Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Handy

Fearless003

Typickej hráč na PS... "ten UTG jen callnul tak proč bych tam neposlal all in s 62"
je mi z toho nablití

PokerStars Hra č.36317361659: Turnaj č.217250311, 3.00$+0.30$ USD Hold'em No Limit - Úroveň XXI (800/1600) - 06.12.2009 14:37:52 CET [06.12.2009 8:37:52 ET]
Stůl '217250311 13' 9-max Místo č.4 je button
Místo 1: vladimir orl (32656 v žetonech)
Místo 2: Tiko82 (54985 v žetonech)
Místo 3: keystone35 (12495 v žetonech)
Místo 4: animalgoya (14920 v žetonech)
Místo 5: mattsim23 (22083 v žetonech)
Místo 6: SkunkBoy77 (12120 v žetonech)
Místo 7: Fearless003 (22520 v žetonech)
Místo 8: yogi0987 (12300 v žetonech)
Místo 9: Flushing81 (47920 v žetonech)
vladimir orl: vložil ante 200
Tiko82: vložil ante 200
keystone35: vložil ante 200
animalgoya: vložil ante 200
mattsim23: vložil ante 200
SkunkBoy77: vložil ante 200
Fearless003: vložil ante 200
yogi0987: vložil ante 200
Flushing81: vložil ante 200
mattsim23: vložil small blind 800
SkunkBoy77: vložil big blind 1600

*** VLASTNÍ KARTY ***
Rozdáno Fearless003

Fearless003: dorovnává 1600
yogi0987: pokládá
Flushing81: pokládá
vladimir orl: pokládá
Tiko82: pokládá
keystone35: pokládá
animalgoya: pokládá
mattsim23: dorovnává 800
SkunkBoy77: zvyšuje o 10320 na 11920 a je all-in
Fearless003: dorovnává 10320
mattsim23: pokládá

*** FLOP ***


*** TURN ***
   


*** RIVER ***
   


*** SHOW DOWN ***
SkunkBoy77: ukazuje
(trojice, dvojky)

Fearless003: ukazuje
(dva páry, králové a dvojky)

SkunkBoy77 sesbíráno 27240 od bank

*** SUMMARY ***
Celkový bank 27240 | Rake 0
Board

Místo 1: vladimir orl položil před Flop (nevsadil)

Místo 2: Tiko82 položil před Flop (nevsadil)

Místo 3: keystone35 položil před Flop (nevsadil)

Místo 4: animalgoya (button) položil před Flop (nevsadil)

Místo 5: mattsim23 (small blind) položil před Flop
Místo 6: SkunkBoy77 (big blind) ukázál
a vyhrál (27240) s trojice, dvojky
Místo 7: Fearless003 ukázál
a prohrál s dva páry, králové a dvojky
Místo 8: yogi0987 položil před Flop (nevsadil)

Místo 9: Flushing81 položil před Flop (nevsadil)

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 44
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Oready
06.12.2009 14:58:11
:D:D:D lol tak to je moc...demence JokeStars :D
Oready
hardware
06.12.2009 15:08:23
UTG limp si o push přímo říká, i s nesmyslem. Nevím, jakou jsi měl u stolu image, jestli tento move děláš třeba nějak častěji, ale docela toho soupeře chápu. Že se mu to otočilo je samozřejmě hnus, ovšem ta preflop hra si o to říká.
hardware
Maestro
06.12.2009 15:10:17
Jn přesně, tak nevim z čeho ti je nablití? Je to od něho dobře zahraný, to že mu to došlo to se nedá nic dělat. Ale zahrál to správně.
Maestro
midiay
06.12.2009 15:26:33
podle mě wp, škoda že se mu to dotočilo
midiay
p1kes
06.12.2009 15:58:59
Nice.. Kámo, já být tím se 62o, tak bych se ti k tomu v chatu ještě strasně vysmál.. Nemáš limpovat kingy, borec naprosto standartně pushnul, ještě po limpu ze SB, on to zahrál dobře.. Na blití ti může být leda tak ze tvé hry.. Třeba se aspoň odnaučíš limpovat monster z UTG.. Tato handa mě fakt potěšila.. :-)
p1kes
rafinha
06.12.2009 16:07:59
taky jsem trochu nepochopil ten limp. Třeba bys ho PF raisem vyhnal což asi určitě, a s jeho stackem je to pomalu push s any two, třeba zrovna vyčkával a nechodilo mu to. Jinak je teďka 15/19:-)
rafinha
maXX
06.12.2009 16:11:56
Jestlize limpujes kingy na utg, tak se akorat modlis aby te repushnul nekdo v late pozici s kravinou, coz se ti presne stalo, tak nevim co brecis, pokazde to vyhrat nemuzes :)
maXX
p1kes
06.12.2009 16:23:01
No přesně.. Jako když už si ty kingy limpnul, což mě osobně sice přijde jako dementní move, ale to teď stranou, tak snad doufáš ať to někdo pushne.. Nebo co bylo teda záměrem toho limpu? Aby se další tři hráči nalimpovali za tebou a pak bys chtěl mimo pozici vidět flop, jo? To snad ne.. Já myslím že můžeš být rád že tě pushnul, tak nevím proč na něho nadáváš jako na dementního hráče.. Fakt se musím smát.. Podle mě prostě nevíš co od toho limpu chceš, říkáš si asi: wow, mám jeden pár králů, to si slowplaynu jako nuts přes všechny streets..
p1kes
diabloczech
06.12.2009 16:33:40
P1KES 06.12.2009 16:23:01: naprostej souhlas...
diabloczech
KISS
06.12.2009 16:36:13
lol, zdejsi experti me obcas vazne pobavej, nevim proc to este ctu ;]]] na tom limpu neni samozrejme vubec nic spatneho, holt pokerstars dealeri no ;] nemit tak dobry veci ve VIP storu tak bych si ty nervy mozna radsi usetril ;]
KISS
Desuric
06.12.2009 16:47:07
Jaký? Já mám asi 1800 a nevim co s tim? Nemůžeš mít zas tolik bodů, když hraješ 3 dolarový SNG ne? :)
Desuric
KISS
06.12.2009 16:49:56
nehraju 3$ SnG, si to projed u nich na strankach, ale za 1800 bodu skoro nic nedostanes, tak naky obyc triko
KISS
Desuric
06.12.2009 17:14:39
Jo, sorry, já myslel, že je to tvoje handa. Jsem doufal, že jsem nějakou super nabídku přehlídl.
Desuric
BLAXX
06.12.2009 17:44:40
Mě je na blití z toho, když si někdo limpuje KK. To že mu došla další 2 je prasárna od Jokerstars
BLAXX
KISS
06.12.2009 17:48:49
BLAXX 06.12.2009 17:44:40: muzes mi rict proc? zajima me jestli obcas premejslite a nebo fakt jen debilne placate
KISS
rafinha
06.12.2009 18:13:28
KISS 06.12.2009 17:48:49: já si třeba taky myslim že ten limp byl špatnej a svoje mínění si ospravedlnim, máš jednoho ze shortstacků na BB, po postnutí má cca. 10k za čarou a před nim dva limpy, což značí 2x1600+ 9x200 ante, tj. 5k a kdyby to ukrad tak mu zůstane i jeho big blind, navíc ten jeho all in byla půlka stacku jak tvoje tak toho mattsima což většinou po limpu nesrovnáš, navíc při jeho situaci každej suited connector dobrej, takže v jeho plný bych problém neviděl. A kdybys to navýšil před flopem ty, tak mu zamezíš prostor cokoliv krást a myslim že by to pro něj byl easy fold, takhle cejtil šanci.
rafinha
KISS
06.12.2009 18:17:38
RAFINHA 06.12.2009 18:13:28: lol ;]]] ty ale chces aby ti dal plnou ;] tohle je prece ukazkova situace proc se ty limpy s velkejma parama na early delaj
KISS
beagle
06.12.2009 18:22:27
nejvetsi sranda na tyhle hande je, jak se spousta expertu usnesla, ze za to muze herna...hosi, vy me vazne dokazete pobavit, jen houst a vetsi kapky :THUMBS UP
beagle
beagle
06.12.2009 18:28:18
KISS 06.12.2009 18:17:38: "tohle je prece ukazkova situace proc se ty limpy s velkejma parama na early delaj"

no to je super...

co budes delat, kdyz si krome tebe limpnou dalsi 3-4 hraci? a flop prijde rekneme JcTc8h...rad si poslechnu nazor experta posmivajicimu se jinemu hraci
beagle
p1kes
06.12.2009 18:31:35
KISS 06.12.2009 18:17:38:
a četl sis vůbec úvodní komentář Fearlesa? Reaguješ a ani nevíš na co.. ;-)
p1kes
BLAXX
06.12.2009 18:35:33
BEAGLE 06.12.2009 18:28:18: Pak by se zase vymlouval na hernu. Nebo by na flop prislo A 3 9 a opet by brecel ze si nekdo limpne eso
BLAXX
KISS
06.12.2009 18:35:47
BEAGLE 06.12.2009 18:28:18: no to ti to potom nevyslo, to se neda nic delat, s tehle pozice se to proste hraje spatne, ja si tady prijdu jak z jinyho sveta, tady regulerne vetsina lidi nevi, ze se to takhle obcas limpuje

P1KES 06.12.2009 18:31:35: nejspis nevis na co reaguju, i kdyz je to neuvereni, protoze je jednoznacne komu odpovidam a na co
KISS
KISS
06.12.2009 18:38:26
BLAXX 06.12.2009 18:35:33: ja se na hernu nevymlouvam, hraju uz skoro jenom live, s pokerstars si dela srandu dneska snad kazdej
KISS
BLAXX
06.12.2009 18:38:49
Proste podle me jakmile si limpnes KK z UTG tak je to otresna hra. Co vic dodat, proste to nehraj kdyz te to sere
BLAXX
joego
06.12.2009 18:41:50
pravda je ze limp s KK a AA utg .........ani ja nepraktizujem pretoze som sa casto popalil.....radsej zoberiem blindy ....ako zostat sokovany :)
joego
KISS
06.12.2009 18:43:40
BLAXX 06.12.2009 18:38:49: ten limp je proto ze original raise s UTG vypada moc silne.. kdyz to limpnes tak chces aby to nekdo raisnul a mohl si ze svojeho monsteru vytezi co nejvic, to co se stalo v tyhle hande pf je skoro idealni pripad a samo osobe to vysvetluje proc ma smysl to limpovat
KISS
beagle
06.12.2009 18:46:53
KISS 06.12.2009 18:35:47: koukal jsem na nejake tve stats, abych videl, co hrajes...pominu-li tvoji bilanci na PS, kterou jsem schopen dohledat, tak mne zajimalo, co presne hrajes...a zjistil jsem, ze posledni dobou pravazne DoN...ano v DoNech opravdu neni spatne v early fazi si z UTG limpnout monster (viz video od Trudoye, z ktereho si mozna stejne jako ja cerpal), ale tohle je MTT late faze!!! tady je UTG limp s KK opravdu velmi velmi slaba hra...

a argument, ze s (!!!) PS si dela kazdej srandu, tak ja taky, je vazne dobrej :D
beagle
Fearless003
06.12.2009 18:53:50
waw to je prispevku...jen pro objasneni: byl to turnaj turbo, asi 4 K lidi.
K tem co kritizujou limp...ja to takhle proste hraju, cekal sem na reraise, kdyby to nekdo limpnul a na flop eso tak ty kingy v pohode slozim.
image sem mel takovou, ze sem foldoval v turbu asi 20 hand protože sem byl relativně bigstack, takže tight.
Tem co obhajujou jeho all in: pro mě myslim i pro většinu hráčů znamená limp UTG monster takže nechapu co na tom jehu all inu bylo dobryho
Fearless003
beagle
06.12.2009 19:00:51
nechci uz dal rejpat, ale co podle tebe znamena relativne? pokud dobre pocitam, tak mas 14BB a to mi opravdu neprijde jako bigstack :)
beagle
Fearless003
06.12.2009 19:02:04
BEAGLE 06.12.2009 19:00:51:
ostatni na stole měli vetsinou mín, ale no dobře, nebyl sem bigstack...
Fearless003
KISS
06.12.2009 19:03:03
BEAGLE 06.12.2009 18:46:53: hraju turnaje, nevim proc si hledas moji bilanci, mohl jsi se zeptat co hraju a jak... jinak snad nemuzu hrat tak spatne kdyz sem to bodovani vyhral http://www.cardplayer.cz/index.php?page=cpl_vysledky&divize=1&t=&m=&a=&kolo=2 a jestli chces neco porovnat tak neni problem si zahrat HU, nejlepe nekde na zivo, muzu to domluvit v cardu a nebo este lepe v bohemce v kongresaku.... na naky s/z nekoukam, ale ty taky nejsi asi zrovna ucitel cestiny tak nevim o co ti jde
KISS
pilda
06.12.2009 19:04:59
FEARLESS003 06.12.2009 18:53:50: ok, tak rekni, ceho si chtel tim limpem dosahnout? jaka mela byt akce dalsich hracu?
pilda
Fearless003
06.12.2009 19:06:45
PILDA 06.12.2009 19:04:59:
samozrejme přesne takova jaka byla, ale takovymhle nesmyslem a rovnou push all in, cekal sem standartni raise nebo push s AJ+ coz bych bez rozpaku dorovnal.
jinak postnul sem dalsi handu kde sem si ty kingy nelimpnul a dopadlo to uplně stejně
Pokerman
Fearless003
beagle
06.12.2009 19:10:30
KISS 06.12.2009 19:03:03: jezisi, porovnavat se fakt nemam potrebu a jestli hrajes dobre nebo spatne mi je uplne jedno...a proc se ptat, kdyz si to muzu velmi snadno najit? btw, ze hrajes turnaje je pravda, nicmene z poslednich 250-ti her bylo cca 240 her turbo DoN...takze trochu kecas...stejne jako kecas, ze on-line nehrajes (stejny zdroj)....v cem se ti vlastne da verit? :)
beagle
beagle
06.12.2009 19:14:11
FEARLESS003 06.12.2009 19:06:45: standartni raise je v tomto pripade u shortu uz pouze AI :)
beagle
KISS
06.12.2009 19:14:24
BEAGLE 06.12.2009 19:10:30: rikal sem ze online temer nehraju, posledni snad 3 tydny sem hral ps a DoNy proto abych nahral trochu roll, jinak na PS temer nehraju, to si prece musel videt... kdyz ti je jedno jak hraju tak nevim na co si to hledas, navic staty ktery ti absolutne nic nereknou
KISS
Fearless003
06.12.2009 19:14:37
BEAGLE 06.12.2009 19:10:30:
jaj a neni to jedno ? nemate se tady hadat o tom kdo z vas je lepsi/ horsi ale o tom co sem udelal spatně. Když mi poradite neco racionalne podloženyho budu vděčnej.
Fearless003
Fearless003
06.12.2009 19:17:25
BEAGLE 06.12.2009 19:14:11:
no jo, dobře ale u tohohle manika s jeho kartama je podle me jakejkoliv raise v tyhle situaci hovadina
Fearless003
KISS
06.12.2009 19:18:03
FEARLESS003 06.12.2009 19:14:37: souhlasim jak stim prispevkem tak s tvoji hrou ;] taky to obcas limpuju a pozdejsich fazich turnaju to celkem vychazi, na zacatku to temer postrada smysl
KISS
beagle
06.12.2009 19:18:16
FEARLESS003 06.12.2009 19:14:37: prudim, protoze me to zrovna ted bavi...

myslim, ze racionalne uz ti tu bylo dostatecne vysvetleno, ze v teto konkretni situaci to byl spatny move...btw ta nova "KK" handa je od tebe spravne zahrana
beagle
KISS
06.12.2009 19:21:06
BEAGLE 06.12.2009 19:18:16: no ja sem asi blbej, protoze ja porad nechapu proc to bylo spatne, tak to se mnou prosim este zkus a objasni mi to
KISS
beagle
06.12.2009 19:42:32
KISS 06.12.2009 19:21:06: znovu opakuju, se 14BB jsi short, navic jsou ve hre ante...v teto situaci proste nelze slowplayovat...nemuzes pripustit situaci, ze to za tebou limpne dalsich x hracu, na to proste nemas stack, aby sis pak mohl dovolit na scary boardu zahodit kingy

zadnym vypoctem ti to nepodlozim, to necham matematikum...ale jsem presvedcenej o tom, ze limp je tady blbost
beagle
KISS
06.12.2009 19:50:34
BEAGLE 06.12.2009 19:42:32: je pravda, ze ten stack na to moc neni, ale tech shortu je tam tolik ze je velka sance na to aby te nekdo pushnul, oproti tomu tvuj push dorovna malokdo... pokud by si dostal jen cally tak to holt nevyslo, ale to se mi tady zda krajne nepravdepodobne
KISS
p1kes
06.12.2009 20:50:57
KISS 06.12.2009 19:50:34:
Krajně nepravděpodobné? Vždyť dostal už jeden call a poslední hráč co rozhodoval jesi se půjde na flop nebo ne to sice poslal, ale se 62, taky to mohl stejně snadno checknout.. A už by tam měl dva hráče v neraisovaným potu.. Ok, ten flop sice není tak moc scary, ale netušíš co dojde na ten flop.. Nebo co tam najde borec na BB..
p1kes
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino