAPANDA:: Ver tomu,ze pokud tohle projde,tak herny Cechy proste prestnou brat a tim to hasne
Odpovědět »
auchan
07. 09. 2011 / 16:41
PANPAPANDA:: tim spíš stát ty sitka zdaní - protože se to dá krásně spočítat
Odpovědět »
KoryX
07. 09. 2011 / 16:22
souhlasím s většinou názorů..dokud lid nevyhází ty naše „zástupce“ z oken, půjde to s naší zemí čím dál víc do srabu ::S ::W
Odpovědět »
vrca4
07. 09. 2011 / 16:14
Kreatury charakteru ve snemovne se naucily krast ve velkem a protoze je nikdo netresta,zkouseji krast stale vic,co to jde.A ono nic, nikdo je netresta,tak to zkousi dal.Nemaji strach,maji imunitu atd.Tak co by jim asi tak ten strach mohlo nahnat?Az jim pujde opravdu o jejich osobni svobodu nebo zdravi, zesrabi se vsichni.Barometr nasranosti naroda stoupa,ale asi jeste neni na kriticke hranici.Hazli,kuvy,svne...!!!
Odpovědět »
eminems76
07. 09. 2011 / 16:12
Nevim proc tady resite co se bude a nebude moct hrat a stejne tak VPN,ono jde o to,ze ty herny vas proste neprijmou,kdyz budete uvadet ze jste z Ceska,tohle nebudou rizkovat,stejne jak je to u drtive vetsiny napriklad z amikama atd.... Ovsem tohle je vysmech a zacinam mit pocit,ze tu zacina brutalni cenzura (samozrejme duvod jsou lobby a tim padem velmi namastne kapsy politiku) .... Neuveritelne kam se to Cesko riti,zacinam mit pocit ze za komunistu bylo opravdu lepe,ted jse sice jakasi svoboda,ale zacina byt opravdu jen pro ty vyvolene a ostatni na tom budou hure jak za tech komunistu. Opravdu neuveritelne a nenachazim slov
Odpovědět »
crictiano
07. 09. 2011 / 16:04
m) turnajové nebo hotovostní sázkové hry provozované za pomoci karet, při nichž není předem určen počet účastníků a ani není známa výše vsazených částek, kdy účastníci platí vklad (sázku) nebo startovné, jehož návratnost se účastníkovi nezaručuje. tzn. ze treba takovy SnGo se bude moct hrat v pohode dal, pokud to dobre chapu...vyhry i pocet hracu jsou predem dane a jsou nemenne ::)
Odpovědět »
CZDonkey
07. 09. 2011 / 16:04
muzete mi rikat Mr. awesome ::D Tady si muzete zridit i nemeckou adresu. http://www.addressgermany.com/Mail-Forwarding-US.html a nyni jste cech zijici v nemecku :))
Odpovědět »
ondik
07. 09. 2011 / 15:43
Takže to ustanovení se týká pouze turnajového pokeru? Live CG bude moct být dále legálně provozována třeba kasíny/pokerovými kluby/jednotlivci? Není to trochu pitomost? Všechna kasína, která v současnosti fungují, mají základní kapitál přes 100 mega? Nebo tahle částka je teď až v novele? Chápu, že se v hazardu točí velké peníze, ale tohle mi připadá hodně, když vezmu v potaz některá kasína..
Odpovědět »
wesley
07. 09. 2011 / 15:36
Tak jsem na to koukal a i v CR je nekolik spolecnosti, ktere se tim zabivaji. Cena se pohybuje okolo 600Kc/ mesic pri rychlosti 2-10Mb/s. Jste pres modem pripojeji na druzici a jedete nezavisle. A muzete si hrat jak se Vam zlibi. Krasa. ::)
Odpovědět »
CZDonkey
07. 09. 2011 / 15:50
WESLEY:: vymejslis vymysleny. dej do googlu "vpn nazev zeme" a hledej servery s dobrou cenou a sifrovanym spojenim(ale to jsou asi vsechny) VPN je privatni sit v internetu. tady v cechach se pripojis normalne k netu a pak pomoci VPN nekam do jiny zeme. kdyz to bude sifrovany tak nikdo v republice nezjisti jestli koukas na porno nebo hrajes poker. kazdopadne online herna, prakticky vsechny servery kam se budes pripojovat, si budou myslet, ze ses zeme kde sis zaplatil ten vpn server. snad to dava smysl. kazdopadne hledej VPN (virtual private network ). nektery jsou zadarmo, ale jsou ruzne limitovany. Jestli to uz to dobre chapu, tak stejne dostanes pokutu 10mil. za hrani pokeru jako cech ::D
Odpovědět »
wanzus
07. 09. 2011 / 15:48
WESLEY:: A k čemu ti to bude,když pokerové herny zablokujou veškerý hráče s trvalým pobytem na území ČR????? A když zadáš fiktivní adresu tak riskuješ zablokování acc. a ztrátu brollu.... Herny nebudou riskovat zbytečnou arbitráž s členskou zemí EU......... A ty herny,které budou toto obcházet rozhodně nebudou patřit mezi "nejsolidnější"..........
Odpovědět »
wesley
07. 09. 2011 / 16:07
WANZUS:: To zalezi na tom jak tu regulaci/zajisteni dodrzeni zakona provedou. Samozrejme to co rikas je pro ne nejjednodussi cesta rici herne at to zablokuje.
Odpovědět »
wesley
07. 09. 2011 / 15:25
Premyslim, jestli je mozne v CR se pripojit pres zahranicniho providera, kde nebude od 1.1.2012 online poker zakazany? Treba jako pres Nemecko ci tak nejak? Tak aby to nebylo trackovatelny po Ceskych routech? I dealni by asi bylo nejake satelitni pripojeni.
Odpovědět »
FISHonFORK
07. 09. 2011 / 15:24
Za komančů by se todle nestalo... ::T, (protože by žádnej online nebyl a všichni by jsme chodili do práce). ::D
Odpovědět »
dertir
07. 09. 2011 / 15:21
Tohle je materiál pro Ústavní soud...ten má podobný záležitosti rád...jen to chce, aby to k němu dohnal někdo schopný a dobře připravený...pak ho bude možný přesvědčit, že tenhle zákon jde proti občanským svobodám (možná svobodě podnikání, možná by to mohlo jít i proti evropskýmu právu, v tom už se moc nevyznám) a ÚS se postará o zbytek...jinak jsme asi všichni dohráli...
Odpovědět »
lala777
07. 09. 2011 / 15:16
Uz by konecne meli priletet ti UFONI a udelat tady poradek, protoze lidi toho nejsou schopni. Lidi jsou jak ovce a nechaj si diktovat od zkorumpovanejch politiku ::3 .
Odpovědět »
Llogi
07. 09. 2011 / 15:11
doufam ze neco do konce roku trefim abych se mohl od*ebat z tehle vtipne republiky...
Odpovědět »
Krtag
07. 09. 2011 / 15:07
...už jsem to psal na asociaci... poker na úrovni 99% lidí tady na PM nehraju, jsem trader na sázkových burzách. Nicméně jde o princip, protože tenhle prů.er se týká nás všech. Celá zkorumpovaná Afrika i banánový republiky se můžou hluboce sklonit před touhle čecháčkovskou pak.ží - zákon je bez jakýkoli zástěrky šitej na český pseudosázkovky...proč asi? Kolik za to napříč spekterm dostali a budou dostávat? Neznám lepší příklad sr.ní politiků na hlavu lidem! Čína má cenzuru otevřenou, tam si prostě na nic nehrajou...my tímto máme cenzuru poloskrytou - viz. omezení pro získání licence, nutné kapitílové účasti, pokuty za linkování na zahraniční sajty.... Před dalšíma volbama se budu konkrétně ptát všech v úvahu přidajících stran (i a zejména malých), jaká je jejich politika, co se osobní svobody týká; v tomto případě politika týkající se nakládání s vlastími penězi, volného trhu, sázení a tradování v EU, a pochopitelně i pokeru. totéž bych doporučil všem alespoň trochu angažovaným v této oblasti... zas tak málo nás není!
Odpovědět »
lala777
07. 09. 2011 / 14:59
palice do ruk a do ulic ::R
Odpovědět »
wesley
07. 09. 2011 / 14:58
WPT PRague, EPT Prague, Eureka poker tour, a dalsim odzvonilo. Spolecnosti, ktere tyto tour povozuji nemaji sidlo v CR a tudiz je nemohou provozovat. Treba se dockame Tipsport CR tour, Fortuna CR Tour. Kdyz nemuzou spolecnosti konkurovat tak zalobuji a uzavrou trh. Demokracie v praxi. Je cas cashoutovat pro jistotu vetsi cast BR. Nez nam zreguluji internetove servery na ktere pude pristupovat z CR.
Odpovědět »
wanzus
07. 09. 2011 / 15:06
WESLEY:: Tak u těch live stačí jen licence kasína,kde se to pořádá,ale horší je,že nebude důvod to pořádat v zemi,kde je on-line zakázanej,resp.ho může provozovat jen pár "vyvolenejch" společností.....
Odpovědět »
wesley
07. 09. 2011 / 14:52
Jestli to vpodstate chapu tak i kdyz se sejdes s kamosema na live cashku za par supu a nekdo te praskne tak mas na krku 10 Mega pokuticku. No to se nam to cele pekne vyvrbilo. Jeste uvidime jak se to bude uvadet do praxe cele. A take by me zajimalo jak se budou tvarit ti do kterych bwin sype penize. Ti budou fakt happy. A vlastne kdyz se to veme, tak jakakoliv tombola na maturacich je tedka nelegalni. To bude pokuticek. To se to bude pekne vybirat, to bude penez do rozpoctu. Maturitnich trid je dostatek, to se naplani statni rozpocet, ze nebudeme vedet co s temi penezi. ::S
Odpovědět »
Dendelin
07. 09. 2011 / 14:48
.. defenestrace ..
Odpovědět »
Morboj
07. 09. 2011 / 14:37
Teď i největšímu jelimanovi musí být jasné, že česká vláda nepracuje pro občany, ale pro MAFII. A zkuste hádat, s kým se Kalousek nejvíc kamarádí ::V ::V ::V
Odpovědět »
Pavel44
07. 09. 2011 / 14:32
Víte proč se proti novele postavili Véčkaři? Protože chtěli daleko tvrdší novelu! Je to všechno hlavně lobby Synotu a Sazky. A samozřejmě to z druhé strany tlačí Tipsposrt a Fortuna, kterým on line poker ubírá on line zákazníky na sázení. Zaniknou pokerové kluby a zůstanou jen kasina, kde mají poker jen z důvodu, aby si hráči o pauze brnkli maty a ruletu. Poker totiž uživí maximálně Card a všude jinde ho dotují z mašin. Co se týče hráčů, které u nás poker živí, kolik jich je? Kolik "profíků " si u nás vydělá dlouhodobě minimálně 500k Kč ročně po idečtení cestovného, hotelů, letenek? 50?
Odpovědět »
davis
07. 09. 2011 / 14:30
wtf... to je fakt šílenýýý...
Odpovědět »
Axiss
07. 09. 2011 / 14:20
To bude na pracáku po dlouhé době zase narváno... A co vlastně umíte? Hrát poker...
Odpovědět »
BugsMonney
07. 09. 2011 / 15:14
AXISS:: ::D ::D ::D
Odpovědět »
stumby
07. 09. 2011 / 14:19
Když se někdo hodláte stěhovat do Německa, tak volte Chemnitz, nemám s kým hrát live games, v celém sasku se nehraje :-/
Odpovědět »
sandiCzech
07. 09. 2011 / 14:17
cas na dalsi "listopadovou manifestaci" ... kdo jde?...
Odpovědět »
CZDonkey
07. 09. 2011 / 14:13
asi pozadam o azyl v cine. reknu jim, ze nechci zit v demokracii, kde si kazdej dela co chce. pak si zalozim Collusion team a budu hrat nekde dony ::D
Odpovědět »
FISHonFORK
07. 09. 2011 / 14:17
CZDONKEY:: ::D ::U . no ještě nám zbývá live cashgame.
Odpovědět »
stardust76
07. 09. 2011 / 14:08
pokud to vetuje prezident , jako že asi jo.tak se to vrátí a musejí to znova přehlasovat.tzn.možná by se to mohlo o nějaký ten měsíc posunout a je čas něco vyjednat.... snad...
Odpovědět »
oxeerz
07. 09. 2011 / 14:27
STARDUST76:: Kde beres tu jistotu, ze to bude vetovat, kdyz pro novelu zvedli ruku i ODS?
Odpovědět »
shiman
07. 09. 2011 / 14:30
OXEERZ:: No a? Klaus nesouhlai s ODS casto, ale i kdyz to vetuje, tak to moc neresi...
Odpovědět »
michalsi
07. 09. 2011 / 14:17
STARDUST76:: no jednou uz je to zaplaceny, tak to projde napodruhy... tj snad jasny
Odpovědět »
Fearless003
07. 09. 2011 / 14:06
chtěl jsem napsat taky nějakej rozhořčenej komentář, ale nemám slov. prostě bordel
Odpovědět »
kufamar
07. 09. 2011 / 14:02
a tak jeste porad mame vyherni automaty ::)
Odpovědět »
sooner11
07. 09. 2011 / 13:52
Do prd.ele, takhle republika jde úplně do pr.dele. To už není normální, co se tady ku.va děje. Když porovnáme loterii a poker, tak v loterii si koupíš tiket a čekáš, jaké čísla padnou, poker hru si ovlivňuješ sám, max. dostaneš bad beat. Z pokru stát nemá nic, z loterie má daně a navíc velkou domů od lotrijních spol. poslanci, když zahlasují proti pokru a vyšachují ho z ČR, aby poker nekonkuroval (neválcoval) nějaké zasr.ané lotto. S čistým svědomím bych vás politiky poslal někde do ghetta nebo někde, kde byste neškodili a nehnili korupcí. Let us breathe and let us do, what we like to do, not what you motherfuckers want us to do!
Odpovědět »
wanzus
07. 09. 2011 / 13:51
Odkud vítr fouká..... 6 otázka/odpověď od shora http://www.patria.cz/rozhovor/1838131/rozhovor-s-sefem-fortuny-jirim-bundou-nejen-o-boji-o-sazku-a-vlastni-loterii.html
Odpovědět »
CZDonkey
07. 09. 2011 / 13:50
a to nepujde hrat ani na cc.com? nebo to muselo byt jako ps.it .fr ? ja tohle nechapu.a kdyz budu v jiny zemi, ale porad budu cech tak stejne dostanu 10mil pokutu? wtf? misto toho aby se si nechal cast pene z herniho prumyslu, tak ho celej zrusej, protoze nemuzou mit vsechno. Proc nemuzou zahranicnim firmam ulozit nejakou podminku, ze musi trakovat kolik penez jde tam a zpatky. asi je jednodusi to cely zakazat a usetrit si starosti ::S
Odpovědět »
FISHonFORK
07. 09. 2011 / 14:02
CZDONKEY:: " k CC.com "Provozování tuzemských loterií a jiných podobných her, při nichž jsou sázky placeny v zahraničí, je zakázáno. Ministerstvo může k zajištění vzájemnosti povolit z tohoto zákazu výjimku." cc funguje přes enraction, který má sídlo snad někde na Maltě, nebo kde.
Odpovědět »
Many
07. 09. 2011 / 13:56
CZDONKEY:: ps.cz nikdy nebude málo hráčů malé stakes ;)
Odpovědět »
Istral
07. 09. 2011 / 13:47
No to jsou svi.ně.
Odpovědět »
TrueRedivius
07. 09. 2011 / 13:42
bad joke? prosim ze je april?
Odpovědět »
Fazuke
07. 09. 2011 / 13:40
ještě že to mám do Polska kousek ...
Odpovědět »
WampirA4
07. 09. 2011 / 13:39
Zdá se mi to nebo tenhle článek je obšlehnutej z POKERŽIVĚ.cz??HM? ::S ::S lol
Odpovědět »
p1kes
07. 09. 2011 / 14:38
ať už dou fakt do pr.dele!! A to sem se teď hodně omezil.. WAMPIRA4:: tak článek mě fakt naštval, ale to očividně nestačí, a mezi komentářema tu navíc najdu ještě takový ho.vno.. To je fakt moc! Seš snad retardovanej?
Odpovědět »
admin
07. 09. 2011 / 13:47
WAMPIRA4:: Vsimnul sis, kdo je autorem clanku? Nektery lidi by meli podstupovat test IQ pri startu PC a pokud nemaji nad 70, tak by se comp nemel ani spustit... Navic jsme to nasadili o minutu drive, ale to neni podstatny.
Odpovědět »
Many
07. 09. 2011 / 13:43
WAMPIRA4:: panebože .. všechno je to z asociacepoker.cz
Odpovědět »
Dendelin
07. 09. 2011 / 13:41
WAMPIRA4:: tak tohle Tě zaujalo natom článku?????????
Odpovědět »
FISHonFORK
07. 09. 2011 / 13:36
Tak ahoj Já už taky jdu, potkáme se v Německu.
Odpovědět »
Fabio
07. 09. 2011 / 13:43
FISHONFORK:: To se máš, my microstakes rádoby heroes neutáhnem ani stěhování na Slovensko. :D
Odpovědět »
Dendelin
07. 09. 2011 / 13:35
::S
Odpovědět »

Video

Kauza Martina Kabrhela, náramkový CZ šampion a česká pokerová rekordní výhra. WSOPE je tu!
Play Button
Je stále reálné živit se pokerem profesionálně?
Play Button
"Těhotnej kuchař" Jarda Vajgl: Jak se od Pokermana dostal ke 420.000 followers?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
www.pokerman.cz
Go 4 Games
www.pokerman.cz