Pokerman.cz - Průvodce světem pokeruHome
váš průvodce světem pokeru
menu


Handy

pospa2006

živá cash game 10/20, já před hrou cca 3000,- soupeř cca 2200,-

já na straddle 40, tři hráči preflop call, já 200,-, jeden call utg+1
flop K high, já 350,-, call
turn něco já 750,-, call
river něco já dotaz kolik tam má, na odpověď asi litr dávám 1000,- a v tu chvíli přišla zajímavá situace, kdy po minutovém přemejšlení tam nahrne zbytek žetonů, což bylo asi 1200,- a prej že oznámil allin, což jsem neslyšel ani od něj ani od dealerky. já to bral z jeho strany jako call a otáčím karty před sebou. maník na to čumí jak bacil do lékárny a zahazuje. dealerka je nechává ležet, chce mi sunout pot a někdo z pléna zahlásí, že kolík zahlásil allin a já neřekl call, takže bych měl prohrát. to pro změnu čumím já jak chleba z tašky, nicméně mlčím a samozřejmě nechávám rozhodnutí na dealerce. dealerka zavolala flormena, ten rozhodl, že soupeř si může vzít zpátky karty (nebyly v mucku) a já můžu fold nebo call (což mi připadne jako logický řešení). maník karty znovu zahodil, protože má prej jen trefenou desítku (byl už pěkně pod vlivem) já říkám, že samozřejmě jsem v callu a navíc mám karty před sebou(nebyly za čarou). florman si nechá znovu přeříkat situaci a rozhoduje, že chyba byla na obou stranách a pot se rozdělí. s čímž nesouhlasím, jenže to už do toho kecá celej stůl, polovina z toho má tak dvojku v krvi (proto tam sedím:-) ) flor trvá na svém rozhodnutí, takže v zájmu uklidnění situace nas*aně souhlasím a pot se rozděluje.
dotaz je jasnej - jak vidíte situaci vy? můj názor je jasnej, ale rád se nechám poučit, možná jsem jen zaslepenej :-)

Diskuse k článku

Přidat komentář - celkem: 7
Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni. Přihlásit se můžete zde.
Fejtik
13.09.2014 12:50:52
Pokud jste v heads-upu, tak si karty můžete ukazovat, jak chcete, takže by mělo i po otočení karet stačit říct call. Chyba je i na straně dealera, pokud někdo foldne, měl by dát karty do mucku co nejdřív, aby se předešlo přesně takovýmhle trablím - navíc by pak bylo jasné, že celý pot půjde k tobě, a to i přesto, že jsi neřekl call, jelikož jeho žetony ležely za čárou a ty jsi jediný, kdo má karty. Floormanovo rozhodnutí je úplná hovadina, kdes to vůbec hrál? ::D . Samozřejmě každé kasino může mít jiná pravidla, takže je potřeba se podívat na konkrétní pravidla dané herny. A i když je floorovo rozhodnutí blbost, jeho verdikt je vždy konečný a nikdo s tím nic neudělá. Jestli se ti podobné věci stávají častěji, tak buď stížnost k vedení ohledně neprofesionality floormana (znát dokonale pravidla je jedna z hlavních náplní jeho práce), případně tam přestat chodit.
Fejtik
pospa2006
14.09.2014 14:35:29
v jedné pobčce sítě kajot. holt jsem to musel akceptovat, ale byl jsem naštvanej i na sebe, že jsem udělal tak blbou chybu
pospa2006
captain2323
15.09.2014 13:29:20
dementní ruling.. floor musel bejt dobrej mentál..
dealer by měl snap mucknout soupeřovi karty jakmile přistanou face down za čárou a shipnout ti pot anyway...to že tam nacvičujete takovýhle produkce je whatever... (chyba ryb co neuměj pravidla)... ty mužeš mít karty stokrát flipnutý face up a nemění to na situaci absolutně nic takže netušim jaká byla z tvojí strany chyba...

Jediný co bych ti vytknul je to že když tady něco popisuješ tak skus trochu víc srozumitelnějš a konstruktivnějš.. než přišlo něco,betnu něco,river něco, von má trefený něco...
Jako reg bys měl všechny tyhle informace vnímat a kumulovat..
captain2323
pospa2006
15.09.2014 14:18:48
tak normálně se snažím popsat všechny informace, ale tady jsem to bral jako bezpředmětný, vzhledem k tomu, že jsem na riveru dával jeho efektivní allin. kdybych měl na riveru na call třeba litr, tak je board a betsizing podstatnej, takhle mi to nepřišlo důležitý
pospa2006
Fido88
15.09.2014 14:36:09
koukám, že se tu trochu rozjíždí diskuze ohledně rullingu v živejch casinech. přispěju svou trochou do mlýna tím, co mi stalo v jednom z pražských casin. ta situace mě fakt zarazila, takže jsem chtěl slyšet názor fundovanějších lidí a z jejich reakce de facto vyplynulo, že to je v pořádku a že v této situaci dost často záleží na subjektivním rozhodnutí floormana. pro mě to tehdy bylo dost zarážející a sporný...;)

Na blindech 400/800 jsem z UTG+2 navýšil na 2100, hráč na buttonu mě 3betnul na 9000. Po tom, co ostatní hráči ve hře foldnuli a hra se tak dostala opět ke mně, jsem 4bet pushnul 19500. Zde se dostávám k jádru věci. Můj all in proběhnul jedním z klasických povolených způsobů, a sice jsem narovnal všechny žetony, které jsem měl za "betting line" u sebe, do jednoho sloupce a ten následně posunul za čáru. Hráč na buttonu zareagoval tak, že otočil karty a hodil je do středu stolu směrem k dealerovi face up, beze slova.
Dle mého názoru je takovéto zahrání jasný fold.
Konkrétně se jednalo o pár Jacků, a tak mi bylo jasné, že hráč si myslel, že pouze calluji jeho 3bet, který měl stačít na vystavení mě all inu, a tudíž jde do showdownu.
Nicméně, došlo k diskuzi s dealerem, jak situaci vyřešit (i to mi přišlo absurdní, takové zahrání je jasný fold, to jsem si pořád bláhově myslel) a byl přivolán floorman. Jeho rozhodnutí mě šokovalo. Důležité je info, že dealer se karet nedotknul.
Toto zahrání se prý nepovažuje za fold a hráč na buttonu se může ke hře vyjádřit. Vyjádřit po tom, co on otočí karty face up, může sledovat mou reakci na danou otočenou hendu a dle toho se rozhodnout. Argumentace floormana k jeho rozhodnutí: musíme zachovat férovost hry, je jasné, že jacky nebude shazovat (ač už je hráč na buttonu vlastní chybou shodil, navíc, toto individuální rozhodnutí hráče nemůže být považováno za platnou argumentaci), existuje určitá morálka hry, není tu betting line, takže je otázka kam až zahodil karty (při otočení karet, ve chvíli kdy já jsem v all inu by snad měl být hráč automaticky fold, může vypozorovat mou reakci na jeho hendu a poté se rozhodnout). Moje henda byla celou dobu skryta, otočil jsem ji (A8s) až do definitivního rozhodnutí floormana. Jinak jsem to samozřejmě nevytočil...:D
Fido88
Fejtik
15.09.2014 14:51:29
pospa: na tvé straně žádná chyba nebyla, na všech ostatních ano.

Fido: V tomhle případě je jakái chyba na straně soupeře i na tvé. Chápu, že spousta lidí během svých akcí nemluví, aby se vyvarovali jakýmkoliv tells, ale se tím předchází všemožným problémům. Nejvíce zavazující je slovní deklarace akce, a pokud ani jeden z vás nemluví a házíte tam kartama a žetonama po stole, tak se často takovéhle věci stanou. Opět jsme u toho, že měl dealer karty hodit do mucku, ale sám bych byl asi taky zmatený, co se stalo, takže hned volat floora. Chyba soupeře je ta, že otáčí karty, když k tomu nebyl vyzván, a ta největší, že je hází na stůl. Hráči by si měli vždy chránit karty, ať už rukou či cardprotectorem, protože pokud např. mají cardprotector, položí ho na karty a odejdou někam pryč, tak jim to dealer nesmí mucknout a musí zavolat floora, který se rozhodne podle daných okolností. Ještě tedy k verdiktu floora: taky si myslím, že je tohle rozhodnutí dost diskutabilní, záleží na konkrétní situaci, jak přesně proběhla a jak už bylo řečeno: na konkrétních pravidlech daného kasina.
Fejtik
HappyLumpy
26.09.2014 10:54:50
Tieto veci sa tu neustale riesia dokola...v kaydom jednom klube, ci kasine...moj osobny nazor je, ze chyba nie je v ziadnom hracovi, ale v dealerovi...ten by totiz mal pozorne sledovat hru a zakazdym hlasit akciu, co bohuzial ale vela z nich ani len zdaleka nerobi, lebo neboli ani poriadne vyskoleni...myslim, ze v tom bude najvacsi problem. A jedine takto sa da predchadzat danym situaciam, ze budu normalni, vyskoleni dealeri rozdavat a nie len tak hocikto, co prejde tyznovym skolenim.
HappyLumpy
 

Spolupracujeme:

Forbes Casino